Файл қосу
Мектеп әндері репертуарынан практикум
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |Редакция № 1 | | |«Мектеп әндері |28.08.2013ж. | | |репертуарынан практикум» | | | |пәннің бағдарламасы | | | «Мектеп әндері репертуарынан практикум» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 2/8 | |042-18.1.32/01-2013 | | | Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы : ___________Кайдарова К.М. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1___ от «_28__»_08____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «_29__»_08_______ 2013 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған «Мектеп әндері репертуарынан практикум» пәні 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған «Мектеп әндері репертуарынан практикум» пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: 1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. 2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 3. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. –Б. 4-7. 4. «5В010600» – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. 5. СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 6. ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура«Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Мектеп әндері репертуарынан практикум 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3 – курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) я ғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2. Пәннің мақсаты «Мектеп әндері репертуарынан практикум» пәні басқа да орындаушылық пәндер арасында педагогикалы,ең алдыменө зінің сүйемелдеу бағдары арқылы маңызды орын алады. Бүл пәннің тараулары кейде түрленіп, кейбір өзгірістерге түсуі ықтимал,бұл дәрістің оқытылу шартына, студенттердің дайындық деңгейіне, қажетті әдебиеттің бар-жағына байланысты және т.б. Бағдарлама тарауларының әр бөлімі келесісінің мазмұнын аша түсуге мүмкіндік беретіндей қылып орналастырылған: 1. Негізгі міндеттері, курстың жалпы мазмұнын, фактура мен сүйемел түсінігін қарастырады. 2. Фортепианолық фактура үлгісінің практикалық мазмұнына бағытталған, фактураның әр қилы түрлерін пайдалана отырып, әуен мен сүйемелді есту арқылы іріктей білу білігіне баулу. 3. Әнді өз сүйемелінде орындау, жеке орындаушыны (әншіні, аспапта ойнаушыны), вокальдық ансамбльді сүйемелдеу білігін дамыту. Ансамбльдік орындаушылық ұстанымдары қарастырылатын музыкалық- орындаушылық іс-әрекеттің музыкалық мәтіндермен жұмысын қиыстыру методикасы. 4. Мектеп репертуарындағы және халық әндерін орындауда «кішкене және үлкен секундта жоғары және төмен» тон алмастыру дағдыларын есту және нотадан бірден оқу арқылы дамыту. 5. Музыкалық шығармаларды орындаудағы оқу мен еркін бағдарлауды меңгеруге арналған практикалық ұсыныстар берілген, нотадан екі-үш қатар жолдық вокальдық және аспаптық шығармаларды оқу дағдысын қалыптастыру мен дамыту. 6. Үлгі бойынша жасалған мектеп әндерінің әдістемелік-теориялық сараптамасы. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - музыкалық білім берудің педагогикасының мәселерімен байланысты әнді сүйемелдеу білімдерді меңгеру; - музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда шығармаларды талдауды игеру және оны орындаушылық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - сүйемелдеу дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 6/8 | |042-18.1.32/01-2013 | | | 3.5. Пререквизиттер: - Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студент музыкалық аспапты толық игеруі, түрлі стилдегі, дәуірдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка шығармалардан тұратын репертуарды білу. 3.6. |Постреквизиттер: - Негізгі музыкалық аспап. Қосымша музыкалық аспап, Концертмейстерлік сынып, Хорды дирижерлау, - Музыкалық білім әдістемесі. 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау | | | |тер | | | | |түрі | |2 курс|3 |2 |30 сағат |7,5 сағат|22,5 |45 |емтихан | | |семестр | | | |сағат |сағат | | 4. Пәннің оқу мазмұны (модульдер) |Пәннің мазмұны |Сағат саны | |Тәжірибелік сабақтар | | |«Концертмейстер», «сүйемелдеуші» |4 | |Аккомпаниатор, ұғымының мәнін ашу. | | |Әнді өз сүемелінде орындау |6 | |Солист-вокалистке сүйемелдеу |4 | |Солист-аспапта ойнаушыны сүйемелдеу |4 | |Есту арқылы тоналдықтар алмастыру |4 | |Нотадан бірден оқу дағдыларын қалыптастыру |4 | |Мектеп әндерін методикалық-теориялық тұрғыдан |4 | |сараптаудыңпрактикалық дағдыларын меңгеру | | |Барлығы: |30 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка- педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны 5.2. 7-12 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 5.3. 13-18 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы5.4. 19-22,5 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 7/8 | |042-18.1.32/01-2013 | | | 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекл|Өзбетімен дайындалу|Бақылау| | |ік |сұрағы |түрі | | |құралда| | | | |р | | | |Дәріс|Тәжірбиелік сабақтар |ЛАБ. | | | | | | |Сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Пәннің мақсаты, | |Презен |Пәннің мақсаты, |ауызша | | |міндеттері, жалпы | |тация |міндеттері, жалпы | | | |бағыттары, оның вуздық | |арқылы |бағыттары неде деп | | | |музыка-педагогикалық | | |ойлайсыңдар? | | | |мұғалім дайындау | | | | | | |жүйесінде алатын орны | | | | | | |Әдіснама, музыкалық | |презент|Музыкалық білім |жазбаша| | |білім ұғымдараның мәні | |ация |беру зерттеудің | | | | | | |әдіснамалық | | | | | | |сипаттамасын | | | | | | |талдау | | | |Музыыкалық білім беруде | |презент|Музыканың басқа |реферат| | |педагогиканың | |ация |пәндермен | | | |философиямен, | | |байланысы, | | | |психологиямен, | | |Олардың | | | |музыкатумен және басқа | | |ерекшеліктері мен | | | |ғылымдармен байланысы | | |ұқсастықтары | | | |Музыкалық білім беруде | |презент|Музыкант-педагог-зе|реферат| | |педагогика мәселелерінің| |ация |рттеушінің | | | |әдіснамалық талдауы | | |тәжірбиелік жұмысы,| | | | | | |Сізге музыкадан қай| | | | | | |бағдарлама ыңғайлы | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік |Дана |Студент |Қамтама-у | |құралдардың аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер |1 |3 |33 | |және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы | | | | |/Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия | | | | |Момбек. – Алматы, 2007. – 238б. | | | | |Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория |1 |3 |33 | |музыкального образования: учебник для студ. | | | | |Высш. Пед. Учеб. Заведений. – М., 2004. | | | | |Н. Дүкенбай, Г. Дүкенбай «Педагог - музыканттың|1 |3 |33 | |әдіснамалық мәдениеті». Оқу құралы. – | | | | |Павлодар: Кереку, 2010.– 122 б. | | | | |М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении |1 |3 |33 | |методологии традиционной художественной | | | | |культуры в процессе преподования музыки а школе| | | | |/ Вопросы музыкальной педагогики, теории и | | | | |испольнительства // КазГПУ им. Абая. – Алматы, | | | | |1992. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. Қосымша әдебиеттер: 1. Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. – Алматы, 2007. – 238б. 2. Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы. 3. Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006. 4. С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы. – Алматы: ИздатМаркет, 2004. 5. А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. 6. Султанова Н.К. Абай Құнанбаевтың музыкалық мұрасын мектепте оқыту мәселері.-Семей.,2009.[pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz