Файл қосу
Сүтқоректілер класын топтастыру
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | П 042-14-4.04. 1.20.220 | | | |/01-2012 | |ПОӘК |№1 басылым | | |«Териология» пәнінің оқытушысына | | | |арналған жұмыс оқу бағдарламасы | | | 050803- «Аңшылық және аң шаруашылығы » мамандығына арналған «Териология» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Алғы сөз 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доцент м.а. Туманбаев В.М., аға оқытушы Айткалиев Б.М. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. «28» 08 2012ж. № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі: ______________ Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюро мәжілісінде. «10» 09 2012 ж. № 1 хаттама Төрағасы: Сатиева К.Р. 3.БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған. «13» 09 2012ж. № 1 хаттама. ОӘК төрағасы, оқу- ісі жөніндегі проректор: Рскелдиев Б.А. Мазмұны 1. Колдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқытушыға арналған пәнің жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолдану саласы: «Териология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 050803 -«Аңшылық және аң шаруашылығы» мамандығының студенттеріне арналған. Кешен студенттерді сүтқоректілердің алуан түрлілігімен, құрылыстарының ерекшеліктерімен тіршілік әрекетін, ортаға бейімдеушілігін, таралу зандылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы қорын сақтаумен таныстырады, Оқу-әдістемелік кешені пәнді игеру барысында негізгі құжат болып табылады. 2.Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер Осы әзірленген «Териология» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: -050803- «Аңшылық және аң шаруашылығы» мамандықтарына ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, ҚР МЖМБС 3.08.071-2004, ҚР БҒМ №779 бұйрығымен 2005 ж.23.10. бекітілген және іске еңгізілген. -Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің ПОӘК стандарты 042-РГКП –СГУ-8-2007 -ДП 042- 08.10.10.12-2007 3.Жалпы ереже 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Териология-жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу. Халықаралық ғылыми терминдерді меңгерту. Лабораториялық құралдармен жумыс істеуді үйретіп, тірі организмдерді бақылап, объектілермен өз бетімен жүмыс істеуге дағдыландыру.. 3.2. Пәннің мақсаты: Жануарлардың алуан түрлілігін, құрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік әрекетін, ортаға бейімдеушілігін, таралу зандылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы қорын сақтау. 3.3. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: - Жануарлардың көптүрлілігін, олардың шығу тегін, органдар жұйесінің құрылысын, систематикасын, таралуын, тіршілік ортасымен байланысын және адам ұшін маңызын көрсету. Типті, оның кластарын, қазіргі системаға сәйкес төменгі сатыларынан жоғарыларына дейін зерттеу әрбір топтардың ерекшеліктері туралы түсінік беріп қоймай, оларды пайда болуы мен туыстық ара –қатынастарын, құрылысы мен органдар жүйесінің эвлюциясын және олардың функционалдық байланыстарын бақылауға мүмкіндік береді 3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: -негізгі топтар (таксон) өкілдерінің морфология, физиология, ұрпақ қалдыру, географиялық таралу және экология ерекшеліктерін; -организм қызметін жүйелі ұйымдастыру, жіктелу және бірігу қағидасын; -тірі жүйенің тұрақтылығын қамтамасыз ететін реттеу механизмін; -сүтқоректілер класының жалпы мінездемесін,олардың ұқсастығы мен ерекшеліктері; -тушка және кішкене тері,қаңқа, бас сүйектер бойынша түрлерін,тұқымын, жанұялық отрядын,класын анықтау әдісі; -табиғи классификациялы аңдардың негізгі принциптерін, сүтқоректілердің физиологиялық және жүйелік ерекшеліктерін; -сүтқоректілердің шығу тегін, морфологиясын; 3.5 Курстың пререквизиті: нақты пәнді оқуға кіріспес бұрын студент «Зоология», «Ботаника», Физиология» пәндерн игеру. 3.6 Курс постреквизиті: «Териология» пәні бойынша білім болашақта келесідей пән ретін оқумен қолданылады: «жалпы зоология», «орнитология», «Микробиология», «Этномотология», «Типология охотнчьих угодий», «Битехника в дичеразведении», «Проведение охотнечье промысловых животных» Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі 2- кесте |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |Зертханалық | |1 |Кіріспе. Териология курсы, | Сүтқоректілердің |1 |1,2,3,3,5 | | |териологияның даму |морфологиясы мен | | | | |перспективалары мен |топтастырулары. | | | | |шарттары. |Қолданбалы теория | | | |2 |Териологиядағы зерттеу |Сүтқоректілердің |1 |1,2,3,4,5 | | |әдістері. Сүтқоректілердің |палентологиясы | | | | |генетикасы мен |менфилогениясы | | | | |зоогеографиясы. |Этологиясы мен | | | | | |экологиясы | | | |3 |Сүтқоректілер класын |Алғашқы аңдар мен жоғары|1 |1,2,3,4,5 | | |топтастыру. Сүтқоректілер |аңдардың класы | | | | |класы. | | | | |4 |Сүтқоректілер класын |Жоғарғы сатыдағы аңдар |1 |1,2,3,5,6 | | |топтастыру ерекшеліктері. |класы. Кеміргіштер | | | | | |отряды | | | |5 |Сүтқоректілер класын |Киттәрізділер отряды. |1 |1,2,3,4,5 | | |топтастыру ерекшеліктері. |Ескек аяқтылар | | | | | |отряды.Тақтұяқтылар | | | | | |отряды. | | | |6 |Сүтқоректілер класының |Аңдардың дамуындағы |1 |1,2,3,4,5 | | |қазіргі шығу тегі. |мінездемесі. | | | |7 |Сүтқоректілер |Сүтқоректілердің |1 |1,2,3,4,5 | | |морфологиясының |ұйымдастырудың жалпы | | | | |ерекшеліктері |мінездемесі | | | | 8 |Сүтқоректілерді |Бұлшық еттер. Нерв |1 |1,2,3,4,5 | | |ұйымдастырудың жалпы |жүйесі. Анализаторлар | | | | |мінездемесі | | | | | 9 |Сүтқоректілерді |Тамақтану мүшелері. |1 |1,2,3,4,5 | | |ұйымдастырудың ерекшеліктері|Тыныстану мүшелері.Жүрек| | | | | |тамырлы жүйесі. | | | | 10 | Бояу,оның физикалық және |Сүтқоректілердің жалпы |1 |1,2,3,4,5 | | |биологиялық ерекшеліктері |мінездемесі.Бояудың | | | | | |өзгеруі | | | | 11 |Сүтқоректілердің бейімделу |Жер үсті нысандары.Жер |1 |1,2,3,4,5 | | |түрлері |асты нысандары.Су | | | | | |нысандары | | | |12 |Сүтқоректілердің қоректенуі |Қоректену түрлері. Әр |1 |1,2,3,4,5 | | | |түрлі азықпен қоректенуі| | | |13 |Қоректік заттар |Астық азығының |1 |1,2,3,4,5 | | | |тұрақсыздануы мен ерекше| | | | | |жынысымен, жасына | | | | | |байланысты азықтың | | | | | |өзгеруі. | | | |14 |Тәуліктік белсенділік |Ұзақ ұйқы. Тәуліктік |1 |1,2,3,4,5 | | | |белсенділік. | | | |15 |Миграция |Миграция |1 |1,2,3,4,5 | Зертханалық сабақтар | 1 |Кіріспе. Териология курсы, териологияның |2 | 1.2.3.4.5 | | |даму перспективалары мен шарттары. | | | | 2 |Териологиядағы зерттеу әдістері. |2 | 1.3.6.4.3 | | |Сүтқоректілердің генетикасы мен | | | | |зоогеографиясы. | | | | 3 |Сүтқоректілер класын топтастыру. |2 | 1.3.4.5. | | |Сүтқоректілер класы. | | | | 4 |Сүтқоректілер класын топтастыру |2 | 1.2.4.5. | | |ерекшеліктері. | | | | 5 |Сүтқоректілер класын топтастыру |2 | 1.3.5.2. | | |ерекшеліктері. | | | | 6 |Сүтқоректілер класының қазіргі шығу тегі.|2 | 1.2.4.5.6 | | | | | | | 7 | Ескек аяқтылар отрядтарының қазіргі |2 | 1.3.5.6 | | |заманда анықтау және топтастыру. | | | | |Итбалықтар жанұясы. | | | | |Насекомқоректілер,қолқанаттылар, | | | | |жыртқыштар,ескек аяқтылар отряды бойынша | | | | |колоквиум | | | | 8 |Сүтқоректілердің көбеюі (семинарлық оқу) |2 | 1.2.3.4. | | 9 |Киттік отрядтарының қазіргі заманда |2 | 1.2.3.4.5 | | |анықтау және топтастыру. Тіссіз киттер | | | | |отрядтарын анықтау. Тісті киттер жанұясы.| | | | |Дельфиндер жанұясы | | | | 10 |Тақтұяқтылар отрядтарының қазіргі заманда|2 | 1.2.3..4 | | |анықтау және топтастыру. Туысын,түрін, | | | | |жаннұясын анықтау. | | | | 11 |Жұптұяқтылар отрядтарының қазіргі заманда|2 | 1.2.3.4. | | |анықтау және топтастыру. Шошқалар | | | | |жанұясы. Бұғылар жанұясы. | | | | 12 |Жұптұяқтылар отрядтарының қазіргі заманда|2 | 1.2 3.4 | | |анықтау және топтастыру. Жабайы тау | | | | |ешкілер фаунасының түрін, туысын, | | | | |қарақұйрық фауналарының түрлері анықтау. | | | | 13 |Қарақұйрықтар отрядтарының қазіргі |2 | 1.2.3.4. | | |заманда анықтау және топтастыру. Фаунаның| | | | |азық түрін анықтау, қарақұйрықтардың екі | | | | |жұпты отряд үсті жанұясын анықтау. | | | | 14 |Қарақұйрықтар отрядтарының қазіргі |2 | 1.2.3.4. | | |заманда анықтау және топтастыру. | | | | |Қарақұйрықтардың біркелкі жұпты отрядтар | | | | |жанұясы | | | | 15 |Қазақстан аңдардың фаунасына және |2 | 1.2.3.5.6 | | |биологиялық қажетті түрлеріне экологиялық| | | | |шолу (семинарлық оқу).Киттәрізділер, тақ | | | | |тұяқтылар, жұптұяқтылар, қарақұйрықтар | | | | |отряды бойынша колоквиум | | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Сүтқоректілердің түрлері, топтастыру тобының түрлері мен отрядтарының сипаттамасы 2.Жоғарғы және төменгі аңдардың отрядтары.Жүн қанаттар отряды. Приматтар отряды. Толық тіссіздер отряды. 3.Киттер отряды. Ескек аяқтылар отряды. Жұптұяқтылар отряды. 4.Қарапайым бұғы тісті. Орташа бұрғы тісті. 5.Ішкі секреция бездері. Көбейту мүшелері. 6.Мысықтар жанұясы. Сүтқоректілер бояуына фотомерзім, климат және басқа да факторларда әсер етеді. 7.Қоректің мерзімдік өзгерісі. 8.Кашалотты, тегіс киттер жанұясы. 9.Жұптұяқтылар отрядтарының морфофизиологиялық мінездемесі. 10.Бұғы,еліктің тәуліктік белсенділігі. 11.Миграция. Түлеу. Реттелген және реттелмеген миграция. 12.Қарақұйрықтылар отрядының морфофизиологиялық мінездемесі. 13.Биологиялық негіздегі сирек кездесетін аңдардың түрін қалпына келтіру. 14.Республикадағы аңшы шаруашылығын дамыту және Қазақстандағы қымбат аң терісі ресурстары. 6. Пәннің оқу әдістемелік картасы | Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақыл| | |құралдар,ТОҚ, |дайындалуға |ау | | |плакаттар |арналған |түрле| | | |сұрақтар |рі | |Дәрістер |Зертханалық | | |ТК | |Кіріспе. |Кіріспе. Териология|Әдістері, |Териология |ТК | |Териология курсы, |курсы, |плакаттар, |ұғымы, даму | | |териологияның даму|териологияның даму |препараттар |тарихы | | |перспективалары |перспективалары мен| | | | |мен шарттары. |шарттары. | | | | |Териологиядағы |Териологиядағы |Әдістері, |Териологияны |ТК | |зерттеу әдістері. |зерттеу әдістері. |плакаттар, |зерттеу | | |Сүтқоректілердің |Сүтқоректілердің |препараттар |әдістері, | | |генетикасы мен |генетикасы мен | |таралуы | | |зоогеографиясы. |зоогеографиясы. | | | | |Сүтқоректілер |Сүтқоректілер |Препараттар, |Жоғарғы және |ТК | |класын топтастыру.|класын топтастыру. |плакаттар, |төменгі | | |Сүтқоректілер |Сүтқоректілер |медиатехника |аңдардың | | |класы. |класы. | |отрядтары. | | | | | |Приматтар | | | | | |отряды | | |Сүтқоректілер |Сүтқоректілер |Препараттар, |Киттер отряды. |ТК | |класын топтастыру |класын топтастыру |плакаттар, |Ескек аяқтылар | | |ерекшеліктері. |ерекшеліктері. |медиатехника |отряды | | |Сүтқоректілер |Сүтқоректілер |Плакаттар, |Қарапайым бұғы |ТК | |класын топтастыру |класын топтастыру |препараттар, |тісті. | | |ерекшеліктері. |ерекшеліктері. |медиотехника |Бұғылардың | | | | | |қоректенуі | | |Сүтқоректілер |Сүтқоректілер |Плакаттар, |Ішкі секреция |ТК | |класының қазіргі |класының қазіргі |препараттар, |бездері. Көбею | | |шығу тегі. |шығу тегі. |медиотехника |жолдары | | |Сүтқоректілер |Сүтқоректілер |Плакаттар, |Мысықтар |ТК | |морфологиясының |морфологиясының |препараттар |отряды. | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | | | |Сүтқоректілерді |Сүтқоректілерді |Плакаттар, |Қоректің |ТК | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың |препараттар |мерзімдік | | |жалпы мінездемесі |жалпы мінездемесі | |өзгерісі | | |Сүтқоректілерді |Сүтқоректілерді |Плакаттар, |Кашалотты тегіс|ТК | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың |препараттар |киттер жанұясы | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | | | | Бояу,оның | Бояу,оның |Плакаттар, |Жұптұяқтылардың|ТК | |физикалық және |физикалық және |препараттар |морфологиялық | | |биологиялық |биологиялық | |мінездемесі | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | | | |Сүтқоректілердің |Сүтқоректілердің |Плакаттар, |Бұғы, еліктің |ТК | |бейімделу түрлері |бейімделу түрлері |препараттар |тәуліктік | | | | | |белсенділігі | | |Миграция |Миграция |Плакаттар, |Сүтқоректілерді|ТК | | | |препараттар |ң көшіп қонуы | | |Мекендеуші аумақ |Мекендеуші аумақ |Плакаттар, |Жұптұяқтылардың|ТК | | | |препараттар |таралуы | | |Көбеюге жалпы |Көбеюге жалпы |Плакаттар, |Тақтұяқтылардың|ТК | |сипаттама |сипаттама |препараттар |көбеюі | | |Көбеюге жалпы |Көбеюге жалпы |Плакаттар, |Қарақұйрықтылар|ТК | |сипаттамасы |сипаттамасы |препараттар |отрядының | | | | | |морфофизиология| | | | | |лық мінездемесі| | |Жастың өсуі,бойы |Жастың өсуі,бойы |Плакаттар, |Сүтқоректілерді|ТК | | | |препараттар |ң өсіп өнуі | | |Жас ұрпақты жеке |Жас ұрпақты жеке |Плакаттар |Биологиялық |ТК | |орналастыру |орналастыру |препараттар, |негіздегі сиреп| | | | |медиатехника |бара жатқан | | | | | |түрлерді | | | | | |қалпына келтіру| | 7.Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 4 Кесте |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану| |оқу-әдістемелік | | |% | |құралдарының атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Наумов Н.П. Карташов Н.Н. |5 |4 |100 | |Зоология позвоночных в2-х | | | | |частях –М.Высшая школа, | | | | |1979. | | | | |Слудский А.А. |10 |4 |100 | |Млекопитающие | | | | |Казахстана1-4- Алматы, | | | | |Наука- 1969-1985жыл | | | | |Соколов В.Е. Систематика |15 |4 |100 | |млекопитающих Т.1,2,3- | | | | |Просвещение 1973,1979.1977| | | | |Наумов Н.П. Омыртқалылар |5 |4 |100 | |зоологиясы -1979 | | | | |В.А.Берестов Звероводство |15 |25 |20 | |Лань баспасы, 2002-368 бет| | | | |Л.Д. Колосова, |15 |4 |100 | |И.В.Лукьянова Териология | | | | |в2-томах Наука баспасы, | | | | |Новосибирск, 1972 | | | | |Ильина Е.Д. Соболов А.Д. |2 |4 |10 | |Звероводство, 1990 | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер: 1. Наумов Н.П. Картошов Н.Н. Зоология позвоночных в-2частях –М 1979 2. Слудский А.А.Млекопитающие Казахстана т.1-4 Алматы- 1969 3. Соколов В.Е.Систематика млекопитающих Т-1,2,3- 1973,1979 4. Охотничье-промысловые звери Казахстана 5. Кузнецов Б.А. Определитель позвоночных животных фауны ССР, 1975 6. Млекопитающие фауны СССР . Определители фауны.1963 7. Колосова Л.Д. Лукьянова И.В. Териология в2 томах, 1972 8. Наумов Н.П. Омыртқасыздар зоологиясы М 1979
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz