Файл қосу
Дара фармакология
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042.18-24.24/01- 2013 | |«Фармакология, токсикология және |№1басылым | | |токсикологиялық талдау» пәнінің| | | |оқытушыларға арналған оқу | | | |әдістемелік бағдарлама кешені | | | 5В120200 «Ветеринариялық санитария» мамандығына арналған «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 201 Алғы сөз «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» - дәрілік заттар әсерінен жануарлар организмінде болатын физиологиялық, биохимиялық өзгерістерді оқытып, осы өзгерістердің көрсеткіштері негізінде мал шаруашылығында дәрілік заттарды қолдану тәсілдері мен жағдайларын анықтайды. «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» - дәрілік заттардың концетрациясын қажетті мөлшерін олардың формаларын жасап, оны малға енгізіп, дәрілік заттың организмдегі әсерін бағалауды оқытады. 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырғандар:Тойкина Г.Н., ветеринария ғылымдарының кандидаты, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының профессоры м. а. Билялов Е.Е., ветеринария ғылымдарының кандидат Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы; Ахметжанова А.Е., в.ғ. магистрі, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы. « » 2013 ж. Г.Тойкина Е.Билялов., А.Ахметжанова. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында « » 20 жылы № хаттама Кафедра меңгерушісі, профессор м.а. Г.Тойкина 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 20 жылы, № хаттама Төрайымы А. Тлеубаева БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. « » 20 жыл, № хаттама ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ Мазмұны 1. Қолданылу саласы...................................................................... .........................4 2. Нормативтік сілтемелер.................................................................. ....................4 3. Жалпы ереже....................................................................... .................................4 4. Оқу пәнінің мазмұны (модуль).................................................................... ......5 5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі............................6 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы.............................................................8 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы.........................................10 8. Әдебиеттер.................................................................. .......................................10 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В120200 – «Ветеринариялық санитария» мамандығы бойынша оқытушыларға арналған «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» пәнінің бағдарламасы, оқу-әдістемелік кешеннің құрамы болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» пәнінің оқытушыларға арналған осы бағдарламасы келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес оқу үрдісін ұйымдастыруды белгілейді: - ҚР жалпы міндетті мемлекеттік білім беру стандартының негізінде құрылған ҚР МЕМСТ 23.08.12 ж № 1080 ТОБ негізінде 10.04-2012 ж (№ 158 қосымша); - Жоғары арнайы білімге негіздемелік типтік оқу бағдарламасын дайындаған және ұсынған Қазақ ұлттық аграрлық университеті; - 042-МУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»; - 042-1.01-2013 Құжатталу «Пәннің оқу - әдістемелік бағдарлама кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» пәні әртүрлі дәрілік заттардың концентрациясың кажетті мөлшерін есептеп, дәрілік заттардан шипа ұсыным (рецепт) тағайындап, олардың формаларын істеп көрсетудің ережелері мен әдіс-тәсілдерін үйретіп және оны жануарларға беріп, дәрілік заттың организмге әсер етуін бағалауды үйретеді. «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» уақытпен санаспай дер кезінде көрсетілу қажет және тиімділігі жоғары дәрілік заттар мен жәрдемнің ең қолайлы тәсілдерін негізге ала отырып, организмнің табиғи күшін үдетуге және созылмалы дертке ұласып кетпеуінің алдын алуы тиіс. Ауру ағымының ерекшеліктері мен ұзақтылығы, малдың өнімділігі мен жұмысқа қабілеттілігі /сақталуы/, кей жағдайларда мал өмірінің сақталуы алғашқы жәрдемнің уақытылы және сапалы көрсетілуіне байланысты. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерге алғашқы емдік шаралар мен манипуляциялардың /әрекет/ қарапайым тәсілдерін атқарудағы теориялық негіздерін үйрету. «Фармакология, токсикология және токсикологиялық талдау» курсында студенттер дәрілік заттардың жаңа түрлерін іздестіріп, және олардың тиімді пайдалану теориясымен танысады, сондай-ақ фармакологиялық препараттар және оларды сақтау жөнінде мәліметтер алады. 2. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: Дәрілік заттардың жаңа түрлерін іздестіріп және олардың тиімді пайдалану теориясын жасау; Фармакологиялық қалыптастырудың белсенді түрлерін тандап, олардың алғашқы әсер ету механизмін және қолдану тізбегін құру; Дәрілік заттардың қолданылу қауіпсіздігін және сапасын фармакологиялық тұрғыдан қадағалау; Дәрілік заттардың әсер ету механизмін зертеп, оның сау және ауру мал организміне тиімді қолдану теориясының негізін құрау. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: - заттың атын және құрылымдылық формуласын; - зертханалық зерттеу әдістерін; - дәрілік заттардың қасиетін және сақталу ережелерін; -Организмнің физиологиялық және патологиялық жағдайларындағы дәрілік заттың әсерлерінің ерекшеліктерін, олардың сипаттамасын, әсер ету механизмін, қолдануға болатын және болмайтын жағдайларын; - Дәрілік заттардың әсер ету механизмін; - Малдарды тексеру тәжірибесін; - Лабораториялық диагностикумдармен жұмыс істеуді; - Жаңа аспаптармен, құралдармен жұмыс істеуді; - Пәнді жан-жақты теория жүзінде білуді; - Дәрілік заттардың қасиеттеріне қарай сақтау ережелерін, малдарға әсер ету заңдылықтарын, антидоттарды қолдану тәртібін, дәрілік заттардың қолдануға болатын тиімді формасын, малдәрігерлік тәжірибеде қолдану әдістерін игеруі; - Малдың физиологиялық жағдайына, жасына, жынысына, салмағына байланысты дәрілік заттарды тағайындау, олардың концентрациясын шығаруда індетті ауруларға қолдануы, рецепт жазу, белгілі бір формада дайындау, оларды ауруды емдеу үшін қолданғандағы нәтижелерін шығару; - Тұжырымдамаларды дұрыс пайдаланып дағдыларын үйренуі. 3.5 Курстың пререквизиттері: - Дәрігерлік латын терминология - Биохимия - Аналитикалық және физколоидтық химия. 3.6 Курстың постреквизиттері: - Микробиология, вирусология - Жануарлардың патологиясы. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: Кесте 1 |Курс |Семестр |Несие |Дәріс |Зер |Тәж |СОӨЖ |СӨЖ |Барлығы|Қорытынды | | | | |(сағ) |(сағ)|(сағ)|(сағ) |(сағ) |(сағ) |бақылаудың| | | | | | | | | | |түрі | |3 |5 |3 |15 |15 |15 |22,5 |67,5 |135 |Емтихан | 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ) Кесте 2 |Сабақтың түрі және тақырыптарының аталуы |Сағат саны | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | |Фармакологияға кіріспе. Фармакологияның даму тарихи. |1 | |Негізгі ұғымдар және пәннін методологиясы. | | |Жалпы фармакология. Фармакодинамикасы және |1 | |фармакокинетикасы. Дәрілік заттардың әсер ету шарттары. | | |Дара фармакология. Жүйке жүйесіне әсер етуші заттар. |1 | |Орталық жүйке жүйесіне қоздырғыш заттар. |1 | |Эфферентті нерв талшықтарына әсер ететін дәрілік заттар |1 | |Афферентті нерв талшықтарына әсер ететін дәрілік заттар |1 | |Жеке жүйелер мен ағзаларға әсер ететін дәрілік заттар. |1 | |Витаминдер және оларға ұқсас препараттар. |1 | |Гормондық препараттар. Сілтілік және сілтілік жер металлдар|1 | |тұздары. | | |Малдың иммундық статусын, стресс жағдайын, өнімділігін |1 | |реттейтін дәрілік заттар. Ауыр металлдар препараттары. | | |Микробтарға және вирустарға қарсы қолданылытын |1 | |дәрілік заттар. | | |Антибиотиктер |1 | |Сульфаниламидтер және нитрофурандар. |1 | |Антигельминтіктер |1 | |Инсектицидтік және акарицидтік заттар. |1 | |БАРЛЫҒЫ: |15 | |Зертханалық сабақтар | |Химиялық фармакологиялық лабораторияда жұмыстеу |1 | |барысындағы техника қауіпсіздігі. Дәрілік және көмекші | | |заттар. Рецептін жазу ережелері және сызбалары. Қатты | | |дәрілік формаларды жазу ережелері және дайындау | | |технологиясы. | | |Сұйық дәрілік формаларды жазу |1 | |ережелері және дайындау технологиясы. | | |Қорытынды сабақ | | |Жұмсақ дәрілік формаларды жазу ережелері және дайындау |1 | |технологиясы. | | |Жүйке жүйесіне әсер етуші заттар. Наркоз. Алкоголь. |1 | |Орталық жүйке жүйесін қоздырғыш заттар |1 | |Эфференттік жүйке үштарына әсер етуші заттар |1 | |Аралық бақылау |1 | |Модуль 2 | | |Афференттік жүйке ұштарына әсер етуші заттар |1 | |Жұрек гликозидтер |1 | |Витаминдік препараттар |1 | |Гормондық препараттар Қорытынды сабақ |1 | |Модуль 3 | | |Антибиотиктер |1 | |Сульфаниламидтық препараттар |1 | |Нитрофурандық |1 | |Аралық бақылау |1 | |БАРЛЫҒЫ: |15 | |Тәжірибелік сабақтар | |Химиялық фармакологиялық лабораторияда жұмыстеу |1 | |барысындағы техника қауіпсіздігі. Дәрілік және көмекші | | |заттар. Рецептін жазу ережелері және сызбалары. Қатты | | |дәрілік формаларды жазу ережелері және дайындау | | |технологиясы. | | |Сұйық дәрілік формаларды жазу |1 | |ережелері және дайындау технологиясы. | | |Қорытынды сабақ | | |Жұмсақ дәрілік формаларды жазу ережелері және дайындау |1 | |технологиясы. | | |Жүйке жүйесіне әсер етуші заттар. Наркоз. Алкоголь. |1 | |Орталық жүйке жүйесін қоздырғыш заттар |1 | |Эфференттік жүйке үштарына әсер етуші заттар |1 | |Аралық бақылау |1 | |Модуль 2 | | |Афференттік жүйке ұштарына әсер етуші заттар |1 | |Жұрек гликозидтер |1 | |Витаминдік препараттар |1 | |Гормондық препараттар Қорытынды сабақ |1 | |Модуль 3 | | |Антибиотиктер |1 | |Сульфаниламидтық препараттар |1 | |Нитрофурандық |1 | |Аралық бақылау |1 | |БАРЛЫҒЫ: |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Оқытушының көмегімен атқарылатын жұмыстар: (СОӨЖ) - Седативтік заттар - Ұйықтатқыш заттар - Психотроптық заттар - Нейролептикалық заттар - Есірткі емес заттар - Есірткі заттар - Антихолинэстераздық заттар - Холинблокаторлар - Миорелаксанттар - Антигистоминдік заттар - Жергілікті жансыздандырғыш заттар - Өсімдік тектес тұтқырлағыш заттар - Жұмсартқыш заттар - Адсорбенттік заттар - Құстырғыш заттар - Қақырық түсіргіш заттар - Руминаторлық заттар - Ашылар - Іш өткізгіш заттар - Несеп айдағыш заттар - Өт айдағыш заттар - Жүрек гликозидтері - Спазмолитикалық заттар - Қанға әсер етуші заттар - Жатырға әсер етуші заттар - Зат алмасу құбылысына әсер етуші заттар - Ферменттік препараттар - Амин қышқылдары, белок гидролизаттары - Мышьяк препараттары - Дәрілік бояулар заттар. 5.2 Студенттердің өздік жұмыстары (СӨЖ) - Ингаляциялық және ингаляциялық емес наркоздар - Анальгетикалық және антипиретикалық заттар - Седативтік және сіреспеге қарсы қолданылатын препараттар - Камфора тобы және оның алмастырғыштары - Шырышты және жұмсартқыштар препараттар - Ферменттер 5.2.7 Қанға әсер ететін заттар - Ауыр металл тұздары - Фитонциды - Май еріткіш заттар 5.2.11 Тұзды іш өткізгіш заттар - Ашылар,өсімдік тектес іш өткізгіштер мен өт айдағыш заттар - Жүрек гликозидтері және спазмолитиктер - Қанға әсер ететін заттар. Диуретиктер және жатырға әсер ететін препараттар - Өсімдік витаминдер - Фенол, крезолдар және олардың туындылары - Қышқылдар мен сілтілер - Темір препараттар - Антисептикалық заттар - Дезинфекциялық заттар - Формальдегид тобы - Оттегін бөлетін заттар - Хлор препараттар - Қышқылдар тобы - Сілтілер тобы - Дәрілік бояулар заттар - Коксидиостатиктер - Акарицидтік заттар - Инсектицидтік заттар - Кеміргіштерге қарсы қолданатын препараттар. 6 ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырыптың түрі және мазмұны |Әдістемелік |Өз |Бақыла| | |материалдар, |бетімен|у | | |плакаттар |оқу |формас| | | |сұрақта|ы | | | |ры | | |Дәріс сабақтарына |Зертханалық- | | | | | |тәжірибе сабақтарына | | | | |1 | |3 |4 |5 | |Модуль 1. | |Модуль 1 | |Фармакологияға |Химиялық |Тақта. бор, | |Сұхбат| |кіріспе. |фармакологиялық |конспект,оқул| |тасу, | |Фармакологияның даму |лабораторияда жұмыс |ықтар | |сұрау | |тарихи. Негізгі |істеу барысындағы |ситуациялық | | | |ұғымдар және пәннін |техника |тапсырмалар | | | |методологиясы. |қауіпсіздігі. Дәрілік | | | | | |және көмекші заттар. | | | | | |Рецептін жазу ережелері | | | | | |және сызбалары. Қатты | | | | | |дәрілік формаларды жазу | | | | | |ережелері және дайындау | | | | | |технологиясы. | |Оқу-әді| | | | | |стемелі| | | | | |к | | | | | |бағдарл| | | | | |ама | | | | | |кешенін| | | | | |ің 5.1 | | | | | |және | | | | | |5.2 | | | | | |тарауша| | | | | |ларында| | | | | |берілге| | | | | |н | | | | | |тақырып| | | | | |тар | | | | | |болып | | | | | |табылад| | | | | |ы | | |Жалпы |Сұйық дәрілік |Тақта. Бор, | |Баянда| |фармакология. |формаларды жазу |конспект,оқу-| |ма , | |Фармакодинамикасы |ережелері және дайындау|лықтар | |сұрау | |және |технологиясы. Жұмсақ |ситуациялық | | | |фармакокинетикасы. |дәрілік формаларды |тапсырмалар | | | |Дәрілік заттардың |жазу ережелері және | | | | |әсер ету шарттары. |дайындау технологиясы. | | | | |Дара фармакология. |Жүйке жүйесіне | | | | |Жүйке жүйесіне әсер |әсер етуші заттар. | | | | |етуші заттар. |Наркоз. Алкоголь. | | | | |Орталық жүйке |Орталық жүйсе |Тақта. Бор, | |Баянда| |жүйесіне қоздырғыш |жүйесін |конспект,оқул| |ма, | |заттар. |қоздырғыш заттар |ықтар | |сұрау | | | |стуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Эфферентті нерв |Қорытынды сабақ |Тақта. Бор, | |Сұрау | |талшықтарына әсер | |конспект,оқул| | | |ететін дәрілік заттар| |ықтар | | | | | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | |Модуль 2 | |Модуль 2 | |Афферентті нерв |Эфференттік |Тақта. Бор, |Оқу-әді|Баянда| |талшықтарына әсер |жүйке үштарына |конспект,оқул|стемелі|ма, | |ететін дәрілік заттар|әсер етуші заттар |ықтар, |к |сұрау | | | |ситуациялық |бағдарл| | | | |тапсырмалар |ама | | | | | |кешенін| | | | | |ің 5.1 | | | | | |және | | | | | |5.2 | | | | | |тарауша| | | | | |ларында| | | | | |берілге| | | | | |н | | | | | |тақырып| | | | | |тар | | | | | |болып | | | | | |табылад| | | | | |ы | | |Жеке жүйелер мен |Афференттік | | | | |ағзаларға әсер ететін|жүйке үштарына | | | | |дәрілік заттар. |әсер етуші заттар | | | | |Витаминдер және |Жұрек гликозидтер |Тақта. Бор, | |Сұхбат| |оларға ұқсас | |конспект,оқул| |тас | |препараттар. | |ықтар | |у, | | | |ситуациялық | |сұрау | | | |тапсырмалар | | | |Гормондық |Витаминдік |Тақта. Бор, | |Сұхбат| |препараттар. Сілтілік|препараттар |конспект,оқул|Оқу-әді|тас | |және сілтілік жер | |ықтар |стемелі|у, | |металлдар тұздары. | |ситуациялық |к |сұрау | | | |тапсырмалар |бағдарл| | | | | |ама | | | | | |кешенін| | | | | |ің 5.1 | | | | | |және | | | | | |5.2 | | | | | |тарауша| | | | | |ларында| | | | | |берілге| | | | | |н | | | | | |тақырып| | | | | |тар | | | | | |болып | | | | | |табылад| | | | | |ы | | |Малдың иммундық |Гормондық |Тақта. Бор, | |Рефера| |статусын, стресс |препараттар |конспект,оқул| |т, | |жағдайын, | |ықтар | |сұрау | |өнімділігін реттейтін| |ситуациялық | | | |дәрілік заттар. Ауыр| |тапсырмалар | | | |металдар | | | | | |препараттары. | | | | | |Микробтарға және |Қорытынды сабақ |Тақта. Бор, | |Рефера| |вирустарға қарсы | |конспект,оқул| |т, | |қолданылытын дәрілік | |ықтар | |сұрау | |заттар. | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | |Модуль 3 | |Модуль 3 | |Антибиотиктер |Антибиотиктер |Тақта. Бор, | |Сұрау | | | |конспект,оқул| | | | | |ықтар | | | | | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар |Оқу-әді| | | | | |стемелі| | | | | |к | | | | | |бағдарл| | | | | |ама | | | | | |кешенін| | | | | |ің 5.1 | | | | | |және | | | | | |5.2 | | | | | |тарауша| | | | | |ларында| | | | | |берілге| | | | | |н | | | | | |тақырып| | | | | |тар | | | | | |болып | | | | | |табылад| | | | | |ы | | |Сульфаниламидтер |Сульфаниламидтық |Тақта. Бор, | |Сұрау | |және нитрофурандар. |, нитрофурандық |конспект,оқул| | | | |препараттар |ықтар | | | | | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | |Антигельминтиктер |Антигельмиттиктер |Тақта. Бор, | |Рефера| | | |конспект,оқул| |т, | | | |ықтар | |сұрау | | | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | |Инсектицидтік және |Қорытынды сабақ. |Тақта. Бор, | |Рефера| |акарицидтік заттар. | |конспект,оқул| |т, | | | |ықтар | |сұрау | | | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | |Барлығы. 30 |Барлығы-15 |Тақта. Бор, | |Рефера| | | |конспект,оқул| |т, | | | |ықтар | |сұрау | | | |ситуациялық | | | | | |тапсырмалар | | | 7 ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқу әдістемеліктермен әдебиеттердің аталуы |Әр |Студент|Қамтылу | | |түрінің|-тер |пайызы | | |саны |саны | | |1.Кожанов К.Н. Ветеринариялық |50 |20 |100 | |фармакология. Алматы 2008 | | | | |2 .Айтжанов С. Фармакология Алматы 2006 |50 |20 | 100 | |3.Кожанов К.Н. Фитотерапия. Алматы, 2008 |5 |20 |10 | |4. Соколов В.Д., Рабинович М.И., Горшков И.Г., |10 |20 |50 | |Ноздрин Г.А. и др. Фармакология. – М.: Колос, | | | | |2000. | | | | |5.Уша Б.В., Жуленко В.Н., Волкова О.И. |20 |20 |100 | |Фармакология. – М.: Колос, 2003. – 375 с. | | | | |6. Шәріпбаев Н. Ш. Пайдалы өсімдіктерді мал |2 |20 |25 | |дәрігерлігінде қолдану. – Алматы, Қайнар: 1988 | | | | |7. Харкевич А.Д. Фармакология. – М.: |1 |20 |20 | |Медицина, 2002. | | | | |7. Червяков Д.К. Фармакология с рецептурой. - |60 |20 |120 | |М.: Агропромиздат, 1986. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Кожанов К.Н. Ветеринариялық фармакология. Алматы 2008 8.1.2 Айтжанов С. Фармакология Алматы, 2006 8.1.3 Кожанов К.Н. Фитотерапия. Алматы, 2008 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Соколов В.Д., Рабинович М.И., Горшков И.Г., Ноздрин Г.А. и др. Фармакология. –М.: Колос, 2000. – 575 с. 8.2.2 Уша Б.В., Жуленко В.Н., Волкова О.И. Фармакология. – М.: Колос, 2003. – 375 с. 8.2.3 Фармакопея СССР. – М.: Медицина, 1990. – 333 с. 8.2.4 Харкевич А.Д. Фармакология. – М.: Медицина, 2002. – 722 с. 8.2.5 Червяков Д.К. Фармакология с рецептурой. - М.: Агропромиздат, 1986. – 318 с. 8.2.6 Шәріпбаев Н. Ш. Пайдалы өсімдіктерді мал дәрігерлігінде қолдану. – Алматы, Қайнар: 1988. – 243 б. ----------------------- ОӘК 042.18-24.1-9/01 2013 №1 басылым 11 бет. 8 - сі
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz