Файл қосу

2013 технологиясының практикумы пәнінің студенттерге арналған бағдарламасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ                                             |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                      |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК           |ПОӘК 042-33.1.42/02-      |
|                         |               |2013                      |
|ПОӘК                     |№1 басылым     |                          |
|«Материалдарды өңдеу     |03.09.2013     |                          |
|технологиясының          |               |                          |
|практикумы» пәнінің      |               |                          |
|студенттерге арналған    |               |                          |
|бағдарламасы             |               |                          |








                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

              «Материалдарды өңдеу техналогиясының практикумы»
                        5В012000 –  «Кәсіптік білім»
                            мамандығына арналған


                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                              ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей 2013
|ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым             |  11  Беттің 2-сі       |
|2013                    |03.09.2013              |                        |


                                  Алғы  сөз


1 ӘЗІРЛЕГЕН


Құрастырған:________ «        »        2013ж.  Адылханов с.а.,


 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының  аға оқытушысы


2  ТАЛҚЫЛАНДЫ


2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының мәжілісінде


№       хаттама    «        »         2013ж.


Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _______________/ Мырзақанов М.С./


2.2Педагогика   факультетінің    Оқу-әдістемелік    бюросының    мәжілісінде
талқыланды.


№ ______ хаттама  «______» ________ 2013ж    «______» ________ 2013ж.


төрайымы  ___________________________ / Ахметова Т.Ш./


3 БЕКІТІЛДІ


Университеттің  Оқу- әдістемелік   кеңесінің   мәжілісінде  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды


№ ______ хаттама  «______» ________ 2013ж.   «______» ________ 2013ж.


ОӘК төрайымы  ______________ /Искакова Г.К./





4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ



















|ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым   03.9.2013 |     11  Беттің 3-сі    |
|2013                    |                        |                        |


                                   Мазмұны

1. Жалпы жағдай
2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне қарай сағаттарды бөлу
3. Пәнді оқып білуге әдістемелік ұсыныстар
4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Баға қою саясаты
7. Әдебиеттер































|ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым   03.09.2013|     11  Беттің 4-сі    |
|2013                    |                        |                        |


          1  ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ


     1.1    Оқытушы және пән жайында жалпы мәліметтер
      Адылханов С. А. Аға оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
              Байланыс ақпараты – тел. 53-50-61, 50-01-53,
                                       №4 оқу корпусы, оқытушылар бөлмесі

                            Сабақты өткізу орны -№3 оқу аудиториясы
                                     Осы пән бойынша кредит саны – 2


     1.2    Пән мазмұнын қысқаша баяндау


     Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы пәні қолданбалы
  өнерінің басқада салаларының негізін қалайтын басты пәндердің бірі болып
  саналады. Оқу курсының негізгі міндеті пәннің бағдарламасына сәйкес
  оқытудың тәжірибелік әдіс-тәсілдерін жетілдіре түсу. Материалдарды өңдеу
  технологиасының практикумы пәні әртүрлі материалдарды көркемдеп өңдеудің
  қыр-сырымен танысып және оларды зерттеп білуді көздейді. Студент әртүрлі
  материалдармен жұмыс істеу әдістерін меңгеріп, детальдардың прапорциялық
  ара қатынастарын ажырата білуді үйренеді және кәсіби қызметті көркем
  шығармашылықпен бекіту әдістерін игереді.


     1.3   Пәнді оқытудың мақсаты


  Кәсіптік білім қолданбалы өнерді  терең меңгеру, жұмысты орындау
  әдістерін орнықты  пайдалана білу, кәсіби шеберлікті шыңдау, дағдыны
  жетілдіру, тапсырмаларды көркем – шығармашылық бағытта орындап шығуды
  мақсат етіп қояды.


     1.4   Пәнді оқып білудің негізгі міндеттері:




         Болашақ  орта мектептің «Технология» пәнінің маманы ретінде әр
  студент ЖОО-ның теориялық және тәжірибиелік талаптарын , оқытудың
  инновациялық  мүмкіндіктерін мейлінше ұтымды әрі білгірлікпен пайдаланып
  өзінің білімін, дүниетанымдық қабілетін, кәсіби шеберлігін жетілдіруді
  басты міндет деп қарайды.


        1.5 Оқып білудің нетижесі


     Пәннің аудиториялық және үй тапсырмаларын  орындау  нәтижесінде  білім
  алушы жұмыстардың көркем  шығармашылық  міндеттерін  оқу  бағдарламасының
  талаптарына сай екендігін анықтайды және келесі  кезеңдегі  тапсырмаларға
  байланысын                       зерделеп                       қорытады.
  Студент          пәнді          оқып          білу           нәтижесінде:
                                               -Жұмысты орындау принциптері
  мен  әдістерін  біліктілікпен  қолдана  білуді,  ағаштың  немесе  басқада
  материялдардың қасиеттерін тәжірибе жүзінде меңгереді;

|ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым   03.09.2013|      11  Беттің 5-сі   |
|2013                    |                        |                        |



     -Кәсіби  шеберлікті  тұтас  көру,  конструциялық  кеңестікті   талдау,
  бейнелік   талдау   және   бейнелік   қортындылау   әдістерін   сондай-ақ
  материалдарды еркін және шебер қолдана білуді игереді;


     - Тапсырмаларды оқып білу процесінде  оқытушының  қойған  міндеттерін,
  түсіндірмелері мен тәжірибелік көмектерін, ойша талдап ұғып алады:


     -Тәжірибелік сабақта алған білім мен  дағдыны  педагогикалық  практика
  мен қол өнеріндегі шығармашылықта білгірлікпен істеп үйренеді;


     -Материялдарды   өңдеу    технологиясының    практикумы    сабағындағы
  тәжірбиелік  тапсырмаларды орындау барысында бағдарлама материал  дарының
  осынау түрінің педагогикалық қызметте қажеттілігін түсінеді;


     -Студент  материялдарды  өңдеу  технологиясының   практикумы   пәнінің
  тәжірибелік сабақтарында педагогикалық технологияларды, оқу мен  оқытудың
  спецификалық   тәсілдерінің   байланысынан   хабардар   болып    тәжірибе
  жинақтайды;


     -Материялдарды  өңдеу  технологиясының  практикумы  пәні  сабақтарында
  кәсіптік  білім  тәжірибесін  жинақтау,  еңбекқорлықта,  көркем   кәсіпке
  дағдылану,  педагогикалық  шеберлікті  жетілдіру  әректтерін  іске  асыру
  мүмкіндіктеріне ие болады.


     1.6 Курс пререквизиттері:


     1.6.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе


     1.6.2 Сәндік қолданбалы өнері тарихы және теориясы


     1.6.3 Сызу


     1.6.4 Сурет


     1.7 Курс постреквизитері





























     |ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым   03.09.2013|      11  Беттің 6-сы   |
|2013                    |                        |                        |


        2  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ ҚАРАЙ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


                                                                     2 кесте


|№     |Тақырып атаулары және олардың мазмұны                      |Сағат саны  |
|1     |2                                                          |3           |
|      |Тәжірибелік сабақтар:                                      |            |
|      |Ағаштан бөлшектеу тақтайын жасау                           |            |
|1     |Эскиз  жасау.                                              |5           |
|2     |Тақтайдың бетіне эскизді түсіру.                           |3           |
|3     |Тақтайдың бетіне түсірілген суретті кесіп ою.              |9           |
|4     |Дайын бұйымды лактау.                                      |3           |
|      |Ағаштан қобдиша жасау                                      |            |
|5     |Эскиз  жасау.                                              |5           |
|6     |Қобдишаның бөлшектерін дайындап бояу.                      |4           |
|7     |Бөлшектердің беттеріне эскизді түсіру.                     |3           |
|8     |Бөлшектердің беттеріне түсірілген суретті кесіп ою.        |8           |
|9     |Қобдишаның бөлшектерін құрастырып лактау.                  |3           |
|      |ПВХ-дан (поливинилхлорид) маска ою                         |            |
|10    |Эскиз  жасау.                                              |5           |
|11    |ПВХ (поливинилхлорид) –ның бетіне эскизді түсіру.          |2           |
|12    |Жұмысты нақышына келтіріп кесіп ою.                        |8           |
|      |Маркетри                                                   |            |
|13    |Эскиз  жасау.                                              |5           |
|14    |Шаблон жасап бөлшектер дайындау.                           |4           |
|15    |Бөлшектерді құрастырып ДВП-ның бетіне жабыстыру.           |6           |
|16    |Дайын бұйымды лактау.                                      |2           |
|      |Барлығы                                                    |75          |




|ПОӘК 042-33.1.42/02- 2013|№ 1 басылым   03.09.2013 |11 Беттің 7-сі           |

3   ПӘНДІ ОҚЫП БІЛУГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

Аудиториялық,шығармашылық және  үй  тапсырмаларын  орындау  үрдісінде  уақыт
үнемдеуді  үнемі  есте  сақтаудың  тәрбиелік  мәні  зор,   ол   ұқыптылыққа,
мәдениеттілікке  жетелейді.   Курс   студенттері    тәжірбиелік   жұмыстарды
бастамастан  бұрын  оқу  бағдарламасы   пәннің   оқу-әдістемелік   комплексі
материалдарымен  таныс  болуға  тиіс  және  ондағы  көрсетілген  нұсқауларды
ескергендері жөн.  Оқушы  студент  міндетті  түрде  сәндік  қолданбалы  өнер
әдебиттерін  оқу  үрдісінде  пайдалануды   әдетке   айналдырғандары,   жұмыс
сапасының кепілі.
Оқулықтар және оқу-әдістемелік құралдардағы тараулар мен тақырыптарды кезең-
кезеңімен игеріп тәжірибелік жұмыстар үрдісінде  қолдана  білу  өте  тиімді.
Емтихан жұмысын әр студент тиянақты, шығармашылық тұрғыда және  талапқа  сай
орындаулары керек.

4 КУРС ФОРМАТЫ

Курстың  аудиториялық  тапсырмалары  кәсіптік  білім   оқу   бағдарламасының
негізінде іске асырылады. Курстың  тәжірибелік  оқу  қойылымдары  оқытушының
тақырыпты баяндау және жеке көмегі мен кеңесі арқылы  өткізіледі.  Дегенмен,
болашақ маман өзі әрекеттеліп тапсырманы  өздігімен  орындауды  мақсат  етіп
алуы аса маңызды.Ол, өз алдына оның білімін

жетілдіре түседі,ізденіс пен шеберлікті кеңейтуге
септігін тигізеді. Студенттің өздік жұмысы СӨЖ  аудиторияда  алған  білімін,
дағдыларын  өз  бетінше  жетілдіруге  мүмкіндік  береді.  Үй   тапсырмаларын
шығармашылық көзқараспен орындау болашақ ұстаздың негізі міндеті болып  қала
береді.

5 КУРС САЯСАТЫ

           Курс студенттеріне ПОӘК бағдарламасында көрсетілген талаптар  мен
нұсқауларды ескеру міндетті.
Сабаққа катысу әр  студент  үшін  қатаң  міндет.  Егер  де  студент  әртүрлі
себептермен сабақ босатса, меңгерілмеген материалдарға өзі жауапты.  Сабақты
үнемі себепсіз босатқан, немесе сабаққа кешігіп  келуді  әдетке  айналдырушы
студенттің  үлгерім  баллдары  төмендейді   не   курс   қортындысы   бойынша
«қанағаттанарлақсыз» деген баға алады.
Үйге берілген тапсырмалар уақытында өткізілуі шарт. Кешігіп тапсырылған
|ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым   03.09.2013|        11  Беттің 8-сі |
|2013                    |                        |                        |

жұмыстарға балл төмендетіліп қойылады.
Қортынды  межелік  бақылаудың  нәтижесі  студенттің   ПОӘК   бағдарламасында
көрсетілген  барлық  талаптарды  сапалы  орындап   шыққанда   ғана   жағымды
аттестацияланады.

6 БАҒАЛАР ҚОЮ САЯСАТЫ

  Әр студент пән  бойынша  жағымды  рейтинг  алу  үшін  белгілі  балл  санын
жинақтауы керек.
Бірінші жартыжылдықтағы максималды балл:
1-ші рейтингінің қортындысы бойынша
1ші-аптадан 7-ші аптаны қосқанда-300 балл.
2-ші рейтингінің қортындысы бойынша
8-ші аптадан 15 аптаны қосқанда-300 балл
Пәннің семестр қортындысы бойынша максималды баллы-600
Баллдарды апталарға және бақылау түрлеріне қарай бөлу 1 кестеде көрсетілге

 Пәні бойынша баллдарды бөлу

                                        2 кесте
|Апта      |Бақылау түрі                 |Барлық балл       |Ескерту         |
|1         |2                            |3                 |4               |
|1-7       |Аудиториялық сабақтарға      |30                |                |
|          |дайындық және қатысу         |                  |                |
|1-6       |Тәжірибелік сабақтар бойынша |96                |Тәжірибелік     |
|          |ағымдағы бақылау             |                  |жұмыс           |
|1-6       |СОӨЖ сабақтар бойынша        |42                |Тәжірибелік     |
|          |ағымдағы бақылау             |                  |жұмыс           |
|1-6       |СӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы|72                |Тәжірибелік     |
|          |бақылау                      |                  |жұмыс           |
|1-ші аралық бақылау                     |60                |                |
|1 - 7 апта бойынша  оқу нәтижесінің     |300               |                |
|барлық баллдары                         |                  |                |
|1-7       |Аудиториялық сабақтарға      |30                |                |
|          |дайындық және қатысу         |                  |                |
|1-6       |Тәжірибелік сабақтар бойынша |105               |Тәжірибелік     |
|          |ағымдағы бақылау             |                  |жұмыс           |
|1-6       |СОӨЖ сабақтар бойынша        |35                |Тәжірибелік     |
|          |ағымдағы бақылау             |                  |жұмыс           |
|1-6       |СӨЖ сабақтар бойынша ағымдағы|70                |Тәжірибелік     |
|          |бақылау                      |                  |жұмыс           |
|2-ші аралық бақылау                     |60                |                |
|8-15 апта бойынша  оқу нәтижесінің      |300               |                |
|барлық баллдары                         |                  |                |
|Емтихандағы балл жиыны                  |400               |Тәжірибелік     |
|                                        |                  |жұмыстарды      |
|                                        |                  |талқылау        |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны        |1000              |                |




































|ПОӘК 042-33.1.42/02-    |№ 1 басылым   03.09.2013|      11  Беттің 10-сы  |
|2013                    |                        |                        |


7 ӘДЕБИЕТТЕР


|№  |Оқулықтар мен оқу –        |Дана саны |Студенттер |Қамтылу   |Ескерту   |
|   |әдістемелік құралдарының   |          |саны       |пайызы    |          |
|   |атауы                      |          |           |          |          |
|Негізгі әдебиеттер                                                          |
|1  |  Рихвк Э. В.  Обработка   |9         |           |100       |          |
|   |древесины в школьных       |          |           |          |          |
|   |мастерских. –М., 1984      |          |           |          |          |
|2  |Рихвк Э.В. Мастерим из     |3         |           |54        |          |
|   |древесины.-М.,1988         |          |           |          |          |
|3  |Двойникова Е.К., Лямин И.  |3         |           |54        |          |
|   |В. Художественные работы по|          |           |          |          |
|   |дереву. Учебные            |          |           |          |          |
|   |пособия.-М., Лесное        |          |           |          |          |
|   |просвещение. 1990          |          |           |          |          |
|4  |Хворстов А.С. Чеканка.     |2         |           |36        |          |
|   |Инкрустация. Резьба по     |          |           |          |          |
|   |дереву.-М., 1985           |          |           |          |          |
|5  |Линдлер Г. Из дерева –     |4         |           |72        |          |
|   |своими руками. –М., 1985   |          |           |          |          |
































|ПОӘК 042 33.1.42/01-2013  |№1 басылым      03.09.2013    |     11  Беттің 11-сі  |






    Қосымша әдебиеттер

|1   |Абросимова А.А. Художественная резьба  |2      |      |36         |      |
|    |по дереву, кости,и рогу. –М., 1998.    |       |      |           |      |
|2   |Гусарчук Д.М. 300 ответов любителю     |5      |      |53         |      |
|    |художественных работ по дереву. Под    |       |      |           |      |
|    |ред. Л.М. Супрун.  -  М.: Лесная       |       |      |           |      |
|    |промышленность.1985                    |       |      |           |      |
|3   |Марғұлан А. Х. Казахское народное      |7      |      |88         |      |
|    |пр.искусство: Резьба по дереву и кости.|       |      |           |      |
|    |Художественная обработка металла и     |       |      |           |      |
|    |тиснение по кожу. Т.З. Алматы. 1994    |       |      |           |      |
|4   |Муканов М. Казахские домашние          |4      |      |72         |      |
|    |художественные ремесла. Алма-Ата. 1979 |       |      |           |      |
|5   |Джанибеков У. Культура казахского      |3      |      |54         |      |
|    |ремесла. –Алма-Ата, 1982               |       |      |           |      |
|6   |Марғұлан А. Х. Казахское народное пр.  |10     |      |100        |      |
|    |Искусство. –Т. 1. –Алма-Ата, 1987      |       |      |           |      |






Пәндер