Файл қосу
Тарихи мұражайдын
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті |
|3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | |
| | |ПОӘК |
| | |042-14-5-02.01.20. |
| | |17/01-2013 |
|«Шетелдер тарихының | | |
|тарихнамасы»пәні |№1 басылым | |
|оқу- әдістемелік кешені | | |
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Шетелдер тарихының тарихнамасы»
«5В020300»- Тарих мамандығына арналған
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
1 ӘЗІРЛЕГЕН:
5В020300 «Шетелдер тарихының тарихнамасы» мамандығына арналған
элективті пәндердің каталогы негізінде жасалған. Құрастырған:
Мухаметжанова Н.А
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы»
кафедрасының отырысында қаралды.
Хаттама № 1
« » 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі Мухаметжанова Н.А
2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
мақұлданды
Хаттама №
« » 2013 жыл
ОӘБ төрайымы Ш.Кеңесбаева
2.3.Факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды.
Хаттама № « » 2013 жыл
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
шығаруға ұсынылды
Хаттама № « » 2013 ж.
ОӘК төрайымы Г.Искакова
Мазмұны
1 Қолданылу аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны
5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы
8 Әдебиеттер
1. ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ
«Мұражайтану» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В020300 – «Тарих»
мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның
өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын
дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені
пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады.
2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
«5В020300» -«Тарих» мамандығына арналған элективті пәндерінің
каталогы негізінде жасалған. 22.09.2008 ж.
- СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және
ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты
- ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы
және мазмұны» құжатталған процедурасы
3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
–Оқытушының аты-жөні Мухаметжанова Н.А –аға оқытушы
-«Мұражайтану»
-Қазақстан тарихы кафедрасы
-Қатыстық ақпарат: телефон 44-38-26(деканат) № 1 оқу ғимараты
-Жүргізу орны № 1205 дәрісхана
-Кредит саны - 3
-Оқу жоспарынан көшірме
Кесте -1
|кур|семестр |кредит |Дәріс |
|с | | | |
| | | |ЛЛК|ССП|ЛЛБ|ССРСП|ССРС |
| | | | |З | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
|1 |Мұражайтану |Мұражай қоғамдық институт |22 |11 | |33 |33 |
| |ғылыми пән |ретінде атқаратын әлеуметтік| | | | | |
| |ретінде |функциялары. Мұражайтану- | | | | | |
| | |қоғамдық ғылым, әлеуметтік | | | | | |
| | |ақпараттың сақталу | | | | | |
| | |процестерің, музей | | | | | |
| | |жәдігерлері арқылы танымдық | | | | | |
| | |берушісі. Мұражайтанудың | | | | | |
| | |зерттеу нысанасы. Музей | | | | | |
| | |ісінің теориясы мен | | | | | |
| | |практикасының тарих, | | | | | |
| | |мәдениет тарихы, | | | | | |
| | |өнертану,этнография,археолог| | | | | |
| | |ия т.б. ғылыми салалары | | | | | |
| | |арқылы зерттеу. | | | | | |
|2 |Тарихи мұражай |Тарихи мұражайлардың пайда |2 |1 | |3 |3 |
| |атқаратын ролі |болуы. 20 ғ. | | | | | |
| |және оның |Мұражайлары.Мұражайдың | | | | | |
| |әлеуметтік |әлеуметтік функциялары. | | | | | |
| |функциялары |Мұражайтану жүйесі және | | | | | |
| | |мұражайлардың | | | | | |
| | |классификациясы. Тарих | | | | | |
| | |мұражайларының зерттеушілік | | | | | |
| | |жұмысы. Мұражай | | | | | |
| | |жәдігерлерінің жалпытарихи | | | | | |
| | |зерттеуі. Экспозицияның | | | | | |
| | |жалпытарихи ғылыми | | | | | |
| | |дайындауы. Жүйелеу | | | | | |
| | |прцессіндегі жалпытарихи | | | | | |
| | |зерттеулер. | | | | | |
|3 |Мұражай |«Мұражай қоры» ұғымы.Тарихи |1 |1 | |3 |3 |
| |қорларын |мұражайының жәдігерлері. | | | | | |
| |ұйымдастыру |Жәдігерлердің мұражай | | | | | |
| | |құндылығы. Мұражай | | | | | |
| | |жәдігерлерінің құндылығы. | | | | | |
| | |Типтік және таңдандыратын | | | | | |
| | |мұражай жәдігерлері. | | | | | |
| | |Музейдегі ғылыми- көмекші | | | | | |
| | |материалдар. | | | | | |
|4 |Мұражай |Мұражай қорының ғылыми |2 |1 | |3 |3 |
| |қорларын ғылыми|ұйымдастырудың | | | | | |
| |ұйымдастыру |мақсаттары.Мұражай | | | | | |
| | |коллекциялары. Мұражай | | | | | |
| | |қорының структурасы. Қор | | | | | |
| | |жұмысының негізгі бағыттары.| | | | | |
| | |Біріктіру, есептеу , сақтау,| | | | | |
| | |қорларды зерттеу, | | | | | |
| | |консультация жүргізіп отыру-| | | | | |
| | |кор жұмытарының бағыттары. | | | | | |
|5 |Мұражай |Мұражай жұмысындағы кор |2 |1 | |3 |3 |
| |қорларын |біріктіруі. Музееведческий | | | | | |
| |біріктіру |подход к деятельности с | | | | | |
| | |целью комплектования фондов.| | | | | |
| | |Объекты социальной | | | | | |
| | |деятельности с точки зрения | | | | | |
| | |комплектования фондов. | | | | | |
| | |Шынайы әлемнің заттары | | | | | |
| | |мұражай жәдігерлері ретінде.| | | | | |
| | |Біріктіру жұмысының | | | | | |
| | |деректері мен ұйымдастыру | | | | | |
| | |түрлері. Мұражай қорларын | | | | | |
| | |біріктірудін жоспарлауы. | | | | | |
|6 |Мұражай |Қорды біріктіру процессі. |2 |1 | |3 |3 |
| |қорларын |Қорды біріктірудегі ғылыми | | | | | |
| |біріктірудін |әдістемесінің негіздері. | | | | | |
| |ұйымдастыру |Мұражайға ұжымдардан және | | | | | |
| | |жеке адамдардан жәдігерлерді| | | | | |
| | |алу әдісі. Мұражай қорларын | | | | | |
| | |біріктірудің мақсатымен | | | | | |
| | |далалық зерттеу дайындау | | | | | |
| | |және өткізу. Мұражай | | | | | |
| | |жәдігерлердің іріктелуі. | | | | | |
|7 |Мұражай |Музей каталогтары және |2 |1 | |3 |3 |
| |қорларының |олардын жүйелеуі. Мұражайда | | | | | |
| |ғылыми |автоматтырылған ақпараттық | | | | | |
| |каталогтау |жүйені құру. Мұражай | | | | | |
| | |қорларының құжаттарымен | | | | | |
| | |қолдану . | | | | | |
|8 |Мұражай |Мұражай қорларының |3 |1 | |3 |3 |
| |қорларының |сақталуының тәртібі: | | | | | |
| |сақталуы |температуралық – ылғалдылық | | | | | |
| | |тәртіп, жәдігерлерді ауадағы| | | | | |
| | |зиянды заттардан сақтау, | | | | | |
| | |музейдегі жарық түсу | | | | | |
| | |тәртібі,музейдегі | | | | | |
| | |биологиялық режим. | | | | | |
| | |Мұражай жәдігерлерінің | | | | | |
| | |консервациялау және қайта | | | | | |
| | |жөндеу. Мұражай қорларының | | | | | |
| | |сақталуының жүйесі. Мұражай | | | | | |
| | |жәдігерлерінің экспозицияда | | | | | |
| | |сақталудың ерекшеліктері. | | | | | |
| | |Қордын ашық сақталуының | | | | | |
| | |ұйымдастыру мәселелері. | | | | | |
| | |Мұражай жәдігерлерінің | | | | | |
| | |топтастыру және жинақтау. | | | | | |
|9 |Мұражай |Тарихи мұражайдын |3 |1 | |3 |3 |
| |экспозициясы. |экспозициясын құру әдісі мен| | | | | |
| |Ғылыми |тәртібі. Тарихи мұражайдын | | | | | |
| |дайындық. |экспозициясынын жуйесі. | | | | | |
| | |Экспозициялық құжаттар. | | | | | |
| | |Экспозициядағы | | | | | |
| | |ғылыми-көмекші материалдар. | | | | | |
| | |Тексты и фонокомментарии. | | | | | |
| | |Экспозициялық комплекстар. | | | | | |
| | |Экспозиция дайындау | | | | | |
| | |кезіңдегі ұйымдастыру | | | | | |
| | |жұмысы. Экспозицияны ғылыми | | | | | |
| | |жобалау. | | | | | |
|10 |Мұражай |Мұражай экспозициясын |3 |1 | |3 |3 |
| |экспозициясы. |жобалауы. Мұражай | | | | | |
| |Сәулет және |экспозициясын жобалауынын | | | | | |
| |көркем |негізгі принциптері. | | | | | |
| |дайындық. |Экспозициялық ансамбль. | | | | | |
| | |Экспозициялық ансамблінде | | | | | |
| | |құру жабдықтары. Мұражай | | | | | |
| | |экспозициясын жобалаунын | | | | | |
| | |сәулет және көркем дайындық | | | | | |
|11 |Мұражайдын |Мұражайдын мәдени- көпшілік |2 |1 | |3 |3 |
| |мәдени- |және тәрбие жұмысынын | | | | | |
| |көпшілік және |мақсаттары мен | | | | | |
| |тәрбие жұмысы |ерекшеліктері. Мұражай | | | | | |
| | |педагогикасы. Мұражайдын | | | | | |
| | |мәдени- көпшілік және тәрбие| | | | | |
| | |жұмысынын түрлері мен | | | | | |
| | |формалары Мұражайда | | | | | |
| | |экскурсия жургізу. Ақпарат | | | | | |
| | |және реклама. Мұражайдын | | | | | |
| | |мәдени- көпшілік және тәрбие| | | | | |
| | |жұмысын ұйымдастыруы. | | | | | |
|12 |Мұражай – |Тарихи мұражайдын |2 |1 | |3 |3 |
| |зерттеу |ғимараттарына жалпы | | | | | |
| |орталықтары |талаптары. Мұражай | | | | | |
| | |ғимараттары. Мұражайлардын | | | | | |
| | |жаңа ғимараттарынын | | | | | |
| | |құрылысы. Мұражай заттарының| | | | | |
| | |типтеріне байланысты | | | | | |
| | |(материалдық ескерткіштер, | | | | | |
| | |бейне материалдар, жазба | | | | | |
| | |деректері, деректі | | | | | |
| | |фономатериалдар) | | | | | |
| | |экспозицияда көрсетудің | | | | | |
| | |арнайы әдістері. Мұражай | | | | | |
| | |ғимараттарынын техникалық | | | | | |
| | |жабдықтамасы. | | | | | |
|13 |Қазақстандағы |Қазақстандағы мұражайлардың |4 |1 | |3 |3 |
| |мұражайлар |тарихы. ҚР Мемлекеттік | | | | | |
| | |Орталық мұражайы.Абай | | | | | |
| | |Мемлекеттік тарихи- мәдени | | | | | |
| | |қорық музейі. «Әуезов уйі» | | | | | |
| | |атты атты ғылыми-мәдени | | | | | |
| | |орталық. Г.Н.Потанин | | | | | |
| | |атындағы Павлодар | | | | | |
| | |тарихи-өлкетану музейі. | | | | | |
| | |Көрмелер мен аукциондар | | | | | |
| | |дирекциясы. ҚР Мемлекеттік | | | | | |
| | |Ә.Кастеев атындағы өнер | | | | | |
| | |музейі. ҚР ҰҒА археология | | | | | |
| | |мұражайы. Қазақстан ұлттық | | | | | |
| | |валюта мұражайы. | | | | | |
| | |Қ.И.Сәтбаевтың мемориалдық | | | | | |
| | |музейі.Ш.Уәлихановтың «Алтын| | | | | |
| | |емел» Мемлекеттік | | | | | |
| | |мемориалдық музейі.Ықылас | | | | | |
| | |атындағы Республикалық халық| | | | | |
| | |саз аспаптары музейі. | | | | | |
| | |Қазақстан палеолит музейі. | | | | | |
| |Барлығы | |30 |15 | |45 |45 |
4. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
|№ |Тапсырма тақырыптары |Оқыту түрлері |Сағат саны|
|1 |Мұражайтану ғылым ретінде Сөздіктермен |картотека |3 |
| |жұмыс. | | |
|2 |Археологиялық деректер мұражай жәдігері |конспект |3 |
| |ретінде. | | |
|3 |Этнографиялық деректер мұражай жәдігері |тест |3 |
| |ретінде. | | |
|4 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 |
| |ескертпе құрастыру: а)факультеттің тарихы | | |
| |бойынша деректер кешені; | | |
|5 |«Мұражайтану» пәні бойынша негізгі |таблица |3 |
| |ұғымдарға түсініктеме сөздік жасау. | | |
|6 | Мұражай жүйесі және жіктелуі. |тест |3 |
|7 |Тарихи мұражайлар экспозициясының |тест |3 |
| |тақырыптық құрылымы | | |
|8 |Өз өлке мен жалпы Қазақстан тарихы бойынша|кесте |3 |
| |синхронистикалық кесте құру. | | |
|9 |Қор жұмысының негізгі бағыттары |тест |3 |
|10 |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның |реферат |3 |
| |негізі. | | |
|11 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 |
| |ескертпе құрастыру: мектептің тарихы | | |
| |бойынша деректер кешені; | | |
|12 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 |
| |ескертпе құрастыру: мекеме немесе | | |
| |кәсіпорын тарихы бойынша деректер кешені. | | |
|13 |Мұражай заттарының ғылыми сипаттамасын |баяндама |3 |
| |құрастыру: а) қол өнер бұйымы (кілем, | | |
| |текемет, сырмақ, білезік, сырға, т.т.) ә) | | |
| |кітап, газет, журнал | | |
|14 |Мұражай педагогикасы. |реферат |3 |
|15 |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық |реферат |3 |
| |және дублеттік қорлар. | | |
5. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
Кесте -3
|Тақырыптары |Әдістемелік |Өз бетімен оқу |Бақылау |
| |материалдар |сұрақтары |формасы |
| |плакаттар | | |
|Дәріс сабақтары |Практикалық | | | |
| |(семинар) сабақтары | | | |
|1.Мұражайтану |1. Тарихи мұражай. |Журналдар, |Мұражайлық |Коллоквиум |
|ғылыми пән |Мұражайлық |карталар, |зерттеулер | |
|ретінде |зерттеулер. | | | |
|2.Тарихи мұражай |2.Мұражай |қосымша |Мұражай |Тест |
|атқаратын ролі |жәдігерлерінің |әдебиеттер |жәдігерлері |сұрақтары |
|және оның |зерттеу әдістемесі. | | | |
|әлеуметтік | | | | |
|функциялары | | | | |
|3.Мұражай |3.Мұражай |Журналдар, |Мұражай қорлары |Бақылау |
|қорларын |жәдігерлерінің |карталар, | |жұмысы |
|ұйымдастыру |есептелуі және | | | |
| |олардын ғылыми | | | |
| |қужатталуы. | | | |
|4.Мұражай |4.Мұражай |қосымша |Мұражай қорларын|Бақылау |
|қорларын ғылыми |жәдігерлерінің |әдебиеттер |ғылыми |жұмысы |
|ұйымдастыру |есептелуі және | |ұйымдастыру | |
| |олардын ғылыми | |әдісі | |
| |қужатталуы. | | | |
|5.Мұражай |5.Тарихи |қосымша |Мұражай қорларын|Тест |
|қорларын |мұражайлардын |әдебиеттер |біріктіру |сұрақтары |
|біріктіру |әртурлі топтарының | | | |
| |экспозициялық | | | |
| |қасиеттері. | | | |
|6.Мұражай |6.Тарихи мұражайдын |Журналдар, |Тарихи |Бақылау |
|қорларын |экспозициясы. |карталар, |мұражайдын |жұмысы |
|біріктірудін | | |экспозициясы. | |
|ұйымдастыру | | | | |
|7.Мұражай |7.Тарихи мұражайдын |қосымша |Мұражай |Коллоквиум |
|қорларының ғылыми|экспозициясы. |әдебиеттер |қорларының | |
|каталогтау | | |ғылыми | |
| | | |каталогтау | |
|8.Мұражай |8.Мұражай |Журналдар, |Мұражай |Бақылау |
|қорларының |экспозициясынын |карталар, |экспозициясы. |жұмысы |
|сақталуы |көркемдік жобалаудын| | | |
| |ұйымдастыру және | | | |
| |онын салалары. | | | |
|9.Мұражай | |қосымша |Сәулет және |Тест |
|экспозициясы. | |әдебиеттер |көркем дайындық.|сұрақтары |
|Ғылыми дайындық. | | | | |
|10.Мұражай | |Журналдар, |Мұражай ісіндегі|Бақылау |
|экспозициясы. | |карталар, |тәрбие жұмысы |жұмысы |
|Сәулет және | | | | |
|көркем дайындық. | | | | |
|11.Мұражайдын |. |Қосымша |Мұражай – |Тест |
|мәдени- көпшілік | |әдебиеттер |зерттеу |сұрақтары |
|және тәрбие | | |орталықтары | |
|жұмысы | | | | |
|12.Мұражай – | |Журналдар, |Өлкелік |Бақылау |
|зерттеу | |карталар, |мұражайтану |жұмысы |
|орталықтары | | | | |
|13.Қазақстандағы | |Журналдар, |Әлем |Коллоквиум |
|мұражайлар | |карталар, |мұражайларына | |
| | | |саяхат | |
7 Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
Кесте 4
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы |Студенттер |Қамтамасыз |
|әдебиеттердің аттары |саны |саны |етілу пайызы |
|Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для |5 |9 |10 |
|высшей школы.- 2 е изд. М: | | | |
|Академический проект . | | | |
|Музееведения. Музеи исторического |3 |9 |10 |
|профиля: Учеб. Пособие для вузов по | | | |
|спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, | | | |
|В. Хербста М. 1988 | | | |
|Гнедовский М. Б Современные тенденции |3 |9 |10 |
|развития музейной коммуникации // | | | |
|Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. | | | |
|1989 | | | |
|Калугина Т.П Общественная сознание и |3 |9 |10 |
|художественные музеи // Музеи мира М | | | |
|1991 | | | |
8. Әдебиеттер тізімі:
Негізгі әдебиет
1.Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для высшей школы.- 2 е изд. М:
Академический проект .
2.Музееведения. Музеи исторического профиля: Учеб. Пособие для вузов по
спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, В. Хербста М. 1988
3.Странский З. Понимание музееведения // Музееведение. Музеи мира. Сб науч.
Трудов / НИИ культуры М. 1991
Қосымша әдебиет
1.Краткий словарь музейных терминов / Музеи и памятники культуры в идейно-
воспитательной работе / Сб.науч. трудов /НИИ культуры. М . 1984
2.Гнедовский М.Б Анализ музейной сети и проблема классификации музеев //
Музейное дело в СССР. Сб. научн. Трудов /ЦМР М.1985
3.Гнедовский М. Б Современные тенденции развития музейной коммуникации //
Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. 1989
4.Динамика социальных функции музеев различных профилей в современных
условиях. М. 1986
5.Дукельский В.Ю Памятники истории и культуры в системе музейного предмета
// Терминологические проблемы музееведения/ ЦМР. М.1986 .
6.Калугина Т.П Общественная сознание и художественные музеи // Музеи мира М
.1991
7.Портер Д. Роль музея как средство коммуникации М. 1983
8.Социальные функции музея: споры о будущем / Музееведение. На пути к музею
ХХ1 в. Сб.научн.трудов / НИ культуры. М. 1989
9. ТумановВ.Е Общественные музеи: Современное состояние и перспективы
развития // Музеи-культура, общество: сб.научн.трудов/ ЦМР М. 1992
10.Актуальные проблемы фондовой работы музеев Научная обработка музейных
предметов. Сб научн.трудов /НИИ культуры М. 1981
11. Инструкция по учету и хранению музейных ценностей находящихся в
государственных музеях СССРМ. 1984
12.Қ.Орманов. «Өлкетану тарихи атаулардан басталады»// Ана тілі. №37.2006.
13.Қалқаман Жақып. «Қазағымның бір қонысы Қостанай» //Жас Өркен.Қостанай.
14.А.Мауданов. «Күн сәулелі Қостанайым» 2006ж.
15.Қ.Оспанова. «Мұражай ғасырлар зердесі» //Қостанай таңы. 9 маусым.2006ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz