Файл қосу

Компьютер архитектурасы пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы




|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                                 |
|Семей қаласы ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|3 деңгейдегі СМК құжаты            |ПОӘК                |ПОӘК                       |
|                                   |                    |042.14.2.07.1.20.01/02-2013|
|                                   |                    |                           |
|                                   |                    |                           |
|                                   |                    |                           |
|ПОӘК                               |03.09.2013ж         |                           |
|Оқытушыға арналған                 |№1 басылым          |                           |
|«Компьютер архитектурасы» пәні     |                    |                           |
|бойынша оқу жұмыс бағдарламасы     |                    |                           |
|                                   |                    |                           |
















                          «Компьютер архитектурасы»
                        ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған
                 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ  ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ










































                                    Семей
                                    2013

                                  АЛҒЫ СӨЗ

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_________   Семей   қаласы    Шәкәрім    атындағы    Мемлекеттік
университеті, Информатика кафедрасының  аға оқытушысы Рысжанова А.С.
      «___»__________ 2013ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды
      Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А.

2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды


      Хаттама  №1 «12» қыркүйек 2013 ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №1 «18» қыркүйек 2013 ж.


Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
















                                   МАЗМҰНЫ

|Қолданылу облысы                                                 |       |
|Нормативті сілтемелер                                            |       |
|Жалпы жағдайлар                                                  |       |
|Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны             |       |
|Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары                     |       |
|Әдебиеттер                                                       |       |



1. ҚОЛДАНЫЛУ ОБЛЫСЫ
      «Компьютер  архитектурасы»  пәні   бойынша   Оқыту-әдістемелік   кешен
5В011100  –  «Информатика»  мамандығының   студенттеріне   арналған.   Кешен
студенттерді пәннің мазмұнымен, пәннің  көкейкестілігі  мен  қажеттілігімен,
курс саясатымен, оқу барысында  үйренетін  машықтармен  таныстырады.  Оқыту-
әдістемелік кешен пәнді оқыту үшін негізгі бағдар болып табылады.


   2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
      Бұл «Компьютер архитектурасы»  пәні  бойынша  Оқытушыға  арналған  оқу
жұмыс бағдарламасы оқыту процесін  келесі  құжаттарда  келтірілген  талаптар
мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және  реттейді:
      – 5В011100  –  «Информатика»  мамандығына  ҚР  МЖМБС    3.08.317-2006.
        Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің  2005  ж.  23
        желтоқсанындағы №779 бұйрығымен бекітілген және іске қосылғын.
      – СТУ 042 – РГКП – СГУ – 4-2013 Университет  стандарты  «Пәннің  оқыту
        әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»;
      – ДП-042-1.01–2013 Құжатталған  процедура  «Пәннің  оқыту  әдістемелік
        комплексінің құрылымы мен мазмұны»


   3. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР
      3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны
      «Компьютер архитектурасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешені   5В011100  –
«Информатика»    мамандығының    студенттеріне    арналған.     Компьютердің
архитектурасы. ЭЕМ ұйымдастыру  принциптері.  Компьютерлік  техниканың  даму
тарихы, ЭЕМ буындары және олардың  классификациясы.  Есептеуіш  машиналардың
кластары. ЭЕМ мәліметтерді көрсету. ЭЕМ-ның  арифметикалық  негіздері.  ЭЕМ-
ның логикалық негіздері.
      ЭЕМ-ның функционалды ұйымдастырылуы.  Процессордың  командалық  циклі.
ЭЕМ  құрылғысын  ұйымдастыру.  ЭЕМ-ның  жадысын  ұйымдастыру.   Компьютердің
жадысын     басқару.      Микропроцессорлық      жүйенің      архитектурасы.
Микропроцессорлық  жүйенің   базалық   архитектурасы.   Процесслік   модуль.
(Орталық процессор,    графикалық процессор).
      Негізгі операциялардың орындалуы. Ішкі жүйенің жұмыс  істеуі.  Үзіліс.
Енгізу/шығарудың базалық жүйесі.
      Интерфейстер.      Интерфейстер      классификациясы.Микропроцессорлар
архитектурсының эволюциясы және микроЭЕМ.Жадыны  ұйымдастыру  және  қорғаныс
(сақтану)  режимі.  Жадыны   қорғау.   Процессордың   жылдамдығын   ұлғайту.
Конвейерлер.  Параллелизм.  ЭЕМ  архитектурасының   қазіргі   заманғы   даму
тенденциясы. Жүйелік тақшаның компоненттері.
      Жүйелік тақшаның формфакторлары. Жүйелік тақшалар.  Мультикомпьютерлер
және мультипроцессорлар,  кластерлер-қызметі  және  ұйымдастыру  принциптері
қарастырылады.
     Пәнді  оқып  үйрену  нәтижесінде  әр   студент   компьютерді   кеңінен
пайдаланатын программалармен жабдықталған дербес компьютерде  жұмыс  істеуге
машықтануы тиіс.
      3.2. Пәннің мақсаты
      Студенттерге компьютерлік жүйелердің құрылуының көпдеңгейлі құрылымдық
байланысын зерттеу, олардың құрылу принциптері мен қызметі  жайлы  мазмұндау
болып табылады. Информациялық тапсырмаларды өздігінен шеше алу  қаблеті  мен
жеке  тұлғаның  творчестволық  сапасын  дамыту  және  информациялық  жүйенің
желілік  құрылғысындағы  тұтынушылардың   ұжымдық   жұмысы   туралы   ұғымды
қалыптастыру. Дербес компьютерді жинақтаудың әдіс тәсілдерін үйрену.  Дербес
компьютердің ішкі және сыртқы құрылғыларымен жұмыс істеуге үйрету.


      3.3. Пән міндеті:
«ДЭЕМ»  студенттерге  жаңа  формадағы  ЭЕМ-де  ақпараттың  автоматты   түрде
өңделуінің  әдістері  мен  құралдарын  үйрету,  информациялық  тапсырмаларды
өздігінен шеше алу қаблеті мен жеке тұлғаның  творчестволық  сапасын  дамыту
және информациялық жүйенің  желілік  құрылғысындағы  тұтынушылардың  ұжымдық
жұмысы туралы ұғымды қалыптастыру.
    - Мектеп информатикасын оқытудың барлық мақсаттарын- білім беру,
      тәрбиелеу,дамыту, түсіну және оны меңгеруі тиіс;
    - Курсты оқыту құралдарын, яғни классикалық және оқыту әдістерін
      меңгеру;
    - оқушылардың ойлау іс-әрекеттерін басқару; сабақты ұйымдастыру түрлерін
      меңгеру, пәнаралық басқаруды түсініп, аша білу;
    - Практикалық есептерді шешу.

      3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің
      Білуі керек:
      Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер:
     – Информатиканы оқыту процесін талдауды үйрену, программалық және
       техникалық қамтамасыз етуді жасап, пайдалана білу;
     – Болашақ мұғалім ретінде оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
       оятып,дамытып, бекіте білу іскерлігін қалыптастыруы қажет;
     –   практикалық   және   қолданбалы   бағдарламаларды   еркін   қолдану
       дағдыларының болуы;
     – болашақ мамандардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру;
     – студенттерді оқулық және ғылыми әдебиетпен өздік жұмыс жасауға
       үйрету.
      3.5.  Пән пререквизиттары:
      Пәнді меңгеру үшін студент «Программалау1», «Информатика» пәндерінің
білімдерін меңгерген болу керек.
      3.6.  Пән постреквизиттары:
      Білім берудегі мультимедиа, WEB дизайн,  HTML  технологиясы,  Іскерлік
құжаттарды  дайындау  және  өңдеу  және  педпгогикалық  практика  мен   орта
мектептегі профильдік курстарда.
      Кесте 1. Оқу жоспарынан ақпарат
КурсСеместрКредитДәрісТәжіри-белікЗертхана-лықОСӨЖСӨЖБарлығыБақылау түрі
(семестр)
2
4
3
15
15
15
22,5
67,5
135Емтихан
(1)

5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

5.1 Студенттің оқытушы басқаруымен орындайтын өздік жұмыстарының тақырыптары:
СОЖ№ 1 тақырыбы:
ДК пайда болуы және дамуы. Фон Нейман принципі. Ашық архитектура принципі.
ДК негізгі блоктары. Қосымша құрылғылар. Пернетақта. Монитор
СОЖ№ 2 тақырыбы:
Жүйелік тақша. Шина түрлері 
Микропроцессорлар. Сопроцессорлар.
ДК-дің жады түрлері. Қатты дисктер.
СОЖ№ 3 тақырыбы:
Иілгіш дискета жинақтауыштары. 
Магнитооптика Оптикалық диск жинақтауыштары 
Принтерлер, сканерлер
Модемдер және желілік адаптерлер
СОЖ№ 4 тақырыбы:
Мультимедиа құрылғылары Корпус типтері. Қоректену блогы.
Порттар, кабельдер, разъемдар. 
BIOS. Кэш-жады.
ДК-дің жұмыс істеу қабілеттілігінің профилактикасы және диагностикасы

5.2 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары:

СОЖ№ 1 Компьютерлік архитектураның дамуы. Компьютерлер түрлері.
СОЖ№ 2 Компьютерлік жүйені ұйымдастыру.  Процессорлар.  Көмекші жадылар.
СОЖ№ 3 Цифрлық логикалық деңгей. Буль алгебрасы және вентильдер. Цифрлы логикалық сызба негіздері.
СОЖ№ 4 Команда терудегі архитектура деңгейі. Мәліметтер типтері.  Команда форматы. Адрестеу. ОЖ деңгейі.  Виртуальды жады. Енгізу-шығарудың виртуальды командалары.

6. Ұсынылатын әдебиеттер:
Негізгі әдебиеттер:
Таненбаум Э. Архитектура компьютера. СПб.: Питер, 2007. 848 б.
Афанасьев К.Е., Стуколов С.В. Многопроцессорные вычислительные системы и параллельное программирование: Учебное пособие. КемГУ. Кемерово: Кузбассвузиздат, 2003. 233б.
В.Г. Олифер, Н.А. Олифер Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы - СПб.: Питер, 2001.
Столлингс У. Структурная организация и архитектура компьютерных систем: Проектирование и производительность. СПб: Вильямс, 2002. 896 б. 
Барановская Т.П., Лойло В.И., Семенов М.И. и др. Архитектура компьютерных систем и сетей: Учебное пособие для вузов. М: Финансы и статистика, 2003. 256 б.
Цилькер Б.Я., Орлов С.А. Организация ЭВМ и систем: Учебник для вузов. СПб: Питер, 2004. 668 б.

Қосымша әдебиеттер: 
Материалы сайта http://www.citforum.ru
Интернет-Университет Информационных Технологий (Intuit.ru)
http://infologos.narod.ru/Математическая логика в курсе информатики
Виртуальный музей истории отечественных компьютеров http://informatic.ugatu.ac.ru
Пәндер