Файл қосу
Курс саясаты мен форматы
«Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Барлық мамандықтарға арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогика кафедрасының аға оқытушысы Шынар Карипбаева Тоқтарқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогика кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________2014ж. Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбубекова М.З. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014ж. Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік Кеңесінде талқыланды және бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014ж. Төрайымы (төрағасы)____________________ Искакова Г.К. ЕКІНШІ БАСЫЛЫМЫ (Хаттама № орнына) МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .. 4 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 БОӨЖ және БӨЖ мазмұны..................................................................... ... 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика және психология магистрі Карипбаева Шынар Тоқтарқызы Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 311-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 228 аудитория Кредит саны: 1 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Әдістеме ғылым және оқу пәні ретінде оқытылатын пәнмен және дидактикамен тығыз байланысты. Болашақ мұғалімдерді, педагогтарды өзінің мамандығы бойынша кәсіптік даярлау мақсат болатын. Педагогиканың және білім берудің тарихынан ұзақ уақыт бойынша кәсіби даярлықтың негізі болашақ мұғалімдер, педагогтарды өз мамандықтарының пәні бойынша білімдерімен қаруландыру деп есептеліп келгені белгілі. «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» әлі тұтас жүйе ретінде берілмей отыр, себебі әдстеме жүйесін қалыптастырудың барысы, педагогиканы оқыту пәні ретінде қалыптасуымен бірге жүреді. Педагогика бойынша оқу кітаптары мен оқу құралдарының көртігі педагогиканың өзінің оқу пәні ретінде педагогика ғылымы ауқымындағы білімдердің және педагогиканы оқу пәні ретінде қатынасын қарастырудың бастапқы сатысындағы дәлелі болып отыр. Бұл бағдарлама екі бөлімнен тұрады(жалпы және дербес):Жалпы бөлімінде педагогиканы оқытудың жалпы теориялық мәселелері қарастырылады. Екінші бөлімде педагогиканың негізгі бөлімдерінің әдістемесіне баса назар аударылады. Бағдарламаның жалпы бөлімінен алынатын білімдер педагогиканы оқу пәні ретінде оқытудың ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді, себебі «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» курсын меңгеру барысында лекциялық, практикалық сабақтар, сонымен қатар студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыстары және студенттерің өзіндік жұмыстарының түрлі формалары қарастырылған. 1.3 Аталған курстың мақсаты мен міндеттері: • Педагогиканы колледждерде оқытудың әдіснамалық және жалпытеориялық мәселелерімен студенттерді қаруландыру; • Орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру және басқару үшін қажетті тәжірибелік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру; 1.5 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады. - Педагогикалық іс-әрекет туралы теориялық білімі; - педагогика ғылымындағы көкейкесті мәселені таңдай білу дағдысын қалыптастыру жолдарын; - өздігімен іздену, зерттеу және өзекті мәселені шеше білу дағдысын; - педагогикалық ғылыми болжам жасай білу дағдысын; - педагогикалық іс-әрекетке талдау жасай білуі. - жаңа сұранысқа сәйкес оқу-тәрбие процесін жүргізетін, әдіс-тәсілдерді түрлендіретін, педагогикалық технологияларды меңгергеруі керек; - кәсіби құзыреттілігі қалыптасқан, қазіргі заманның маманына қойылатын талаптарды меңгеруі керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: педагогика 1.7 Пәннің постреквизиттері: педагогика, психология, әлеуметтік педагогика, педагогикалық шеберлік, мектептегі және балабақшадағы тәрбие жұмысының әдістемесі. 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДС | |1. | | | |2. | | | |3. | | | Тақырып 4.Мұғалім мен тәрбиеші іс-әрекетінің ерекшеліктері. Тапсырма 5.Мұғалімге қажетті кәсіби-маңызды қасиеттердің қайсысы сізде көп кездесетіні туралы жазып көріңіз. Тақырып 6.Болашақ маманның шығармалық іс-әрекетін ынталандыру мәселесі. |БОӨЖ |БӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Білім беру дүниежүзілік |конспект |Білім беру мен өркениет | |ақпаратты контекстегі көп | | | |аспектілі құбылыс ретінде.| | | |Жеке тұлғаның кәсіби |Сөзжұмбақтар құрастыру |Сіз жаңа өмірге қадам | |қалыптасуы. | |бастыңыз. | |«Мұғалім құқығы» және |Салыстырмалы кесте |Қазіргі білім беру | |«оқушы құқығы» |құрыңыз |жүйесіндегі мұғалімнің | | | |жеке тұлғасына деген | | | |талаптар. | |Мұғалім мен тәрбиеші |Реферат |Педагогтың | |іс-әрекетінің | |профессиограммасын жасау| |ерекшеліктері. | | | |Мұғалімге қажетті кәсіби |Жинақталған кесте құру |«ХХІ ғасырдағы педагог | |маңызды қасиеттердің | |тұлғасы» ол қандай? | |қайсысы сізде көп | | | |кездесетіні туралы жазып | | | |көріңіз. | | | |Болашақ маманның шығар |конспект |Педагогтың педагогикалық| |малық іс-әрекетін ынта | |іс-әрекетке жарамдылығын| |ландыру мәселесі. | |анықтау. | 5 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ « Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |2 |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |БОӨЖ |30 | | |3 | | | | | |БӨЖ |40 | | |4 | | | | | |БӨЖ |40 | | |5 | | | | | |БОӨЖ |30 | | |6 |БӨЖ |50 | | |7 |БОӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | |11 |БОӨЖ |30 | | | |БӨЖ |40 | | |12 | | | | | |БОӨЖ |30 | | |13 | | | | | |БӨЖ |40 | | |14 |БӨЖ |50 | | |15 |БОӨЖ |20 | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні бойынша дәріс сабағына, практикалық сабақтарға, ОСӨЖ, СӨЖ жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады. 15 аптаға белгіленген сабақ үдерісі 8-15 апталарда көбейтіліп ұсынылады. 1 апта2 апта3 апта4 апта5 апта6 апта7 апта8 апта9 апта10 апта11 апта12 апта13 апта14 апта15 аптаБӨЖ00006060000600600060Руб 00000090000000900Барлығы00600606090006006009060Барлығы270270 7 ӘДЕБИЕТТЕР Қазақстан. Ұлттық энциклопедия/ Бас ред. Б.Аяған. - Алматы: «Қазақ энциклопедиясы». 2006. - 704 б. Жексенбаева У.Б. Компетентностно ориентированное образование в современной школе: учебно-методическое пособие. Алматы, 2009-190с. 3. Таубаева Ш.Т. Государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: методология, теория и технология проектирования в компетентностном формате /Білім элемінде. В мире образования. №1-3, 2006.с 19-28. 4. Синица И.Е. Педагогтық әдеп және ұстаздық шеберлік. Алматы. 1987.- 223 6. 5. Мижериков В.А. Ермоленко М.Н. Введение в педагогическую деятельность: Уч. пос. для студентов пед. уч. зав. - М. 2002. - 268 с. 6. Хмель Теория и технология реализации целостного педагогического процесса:Уч.пособие.- Алматы, 2002.- 90с. | 7.Қожахметова К. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика.- Алматы.-1998.-317 с. 8.Аймауытов Ж. Педагогическое руководство (учебное пособие), Оренбург. 1924. «Психология» Алматы. 1995. 9.Қалиев С. Қазақ халқының салт-дәстүрі.- Алматы. 1991. 10.Табылды Ә. Ұстаз тәлімі- Алматы: «Білім», 2006.- 248 бет. 11.Толеубекова Р. Адамгершілік тәрбиесі туралы. Алматы, 1994 12. Жексенбаева У.Б. Компетентностно ориентированное образование в современной школе: учебно-методическое пособие - Алматы, 2009 - 190 с. 13. Решетников П.Е. Нетрадиционная технологическая система подготовки учителей: Рождение мастера.- М., 2000. - 304 с. 14. Концепция непрерывного педагогического образования педагога новой формации республики Казахстан. Алматы. 2005. 15.Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. Негізгі ереже. Астана, 2006. 68 бст. 16.Балтабаев М.Х. Педагогическая культурология:Учебное пособие. Респ.изд.каб. Казахской академии образованияим. И.Алтынсарина. - Алматы, 2000. - 268
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz