Файл қосу

Мұражай қорларын біріктірудін жоспарлауы



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
          Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
 | |
|3 деңгейлі СМЖ құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-14-5-02.01.20.       |
|                         |                         |17/01-2013               |
|«Мұражайтану»пәні        |                         |                         |
|оқу- әдістемелік кешені  |№1 басылым               |                         |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                                «Мұражайтану»
                   «5В020300»- Тарих мамандығына арналған


                                  ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                     ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    СЕМЕЙ
                                    2013






      1 ӘЗІРЛЕГЕН:
      5В020300 «Қазақстан тарихы» мамандығына арналған  элективті  пәндердің
каталогы   негізінде жасалған.  Құрастырған: Мухаметжанова Н.А


   2. ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  «Қазақстан  тарихы»
кафедрасының отырысында қаралды.

Хаттама № 1
«  »                          2013 ж.

Кафедра меңгерушісі                      Мухаметжанова Н.А


2.2.  Гуманитарлық  факультетінің  оқу-әдістемелік    бюросының   отырысында
мақұлданды
Хаттама №
«              »                                       2013              жыл


ОӘБ төрайымы                                  Ш.Кеңесбаева

2.3.Факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды.
Хаттама №    «   »                    2013 жыл


    3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің  Оқу-әдістемелік  кеңесінің   отырысында   мақұлданды    және
шығаруға ұсынылды
Хаттама №    «  »              2013 ж.




 ОӘК төрайымы                              Г.Искакова














                                   Мазмұны

1 Қолданылу аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны
5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы
8 Әдебиеттер





























































 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ
«Мұражайтану»   пәнінің   оқу-әдістемелік   кешені   5В020300   –    «Тарих»
мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс  мазмұнымен,  оның
өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында  алынатын
дағды мен іскерліктің  тақырыптарымен  таныстырады.  Оқу-әдістемелік  кешені
пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады.

 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
        «5В020300»  -«Тарих»   мамандығына  арналған  элективті   пәндерінің
каталогы  негізінде жасалған. 22.09.2008 ж.
      - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және
ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты
      - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжатталған процедурасы

 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
 –Оқытушының аты-жөні Мухаметжанова Н.А –аға оқытушы
 -«Мұражайтану»
 -Қазақстан тарихы кафедрасы
 -Қатыстық ақпарат: телефон 44-38-26(деканат) № 1 оқу ғимараты
 -Жүргізу орны № 1205 дәрісхана
 -Кредит саны -  3
 -Оқу жоспарынан көшірме

                                          Кесте -1
|кур|семестр        |кредит                      |Дәріс                  |
|с  |               |                            |                       |
|   |               |                            |ЛЛК|ССП|ЛЛБ|ССРСП|ССРС |
|   |               |                            |   |З  |   |     |     |
|1  |2              |3                           |4  |5  |6  |7    |8    |
|1  |Мұражайтану    |Мұражай қоғамдық институт   |22 |11 |   |33   |33   |
|   |ғылыми пән     |ретінде атқаратын әлеуметтік|   |   |   |     |     |
|   |ретінде        |функциялары. Мұражайтану-   |   |   |   |     |     |
|   |               |қоғамдық ғылым, әлеуметтік  |   |   |   |     |     |
|   |               |ақпараттың сақталу          |   |   |   |     |     |
|   |               |процестерің, музей          |   |   |   |     |     |
|   |               |жәдігерлері арқылы танымдық |   |   |   |     |     |
|   |               |берушісі. Мұражайтанудың    |   |   |   |     |     |
|   |               |зерттеу нысанасы. Музей     |   |   |   |     |     |
|   |               |ісінің теориясы мен         |   |   |   |     |     |
|   |               |практикасының тарих,        |   |   |   |     |     |
|   |               |мәдениет тарихы,            |   |   |   |     |     |
|   |               |өнертану,этнография,археолог|   |   |   |     |     |
|   |               |ия т.б. ғылыми салалары     |   |   |   |     |     |
|   |               |арқылы зерттеу.             |   |   |   |     |     |
|2  |Тарихи мұражай |Тарихи мұражайлардың пайда  |2  |1  |   |3    |3    |
|   |атқаратын ролі |болуы. 20 ғ.                |   |   |   |     |     |
|   |және оның      |Мұражайлары.Мұражайдың      |   |   |   |     |     |
|   |әлеуметтік     |әлеуметтік функциялары.     |   |   |   |     |     |
|   |функциялары    |Мұражайтану жүйесі және     |   |   |   |     |     |
|   |               |мұражайлардың               |   |   |   |     |     |
|   |               |классификациясы. Тарих      |   |   |   |     |     |
|   |               |мұражайларының зерттеушілік |   |   |   |     |     |
|   |               |жұмысы. Мұражай             |   |   |   |     |     |
|   |               |жәдігерлерінің жалпытарихи  |   |   |   |     |     |
|   |               |зерттеуі. Экспозицияның     |   |   |   |     |     |
|   |               |жалпытарихи ғылыми          |   |   |   |     |     |
|   |               |дайындауы. Жүйелеу          |   |   |   |     |     |
|   |               |прцессіндегі жалпытарихи    |   |   |   |     |     |
|   |               |зерттеулер.                 |   |   |   |     |     |
|3  |Мұражай        |«Мұражай қоры» ұғымы.Тарихи |1  |1  |   |3    |3    |
|   |қорларын       |мұражайының жәдігерлері.    |   |   |   |     |     |
|   |ұйымдастыру    |Жәдігерлердің мұражай       |   |   |   |     |     |
|   |               |құндылығы. Мұражай          |   |   |   |     |     |
|   |               |жәдігерлерінің құндылығы.   |   |   |   |     |     |
|   |               |Типтік және таңдандыратын   |   |   |   |     |     |
|   |               |мұражай жәдігерлері.        |   |   |   |     |     |
|   |               |Музейдегі ғылыми- көмекші   |   |   |   |     |     |
|   |               |материалдар.                |   |   |   |     |     |
|4  |Мұражай        |Мұражай қорының ғылыми      |2  |1  |   |3    |3    |
|   |қорларын ғылыми|ұйымдастырудың              |   |   |   |     |     |
|   |ұйымдастыру    |мақсаттары.Мұражай          |   |   |   |     |     |
|   |               |коллекциялары. Мұражай      |   |   |   |     |     |
|   |               |қорының структурасы. Қор    |   |   |   |     |     |
|   |               |жұмысының негізгі бағыттары.|   |   |   |     |     |
|   |               |Біріктіру, есептеу , сақтау,|   |   |   |     |     |
|   |               |қорларды зерттеу,           |   |   |   |     |     |
|   |               |консультация жүргізіп отыру-|   |   |   |     |     |
|   |               |кор жұмытарының бағыттары.  |   |   |   |     |     |
|5  |Мұражай        |Мұражай жұмысындағы кор     |2  |1  |   |3    |3    |
|   |қорларын       |біріктіруі. Музееведческий  |   |   |   |     |     |
|   |біріктіру      |подход к деятельности с     |   |   |   |     |     |
|   |               |целью комплектования фондов.|   |   |   |     |     |
|   |               |Объекты социальной          |   |   |   |     |     |
|   |               |деятельности с точки зрения |   |   |   |     |     |
|   |               |комплектования фондов.      |   |   |   |     |     |
|   |               |Шынайы әлемнің заттары      |   |   |   |     |     |
|   |               |мұражай жәдігерлері ретінде.|   |   |   |     |     |
|   |               |Біріктіру жұмысының         |   |   |   |     |     |
|   |               |деректері мен ұйымдастыру   |   |   |   |     |     |
|   |               |түрлері. Мұражай қорларын   |   |   |   |     |     |
|   |               |біріктірудін жоспарлауы.    |   |   |   |     |     |
|6  |Мұражай        |Қорды біріктіру процессі.   |2  |1  |   |3    |3    |
|   |қорларын       |Қорды біріктірудегі ғылыми  |   |   |   |     |     |
|   |біріктірудін   |әдістемесінің негіздері.    |   |   |   |     |     |
|   |ұйымдастыру    |Мұражайға ұжымдардан және   |   |   |   |     |     |
|   |               |жеке адамдардан жәдігерлерді|   |   |   |     |     |
|   |               |алу әдісі. Мұражай қорларын |   |   |   |     |     |
|   |               |біріктірудің мақсатымен     |   |   |   |     |     |
|   |               |далалық зерттеу дайындау    |   |   |   |     |     |
|   |               |және өткізу. Мұражай        |   |   |   |     |     |
|   |               |жәдігерлердің іріктелуі.    |   |   |   |     |     |
|7  |Мұражай        |Музей каталогтары және      |2  |1  |   |3    |3    |
|   |қорларының     |олардын жүйелеуі. Мұражайда |   |   |   |     |     |
|   |ғылыми         |автоматтырылған ақпараттық  |   |   |   |     |     |
|   |каталогтау     |жүйені құру. Мұражай        |   |   |   |     |     |
|   |               |қорларының құжаттарымен     |   |   |   |     |     |
|   |               |қолдану .                   |   |   |   |     |     |
|8  |Мұражай        |Мұражай қорларының          |3  |1  |   |3    |3    |
|   |қорларының     |сақталуының тәртібі:        |   |   |   |     |     |
|   |сақталуы       |температуралық – ылғалдылық |   |   |   |     |     |
|   |               |тәртіп, жәдігерлерді ауадағы|   |   |   |     |     |
|   |               |зиянды заттардан сақтау,    |   |   |   |     |     |
|   |               |музейдегі жарық түсу        |   |   |   |     |     |
|   |               |тәртібі,музейдегі           |   |   |   |     |     |
|   |               |биологиялық режим.          |   |   |   |     |     |
|   |               |Мұражай жәдігерлерінің      |   |   |   |     |     |
|   |               |консервациялау және қайта   |   |   |   |     |     |
|   |               |жөндеу. Мұражай қорларының  |   |   |   |     |     |
|   |               |сақталуының жүйесі. Мұражай |   |   |   |     |     |
|   |               |жәдігерлерінің экспозицияда |   |   |   |     |     |
|   |               |сақталудың ерекшеліктері.   |   |   |   |     |     |
|   |               |Қордын ашық сақталуының     |   |   |   |     |     |
|   |               |ұйымдастыру мәселелері.     |   |   |   |     |     |
|   |               |Мұражай жәдігерлерінің      |   |   |   |     |     |
|   |               |топтастыру және жинақтау.   |   |   |   |     |     |
|9  |Мұражай        |Тарихи мұражайдын           |3  |1  |   |3    |3    |
|   |экспозициясы.  |экспозициясын құру әдісі мен|   |   |   |     |     |
|   |Ғылыми         |тәртібі. Тарихи мұражайдын  |   |   |   |     |     |
|   |дайындық.      |экспозициясынын жуйесі.     |   |   |   |     |     |
|   |               |Экспозициялық құжаттар.     |   |   |   |     |     |
|   |               |Экспозициядағы              |   |   |   |     |     |
|   |               |ғылыми-көмекші материалдар. |   |   |   |     |     |
|   |               |Тексты и фонокомментарии.   |   |   |   |     |     |
|   |               |Экспозициялық комплекстар.  |   |   |   |     |     |
|   |               |Экспозиция дайындау         |   |   |   |     |     |
|   |               |кезіңдегі ұйымдастыру       |   |   |   |     |     |
|   |               |жұмысы. Экспозицияны ғылыми |   |   |   |     |     |
|   |               |жобалау.                    |   |   |   |     |     |
|10 |Мұражай        |Мұражай экспозициясын       |3  |1  |   |3    |3    |
|   |экспозициясы.  |жобалауы. Мұражай           |   |   |   |     |     |
|   |Сәулет және    |экспозициясын жобалауынын   |   |   |   |     |     |
|   |көркем         |негізгі принциптері.        |   |   |   |     |     |
|   |дайындық.      |Экспозициялық ансамбль.     |   |   |   |     |     |
|   |               |Экспозициялық ансамблінде   |   |   |   |     |     |
|   |               |құру жабдықтары. Мұражай    |   |   |   |     |     |
|   |               |экспозициясын жобалаунын    |   |   |   |     |     |
|   |               |сәулет және көркем дайындық |   |   |   |     |     |
|11 |Мұражайдын     |Мұражайдын мәдени- көпшілік |2  |1  |   |3    |3    |
|   |мәдени-        |және тәрбие жұмысынын       |   |   |   |     |     |
|   |көпшілік және  |мақсаттары мен              |   |   |   |     |     |
|   |тәрбие жұмысы  |ерекшеліктері. Мұражай      |   |   |   |     |     |
|   |               |педагогикасы. Мұражайдын    |   |   |   |     |     |
|   |               |мәдени- көпшілік және тәрбие|   |   |   |     |     |
|   |               |жұмысынын түрлері мен       |   |   |   |     |     |
|   |               |формалары Мұражайда         |   |   |   |     |     |
|   |               |экскурсия жургізу. Ақпарат  |   |   |   |     |     |
|   |               |және реклама. Мұражайдын    |   |   |   |     |     |
|   |               |мәдени- көпшілік және тәрбие|   |   |   |     |     |
|   |               |жұмысын ұйымдастыруы.       |   |   |   |     |     |
|12 |Мұражай –      |Тарихи мұражайдын           |2  |1  |   |3    |3    |
|   |зерттеу        |ғимараттарына жалпы         |   |   |   |     |     |
|   |орталықтары    |талаптары. Мұражай          |   |   |   |     |     |
|   |               |ғимараттары. Мұражайлардын  |   |   |   |     |     |
|   |               |жаңа  ғимараттарынын        |   |   |   |     |     |
|   |               |құрылысы. Мұражай заттарының|   |   |   |     |     |
|   |               |типтеріне байланысты        |   |   |   |     |     |
|   |               |(материалдық ескерткіштер,  |   |   |   |     |     |
|   |               |бейне материалдар, жазба    |   |   |   |     |     |
|   |               |деректері, деректі          |   |   |   |     |     |
|   |               |фономатериалдар)            |   |   |   |     |     |
|   |               |экспозицияда  көрсетудің    |   |   |   |     |     |
|   |               |арнайы әдістері. Мұражай    |   |   |   |     |     |
|   |               |ғимараттарынын техникалық   |   |   |   |     |     |
|   |               |жабдықтамасы.               |   |   |   |     |     |
|13 |Қазақстандағы  |Қазақстандағы мұражайлардың |4  |1  |   |3    |3    |
|   |мұражайлар     |тарихы. ҚР Мемлекеттік      |   |   |   |     |     |
|   |               |Орталық мұражайы.Абай       |   |   |   |     |     |
|   |               |Мемлекеттік тарихи- мәдени  |   |   |   |     |     |
|   |               |қорық музейі. «Әуезов уйі»  |   |   |   |     |     |
|   |               |атты атты ғылыми-мәдени     |   |   |   |     |     |
|   |               |орталық. Г.Н.Потанин        |   |   |   |     |     |
|   |               |атындағы Павлодар           |   |   |   |     |     |
|   |               |тарихи-өлкетану музейі.     |   |   |   |     |     |
|   |               |Көрмелер мен аукциондар     |   |   |   |     |     |
|   |               |дирекциясы. ҚР Мемлекеттік  |   |   |   |     |     |
|   |               |Ә.Кастеев атындағы өнер     |   |   |   |     |     |
|   |               |музейі. ҚР ҰҒА археология   |   |   |   |     |     |
|   |               |мұражайы. Қазақстан ұлттық  |   |   |   |     |     |
|   |               |валюта мұражайы.            |   |   |   |     |     |
|   |               |Қ.И.Сәтбаевтың мемориалдық  |   |   |   |     |     |
|   |               |музейі.Ш.Уәлихановтың «Алтын|   |   |   |     |     |
|   |               |емел» Мемлекеттік           |   |   |   |     |     |
|   |               |мемориалдық музейі.Ықылас   |   |   |   |     |     |
|   |               |атындағы Республикалық халық|   |   |   |     |     |
|   |               |саз аспаптары музейі.       |   |   |   |     |     |
|   |               |Қазақстан палеолит музейі.  |   |   |   |     |     |
|   |Барлығы        |                            |30 |15 |   |45   |45   |

               4. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ


 |№    |Тапсырма тақырыптары                      |Оқыту түрлері  |Сағат саны|
|1    |Мұражайтану ғылым ретінде Сөздіктермен    |картотека      |3         |
|     |жұмыс.                                    |               |          |
|2    |Археологиялық деректер мұражай жәдігері   |конспект       |3         |
|     |ретінде.                                  |               |          |
|3    |Этнографиялық деректер мұражай жәдігері   |тест           |3         |
|     |ретінде.                                  |               |          |
|4    |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін     |баяндама       |3         |
|     |ескертпе құрастыру: а)факультеттің тарихы |               |          |
|     |бойынша деректер кешені;                  |               |          |
|5    |«Мұражайтану» пәні бойынша негізгі        |таблица        |3         |
|     |ұғымдарға түсініктеме сөздік жасау.       |               |          |
|6    | Мұражай жүйесі және жіктелуі.            |тест           |3         |
|7    |Тарихи мұражайлар экспозициясының         |тест           |3         |
|     |тақырыптық құрылымы                       |               |          |
|8    |Өз өлке мен жалпы Қазақстан тарихы бойынша|кесте          |3         |
|     |синхронистикалық  кесте құру.             |               |          |
|9    |Қор жұмысының негізгі бағыттары           |тест           |3         |
|10   |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның       |реферат        |3         |
|     |негізі.                                   |               |          |
|11   |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін     |баяндама       |3         |
|     |ескертпе құрастыру:  мектептің тарихы     |               |          |
|     |бойынша деректер кешені;                  |               |          |
|12   |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін     |баяндама       |3         |
|     |ескертпе құрастыру:  мекеме немесе        |               |          |
|     |кәсіпорын тарихы бойынша деректер кешені. |               |          |
|13   |Мұражай заттарының ғылыми сипаттамасын    |баяндама       |3         |
|     |құрастыру: а) қол өнер бұйымы (кілем,     |               |          |
|     |текемет, сырмақ, білезік, сырға, т.т.) ә) |               |          |
|     |кітап, газет, журнал                      |               |          |
|14   |Мұражай педагогикасы.                     |реферат        |3         |
|15   |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық   |реферат        |3         |
|     |және дублеттік қорлар.                    |               |          |

 5. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

                                      Кесте -3
|Тақырыптары                            |Әдістемелік  |Өз бетімен оқу  |Бақылау      |
|                                       |материалдар  |сұрақтары       |формасы      |
|                                       |плакаттар    |                |             |
|Дәріс сабақтары  |Практикалық         |             |                |             |
|                 |(семинар) сабақтары |             |                |             |
|1.Мұражайтану    |1. Тарихи мұражай.  |Журналдар,   |Мұражайлық      |Коллоквиум   |
|ғылыми пән       |Мұражайлық          |карталар,    |зерттеулер      |             |
|ретінде          |зерттеулер.         |             |                |             |
|2.Тарихи мұражай |2.Мұражай           |қосымша      |Мұражай         |Тест         |
|атқаратын ролі   |жәдігерлерінің      |әдебиеттер   |жәдігерлері     |сұрақтары    |
|және оның        |зерттеу әдістемесі. |             |                |             |
|әлеуметтік       |                    |             |                |             |
|функциялары      |                    |             |                |             |
|3.Мұражай        |3.Мұражай           |Журналдар,   |Мұражай қорлары |Бақылау      |
|қорларын         |жәдігерлерінің      |карталар,    |                |жұмысы       |
|ұйымдастыру      |есептелуі және      |             |                |             |
|                 |олардын ғылыми      |             |                |             |
|                 |қужатталуы.         |             |                |             |
|4.Мұражай        |4.Мұражай           |қосымша      |Мұражай қорларын|Бақылау      |
|қорларын ғылыми  |жәдігерлерінің      |әдебиеттер   |ғылыми          |жұмысы       |
|ұйымдастыру      |есептелуі және      |             |ұйымдастыру     |             |
|                 |олардын ғылыми      |             |әдісі           |             |
|                 |қужатталуы.         |             |                |             |
|5.Мұражай        |5.Тарихи            |қосымша      |Мұражай қорларын|Тест         |
|қорларын         |мұражайлардын       |әдебиеттер   |біріктіру       |сұрақтары    |
|біріктіру        |әртурлі топтарының  |             |                |             |
|                 |экспозициялық       |             |                |             |
|                 |қасиеттері.         |             |                |             |
|6.Мұражай        |6.Тарихи мұражайдын |Журналдар,   |Тарихи          |Бақылау      |
|қорларын         |экспозициясы.       |карталар,    |мұражайдын      |жұмысы       |
|біріктірудін     |                    |             |экспозициясы.   |             |
|ұйымдастыру      |                    |             |                |             |
|7.Мұражай        |7.Тарихи мұражайдын |қосымша      |Мұражай         |Коллоквиум   |
|қорларының ғылыми|экспозициясы.       |әдебиеттер   |қорларының      |             |
|каталогтау       |                    |             |ғылыми          |             |
|                 |                    |             |каталогтау      |             |
|8.Мұражай        |8.Мұражай           |Журналдар,   |Мұражай         |Бақылау      |
|қорларының       |экспозициясынын     |карталар,    |экспозициясы.   |жұмысы       |
|сақталуы         |көркемдік жобалаудын|             |                |             |
|                 |ұйымдастыру және    |             |                |             |
|                 |онын салалары.      |             |                |             |
|9.Мұражай        |                    |қосымша      |Сәулет және     |Тест         |
|экспозициясы.    |                    |әдебиеттер   |көркем дайындық.|сұрақтары    |
|Ғылыми дайындық. |                    |             |                |             |
|10.Мұражай       |                    |Журналдар,   |Мұражай ісіндегі|Бақылау      |
|экспозициясы.    |                    |карталар,    |тәрбие жұмысы   |жұмысы       |
|Сәулет және      |                    |             |                |             |
|көркем дайындық. |                    |             |                |             |
|11.Мұражайдын    |.                   |Қосымша      |Мұражай –       |Тест         |
|мәдени- көпшілік |                    |әдебиеттер   |зерттеу         |сұрақтары    |
|және тәрбие      |                    |             |орталықтары     |             |
|жұмысы           |                    |             |                |             |
|12.Мұражай –     |                    |Журналдар,   |Өлкелік         |Бақылау      |
|зерттеу          |                    |карталар,    |мұражайтану     |жұмысы       |
|орталықтары      |                    |             |                |             |
|13.Қазақстандағы |                    |Журналдар,   |Әлем            |Коллоквиум   |
|мұражайлар       |                    |карталар,    |мұражайларына   |             |
|                 |                    |             |саяхат          |             |



   7  Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
       Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

                                       Кесте 4
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік             |Жалпы    |Студенттер  |Қамтамасыз   |
|әдебиеттердің аттары                   |саны     |саны        |етілу пайызы |
|Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для  |5        |9           |10           |
|высшей школы.- 2 е изд. М:             |         |            |             |
|Академический проект .                 |         |            |             |
|Музееведения. Музеи исторического      |3        |9           |10           |
|профиля: Учеб. Пособие для вузов по    |         |            |             |
|спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, |         |            |             |
|В. Хербста М. 1988                     |         |            |             |
|Гнедовский М. Б Современные тенденции  |3        |9           |10           |
|развития музейной коммуникации //      |         |            |             |
|Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М.   |         |            |             |
|1989                                   |         |            |             |
|Калугина Т.П Общественная сознание и   |3        |9           |10           |
|художественные музеи // Музеи мира М   |         |            |             |
|1991                                   |         |            |             |



8. Әдебиеттер тізімі:

Негізгі әдебиет


1.Т.Ю  Юренева  Музееведение:  Учебник  для  высшей  школы.-  2  е  изд.  М:
Академический проект .

2.Музееведения. Музеи исторического профиля:  Учеб.  Пособие  для  вузов  по
спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, В. Хербста М. 1988
3.Странский З. Понимание музееведения // Музееведение. Музеи мира. Сб  науч.
Трудов / НИИ культуры М. 1991

Қосымша әдебиет

1.Краткий словарь музейных терминов / Музеи и памятники культуры  в  идейно-
воспитательной работе / Сб.науч. трудов /НИИ культуры. М . 1984
2.Гнедовский М.Б Анализ музейной сети и  проблема  классификации  музеев  //
Музейное дело в СССР.  Сб. научн. Трудов /ЦМР М.1985
3.Гнедовский М. Б Современные тенденции развития  музейной  коммуникации  //
Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. 1989
4.Динамика  социальных  функции  музеев  различных  профилей  в  современных
условиях. М. 1986
5.Дукельский В.Ю  Памятники истории и культуры в системе музейного  предмета
// Терминологические проблемы музееведения/ ЦМР. М.1986 .
6.Калугина Т.П Общественная сознание и художественные музеи // Музеи мира  М
.1991
7.Портер Д. Роль музея как средство коммуникации М.  1983
8.Социальные функции музея: споры о будущем / Музееведение. На пути к  музею
ХХ1 в. Сб.научн.трудов / НИ культуры. М. 1989
9.  ТумановВ.Е  Общественные  музеи:  Современное  состояние  и  перспективы
развития // Музеи-культура, общество: сб.научн.трудов/ ЦМР М. 1992
10.Актуальные проблемы фондовой работы  музеев  Научная  обработка  музейных
предметов. Сб научн.трудов /НИИ культуры М. 1981
11.  Инструкция  по  учету  и  хранению  музейных  ценностей  находящихся  в
государственных музеях СССРМ. 1984
12.Қ.Орманов. «Өлкетану тарихи атаулардан басталады»// Ана тілі. №37.2006.
13.Қалқаман Жақып. «Қазағымның бір қонысы Қостанай» //Жас Өркен.Қостанай.
14.А.Мауданов. «Күн сәулелі Қостанайым» 2006ж.
15.Қ.Оспанова. «Мұражай ғасырлар зердесі» //Қостанай таңы. 9 маусым.2006ж.

Пәндер