Файл қосу
Мұражай қорларын біріктірудін жоспарлауы
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14-5-02.01.20. | | | |17/01-2013 | |«Мұражайтану»пәні | | | |оқу- әдістемелік кешені |№1 басылым | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мұражайтану» «5В020300»- Тарих мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН: 5В020300 «Қазақстан тарихы» мамандығына арналған элективті пәндердің каталогы негізінде жасалған. Құрастырған: Мухаметжанова Н.А 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама № 1 « » 2013 ж. Кафедра меңгерушісі Мухаметжанова Н.А 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама № « » 2013 жыл ОӘБ төрайымы Ш.Кеңесбаева 2.3.Факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды. Хаттама № « » 2013 жыл 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және шығаруға ұсынылды Хаттама № « » 2013 ж. ОӘК төрайымы Г.Искакова Мазмұны 1 Қолданылу аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Мұражайтану» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 5В020300 – «Тарих» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «5В020300» -«Тарих» мамандығына арналған элективті пәндерінің каталогы негізінде жасалған. 22.09.2008 ж. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедурасы 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ –Оқытушының аты-жөні Мухаметжанова Н.А –аға оқытушы -«Мұражайтану» -Қазақстан тарихы кафедрасы -Қатыстық ақпарат: телефон 44-38-26(деканат) № 1 оқу ғимараты -Жүргізу орны № 1205 дәрісхана -Кредит саны - 3 -Оқу жоспарынан көшірме Кесте -1 |кур|семестр |кредит |Дәріс | |с | | | | | | | |ЛЛК|ССП|ЛЛБ|ССРСП|ССРС | | | | | |З | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Мұражайтану |Мұражай қоғамдық институт |22 |11 | |33 |33 | | |ғылыми пән |ретінде атқаратын әлеуметтік| | | | | | | |ретінде |функциялары. Мұражайтану- | | | | | | | | |қоғамдық ғылым, әлеуметтік | | | | | | | | |ақпараттың сақталу | | | | | | | | |процестерің, музей | | | | | | | | |жәдігерлері арқылы танымдық | | | | | | | | |берушісі. Мұражайтанудың | | | | | | | | |зерттеу нысанасы. Музей | | | | | | | | |ісінің теориясы мен | | | | | | | | |практикасының тарих, | | | | | | | | |мәдениет тарихы, | | | | | | | | |өнертану,этнография,археолог| | | | | | | | |ия т.б. ғылыми салалары | | | | | | | | |арқылы зерттеу. | | | | | | |2 |Тарихи мұражай |Тарихи мұражайлардың пайда |2 |1 | |3 |3 | | |атқаратын ролі |болуы. 20 ғ. | | | | | | | |және оның |Мұражайлары.Мұражайдың | | | | | | | |әлеуметтік |әлеуметтік функциялары. | | | | | | | |функциялары |Мұражайтану жүйесі және | | | | | | | | |мұражайлардың | | | | | | | | |классификациясы. Тарих | | | | | | | | |мұражайларының зерттеушілік | | | | | | | | |жұмысы. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлерінің жалпытарихи | | | | | | | | |зерттеуі. Экспозицияның | | | | | | | | |жалпытарихи ғылыми | | | | | | | | |дайындауы. Жүйелеу | | | | | | | | |прцессіндегі жалпытарихи | | | | | | | | |зерттеулер. | | | | | | |3 |Мұражай |«Мұражай қоры» ұғымы.Тарихи |1 |1 | |3 |3 | | |қорларын |мұражайының жәдігерлері. | | | | | | | |ұйымдастыру |Жәдігерлердің мұражай | | | | | | | | |құндылығы. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлерінің құндылығы. | | | | | | | | |Типтік және таңдандыратын | | | | | | | | |мұражай жәдігерлері. | | | | | | | | |Музейдегі ғылыми- көмекші | | | | | | | | |материалдар. | | | | | | |4 |Мұражай |Мұражай қорының ғылыми |2 |1 | |3 |3 | | |қорларын ғылыми|ұйымдастырудың | | | | | | | |ұйымдастыру |мақсаттары.Мұражай | | | | | | | | |коллекциялары. Мұражай | | | | | | | | |қорының структурасы. Қор | | | | | | | | |жұмысының негізгі бағыттары.| | | | | | | | |Біріктіру, есептеу , сақтау,| | | | | | | | |қорларды зерттеу, | | | | | | | | |консультация жүргізіп отыру-| | | | | | | | |кор жұмытарының бағыттары. | | | | | | |5 |Мұражай |Мұражай жұмысындағы кор |2 |1 | |3 |3 | | |қорларын |біріктіруі. Музееведческий | | | | | | | |біріктіру |подход к деятельности с | | | | | | | | |целью комплектования фондов.| | | | | | | | |Объекты социальной | | | | | | | | |деятельности с точки зрения | | | | | | | | |комплектования фондов. | | | | | | | | |Шынайы әлемнің заттары | | | | | | | | |мұражай жәдігерлері ретінде.| | | | | | | | |Біріктіру жұмысының | | | | | | | | |деректері мен ұйымдастыру | | | | | | | | |түрлері. Мұражай қорларын | | | | | | | | |біріктірудін жоспарлауы. | | | | | | |6 |Мұражай |Қорды біріктіру процессі. |2 |1 | |3 |3 | | |қорларын |Қорды біріктірудегі ғылыми | | | | | | | |біріктірудін |әдістемесінің негіздері. | | | | | | | |ұйымдастыру |Мұражайға ұжымдардан және | | | | | | | | |жеке адамдардан жәдігерлерді| | | | | | | | |алу әдісі. Мұражай қорларын | | | | | | | | |біріктірудің мақсатымен | | | | | | | | |далалық зерттеу дайындау | | | | | | | | |және өткізу. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлердің іріктелуі. | | | | | | |7 |Мұражай |Музей каталогтары және |2 |1 | |3 |3 | | |қорларының |олардын жүйелеуі. Мұражайда | | | | | | | |ғылыми |автоматтырылған ақпараттық | | | | | | | |каталогтау |жүйені құру. Мұражай | | | | | | | | |қорларының құжаттарымен | | | | | | | | |қолдану . | | | | | | |8 |Мұражай |Мұражай қорларының |3 |1 | |3 |3 | | |қорларының |сақталуының тәртібі: | | | | | | | |сақталуы |температуралық – ылғалдылық | | | | | | | | |тәртіп, жәдігерлерді ауадағы| | | | | | | | |зиянды заттардан сақтау, | | | | | | | | |музейдегі жарық түсу | | | | | | | | |тәртібі,музейдегі | | | | | | | | |биологиялық режим. | | | | | | | | |Мұражай жәдігерлерінің | | | | | | | | |консервациялау және қайта | | | | | | | | |жөндеу. Мұражай қорларының | | | | | | | | |сақталуының жүйесі. Мұражай | | | | | | | | |жәдігерлерінің экспозицияда | | | | | | | | |сақталудың ерекшеліктері. | | | | | | | | |Қордын ашық сақталуының | | | | | | | | |ұйымдастыру мәселелері. | | | | | | | | |Мұражай жәдігерлерінің | | | | | | | | |топтастыру және жинақтау. | | | | | | |9 |Мұражай |Тарихи мұражайдын |3 |1 | |3 |3 | | |экспозициясы. |экспозициясын құру әдісі мен| | | | | | | |Ғылыми |тәртібі. Тарихи мұражайдын | | | | | | | |дайындық. |экспозициясынын жуйесі. | | | | | | | | |Экспозициялық құжаттар. | | | | | | | | |Экспозициядағы | | | | | | | | |ғылыми-көмекші материалдар. | | | | | | | | |Тексты и фонокомментарии. | | | | | | | | |Экспозициялық комплекстар. | | | | | | | | |Экспозиция дайындау | | | | | | | | |кезіңдегі ұйымдастыру | | | | | | | | |жұмысы. Экспозицияны ғылыми | | | | | | | | |жобалау. | | | | | | |10 |Мұражай |Мұражай экспозициясын |3 |1 | |3 |3 | | |экспозициясы. |жобалауы. Мұражай | | | | | | | |Сәулет және |экспозициясын жобалауынын | | | | | | | |көркем |негізгі принциптері. | | | | | | | |дайындық. |Экспозициялық ансамбль. | | | | | | | | |Экспозициялық ансамблінде | | | | | | | | |құру жабдықтары. Мұражай | | | | | | | | |экспозициясын жобалаунын | | | | | | | | |сәулет және көркем дайындық | | | | | | |11 |Мұражайдын |Мұражайдын мәдени- көпшілік |2 |1 | |3 |3 | | |мәдени- |және тәрбие жұмысынын | | | | | | | |көпшілік және |мақсаттары мен | | | | | | | |тәрбие жұмысы |ерекшеліктері. Мұражай | | | | | | | | |педагогикасы. Мұражайдын | | | | | | | | |мәдени- көпшілік және тәрбие| | | | | | | | |жұмысынын түрлері мен | | | | | | | | |формалары Мұражайда | | | | | | | | |экскурсия жургізу. Ақпарат | | | | | | | | |және реклама. Мұражайдын | | | | | | | | |мәдени- көпшілік және тәрбие| | | | | | | | |жұмысын ұйымдастыруы. | | | | | | |12 |Мұражай – |Тарихи мұражайдын |2 |1 | |3 |3 | | |зерттеу |ғимараттарына жалпы | | | | | | | |орталықтары |талаптары. Мұражай | | | | | | | | |ғимараттары. Мұражайлардын | | | | | | | | |жаңа ғимараттарынын | | | | | | | | |құрылысы. Мұражай заттарының| | | | | | | | |типтеріне байланысты | | | | | | | | |(материалдық ескерткіштер, | | | | | | | | |бейне материалдар, жазба | | | | | | | | |деректері, деректі | | | | | | | | |фономатериалдар) | | | | | | | | |экспозицияда көрсетудің | | | | | | | | |арнайы әдістері. Мұражай | | | | | | | | |ғимараттарынын техникалық | | | | | | | | |жабдықтамасы. | | | | | | |13 |Қазақстандағы |Қазақстандағы мұражайлардың |4 |1 | |3 |3 | | |мұражайлар |тарихы. ҚР Мемлекеттік | | | | | | | | |Орталық мұражайы.Абай | | | | | | | | |Мемлекеттік тарихи- мәдени | | | | | | | | |қорық музейі. «Әуезов уйі» | | | | | | | | |атты атты ғылыми-мәдени | | | | | | | | |орталық. Г.Н.Потанин | | | | | | | | |атындағы Павлодар | | | | | | | | |тарихи-өлкетану музейі. | | | | | | | | |Көрмелер мен аукциондар | | | | | | | | |дирекциясы. ҚР Мемлекеттік | | | | | | | | |Ә.Кастеев атындағы өнер | | | | | | | | |музейі. ҚР ҰҒА археология | | | | | | | | |мұражайы. Қазақстан ұлттық | | | | | | | | |валюта мұражайы. | | | | | | | | |Қ.И.Сәтбаевтың мемориалдық | | | | | | | | |музейі.Ш.Уәлихановтың «Алтын| | | | | | | | |емел» Мемлекеттік | | | | | | | | |мемориалдық музейі.Ықылас | | | | | | | | |атындағы Республикалық халық| | | | | | | | |саз аспаптары музейі. | | | | | | | | |Қазақстан палеолит музейі. | | | | | | | |Барлығы | |30 |15 | |45 |45 | 4. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |№ |Тапсырма тақырыптары |Оқыту түрлері |Сағат саны| |1 |Мұражайтану ғылым ретінде Сөздіктермен |картотека |3 | | |жұмыс. | | | |2 |Археологиялық деректер мұражай жәдігері |конспект |3 | | |ретінде. | | | |3 |Этнографиялық деректер мұражай жәдігері |тест |3 | | |ретінде. | | | |4 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: а)факультеттің тарихы | | | | |бойынша деректер кешені; | | | |5 |«Мұражайтану» пәні бойынша негізгі |таблица |3 | | |ұғымдарға түсініктеме сөздік жасау. | | | |6 | Мұражай жүйесі және жіктелуі. |тест |3 | |7 |Тарихи мұражайлар экспозициясының |тест |3 | | |тақырыптық құрылымы | | | |8 |Өз өлке мен жалпы Қазақстан тарихы бойынша|кесте |3 | | |синхронистикалық кесте құру. | | | |9 |Қор жұмысының негізгі бағыттары |тест |3 | |10 |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның |реферат |3 | | |негізі. | | | |11 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: мектептің тарихы | | | | |бойынша деректер кешені; | | | |12 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: мекеме немесе | | | | |кәсіпорын тарихы бойынша деректер кешені. | | | |13 |Мұражай заттарының ғылыми сипаттамасын |баяндама |3 | | |құрастыру: а) қол өнер бұйымы (кілем, | | | | |текемет, сырмақ, білезік, сырға, т.т.) ә) | | | | |кітап, газет, журнал | | | |14 |Мұражай педагогикасы. |реферат |3 | |15 |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық |реферат |3 | | |және дублеттік қорлар. | | | 5. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте -3 |Тақырыптары |Әдістемелік |Өз бетімен оқу |Бақылау | | |материалдар |сұрақтары |формасы | | |плакаттар | | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | |(семинар) сабақтары | | | | |1.Мұражайтану |1. Тарихи мұражай. |Журналдар, |Мұражайлық |Коллоквиум | |ғылыми пән |Мұражайлық |карталар, |зерттеулер | | |ретінде |зерттеулер. | | | | |2.Тарихи мұражай |2.Мұражай |қосымша |Мұражай |Тест | |атқаратын ролі |жәдігерлерінің |әдебиеттер |жәдігерлері |сұрақтары | |және оның |зерттеу әдістемесі. | | | | |әлеуметтік | | | | | |функциялары | | | | | |3.Мұражай |3.Мұражай |Журналдар, |Мұражай қорлары |Бақылау | |қорларын |жәдігерлерінің |карталар, | |жұмысы | |ұйымдастыру |есептелуі және | | | | | |олардын ғылыми | | | | | |қужатталуы. | | | | |4.Мұражай |4.Мұражай |қосымша |Мұражай қорларын|Бақылау | |қорларын ғылыми |жәдігерлерінің |әдебиеттер |ғылыми |жұмысы | |ұйымдастыру |есептелуі және | |ұйымдастыру | | | |олардын ғылыми | |әдісі | | | |қужатталуы. | | | | |5.Мұражай |5.Тарихи |қосымша |Мұражай қорларын|Тест | |қорларын |мұражайлардын |әдебиеттер |біріктіру |сұрақтары | |біріктіру |әртурлі топтарының | | | | | |экспозициялық | | | | | |қасиеттері. | | | | |6.Мұражай |6.Тарихи мұражайдын |Журналдар, |Тарихи |Бақылау | |қорларын |экспозициясы. |карталар, |мұражайдын |жұмысы | |біріктірудін | | |экспозициясы. | | |ұйымдастыру | | | | | |7.Мұражай |7.Тарихи мұражайдын |қосымша |Мұражай |Коллоквиум | |қорларының ғылыми|экспозициясы. |әдебиеттер |қорларының | | |каталогтау | | |ғылыми | | | | | |каталогтау | | |8.Мұражай |8.Мұражай |Журналдар, |Мұражай |Бақылау | |қорларының |экспозициясынын |карталар, |экспозициясы. |жұмысы | |сақталуы |көркемдік жобалаудын| | | | | |ұйымдастыру және | | | | | |онын салалары. | | | | |9.Мұражай | |қосымша |Сәулет және |Тест | |экспозициясы. | |әдебиеттер |көркем дайындық.|сұрақтары | |Ғылыми дайындық. | | | | | |10.Мұражай | |Журналдар, |Мұражай ісіндегі|Бақылау | |экспозициясы. | |карталар, |тәрбие жұмысы |жұмысы | |Сәулет және | | | | | |көркем дайындық. | | | | | |11.Мұражайдын |. |Қосымша |Мұражай – |Тест | |мәдени- көпшілік | |әдебиеттер |зерттеу |сұрақтары | |және тәрбие | | |орталықтары | | |жұмысы | | | | | |12.Мұражай – | |Журналдар, |Өлкелік |Бақылау | |зерттеу | |карталар, |мұражайтану |жұмысы | |орталықтары | | | | | |13.Қазақстандағы | |Журналдар, |Әлем |Коллоквиум | |мұражайлар | |карталар, |мұражайларына | | | | | |саяхат | | 7 Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы |Студенттер |Қамтамасыз | |әдебиеттердің аттары |саны |саны |етілу пайызы | |Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для |5 |9 |10 | |высшей школы.- 2 е изд. М: | | | | |Академический проект . | | | | |Музееведения. Музеи исторического |3 |9 |10 | |профиля: Учеб. Пособие для вузов по | | | | |спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, | | | | |В. Хербста М. 1988 | | | | |Гнедовский М. Б Современные тенденции |3 |9 |10 | |развития музейной коммуникации // | | | | |Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. | | | | |1989 | | | | |Калугина Т.П Общественная сознание и |3 |9 |10 | |художественные музеи // Музеи мира М | | | | |1991 | | | | 8. Әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиет 1.Т.Ю Юренева Музееведение: Учебник для высшей школы.- 2 е изд. М: Академический проект . 2.Музееведения. Музеи исторического профиля: Учеб. Пособие для вузов по спец. История – Под ред.К.Г. Левыкина, В. Хербста М. 1988 3.Странский З. Понимание музееведения // Музееведение. Музеи мира. Сб науч. Трудов / НИИ культуры М. 1991 Қосымша әдебиет 1.Краткий словарь музейных терминов / Музеи и памятники культуры в идейно- воспитательной работе / Сб.науч. трудов /НИИ культуры. М . 1984 2.Гнедовский М.Б Анализ музейной сети и проблема классификации музеев // Музейное дело в СССР. Сб. научн. Трудов /ЦМР М.1985 3.Гнедовский М. Б Современные тенденции развития музейной коммуникации // Музеевдение. Сб научн.трудов /ЦМР М. 1989 4.Динамика социальных функции музеев различных профилей в современных условиях. М. 1986 5.Дукельский В.Ю Памятники истории и культуры в системе музейного предмета // Терминологические проблемы музееведения/ ЦМР. М.1986 . 6.Калугина Т.П Общественная сознание и художественные музеи // Музеи мира М .1991 7.Портер Д. Роль музея как средство коммуникации М. 1983 8.Социальные функции музея: споры о будущем / Музееведение. На пути к музею ХХ1 в. Сб.научн.трудов / НИ культуры. М. 1989 9. ТумановВ.Е Общественные музеи: Современное состояние и перспективы развития // Музеи-культура, общество: сб.научн.трудов/ ЦМР М. 1992 10.Актуальные проблемы фондовой работы музеев Научная обработка музейных предметов. Сб научн.трудов /НИИ культуры М. 1981 11. Инструкция по учету и хранению музейных ценностей находящихся в государственных музеях СССРМ. 1984 12.Қ.Орманов. «Өлкетану тарихи атаулардан басталады»// Ана тілі. №37.2006. 13.Қалқаман Жақып. «Қазағымның бір қонысы Қостанай» //Жас Өркен.Қостанай. 14.А.Мауданов. «Күн сәулелі Қостанайым» 2006ж. 15.Қ.Оспанова. «Мұражай ғасырлар зердесі» //Қостанай таңы. 9 маусым.2006ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz