Файл қосу
Әміргазин жұмыстарды орындау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |«Текстиль пластикасы» |10.01.2013 | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыстық оқу | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК «Текстиль пластикасы» 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Нысангалиева Б.Т., оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 1 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Студентер текстиль пластика негіздерімен және қолданбалы компазициясымен танысады.Текстиль пластикасының түрлерімен,қасиеттерімен,өндеу жұмыстарымен танысады. Оқытудың негізгі принциптері – Текстиль пластикасының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу. Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, қолданбалы өнер сабақтарында пайдалану. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Студентер матадан аппликация,жұмсақ ойыншықтар,құрақ құрау,макраме,көркем тоқу әдіс-тәсілдерімен танысады. Және алған білімдерін қолданбалы жұмыстарында кең пайдалана алады. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – текстиль пластикасының технологиясын пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - текстиль пластикасында әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | 1.6 Курстың пререквизиттері: -Композиция,түстану зандары бойынша білім; -Эскиз және сызуды орындау; -сурет ,кескіндеме, композитция, мүсін, сәндік қолданбалы өнер сұрақтары бойынша білімдер: 1.7 Курстың постреквизиттері: -Шығармашылық жұмыстарды орындау; -Педагогикалық тәжірибе; -Кәсіптік білім; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |Кесте түрлері | | |2 |2 |2 |Әміргазин | | | | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| | | | | | | | |қолөнері.-| | | | | | | | |А., 2004. | | |Текстиль материалдардан | | |2 |2 |2 |Әміргазин | | |аппликация орындау. | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| | |Сюжеттық аппликация | | | | | |қолөнері.-| | |орындау. | | | | | |А., 2004. | | |Жұмсақ ойыншық. Жұмсақ | | |2 |2 |2 |«Еңбекке | | |ойыншықты дайындау.Өндеу.| | | | | |баулу» | | | | | | | | |оқулықтары| | | | | | | | |(1,2,3,4- | | | | | | | | |сыныптар).| | | | | | | | |- А., | | | | | | | | |2001-2004.| | |Макраме.Макраме | | |3 |3 |3 | | | |түйіндері.Макраме | | | | | | | | |жұмыстарын орындау. | | | | | | | | |Көркем тоқыма.Біз және | | |3 |3 |3 |Әміргазин | | |ілмекпен тоқу.Тоқыма | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| | |жұмыстарының | | | | | |қолөнері.-| | |технологиясы. | | | | | |А., 2004. | | |Құрақ құрау.Құрақтан | | |3 |3 |3 |Әміргазин | | |жұмыстарды орындау. | | | | | |Қ.Ж. Қазақ| | | | | | | | |қолөнері.-| | | | | | | | |А., 2004. | | |Барлығы | | |15 |15 |15 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады. 5.Курстын саясаты -Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы телефондарды өшіру. -Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама әкелу. -Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында тапсырмаған жағдайда баға төмендейді. -Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау. - СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау. - тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу; - дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу. -университете тәртіпті болу. -оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ -Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады . |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 |№1 басылым 10.01.2013 | | «Текстиль пластикасы» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |3 | | | | | |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық | |4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |5 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |6 | | | | | |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне | |7 | | |сәйкес | | |1-7апта бойынша оқудың |300 | | | |нәтижесінің барлық баллы | | | |8 |8-15 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | |10 | | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |11 | | | | | |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық | |12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |13 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |14 | | | | |15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |300 | | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 1. ҚР Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Жалпы бастауыш білім.- А., 2003. 2. «Еңбекке баулу» бағдарламалары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2003. 3. «Еңбекке баулу» оқулықтары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2001-2004. 4. Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А., 2004. 5. Өмірбекова М. Энциклопедия. Қазақтың ою өрнектері. - А.,2005. 6. Смирнов С.А. Технология как средство обучения второго поколения.- М.,2005. 7. Сатканов О.С. Еңбекке баулу әдістемесі (1-4 сыныптар). А., 1995. 8. Төленбаев С., Өмірбекова М. Қазақтың ою- өрнектерінің жасалу жолдары. - А.,1993. 9. Марғулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство.Том 1,2,3 - А.,1994. 10.Выгонов В.В. Практикум по трудовому обучению. - М.,1999. 11.Конышева Н.М. Методика трудового обучения младших школьников. -М.,1999. 12.Геронимус Т.М. Урок труда. «Я все делаю сама» : учебно методический комплекс по трудовому обучению для учащихся 1-4 классов.- М.,1998. 13.Рик Бич. Оригами. – М.,2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz