Файл қосу
Тізбекті талдау есептері және шешу әдістері
Физика-математика факультеті Физика кафедрасы ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Электртехника негіздері» пәні бойынша 5В011000 «Физика» мамандығының 2 курс студенттеріне арналған ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ - ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы __________ 2013ж. Желдыбаева Б.С., «Физика» кафедрасының аға оқытушысы, п.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № _1_ хаттама _5 қыркүйек__ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________ п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 3 МАҚҰЛДАНДЫ 3.1 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында № ____ хаттама ______________2013ж. Төраға ___________ Қ.А.Батырова 4 БЕКІТІЛДІ 4.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № _____ хаттама _______________ 2013 ж. Оқу жөніндегі проректор ____________ Г.Қ.Искакова Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |3 |Курс форматы және саясаты | | |4 |Баға қоюдың саясаты. | | |5 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |6 |ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны | | |7 |Пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі | | 1. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ – (SYLLABUS) 1. Оқытушы туралы мәліметтер Желдыбаева Балгын Сембаевна, Физика кафедрасының аға оқытушысы, п.ғ.к. Кафедрада болатын уақыты 8.00-17.00 ж.т.: 77-37-58 2. Пән туралы мәліметтер Пән атауы: «Электртехника негіздері» Кредит саны – 3 Жүргізілетін орыны: Қашаған 1, № 3 оқу ғимараты, аудитория сабақ кестесіне сәйкес. 3. Оқу жоспарынан көшірме |Кур|семестр |Кредит |Дәріс, |Пр. сағ. |лаб. сағ.|СОӨЖ | |с | |саны |сағ. | | | | |1 |Электр тізбегінің |6 |6 |6 |6 |20 | | |элементтері және оның | | | | | | | |моделі. Тізбекті талдау | | | | | | | |есептері және шешу | | | | | | | |әдістері | | | | | | |2 |Айнымалы тоқтың тізбегі |5 |5 |5 |5 |15 | |3 |Сызықты емес және өтпелі|4 |4 |4 |5 |10 | | |процестер | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 |15 |15 |45 | 4. Қажетті әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиеттер: 1. Бессонов Л. А. Теоретические основы электротехники. ( М.: Высш. шк., 1986. 2. Теоретические основы электротехники в 2-х томах. /Под ред. П. А.Ионкина. ( М.: Высш. шк., 1976. 3. Атабеков Г. И. Теоретические основы электротехники в 3-х частях. ( М.: Энергия, 1978-79 Есептер жинағы және оқу құралдары: 4. Сборник задач и упражнений по теоретическим основам электротехники. /Под ред. П. А.Ионкина. ( М.: Энергоатомиздат, 1988. – 503 с. 5. Сборник задач по теоретическим основам электротехники. /Под ред. Л. А.Бессонова. ( М.: Высш. щк., 2000. – 528 с. 6. поисковые и справочные системы Интернет: 5. Пән бойынша СОӨЖ тапсырмаларының орындалу және тапсырылу графигі 3 семестр : СОӨЖ тапсырмасы (15 сағат) |№ |Тақырыбы |Тапсырманың |Бақылау | Балл |Жұмыс | | | |мазмұны |түрі |(мах) |тапсыру | | | | | | |мерзімі | |1 |Электр тізбегінің элементтері |Теориялық |Конспект,|6 |4 апта | | |және оның моделі. Тізбекті |материалды |есептерді| | | | |талдау есептері және шешу |меңгеру, есепті|тапсыру | | | | |әдістері |шығару, 4 №№ | | | | | | |1-63 | | | | |2. |Айнымалы тоқтың тізбегі |Теориялық |Конспект,|5 |8 апта | | | |материалды |есептерді| | | | | |меңгеру, есепті|тапсыру | | | | | |шығару, 4 №№ | | | | | | |64-117 | | | | |1. |Сызықты емес және өтпелі |Теориялық |Конспект,|4 |13 | | |процестер |материалды |есептерді| |апта | | | |меңгеру, есепті|тапсыру | | | | | |шығару, 4 | | | | | | |№№118-234 | | | | СӨЖ тапсырмасы (45 сағат) |№ |Тақырыбы |Тапсырманың |Бақылау |Балл |Жұмыс | | | |мазмұны |түрі |(мах) |тапсыру | | | | | | |мерзімі | |1 |Электр тізбегінің элементтері|Өздігінен |Конспект, |6 |5 апта | | |және оның моделі. Тізбекті |теориялық |есептерді | | | | |талдау есептері және шешу |материалдарды |тапсыру | | | | |әдістері |Меңгеру, есепті| | | | | | |шешу, 5 №№1-183| | | | |2. |Айнымалы тоқтың тізбегі |Өздігінен |Конспект, |5 |9 апта | | | |теориялық |есептерді | | | | | |материалдарды |тапсыру | | | | | |Меңгеру, есепті| | | | | | |шешу, 5 | | | | | | |№№184-363 | | | | |3. |Сызықты емес және өтпелі |Өздігінен |Конспект, |4 |14 апта | | |процестер |теориялық |есептерді | | | | | |материалдарды |тапсыру | | | | | |Меңгеру, есепті| | | | | | |шешу, 5 | | | | | | |№№364-498 | | | | 6. Білімді бағалау жөніндегі ақпараттар: Студенттің білімін бағалау мынандай түрлерден тұрады: ағымдық, межелік және қорытынды бақылау. Жалпы курс бойынша жасалатын зертханалық және практикалық жұмыстар бойынша және бақылау жұмыстары мен тестілеу бойынша ағымдық бақылау қарастырылған. Ағымдық бақылаудың барлық түрі бойынша 5 балдық жүйе қолданылады. Студенттің пәнді меңгергендігін оқытушы бағалайды. Студенттің жұмысын бағалаудың төрт мүмкін деңгейі қарастырылады: Оқу курсы аяқталғанда қорытынды бақылау түрі – емтихан. • Репрадуктивті көмектесу арқылы (тану, қайталау); • Репрадуктивті көмексіз (еске сақтау және типтік есептерді шығаруға қолдану); • Эвристикалық (типтік емес, қиын есептерді шығару); • Творчестволық (оқу-зерттеу немесе ғылыми-зерттеу жұмыстары барысында проблемалық есептерді шығару) Осы білім деңгейлеріне сәйкес баға қойылады. Бірінші деңгей – 3(қанағаттанарлық), екінші деңгей – 4 (жақсы), үшінші деңгей -5 (өте жақсы) – ке бағаланады. Студенттің семестр кезіндегі алатын ең үлкен балы – 60. Еңбек тәртібін бұзған кезде және жұмысты уақытында тапсырмаса студентке айып санкциясы салынады: • Сабаққа кешіксе – 1 балл шегеріледі; • Лекция сабағына қатыспаса – 2 балл шегеріледі; • Зертханалық сабаққа қатыспаса – 4 балл шегеріледі; • Жұмысты уақытында тапсырмаса - 1 балл шегеріледі. Бірінші межелік бақылаудың қорытындысы семестрдің 7 апта негізінде шығарылады; екінші межелік бақылаудың қорытындысы 15 апта негізінде шығарылады және қорытынды болып есептеледі; Егер рейтинг бақылау нәтижесі 50% жоғары болса, студент емтиханға жіберіледі. Қорытынды баға мынадан тұрады: Межелік бақылау – 60 % Емтихан – 40 % [pic] ИЭ – процентпен берілген емтихан бағасы; РИ – процентпен берілген межелік бақылау қорытынды бағасы; Э – емтиханның проценттік бағасы; 0,6 және 0,4 – коэффициенттер Қорытынды баға кестеде көрсетілгендей цифр және әріп түрінде жазылады. (1 кесте). |Баға |Мәні |Балл |Процент, % | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- | |3,67 |90-94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B | |3,00 |80-84 | |B- | |2,67 |75-79 | |C+ | |2,33 |70-74 | | | | | | | |Қанағаттандырарлық | | | |C | |2,00 |65-69 | |C- | |1,67 |60-64 | |D+ | |1,33 |55-59 | |D | |1,00 |50-54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 1.11 Курс саясаты. Студентке қойылатын талаптар: Сабаққа қатысу: дәріс, машықтаны сабақтарына қатысу міндетті түрде. Қандайда бір себептермен сабақты босататын жағдайда студент өз бетімен жұмыс тақырыптарын дәл уақытында өткізу қажет, ал босатылған сабақтар тақырыбы бойынша бақылау жұмысын жазу немесе тест тапсыру керек. Мінез-құлық: сабақ уақытында үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша баға қойылады. Бақылау тапсырмалары: Міндетті түрде оларды дәл уақытында орындап тапсыру керек. Уақытынан кешіктріліп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмендетіліп бағаланады. Межелік аттестация: Сабаққа қатысу, өз бетімен жұмысты дәл уақытында өткізу, сабақ кезінде ауызша және жазбаша түрінде тапсыру, межелік бақылау нәтижесінде қойылады. Көшіру мен плагиат: кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттердің дайын тапсырмаларымен шығарылған есептерін қолдану) анықталатын болса, студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша «қанағаттанғысыз» деген баға қойылады. Емтихан: Қорытынды ауызша емтиханға пән бойынша қойылатын ең жоғарғы балға 50% студенттер жіберіледі. Емтихан кезінде студент ұсынылған 2 сұрақ материалы бойынша жауап берілуі және курс бойынша берілген есепті шығару керек. Дәріс сабақтарының жоспары (15 сағат) МОДУЛЬ 1. Электр тізбегі және оның моделі - 6 сағат 1. Кіріспе Электротехника пәнінің шығу тарихы және даму перспективалары. Базалық негізгі түсініктері және заңдары. 2. Электр тізбегінің пассивті элементтері Электр тізбегінің элементтері және оның идеалды моделдері: R, L және С. Параметрлер және элементтерге сипаттама. Ауыстыру схемалары. 3. Электр тізбегінің активті элементтері Электр энергиясы көзінің моделдері: ЭҚК көзі және тоқ көзі. Параметрлері және сипаттама. Нақты тоқ көзінің ауыстыру схемалары. 4. Тізбекті талдау есептері Тізбек реакциясы және туу функциясы. Анализ және синтез тізбегін есептеу. Тізбектің тексеру әдісі анализдеу. 5. Кирхгоф заңдары Кирхгофтың бірінші және екінші заңдары. Тізбекті талдау үшін оларды қолдану. Контурлық тоқ әдісі. 6. Тексеру әдістері Есептеудің басқа әдістері. Тізбекті есептеудің дұрыстығын тексеру әдістері: Потенциалдық диаграмма әдісі және қуаты. МОДУЛЬ 2. Айнымалы тоқтың тізбегі - 5 сағат 2.1. Айнымалы тоқтар және оның параметрлері Уақытша диаграммалар. Тоқтың түрлері, параметрлері: периоды, жиілігі және т.б. 2.2. Бірфазалы синусойдалы тоқ Комплексті сандар арқылы көрсету. Комплексті түрде электротехниканың негізгі заңдары. 3. Бірфазалы синусойдалы тоқ тізбегін есептеу әдістері Комплексті түрде Кирхгофтың заңдары және әдістері. Векторлық диаграммалар. 2.4. Көпфазалы айнымалы тоқ тізбегі Үшфазалы тоқ жүйесін құру, оның параметрлері және ерекшелігі. 4. 2.5. Үшфазалы синусойдалы тоқ тізбегін есептеу әдістері Төрт және үшөткізгішті тізбектер. Нөлдік өткізгіш және оның рөлі. МОДУЛЬ 3. Сызықты емес және өтпелі процестер - 4 сағат 3.1.Сызықты емес тізбек Сызықты емес элементтер және оның сипаттамасы. Сызықты емес тізбекті есептеу. 3.2. Өтпелі процестер Қарапайым физиканың заңдары бойынша есептеу, мағлұмат. 3.3. Коммутация заңдары Ауыспалы процестерде классикалық әдістерді есептеу. 3.4. Операторлық әдіс Ауыспалы прооуестерде операторлық әдісті есептеу туралы мағлұмат. Зертханалық сабақтарының жоспары (барлығы 15 сағат) МОДУЛЬ 1. Электр тізбегі және оның моделі - 4 сағат 1.1 Электрөлшеуіш құралдар шегі кеңеюін зерттеу (1 сағат). 1.2 Электртаратқыш сызығы жұмысының кестесін оқу (1 сағат). 1.3 Электр энергиясы көзінің жұмысы кестесін зерттеу (1 сағат). 1.4 Тұрақты тоқта тармақталған тізбекті оқу (1 сағат). МОДУЛЬ 2. Айнымалы тоқтың тізбегі - 7 сағат 2.1 Айнымалы тоқ тізбегіндегі актив және сыйымдылық кедергілер (1 сағат). 2.2 Айнымалы тоқ тізбегіндегі қуат және тоқ күші мен кернеудің арасындағы фазалар ығысуы (1 сағат). 2.3 R және L тізбектей жалғағандағы айнымалы тоқ тізбегін зерттеу (1 сағат). 2.4 Айнымалы тоқта тармақталған тізбекті оқу (1 сағат). 2.5 Үшфазалы тоқтағы тізбекті зерттеу (жұлдыз) (1 сағат). 2.6 Үшфазалы тоқтағы тізбекті зерттеу (үшбұрыш) (2 сағат). МОДУЛЬ 3. Сызықты емес және өтпелі процестер - 4 сағат 3.1 Сызықты емес элементте тізбек жұмысының кестесін оқу (2 сағат). 3.2 Өтпелі процесті оқу (RC және RL) (2 сағат).
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz