Файл қосу
Тағам өндірісінде ферменттік. Шұжық өндірісі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042 – | | | |18-9.1.29/02-2013 | |ПОӘК |№ 1 - басылым | | |«Тағам өндірісінде ферменттік|18.09.2013ж. | | |препараттарды қолдану» | | | |пәні бойынша студенттерге | | | |арналған бағдарламасы | | | «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070100 – «Биотехнология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы __________ 28.08. 2013 ж., С. Аманжолов, «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» тамыз 2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «12» қыркүйек 2013 ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________ С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «18» қыркүйек 2013 ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ___________ Г.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды |4 | | |үлестіру | | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар |7 | |4 |Курстың форматы |8 | |5 |Курстың саясаты |8 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |10 | | | | | | | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер Аманжолов Самат Аманжолұлы, доцент м.а., т.ғ.к. «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті Сабақ өткізілетін орындары - № 302, 303 аудиториялар Пән бойынша кредитердің саны 3 1.2 Пәннің мазмұнына қысқаша сипаттама. «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәні студенттерді ферменттермен таныстырып және олардың тағам өндірісінде қолдануы мен қасиеттерімен таныстырады. 1.3 Осы курстың мақсаты ферменттердің негізгі қасиеттері мен сипаттамаларымен танысу және оларды қолдану жөнінен практикалық дағдылар алу. Биотехнологтарды дайындауда пән ролі үлкен, себебі, бұл өндіріс пен тағам өнімдерін пайдаланудың қарқынды түрде өсуімен байланысты жаңа ғылыми-техникалық бағыт және бұл өз алдында дайын өнімнің сапасы мен өндіруінің технико-экономикалық тиімділігін арттырудың жолдарын іздестіруді қажет етеді. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеті – мамандық бойынша оқытылатын пәнді тәжірибеде қолдана білу. 1.5 Пәнді оқыту нәтижесінде студент түсінік алу керек: Білуі керек: Табиғатта бар ферменттік препарттар және оның классификациясын білуге Иеленуі керек: Бар ферменттік препараттарды, оның қасиеттері және оның тағам өнімдері өнеркәсібінде оларды классификациясына байланысты өндіруде, сақтау және тасымалдау кезінде пайдалана алуға; • Меңгеруі керек: пәннің дәрістік материалын; • Істей алуы керек: компьютерлік технологияларды қолдана білу, сонымен қатар сапа аудиті бойынша бланктік құжаттамамен жұмыс істеу; Түсінуі керек: Ферменттік препараттарды алу, оның активтілігін анықтау және тағам өнімдері өнеркәсібінде пайдалануын білуге міндетті. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 ««Биохимия» 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Дипломдық жоба 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ ҮЛЕСТІРУ Кесте 1 |Тақырып атаулары |Сағаттар саны | | |др |Зж/Тс |соөж |сөж | |1 |2 |3 |4 |5 | |Дәрістер | |Модуль 1 Кіріспе. Биологиялық препараттар | |Кіріспе. Биологиялық препараттар. |1 | | | | |Өндірістің теориялық негіздері. |1 | | | | |Модуль 2 Ферменттер | |Ферменттер. Ферменттердің химиялық |1 | | | | |табиғаты, классификациясы. | | | | | |Терминдер мен анықтамалар. |1 | | | | |Модуль 3 Тағамдық қоспалар | |Тағамдық қоспаларды классификациялау, |1 | | | | |нормалаудың гигиеналық принциптері және | | | | | |тағамдық қоспаларды қолдану бойынша | | | | | |бақылау. | | | | | |Ет және балық өнімдерінің сақтау |1 | | | | |мерзімін ұзарту мақсатында өсімдіктердің| | | | | |ББЗ, әртүрлі қоспалардың эфирлі | | | | | |майларын, грамм оң микроорганизмдерді | | | | | |пайдалану. | | | | | |Модуль 4 Антитотықтырғыштар (антиоксиданттар) | |Антитотықтырғыштар (антиоксиданттар). |1 | | | | |Антитотықтырғыштардың (антиоксидант- | | | | | |тардың) жалпы сипаттамасы. Табиғи және | | | | | |жасанды антиоксиданттар. Атмосфераның | | | | | |өзгеруі. Озон қатты тотықтырғыш ретінде.| | | | | |Аскорбин қышқылын қолдану бойынша | | | | | |технологиялық ұсыныстар. Ет және балық | | | | | |өндірісінде қорғағыш газдарды пайдалану.| | | | | |Модуль 5 Шырындар және сусындар | |Шырындар. |1 | | | | |Сусындар. |1 | | | | |Модуль 6 Шұжық өндірісі | |Шұжық. Қазақ ұлттық шұжығы. Шұжық |1 | | | | |өнімдерінің ассортименті. Шұжық | | | | | |өндірісі. | | | | | |Модуль 7 Кондитер өнімдері | |Кондитер өнімдері. |1 | | | | |Модуль 8 Шикізатты қолдану | |Өнімдердің эндокринді шикізатын |2 | | | | |емдік-сауықтыру қасиеттері бар өнімдерді| | | | | |жасауда қолдану | | | | | |Биозаттар жасауда эндокринді шикізатты |1 | | | | |қолдану | | | | | |Биологиялық белсендікке активаторлар |1 | | | | |және ингибиторлар әсері | | | | | | |15 | | | | |Барлығы | | | | | |Тәжірибелік сабақтар | |Модуль 1 Кіріспе. Биологиялық препараттар | |Биологиялық препараттар. | |1 | | | |Өндірістің теориялық негіздері. | |1 | | | |Модуль 2 Ферменттер | |Ферменттер. Ферменттердің химиялық | |1 | | | |табиғаты, классификациясы. | | | | | |Терминдер мен анықтамалар. | |1 | | | |Модуль 3 Тағамдық қоспалар | |Тағамдық қоспаларды классификациялау, | |1 | | | |нормалаудың гигиеналық принциптері және | | | | | |тағамдық қоспаларды қолдану бойынша | | | | | |бақылау. | | | | | |Ет және балық өнімдерінің сақтау | |1 | | | |мерзімін ұзарту мақсатында өсімдіктердің| | | | | |ББЗ, әртүрлі қоспалардың эфирлі | | | | | |майларын, грамм оң микроорганизмдерді | | | | | |пайдалану. | | | | | |Модуль 4 Антитотықтырғыштар (антиоксиданттар) | |Антитотықтырғыштар (антиоксиданттар). | |1 | | | |Антитотықтырғыштардың (антиоксидант- | | | | | |тардың) жалпы сипаттамасы. Табиғи және | | | | | |жасанды антиоксиданттар. Атмосфераның | | | | | |өзгеруі. Озон қатты тотықтырғыш ретінде.| | | | | |Аскорбин қышқылын қолдану бойынша | | | | | |технологиялық ұсыныстар. Ет және балық | | | | | |өндірісінде қорғағыш газдарды пайдалану.| | | | | |Модуль 5 Шырындар және сусындар | |Шырындар. | |1 | | | |Сусындар. | |1 | | | |Модуль 6 Шұжық өндірісі | |Шұжық. Қазақ ұлттық шұжығы. Шұжық | |1 | | | |өнімдерінің ассортименті. Шұжық | | | | | |өндірісі. | | | | | |Модуль 7 Кондитер өнімдері | |Кондитер өнімдері. | |1 | | | |Модуль 8 Шикізатты қолдану | |Өнімдердің эндокринді шикізатын | |2 | | | |емдік-сауықтыру қасиеттері бар өнімдерді| | | | | |жасауда қолдану | | | | | |Биозаттар жасауда эндокринді шикізатты | |1 | | | |қолдану | | | | | |Биологиялық белсендікке активаторлар | |1 | | | |және ингибиторлар әсері | | | | | | | |15 | | | |Барлығы | | | | | |Зертханалық жұмыстар | |Модуль 1 Кіріспе. Биологиялық препараттар | |Зертханадағы жұмыс ережесі. Апараттар | |1 | | | |және құралдар | | | | | |Модуль 3 Тағамдық қоспалар | |Тереңдік әлістің микроорганизмдерінің | |2 | | | |таратуы | | | | | |Модуль 4 Антитотықтырғыштар (антиоксиданттар) | |Сүт сапасын бақылауда ферменттерді | |1 | | | |қолдану | | | | | |Сүттің бактериялық тұқымдастырылғандығын| |2 | | | |анықтау | | | | | |Модуль 2 Ферменттер | |Ферменттердің физика-химиялық | |2 | | | |қасиеттері, ерекшеліктері | | | | | |Липаза мен каталаза ферменттерінің | |2 | | | |активтілігін анықтау | | | | | |Ферменттердің физика-химиялық құрамы: | |2 | | | |термолабильділік | | | | | |Модуль 8 Шикізатты қолдану | |Мәйектік ашыту сынағы | |1 | | | |Декстриндердің шкалаларын алу | |2 | | | | | |15 | | | |Барлығы | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Пәнді жақсы менгеру үшін студент алдымен 7-бапта берілген әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек. Ары қарай берілген тақырыптар бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал іздеп, оны өз бетімен оқуы керек. Сонымен, сабаққа келген студент, онда қай тақырып талданылатыны туралы хабарлы болуы керек және тақырыптың негізгі жағдайларын алдын ала оқып алуы керек. Курстың бір бөлігі семестр бойы студенттердің өзіндік жұмыстарына келеді. Курс бойынша өзіндік жұмысты келесі тәртіпте жүргізіп тұруы қажет. Курстың әрбір тақырыбы бойынша ұсынылатын әдебиетті оқып, теориясына көп тоқталмай, оқылатын сұрақтардың мәніне ғана тоқталып, түсініксіз жерлерін белгілеу керек. Содан кейін материалды мұқиятты түрде игеру қажет, яғни теориялық ережелерді, керекті негізгі мәліметтерді арнайы дәптерге жазып тұрады. Курсты оқу барысында студент СӨЖО мен СӨЖ реферат немесе үй тапсырмасы түрінде орындайды, оның басты мақсаты өткен тақырыпты толық меңгеру үшін. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Семестр бойы студенттерге бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 15 дәріс, 15 тәжірібеліқ сабақ және оқу жоспарына сай 15 зертханалық сабақ жүргізіледі. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде студент өткен материялдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі СОӨЖ және СӨЖ алынады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Осы курсты меңгеруде студент жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Әрбір студент қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек.Ұпайдың максимальды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында -300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына- 300 ұпай, Дисциплина бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600. «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС қорғау | | | | |ЗС |20 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |3 |ТС қорғау |20 | | | |ЗС | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 | | |4 |ТС қорғау | | | | |ЗС |20 | | | |СОӨЖ |20 | | | |СӨЖ | | | |5 |ТС қорғау |25 | | | |ЗС | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |30 | | |6 |ТС қорғау | | | | |ЗС |20 | | | |СОӨЖ |25 | | | |СӨЖ | | | |7 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | | |Рубеждік бақылау |60 | | |8 |ТС қорғау | | | | |ЗС | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |9 |ТС қорғау | | | | |ЗС |20 | | | |СОӨЖ |25 | | | |СӨЖ | | | |10 |ТС қорғау |20 | | | |ЗС | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |11 |ТС қорғау | | | | |ЗС |20 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |12 |ТС қорғау | | | | |ЗС | | | | |СОӨЖ |20 | | | |СӨЖ | | | |13 |ТС қорғау | | | | |ЗС |20 | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ |20 | | |14 |ТС қорғау |25 | | | |ЗС | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | |15 |ТС қорғау | | | | |СОӨЖ | | | | |СӨЖ | | | | |Рубеждік бақылау |60 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі 7.1.1. Дж.Рид Ферменты в пищевой промышленности. «Пищевая промышленность» басылымы,М:.1971,415б 7.1.2. И.М.Грачева және басқалары.Лабораторный практикум по технологии ферментных препаратов.Жоғары оқу орындарына арналған оқу әдістемелік құрал.М:. Легкая и пищевая промышленность,1982,240б 7.2.Қосымша 7.2.1. А.Тепел Химия и физика молока.М:. Пищевая промышленность,1979,623б. 7.2.2. К.К.Горбатова Биохимия молока и молочных продуктов.-М:. Легкая и пищевая промышленность,1984,344б. 7.2.3. Н.П.Брио,Г.С.Инихов Методы анализа молока и молочных продуктов. М:. Пищевая промышленность,1971,423б 7.2.4. Химический состав пищевых продуктов/Под ред. А.А.Покровского, М:. Пищевая промышленность,1976,225б. 7.2.5. Состав и свойства молока как сырья для молочной промышленности.Анықтама жинақ./Под ред.Я.И.Костина.- М:.Агропромиздат,1986,239б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz