Файл қосу
Эолдық аккумулятивтік құрылымдар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-34.1.34 | | | |/01-2013 | |ПОӘК оқытушылар үшін |Басылым № 1 | | |«Эолтану» пәнінің жұмыс|18.09.2013 ж. | | |оқу бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Эолтану» 6М011600 – «География» мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы __________ «02» _09_2013 г. Бельгибаев М.Е., «Химия және география» кафедрасының профессоры 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Химия және география» кафедрасының отырысында «_02_» __09__2013 г., №1 хаттама Кафедра меңгерушісі __________ Д.Р.Онтагарова 2.2 Жаратылыс ғылымдар факультетінің Оқу – әдіснемелік Бюросының отырысында «____» ______2013 г., №1 хаттама Төраға: _____________________З.В.Абдишева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «_18_» __09__2013 г., №1 хаттама ОӘК төрағасы __________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы талаптар 2. Пән мазмұны мен сабақтар түрлеріне байланысты сағаттардың бөлінуі 3. Пәнді оқуға арналған әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы мен пән жайлы жалпы мәліметтер Бельгибаев Мухит Есенович, г.ғ.д, профессор «Химия және география» кафедрасы Байланыс мәліметі - №3 корпус 34-68-24 Сабақ өткізілетін орын – аудитория № Кредиттер саны - 3 2. Пәннің қысқаша мазмұны: «Эолтану» курсы фундаменталды, теоретикалық курс болып табылады, курсты оқу барысында негізгі геоморфологиялық білімдер қалыптасып, геоморфология объектісі – рельеф жайлы дағдылар қалыптасады. Рельеф, геоморфологияның негізгі түсініктері, рельеф формалаларының классификациясы, морфотектоникалық, морфоклиматтық элементтер, геоморфологияның қолданбалы мәні жайлы негізгі теоретикалық мәліметтер беріледі. Географ-маманды тәжрибиелік дайындау барысында физикалық географиялық пәндерді меңгерудің негізі геоморфологиялық білімдерді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. 3. Пәннің мақсаты: Негізгі мақсат, бұл жер шары бетінің рельефін зерттеу, оның қалыптасу және заңдылықтарын қолдану, алынған білімдерді әр түрлі тәжрибиелік сұрақтардың жауаптарын алуда пайдалану. 4. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - морфологияны зерттеу, жаһандық және жергілікті масштабта жер қыртысының құрылымын, шығу тегін, жасын және динамикасын зерттеу; – Қазіргі заманғы жер шарының шығу тегін, құрылымының, динамикалық жағдайын, болашақтағы даму бағытын зерттеу. 5. Курс пререквизиттері: Жалпы жертану, картография, химия, физика, геология, геоморфология, метеорология және климатология, гидрология, топырақтану және топырақ географиясы, биогеография. 6. Курстың постреквизиті: антропогендік ландшафттану, материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы, Қазақстанның физикалық географиясы, геоэкология, т.б; 1.7 Курс соңында магистрант міндетті: 2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚТАР ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Таблица 1 |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с | | | | | | |ДС |ДС |ДС |ДС | | |1. |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |2. |Эолтану – пән, жағдайы және |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |мәселелері | | | | | | |3. |Эолдық процесстер мен шаңның жер |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |шарына таралу географиясы | | | | | | |4. |Эолдық процесстердің экожүйелерге,|2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |ландшафттарға және олардың | | | | | | | |компоненттеріне әсері | | | | | | |5. |Тұздардың және ауыр металлдардың |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |эолдық жер ауыстыруы | | | | | | |6. |Жергілікті топырақ дефляциясы |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| |7. |Лесстің эолдық шығу тегі және |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |топырақтың қалыптасуы | | | | | | |8. |Геоморфология анықтамасы және |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |рельеф түсінігі | | | | | | |9. |Геоморфология түрлері және |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |адамзаттың тәжрибиелік | | | | | | | |әрекетіндегі геоморфологияның мәні| | | | | | |10. |Геофорфологиялық ғылымның тарихы |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |мен дамуының негізгі мәліметтері | | | | | | |11. |Дефляциялық және корразиондық |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |рельефтің формалары | | | | | | |12. |Эолдық аккумулятивтік құрылымдар |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| |13. |Шөлдегі аридті-денудациялық рельеф|2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |формалары | | | | | | |14. |Топырақтың дефляцияға ұшырау |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |дәрежесі | | | | | | |15. |Геоморфологиялық зерттеу әдістері |2 |1 |2 |3 |7.1.1-7.1.10| | |БАРЛЫҒЫ: |30 |15 |30 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР Теориялық курс зертханалық-тәжірбиелік сабақтарда бекітіледі. Тәжірбиелік сабақтар белгілі бір тақырыпты өткеннен кейін өткізіледі. Сабақты осылайша жоспарлау барысында ойлау, сәйкестендіру, талдау қабілетерінің жетілдіретіні сөзсіз. Оқу және оқу-тәрбие процесстері барысында пәнаралық байланыстар жүйесі негізінде осылайша ойлау негізі қалыптасады. Пәнаралық байланыстардың ғылым негіздерін терең меңгеру және таным процесстерінің дамуы үшін маңызы зор. Ол жан-жақтылықтың, дүниетанымдық қызығушылықтардың, өз бетінше білім алу және сол білімдерін тәжірбиеде қолдана білу дағдыларын дамытуға көмектеседі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтарының формасы – дәрістер, зертханалық-тәжірбиелік сабақтар. 1 сағат дәріс 50 минутты құрайды. Зертханалық-тәжірбиелік сабақтардың 1 сағаты 50 минутты құрайды. Сабақтар сабақ кестесі бойынша өткізіледі. Сонымен қатар магистранттардың аудиторияда өздік жұмыстары мен аудиториядан тыс жұмыстары жоспарланады. Магистранттардың өздік жұмыстарының кестесі және есебі кафедра кестесі бойынша жүргізіледі. Өздік жұмыстарды бақылау ауызша жауап беру, тапсырмаларды шешу бойынша үй жұмысы, бақылау жұмыстары, тест тапсырмалары арқылы жүзеге асырылады. 5 курс САЯСАТЫ Магистрант пәнді өз бетінше оқып-үйрену процессінде белсенділік таныту тиіс, егер кешігіп, себепсіз сабаққа келмей, тапсырмаларды уақытында өткізбей, оқу процессінде белсенділік көрсетпеген жағдайда жинаған ұпайларынан баллдары алынып отырады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Магистранттардың білімдерін қадағалау формасы келесі жолдармен жүзеге асырылады : - ағымдық бақылау (апта сайын өткізіледі); - тезаурустық бақылау (7 және 15 апталар); - қорытынды бақылау – экзамен. Ағымдық бақылау– бұл оқытушының жетекшілігімен жүргізілетін магистарнттардың білімдерін дәріс сабақтарында, зертханалық сабақтарда және өздік жұмыстарды тексеру барысында жүйелі түрде жүргізіледі. Ағымдық бақылаудың түрлері: - ауызша жауап; - бақылау жұмыстары; - үй жұмыстары; - тесттер. Пәнді меңгеру барысында магистарнттардың әр жұмыс түрлері ұпайлармен бағаланады. Ұпайлардың апта бойынша және бақылау түрлері бойынша таралуы кестеде көрсетілген. «Эолтану» пәні бойынша ұпайлардың жүктелуі Таблица 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпайлар |Ескерту | |1-7 |Аудиториялық сабақтарға қатысу |30 |Оқытушы тек қана | | |және дайындалу | |сабаққа | | | | |келмегенін | | | | |белгілейді | |Тәжірбиелік жұмыстардың орындалуы | |2 |Эолтану ғылым ретінде |15 |Тәжірбиелік | | | | |сабақтарда | |4 |Эолдық процесстер |15 |Тәжірбиелік | | |классификациясы | |сабақтарда | |6 |Шаңды дауылдар кезіндегі шаңның |15 |Тәжірбиелік | | |ұшу дәрежесін және қашықтығын | |сабақтарда | | |бағалау | | | |8 |Шөлді, шөлейт және жартылау |15 |Тәжірбиелік | | |шөлейт зоналардағы эолдық | |сабақтарда | | |процесстер | | | |10 |Эолдық материалдардың орын |15 |Тәжірбиелік | | |ауыстыру заңдылықтары | |сабақтарда | |12 |Эолдық процесстердің ландшафтқа |15 |Тәжірбиелік | | |әсері | |сабақтарда | |14 |Шөлейттенудің қазіргі заманғы |15 |Тәжірбиелік | | |теоретикалық және қолданбалы | |сабақтарда | | |мәселелері | | | |Магистранттың өздік жұмысы | |2 |Эолтану ғылым ретінде. |25 |Реферат | | |Эолтанудың ғылым ретінде даму | | | | |тарихы. | | | |4 |Эолтанудың ғылым ретінде дамуына|25 |Конспект | | |үлес қосқан ғалымдар. Эолтанудың| | | | |ТМД және Қазақстандағы дамуы. | | | |6 |Эолдық процесстер және оның |25 |Реферат | | |территориялардың деградациясына | | | | |және шөлейттенуіне әсері. | | | |8 |Эолдық процесттердің типтері |10 |Конспект | |10 |Шөлдердің түрлері картасы |10 |Реферат | | |(карта-схема). | | | |12 |Аридті жерлердің шөлейттенуі. |10 |Реферат | |14 |Орта Азия және Қазақстанның ауыл| | | | |шаруашылық шөлейттенуі. | | | |15 |Аралық бақылау 1-15 апта |75 б. |Сабақ кестесіне | | |дәрістерінің мәліметтері бойынша| |сай | | |кешенді тесттілеу | | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарға қатысу |30 |Оқытушы тек қана | | |және дайындалу | |сабаққа | | | | |келмегенін | | | | |белгілейді | |1-15 апталар бойынша ұпайлар саны |30+270 | | |Емтихан бойынша ұпайлар саны |400 | | |Академиялық кезең бойынша ұпайлар саны |1000 | | Емтихандық баға барлық модульдер, тезаурустық бақылау және қорытынды аттестация (60%), емтихан (40%), барлығы 100%, бойынша оқу үлгерімінің ең жоғарғы көрсеткіштері бойынша анықталады. Магистрант пән бойынша қорытынды бақылауға оның семестр бойы орташа рейтингтік ұпайы 50%-ға тең немесе одан жоғары болған жағдайда ғана жіберіледі. Магистранттардың білімі, дағдылары және біліктіліктері келесі жүйе бойынша бағаланады: Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау шкаласы |Әріптік жүйе |Ұпайлардың сандық|Проценттік |Дәстүрлі жүйе бойынша| |бойынша бағалау |эквиваленті |құрамы |бағалау | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |- « - | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |- « - | |В- | 2,67 |75-79 |- « - | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |- « - | |С- |1,67 |60-64 |- « - | |Д+ |1,33 |55-59 |- « - | |Д |1,00 |50-54 |- « - | |F |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Виноградов Б.В. Структура антропогенных геосистем аридных зон // Проблемы освоения пустынь №4, 1977, с.23-30. 2. Виноградов Б.В. Аэрокосмический мониторинг динамики экосистем // География и природные ресурсы. №2, 1980, с.58-67 3. Волков И.А. Роль эолового фактора в эволюции рельефа //Проблемы экзогенногс рельефообразования,- М.:Наука, 1976.//С.264-288. 4. Геологический словарь М.: Недра 1978 т. 1 5. Герасимов И.П. Советская конструктивная география. -М.:Наук,1976. -208с. Герасимов И.П. Экологические проблемы в прошлой, настоящей и будущей географии мира. М.: Наука, 1985. -247с. 6. Григорьев A.A. Закономерности строения и развития географической среды. -М. Мысль, 1966 7. Гродзинский М.Д. Устойчивость геосистем: теоретический подход к анализу и методы количественной оценки // Изв. АН СССР. сер.геогр., 1987. №6. -С.5-15. Гунин П.Д. природные процессы опустынивания аридных экосистем. -М.: 1991. -81с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz