Файл қосу
Жылуэнергетика бакалавры
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-05.1.35/01-2013 | |УМКД |Баспа №1 | | |Студенттерге арналған |10.01.2013 г. | | |«Мамандыққа бастама» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мамандыққа бастама» 5В071700 – «Жылуэнергетика» мамандығы үшін Студенттерге арналған пән бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ________ «26» желтоқсан 2012 г. Алдажуманов Ж..К., аға оқытушысы кафедрасы «Техникалық физика және жылуэнергетика» 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында. Хаттама «27» желтоқсан 2012 ж, № 5. Кафедра меңгерушісі ___________ О.А. Степанова 2.2 Инженерлік-технологиялык факультет оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама «27» желтоқсан 2012 ж, № 3. Төраға ______________ С.С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып және шығаруға ұсынылған Хаттама «10» қантар 2013 ж, № 3. ОӘК төрағасы _____________ Б.А. Рскелдиев 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 Жалпы мәлімет 4 1.1 Мұғалім және пән бойынша жалпы мәлімет Ошибка! Закладка не определена. 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны 4 1.3 Пәнді оқудың мақсаты 4 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат 4 1.5 Оқу нәтижесі 4 1.6 Курс пререквизиттері 5 1.7 Курс постреквизиттері 5 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 6 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 9 4 курс форматы 11 5 курс саясаты 12 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 13 7 ӘДЕБИЕТ 14 7.1 Негізгі әдебиет 14 7.2 Қосымша әдебиет 14 7.3 Internet- ресурстар................................................................... ..............................15 1 ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ 10 Мұғалім және пән бойынша жалпы мәлімет 11 Алдажуманов Жан Касенович, аға оқытушысы кафедрасы «Техникалық физика және жылуэнергетика». Байланыс телефоны – тел.: 35-46-02, № 9 оқу корпусы, кабинет № 217. Сабақ өткізу аудиториясы –№____аудитория. Берілген пән бойынша кредит саны – 2. 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы мен мазмұны Бұл пән «Жылуэнергетика» мамандығының бакалавр студенттеріне Қазақстан Республикасының жоғарғы оқу жүйесі жайында мәлімет береді. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты Студенттерде өзі таңдаған мамандығы жайында, оның спецификасы жайында,еліміздің экономикасындағы орны жайында, энергетиканың даму перспективасы мен мәселелері жайында көрініс береді. 1.4 Пәнді оқудағы негізгі мақсат «Жылуэнергетика» мамандығы бойынша ҚР МЖМБС деңгейіне сәйкес келетін студенттің білімін қалыптастыру. Студентке мамандығының қазіргі заманда қажеттігін көрсету,оны таңдалған мамандық бойынша оқуды үйрету. 1.5 Оқу нәтижесі Пәнді оқу нәтижесінде студент: білуі керек: - «Жылуэнергетика» мамандығының жалпы сипаттамасын; ие болуы керек: - білім беру процесін қамтамасыз ету және ұйымдастыруды; игеруі керек: - студенттің ақпараттық мәдениетінің сұрақтарын; істей білуі керек: - «Жылуэнергетика» мамандығын игеру кезінде «Мамандыққа бастама» пәніндегі білімін қолдануды; Түсінуі керек: - қазіргі жағдайларға сәйкес жылуэнергетика бакалаврына қойылатын міндеттерді, экономиканың дамуындағы энергетиканың рөлін; білуі керек: - өндірудің технологиялары мен негізгі принциптерін,әлемде және де Қазақстанда қолданушыларға жылулық энергияны тарату және қолдану,сонымен бірге, энергетиканың қиын мәселелерін және оны шешу жолдарын; практикалық тұрғыда машықтану керек: - әр түрлі өздік жұмыстарды орындау; 1.6 Курс пререквизиттері Жоқ. 1.7 Курс постреквизиттері 1.7.1 Базалық және профильдік пәндер. 2 Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны 1 кесте көрсетілген. 1 кесте – Сабақтар түріне байланысты пән сағаттарының бөлінуі және пән мазмұны |№ р/с|Тақырып аты |Сағаттар |әдебиет| | | |ЛК |СПЗ|ЛБ|СМӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1. Жылуэнергетика бакалаврларын дайындау шарттары | |1 |Кіріспе. |2 | | | |2 | | | |ДС 1. | | | | | | | | |1, 2 апталар. | | | | | | | |1 |Қазақстан Республикасының білім | |1 | | |1 | | | |туралы заңы. | | | | | | | | |ПС 1. | | | | | | | | |1 апта | | | | | | | |1 |Жылуэнергетика бакалавры. | |1 | | |1 | | | |Квалификациялық талаптар. | | | | | | | | |ПС 2. | | | | | | | | |2 апта | | | | | | | |1 |Жылуэнергетика бакалавры. | | | |2 | | | | |СМӨЖ 1. | | | | | | | | |3 апта | | | | | | | |2 |Жоғарғы оқу орын структурасы. |1 | | | |1 | | | |ДС 2. | | | | | | | | |3 апта. | | | | | | | |2 |Жоғарғы оқу орын структурасы. | |1 | | |1 | | | |ПС 3. | | | | | | | | |3 апта. | | | | | | | |2 |Жоғарғы оқу орын структурасы. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 2. | | | | | | | | |4 апта. | | | | | | | |3 |ЖОО-дағы оқу процесін ұйымдастыру. |3 | | | |3 | | | |ДС 3. | | | | | | | | |4, 5, 6 апталар. | | | | | | | |3 |бакалавриата, магиатратура, | |2 | | |1 | | | |Phd-докторантура мамандықтары бойынша| | | | | | | | |жоғарғы оқуда оқу прцесін ұйымдастыру| | | | | | | | |ПС 4. | | | | | | | | |4, 5 апталар | | | | | | | |3 |Мәтіндік документтерді рәсімдеу. | |1 | | |1 | | | |ПС 5. | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | 1 кестенің жалғасы |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |3 |Студенттік жұмыстардың негізгі түрлері. | |1 | | |1 | | | |ПС 6. | | | | | | | | |7 апта | | | | | | | |3 |ЖОО-дағы оқу процесін ұйымдастыру. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 3. | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | |3 |Оқу жоспары. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 4. | | | | | | | | |7 апта | | | | | | | |3 |Мәтіндік документтерді рәсімдеу. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 5. | | | | | | | | |8 апта | | | | | | | |4 |Ғылыми-зерттеушілік жұмыс (ҒЗЖ),Студенттің |2 | | | |1 | | | |ғылыми-зерттеушілік жұмысы(СҒЗЖ) | | | | | | | | |ДС 4. | | | | | | | | |7, 8 апта. | | | | | | | |4 |Студенттің ғылыми-зерттеушілік жұмысы(СҒЗЖ) | |1 | | |1 | | | |ПС 7. | | | | | | | | |8 апта. | | | | | | | |4 |Аралық бақылау 1. | | | | |2 | | | |СӨЖ1. | | | | | | | | |8 апта | | | | | | | |4 |ҒЗЖ, СҒЗЖ. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 6. | | | | | | | | |10 апта. | | | | | | | |4 |Ғылыми баяндама. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 7. | | | | | | | | |12 апта. | | | | | | | |Модуль 2. Энергетика, дамудың мәселелері мен келешегі | |5 |Энергетика: дамудың мәселелері мен келешегі |2 | | | |2 | | | |ДС 5. | | | | | | | | |9, 10 апталар. | | | | | | | | |2 сағат. | | | | | | | |5 |Энергетиканың дамуының негізгі бағыттары. | |1 | | |1 | | | |ПС 8. | | | | | | | | |9 апта. | | | | | | | |5 |Энергетика облысындағы заңды және нормативті | |1 | | |1 | | | |құжаттар. | | | | | | | | |ПС 9. | | | | | | | | |10 апта. | | | | | | | |5 |Энергетика: дамудың этаптары және келешегі. | | | |2 | | | | |СМӨЖ 8. | | | | | | | | |13 апта | | | | | | | 1 кестенің жалғасы |1 |2 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |6 |Жылулық және электрлік энергияны өндіру. |3 | | | |2 | | | |ДС 6. | | | | | | | | |11, 12, 13 апталар. | | | | | | | |6 |Жылулық және атомдық электростанциялар. | |2 | | |1 | | | |ПС 10. | | | | | | | | |11, 12 апталар. | | | | | | | |6 |Жылумен қамтамасыз ету. | |1 | | |1 | | | |ПС 11. | | | | | | | | |13 апта. | | | | | | | |6 |Жылулық және электрлік энергияны өндіру. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 9. | | | | | | | | |14 апта. | | | | | | | |7 |Энергия көздерінің дәстүрлі емес |1 | | | |2 | | | |жаңартылуы.Энергияны сақтау. | | | | | | | | |ДС 7. | | | | | | | | |14 апта. | | | | | | | |7 |Энергия көздерінің дәстүрлі емес жаңартылуы. | |1 | | |1 | | | |ПС 12. | | | | | | | | |14 апта. | | | | | | | |7 |Энергия көздерінің дәстүрлі емес | | | |1 | | | | |жаңартылуы.Энергияны сақтау. | | | | | | | | |СМӨЖ 9. | | | | | | | | |15 апта. | | | | | | | |8 |Жылуэнергетика және қоршаған орта. |1 | | | |2 | | | |ДС 8. | | | | | | | | |15 апта. | | | | | | | |8 |Жылуэнергетикадағы қоршаған ортаны қорғау. | |1 | | |1 | | | |ПС 13. | | | | | | | | |15 апта. | | | | | | | |8 |Жылуэнергетика және қоршаған орта. | | | |1 | | | | |СМӨЖ 10. | | | | | | | | |15 неделя. | | | | | | | |8 |Аралық бақылау 2 (қорытынды). | | | |2 | | | | |СМӨЖ 11. | | | | | | | | |15 апта. | | | | | | | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар «Мамандыққа бастама» курсын бағдарламада көрсетілген кезектілікпен оқу қажет.Негізгі түсініктерді түсініп, мамематикалық түйіндердің жүруін түсіну керек. Теориялық материалды оқу кезінде математикалық операцияларды кездесетін өлшем бірліктерге мән берген жөн.Әрбір өлшем бірлік белгілі бір физикалық мағынаға ие екендігін ұмытпаған жөн.Теориялық материалды оқығаннан кейін есептерді шешу әдістеріне назар аудару керек.Курс материалдарын жақсы меңгеру үшін әрбір тақырыптан кейін конспект жазған тиімді. Студент үшін өздік жұмыс курсты оқу кезіндегі аудиториялық сабақты толықтыратын қажет бөлім болып табылады. Өздік жұмысты теориялық бөлімдер,тақырып бойынша есептер,сонымен бірге есептік-графикалық есептеулерберіледі.Өздік жұмысқа ауызша және жазбаша сұраулар ретінде, тесттер,коллоквиумдар,лабораториялық жұмысты қорғау,есептік-графикалық есептеулер(ЕГЕ) , рефераттарды қорғау, әңгімелесу, біршама сұрақтарды өз бетінше қарастыру жатады.(ЕГЕ) Жұмыстарды орындау кезінде әдебиеттер тізімінде көрсетілген оқулықтармен шектелмеу қажет.Каталогты қарап отырған кезде қарастырып отырған тақырыпқа қажет мәліметті табуға болады. Сонымен қатар,қарастылып отырған тақырыпқа байланысты кітаптағы кітапханалық сілтеуіштерге мән берген жөн.Ол жерден өзге де баспалардағы керекті тақырып жайында мәлімет алуға болады. Кітапханалық баспалардың бірнеше арнайы анықтамалары бар.Мұндай баспаларды шығарумен ғылыми-техникалық ақпарат қызметі және орталығы айналысады. Ақпараттық баспалар үш түрге бөлінеді: кітапханалық, реферативтік, шолулық. Жұмысты істеу кезінде Internet компьютерлік желісі үлкен көмек көрсетеді.Мұнда кітап болмаған ақпаратты табуға болады. монография – қарастырып отырған тақырыпқа байланысты көз қарастары бірдей бір немесе бірнеше авторлардың еңбегі.Монографияда бір ғана мәселе жан-жақты қарастырылады.Монография стилі көбіне арнайы болады,мәтінді алғаш рет оқып отырған адамға түсіну қиынға түседі. Кітапша(брошюра)- көлемі ьойынша кішігірім ғылыми ақпарат көзі.Кітапшаның артықшылығы оның жалпыға түсінікті,қарапайым тұрғыда жазылуында. Кітап, оқу құралы – негізінен ғылыми ақпарат көзі ретінде қолдануға арналмаған.Олар курс бағдарламасына сәйкес нормативті оқу мәліметтеріне ие. Көбіне пайдалы мәліметті ғылыми-практикалық конференциялардың баяндама тезистерінде кездестіруге болады.Тезистер арнайы жинақта басып шығарылады. Әдебиеттермен жұмыс бірнеше формаға ие: Конспектілеу. Конспект – негізгі мәлімет көзін қысқаша түрде фиксациялау.Коспект жазған кезде конспектілеудің бір әдісін қолданған жөн.алдын ала қызықтыратын сұрақтар тізімін құрып,сол бойынша жазуға болады.Конспектінің мұндай түрі жоспарлы деп аталады.Конспектінің мәтіндік түрі тек қана дәйексөзден тұрады.тақырыптық конспект бірнеше ақпарат көзімен бірге жұмыс істеуге бағытталады. Жоспар құру. Қарастырып отырған тақырыптың ішкі логикасын жақсы түсіну үшін кеңейтілген жоспар құрған жөн.Соңынан жоспардың көмегімен ойында автордың идеясын қалпына келтіруге болады. Көшірме.конспекттің алғашқы қысқартылған түрі. Тезистер. Кітаптың мазмұнының негізгі қысқаша ақпараты.Тезистер қарапайым және күрделі болады. Жұмыстың тағы бір түрі реферат болып келеді.Студенттік рефератта берілген тақырып бойынша негізгі ой бірнеше ақпарат көзінің көмегімен жазылуы керек. Есептік-графикалық есептер (ЕГЕ) титулдық беттен, мазмұнынан, тапсырмадан, қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. Аралық бақылауға дайындық оқылған тақырыпты қарастыруға негізделеді.Аралық бақылау келесі формалардың бірінде өтеді:жазбаша сұрау,тестілеу,бақылау. 4 курс форматы Аудиториялық сабақтарға келесі түрлер жатады: лекциялар (ЛК), практикалық (СПЗ) және СМӨЖ. Кейбір тақырыптар сабақта,ал кейбір тақырыптар өз бетінше оқылады.Әр тақырыпты оқу кезінде (5÷7) негізні анықтамаларды түсініп алу қажет. Орындалатын рефераттар көлемі 5бетке дейін болуы керек. 5 курс саясаты Сабаққа қатысу міндетті.Егер студент белглі бір себептермен сабқты босататын болса,онда ол қарастырылмаған тақырып бойынша барлық жауапкершілікті өз мойнына алады. Тәртіпті бұзғандығы үшін аудиториядан шығарылады немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген баға алады. Бақылау тапсырмалары міндетті және бекітілген уақытта тапсырылуы қажет. Белгіленген уақыттан кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы автоматтық түрде төмендетіледі. Аралық аттестация нәтижесі сабаққа қатысумен, бақылау жұмыстарын орындауымен, сабақта жауап беруімен, студеттің өздік жұмыстарымен бірге есептелінеді. Әр түрлі көшірулер немесе плагиат(өзге студенттің дайын тапсырмаларын көшіріп,қолдану) аудиториядан шығарылу немес «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кредит санына қармастан әрбір пәнге бір академиялық периодқа 600 балл бөлінеді(1-8 апта - 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін;9-15 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін). Бақылаулар түріне қарай және апталар бойынша баллдар үлестірілуі 2 кестеде көрсетілген. 2 кесте. – «Мамандыққа бастама» пәні бойынша баллдар үлестірілуі |Апта |Бақылау түрі |барлығы |Ескерту | | |1-8 апталар аралығында сабаққа |30 | | | |қатысу және оған дайындық | | | |2 |СМӨЖ ПС 1. |20 | | |3 |Есеп беру ПС 2. |20 | | |4 |Есеп беру ПС 3. |20 | | |4 |СМӨЖ 1. |20 | | |5 |СМӨЖ 2. |20 | | |6 |Есеп беру ПС 4. |20 | | |7 |Есеп беру ПС 5. |20 | | |7 |СМӨЖ 3. |20 | | |8 |Есеп беру ПС 6. |20 | | |8 |СМӨЖ 4. |20 | | |8 |1 Аралық бақылау. |70 |Жеке тапсырманың | | | | |орындалуы | | |1 ден 8-нші аптаға дейін оқудың |300 | | | |қорытынды баллдары | | | | |9-15 апталар аралығында лекциондық |30 | | | |сабақтарға қатысу және оғандайындық | | | |9 |Есеп беру ПС 7. |20 | | |9 |СМӨЖ 5. |10 | | |10 |Есеп беру ПС 8. |20 | | |11 |Есеп беру ПС 9. |20 | | |11 |СМӨЖ 6. |10 | | |13 |Есеп беру ПС 10. |20 | | |13 |СМӨЖ 7. |10 | | |14 |Есеп беру ПС 11. |20 | | |14 |СМӨЖ 8. |10 | | |15 |Есеп беру ПС 12. |20 | | |15 |Есеп беру ПС 13. |20 | | |15 |СМӨЖ 9. |10 | | |15 |СМӨЖ 10. |10 | | |15 |Аралық бақылау 2 (қорытынды). |70 | | | |9 және 15 апталар бойынша қорытынды |300 |Жеке тапсырманы | | |баллдар | |орындау | 7 Әдебиет 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Аметистов Е.В. Основы современной энергетики. М.: МЭИ, 2004. – 368 с. 7.1.2 Быстрицкий Г.Ф. Основы энергетики. – М.: ИНФРА – М, 2007. – 278 с. 7.1.3 Калыгин В.Г. Промышленная экология. – М.: Изд-во МНЭПУ, 2000. – 240 с. 7.1.4 Электронная энциклопедия МЭИ. 7.1.2 Закон Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании». 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Правила организации учебного процесса по кредитной технологии обучения, утвержденные приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 апреля 2011 года № 152. 7.2.2 ГОСО РК 5.04.019-2011. Государственный общеобязательный стандарт образования Республики Казахстан. Высшее образование. Бакалавриат. Основные положения. 7.2.3 ГОСО РК 5.04.033 – 2011. Государственный общеобязательный стандарт образования Республики Казахстан. Высшее образование. Магистратура. Основные положения. 7.2.4 ГОСО РК 5.04.034 – 2011. Государственный общеобязательный стандарт образования Республики Казахстан. Послевузовское образование. Докторантура. Основные положения. 7.2.5 Трухний А.Д. Основы современной энергетики. В 2-х ч. Ч. 1. Современная теплоэнергетика: курс лекций / А.Д. Трухний; А.А. Макаров, В.В. Клименко; под ред. чл.-корр. РАН Е.В. Аметистова.- М.: Изд-во МЭИ, 2002.- 368 с. 7.2.6 Государственный общеобязательный стандарт образования Республики Казахстан. Система образования Республики Казахстан. Научно- исследовательская работа в высших учебных заведениях. Основные положения. ГОСОРК 5.03.011-2006. 7.2.7 Закон Республики Казахстан № 165-IV «О поддержке использования возобновляемых источников энергии» от 4 июля 2009. 7.2.8 Об утверждении правил, сроков согласования и утверждения ТЭО и проектов строительства объектов по использованию ВИЭ Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 декабря 2009 года № 2190. 7.2.9 Об утверждении правил осуществления мониторинга за использованием возобновляемых источников энергии Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 октября 2009 года № 1529. 7.3 Internet-ресурстар 7.3.1 Министерство образования и науки Республики Казахстан. Официальный сайт. - URL: http://www.edu.gov.kz/ 7.3.2 Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан. Официальный сайт. - URL: http://www.enbek.gov.kz/ 7.3.3 Научно-Образовательный Фонд «Аспандау». Официальный сайт. - URL: http://aspandau.kz/ 7.3.4 Семипалатинский государственный университет имени Шакарима. Официальный сайт. - URL: http://www.semgu.kz/ 7.3.5 Свободный словарь терминов, понятий и определений по экономике, финансам и бизнесу. - URL: http://termin.bposd.ru/publ/19-1-0-17651 7.3.6 Научная статья. - URL: http://www.media-online.ru 7.3.7 Монография. - URL: http://slovari.yandex.ru/ 7.3.8 Новости энергетики. Этапы развития энергетики. - URL: http://novostienergetiki.ru/etapy-razvitiya-energetiki/ 7.3.9 Словари. Топливно-энергетический баланс. - URL: http://www.finam.ru/dictionary/wordf02DEE/default.asp?n=11 7.3.10 Образовательный портал. Топливно-энергетический комплекс (ТЭК) Казахстана. - URL: http://ibrain.kz/mod/book/view.php?id=240&chapterid=1800 7.3.11 Министерство индустрии и новых технологий РК. Официальный сайт. - URL: http://www.mint.gov.kz/index.php 7.3.12 Сайт ООО «ЭНЕРГОКОНСУЛЬТАНТ». - URL: http://www.energocon.com/pages/id1000.html 7.3.13 Росатом. Официальный сайт. Как работает АЭС. – URL: http://www.rosatom.ru/education/nuclearpowerplant/ 7.3.14 Энергетика Казахстана. – URL: http://ru.wikipedia.org/ 7.3.15 Гидроэнергетика. – URL: http://dic.academic.ru/ 7.3.16 АО «КазНИИ энергетики имени академика Ш.Ч. Чокина». Официальный сайт. – URL: http://energy-effect.kz/ 7.3.17 Демичева Е.А. О возобновляемых источниках энергии в Казахстане. – URL: http://webcache.googleusercontent.com/ 7,3.18 Energy Partner. Официальный сайт. – URL: http://www.energypartner.kz/ 7.3.19 Влияние ТЭС на окружающую среду. – URL: http://www.saveplanet.su/articles_114.html
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz