Файл қосу
Жануарлар психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.30/01-2013 | |ПОӘК қытушыға арналған | | | |пәннің жұмыс оқу бағдар |Баспа № 1 13.09.13 | | |ламасы «Салыстырмалы | | | |психология» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Салыстырмалы психология» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Г.Абдуллина “___13___” _____09_____ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №___1___ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2. ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №___1___ «_17_»___09_____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы___________________ Ш.Кенесбаева 3. БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_18_»___09_____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________________ Г.Искакова 4. баспа № 1 13.09.13 мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1.Қолданыс аймағы “Салыстырмалы психология” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің психология мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеугде негізгі басшылық болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер Осы «Салыстырмалы психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 5В050300-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 5В050300-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1.Пәннің қысқаша мазмұны Салыстырмалы психология- психология ғылымының аса маңызды және күрделі бір саласы. Соңғы жылдары бұл ғылыми пәнді зерттеу мәселелеріне жете көңіл аударылмай соңғы 40-50 жылдары өзге ғылымдардың көлеңкесінде қалып қойды. Сондықтан, салыстырмалы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін арнайы, терең білімді қажет ететін пән болып есептеледі. Бұл курста салыстырмалы психологияның Ресейлік, шетелдік, отандық ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. Салыстырмалы- психологиялық синтездің қажеттілігі мен мәні ашылып анықталады. Антропогенез, әлеуметтікгенез т.б. мәселелер мен тіл дамуының биологиялық алғышарттары қарастырылады 3.2. Пәннің мақсаты Болашақ мамандардың салыстырмалы психология саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 3.3. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Салыстырмалы психологияның жеке дара өзіндік сала ретінде талдау, категориялық құрылымын ашу; ✓ Адам өмір сүру барысында психикалық дамудың қайнар көзі мен қозғаушы күшін тану; ✓ Онтогенездегі психикалық даму периодизациясы; ✓ Психикалық процестердің салыстырмалы дамуына байланысты ерекшеліктерді танып білу; ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; ✓ Салыстырмалы психология саласынан алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Салыстырмалы психология пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын; ✓ Салыстырмалы психология саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Салыстырмалы психологияның методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін; ✓ Салыстырмалы психология пәніне байланысты шетел, ресей және отандық психологиясының даму тарихын; ✓ Салыстырмалы психология пәніне байланысты оқыту әдістерінің психологиялық негіздерін; 3.5.Курстың пререквизиті: 1. Жануарлар психологиясы; 2.Клиникалық психология; 3.Этология 4.Зоология 3.6.Курстың постреквизиті: 1. Жас ерекшелік психологиясы; 2. Антропология; 3. Физиология; 4. Дифференциалды психология. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | | | |Дәріс сабақтары | |1 |Салыстырмалы психология пәні, міндеттері, әдістері |2 | |2 |Салыстырмалы психологияның даму тарихы |2 | |3 |Инстинктивті тәртіп пен үйренуді қазіргі заман тұрғысында|2 | | |түсіндіру жолдары | | |4 |Үйрену әрекеттері |2 | |5 |Жануарлардың психикалық белсенділігінің онтогенезде дамуы|2 | |6 |Психиканың эволюциялық дамуы |2 | |7 |Психика дамуының деңгейлері |2 | |8 |Салыстырмалы психологиялық синтездің қажеттілігі мен мәні|2 | |9 |Жануарлардың интеллектік мінез-қылықтары |2 | |10 |Психиканың антропогенезде дамуын зерттеу |2 | |11 |Адамның жануарлардан айырмашылығы мен ұқсастықтары |2 | |12 |Салыстырмалы психологияның қолданбалы жақтары |2 | |13 |Салыстырмалы психология саласына алынған білімді адам |2 | | |іс-әрекетінде пайдалану | | |14 |Әлеуметтік генез мәселесі |2 | |15 |Адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік мәселелері |2 | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 |Салыстырмалы психология пәні, міндеттері, әдістері |1 | |2 |Салыстырмалы психологияның даму тарихы |1 | |3 |Инстинктивті тәртіп пен үйренуді қазіргі заман тұрғысында|1 | | |түсіндіру жолдары | | |4 |Үйрену әрекеттері |1 | |5 |Жануарлардың психикалық белсенділігінің онтогенезде дамуы|1 | |6 |Психиканың эволюциялық дамуы |1 | |7 |Психика дамуының деңгейлері |1 | |8 |Салыстырмалы психоло |1 | | |гиялық синтездің қажеттілігі мен мәні | | |9 |Жануарлардың интеллектік мінез-қылықтары |1 | |10 |Психиканың антропогенезде дамуын зерттеу |1 | |11 |Адамның жануарлардан айырмашылығы мен ұқсастықтары |1 | |12 |Салыстырмалы психологияның қолданбалы жақтары |1 | |13 |Салыстырмалы психология саласына алынған білімді адам |1 | | |іс-әрекетінде пайдалану | | |14 |Әлеуметтік генез мәселесі |1 | |15 |Адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік мәселелері |1 | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Ч.Дарвин «Путешествие натуралиста вокруг света на корабле «Бигль» (конспект 5.2. Жануарлар мен адам психикасының ежелгі дәуірде дамуына салыстырмалы сараптама жасау. 5.3. қазіргі теориялардың классификациялау схемасын сызу 5.4. қазіргі теориялары классификациялау кестесін сызу 5.5. Жануарлардың психикалық белсенділігінің онтогенезде дамуы 5.6. Психиканың эволюциялық дамуы 5.7. Психика дамуының деңгейлері 5.8. Салыстырмалы психологиялық синтездің қажеттілігі мен мәні 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 | | |Тақырыптар |Көрнекілікт|Өздік оқуға |Бақылау | | | | |ер, ТСО, |арналған |формасы | | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | | |лаборатория| | | | | | |лық стенд | | | |Дәрістер | |Практикалық | | | | | | |(семинар) | | | | | | |сабақтар | | | | |1 | |2 |3 |4 |5 | |Салыстырмалы | |Салыстырмалы |Көрнекілік |Терминология|Ч.Дарвин | |психология пәні, | |психологияның |тер, плакат|лық |«Путеiес | |міндеттері, | |даму тарихы |тар, сызба |сөздікпен |твие | |әдістері | | | |жұмыс |натуралиста | | | | | | |вокруг света| | | | | | |на корабле | | | | | | |«Бигль» | | | | | | |(конспект) | |Салыстырмалы | |Жануарлар мен |Көрнекілік |Атласпен |Жануарлар | |психологияның даму| |адам |тер, плакат|жұмыс |мен адам | |тарихы | |психикасының |тар, сызба | |психикасының| | | |ежелгі дәуірде | | |ежел | | | |дамуы | | |гі дәуірде | | | | | | |дамуына | | | | | | |салыстырмалы| | | | | | |сарап | | | | | | |тама жасау. | |Инстинктивті | |Салыстырмалы |Көрнекілік |Зоопсихологи|қазіргі | |тәртіп пен | |психология |тер, плакат|я и |теориялар | |үйренуді қазіргі | |ның |тар, сызба |сравнитель |дың | |заман тұрғысында | |19-20ғасырдың | |ная психоло |классифика | |түсіндіру жолдары | |басында дамуы | |гия. |циялау | | | | | |Г.Г.Филип |схемасын | | | | | |пова М., |сызу. | | | | | |2004 27-30 | | | | | | |беттерді | | | | | | |конспектілеу| | |Үйрену әрекеттері | |Салыстырмалы |Көрнекілік |Зоопсихологи|Қазіргі | | | |психология |тер, плакат|я и |теориялары | | | |ның 20ғасырда |тар, сызба |сравнитель |классификаци| | | |шетелде дамуы | |ная психоло |ялау | | | | | |гия. |кестесін | | | | | |Г.Г.Филип |сызу. | | | | | |пова М., | | | | | | |2004 30-32 | | | | | | |беттерді | | | | | | |конспектілеу| | |Жануарлардың | |Фабр Ж.А. Жизнь|Көрнекілік |Монография |(Терминологи| |психикалық | |насекомых |тер, плакат|мен жұмыс: |ялық | |белсенділігінің | | |тар, сызба |М., 1963 |сөздікпен | |онтогенезде дамуы | | | | |жұмыс) | |Психиканың | |Табиғаттың |Көрнекілік |100 Великих |Реферат | |эволюциялық дамуы | |керемет |тер, плакат|загадок |әзірлеу | | | |құбылыстары |тар, сызба |природы М.,| | | | |тура | |2006 | | | | |лы хабарлама | | | | | | |даяр | | | | | | |лау | | | | |Психика дамуының | |Психиканың |Көрнекілік |Ғылыми оқу |Психика-функ| |деңгейлері | |табиға |тер, плакат|құралымен |ция | | | |ты туралы |тар, сызба |жұмыс: |лық жүйе. | | | |түсініктердің | | |В.Шабельнико| | | |дамуы | | |в Алматы | | | | | | |1998 | |Салыстырмалы | |Жануарлар |Көрнекілік |Зоопсихологи|Жануарлар | |психоло | |психика |тер, плакат|я, Зоология |психикасының| |гиялық синтездің | |сы |тар, сызба |т.б. ғылыми |көрінуі мен | |қажеттілігі мен | | | |журналдармен|белгілеріне | |мәні | | | |жұмыс |мысалдар | | | | | | |келтіру. | |Жануарлардың интел| |Жәндіктер |Көрнекілік |Р.Шовен. |Конспект | |лектік | |қоғамы |тер, плакат|Хрестоматия |әзірлеу | |мінез-қылықтары | | |тар, сызба |по | | | | | | |психологии. | | | | | | |М., 1977 | | |Психиканың | |К.Лоренц |Көрнекілік |100 Великих |Ғылыми | |антропоге | |өмірбая |тер, плакат|психологов |әдебиетпен | |незде дамуын | |нымен танысу |тар, сызба |М., 2004 |танысу | |зерттеу | | | | | | |Адамның | |Вагнер В.А. |Көрнекілік |Ғылыми зерт |(Терминологи| |жануарлардан | |өмірбаяны мен |тер, плакат|теушілердің |ялық | |айырмашылығы мен | |ғылыми |тар, сызба |еңбектеріне |сөздікпен, | |ұқсастықтары | |жетістіктері | |теориялық |әдебиет | | | |туралы | |талдау |термен | | | |хабарлама | |жасау. |жұмыс) | | | |әзірлеу | | | | |Салыстырмалы | |«Экологиялық |Көрнекілік |Экология, |Адамның | |психоло | |тәрбие берудің|тер, плакат|экожүйе т.б.|экология | |гияның қолданбалы | |психологиялық |тар, сызба |ұғымдарына |лық аймағы | |жақ | |негіздері» атты| |анықтама |құрылы | |тары | |тақырыпта | |беру. |сымен | | | |баяндама | |(Терминологи|танысу. | | | |әзірлеу | |ялық | | | | | | |сөздікпен | | | | | | |жұмыс) | | |Салыстырмалы | |Анималотерапия |Көрнекілік |Зоопсихологи|Зоопсихологи| |психоло | |туралы |тер, плакат|я и |я и | |гия саласына | |хабарлама |тар, сызба |сравнитель |сравнительна| |алынған білімді | | | |ная психоло |я психо | |адам іс-әрекетінде| | | |гия. |логия. | |пайдалану | | | |Г.Г.Филип |Г.Г.Филип | | | | | |пова М., |пова М., | | | | | |2004 |2004 533-536| | | | | | |беттерді | | | | | | |конспек | | | | | | |тілеу | |Әлеуметтік генез | |Жануарлар |Көрнекілік |Ғылыми |(Терминологи| |мәселесі | |психоте |тер, плакат|әдебиеттерме|ялық | | | |рапиясы |тар, сызба |н, сөздікпен|сөздікпен | | | | | |жұмыс) |жұмыс) | |Адам тәртібінің | |Скиннер |Көрнекілік |100 Великих |Ғылыми | |биологиялық және | |өмірбаяны мен |тер, плакат|психологов |әдебиетпен | |әлеуметтік | |ғылыми |тар, сызба |М., 2004 |танысу | |мәселелері | |жетістіктері | | | | | | |туралы | | | | | | |хабарлама | | | | | | |әзірлеу | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы | |Студентт| | | | | |ер саны |Қамтамасыз | | | |Саны | |ету пайызы | |1 |И.В.Равич-Щербо,Т.М.Марютина, |1 |8 |12,5 % | | |Е.А.Григоренко. Психогенетика.М.,2009. | | | | | |Бегімқұл Б., Төлегенов С. Медициналық | | | | | |генетика негіздері: Оқулық.-Астана; | | | | | |Фолиант, 2008. | | | | | |Равич - Щербо И.В. Исследование | | | | | |психогенетики человека //Вопросы | | | | | |психологии.2007/5. | | | | |2 |Байшукуров А.К. Психогенетика; Учебное |2 |8 |25 % | | |пособие.- Алтаты: Қазақ университеті, 2008.| | | | | |– 102с.. | | | | | |Актуальные проблемы генетики поведения. / | | | | | |Под редак.Федорова В.К. Ленинград, 2005. | | | | |3 |Э. Кречмер Медицинская психология. Санкт – |3 |8 |38 % | | |Петербург. Союз, 1998. | | | | |4 |КарвасарскийБ.Д. Медицинская психология. М:|2 |8 |25 % | | |Медицина, 1982. | | | | 8. Әдебиеттер: Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Иванов А.А. Этология с основами зоопсихологии: Учебное пособие. – СПб.: Изд. «Лань», 2009. – 624с. 8.1.2. Батуев А.С. Высшая нервная деятельность. М., 2009. 8.1.3. Вагнер В.А. Биологические основания сравнительной психологии Т.1,2 М., 2010 8.1.4. Вопросы зоопсихологии, этологии и сравнительной психологии. М., 2005 8.1.5. Праваторов Г.В. Зоопсихология для гуманитариев. М., 2004 8.1.6. Рахимбеков К, Рахимбекова Г.К. Зоопсихология и сравнительная психология. Алматы, 2008. 8.1.7. Физиология поведения. Нейробиологические закономерности. Л., 2009. 8.1.8. Карамян А.И. Эволюция конечного мозга позвоночных. Л., 2006 8.1.9.Филиппова Г.Г. Зоопсихология и сравнительная психология. М., 2004 8.1.10. Батуев А.С. Физиология высшей нервной деятельности и сенсорных систем: Учебник для вузов.-Спб.:Питер, 2010.-317с. 8.1.11. Ильин Е.И. Моторика человека. – СПб., М. 2009. 8.1.12. Левотин Р. Человеческая индивидуальность: наследственность и среда.- М., 2008 8.1.13. Намазбаева Ж.И. Жалпы психология: Оқулық – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ Психология институты, 2006. – 296 б. 8.1.14. Абрамова Г.С. Возрастная психология: Учебник для высшей школы. М., 2000. 8.1.15. Деркач А.А. Акмеология: Личностное и профессиональное развитие человека. Кн. 2.-М.: РАГС, 2010 8.1.16. Панов Е.Н. Общение в мире животных. М., 2006. 8.1.17. Хайнд Р. Поведение животных. М., 2005. 8.2. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Анохин А.П. Генетика, мозг и психика человека: Тенденции и перспективы исследований. М., 2009. 8.2.2. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 2007 8.2.3. Дубинин Н.П. Что такое человек. М., 2010. 8.2.4. Бернштейн Н.А. Физиология движений и активности. М., 2011. 8.2.5. Рогинский Г.З. Проблемы антропогенеза. М., 2000 8.2.6.Северцов А.Н. Эволюция и психика. М., 2009 8.2.7. Рычков Ю.Г. Генохронология исторических событий // Вопросы антропологии 2010. Вып. 77. 8.2.8. Шкуратов В.А. Психология в истории культуры и познания. Ростов н/Д, 2011 8.2.9. Вейн А.М. Память человека. М., 2007. 8.2.10. Климов Е.А. Индивидульный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы. Казань: Каз.унв., 2000 8.2.11. Блум Ф., Лейзорсон А., Фафетедтер Л. Мозг, разум и поведение. М., 2008. 8.2.12. Панов Е.Н. Этология – её истоки, становление и место в исследовании поведения. М., 2006. 8.2.12.Кликс Ф. Пробуждающееся мышление. У истоков человеческого интеллекта. М., 2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz