Файл қосу
Аңшылық қару
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Аңдар мен құстарды аулау техникасы мен аңшылықты құру» 5В080300 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ ж В.Туманбаев «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының доценті м.а. Туманбаев 2. талқыланды 2.1. «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ________Б.Ахметова 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрайымы __________ Г.Джаманова 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрайымы _____________ Г.Искакова 4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер: • Оқытушының аты-жөні: Туманбаев В.М. • Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен кафедрасы • Хабарласу мәліметі: 53-19-70 • Өткізілу орны: Оқу ғимараты №7, 202-ауд. •Пәннің аты: «Аңдар мен құстарды аулау техникасы мен аңшылықты құру» • Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Аңдарды мылтық қарумен аулау техникасы – пәні, студенттерге қару арқылы аңшылық –кәсіптік жануарларды аулау жолдарын таныстыру. Сонымен қатар отты қарудың құрлысымен тегіс және ойықты түрлерімен, өздігінен аулайтын, тірідей аулайтын қақпан, тұзақ, тор т.б. таныстырады. 1.3. Пәнді оқытудың мақсаты: Курстың мақсаты – болашақ мамандарға қаруды пайдалану мен аңшылық кәсіптік аңдар мен құстарды аулаудың теоретикалық білімімен дағдысын үйрету. 1.4. Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: Пәнді оқудың негізгі міндеті – аңшылық жануарларды барынша пайдалану. Бұл міндетті орындауды, аңдар мен құстарды аулау техникасы маңызды роль атқарады. Қолданылған тәсілдер мен аулау жолдары популяцияның репродуктивті қабілетіне және ауланған өнімнің сапсының дәрежесіне әсер етеді. Осыған байланысты, аңдар мен құстарды аулау техникасының аңшылық аңдарды пайдаланудағы ресурсты үнемдеу технологиясына, аңшылық аңдардың шаруашылық экономикасына тигізетін маңызы зор. 1.5. Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-меңгерудің нәтижесінде студент: -білу;жануарларды аулайтын құрал саймандар мен тәсілдерді жіктеуді; -меңгеру;жануарларды аулайтын құрал саймандардың белгілі бір түрін қолданудың орынды болуын; -иелену;аңшылық-кәсіптік жануарларды аулау кезінде қолданылатын аңшылық құрал-жабдықтарды; -білу;аңшылық-кәсіптік жануарларды аулаудың басты тәсілдері мен аулау кезінде қолданылатын маскировка (бүркену, жасырыну) негіздерін. -түсіну;аңшылық-кәсіптік жануарларды аулау тәсілдері мен құрал- саймандарын шаруашылық бағалау негіздерін білу. -пайдалану;ауланатын жануарлардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, қолда бар аңшылық құрал-саймандарын тиімді пайдалану. -өңдеу;аңшылық өнімдерін уақытылы және сапалы өңдеу. -білу;аңшылық қаруларды сапалы патронмен жабдықтауды іске асыра білулері керек. -келесі пәндерді игеру үшін аңдар мен құстарды аулау техникасы пәнінің қажетті білімін қамту 1.6. Курстың пререквизиті: 1.6.1. «Аңдар мен құстарды аулау техникасы мен аңшылықты құру» 1.6.2.«Зоологияны», 1.6.3.«Жануарлар систематикасын», 1.6.4. «Кәсіптік аңдар биологиясы» 1.6.5.«Аңшылық жануарлардың есебі». 1.7. Курстың постреквизиті: 1.7.1. «Аңшылық шаруашылықтың өнімін өңдеу технологиясы» 1.7.2.«Тері мех шикізатының технологиясы мен тауартануы». 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ кесте 3 |№|Тақырыптың мазмұны |Сағат саны | | | |ДС |ЗС |ТС |БОӨЖ |БӨЖ |Әдебиет | |1|2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1. | |Дәріс сабақтар | |1.Кіріспе. |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | | | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |2.Құстар мен аңдарды аулау |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |тәсілдерімен құралдарының | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |жіктелуі | | | | | | | |3.Аңшылық қару |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | | | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |4.Оқ-дәрі және патронды |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |жабдықтау | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |5.Қолданбалы баллистика |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |бойынша қарапайым | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |мәліметтер. | | | | | | | |6.Аңшы қаруының атылуын |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |тексеру және ату | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |практикасы. | | | | | | | |7.Өздігінен аулайтын құрал|1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |саймандардың сипаттамасы. | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |8.Аңшылық заңдар мен тыйым |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |салынған өздігінен аулайтын| | | | | |7.2.1-7.2.14 | |құрал саймандар. | | | | | | | |9.Ұйықтататын, |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |қимылдатпайтын және улы | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |заттар. | | | | | | | |10.Еліктіргіш заттар және |1 | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |привадалар. | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |11.Жануарлар кәсіпшілігінің|1 | | | | | | |биологиялық және табиғи | | | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |ландшафтық негіздері. | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |12.Тиін, қоян және күзен |1 | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |тәрізділерді аулау. | | | | |7.2.1-7.2.14 | |Ондатра, құндыз, қара күзен| | | | | | |және камшатты аулау. | | | | | | |13.Бағалы терілі аңдар мен |1 | |1.5 | 2.5|7.1.1; | |құстарды аулау. | | | | |7.2.1-7.2.14 | |14,Тұяқты аңдары аулау |1 | |1.5 |2.5 |7.1.1; | | | | | | |7.2.1-7.2.14 | |15.Аңшылық қару мен |1 | |1.5 |2.5 |7.1.1; | |тәсілдерінің кәсіпшілік | | | | |7.2.1-7.2.14 | |өнімі сапасына әсері және | | | | | | |жануарлар санын қалпына | | | | | | |келтіру. | | | | | | |Зертханалық сабақтар | | 1.Аңшылық қаруы және | |2 | |2 | | |олардың жіктелуі. | | | | | | | 2.Аңшы мылтығының негізгі | |2 | |2 | | |бөлімдері олардың өзара | | | | | | |жұмыс істеу әсерлері. | | | | | | | 3.Оқ – дәрілермен патронды| |2 | |2 | | |жабдықтау. | | | | | | |4. Баллистика негіздері. | |2 | |2 | | |5.Өздігінен аулайтын құрал | |2 | |2 | | |– саймандар және олардың | | | | | | |жіктелуі. | | | | | | |6.Өздігінен жаншып ұстайтын| |2 | |2 | | |құрал- саймандардың | | | | | | |түрлері. | | | | | | |7.Өздігінен қысып ұстайтын | |2 | |2 | | |құрал – саймандардың | | | | | | |құрлысы және орнату. | | | | | | |8.Тірідей ұстайтын құрал – | |2 | |2 | | |саймандардың құрлысы, | | | | | | |оларды орнату тәсілдері. | | | | | | |9.Өздігінен ұстайтын | |2 | |2 | | |торлардың түрлері және | | | | | | |өздігінен ұстайтын тұзақтар| | | | | | |және оларды қолдану. | | | | | | |10.Ұйқтататын | |2 | |2 | | |қимылдатпайтын және улы | | | | | | |заттар, оларды пайдалану. | | | | | | |11.Еліктіргіш заттар және | |2 | |2 | | |оларды пайдалану, әртүрлі | | | | | | |аңшылық түрлері және оларды| | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛӘІК НҰСҚАУЛАР Оқу үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау, сабақта қарама-қарсы байланысты қолдау, ұжымдық жұмысқа жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстармен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Пән барысы. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін зертханалық және тәжірибелік сабақтарды мұқият болып, қақпан, қару-жарақ, оқ-дәрі, т.б. құралдарға аса жауапкершілікпен қараған жөн.Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық сабақтар әдістемелік ұсыныстарға сәйкес өткізіледі. Әрбір тақырыпты өту барысында зеттеу тақырыбының мақсаты, міндеттері, нәтижелері және қорытындылары жұмыс дәптеріне жазылады. Сабаққа дайындалу жүйелі сипатта болғаны жөн, әдістемелік ұсыныстарды міндетті түрде өздерінше оқуы қажет. СӨЖ баяндама, презентация, тақырыптық ғылыми ізденіс жұмысы түрінде орындалады, әрі міндетті түрде орындалып, белгіленген уақытта өткізілуі тиіс. Аралық бақылау ауызша өткізіледі. Аралық бақылаудың қорытынды бағалары магистранттардың дәріске және тәжірибелік сабақтарға қатысуын, тәжірибелік сабаққа дайындықтарын, СӨЖ орындап және белгіленген уақытында тапсырылуын толықтай қамтып қойылады. Емтихан аузша түрде өткізіледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртітерді ұстанамыз: - Оқытушы мен магистрант бір-біріне сыйластықпен қарау керек. - Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ол үшін аудиториядан шығарылуы мүмкін, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. - Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау керек. - Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі 6. БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |1 |Ағымды бағылау 16 балл. БОӨЖ 7 балл, БӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |2 |Ағымды бағылау 16 балл. БОӨЖ 7 балл, БӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |3 |Ағымды бағылау 16 балл. БОӨЖ 7 балл, БӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |4 |Ағымды бағылау 16 балл. БОӨЖ 7 балл, БӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 16 балл. БОӨЖ 7 балл, БӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |6 |Ағымды бағылау 16 балл. БОӨЖ 7 балл, БӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |7 |1 Рубеждік бақылау |60 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |9 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |10 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |12 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |13 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 15 балл. БОӨЖ 5 балл, БӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |60 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.2.Қосымша әдебиеттер; 7.2.1. Блюм М.М., Шишкин И.Б., Охотничье ружье- М, Лесная промышленность, 1984г 7.2.2. Герасимов Ю.А. Охотничьи самоловы и самоловный промысел, М., Агропромиздат, 1990 7.2.3. Герасимов Ю.А. и др. Охота на пушных, М., Лесная промышленность, 1977 7.2.4. Руденко Ф.А., Симашко В.Ю. Черенков С.Е. и др. Охота, самоловы, трофеи- М, Астрель 2003 7.2.5. Трофимов Л.А. Отечественные охотничьи ружья. Гладкоствольная., М., ДАИРС, 2001 7.2.6. Митрофанова Л.А., Пичугин Ю.В. Организация и техника охоты, М., Лесная промышленность, 1977г 7.2.7. Рахманин Г.Е. Техника добычи промысловых животных самоловами, М, Заготиздат, 1951 7.2.8. Каменский В.В. Техника охотничьего промысла, М, Заготиздат, 1953г 7.2.9. Ларин С.А. Техника добывания зверей и птиц, М.,- Лесная промышленность, 1970 7.2.10. Гаврин В.Ф. и др., Охотоведение Киров. Кировское отделение Волго- Вятского книжного издательства, 1971 7.2.11. Жаров В.К. Классификация способов и орудий добывания охотничьих животных, Иркутск: Известия Иркутского СХИ, (выпуск 18), 1960 7.2.12. Штейнгольт Э.В. Все об охотничьем ружье, М, Лесная промышленность, 1974 7.2.13. Охотничье хозяйство СССР. – М., Лесная промышленность, 1973 ----------------------- ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті | |Оқу әдістемелік кешенінің құжаты 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК 042-18-22.1.24/02 -2014 | |Оқу-әдістемелік кешен «Аңдар мен құстарды аулау техникасы мен аңшылықты құру» студентке арналған пәнінің бағдарламасы |Басылым № __ от «___»______ | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz