Файл қосу
Ақпарат құрылымы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-39.1.06/01-2013 | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |10.09.2013ж | | |Студентке арналған |№1 басылым | | |«Информатика» пәні бойынша жұмыс| | | |бағдарламасы | | | | | | | «ИНФОРМАТИКА» ПӘНІНІҢ мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 АЛҒЫ СӨЗ 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының оқытушылары Рысжанова А.С., Аргынгазина Ж.Н., Авкурова Ж.С. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Абишова А.А. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №1 «12» қыркүйек 2013 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | | |Курс саясаты мен форматы | | |Бағаларды қоюдағы саясат | | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың | | |бөлінуі | | |СОӨЖ және СӨЖ мазмұндары | | |Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік графигі | | ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – Рысжанова А.С., аға оқытушы Кафедра – Информатика және ақпараттық технологиялар Байланыс жүйелері – тел.36-01-50, №3 оқу корпусы, 102 б-кабинет Пәннің өтілу орны – 415 аудитория Пән атауы – Информатика Кредит саны -3 1.2 Жұмыстық –оқыту жоспарынан ақпарат (1-кесте). 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық 1 және 7 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |1 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |0 |ПЖ | |1 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |2 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |0 |ПЖ | |2 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |3 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |10 |ПЖ | |3 |Тапсырманы орындау |30 |ЗЖ | |4 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |10 |ПЖ | |4 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |4 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |5 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |10 |ПЖ | |5 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |6 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |10 |ПЖ | |6 |Тапсырманы орындау |30 |ЗЖ | |6 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |7 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |0 |ПЖ | |7 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |7 |Аралық бақылау 1 |80 |АБ | |1 және 7 апта бойынша барлық балдар жиынтығы |300 | | | |Барлық 8 және 15 аптадағы аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |8 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |9 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |9 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |10 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |10 |Тапсырманы орындау |25 |ЗЖ | |10 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |11 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |11 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |12 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |12 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |13 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |13 |Тапсырманы орындау |25 |ЗЖ | |14 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |5 |ПЖ | |14 |Тапсырманы орындау |15 |ЗЖ | |14 |Ауызша сұрау |45 |СӨЖ | |15 |Практикалық жұмыс, ауызша жауап беру |0 |ПЖ | |15 |Тапсырманы орындау |0 |ЗЖ | |15 |Аралық бақылау 2 |80 |АБ | | 8 және 15 аптадағы қорытынды балл жиынтығы |300 | | |Емтихан балы |400 | | |Академиялық аралықтағы балдар қорытындысы |1000 | | Кесте 3 - Бағалардың әріптік эквивалентпен, ұпайлармен және процентпен шкаласы |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу | |Тақырып атауы |Дәріс |Практи|Зертха|БӨЖ |Барлық | | | |сабақта|калық |налық | |саны | | | |ры |сабақт|сабақт| | | | | | |ар |ар | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |Дәріс 1. Кіріспе. Информатиканың |1 | | | |1 | | |негізгі түсініктері. Информатика пәні | | | | | | | |және міндеттері. Информатиканың | | | | | | | |дамуы. Информатика пәні, объектісі. | | | | | | | |Информатика құрылымы. Информатика | | | | | | | |міндеттер. Ақпарат түсінігі. Ақпарат | | | | | | | |түрлері, ақпарат құрылымы. Ақпарат | | | | | | | |өлшем бірліктері | | | | | | | |Практикалық жұмыс 1. Информатика | |1 | | |1 | | |құрылымы. Ақпарат құрылымы | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 1. MS WORD мәтіндік | | |1 | |1 | | |процессоры. Алмастыру буферімен жұмыс:| | | | | | | |меню көмегімен және пернетақталар | | | | | | | |комбинациясымен. Беттерді форматтау: | | | | | | | |бет параметрі, бет режимдері, алдын | | | | | | | |ала көру, масштаб. Шрифтермен жұмыс: | | | | | | | |өлшемі, көркемделуі, анимациясы, | | | | | | | |интевалы, видеоөзгеруі, масштаб. | | | | | | | |Абзацтармен жұмыс: шегініс, алға | | | | | | | |ұмтылу, туралау, жоларалық интервал | | | | | | | |Дәріс 2. Информатиканың арифметикалық |1 | | | |1 | | |негіздері. Ақпараттың берілу | | | | | | | |формалары. Санау жүйелері. Әртүрлі | | | | | | | |санау жүйелеріндегі әрекеттер. | | | | | | | |Информатиканың логикалық негіздері. | | | | | | | |Алгебра логикасы. Логикалық | | | | | | | |байланыстар, мәндер, сөйлемдер. | | | | | | | |Логикалық амалдар. Логикалық схемалар | | | | | | | |және логикалық машиналар | | | | | | | |Практикалық жұмыс 2. Санау жүйесі | |1 | | |1 | | |Зертханалық жұмыс 2. Тізімдермен | | | | | | | |жұмыс: маркерленген, номерленген, | | | | |1 | | |көпдеңгейлі. Стильдер, биәріптер. | | |1 | | | | |Мәтіндермен жұмыс. Кестелермен жұмыс. | | | | | | | |Бағандар мен жолдарды қою және жою, | | | | | | | |ұяшықтарды бөлу және біріктіру. | | | | | | | |Автоформат | | | | | | | |Дәріс 3. Компьютер ұғымы. Компьютердің|1 | | | | | | |функционалды схемасы. Дербес | | | | | | | |компьютердің архитектурасы. ДК-дің | | | | | | | |негізгі блоктары. Аналық плата. | | | | | | | |Микропроцессор. Орталық процессор | | | | | | | |Практикалық жұмыс 3. Санау жүйесіндегі| |1 | | |1 | | |арифметкалық амалдармен жұмыс | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 3. Табуляциямен | | | | | | | |жұмыс. Фигуралы текстермен жұмыс. | | |1 | |1 | | |Әртүрлі шрифтары және иллюстрацияларды| | | | | | | |пайдаланып мерекелік шақыруларды | | | | | | | |әсемдеп жасау. MS Word құжатын баспаға| | | | | | | |жіберу | | | | | | | |Білімгердің өздік жұмысы №1. ЭЕМ даму | | | |22,5 |22,5 | | |этаптары. Қолданбалы программалар | | | | | | | |пакеті. | | | | | | | |Дәріс 4. Сыртқы құрылғылар: Ақпаратты|1 | | | |1 | | |сақтау құрылғысы. Жады түрлері. Жады | | | | | | | |құрылысы. Ішкі жады құрылысы. Сыртқы| | | | | | | |жады құрылысы. Енгізу-шығару | | | | | | | |құрылғысы. | | | | | | | |Практикалық жұмыс 4. Логикалық | |1 | | |1 | | |амалдар. Буль алгебрасы. | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 4. MS PowerPoint | | | | | | | |құрылымдық терезесімен танысу. | | |1 | |1 | | |Автомазмұнды мастерді қолдана отырып | | | | | | | |презентация жасау. ( шаблон | | | | | | | |көмегімен). Презентацияны сақтау және | | | | | | | |оны шығару. Шаблонды безендіру | | | | | | | |негізінде презентация жасау. Құжатқа | | | | | | | |декоративті мәтін және колонтитул қою| | | | | | | |Дәріс 5. Алгоритмдеу және |1 | | | |1 | | |программалау. ДЭЕМ есеп шығару | | | | | | | |кезеңдері. Алгоритм түсінігі. Алгоритм| | | | | | | |қасиеттері және оларды сипаттау | | | | | | | |тәсілдері. Алгоритмнің базалық | | | | | | | |құрылымы (сызықты, тармақталған, | | | | | | | |циклдік). | | | | | | | |Программалау. Алгоритмдік тілдері. | | | | | | | |тілдерді оқыту. Программалау | | | | | | | |тілдерінің жалпы міндеттері | | | | | | | |Практикалық жұмыс 5. Джон-фон-Нейман | |1 | | |1 | | |принципі. Компьютердің архитектурасы | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 5. Презентация | | |1 | |1 | | |шаблонына кестелер, суреттер, SmartArt| | | | | | | |диаграммалық фигураларын қою | | | | | | | |Дәріс 6. Программалық жабдықтаудың |1 | | | |1 | | |даму тенденциялары мен қазіргі жағдай.| | | | | | | |Программалық жабдықтаудың негізгі | | | | | | | |ұғымдары мен терминдері. Программалық | | | | | | | |жабдықтаудың топтамасы. Жүйелік | | | | | | | |программалық жабдықтаудың программалау| | | | | | | |технологиясы инструментарийінің және | | | | | | | |қолданбалы программа пакетінің | | | | | | | |сипаттамалық ерекшеліктері | | | | | | | |Практикалық жұмыс 6. Енгізу-шығару | |1 | | |1 | | |құрылғысы, пернетақта, ДК видеожүйесі | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 6. Беттің қалыпқа | | | | | | | |келтіру қатарының параметрлері. | | |1 | |1 | | |Слайдтың қорының дизайнын өзгерту. | | | | | | | |Слайд фонының стилін өзгерту. Анимация| | | | | | | |жасау. MS PowerPoint бағдарламасында | | | | | | | |қозғалмалы объектілермен жұмыс істеу | | | | | | | |Білімгердің өздік жұмысы №2. Компьютер| | | |22,5 |22,5 | | |ұғымы. Қазіргі заманғы есептеуіш | | | | | | | |машиналардың архитектурасы | | | | | | | |Дәріс 7. Операциялық жүйелер. ОЖ |1 | | | |1 | | |ұғымы. ОЖ қызметі. ОЖ-нің топтамасы. | | | | | | | |Бір мәнді және көп мәнді, бір | | | | | | | |пайдаланушыға және көп пайдаланушыға | | | | | | | |арналған ОЖ. | | | | | | | |Практикалық жұмыс 7. Алгоритм түрлері.| |1 | | |1 | | |Алгоритмді сипаттау әдістері. | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 7. MS Excel. | | | | |1 | | |Программаны жүктеу. Excel программа | | | | | | | |терезесіне шолу. Кітап беттерімен | | |1 | | | | |жұмыс. Бағандар мен қатарлармен жұмыс.| | | | | | | |1-рейтинг қорытындысы |7 |7 |7 |45 |66 | | |Дәріс 8. MS DOS операциялық жүйесі. |1 | | | |1 | | |Оның сипаттамасы мен мүмкіндіктері. ОЖ| | | | | | | |MS-DOS-пен жұмыстың негізгі | | | | | | | |принциптері. Ағымдағы диск және | | | | | | | |ағымдағы каталог. MS-DOS-тың негізгі | | | | | | | |командалары. Операциялық жүйемен | | | | | | | |диалог. Командаларды енгізу. | | | | | | | |Командаларды жіберу және орындау. | | | | | | | |Практикалық жұмыс 8. Программалық | |1 | | |1 | | |жабдық топтамасы | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 8. MS Excel. | | | | | | | |Ұяшықтармен және ұяшық топтарымен және| | |1 | |1 | | |берілгендер мәнімен жұмыс. | | | | | | | |Дәріс 9. Windows операциялық жүйесі. |1 | | | |1 | | |Windows операциялық жүйесінің | | | | | | | |концепциясы. Файлдық құрылым | | | | | | | |объектілері. Объектілер қасиеттері. | | | | | | | |Мәліметтер алмасуды ұйымдастыру. | | | | | | | |Windows–тың программалық жабдықтары | | | | | | | |Практикалық жұмыс 9. Windows ОЖ | |1 | | |1 | | |мүмкіндіктері мен кемшіліктері. | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 9. Формуламен жұмыс.| | |1 | |1 | | |Функциямен жұмыс. | | | | | | | |Дәріс 10. Қолданбалы программалық |1 | | | |1 | | |өнімдер. ҚПӨ топтамасы. Компьютерлік | | | | | | | |графика. | | | | | | | |Практикалық жұмыс 10. MS DOS ОЖ. | |1 | | |1 | | |Командалармен жұмыс | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 10. Мәліметтерді | | |1 | |1 | | |талдау және өңдеу. Диаграммалармен | | | | | | | |жұмыс. | | | | | | | |Білімгердің өздік жұмысы №3. MS Excel | | | |22,5 |22,5 | | |бағдарламасымен жұмыс істеу | | | | | | | |принциптері | | | | | | | |Дәріс 11. Жалпыға қолданылатын |1 | | | |1 | | |программалық өнімдер. Арнайы | | | | | | | |қолданылатын қолданбалы программалық | | | | | | | |өнімдер | | | | | | | |Практикалық жұмыс 11. Сервистік | |1 | | |1 | | |программалар түрлері және олардың | | | | | | | |мүмкіндіктері. Антивирустық | | | | | | | |программалар. Архивтеу программалары | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 11. MS Access. МҚ | | |1 | |1 | | |құру. Негізгі объектілермен жұмыс. Бір| | | | | | | |және бірнеше кестелерден тұратын | | | | | | | |мәліметтер қорымен жұмыс. | | | | | | | |Дәріс 12. Офис пакеті. |1 | | | |1 | | |Практикалық жұмыс 12. Компьютерлік | |1 | | |1 | | |графика түсінігі | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 12. MS Access. | | |1 | |1 | | |Форманы қолдану. Шебер көмегімен форма| | | | | | | |жасау. Сұраныс құру және оларды | | | | | | | |қолдану. | | | | | | | |Дәріс 13. ЭЕМ-дағы жергілікті және |1 | | | |1 | | |әлемдік желілер. Есептеуіш желелердің | | | | | | | |негізгі түсініктері. Жергілікті желі. | | | | | | | |Топология. Әлемдік желі Internet. | | | | | | | |Жалпы сипаттамасы. | | | | | | | |Практикалық жұмыс 13. Компьютерлік | |1 | | |1 | | |желі топологиясы | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 13. MS Access. | | |1 | |1 | | |Бірнеше кестеден тұратын мәліметтер | | | | | | | |қорымен жұмыс. | | | | | | | |Дәріс 14. Электронды үкімет. |1 | | | |1 | | |Практикалық жұмыс 14. Жергілікті желі| |1 | | |1 | | |кабельдерінің түрлері | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 14. MS Access. | | |1 | |1 | | |Форманы қолдану. Сұраныс жасау және | | | | | | | |қолдану | | | | | | | |Білімгердің өздік жұмысы №4. MS Access| | | |22,5 |22,5 | | |мәліметтер қорын құру | | | | | | | |Дәріс 15. Модельдерді тұрғызудың |1 | | | |1 | | |негізгі этаптары | | | | | | | |Практикалық жұмыс 15. Модельдерді | |1 | | |1 | | |тұрғызудың негізгі этаптары | | | | | | | |Зертханалық жұмыс 15. Электронды | | |1 | |1 | | |хабарламалар. Интернетте ақпарат іздеу| | | | | | | |жүйелері. | | | | | | | |2-ші рейтинг қорытындысы |8 |8 |8 |45 |69 | | | |15 |15 |15 |90 |135 | 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 4 – СОӨЖ және СӨЖ жоспарлары Студенттердің оқытушымен өздік жұмысы (тапсырмаларды орындау және тапсыру) |№ |Тақырып |Тапсырманың |Ұсынылатын |Балл |Жұмысты |Бақылау | | | |мақсаты мен |әдебиеттер. | |тапсыру |формасы | | | |мазмұны |Негізгі/ | |мерзімі | | | | | |қосымша | | | | |1 |ЭЕМ даму |Библиографиялық |[1,2,3]/[1,2]|45 |4 апта |Реферат | | |этаптары. |сөздік құру. | | | |және | | |Ақпаратты өлшеу|Барлық ақпараттық | | | |ауызша | | |бірліктері |өлшеу бірліктерін | | | |қорғау | | |Информатиканың |қарастыру | | | | | | |алгоритмдік |Есептер бойынша | | | | | | |негізі |блок-схемалар құру| | | | | |2 |Totol Commander|Негізгі командалар|[4,5,7,8]/[1,|45 |6 апта |Реферат | | |программасының |және пернетақта |2,3] | | |және | | |қызметі. |комбинациялары | | | |ауызша | | |Файлдарды |Архиваторлар | | | |қорғау | | |архивтен |көмегімен | | | | | | |шығару. Өзі |файлдарды архивтеу| | | | | | |ашылатын |және шығару | | | | | | |архивтер жасау.| | | | | | |3 |MS Excel |Функциялардың |[1,2,7,8,9]/[|45 |10 апта |Электрон-д| | |программасындағ|мүмкіндіктерінің |1,2,3] | | |ық нұсқа | | |ы функциялардың|сипаттамасы мен | | | | | | |мүмкіндіктері |ерекшеліктеріне | | | | | | | |тоқталу | | | | | |4 |MS Access |Мәліметтер |[1,2,7,8,9]/[|45 |14 апта |Электрон-д| | |мәліметтер |сызбасын |1,2,3] | | |ық нұсқа | | |қорымен жұмыс |пайдаланып, | | | |және | | | |байланыс түрлерін | | | |ауызша | | | |қарастыру | | | |қорғау | Студенттің өзіндік жұмысы дәpicтiк материалдарды талқылау, тәжірибелік және практикалық сабақтарға дайындалу, Практикалық және тәжірбиелік жұмыстарды қорғау, тест бақылауына дайындалу мен қатар, косымша материалдарды оқуды және курстық жұмысты орындауды қамтиды. Ақпараттар көзі ретінде студент оқулықтарды, оқу құралдарын, компьютерлер мен компьютерлік технологиялар туралы мерзімдік басылымдарды, анықтамалық әдебиеттерді және институт пен кафедра сайттарындағы оқу материалдарын және Интернет қорын пайдаланады. СӨЖді орындау және тапсыру графигі СӨЖ үй тапсырмасы ретінде дәптерге не А4 форматтағы қағазға орындалып, оқытушыға тапсырылады. СӨЖ электронды нұсқасын оқытушыға электронды түрде өткізіледі. Өздік жұмысын бақылау келесі түрде болуы мүмкін: – орындалған жұмыстың презентациясы; – өзбетімен оқылған тақырыптың баяндамасы; – оқытушының ауызша сұрауы; – жазбаша түрде; Ескерту: Жақсы бағада аттестация алу үшін СОӨЖ, СӨЖ тапсырмалары аттестация уақытына дейін оқытушыға 1 апта бұрын тапсырылуы қажет. СӨЖ тапсыру және орындау графигі |№ |Тақырып |Тапсырманың |Ұсынылатын |Балл |Жұмыст|Бақылау | | | |мақсаты мен |әдебиеттер. | |ың |формасы | | | |мазмұны |Негізгі/қосым-ш| |көрсет| | | | | |а | |ілу | | | | | | | |мерзім| | | | | | | |і | | |1 |Қолданбалы |ҚПЖ сипаттамасы |[1-9]/[1-4] |30 |4 апта|Реферат | | |программалар |және олардың | | | |және ауызша| | |пакеті |айырмашылықтары | | | |қорғау | |2 |Арнайы |Есептер бойынша |[1-9]/[1-4] |45 |7апта |Реферат | | |қолданбалы |блок-схемалар құру| | | |және ауызша| | |программалық | | | | |қорғау | | |жабдық өнімдері| | | | | | |3 |Компьютерлік |Негізгі командалар|[1-9]/[1-4] |30 |10 |Реферат | | |графиканың |және пернетақта | | |апта |және ауызша| | |түрлері: |комбинациялары | | | |қорғау | | |фрактальды, | | | | | | | |векторлық және | | | | | | | |растрлық | | | | | | | |графика | | | | | | |4 |Модельдерді |Архиваторлар |[1-9]/[1-4] |45 |14 |Реферат | | |тұрғызудың |көмегімен | | |апта |және ауызша| | |негізгі |файлдарды архивтеу| | | |қорғау | | |этаптары |және шығару | | | | | 7.ӘДЕБИЕТтер тізімі Негізгі әдебиеттер | |Информатика: Базовый курс Учебник/ под ред. Н.В. Макаровой. – СПб, | | |Питер, 2001г. | | |Информатика: Практикум по технологии работы на компьютере. 3-е изд./ | | |под ред. Н.В. Макаровой. – М.: Финансы и статистика, 2002 | | |Балапанов Е.К., Бөрібаев Б.Б., Дәулеткулов А. 30 сабақ информатикадан.| | |Алматы: Жағамбек, 1999 | | |Информатика. для вузов. Под ред. Симоновича С.В. СПб, Питер, 2000 г. | | |Информатика:Учеб. Пособие для стед. Пед. Вузов/ А.В.Могилев, Н.И. Пак,| | |Е.К. Хеннер; - М.: Изд.центр «Академия»,2000г. | | |Шафрин Ю.А. Современные информационные технологии. Москва, «АСТ», 1998| | |г. | | |Острейковский В.А. Информатика. Учебное пособие М, Высшая школа, 1999 | | |г. | | |Ляхович В. Ф. Основы информатики. Изд. Феникс, Ростов-на-Дону, 1996 г.| | |Семакин И., Залогова Л., Русаков С., Шестакова Л. Информатика. Базовый| | |курс. Учебник. М., 1998 г. | | |Ефимова О., Морозова В., Угринович Н. Курс компьютерной технологии с | | |основами информатики. Учебное пособие. М., 1999 | | |IBM PC для пользователя В. Э. Фигурнов., изд. М, 1998 г. | | |Камардинов О. Информатика:жоғары және орта оқу орындарына арналған | | |оқу құралы.-Алматы:Қарасай, 2006. | | |Қосымша әдебиеттер | | |Основы работы с компьютером. руководство пользователя. корпорация | | |Microsoft, 2004 | | |Основы работы с Microsoft Office и Internet. руководство пользователя.| | |корпорация Microsoft, 2004 | | |Практикум по курсу «Информатика» В. Т. Безручко. М. 2002, «Финансы и | | |статистика» | | |Лабораторный практикум по информатике. Под ред. Острейковского В. А., | | |М., ВШ, 2003 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz