Файл қосу

Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары. Пәнді оқытудың мақсаты


















                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                        Педагогикалық психология пәні


         5В010300 «Педагогика және психология» мамандығына арналған


                     СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2013

                                   Алғысөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к.
30.08.2013 ж.  ___________  Джумажанова Г.К.


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №1 «03» 09  2013   ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №1 «05» 09 2013 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1 «18» 09  2013  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН

















                                  Мазмұны:

   1. Жалпы ережелер
   2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
   3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
   4. Курс форматы
   5. Курс саясаты
   6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиеттер

















































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
      Джумажанова Гульжанар Какимжановна, педагогика ғылымдарының кандидаты,
доцент
      Телефон номері: 42-06-41
      Сабақ өтетін орын - №303 аудитория
      Пән бойынша кредит саны - 2
      1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:
      Пәннің  оқу-әдістемелік  кешені  Шәкәрім  атындағы  СМУ-нің   пәндерге
арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған.  Аталған
пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ  сабақтары
құрастырылады.  Оқу  жоспарының  көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр   сабақ
түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен  міндеттері
көрсетілген.  ОӘК  оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай  келеді.
Негізгі және қосымша әдебиеттер  тізімі  бар.  Студенттерге  арналған  жұмыс
бағдарламасы берілген.  Студентке  арналған  жүмыс  бағдарламасында  оқылуға
тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің  тізімі  әдебиеттердің  көрсетілуімен
айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет  берілген.  Тәжірибелік
сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта  қарастырылатын  мәселелер  жоспар
түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ  тапсырмаларын  өткізудің  мерзімі,
тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.  Студенттердің   білімін   бағалау
әдістемесі бар.
      1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Халыққа  білім  беру  тұжырымдамаларындағы
негізгі бағытты жүзеге асыру,  өсіп  келе  жатқан  ұрпаққа  білім  беру  мен
тәрбиелеу үрдісін жаңаша іске асыру қажеттілігі  оқу  педагогикалық  жұмысқа
айрықша мән беру болып табылады.
      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
           – әртүрлі оқу тәрбие жағдайларын шешкен кезде ғана  психологиялық
             және педагогикалық талдау жасай алу және оны біріктіре алу;
           – оқыту және  тәрбиелеу  мәселесін  шешу  және  зерттеу  сферасын
             кеңейту;
         – студенттердің өздігінен  психологиялық-педагогикалық  зерттеулер
           жүргізуіне мүмкіндік беретін  білім,  іскерлік  және  дағдыларын
           қалыптастыру.
      1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
      - білуі керек: оқыту, тәрбиелеу және  дамудың  өзара  байланыстылығын,
тәрбиелеу    психологиясын,    оқыту    психологиясын,    мектеп    ұжымының
психологиясын, ұстаз психологиясын.
      -  игеруі  керек:  педагогикалық  қызметіне   ақпараттық-қалыптастыру,
құрастырушылықты,  жобалаушылықты,   ұйымдастырушылықты   және   әдістемелік
дағдыларын дамытуды.
      - меңгеруі керек: әдістерді орынды қолдану іскерлігін.
      - істей алуы керек: пән бойынша меңгерген білімін  күнделікті  өз  іс-
әрекетінде, сонымен қатар, кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен.
      - түсінуі керек: оқыту, тәрбиелеу және дамудың өзара  байланыстылығын,
тәрбиелеу    психологиясын,    оқыту    психологиясын,    мектеп    ұжымының
психологиясын, ұстаз психологиясын.
      -   болуы   керек:   адамдар   арасындағы   қарым-қатынасты    зерттеу
әдістемелері.
      - қабылдауы керек: жобалау әдісін меңгеруді.
      1.6 Курс пререквизиттері:
      1.6.1 Әлеуметтану
      1.6.2 Мәдениеттану
      1.6.3 Педагогика
      1.6.4 Философия.
      1.7 Курстың постреквизиті:
      1.7.1 Балалар психологиясы
      1.7.2 Жас ерекшелік психологиясы
      1.7.3 Әлеуметтік психология
      1.7.4 Этнопсихология
      1.7.5 Психодиагностика
      1.7.6 Психокоррекция және кеңес беру


2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ

|   |Тақырып атауы    |Сағат саны                              |            |
|   |                 |                                        |Әдебиеттер  |
|   |                 |Дәріс   |Семи-  |Лаб  |ОЖСӨЖ     |СӨЖ    |            |
|   |                 |        |нар    |     |          |       |            |
|1  |2                |3       |4      |5    |6         |7      |8           |
|1  |Педагогикалық    |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 35-48  |
|   |психологияның    |        |       |     |          |       |3 Б. 5-9    |
|   |мақсаты,         |        |       |     |          |       |7 Б. 47-210 |
|   |міндеттері,      |        |       |     |          |       |            |
|   |мазмұны          |        |       |     |          |       |            |
|2  |Педагогикалық    |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 51-55  |
|   |психологияның    |        |       |     |          |       |8 Б. 210-225|
|   |зерттеу          |        |       |     |          |       |            |
|   |пәні,обьектісі,  |        |       |     |          |       |            |
|   |құрылымы, зерттеу|        |       |     |          |       |            |
|   |әдістері         |        |       |     |          |       |            |
|3  |Педагогикалық    |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |6 Б. 29-56  |
|   |психологияның    |        |       |     |          |       |7 Б. 105-135|
|   |әдіснамалық      |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |негіздері        |        |       |     |          |       |            |
|4  |Оқушылардың ақыл |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |– ой және жеке   |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |тұлғасының       |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|   |дамуының жас     |        |       |     |          |       |            |
|   |ерекшеліктері    |        |       |     |          |       |            |
|5  |Қазіргі кезеңдегі|2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 35-48  |
|   |білім беру       |        |       |     |          |       |3 Б. 5-9    |
|   |                 |        |       |     |          |       |7 Б. 47-210 |
|6  |Оқу іс-әрекетінің|2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |қалыптасуы және  |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |құрылымы         |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|7  |Оқыту және дамыту|2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |арақатынасы      |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |                 |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|8  |Білімді,         |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |іскерлікті,      |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |дағдыны меңгеру  |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |процесі          |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|9  |Педагогикалық    |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |6 Б. 29-56  |
|   |қарым-қатынас    |        |       |     |          |       |7 Б. 105-135|
|   |психологиясы     |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|10 |Мұғалім мен      |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |6 Б. 29-56  |
|   |оқушылар         |        |       |     |          |       |7 Б. 105-135|
|   |арасындағы       |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |қарым-қатынастың |        |       |     |          |       |            |
|   |психологиялық –  |        |       |     |          |       |            |
|   |педагогикалық    |        |       |     |          |       |            |
|   |негіздері        |        |       |     |          |       |            |
|11 |Қарым-қатынастағы|2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |қиындықтың жалпы |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |сипаттамасы      |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |                 |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|12 |Педагогикалық    |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |өзара            |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |әрекеттесуде     |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |болатын          |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|   |қиындықтардың    |        |       |     |          |       |            |
|   |сипаттамасы      |        |       |     |          |       |            |
|13 |Мұғалімнің       |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |6 Б. 29-56  |
|   |педагогикалық    |        |       |     |          |       |7 Б. 105-135|
|   |іс-әрекетінің    |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |психологиясы     |        |       |     |          |       |            |
|14 |Мұғалімнің кәсіби|2       |1      |-    |1,5       |4,5    |6 Б. 29-56  |
|   |және  жеке       |        |       |     |          |       |7 Б. 105-135|
|   |тұлғалық дамуы   |        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|15 |Педагогикалық    |2       |1      |-    |1,5       |4,5    |1 Б. 32-95  |
|   |ұжым психологиясы|        |       |     |          |       |4 Б. 52-69  |
|   |                 |        |       |     |          |       |7 Б. 12-165 |
|   |                 |        |       |     |          |       |8 Б. 14-28  |
|   |Барлығы:         |30      |15     |-    |22,5      |67,5   |            |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
      Студент аталған курс бойынша теориялық  және  практикалық  мәселелерді
игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ  түрлері
сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмұны,  мақсаттары   мен   міндеттері
көрсетілген.  ОӘК  оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай  келеді.
Негізгі және  қосымша  әдебиеттер  тізімі  бар.  Оқушылар  мен  студенттерге
арналған   жұмыс   бағдарламасы   берілген.   Студентке    арналған    жұмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  СӨЖ  және  ӨСӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.


4 КУРС ФОРМАТЫ
      Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  СӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында  студенттің  теориялық  білімі,  белсенділігі,
ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.


5 КУРС САЯСАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы,  СӨЖ,
ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті  жаттығу  жұмыстарын  орындағаны  жөніндегі  ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық   ұпайлар   жинақталып,   бір-біріне
қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір  тапсырама  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының  қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында
өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу  емтиханға  7  күн  қалғанда
аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға  кіргізілмейді.
Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс   көлемін
ұлғайтылады;   Тапсырмалар   оқытушы   тағайындаған   уақытта   қабылданады.
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге  талдау   т.б.);
Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу  үрдісіне
белсенді түрде қатысу қажет.

6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
      «Педагогикалық психология» пәні бойынша ұпай бөлінісі
                                                                     Кесте 2

|Апта     |Бақылау түрі          |Ұпай жиыны            |Ескерту            |
|1        |2                     |3                     |4                  |
|         |1-8 апта бойы         |30                    |                   |
|         |дәріске қатысу        |                      |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|2        |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|4        |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |ОСӨЖ                  |35                    |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|6        |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |ОСӨЖ                  |35                    |                   |
|         |Семинарға             |30                    |                   |
|8        |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |ОСӨЖ                  |35                    |                   |
|1-8 апта бойынша барлық ұпай    |300                   |                   |
|саны                            |                      |                   |
|         |9-15 апта бойы        |30                    |                   |
|         |дәріске қатысу        |                      |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|10       |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|12       |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |ОСӨЖ                  |45                    |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|14       |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |Семинар               |30                    |                   |
|15       |                      |                      |                   |
|         |СӨЖ                   |15                    |                   |
|         |ОСӨЖ                  |45                    |                   |
|9-15 апта бойынша барлық ұпай   |300                   |                   |
|саны                            |                      |                   |
|Емтихан ұпайы                   |400                   |                   |
|Академиялық мерзімге жиынтық    |1000                  |                   |
|ұпай                            |                      |                   |

7 ӘДЕБИЕТТЕР
      7.1. Негізгі әдебиеттер:
      7.1.1 Выготский Л.С. Педагогическая психология. - М.,1991
      7.1.2  Волков  К.Н.   Психологи   о   педагогических   проблемах.   М:
Просвещение, 1981
      7.1.3 Крутецский В.А. Основы педагогических психологии. М., 1972
      7.1.4 Немов Р.С. Психология.Книга 2. - М., 2000.
      7.1.5 Зимняя И.А. Педагогическая психология. -М., 1995
      7.1.6 Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. - Алматы,1962


      7.2. Қосымша әдебиеттер:
      7.2.1 Леонтьев А.А. Психология общения. Изд.Тарту. 1976
      7.2.2 Парыгин Б.Д. Социальная психология. - СПб. 1999
      7.2.3 Руденский Е.В. Социальная психология.- М., 1997.
      7.2.4 Кузьмин Е.С.Основы социальной психологии. - ИВГУ. 1979
      7.2.5 Ломов Б.Ф. Общение и социальная регуляция поведения индивида.  -
М., 1976.
Пәндер