Файл қосу
Курс пререквизиттері. Курс саясаты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 32/ 02-2014| |ПОӘК |№ 2 басылым | | |Студенттерге арналған |16.06. 2014 ж. | | |пәннің бағдарламасы | | | |«Мектеп жанындағы | | | |участок жұмысын | | | |ұйымдастыру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру «5В011300» – «Биология» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Жилкыбаева С.Д.. «Биология» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4. № 1 басылым 05.09. 2013 ж. ОРНЫНА КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Жилкыбаева Сауле Джакановна, аға оқытушы Биология кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: 50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 219 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 124 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Қысқаша сипаттамасы: Мектеп маңындағы үлескі, биология кабинетімен қатар, және де табиғат бұрышы жалпы білім беретін мектептерде биология пәнін оқытуда – материалдық базаны құрайды. Биология пәнінің практикалық сабақтарын оқытуда сектеп маңындағы учаскенің маңызы зор, өйткені оқушылар өсімадіктерді күту және өсіру жөніндегі білімдерді мен дағдаыларын игереді, сондай-ақ осы пәннен алған білімдерін тереңдетеді, кеңейтеді және бекітеді, өсімдіктердің өсу және даму әдістерін басқаруды игереді, өсімждіктердің техникалық, декоративтік, бау-бақшалық, зиякесті түрлоерімен танысады. Мектеп маңындағы оқу тәжірибелік учаскесі – биология пәнінің үлестерімен және демонстрациялық материалдарды дайындауда маңызды орын алады. 1.3 Курстың мақсаты – студентердің мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік үчаскесінде әртүрлі жұмыстар өткізуінде оңтайлы ұйымдастыру жайлы білім алуы, профессионалды қызмет үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. 1.4 Курстың міндеттері: • биологиялық білім мен дағдыны жетілдіру және оны практикада пайдалану; • агротехникалық есебі бойынша өсімдік дақылдарын өсіру жөнінде білімдері мен дағдыларын қалыптастыру; • биологиялық ғылымға негізделген, басты ауыл-шаруашылық процестері жөнінде түсінік беру; • өсімдіктерді өсіру, оларды күту және тәжірибе үлестірмелі материалдар мен қамтамасыз ету; • оқу үрдісін көрнекілік құралдар және үлестрілмелі материалдар мен қамтамасыз ету. 1.5 Курсты оқыту нәтижесінде студенттер білу керек: - жер ауданының учакесін ұйымдастыру принциптерін; - учаскені жоспарлауды; - учаскенің аумақтарын, бөлімдерін бөлуді; - оқыту бағдарламасының есебі бойынша өсімдіктер мен жануарлардың талдау принциптері; - мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскенің ұйымдастыру түрлерін; - учаскесіндегі өткізілетін сабақтардың ұйымдастыру әдістерін; - тәжірибе өткізетін жағдайлары. Студент істей білу керек: - биологиялық құбылыстарды бақылау; - фенологиялық фазаны анықтау және суреттеу; - бақылауды анықтап және бақылауды нәтижесін қорытындылау; - бақылау және тәжірибелік нұсқауларды салыстыру; - тәжірибенің есебі негізінде дәлелді қортындыларды құрастыру; - жұмысты жоспарлау, жер аумағының жоспарын құрастыру; - көкеніс дақылдарының аурулары мен зиякестерін анықтау, және орламен күресу шараларын ұйымдастыру. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Өсімдіктер систематикасы 1.6.2 Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы 1.7 Курс постреквизиттері: 1.7.1 Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен 1.7.2 Педагогикалық практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |1 | |6. | |11. |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын |2 |1 | | |ұйымдастыру | | | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | | | |1 |Кіріспе. | |Зертханалық | | | | |сабақта | |2 |Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар |15 |Зертханалық | | |жоспарын белгілеу. | |сабақта | |3 |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі |15 |Зертханалық | | |және пайдаланылатын жерлерді | |сабақта | | |ұйымдастыру. | | | |4 |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе |15 |Зертханалық | | |учаскесінде оқушылар еңбегін | |сабақта | | |ұйымдастыру. | | | |5 |Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті |30 |Зертханалық | | |тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті | |сабақта | | |мөлшерін анықтау. | | | |6 |Фенологиялық бақылау. |15 |Зертханалық | | | | |сабақта | |7 |Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі |- |Зертханалық | | |элементтерін зерттеу. | |сабақта | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 | | |Оқушының өздік жұмысы | |3 |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік |55 |Зертханалық | | |учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру | |сабақта | |6 | Егістік дақылдар өсімдіктер бөлімін |55 |Зертханалық | | |ұйымдастыру. | |сабақта | | |Барлығы |110 | | |Шекаралық бақылау | |7 |Тапсырманы график бойынша орындау |70 | | | |1 – 7 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |8 |Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе| |Зертханалық | | |жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру. | |сабақта | |9 |Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын |15 |Зертханалық | | |ұйымдастыру. | |сабақта | |10 |Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық | | |ұйымдастыру | |сабақта | |11 |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық | | |ұйымдастыру | |сабақта | |12 |Көкөніс дақылдар бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық | | |ұйымдастыру | |сабақта | |13 |Жеміс жидек дақылдары бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық | | |ұйымдастыру | |сабақта | |14 |Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. |15 |Зертханалық | | | | |сабақта | |15 |Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын |- |Зертханалық | | |ұйымдастыру. | |сабақта | | |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 |Зертханалық | | | | |сабақта | |Оқушының өздік жұмысы | |10 |Гүлді өсімдіктер туралы анықтамалар. |55 |Зертханалық | | | | |сабақта | |14 |Тыңайтқыштар құрамындағы қоректік |55 |Зертханалық | | |элементтер мөлшері | |сабақта | | |Барлығы |110 | | |Шекаралық бақылау | |15 |Тапсырманы график бойынша орындау |70 | | |8 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |1 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |600 | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиеттер. 7.1.1 Жумадилова Р.Ж., Болшынова Ү.Ж., Төлеубаева Г.Т., Ахметжанова Г.Ж. Оқу-тәжірибе учаскесі (оқу әдістемелік құрал). Семей 2012. 7.2 Қосымша әдебиеттер. 7.2.1 Верзилин Н.М., Корсунская В.М. Общая методика преподавания биологии. М., Просвещение, 1976. 7.2.2 Папорков М.А., Клинковская Н.И., Милованова Е.С. Учебно-опытная работа на пришкольном участке. 1987. 7.2.3 Дубинин Н.П. и Глембоцкий Я.Л. Генетика популяций и селекция. М., Наука, 1967. 7.2.4 Корсунская В.М. и др. Уроки общей биологии. М., Просвещение, 1977. 7.2.5 Лобашев М.Е. Генетика с основами селекции. М., Просвещение, 1979. 7.2.5 Мендель Г. Опыты с растительными гибридами. М., Наука, 1967. 7.2.6 Мягкова А.Н., Комиссаров Б.Д. Методика обучения общей биологии. М., Просвещение, 1979.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz