Файл қосу
Курс пререквизиттері. Курс саясаты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 32/ 02-2014|
|ПОӘК |№ 2 басылым | |
|Студенттерге арналған |16.06. 2014 ж. | |
|пәннің бағдарламасы | | |
|«Мектеп жанындағы | | |
|участок жұмысын | | |
|ұйымдастыру» | | |
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру
«5В011300» – «Биология» мамандығы үшін
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
1.ӘЗЕРЛЕГЕН
Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Жилкыбаева С.Д..
«Биология» кафедрасы
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
«____»___________ 20___ж.№____хаттама
Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама
Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама
ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.
4. № 1 басылым 05.09. 2013 ж. ОРНЫНА КІРГІЗЕЛГЕН
Мазмұны
|1. |Жалпы ережелер |
|2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |
|3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар |
|4. |Курс форматы |
|5. |Курс саясаты |
|6. |Баға қоюдың саясаты |
|7. |Әдебиет тізімі |
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Жилкыбаева Сауле Джакановна, аға оқытушы
Биология кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел: 50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 219
Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 124
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3
1.2 Қысқаша сипаттамасы:
Мектеп маңындағы үлескі, биология кабинетімен қатар, және де табиғат
бұрышы жалпы білім беретін мектептерде биология пәнін оқытуда – материалдық
базаны құрайды. Биология пәнінің практикалық сабақтарын оқытуда сектеп
маңындағы учаскенің маңызы зор, өйткені оқушылар өсімадіктерді күту және
өсіру жөніндегі білімдерді мен дағдаыларын игереді, сондай-ақ осы пәннен
алған білімдерін тереңдетеді, кеңейтеді және бекітеді, өсімдіктердің өсу
және даму әдістерін басқаруды игереді, өсімждіктердің техникалық,
декоративтік, бау-бақшалық, зиякесті түрлоерімен танысады.
Мектеп маңындағы оқу тәжірибелік учаскесі – биология пәнінің
үлестерімен және демонстрациялық материалдарды дайындауда маңызды орын
алады.
1.3 Курстың мақсаты – студентердің мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік
үчаскесінде әртүрлі жұмыстар өткізуінде оңтайлы ұйымдастыру жайлы білім
алуы, профессионалды қызмет үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды
игеру.
1.4 Курстың міндеттері:
• биологиялық білім мен дағдыны жетілдіру және оны практикада пайдалану;
• агротехникалық есебі бойынша өсімдік дақылдарын өсіру жөнінде білімдері
мен дағдыларын қалыптастыру;
• биологиялық ғылымға негізделген, басты ауыл-шаруашылық процестері жөнінде
түсінік беру;
• өсімдіктерді өсіру, оларды күту және тәжірибе үлестірмелі материалдар мен
қамтамасыз ету;
• оқу үрдісін көрнекілік құралдар және үлестрілмелі материалдар мен
қамтамасыз ету.
1.5 Курсты оқыту нәтижесінде студенттер білу керек:
- жер ауданының учакесін ұйымдастыру принциптерін;
- учаскені жоспарлауды;
- учаскенің аумақтарын, бөлімдерін бөлуді;
- оқыту бағдарламасының есебі бойынша өсімдіктер мен жануарлардың талдау
принциптері;
- мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскенің ұйымдастыру түрлерін;
- учаскесіндегі өткізілетін сабақтардың ұйымдастыру әдістерін;
- тәжірибе өткізетін жағдайлары.
Студент істей білу керек:
- биологиялық құбылыстарды бақылау;
- фенологиялық фазаны анықтау және суреттеу;
- бақылауды анықтап және бақылауды нәтижесін қорытындылау;
- бақылау және тәжірибелік нұсқауларды салыстыру;
- тәжірибенің есебі негізінде дәлелді қортындыларды құрастыру;
- жұмысты жоспарлау, жер аумағының жоспарын құрастыру;
- көкеніс дақылдарының аурулары мен зиякестерін анықтау, және орламен
күресу шараларын ұйымдастыру.
1.6 Курс пререквизиттері:
1.6.1 Өсімдіктер систематикасы
1.6.2 Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
1.7 Курс постреквизиттері:
1.7.1 Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
1.7.2 Педагогикалық практика
2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
1 кесте
|№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет |
|т/б | | | |
| |
|1 |
|6. |
|11. |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын |2 |1 |
| |ұйымдастыру | | |
|1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы |
| |даярлық | |электрондық |
| | | |журналда |
| | | |оқушының тек |
| | | |сабаққа қатыспау|
| | | |фактісін |
| | | |көрсетеді |
|Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) |
| |
|1 |Кіріспе. | |Зертханалық |
| | | |сабақта |
|2 |Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар |15 |Зертханалық |
| |жоспарын белгілеу. | |сабақта |
|3 |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі |15 |Зертханалық |
| |және пайдаланылатын жерлерді | |сабақта |
| |ұйымдастыру. | | |
|4 |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе |15 |Зертханалық |
| |учаскесінде оқушылар еңбегін | |сабақта |
| |ұйымдастыру. | | |
|5 |Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті |30 |Зертханалық |
| |тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті | |сабақта |
| |мөлшерін анықтау. | | |
|6 |Фенологиялық бақылау. |15 |Зертханалық |
| | | |сабақта |
|7 |Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі |- |Зертханалық |
| |элементтерін зерттеу. | |сабақта |
| |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 | |
|Оқушының өздік жұмысы |
|3 |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік |55 |Зертханалық |
| |учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру | |сабақта |
|6 | Егістік дақылдар өсімдіктер бөлімін |55 |Зертханалық |
| |ұйымдастыру. | |сабақта |
| |Барлығы |110 | |
|Шекаралық бақылау |
|7 |Тапсырманы график бойынша орындау |70 | |
| |1 – 7 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | |
|8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы |
| |даярлық | |электрондық |
| | | |журналда |
| | | |оқушының тек |
| | | |сабаққа қатыспау|
| | | |фактісін |
| | | |көрсетеді |
|Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау) |
|8 |Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе| |Зертханалық |
| |жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру. | |сабақта |
|9 |Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын |15 |Зертханалық |
| |ұйымдастыру. | |сабақта |
|10 |Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық |
| |ұйымдастыру | |сабақта |
|11 |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық |
| |ұйымдастыру | |сабақта |
|12 |Көкөніс дақылдар бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық |
| |ұйымдастыру | |сабақта |
|13 |Жеміс жидек дақылдары бөлімі жұмыстарын |15 |Зертханалық |
| |ұйымдастыру | |сабақта |
|14 |Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. |15 |Зертханалық |
| | | |сабақта |
|15 |Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын |- |Зертханалық |
| |ұйымдастыру. | |сабақта |
| |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша |90 |Зертханалық |
| | | |сабақта |
|Оқушының өздік жұмысы |
|10 |Гүлді өсімдіктер туралы анықтамалар. |55 |Зертханалық |
| | | |сабақта |
|14 |Тыңайтқыштар құрамындағы қоректік |55 |Зертханалық |
| |элементтер мөлшері | |сабақта |
| |Барлығы |110 | |
|Шекаралық бақылау |
|15 |Тапсырманы график бойынша орындау |70 | |
|8 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | |
|1 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |600 | |
|Емтихан балдарының барлығы |400 | |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | |
7. ӘДЕБИЕТ
7.1 Негізгі әдебиеттер.
7.1.1 Жумадилова Р.Ж., Болшынова Ү.Ж., Төлеубаева Г.Т., Ахметжанова Г.Ж.
Оқу-тәжірибе учаскесі (оқу әдістемелік құрал). Семей 2012.
7.2 Қосымша әдебиеттер.
7.2.1 Верзилин Н.М., Корсунская В.М. Общая методика преподавания биологии.
М., Просвещение, 1976.
7.2.2 Папорков М.А., Клинковская Н.И., Милованова Е.С. Учебно-опытная
работа на пришкольном участке. 1987.
7.2.3 Дубинин Н.П. и Глембоцкий Я.Л. Генетика популяций и селекция. М.,
Наука, 1967.
7.2.4 Корсунская В.М. и др. Уроки общей биологии. М., Просвещение, 1977.
7.2.5 Лобашев М.Е. Генетика с основами селекции. М., Просвещение, 1979.
7.2.5 Мендель Г. Опыты с растительными гибридами. М., Наука, 1967.
7.2.6 Мягкова А.Н., Комиссаров Б.Д. Методика обучения общей биологии. М.,
Просвещение, 1979.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz