Файл қосу

Курс пререквизиттері. Курс саясаты



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-35.1. 32/ 02-2014|
|ПОӘК                    |№ 2 басылым             |                             |
|Студенттерге арналған   |16.06. 2014 ж.          |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |                        |                             |
|«Мектеп жанындағы       |                        |                             |
|участок жұмысын         |                        |                             |
|ұйымдастыру»            |                        |                             |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру
                   «5В011300» – «Биология»  мамандығы үшін



                 СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2014
1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., аға оқытушы Жилкыбаева С.Д..

     «Биология» кафедрасы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 «____»___________ 20___ж.№____хаттама

Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А.В.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4. № 1 басылым 05.09. 2013 ж. ОРНЫНА КІРГІЗЕЛГЕН























Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға қоюдың саясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |


































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Жилкыбаева Сауле Джакановна, аға оқытушы
Биология кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел: 50-13-00, оқу ғимараты № 3, кабинет № 219
Сабақ өткізу орны – дәрісхана  № 124
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3

1.2 Қысқаша сипаттамасы:
      Мектеп маңындағы үлескі, биология кабинетімен қатар, және де табиғат
бұрышы жалпы білім беретін мектептерде биология пәнін оқытуда – материалдық
базаны құрайды.  Биология пәнінің практикалық сабақтарын оқытуда сектеп
маңындағы учаскенің маңызы зор, өйткені оқушылар өсімадіктерді күту және
өсіру жөніндегі білімдерді мен дағдаыларын игереді, сондай-ақ осы пәннен
алған білімдерін тереңдетеді, кеңейтеді және бекітеді, өсімдіктердің өсу
және даму әдістерін басқаруды игереді, өсімждіктердің техникалық,
декоративтік, бау-бақшалық, зиякесті түрлоерімен танысады.
      Мектеп  маңындағы  оқу  тәжірибелік  учаскесі   –   биология   пәнінің
үлестерімен  және  демонстрациялық  материалдарды  дайындауда  маңызды  орын
алады.
1.3  Курстың  мақсаты  –  студентердің  мектеп   маңындағы   оқу-тәжірибелік
үчаскесінде әртүрлі жұмыстар  өткізуінде  оңтайлы  ұйымдастыру  жайлы  білім
алуы, профессионалды қызмет үшін теориялық білім мен практикалық  дағдыларды
игеру.
1.4 Курстың міндеттері:
 • биологиялық білім мен дағдыны жетілдіру және оны практикада пайдалану;
 • агротехникалық есебі бойынша өсімдік дақылдарын өсіру  жөнінде  білімдері
   мен дағдыларын қалыптастыру;
 • биологиялық ғылымға негізделген, басты ауыл-шаруашылық процестері жөнінде
   түсінік беру;
 • өсімдіктерді өсіру, оларды күту және тәжірибе үлестірмелі материалдар мен
   қамтамасыз ету;
 •  оқу  үрдісін  көрнекілік  құралдар  және  үлестрілмелі  материалдар  мен
   қамтамасыз ету.
1.5 Курсты оқыту нәтижесінде студенттер білу керек:
 - жер ауданының учакесін ұйымдастыру принциптерін;
 - учаскені жоспарлауды;
 - учаскенің аумақтарын, бөлімдерін бөлуді;
 - оқыту бағдарламасының есебі бойынша өсімдіктер  мен  жануарлардың  талдау
   принциптері;
 - мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік учаскенің ұйымдастыру түрлерін;
 - учаскесіндегі өткізілетін сабақтардың ұйымдастыру әдістерін;
 - тәжірибе өткізетін жағдайлары.
Студент істей білу керек:
 - биологиялық құбылыстарды бақылау;
 - фенологиялық фазаны анықтау және суреттеу;
 - бақылауды анықтап және бақылауды нәтижесін қорытындылау;
 - бақылау және тәжірибелік нұсқауларды салыстыру;
 - тәжірибенің есебі  негізінде дәлелді қортындыларды құрастыру;
 - жұмысты жоспарлау, жер аумағының жоспарын құрастыру;
 - көкеніс дақылдарының  аурулары  мен  зиякестерін  анықтау,  және  орламен
   күресу шараларын ұйымдастыру.
    1.6 Курс пререквизиттері:
    1.6.1 Өсімдіктер систематикасы
    1.6.2 Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    1.7 Курс постреквизиттері:
    1.7.1 Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
    1.7.2 Педагогикалық практика


2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырып атауы         |Сағаттар                      |Әдебиет            |
|т/б |                      |                              |                   |
|                                                                             |
|1                                                                            |
|6.                                                                           |
|11.  |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын      |2              |1               |
|     |ұйымдастыру                             |               |                |
|1-7  |Аудиториялық сабақтарына қатысу және    |30             |Оқытушы         |
|     |даярлық                                 |               |электрондық     |
|     |                                        |               |журналда        |
|     |                                        |               |оқушының тек    |
|     |                                        |               |сабаққа қатыспау|
|     |                                        |               |фактісін        |
|     |                                        |               |көрсетеді       |
|Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                       |
|                                                                              |
|1    |Кіріспе.                                |               |Зертханалық     |
|     |                                        |               |сабақта         |
|2    |Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар  |15             |Зертханалық     |
|     |жоспарын белгілеу.                      |               |сабақта         |
|3    |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі  |15             |Зертханалық     |
|     |және пайдаланылатын жерлерді            |               |сабақта         |
|     |ұйымдастыру.                            |               |                |
|4    |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе           |15             |Зертханалық     |
|     |учаскесінде оқушылар еңбегін            |               |сабақта         |
|     |ұйымдастыру.                            |               |                |
|5    |Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті     |30             |Зертханалық     |
|     |тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті       |               |сабақта         |
|     |мөлшерін анықтау.                       |               |                |
|6    |Фенологиялық бақылау.                   |15             |Зертханалық     |
|     |                                        |               |сабақта         |
|7    |Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі      |-              |Зертханалық     |
|     |элементтерін зерттеу.                   |               |сабақта         |
|     |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша       |90             |                |
|Оқушының өздік жұмысы                                                         |
|3    |Мектеп маңындағы оқу-тәжірибелік        |55             |Зертханалық     |
|     |учаскесіндегі жұмыстарды ұйымдастыру    |               |сабақта         |
|6    | Егістік дақылдар өсімдіктер бөлімін    |55             |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру.                            |               |сабақта         |
|     |Барлығы                                 |110            |                |
|Шекаралық бақылау                                                             |
|7    |Тапсырманы график бойынша орындау       |70             |                |
|     |1 – 7  аптаның оқу нәтижесінің барлығы  |300            |                |
|8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және    |30             |Оқытушы         |
|     |даярлық                                 |               |электрондық     |
|     |                                        |               |журналда        |
|     |                                        |               |оқушының тек    |
|     |                                        |               |сабаққа қатыспау|
|     |                                        |               |фактісін        |
|     |                                        |               |көрсетеді       |
|Зертханалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                       |
|8    |Әртүрлі дақылдарда жүргізілетін тәжірибе|               |Зертханалық     |
|     |жұмыстарының тақырыптық жоспарын құру.  |               |сабақта         |
|9    |Гүлді-декоративті бөлім жұмыстарын      |15             |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру.                            |               |сабақта         |
|10   |Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын    |15             |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру                             |               |сабақта         |
|11   |Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын      |15             |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру                             |               |сабақта         |
|12   |Көкөніс дақылдар бөлімі жұмыстарын      |15             |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру                             |               |сабақта         |
|13   |Жеміс жидек дақылдары бөлімі жұмыстарын |15             |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру                             |               |сабақта         |
|14   |Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі. |15             |Зертханалық     |
|     |                                        |               |сабақта         |
|15   |Оқукшылармен тәжірибе жұмыстарын        |-              |Зертханалық     |
|     |ұйымдастыру.                            |               |сабақта         |
|     |Барлығы зертханалық жұмыс бойынша       |90             |Зертханалық     |
|     |                                        |               |сабақта         |
|Оқушының өздік жұмысы                                                         |
|10   |Гүлді өсімдіктер туралы анықтамалар.    |55             |Зертханалық     |
|     |                                        |               |сабақта         |
|14   |Тыңайтқыштар құрамындағы қоректік       |55             |Зертханалық     |
|     |элементтер мөлшері                      |               |сабақта         |
|     |Барлығы                                 |110            |                |
|Шекаралық бақылау                                                             |
|15   |Тапсырманы график бойынша орындау       |70             |                |
|8 – 15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы       |300            |                |
|1 – 15  аптаның оқу нәтижесінің барлығы       |600            |                |
|Емтихан балдарының барлығы                    |400            |                |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы        |1000           |                |



7. ӘДЕБИЕТ

7.1 Негізгі әдебиеттер.
7.1.1 Жумадилова Р.Ж., Болшынова Ү.Ж., Төлеубаева Г.Т., Ахметжанова Г.Ж.
Оқу-тәжірибе учаскесі (оқу әдістемелік құрал). Семей 2012.
7.2 Қосымша әдебиеттер.
7.2.1 Верзилин Н.М., Корсунская В.М. Общая методика  преподавания  биологии.
М., Просвещение, 1976.
7.2.2  Папорков  М.А.,  Клинковская  Н.И.,  Милованова  Е.С.  Учебно-опытная
работа на пришкольном участке. 1987.
7.2.3 Дубинин Н.П. и Глембоцкий Я.Л.  Генетика  популяций  и  селекция.  М.,
Наука, 1967.
7.2.4 Корсунская В.М. и др. Уроки общей биологии. М., Просвещение, 1977.
7.2.5 Лобашев М.Е. Генетика с основами селекции. М., Просвещение, 1979.
7.2.5 Мендель Г. Опыты с растительными гибридами. М., Наука, 1967.
7.2.6 Мягкова А.Н., Комиссаров Б.Д. Методика обучения  общей  биологии.  М.,
Просвещение, 1979.

Пәндер