Файл қосу

Пәннің аталуы - Тұлғалық даму психологиясы














                       Тұлғалық даму психологиясы пәні
     6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарына
                                  арналған

                     МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 Семей  2014


                                   Алғысөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к.
30.08.2014 ж.  ___________  Джумажанова Г.К.


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №1 «03» 09  2014   ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №1 «05» 09 2014 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1 «18» 09  2014  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН (16.06.2014 ж. №2 басылымға ауыстырылды)






















                                  Мазмұны:

   1. Жалпы талаптар
   2. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
   3. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
   4. Курс
   5. Курс саясаты
   6. Магистрант рейтингісін санау саясаты
   7. Әдебиеттер




































































1.1 Джумажанова Гульжанар Какимжановна, псх.ғ.к.
Педагогикалық психология кафедрасы
Байланыс мәліметтері-тел: 30-43-41, №2 оқу корпусы, №302 кабинет
Сабақтың өтілу орны - №303  аудитория
Пәннің аталуы –  Тұлғалық даму психологиясы
Кредит саны - 2

      1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
      Бұл курс мамандарды қазіргі кезеңнің талаптарына сәйкес теориялық және
практикалық  ізденістерді  ұштастыруға   жетелейді.   Психологиялық   қызмет
барысында  атқаратын  міндеттерін  ғылыми  әдістемелік   тұрғыдан   негіздеп
зерттеу  жүргізуге  дағдыландырады.  Зейінді  психология  ғылымында   ерекше
категория  екенін  дәлелдейтін  теориялық   тұжырымдардың   мазмұны   арқылы
игеріледі  және   магистранттар   экспериментальды   әдістердің   іске   асу
механизмдерімен танысады.


      1.3. Пәннің мақсаты
      Магистранттарда  зейіннің  табиғаты,  механизмі,  заңдылықтары  туралы
тұтас түсінік  қалыптастыру.  Зейін  туралы  теориялық  білімдерді  зерттеп,
психологтың қызметінде  зейін  қасиеттерін  экспериментальды  әдістемелердің
көмегімен дамытудың негіздерін қарастыру.
      1.4. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
 ✓  Зейін  туралы  психологиялық   және   психофизиологиялық   зерттеулердің
   теориялық бағыттарымен танысу;
 ✓ Курсты оқыту барысында зейін қасиеттерінің  деңгейлерін  анықтайтын  және
   дамытатын әдістемелерді іріктеп жүйелейге бағдарлау;
 ✓ Курс бойынша білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту.


      1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Жеке тұлғаның пәнді меңгеруі (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар);
    ✓ Курсты оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓ Қазіргі психологиядағы зейін теорияларын меңгеруі;
    ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында   психологиядан  алған  білімін  қолдану
      туралы түсінігі болуы қажет.


      Пәнді оқу барысында магистранттар төмендегілерді білу тиіс:
         – Қазіргі психологияда  зейінді зерттеу мәселесінің алатын орнын;
         – Пәннің мазмұнын, зерттеу әдістерін.
         – Зейінді зерттеу мәселесі пәнін арнайы ғылыми  пән  ретінде  оқып
           үйренудің  теориялық  маңызы  мен  практикалық   пайдасын   ашып
           көрсету;
         – Аталған  пәнге байланысты білімдер негізін қалыптастыру.


      1.6. Курс пререквизиттері: Жалпы психология, тұлғаның психологиялық  –
педагогикалық диагностикасы пәндері бойынша алған білімдеріне негізделеді


      1.7.Курстың постреквизиті:  Психологиялық  эксперименттің  теориясымен
практикасы.

2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
                                                                    Кесте  1

|№  |Тақырыптар  |Мазмұны                |Сағаттар саны                 |Әдебиет |
|                 |                 |                 |Д                   |
|А                |4                |95-100           |Үздік               |
|А                |3,6              |90-94            |                    |
|В+               |3,4              |85-89            |Жақсы               |
|В                |3,2              |80-84            |                    |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |Қанағаттанарлық     |
|С                |2,6              |65-69            |                    |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |


Негізгі әдебиеттер:
8.1. Абдулбханова-Славская К.А Стратегия жизни. М.Мысль.1991
8.2 Асмолов А.Г. Психология Личности. М.2001
8.3  Божович Л.И. Проблемы формиравания личности. М. Воронеж. 1997.
8.4  ЛеонтьевА.Н. Детельность. Сознание Личность. М.1977.
8.5  Мясищев В.Н. Психология отношений. М. Воронеж. 1998.
8.6  Психология Личности в трудах отечественных психологов. СПб.: Литер.
2000 480с
8.7 Рубинштейн С.Л. Основы обшей психологии. – СПб.: Литер, 1999

Қосымша әдебиеттер:
8.1.1  Лазурский А. Ф. Избранные труды по психологии М.1997
8.1.2  Логинова Психобиографическия метод исследованя и коррекция личности
А.: Каз. Универ.2001. 172с.
8.1.3  Муздыбаев К. Психология отвественности. Л.: Наука. 1983. 239с.
8.1.4 Петровский В.А. Личность В психологии. Ростов на Дому. 1996
8.1.5 Рубинштейн С Л. Человек и мир. М.: Наука. 1997.
8.1.6 Франкл В. Человек в поисках смысла. М.: Прогресс. 1990.
Пәндер