Файл қосу

Сирек жерлік металдар



|ҚАЗАҚСТАН РЕСУПБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                  |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                         |
|СМЖ-ның 3 бөлім денгейі     |ПОӘК               |                       |
|                            |                   |ПОӘК 042-16-13.1.33    |
|                            |                   |/02-2013               |
|ПОӘК                        |                   |                       |
|Студенттерге арналған       |хх.09.2013ж        |                       |
|пәндердің  оқу жұмыс        |№1 басылым         |                       |
|бағдарламасы                |                   |                       |
|«Бағалы және сирек          |                   |                       |
|кездесетін металдардың      |                   |                       |
|технологиясы»               |                   |                       |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

           «БАҒАЛЫ және СИРЕК КЕЗДЕСЕТІН МЕТАЛДАРДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫ»

        5В072000  – «Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы»
                               мамандығы ушін

                    СТУДЕНТТРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ЖҰМЫС
                                БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                     2013

                                   Кіріспе

 1. ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы       ______ « ____»   ______ 20__ ж.   Ж.Т. Лебаева,

«Химия»    кафедрасының  аға оқытушысы


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Химия»   кафедра  отырысында
« ____» _______________20__ж.,  №_____ хаттама
                     күні
Кафедра  меңгерушісі     ________
М.Г. Яшкарова
                              қолы

2.2 Инженерлік-технология факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»  ______________  20__ж., №_____ хаттама
                     күні
Төрайымы  __________________                                         С.С.
Толеубекова
                              қолы

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған
« ____ » _____________   20__ж. , №_____ хаттама
                    күні
ОӘК төрағасы, __________________             Б.А. Рскелдиев Г.К.Искакова?
                      қолы


4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

















                                   Мазмұны

|     |                                                              |бет   |
|1    |Жалпы ережелер                                                |4     |
|2    |Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу  |5     |
|3    |Пәндердің оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар           |7     |
|4    |Курс форматы                                                  |7     |
|5    |Курс саясаты                                                  |7     |
|6    |Баға қоюдың саясаты                                           |8     |
|7    |Әдебиеттер                                                    |12    |







































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Лебаева Жемис Темиргалиевна, аға оқытушысы
      Кафедра       «Химия»
      Байланыс ақпараты – тел: 35-05-92, оқу ғимараты № 9, кабинет № 418
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 416
      Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3
      Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

                                                                     1 кесте
|                               |                                 |       |
|Курс                           |Семестр                          |Кредитт|
|                               |                                 |ер     |
|                               |ДС   |СПС   |ЗХ   |СОӨЖ    |СӨЖ    |       |
|1                              |2    |3     |4    |5       |6      |7      |
|1. «Кендер құрамында бағалы    |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|металдардың бөлу формалары.    |     |      |     |        |       |(3( (7(|
|Кендер құрамынан бағалы        |     |      |     |        |       |(8( (9(|
|металдарды бөліп алуға         |     |      |     |        |       |       |
|дайындау»                      |     |      |     |        |       |       |
|2.«Құрамында алтын бар кендерді|1    |      |1    |4       |4      |(1( (2(|
|цианирлеу. Цианирлеу процесінің|     |      |     |        |       |(3( (8(|
|термодинамикасы мен кинетикасы»|     |      |     |        |       |(9(    |
|                               |     |      |     |        |       |(11(   |
|3.« Бағалы металдарды кварцты  |1    |      |1    |4       |4      |(1( (2(|
|және тотыққан  кендерден алудың|     |      |     |        |       |(3(    |
|технолог/қ схемысы.»           |     |      |     |        |       |       |
|4. «Шикізатты аффин.дайындау.  |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|Хлорлы процесс. Аффинажды      |     |      |     |        |       |(3( (7(|
|электролиз арқылы және қышқылды|     |      |     |        |       |       |
|әдісімен жүргізу»              |     |      |     |        |       |       |
|5.« Сирек баяу балқитын, жеңіл,|1    |      |1    |4       |4      |(1( (2(|
|шашыралып таралған және сирек  |     |      |     |        |       |(3( (9(|
|кездесетін металдардың         |     |      |     |        |       |(11(   |
|табиғатта таралуы»             |     |      |     |        |       |       |
|6.« Баяу балқитын молибден,    |1    |      |1    |4       |4      |(1( (2(|
|титан, вольфрам, тантал,       |     |      |     |        |       |(3(    |
|ванадий, рений, цирконий,      |     |      |     |        |       |(11(   |
|ниобий метал металлургиясы»    |     |      |     |        |       |       |
|7.«Сирек баяу балқитын         |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|металдардың физико – химиялқ   |     |      |     |        |       |(3( (9(|
|ерекшеліктері және қасиеттері» |     |      |     |        |       |       |
|8.« Сирек жеңіл металдардың    |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|физико – химиялық қасиеттері,  |     |      |     |        |       |(3(    |
|қолдану аймақтары»             |     |      |     |        |       |(7( (8(|
|                               |     |      |     |        |       |(9(    |
|9.«Шашыралып таралған метал. – |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|галий, индий, таллий,          |     |      |     |        |       |(3(    |
|қасиеттері және қолдануы»      |     |      |     |        |       |(4(    |
|10.«Қорғасын, мырыш, мыс және  |1    |      |1    |4       |4      |(1( (2(|
|басқа металлд. өндірістерінің  |     |      |     |        |       |(3(    |
|өнеркәсіпті өнімдерінен сирек  |     |      |     |        |       |(11(   |
|және шашыралып таралған        |     |      |     |        |       |       |
|металдарды алу»                |     |      |     |        |       |       |
|11. Сирек жерлік металдар.     |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|Сирек жерлік металдар мен      |     |      |     |        |       |(3(    |
|қорытпалардың химиясы. Сирек   |     |      |     |        |       |(7(    |
|жерлік металдарды (СЖМ)        |     |      |     |        |       |       |
|металлотермиялық,              |     |      |     |        |       |       |
|электролитикалық алу           |     |      |     |        |       |       |
|12.« Қорғасын шаңын комплексты |1    |      |1    |3       |3      |(1( (2(|
|өңдеу мәселесіне, рений және   |     |      |     |        |       |(3((8((|
|осмийды алу, ванадийдың химиясы|     |      |     |        |       |9      |
|мен технологиясына жаңа        |     |      |     |        |       |       |
|көзқарас»                      |     |      |     |        |       |       |
|13. Сирек, шашыралып таралған, |1    |      |1    |4       |4      |       |
|СЖМ, бағалы металдарды         |     |      |     |        |       |       |
|анализіндегі физико – химиялық |     |      |     |        |       |       |
|әдістері                       |     |      |     |        |       |       |
|14. Кен құрамындағы,           |1    |      |1    |3       |3      |       |
|металлургиялық өндірісінің     |     |      |     |        |       |       |
|өнеркәсібті өнімдердегі сирек  |     |      |     |        |       |       |
|және бағалы металдардың        |     |      |     |        |       |       |
|анализіндегі әдістер           |     |      |     |        |       |       |
|15. Сирек және бағалы          |1    |      |1    |3       |3      |       |
|металдардың аналитикалық       |     |      |     |        |       |       |
|бақылау және бөлу әдістері:    |     |      |     |        |       |       |
|полярография, амперометрия,    |     |      |     |        |       |       |
|фотометрия, сектрофотометрия,  |     |      |     |        |       |       |
|ИВА, экстракция, хроматография.|     |      |     |        |       |       |

      3 ПӘНДЕРДІҢ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР

      «Бағалы және сирек кездесетін  металдардың  технологиясы»   пәнін  оқу
алдында бағдарламада  қарастырылғандай  әрбір  тақырыптың  көлемімен  танысу
қажет. Әрбір тақырыптың сұрақтары оқу  барысында  жұмысші  дәптерге  қысқаша
конспектілеу  керек, үй жұмысының  дайындығын,  әрбір   материалдардың   ұғу
дәрежесін тексеру  үшін  есеп шығару керек.

      4 КУРС ФОРМАТЫ


      Оқу  жүгін  семестр  бойына  бірқалыпты  орналастыру,  тапсырманы   әр
студенттін міндетті  түрде  орындай  алатын  мөлшерде  беру  керек,  олардың
орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті.  Осыған  байланысты
кафедрада  әр  түрлі  формаларда  бақылаулар  болу  керек.  Оқу   құралдарын
регламентациялау, әр дисциплина бойынша өздік  жұмыстарының  сағат  мөлшерін
құрау, басқа  дисциплина  арқасында  СРС  мөлшері  аспауын  қадағалап  отыру
қажет.
      Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу  арқылы  ескерілмеген  уақыттардың
мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан  көптеген  студенттер  өз  уақыттарын
жоспарлай алмай жүргендеріне  шағымданады.  Көптеген  студенттерде   уақытты
тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ.
      1.Оқу  материалын  берілген  пән  бойынша  өткен  материалдың    басқа
дисциплиналармен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
      2.Тақырыпқа байланысты сабақтын өту әдісі және талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   аланда  немесе  арнайы  клиникалық
лабораторияларда түсіндірген кезде оңай қабылданады.
      3.Курстық теориялық білімдері лабораториялық – практикалық сабақтардың
арқасында негізделеді.


      5 КУРС САЯСАТЫ


      Практикалық сабақтар белгілі бір тақырыптарды лекцияда талқылаған  соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
      Пән аралық жүйені ескере  отырып,  мұғалім  белгілі  бір  дисциплинаға
байланысты   студенттің  қаншалықты  білімін  біле  отырып,  оқу  материалын
жоспарланған мөлшерден тыс  бере алады.
        Белгілі бір  лекция  немесе  лабораториялық  –  практикалық  сабақты
жоспарлай отырып, мұғалім алдын ала сабақтын  өткізілу  әдісін  және  жерін,
тәртібін ойластыру керек.


        6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ


     Кредит – оқу жұмысының көлемін унифицирленген өлшеу бірлігі. Лекцияның
1  академиялық  сағаты   50  минутқа  сай,  практикалық  немесе  100  минуты
лаборатириялық сабақтар, 1 кредит сағаты – аптасына 3 жұмыс сағаты (1  сағат
лекция + 2 сағат СРСП).
Ескерткіштер: Реферат 6-8 беттік мөлшерінде,  А-4  форматында,  компьютерлік
теру  (14  шрифтпен)  немесе  көлемге  сәйкес  келетін  қол  жазба   түрінде
орындалады.
1.Оқу   материалын   берілген   пән   бойынша   өткен   материалдың    басқа
дисциплиналармен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
2.Тақырыпқа  байланысты  сабақтын  өту  әдісі  және  талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   аланда  немесе  арнайы  клиникалық
лабораторияларда түсіндірген кезде оңай қабылданады.
3.Курстық  теориялық  білімдері  лабораториялық  –  практикалық  сабақтардың
арқасында негізделеді.
Лабораториялық сабақтар белгілі бір  тақырыптарды  лекцияда  талқылаған  соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
 Белгілі бір лекция немесе лабораториялық –  практикалық  сабақты  жоспарлай
отырып, мұғалім алдын ала сабақтын  өткізілу  әдісін  және  жерін,  тәртібін
ойластыру керек.


     Әріп эквиваленті, балл және пайыз арқылы берілген баға қою шкаласы
|Әріп жүйесінде   |Баллдардың сан     |Пайыз құрамы |Традициялық жүйе       |
|берілген баға    |түріндегі          |             |бойынша баға           |
|                 |эквиваленті        |             |                       |
|А                |4,0                |95-100       |өте жақсы              |
|А-               |3,67               |90-94        |                       |
|В+               |3,33               |85-89        |жақсы                  |
|В                |3.00               |80-84        |                       |
|В-               |2,67               |75-79        |                       |
|С+               |2,33               |70-74        |қанағаттандырарлық     |
|С                |2,00               |65-69        |                       |
|С-               |1,67               |60-64        |                       |
|D+               |1,33               |55-59        |                       |
|D                |1,00               |50-54        |                       |
|Ғ                |0,00               |0-49         |қанағаттандырылмаған   |
|I                |NA                 |-            |аяқталмаған            |
|Р                |-                  |өтті         |Пәнді өтті             |


      Пәнді оқу барысында ағынды бақылаудың әртүрлі түрлері болуы мүмкін:
      1) ауызша сұрау – бір немесе  бірнеше  тақырып  (бөлім)  материалдарын
оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау;
      2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша  қойылған
сұрақтар,  есеп  шығару,  келтірілген  жағдайды  талдау,  практикалық  жұмыс
жасауды көрсетеді;
      3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша
ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау;
      4) үй тапсырмасын  қорғау  және  презентация  -  жеке  немесе  топ  үй
тапсырмасын  дұрыс  орындағанының  білімін,  откен  материалдарға  қорытынды
жасап, оны аудитория алдына жеткізе  білуін,  курс  тақырыптарынынң  кисынды
байланысын байқай білуін бақылау;
      5) дискуссиялар, тренинглер, дөнгелек үстөл  –  маселені  топ  ретінде
қарасырып  өзіндік  ой  жүгірту  машығын  және  өздігінен   шешім   қабылдау
қабілетін көрсету;
      6) тестлер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы  баға  беру
үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген);
      7) курстық жобалау, бір академиялық мерзім арасында жұмыс оқу  жоспары
бойынша қарастырылған курстық жұмысты орындау.


           «Бағалы және сирек кездесетін металдардың технологиясы»
                        пәні бойынша ұпайдың таралымы
                                                                     3 кесте
|Апта |Бақылау түрі                               |Ұпайлардың|Ескерту        |
|     |                                           |барлығы   |               |
|1    |2                                          |3         |4              |
|1    |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына      |30        |Оқытушы сабақта|
|     |қатысу мен дайындалу                       |          |студенттің жок |
|     |                                           |          |екнін          |
|     |                                           |          |белгілейді     |
|2    |ЗС орындау «Литий өндірісінің              |15        |ЗС 1           |
|     |технология-сын және химиялық қасиеттерін   |          |               |
|     |оқу мен зерттеу». Конспект, есеп, бақылау  |          |               |
|     |сұрақтары                                  |5         |СОӨЖ           |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |15        |СӨЖ 1          |
|     |Реферат                                    |          |               |
|3    |ЗС орындау «Титан, (IV) титан,  (IІІ) титан|15        |ЗС 2           |
|     |және (IV) цирконий  қосылыстарының         |          |               |
|     |өндірісінің технологиясы мен химиялық      |          |               |
|     |қасиеттерін оқу және зерттеу». Конспект,   |          |               |
|     |есеп, бақылау сұрақтары                    |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Доклад                                     |15        |СӨЖ 2          |
|4    |ЗС орындау «Титан, (IV) титан,  (IІІ) титан|15        |ЗС 2           |
|     |және (IV) цирконий  қосылыстарының         |          |               |
|     |өндірісінің технологиясы мен химиялық      |          |               |
|     |қасиеттерін оқу және зерттеу». Конспект,   |          |               |
|     |есеп, бақылау сұрақтары                    |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Реферат                                    |20        |СӨЖ 3          |
|5    |ЗС орындау «Ванадий және оның              |20        |ЗС 3           |
|     |қосылыстарының химиялық қасиеттері мен алу |          |               |
|     |әдістерін оқу, зерттеу». Конспект, есеп,   |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|6    |ЗС орындау «Ванадий және оның              |20        |ЗС 3           |
|     |қосылыстарының химиялық қасиеттері мен алу |          |               |
|     |әдістерін оқу, зерттеу». Конспект, есеп,   |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Слайды                                     |25        |СӨЖ 4          |
|7    |ЗС орындау «Берилий және оның туындыларының|20        | ЗС 4          |
|     |технологиясын және химиялық қасиеттерін    |          |               |
|     |зерттеу». Конспект, есеп, бақылау сұрақтары|          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |          |               |
|     |Межелік бақылау 1 – 1-7 аптаның дәрісі     |5         |СОӨЖ           |
|     |бойынша тестілік бақылау                   |60        |МБ1            |
|Итого баллов по результатам обучения с 1 по 7    |300       |               |
|неделю                                           |          |               |
|     |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына     |30        |Оқытушы сабақта|
|     |қатысу мен дайындалу                       |          |студенттің жок |
|     |                                           |          |екнін          |
|     |                                           |          |белгілейді     |
|9    |ЗС орындау «Ниобий қосылыстарының химиялық |15        |ЗС 5           |
|     |касиеттерін зерттеу». Конспект, есеп,      |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |3         |СОӨЖ           |
|     |Реферат                                    |15        |СӨЖ 5          |
|10   |ЗС орындау «Ниобий қосылыстарының химиялық |15        |ЗС 5           |
|     |касиеттерін зерттеу». Конспект, есеп,      |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |4         |СОӨЖ           |
|     |Слайды                                     |15        |СӨЖ 6          |
|11   |ЗС орындау «Молибден және вольфрам         |15        |ЗС 6           |
|     |қосылыстарының өндіріс технологиясын және  |          |               |
|     |қасиеттерін зерттеу». Конспект, есеп,      |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |ДС, ЗС, конспект                           |3         |СОӨЖ           |
|     |Реферат                                    |15        |СӨЖ 7          |
|12   |ЗС орындау «Молибден және вольфрам         |15        |ЗС 6           |
|     |қосылыстарының өндіріс технологиясын және  |          |               |
|     |қасиеттерін зерттеу». Конспект, есеп,      |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |ДС, ПС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Доклад                                     |15        |СӨЖ 8          |
|13   |ЗС орындау «Галий қосылыстарының өндіріс   |15        |ЗС 7           |
|     |технологиясын және қасиеттерін зерттеу».   |          |               |
|     |Конспект, есеп, бақылау сұрақтары          |          |               |
|     |ДС, ПС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Реферат                                    |15        |СӨЖ 9          |
|14   |ЗС орындау «Галий қосылыстарының өндіріс   |15        |ЗС 7           |
|     |технологиясын және қасиеттерін зерттеу».   |          |               |
|     |Конспект, есеп, бақылау сұрақтары          |          |               |
|     |ДС, ПС, конспект                           |5         |СОӨЖ           |
|15   |ЗС орындау «Сирек металдарды физикалық     |15        | ЗС 8          |
|     |әдістер арқылы табу және анықтау».         |          |               |
|     |Конспект, есеп, бақылау сұрақтары          |          |               |
|     |ДС, ПС, конспект                           |          |               |
|     |Межелік бақылау 1 – 1-7 аптаның дәрісі     |5         |СОӨЖ           |
|     |бойынша тестілік бақылау                   |60        |МБ2            |
|8-15 апта аралығындағы нәтиже бойынша қорытынды  |300       |               |
|балл саны                                        |          |               |
|Емтихан қорытынды балл саны                      |400       |               |
|Академиялық мерзімінің қорытынды балл саны       |1000      |               |

      Студенттердің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі
1. Алтын, күміс, платина минералдары
2. Бағалы және сирек металдардың минералдары  және  қорытпаларының   физико-
химиялық қасиеттері
3. Шашыралған алу жерлерінен алтын мен күмісты бөліп алу
4.  Бағалы  металдарды  әктасты,  сурьмалы,  мышъякты,   гуглисты,   шламды,
ферритты кендерден бөліп алу
5. Платина металлургиясының тарихи сировкасы
6. Платина мен оның қорытпаларының физикалық және химиялық қасиеттері
7. Кендерде платина металдарының табу формалары
8. Платина металдарын бөліп алу әдістері
9. Сирек жерлік металдарды (СЖМ) металлотермиялық,  электролитикалық алу


      7 ӘДЕБИЕТТЕР

      7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1  И.Н.Масленицкий,  Л.В.Чугаев.   Металлургия   благородных   металлов.
«Металлургия» 1978
7.1.2  Е.Д.Глотко.,  К.Я.Гейнрихс,.  А.А.Барков.  Методы  анализа  продкутов
предприятий свинцово – цинковой промышленности. «Металлургия» Москва.  1969.
295 с
7.1.3   Н.С.Грейвер,   Н.П.Сажин,.    И.А.Стригин.    Основы    металлургии.
«Металлургия» Москва. 1967
7.1.4 Ф.Х.Спеддинг,. А.Х.Даан. Редкоземельные металлы. «Металлургия» 1965
7.1.5  И.Н.Плаксин., С.А.Тэтару.  Гидрометаллургия  с  применением  ионитов.
Металлургиздат. 1964
7.1.6 Айринг  Л.  Успехи  в  химии  и  технологии  редкоземельных  элементов
«Металлургия» Москва. 1987
      7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1 Разумов К.А. Проектирование обогатителных фабрик. «Недра», 1970
7.2.2  Усовершенствование  технологии  переработки  золотосодержащих  руд  и
флотационных концентратов. Цветметиформация. 1968.
7.2.3 В.И.Зеленов. и др. Практика обработки золотых руд и использованием
цианирования. Цветинформация, 1968. 280 с.
7.2.4 Лодейщиков В.В. Извлечение  золота  из  упорных  руд  и  концентратов.
«Недра», 1968. 315с

Пәндер