Файл қосу
Взаимодействие различных видов транспорта
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ОӘК |ОӘК 042-18-12.1.93/02-2013 | |« Жол қозғалысын |18.09.2013 | | |ұйымдастырудың көлік |Баспа №1 | | |құралдары » | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану» мамандығына арналған CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Бакиева А.Б., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы 2. Талқыланды 2.1. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 09 » 09 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ С.Смағұлов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » 09 2013 ж. Төрағасы __________ Бекбаева .С. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » 09 2013 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР МАЗМҰНЫ |Жалпы жағдайлар | |Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар | |Курс форматы және саясаты | |Баға қою саясаты | |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны | |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі | 1. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Бакиева Анара Баглановна, «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы; Байланыс ақпараты – тел.: 35 26 22, оқу корпусы № 1, кабинет № 1111; Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1102; Кредиттер саны -3; 1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы " Жол қозғалысын ұйымдастырудың көлік құралдары " пәнінен оқу бағдарламасы оқу-әдістемелік кешен құрамына кіреді және 5В090100 –« Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану» мамандығының студенттеріне арналған. – СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Оқу-әдістемелік кешендерді құруға жалпы талаптар»; – ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжатталған процедура «Оқу-әдістемелік кешендердің құрылымы және мазмұны». Қазіргі заманғы өндіріс мамандардан автомобильдің эксплуатациясы және құрылғысы облысында терең білімді талап етеді. Инженер машинаның осы немесе басқа сәйкес қозғалыс қауіпсіздігі талаптарын басқаруды білуге міндетті емес, сонымен қатар осы облыстағы ғылымның соңғы жетістіктермен, оларды жоғарғы техникалық деңгейде тиімді қамтамасыз етуі керек. Осы қойылған мақсаттарға жету үшін маман әртүрлі инженерлік есептерді шеше білуі керек. 1.3. Пәнді оқудың негізгі мақсаты – келесіні оқу және түсіну Студент өзінің автокөлік эксплуатациясы және құрылғы облысында алған білімін алдағы мамандығы бойынша жұмысында практикалық тұрғыдан пайдалана білуінде көрінеді. 1.4. Пәнді оқудың негізгі міндеті – келесіні оқу және түсіну • тасымалдауды ұйымдастыру облысында білім алуына арналған; • көлік құралдарын есебі және эксплуатация әдістарін меңгеруге арналған; • автомобильдің конструкциясын зерттеуге арналған. Сонымен қатар, осы курстың бағыты студенттерге белгілі мәліметтерді хабарлау ғана емес(анықтамалар, заңдылықтар, есептерді шешу әдістері), сонымен қатар олардың қолданысын оқытуда. «Бірыңғай көліктік жүйе» тәжірибелік бағыт болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын берілген барлық тәжірибелік және жеке тапсырмаларды орындау міндетті шарт болып саналады. 1.5. Пәнді оқу нәтижесінде студент: • «Бірыңғай көліктік жүйе» курсының негізгі (базалық) заңдарын білуі; • алған білімін теориялық және тәжірибе жүзінде іске асыру білуі; • көліктік құралдар қанауын орындай білу; • көліктік құралдар есебін және қанауын қолдаудағы негізгі әдістердің мәнін ұғыну; • көлік құралдырының қану қазіргі мәселелері туралы ұсынулар; • басқа оқу пәндірін оқу кезінде көлік құралдарының есебі және эксплуатациясы туралы білімдерін жеткілікті іскерлікпен қолдана білуі; • курстың типік жобалық мақсаттарын шешуге дағдылану. 1.6. Пән пререквизиттары: • Көліктің даму тарихы; 1.7. Пән постреквизиттары: • Көлік құралдары; 2. САБАҚ ЕРЕЖЕСІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ПӘН МАЗМҰНЫ Кесте 1 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу |Тақырып атаулары |Сағат саны |Әдебиеттер | | |Дәр|Тәжір|ОБСӨЖ|СӨЖ | | | |іс |ибелі| | | | | | |к | | | | | | |сабақ| | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. Бірыңғай|1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |көліктік жүйе | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |туралы жалпы | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |түсінік. ТМД | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |елдерінің | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | |бірыңғай көліктік| | | | |Транспорт, 1986. | |жүйесін | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | |анықтайтын | | | | |Взаимодействие различных видов | |факторлар | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Көліктің ел |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |экономикасында | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |және қоғамдық | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |өмірдегі маңызы | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Бірыңғай көліктік|1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |жүйе және | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |көліктік әртүрлі | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |түрлерінің қызмет| | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |сферасы. Көлік | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | |жұмысына | | | | |Транспорт, 1986. | |экономикалық | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | |нарық шарттарының| | | | |Взаимодействие различных видов | |ықпал жасауы. | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| |Көлік | | | | |1983. | |логистикасы. | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | |Көліктегі | | | | |Взаимодействие различных видов | |бәсекелестік, | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | |үйлестік және | | | | |Высшая школа, 1989. | |әрекеттестік | | | | | | |Көліктік |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |процестерді | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |техникалық | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |жабдықтау. | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |Көліктік | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | |процестерді | | | | |Транспорт, 1986. | |ұйымдастыру және | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | |технология туралы| | | | |Взаимодействие различных видов | |жалпы түсінік | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Темір жол көлігі |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | | | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Автомобиль көлігі|1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | | | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Өзен (ішкі су) |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |көлігі | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Теңіз көлігі |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | | | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Әуе көлігі |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | | | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | |Құбыр көлігі |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | | | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Пневматикалық |1 | |3 |3 |Машины непрерывного транспорта, М., | |көлік | | | | |1969; | | | | | | |5. Пневмотранспортные установки. | | | | | | |Справочник, Л., 1969; | | | | | | |6. Контейнерный трубопроводный | | | | | | |пневмотранспорт промышленных грузов, М.,| | | | | | |1972. | |Өнеркәсіптік |1 | |3 |3 |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |көлік. | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | | | | | |3. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта в узлах. Минск: Высшая школа,| | | | | | |1983. | | | | | | |4. Правдин Н.В., Негрей В.Я. | | | | | | |Взаимодействие различных видов | | | | | | |транспорта . Примеры и расчеты. Минск: | | | | | | |Высшая школа, 1989. | |Карьерлік көлік. |1 | |3 |3 |Ржевский В. В., Технология, механизация | | | | | | |и автоматизация процессов открытых | | | | | | |горных разработок, М., 1966; | | | | | | |Спиваковский А. О., Потапов М. Г., | | | | | | |Андреев А. В., Транспортные машины и | | | | | | |комплексы открытых горных разработок, 2 | | | | | | |изд., М., 1968; | | | | | | |Васильев М. В., Современный карьерный | | | | | | |транспорт, М., 1969; | | | | | | |Андреев А. В., Шешко Е. Е., Транспортные| | | | | | |машины и комплексы для открытой добычи | | | | | | |полезных ископаемых, М., 1970; | |Көтергіш кран. |1 | |3 |3 |Справочник по кранам, под ред. А. И. | | | | | | |Дукельского, 2 изд., т. 1—2, Л., 1971— | | | | | | |1973 г. | | | | | | |Грузоподъемные машины. под ред. М. П. | | | | | | |Александрова, М., 1973; | | | | | | |Scheffler M., Pajer G., Kurth F., | | | | | | |Grundlagen der Fördertechnik, 4 Aufl., | | | | | | |B., 1971. | | | | | | |Broughton H. H., Electric cranes, 3 ed.,| | | | | | |L., 1958. | |Көтергіш |1 | |3 |3 |1.Справочник по кранам, под ред. А. И. | |крандардың | | | | |Дукельского, 2 изд., т. 1—2, Л., 1971— | |негізгі | | | | |1973 г. | |түйіндері. | | | | |2.Грузоподъемные машины. под ред. М. П. | | | | | | |Александрова, М., 1973; | | | | | | |3.Scheffler M., Pajer G., Kurth F., | | | | | | |Grundlagen der Fördertechnik, 4 Aufl., | | | | | | |B., 1971. | | | | | | |4.Broughton H. H., Electric cranes, 3 | | | | | | |ed., L., 1958. | |Жүк вагондары | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |паркін пайдалану | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |көрсеткіштерін | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |анықтау | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Тасымалдауды | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |орындау сапасын | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |бағалау | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Әуе көлігі | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |кәсіпорны жұмыс | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |көрсеткіштерін | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |анықтау | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Магистральді | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |құбыр өткізгіш | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |жұмыс | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |көрсеткіштерін | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |анықтау | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Аудандағы көлік | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |балансын есептеу | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | | | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Жол бөлімдері | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |негізгі | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |құралдарының қор | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |қайтаруын анықтау| | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Темір жолдың | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |негізгі | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |құралдарын | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |пайдалану | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |тиімділігін | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | |анықтау | | | | |Транспорт, 1986. | |Автокөлік | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |кәсіпорны | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |өнімділігі | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |бойынша жоспарды | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |орындауды есептеу| | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Әуе көлігі | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |кәсіпорнының | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |тікұшақтар паркін| | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |бағалау | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Теңіз пароходы | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |кеме жұмыстарының| | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |көрсеткіштерін | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |есептеу | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Ішкі су көлігінің| |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |кәсіпорны, еңбек | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |өнімділігінің | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |деңгейін есептеу | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Жолды басқару | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |бойынша көлік | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |жұмыстарының | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |өзіндік құнының | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |өзгеріс | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | |динамикасын | | | | |Транспорт, 1986. | |есептеу | | | | | | |Теңіз пароходы | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |бойынша | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |тасымалдау | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |табысының | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |өзгерісін есептеу| | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Порт жүк | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |айналымының | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |өзгерісін анықтау| | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | | | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | | | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | |Порттағы жүк | |2 | | |1. Аксенов И.Я. Единая транспортная | |телімінің | | | | |система. М.: Транспорт, 1980. | |механизациялау | | | | |2. Основы взаимодействия железных дорог | |коэффициентін | | | | |с другими видами транспорта. Под ред. | |есептеу | | | | |В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: | | | | | | |Транспорт, 1986. | | |15 |30 |45 |45 | | 3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нҰсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабаөтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, СОӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4. Курс ЕРЕЖЕСІ ЖӘНЕ форматы Келесі талаптар қойылады: 1. Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; 2. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет; 5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; 6. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады; 7. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 5. СТУДЕНТТЕРДІ БАҒАЛАУ ЕРЕЖЕСІ Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 балл. Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600. Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 балл, 2-модуль бойынша – максимум 120 балл) 2. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 баллдан) Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте 2 – Студенттердің рейтингтерін есептеу |Апталар |1 | Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады. Егер студенттің семестр бойындағы жинаған ұпайы 50% немесе одан көп болса қорытынды бақылауға өткізіледі. Пән бойынша қорытынды баға келесі шкаламен анықталады (Кесте 1). Кесте 3 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті, балл және пайыздар |Әріптік жүйе |Баллдардың цифрлік |Пайыздық құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша | |бойынша баға |эквиваленті | |баға | |A |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |прошел |Пәнді өтті | 6. ӘДЕБИЕТТЕР 6.1.1. Негізгі әдебиеттер 6.1.1. Аксенов И.Я. Единая транспортная система. М.: Высшая школа, 1991 г. – 382 с. 6.1.2. Аксенов И.Я. Единая транспортная система. М.: Транспорт, 1980. 6.1.3. Основы взаимодействия железных дорог с другими видами транспорта. Под ред. В.В. Повороженко и Н.К. Сологуб. М.: Транспорт, 1986. 6.2.1. Қосымша әдебиеттер 6.2.1. Правдин Н.В., Негрей В.Я. Взаимодействие различных видов транспорта в узлах. Минск: Высшая школа, 1983. 6.2.1. Правдин Н.В., Негрей В.Я. Взаимодействие различных видов транспорта. Примеры и расчеты. Минск. Высшая школа, 1989.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz