Файл қосу
Гильберт кеңістігіндегі операторлар сақинасы
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.169/02-2014 | |ПОӘК |29.08.2014ж. | | |Магистранттарға |№1басылым | | |арналған пәндердің | | | |оқу бағдарламасы «Жай| | | |дифференциалдық | | | |оператор» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жай дифференциалдық оператор» 6М060100-Математика мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫШАРТТАР 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _____________________________«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының, физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент, Вильданова Ф.Х. “_29_” __тамыз__2014 г. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 2014ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер…………………………………………………………4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.........................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ........5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ....................6 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу....7 6. МОӨЖ және МӨЖ мазмұны............................................................. .........8 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері.................................11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi – Вильданова Ф.Х., физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент • Кафедра – «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» • Ақпарат – № 3 оқу ғимараты, кабинет № 226 • Сабақ өткiзу орны –сабақ кестесі бойынша • Пәннiң атауы – Дифференциалдық геометрия және топология ; • Кредит саны – 4; 1.3 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Операторлар кеңістігі және түйіндес кеңістік. Кейбір функционалдар және нақтылы кеңістіктердегі операторлар. Сызықты және гильберт кеңістігіндегі операторлар. Операторлар сақинасы. Тізбектеп жуықтау әдісі. Гильберт кеңістігіндегі операторлар сақинасы. Әлсіз топология және рефлексті кеңістік. Сызықты оператордың таралуы. Сызықты оператордың тізбектері. Негізгі теоремалары. Сызықты оператордың тізбектері. Функциялар теориясына кейбір қолданыстары. Нормаланған кеңістіктегі компактылы жиындар. Компактылы оператолар. Түйіндес операторлар. Гильберт кеңістігіндегі өз-өзіне түйіндес компактылы оператор. Өз-өзіне түйіндес операторлардың интегралдық кескіні. 1.4 Аталмыш курстың мақсаты магистранттардың сызықты және гильберт кеңістігіндегі операторларды меңгеру болып табылады 1.5 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - сызықты оператордың тізбектері, функциялар теориясына кейбір қолданыстары, нормаланған кеңістіктегі компактылы жиындар, компактылы оператолар, түйіндес операторлардың жұмыстарымен танысу. 1.6 Оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды: - Кейбір функционалдар және нақтылы кеңістіктердегі операторларды білуі; - Операторлар сақинасы, тізбектеп жуықтау әдісі меңгеруі; - Сызықты оператордың таралуын, сызықты оператордың тізбектерін, негізгі теоремаларды игеруі; - Нормаланған кеңістіктегі компактылы жиындарды, компактылы оператоларды түсінуі тиіс. 1.7 Курстың пререквизиттері: 1.7.1 Дифференциалдық теңдеулер; 1.7.2 Математикалық анализ 1.7.3 Функционалдық анализ 1.8 Курстың постреквизиттері 1.8.1 Арнайы курстар 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 1 кесте |№ |Тақырыптың аты |Сағаттр саны |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Машықта|МОӨЖ |МӨЖ | | | | | |ну | | | | |Жай дифференциалдық оператор | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |1 |Операторлар кеңістігі және |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.1,| | |түйіндес кеңістік | | | | | | | | | | | | |[2] § 14.6 | |2 |Кейбір функционалдар және |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.5,| | |нақтылы кеңістіктердегі | | | | |[2] § 14.6 | | |операторлар | | | | | | |3 |Сызықты және гильберт |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.3,| | |кеңістігіндегі операторлар | | | | |[2] § 14.6 | |4 |Операторлар сақинасы |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.2,| | | | | | | |[2] § 14.7 | |5 |Тізбектеп жуықтау әдісі |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.1,| | | | | | | | | | | | | | | |[2] § 14.6 | |6 |Гильберт кеңістігіндегі |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.5,| | |операторлар сақинасы | | | | |[2] § 14.6 | |7 |Әлсіз топология және рефлексті |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.3,| | |кеңістік | | | | |[2] § 14.6 | |8 |Сызықты оператордың таралуы |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.2,| | | | | | | |[2] § 14.7 | |9 |Сызықты оператордың тізбектері. |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.1,| | |Негізгі теоремалары | | | | | | | | | | | | |[2] § 14.6 | |10 |Сызықты оператордың тізбектері. |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.5,| | |Функциялар теориясына кейбір | | | | |[2] § 14.6 | | |қолданыстары | | | | | | |11 |Нормаланған кеңістіктегі |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.3,| | |компактылы жиындар | | | | |[2] § 14.6 | |12 |Компактылы оператолар |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.1,| | | | | | | | | | | | | | | |[2] § 14.6 | |13 |Түйіндес операторлар |2 |1 |1 |2 |[1] § 58.5,| | | | | | | |[2] § 14.6 | |14 |Гильберт кеңістігіндегі өз-өзіне|2 |1 |1 |2 |[1] § 58.3,| | |түйіндес компактылы оператор | | | | |[2] § 14.6 | |15 |Өз-өзіне түйіндес операторлардың|2 |1 |1 |2 |[1] § 58.2,| | |интегралдық кескіні | | | | |[2] § 14.7 | 3. ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты бастамас бұрын ең алдымен магистрант ұсынылып отырған оқу- әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан магистранттың кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін магистранттың өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген. Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн. Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті.Кітаппен жұмыс кезінде магистрант міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек. Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтары аптасына 4 рет, әрқайсысы 50 минуттан өтеді. Курс форматы – аралас. Дәріс сабақтары аса күрделі тақырыптарды талдауға араналады. Сабақты өткізудің мұндай құрылымы магистранттың жүйелі түрде ұсынылған әдебиеттермен өз бетімен жұмыс жасуын талап етеді. Тәжірибелік сабақтар күрделі теориялық материалдарды қамтитын есептерді шешуге арналған. Аудиториялық МОӨЖ кезінде студенттердің дәріс және тәжірибелік сабақтарына және сондай-ақ, үй жұмысын орындаған кезінде туындайтын сұрақарға байланысты өткізіледі. Қажет болған жағдайда МОӨЖ мен жеке немесе топтық консультация түрінде өткізем. Сабақтың негізгі бөлігі пәнді өз бетімен меңгеруге арналған (яғни МӨЖ). 5. КУРС САЯСАТЫ Курстың саясаты – бұл оқытушының курсты оқыту барысында магистрантқа қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу. Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер магистрант қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады. Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі – 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) магистрант тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы. Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек. Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды. Бақылау жұмысы: Пән бойынша бағалау келесі формада жүзеге асырылады:Жай дифференциалдық оператор» пәні бойынша оқу процессінің календарлық кестесіне сәйкес жүргізіледі); -аралық бақылау (7 және 15 аптада); -қорытынды бақылау – емтихан (бір рет академиялық аралық соңында өткізіледі) Емтиханға аралық бақылаудан кейінгі бағасы >50% болатын магистранттар ғана жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға аралық бақылауды 0,6 (60%) және емтихан қорытындысын 0,4 (40%) көбейтіп екеуін қосу арқылы алынады. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Баллдарды апта және бақылау түрлері бойынша бөлу келесі кестеде көрсетілген «Жай дифференциалдық оператор» пәні бойынша баллдарды бөлу 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл саны|Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 және 7 апталардағы барлық |20 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу. | | | |2 |Оқып жатқан тақырыпқа |20 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |3 |Оқып жатқан тақырыпқа |20 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |4 |Оқып жатқан тақырыпқа |20 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |5 |Оқып жатқан тақырыпқа |20 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |6 |Жеке өздік жұмысын орындау №1|40 |ОӨЖ | |7 |Бақылау жұмысы |90 |Аралық бақылау | |8 |Оқып жатқан тақырыпқа |16 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |9 |Оқып жатқан тақырыпқа |14 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |10 |Оқып жатқан тақырыпқа |14 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |11 |Оқып жатқан тақырыпқа |14 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |12 |Оқып жатқан тақырыпқа |14 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |13 |Жеке өздік жұмысын орындау №2|40 |ОӨЖ | |14 |Оқып жатқан тақырыпқа |14 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | |15 |Бақылау жұмысы |90 |Аралық бақылау | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Канторович, Акилов, Функциональный анализ “Наука”, 1977 г. 7.1.2 Г. Биркгоф, Т. Барти, Современная прикладная алгебра, - М, “Мир” 1976 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz