Файл қосу

Күрес әдістері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-35.1.           |
|                        |                        |49/02-2014                   |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |16.06.2014 ж.           |                             |
|«Күрес түрлері қоян     |                        |                             |
|қолтық ұрыс»            |                        |                             |





        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                      “Күрес түрлері қоян қолтық ұрыс”
                     5В010400 «Бастапқы әскери дайындық»
                               мамандығы үшін

                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                 Семей, 2014


1.ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы_______ Уразбаев М.Т. «____»___________ 20___ж.,

аға оқытушы       «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық
      лауазымы                   теориясы мен әдістемесі» кафедрасы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың  теориясы мен
әдістемесі кафедрасының  отырысында
   «____»___________ 20___ж. №____хаттама

Кафедра менгерушісі  _______Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы ____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К.

4. 18.09.2013 №1 орнына енгізілген









                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер






























   1.  ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

5В010400  «Бастапқы  әскери  дайындық»   мамандығы  студенттеріне   арналған
«Күрес түрлері қоян қолтық  күрес»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешеннің
кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.

   2.  НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
     «Күрес  түрлері  қоян   қолтық   ұрыс»   пәнінің   оқытушыға   арналған
бағдарламасы   келесі   құжаттар   талаптары   мен    ұсыныстарына    сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»
     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының Типтік оқу жоспары,
      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
      «Күрес түрлері қоян қолтық ұрыс»  пәні   -  оқу  жоспарындағы   таңдау
компонентіне жататын курс.
       «Күрес  түрлері  қоян  қолтық  ұрыс»  курсы  спорттық   педагогикалық
пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен  спорт  түрлерінен
жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады.
      Күресінің жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу  әдістері
пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына  қозғалыс  мүмкіндіктерін
ескере  отырып   ағза   қызметтеріне   жағымды   әсер   ету   мүмкіндіктерін
қалыптастырады.


3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты:
    - Студенттерге  күрес түрлері мен қол күресінің  дене  тәрбиесінің  орны
      мен  негізі  туралы білім  беру
    - Күрес түрлері және қол күрес жаттығуларының әдістемесін  және  жаттығу
        әдістеменің  негізін оқыту


3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
      Күрес  туралы  ілім,  тарих   және   әдістемелер   саласында   қажетті
білімдермен  қарулану.  Өз  мамандығын  талапқа  сай  меңгерген,  теориялық,
практикалық  даярлығы  бар,  жоғары  мәдениетті,  нақты  интеллегент   маман
даярлау.

3.4 Оқып-білудің нәтижелелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек:
    • пәннің маңызын,мақсатын және оның өзінің болашақ мамандығына пайдалана
      білу керек
    • Самбо күресі жаттығуларының ілімдері мен әдістерін.
    • Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс
      әрекеттерінің мүмкіндіктерін.
    • Күрес саласындағы құрал-жабдықтардың құрылысы мен қолдану
      ерекшеліктерін.
    • Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін.
    • Самбо күресі саласындағы жарыстардың ережелерін.
    • Оқу бағдарламасын игеру
    • Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу.
    • Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық
      салада қолдана білуі қажет.
    • Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу.
    • Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау.
    • Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын
      ұйымдастыра білу.
    • Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы.

3.5 Курстың пререквизиттері:
Мамандыққа  кіріспе, Адам  анатомиясы.
3.6 Курстың постреквизиттері:
      физиология, биомеханика, спорт  педагогикасы  және  педагогикасы

3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                      1кесте
|Курс   |Семестр   |Кредит   |Дәрістер   |Тәжіриб   |СОБӨЖ    |Бақылау формасы|
|       |          |         |Сағат саны |сабақтар  |         |               |
|       |          |         |           |сағат саны|         |               |
|3      |    6     |      3  |15         |30        |30       |емтихан        |















4. ОҚУ ПӘННІҢ(МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ

                                                                     2 кесте

|Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны                         |Сағат саны  |
|1                                                                |2           |
|Дәріс сабақтар                                                                 |
|6 семестр                                                                      |
|Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі самбо күресінің ролі     |1         |
|Сарбаздарды самбо күресіне дайындаудың жолдары                      |          |
|Сарбаз палуанның жалпы дене дайындығы                               |1         |
|Күрес әдістері. Қолмен жасалатын әдістер                            |1         |
|Шалу әдістері                                                       |1         |
|Аяқтан қағу әдістер                                                 |1         |
|Іліп тастау әдістері                                                |1         |
|Шалып жығу әдісі                                                    |1         |
|Денемен жасалатын әдістер                                           |1         |
|Арқалап тастау әдісі                                                |1         |
|Жамбастан тастау                                                    |1         |
|Диірмен (сүңгіп көтеріп тастау) әдісі                               |1         |
|Өңгіріп тастау әдісі                                                |1         |
|Құлап жасалатын әдістер                                             |1         |
|Жүдеде күресу (Партер)                                              |1         |
|Буынды ауырту әдістері                                              |1         |
|Тәжірибелік сабақтар                                                           |
|                                                                               |
|Қоян-қолтық ұрыстың құрылымы                                        |2         |
|Қоян-қолтық ұрыстың айла-тәсілі                                     |2         |
|Шабуыл тактикасы                                                    |2         |
|Қорғаныс тактикасы                                                  |2         |
|Буынды ауырту әдістерін үйрету әдістемесі                           |2         |
|Қолмен жасалатын соққыларды үйрету әдістемесі                       |2         |
|Қолмен төменнен жасалатын соққылар                                  |2         |
|Қолмен қапталдан жасалатын соққылар                                 |2         |
|Аяқпен жасалатын соққыларды үйрету әдістемесі                       |2         |
|Аяқтың ұшымен жасалатын соққы                                       |2         |
|Аяқпен қапталдан жасалатын соққылар                                 |2         |
|Айналып тебуден қорғану                                             |2         |
|Қарумен жасалатын соққыларды үйрету әдістемесі                      |2         |
|Таяқпен жасалатын соққыдан қорғану                                  |2         |
|Жаттығудың жылдық жоспарын құру                                     |2         |



5. Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі

   1. Сарбаздарды самбо күресіне дайындаудың жолдары
   2. Сарбаз палуанының жалпы дене дайындығы
   3. Самбо әдістері
   4. Шалу әдістері
   5. Аяқтан қағу әдістері
   6. Іліп тастау әдістері.
   7. Шалып  жығу әдістері.
   8. Денемен жасалатын әдістер
   9. Арқалап тастау әдісі
  10. Жамбастан тастау
  11. Диірмен әдісі
  12. Өңгіріп тастау әдісі
  13. Құлап жасалатын әдістер
  14. Жүдеде күресу (Партер)
  15. Буынды ауырты әдістері






   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|Тақырыбы                      |Көрнекті         |Өз бетімен оқып |Бақылау нысанасы |
|                              |құралдар,        |үйренуге        |                 |
|                              |ТОҚ, (стенд)     |арналған        |                 |
|                              |                 |сұрақтар        |                 |
|Дәрістер   |Тәжірибелік       |                 |                |                 |
|           |сабақтар          |                 |                |                 |
|1          |2                 |3                |4               |5                |
|           |Қазақстан         |презентациялар,  |Сарбаздарды     |тапсырмалар      |
|           |Республикасы      |дидактикалық     |самбо күресіне  |түрлерін  орындау|
|           |Қарулы            |материалдар      |дайындаудың     |                 |
|           |Күштеріндегі самбо|                 |жолдары         |                 |
|           |күресінің ролі    |                 |                |                 |
|           |Самбо күресінің   |                 |                |                 |
|           |маңызы жайлы      |                 |                |                 |
|           |түсіндіру.        |                 |                |                 |
|           |Сарбаз палуанның  |презентациялар,  |Сарбаз          |тапсырмалар      |
|           |жалпы дене        |дидактикалық     |палуанының жалпы|түрлерін  орындау|
|           |дайындығы         |материалдар      |дене дайындығы  |                 |
|           |Сарбаз палуанның  |                 |                |                 |
|           |дене дайындығының |                 |                |                 |
|           |маңыздылығын      |                 |                |                 |
|           |түсіндіру         |                 |                |                 |
|           |Самбо әдістері.   |презентациялар,  |Самбо әдістері  |тапсырмалар      |
|           |Қолмен жасалатын  |дидактикалық     |                |түрлерін  орындау|
|           |әдістер           |материалдар      |                |                 |
|           |Самбо әдістері    |                 |                |                 |
|           |туралы түсінік    |                 |                |                 |
|           |беру              |                 |                |                 |
|           |Шалу әдістері     |презентациялар,  |Шалу әдістері   |тапсырмалар      |
|           |Самбо күресінің   |дидактикалық     |                |түрлерін  орындау|
|           |шалу әдістеріне   |материалдар      |                |                 |
|           |түсінік беру      |                 |                |                 |
|           |Аяқтан қағу       |презентациялар,  |Аяқтан қағу     |тапсырмалар      |
|           |әдістер           |дидактикалық     |әдістері        |түрлерін  орындау|
|           |Қағу әдістерін    |материалдар      |                |                 |
|           |жүзеге асыру      |                 |                |                 |
|           |жолдарын үйрету   |                 |                |                 |
|           |Іліп тастау       |презентациялар,  |Іліп тастау     |тапсырмалар      |
|           |әдістері Аяқтарын |дидактикалық     |әдістері        |түрлерін  орындау|
|           |іліп алып         |материалдар      |                |                 |
|           |жасалатын         |                 |                |                 |
|           |әдістердің        |                 |                |                 |
|           |нәтижесінкөрсету  |                 |                |                 |
|           |Шалып жығу әдісі  |презентациялар,  |Шалып  жығу     |тапсырмалар      |
|           |Шалып жығу әдісі  |дидактикалық     |әдістері        |түрлерін  орындау|
|           |күресте аяқпен    |материалдар      |                |                 |
|           |іштен және сырттан|                 |                |                 |
|           |шалып жығу        |                 |                |                 |
|           |әдістері          |                 |                |                 |
|           |Денемен жасалатын |презентациялар,  |Денемен         |тапсырмалар      |
|           |әдістер           |дидактикалық     |жасалатын       |түрлерін  орындау|
|           |Денемен жасалатын |материалдар      |әдістер         |                 |
|           |әдіс түрлеріне    |                 |                |                 |
|           |анықтама беру.    |                 |                |                 |
|           |Қолдану әдістерін |                 |                |                 |
|           |үйрету            |                 |                |                 |
|           |Арқалап тастау    |презентациялар,  |Арқалап тастау  |тапсырмалар      |
|           |әдісі             |дидактикалық     |әдісі           |түрлерін  орындау|
|           |Бұл әдісті самбо  |материалдар      |                |                 |
|           |күресінде ең бір  |                 |                |                 |
|           |тиімді,           |                 |                |                 |
|           |қарсыласыңды      |                 |                |                 |
|           |қапысыз жеңудің ең|                 |                |                 |
|           |қолайлы әдісі     |                 |                |                 |
|           |деуге болады.     |                 |                |                 |
|           |Жамбастан тастау  |презентациялар,  |Жамбастан тастау|тапсырмалар      |
|           |Самбо  күресіндегі|дидактикалық     |                |түрлерін  орындау|
|           |классикалық       |материалдар      |                |                 |
|           |әдістің тек көп   |                 |                |                 |
|           |қолданылатын түрі |                 |                |                 |
|           |Диірмен (сүңгіп   |презентациялар,  |Диірмен әдісі   |тапсырмалар      |
|           |көтеріп тастау)   |дидактикалық     |                |түрлерін  орындау|
|           |әдісі             |материалдар      |                |                 |
|           |Бастапқы қалыптан |                 |                |                 |
|           |өзіне ыңғайлы     |                 |                |                 |
|           |қолмен жағадан    |                 |                |                 |
|           |ұстап, қарсыласты |                 |                |                 |
|           |өзіңе қарай тартып|                 |                |                 |
|           |аттауға мәжбүрлеп |                 |                |                 |
|           |осы сәтте         |                 |                |                 |
|           |қолтықтың астына  |                 |                |                 |
|           |сүңги кіріп, бір  |                 |                |                 |
|           |қолмен қарсыластың|                 |                |                 |
|           |ашасынан ала      |                 |                |                 |
|           |желкеге көтере    |                 |                |                 |
|           |кілемге құлату    |                 |                |                 |
|           |Өңгіріп тастау    |презентациялар,  |Өңгіріп тастау  |тапсырмалар      |
|           |әдісі             |дидактикалық     |әдісі           |түрлерін  орындау|
|           |Бұл әдісті палуан |материалдар      |                |                 |
|           |сол және оң       |                 |                |                 |
|           |жақтпенде жасай   |                 |                |                 |
|           |беруіне өте       |                 |                |                 |
|           |ыңғайлы           |                 |                |                 |
|           |Құлап жасалатын   |презентациялар,  |Құлап жасалатын |тапсырмалар      |
|           |әдістер           |дидактикалық     |әдістер         |түрлерін  орындау|
|           |Құлап жасалатын   |материалдар      |                |                 |
|           |әдістерді         |                 |                |                 |
|           |самбошының қимыл  |                 |                |                 |
|           |бағытына          |                 |                |                 |
|           |байланысты 2 –    |                 |                |                 |
|           |топқа  бөлуге     |                 |                |                 |
|           |болады.           |                 |                |                 |
|           |Жүдеде күресу     |презентациялар,  |Жүдеде күресу   |тапсырмалар      |
|           |(Партер)          |дидактикалық     |(Партер)        |түрлерін  орындау|
|           |Самбо күресінің   |материалдар      |                |                 |
|           |айырықша          |                 |                |                 |
|           |ерекшелігі –      |                 |                |                 |
|           |жүдеде күресу     |                 |                |                 |
|           |әдісіне түсінік   |                 |                |                 |
|           |беру              |                 |                |                 |
|           |Буынды ауырту     |презентациялар,  |Буынды ауырту   |тапсырмалар      |
|           |әдістері          |дидактикалық     |әдістері        |түрлерін  орындау|
|           |Буынды ауырту     |материалдар      |                |                 |
|           |әдістері буындарды|                 |                |                 |
|           |ауырту әдістері   |                 |                |                 |
|           |ішінен үш топқа   |                 |                |                 |
|           |бөлінеді          |                 |                |                 |
|                                                                                  |
|           |Қоян-қолтық       |презентациялар,  |Қоян-қолтық     |тапсырмалар      |
|           |ұрыстың құрылымы  |дидактикалық     |ұрыстың құрылымы|түрлерін  орындау|
|           |спорттық күрестің |материалдар      |                |                 |
|           |анықтамасын алар  |                 |                |                 |
|           |болсақ ол екі     |                 |                |                 |
|           |адамның арнайы    |                 |                |                 |
|           |ережеге сай       |                 |                |                 |
|           |жекпе–жегі        |                 |                |                 |
|           |Қоян-қолтық       |презентациялар,  |Қоян-қолтық     |тапсырмалар      |
|           |ұрыстың           |дидактикалық     |ұрыстың         |түрлерін  орындау|
|           |айла-тәсілі       |материалдар      |айла-тәсілі     |                 |
|           |Қоян-қолтық       |                 |                |                 |
|           |ұрыстың атаулары  |                 |                |                 |
|           |(терминологиясы)  |                 |                |                 |
|           |оның топтау және  |                 |                |                 |
|           |жүйелеумен тығыз  |                 |                |                 |
|           |байланысты.       |                 |                |                 |
|           |Шабуыл тактикасы  |презентациялар,  |Шабуыл тактикасы|тапсырмалар      |
|           |Шабуыл тактикасы  |дидактикалық     |                |түрлерін  орындау|
|           |спортшының жан –  |материалдар      |                |                 |
|           |жақты  және жақсы |                 |                |                 |
|           |психологиялық     |                 |                |                 |
|           |дайындығын, әдіс -|                 |                |                 |
|           |айланың техникалық|                 |                |                 |
|           |жағынан шебер     |                 |                |                 |
|           |орындалуын талап  |                 |                |                 |
|           |етеді             |                 |                |                 |
|           |Қорғаныс тактикасы|презентациялар,  |Қорғаныс        |тапсырмалар      |
|           |Қорғаныс тактикасы|дидактикалық     |тактикасы       |түрлерін  орындау|
|           |- көбінесе өзінен |материалдар      |                |                 |
|           |күші басым,       |                 |                |                 |
|           |тәжірибесі мол,   |                 |                |                 |
|           |дайындығы жақсы   |                 |                |                 |
|           |спортшыдармен     |                 |                |                 |
|           |кездесу кезінде   |                 |                |                 |
|           |қолданады         |                 |                |                 |
|           |Буынды ауырту     |презентациялар,  |Буынды ауырту   |тапсырмалар      |
|           |әдістерін үйрету  |дидактикалық     |әдістерін үйрету|түрлерін  орындау|
|           |әдістемесі        |материалдар      |әдістемесі      |                 |
|           |Буындарды ауырту  |                 |                |                 |
|           |әдістері ішінен үш|                 |                |                 |
|           |топқа бөлінеді    |                 |                |                 |
|           |Қолмен жасалатын  |презентациялар,  |Қолмен жасалатын|тапсырмалар      |
|           |соққыларды үйрету |дидактикалық     |соққыларды      |түрлерін  орындау|
|           |әдістемесі        |материалдар      |үйрету          |                 |
|           |Қол сайыста қолмен|                 |әдістемесі      |                 |
|           |жасалатын бокс    |                 |                |                 |
|           |техникасындағыдай |                 |                |                 |
|           |негізгі үш түрлі  |                 |                |                 |
|           |соққы бар.        |                 |                |                 |
|           |Қолмен төменнен   |презентациялар,  |Қолмен төменнен |тапсырмалар      |
|           |жасалатын соққылар|дидактикалық     |жасалатын       |түрлерін  орындау|
|           |Қысқа төмен       |материалдар      |соққылар        |                 |
|           |соққылар жақын    |                 |                |                 |
|           |қашықтықтарда     |                 |                |                 |
|           |пайдаланылады     |                 |                |                 |
|           |Қолмен қапталдан  |презентациялар,  |Қолмен қапталдан|тапсырмалар      |
|           |жасалатын соққылар|дидактикалық     |жасалатын       |түрлерін  орындау|
|           |Қапталдан         |материалдар      |соққылар        |                 |
|           |жасалатын соққылар|                 |                |                 |
|           |алыс және орта    |                 |                |                 |
|           |арақашықтықтарда  |                 |                |                 |
|           |пайдаланылады.    |                 |                |                 |
|           |Аяқпен жасалатын  |презентациялар,  |Аяқпен жасалатын|тапсырмалар      |
|           |соққыларды үйрету |дидактикалық     |соққыларды      |түрлерін  орындау|
|           |әдістемесі        |материалдар      |үйрету          |                 |
|           |Қол сайыста аяқпен|                 |әдістемесі      |                 |
|           |жасалатын         |                 |                |                 |
|           |соққылардың маңызы|                 |                |                 |
|           |ерекше.           |                 |                |                 |
|           |Аяқтың ұшымен     |презентациялар,  |Аяқтың ұшымен   |тапсырмалар      |
|           |жасалатын соққы   |дидактикалық     |жасалатын соққы |түрлерін  орындау|
|           |Қарсыластар       |материалдар      |                |                 |
|           |бетпе-бет келген  |                 |                |                 |
|           |жағдайда орта және|                 |                |                 |
|           |жақын             |                 |                |                 |
|           |арақашықтықта     |                 |                |                 |
|           |жасалынады.       |                 |                |                 |
|           |Аяқпен қапталдан  |презентациялар,  |Аяқпен қапталдан|тапсырмалар      |
|           |жасалатын соққылар|дидактикалық     |жасалатын       |түрлерін  орындау|
|           |Аяқпен қапталдан  |материалдар      |соққылар        |                 |
|           |жасалатын соққылар|                 |                |                 |
|           |аяқтың үстімен    |                 |                |                 |
|           |жасалынады        |                 |                |                 |
|           |Айналып тебуден   |презентациялар,  |Айналып тебуден |тапсырмалар      |
|           |қорғану           |дидактикалық     |қорғану         |түрлерін  орындау|
|           |Аяқпен айналып    |материалдар      |                |                 |
|           |тебу әдісін бұл   |                 |                |                 |
|           |қол сайыста сирек |                 |                |                 |
|           |жасалынылады      |                 |                |                 |
|           |Қарумен жасалатын |презентациялар,  |Қарумен         |тапсырмалар      |
|           |соққыларды үйрету |дидактикалық     |жасалатын       |түрлерін  орындау|
|           |әдістемесі        |материалдар      |соққыларды      |                 |
|           |Қол сайыс өнерінде|                 |үйрету          |                 |
|           |қарумен жасалатын |                 |әдістемесі      |                 |
|           |соққыларды        |                 |                |                 |
|           |төмендегідей      |                 |                |                 |
|           |топтарға бөліп    |                 |                |                 |
|           |қарастыруға       |                 |                |                 |
|           |болады.           |                 |                |                 |
|           |Таяқпен жасалатын |презентациялар,  |Таяқпен         |тапсырмалар      |
|           |соққыдан қорғану  |дидактикалық     |жасалатын       |түрлерін  орындау|
|           |Таяқпен жасалатын |материалдар      |соққыдан қорғану|                 |
|           |соққы қол сайыс   |                 |                |                 |
|           |өнерінің ішінде   |                 |                |                 |
|           |шығыс жекпе       |                 |                |                 |
|           |жектері тобында   |                 |                |                 |
|           |кеңінен           |                 |                |                 |
|           |қолданылады.      |                 |                |                 |
|           |Жаттығудың жылдық |презентациялар,  |Жаттығудың      |тапсырмалар      |
|           |жоспарын құру     |дидактикалық     |жылдық жоспарын |түрлерін  орындау|
|           |жаттығу кестесінде|материалдар      |құру            |                 |
|           |оны өткізетін     |                 |                |                 |
|           |күндер, сағатын,  |                 |                |                 |
|           |өткізетін орынын  |                 |                |                 |
|           |анықтайды және    |                 |                |                 |
|           |жаттығуды         |                 |                |                 |
|           |өткізетін         |                 |                |                 |
|           |бапкерлерде       |                 |                |                 |
|           |көрсетіледі       |                 |                |                 |


   7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ  КАРТАСЫ
                                                                     3 кесте
|№  |Әдебиеттер аты                      |Баспа саны  |Студенттер  |Пайызы   |
|   |                                    |            |саны        |         |
| 1 |Ж. Бөжиг. Самбо және қол сайысты    |15          |21          |72       |
|   |үйрету негіздері. -Қарағанды: ҚарМУ |            |            |         |
|   |баспасы, -2007.-160 б.              |            |            |         |
|2. |Е. Алимханов. Самбо күресін үйрету  |18          |21          |75       |
|   |негіздері. –Алматы: ҚазМСТА,        |            |            |         |
|   |1999.-50 б.                         |            |            |         |
|3  |Есмағамбетов З.Е. Дене тәрбиесін    |15          |21          |72       |
|   |өткізу және басқару. - Қарағанды:   |            |            |         |
|   |Арко, 2004.-325 б.                  |            |            |         |
|4  |Қуанышов Т. Ш. Дене тәрбиесінің     |20          |21          |95       |
|   |теориясы мен әдістемесі.-  Алматы:  |            |            |         |
|   |Санат, -2002.- 290 б                |            |            |         |
|5  |С.Цэвээн., Г.Пүрэв-очир.  Самбо     |15          |21          |72       |
|   |күресінің халықаралық ережесі.      |            |            |         |
|   |–Уланбатар:- 2000.-80 б.            |            |            |         |
|6  |Рудман Д. Самбо.Техника борьбы в    |25          |21          |100      |
|   |стойке. Защита Москва, 1984г.       |            |            |         |
|7  |Булгакова  - Рукопашный бой. Учебник|25          |21          |100      |
|   |для пед. Фак.институтов физкультуры |            |            |         |








   8.
Пәндер