Файл қосу
Микробиологиялық талдау әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ОӘК 042-18-9.1.22/02-2013 | |ПОӘК | | | |«Микробиологиялық талдау | | | |әдістері» |18.09.2013 ж. | | |Магистранттарға арналған пәннің|№ 1 басылым | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М070100 «Биотехнология» мамандығының магистранттаріне арналған «Микробиологиялық талдау әдістері» пәнінен МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының б.ғ.к. доцент м.а. Молдабаева Ж.К.__________20.08.2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнологиясы» кафедрасының отырысында «__29__» ____08___ 2013 ж., № _1__ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х.Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «__12__» _____09__ 2013 ж., № __1_ хаттама Төрайымы_____________С.С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «___18_» ___09____2013 ж., № _1_ хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, бірінші проректор ___________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды |5 | | |үлестіру | | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар |5 | |4 |Курстың форматы |6 | |5 |Курстың саясаты |6 | |6 |Бағаларды қою саясаты |7 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер МОЛДАБАЕВА ЖАНАР КАЛИБЕКОВНА, б.ғ.к., доцент м.а. «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 315, № 304 кабинеттер Сабақ өткізілетін орындары - № 301, 302, 305 аудиториялар Пән бойынша кредитердің саны 4 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жаңа өнімдерді және биопрепараттарды алумен байланысты, биотехнологияның негізгі саласы- микроағзалардың биотехнологиясы болып табылады. Осы ұғым биотехнология пайда болғанша, өндіріс саласы микробиологиялық деп аталды, ал оны оқыйтың пәндер колданбалы микробиология және өндіріс микробиология деп аталды. Қәзірғі заманғы Микробиологиялық талдау әдістері биоинженериямен тығыз байланысты және оның әдістерің қолданады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: биосинтетикалық микроағзалармен, биомассаны және медицинаға, ауыл шаруашылығына, әр түрлі өндіріс салаларына бірінші және екінші метаболиттерді дәстүрлі технологиямен алу. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі мәселесі - оқылатын пәнді мамандық бойынша тәжірібелік колдануың білу. 1.5 Оқу нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді білу қажет: • техникалық реттеу саласындағы заңнамалық және нормативтік актілерді, стандарттау жөніндегі әдістемелік материалдарды, стандарттар мен басқа да нормативтік құжаттардың талаптарын сақтауға мемлекеттік қадағалау және бақылау жүйесін білуі керек; • стандарттардың ақпараттық көрсеткіштерімен жұмыс істеуге дағдылары болуы керек; • стандарттаудың мақсаттарын, мәселелерін, принциптерін, әдістерін және функцияларын меңгеру керек; • стандарттау жөніндегі жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыра алуы керек; • стандарттау саласындағы үкіметтің саясатын түсіне білуі керек; • стандарттаудың тарихы мен қазіргі жағдайы туралы, стандарттау жөніндегі халықаралық және өңірлік ұйымдары туралы, стандарттаудың басқа пәндермен қатынасы жөнінде түсініктерге ие болуы керек; • кәсіпорынның сыртқыэкономикалық қызметінің дамуына және Қазақстанның Дүниежүзілік сауда ұйымына кіруіне қажетті мамандардың кәсіптік қасиеттерге иелену керек. 1.6 Курстың пререквизиттері: «Биохимия», «Микробиология және вирусология» және «Өсімдіктердің және жануарлардың физиологиясы «Молекулярлі биология», «Биотехнологиялық құрал-жабдықтар». 1.7 Курстың постреквизиттер: «Тағамдық биотехнология», «Экологиялық биотехнология», «Сүт өнімдерінің биотехнологиясы», «Ашыту өндірісінің биотехнологиясы» 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ ҮЛЕСТІРУ 1 кесте |Тақырыптың атауы | Сағаттар саны |Әдебиетт| | | |ер | | |дс |тс |МӨЖо |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микроағзаларды культивирлеу әдістері. |1 |1 |1 |3 | 7.1.1 | | | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микробиологиялық өндірісінде қолданатың|1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |шикізаттар. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микробиологиялық өндірісінің |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |технологиялық процесстерінің этаптары. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микроб биомассасың алу. Нан пісіруге |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |арналған дрожжылар. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микроб биомассасың алу. Мелассадаң | |1 |1 |3 |7.1.1 | |дрожжыларды алу.. |1 | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Дрожжы автолизаты. Жем дрожжылар. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Табиғи газдан микроб биомассасын алу. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |Водород бактериалардың биомассасы. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микроб биомассасың алу. Медициналық |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |дрожжылар. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Липидтерді алу. Полисахаридтерді алу. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Органикалық ерітінділерді алу. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |Органикалық қышқылдарды алу.Сірке | | | | |7.1.2 | |қышқылы. | | | | |7.1.3 | |Аминқышқылдарды алу әдістері. Лизинді |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |алу. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Фермент препараттарың алу. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Микроб ақуызды алу. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | | | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Органикалық косындылардың |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |микробиологиялық трансформациясы. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Қоршаған ортаны қорғау үшін |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |микроағзаларды колдану. | | | | |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | 3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР «Микробиологиялық талдау әдістері» ең алғашқы арнайы пән. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, дағдылар магистранттарге олардың барлық еңбектік қызметтерінде керек болады. Бұл пән бойынша материалды сапалы игеру үшін студентке келесі құралдар керек: пән бойынша силлабуспен танысу қажет, әсіресе аса көңілді ұсынылатын әдебиетке бөлу керек және мүмкіндігінше ол әрқашанда қол астында жату керек. Осы пән бойынша негізгі материал нормативтік құжаттарда (заңдарда, регламентерде, стандарттарда) беріледі, бұл құжаттар жиі ауысып, немесе оларға көптеген өзгерістер енгізіліп тұрады. Сондықтан кез-келген нормативтік құжаттың ескі нұсқасына тоқталмай, жаңа нұсқасын меңгеру қажет. Дәрістік материал өзекті материал болып табылады, сондықтан дәріске міндетті түрде қатысып тұру керек. Сабаққа дайындалғанда қол астында силлабус пен ұсынылатын әдебиет тұруы керек, мұнда қарандашпен түсініксіз сұрақтардың астарын сызып, оқытушыға дайындайды. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семестр бойы магистранттарге бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 30 дәріс және оқу жоспарына сай 30 зертханалық сабақ жүргізіледі. Курстың бір бөлігі семестр бойы магистранттардің өзіндік жұмыстарына келеді. Курс бойынша өзіндік жұмысты келесі тәртіпте жүргізіп тұруы қажет. Курстың әрбір тақырыбы бойынша ұсынылатын әдебиетті оқып, теориясына көп тоқталмай, оқылатын сұрақтардың мәніне ғана тоқталып, түсініксіз жерлерін белгілеу керек. Содан кейін материалды мұқиятты түрде игеру қажет, яғни теориялық ережелерді, керекті негізгі мәліметтерді арнайы дәптерге жазып тұрады. Курсты оқу барысында студент МӨЖО мен МӨЖ реферат немесе үй тапсырмасы түрінде орындайды, оның басты мақсаты өткен тақырыпты толық меңгеру үшін. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Осы курсты меңгеруде студент жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Бақылау түрлері және баллдар апта бойынша кестеде көрсетілген 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескертулер | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |Дәрісханалық жұмыстарда 1ші аптадан 7ші |30 | | | |аптаға дейін қатысу | | | |2 |Тәжірбиелік (семинарлық), зертханалық |75-105 | | | |жұмыстарды тексеру – ауызша, жазбаша, аралас | | | | |сурау және т.б. | | | |3 |Оқытушымен жұмыс |30-45 | | |4 |Өздік жұмыстарын орындау – үй жұмытары ( |60-75 | | | |курстық жұмыстар, проектілер, рефераттар және| | | | |т.б.). | | | |7 |1 аралық бақылау |60-90 | | |1ші 7ші апта аралығындағы оқу қорытындысы |300 | | |8 |Дәрісханалық жұмыстарда 8ші аптадан 15ші |30 | | | |аптаға дейін қатысу | | | |9 |Тәжірбиелік (семинарлық), зертханалық |75-105 | | | |жұмыстарды тексеру – ауызша, жазбаша, аралас | | | | |сурау және т.б. | | | |10 |Оқытушымен жұмыс |30-45 | | |11 |Өздік жұмыстарын орындау – үй жұмытары ( |60-75 | | | |курстық жұмыстар, проектілер, рефераттар және| | | | |т.б.). | | | |15 |2 аралық бақылау |60-90 | | |8ші 15ші апта аралығындағы оқу қорытындысы |300 | | |Экзамен қорытындысы (балл) |400 | | |Акадамиялық кезең қорытындысы (балл) |1000 | | Ескертулер: 1 бағанда бақылау жұмыстарының іске асу апталары көрсетілген; 2 бағанда нақты тапсырмалар тізімі көрсетілген және оны берілген аптада орындауы керек; 3 бағанда орындалған жұмыс үшін алынатын баллдар, максималды түрде көрсетілген; 4 бағанда ақпараттар келтіру – қай жұмыста бақылау түрі орындлған. 2 кестедегі деректер электрондық базаға (электронды журналға) енгізіледі. 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі 1. Шоқанов, Н. Микробиология.- Алматы, 1997 2. Есимова, А.М. Микроорганизмдер биотехнологиясы: дәріс жинағы / А.М. Есимова, Н.А. Приходько.- Алматы: Нур-Принт, 2010 3. Касенова, Г.Т. Микроорганизмдер биотехнологиясы: оқу құралы / Г.Т. Касенова.- Алматы: Нур-Принт, 2008 4. Тұрашева, С.Қ. Клеткалық биотехнология: Оқулық / С.Қ. Тұрашева; ҚР білім және ғылым м-гі.- Алматы: Дәуір, 2011 5. Егорова Т.А. Основы биотехнологии. – М., 2005 6. Кожахметова, З.А. Изучение биологических свойств специфических штаммов микроорганизмов и их использование при изготовлении кумыса: автореф. дис. канд. биол. наук / З.А. Кожахметова; Каз Нац АгрУ.- Алматы, 2008 7. Гусев, М.В. Микробиология.- М., 2008 7.2 Қосымша: 7.2.1 Скрябин Г.К. Использование микроорганизмом в органическом синтезе. – М., 1971 7.2.2 Утевский Н.Л. Микробиология с техникой микробиологических исследований. – М., 1965 7.2.3 Н.Ю. Громова, Ю.Ю. Косивцов, Э.М. Сульман. Технология синтеза и биосинтеза биологически активных веществ
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz