Файл қосу

Пәннің оқу - әдістемелік




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ  ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ  БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|Құжат СЖМ  3 деңгейлі    |ПОӘК                     |ПОӘК 042-Х. 1.ХХ/01- 20  |
|Пәннің оқу-әдістемелік   |Редакция №               |                         |
|кешені                   |                         |                         |
|12 жылдық мектепте       |                         |                         |
|информатиканы бейінді    |                         |                         |
|оқытудың негіздері       |                         |                         |





                  «5В011100» – «Информатика»  мамандығы үшін

        «12 жылдық мектепте информатиканы бейінді оқытудың негіздері»

                 ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                   ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                    Семей


                                    2013












Құрастырған:  28.08.2013 ж
Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының
аға оқытушысы  _______ Абишова А.А.

Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының
отырысында талқыланды.
Хаттама  № 1   05.09.2013 ж.
Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының
меңгерушісі         _______ Абишова А.А.


Физика-математика факультетінің Оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде бекітілді.

Хаттама  №1   11.09.2013 ж.
Физика-математика факультеті
Оқу-әдістемелік бюросының төрайымы    ____________   Батырова К.А.


Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданды.
Хаттама  №1   18.09.2013 ж.
ОӘК төрайымы       _________  Искакова Г.К.
Мазмұны
1. Жұмыс бағдарламасы
2. Дәрістер конспектісі
3. Практикалық және семинарлық сабақтар
4. Зертханалық практикум
5. Курстық жұмысқа (жобаға) арналған материалдар
6. Білім бақылау бөлімі
&&&
###000-003#ЭПОӘК- авторлары туралы мәліметтер
                      ПЭОӘК авторлары туралы мәліметтер
|[pic]       |Абишова Айнур Ахановна                                       |
|            |Ғылыми дәрежесі:           |-                                |
|            |Ғылыми атағы:              |-                                |
|            |Қызметі:                   |Информатика  және АТ кафедрасының|
|            |                           |аға оқытушысы                    |
|            |Мамандандыруы:             |                                 |
|            |Байланыс мәліметтері:                                        |
|            |Жұмыс телефоны:            |8-(722)-2-36-01-60               |
|            |Электрондық  пошта:        |aaasemey@mail.ru                 |
|            |Skype:                     |                                 |
|Жалпы мәліметтер:                                                         |
|2 оқу-әдістемелік нұсқаудың серіктес авторы, СМПИ-ның «Зор еңбегі үшін»   |
|медалінің иегері.                                                         |
|2011 жылы Қазақстан-Ресей университетінің 72 сағат көлеміндегі            |
|«Қашықтықтан оқыту технологиялалары» біліктілікті жоғарылату курсын,  2011|
|жылы  Томск мемлекеттік педагогикалық университетінің «Оқу үрдісінде      |
|қашықтан оқыту технологияларын қолдану» курсын, 2012 жылы Алматы          |
|қаласындағы білім беру жүйесінің басшы және ғылыми-педогогикалық кадрлары |
|біліктілігін арттыратын Республикалық институты «Өрлеуде» өткізілген «ЖОО |
|білім беру жүйесінің педагогикалық кадрлары біліктілігін арттыратын       |
|бағдарлама» курсын, 2013 жылы Омск қаласындағы Сібірдің бизнес пен        |
|ақпараттық технологиялар институтының 225 сағат көлеміндегі ғылыми        |
|іс-тәжірибе  курстарын тамамдады.                                         |



&&&
###002-000#2 Жұмыс бағдарламасы
Қолдану саласы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Әдебиет және қорлар
5. Пән мазмұны,  пәннің модульдік бөлінуі
6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
7. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
8. Курс форматы
9. Курс саясаты
10. Баға қою саясаты
11. Студенттер білімін бақылау
12. Оқу үдерісінің және қашықтық кеңестердің графигі


                  &&&
      ###002-001#2.1 Қолдану саласы
      «12 жылдық мектепте информатиканы бейінді оқытудың негіздері» пәнінің
электрондық оқу-әдістемелік кешені қашықтықтан оқыту технологиялалары  (ҚОТ)
бойынша  оқитын  «5В011100»  –  «Информатика»   мамандығының   студенттеріне
арналған.    ПЭОӘК    студенттерді    курс    мазмұнымен,     өзектілігімен,
қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу  үдерісінде  қандай  дағдылар
мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады.
    Пәнді ҚОТ бойынша оқу кезінде ПЭОӘК негізгі құрал болып табылады.

      &&&
      ###002-002#2.2 Нормативтік сілтемелер
      Осы «12 жылдық мектепте  информатиканы  бейінді  оқытудың  негіздері»
пәнінің электрондық оқу-әдістемелік кешені   (ПЭОӘК)  берілген  пән  бойынша
оқу  үдерісін  ҚОТ  пайдалана  ұйымдастыру  ретін  анықтайды   және   келесі
құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген:
      «5В011100» – «Информатика» мамандығының таңдау пәні болып бекітілген.
      Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ «Пәннің электрондық оқу-
әдістемелік кешені туралы ережесі».
      &&&
      ###002-003#2.3 Жалпы ережелер
            • Оқытушының тегі, аты, жөні  – Абишова А.А., аға оқытушы
            • Кафедра – Информатика және АТ;
            • Хабарласу ақпараты – тел: 36-01-60, Оқу ғимараты №3,  кабинет
              №102; e-mail: aaasemey@mail.ru
            • Контактілі сабақтардың өткізілу орны – аудитория № 102г;
            • Пән  атауы  –  «12  жылдық  мектепте   информатиканы  бейінді
              оқытудың негіздері»;
            • Кредит саны – 3;




                        Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

                                                                     1 кесте
|Курс          |Семестр            |Кредиттер        |Аудиториялық жұмыс  |
|              |                   |                 |                    |
|12 жылдық     |12 жылдық жалпы    |12 жылдық жалпы  |ҚР 12 жылдық жалпы  |
|жалпы орта    |орта білім беруге  |орта білім       |орта білім беру     |
|білім берудің |көшудің            |берудің басты    |тұжы-рымдамасы //   |
|басты мақсаты |негіздемесі. 12    |мақсаты, жалпы   |Мектеп. -2006., ҚР  |
|              |жылдық жалпы орта  |білім беру       |2015 жылға дейінгі  |
|              |білім берудің басты|тұжырымдамасын   |білім беруді дамыту |
|              |мақсаты мен        |іске асыру       |тұжырымдама-сы //   |
|              |күтілетін          |жағдай-лары      |2004, Босова Л.Л.   |
|              |нәтижелері. 12     |қарасты-рылады   |Изучаем             |
|              |жылдық мектептің   |                 |информацион-ные     |
|              |психологиялық-педа-|                 |технологии в VII    |
|              |гогикалық          |                 |классе:             |
|              |астарлары. Жалпы   |                 |информацион-ное     |
|              |білім беру         |                 |моделирование.      |
|              |тұжырымдамасын іске|                 |Уч.пособие, Босова  |
|              |асыру жағдайлары 12|                 |Л.Л. Информатика и  |
|              |жылдық оқу         |                 |ИКТ:Программа и     |
|              |мерзіміне ауысу    |                 |поурочное           |
|              |қажеттіліктерін    |                 |планирова-ние для   |
|              |айқындайтын        |                 |5–7 классов         |
|              |фактор-лар.        |                 |Босова Л.Л. Контроль|
|              |Профильді курс-тар |                 |учебных достижений  |
|              |мектептегі жоғары  |                 |учащихся на уроках  |
|              |сатыдағы           |                 |информатики и ИКТ в |
|              |информатик-аны     |                 |V–VII классах, Гейн |
|              |оқытудың           |                 |А.Г. Методика       |
|              |диффе-ренциациясы  |                 |препо-давания       |
|              |ретінде.           |                 |современного курса  |
|              |Модельдеуге        |                 |информатики / А.Г.  |
|              |нысан-далған,      |                 |Гейн // Информатика.|
|              |информатика-ның    |                 |– 2003              |
|              |профильді курсы. 12|                 |                    |
|              |жылдық мектеп      |                 |                    |
|              |мұғалімінің кәсіби |                 |                    |
|              |тұлғасы            |                 |                    |
|12 жылдық     |12 жылдық білім    |12 жылдық        |Горячев А.В., Горина|
|мектепте      |беруге ауысу       |мектеп-те        |К.И., Суворова Н.И. |
|информатика   |жағда-йында        |информатика пәнін|Информатика в играх |
|пәнін оқыту   |оқушыларды         |оқыту            |и задачах: Уч.      |
|ерекшеліктері |тәрбиелеу жүйесінің|ерек-шеліктері,  |комплект (1–4). –   |
|              |даму перспективасы.|мектеп           |М.: Баллас, 2002,   |
|              |Жаңа құрылым       |оқушыларына      |Михеева Е.В.        |
|              |мекте-бінің        |ин-форматика     |Практикум по        |
|              |мұғалімі.12 жыл-дық|сабағын оқыту    |инфор-мации: уч,    |
|              |оқыту моделі. 12   |жолдары          |пособие /Е.В.       |
|              |жылдық білім беруде|қарастырылады.   |Михеева. – М.:      |
|              |оқушыларда         |                 |Академия, 2007.-192 |
|              |информа-тика       |                 |с.                  |
|              |сабағында          |                 |Уваров В.М.         |
|              |қалып-тастырылатын |                 |Практи-кум по       |
|              |құзы-реттіліктер.12|                 |основам инф. и выч. |
|              |жылдық білім беру  |                 |техники: учеб.      |
|              |жүйесіндегі        |                 |пособие / В.М.      |
|              |бастауыш мектеп    |                 |Уваров, Л.А.        |
|              |оқу-шыларына       |                 |Силакова, Н.Е.      |
|              |информа-тика       |                 |Красникова. – М.:   |
|              |сабағын оқыту      |                 |Ака-демия 2005,     |
|              |жолдары. 12 жылдық |                 |Өтеғали Е  «12      |
|              |білім жүйесіндегі  |                 |жылдық экспери-мент |
|              |бас-тауыш сыныпта  |                 |сыныптарда          |
|              |ин-форматика       |                 |инф-орматика пәнін  |
|              |сабағын оқытудың   |                 |оқыту ерекшеліктері,|
|              |маңызы             |                 |Буран-баев Л.С      |
|              |                   |                 |«Жалпы білім беру   |
|              |                   |                 |мекемелерінің       |
|              |                   |                 |қызметі негізінде 12|
|              |                   |                 |жылдық білім беру   |
|              |                   |                 |жүйесіне көшу», «12 |
|              |                   |                 |жылдыққа көшу       |
|              |                   |                 |жағда-йында         |
|              |                   |                 |информатика пәнін   |
|              |                   |                 |оқытудың үлгісі»    |
|              |                   |                 |Огородников И.П.    |
|              |                   |                 |«Сабақтың           |
|              |                   |                 |тиімділігін көтеру» |
|              |                   |                 |- М, Білім, 1990    |


      &&&
      ###002-004#2.4 Әдебиеттер және қорлар
2.4.1 Негізгі әдебиет және қорлар
2.4.1.1
     1.  Қазақстан  Республикасында  12  жылдық  жалпы   орта   білм   беру
        тұжырымдамасы // Қазақстанның Білім және Ғылым Әлемі.  -2006.  -2.-
        С.5
     2.   Қазақстан  Республикасында  12  жылдық  жалпы  орта  білім   беру
        тұжырымдамасы // Мектеп. -2006. -2.- С. 6-11б
     3.  Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім  беруді  дамыту
        тұжырымдамасы // Қазақстан Мұғалімі. -2004-С. 20 қаңтар
     4. Ж.А.Қараев т.б.  «Оқулықтар, оқу-әдістемелік кешенінің  құрамы  мен
        оқу   бағддарламаларын   әзірлеуге   және   сараптауға    қойылатын
        дидактикалық талаптар»  Алматы.: РБК, 1998.
     5. Рахметова С.Р «Бағдарламалар. 12 жылдық  мектептің  1-4  сыныптары»
        Алматы: «Атамұра», 2004ж-19б
     6. Бешенкова, С.А.,, Формирование системно-информационной картины мира
        на уроках информатики / С.А. Бешенкова, Н.Н. Прытко, Н.В. Матвеева,
        Н.А. Нурова // Информатика и образование. – 2000. – №4. – С. 90-93.
     7. Босова Л.Л. Занимательные задачи по информатике. Учебное пособие. /
        Л.Л. Босова А.Ю. Босова, Ю.Г. Коломенская – М.: БИНОМ.  Лаборатория
        знаний, 2005–2007. – 120 с. (авт. – 90 с.)
     8.  Босова  Л.Л.  Изучаем  информационные  технологии  в  VII  классе:
        информационное моделирование. Учебное  пособие./Л.Л.  Босова,  А.Ю.
        Босова В.В. Трофимова. // Информатика в школе: Приложение к журналу
        "Информатика и  образование".  №2  –  2007.  –  М.:  Образование  и
        информатика, 2007. – 96 с. (авт. – 70 с.)
     9. Босова Л.Л.  Изучаем  информационные  технологии  в  V–IV  классах.
        Учебное пособие./Л.Л. Босова.//Информатика в  школе:  Приложение  к
        журналу "Информатика и образование". № 6. – 2004. – М.: Образование
        и информатика, 2004.– 104 с.
    10. Босова Л.Л. Информатика и ИКТ. 5–7 классы:  методическое  пособие./
        Л.Л. Босова, А.Ю. Босова. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009.  –
        464 с. (авт. – 390 с.)
    11. Босова Л.Л. Информатика и ИКТ:Программа  и  поурочное  планирование
        для 5–7 классов./ Л.Л. Босова, А.Ю. Босова. – 2009. – 96 с. (авт. –
        80 с.)
    12.  Босова  Л.Л.  Контроль  учебных  достижений  учащихся  на   уроках
        информатики  и  ИКТ  в  V–VII  классах/Л.Л.  Босова//Информатика  и
        образование. – № 11. – 2007. – С. 67–75.
    13. Воронкова О.Б. Информатика: методическая  копилка  преподавателя  /
        О.Б. Воронкова. – Ростов н/Д: Феникс, 2007. – 320 с.
    14. Гейн А.Г. Методика преподавания современного  курса  информатики  /
        А.Г. Гейн // Информатика. – 2003. – №34, 36, 38, 40,  42,  44,  46,
        48.
    15. Горячев А.В., Горина К.И., Суворова  Н.И.  Информатика  в  играх  и
        задачах: Учебный комплект (1–4). – М.: Баллас, 2002.
    16. Михеева Е.В. Практикум по информации: учеб, пособие/Е.В. Михеева. –
        М.: Академия, 2007. – 192 с.
    17. Уваров В.М.  Практикум  по  основам  информатики  и  вычислительной
        техники:  учеб.  пособие  /  В.М.  Уваров,  Л.А.   Силакова,   Н.Е.
        Красникова. – М.: Академия 2005. – 240 с.
    18. Софронова Н.В. Теория и методика обучения информатике. – М.: Высшая
        школа, 2004. – 223 с.


2.4.2 Қосымша әдебиет және қорлар
     1. Ізмұқанов М «12 жылдық  оқу  мерзіміне  көшу  туралы»  //  Бастауыш
        мектеп. -2004–С.1-3-5б
     2. Құланбай Ә «12 жылдық білім беру жүйесі» // Егемен Қазақстан. 2003.-
        С. 22 қаңтар
     3. Аймауытов Ж «Сабақтың комплекстік  жүйесінің  әдістері»  Қызылорда,
        1929ж -58б
     4.  Құрманалиев  М  «Әлемдік  білім  кеңістігіне  ену  мақсатымыз»  //
        Қазақстан Мұғалімі. -2006.-30 қыркүйек. –Б.3
     5.  Құсайынов  А   «12   жылдық   оқу:салыстырмалы   көзқарас»//Егемен
        Қазақстан. -2001. –С.24 тамыз
     6. Құсайынов А «Сапалы білім-заман талабы» // Егемен Қазақстан. -2007-
        2 қараша.-№339-340.-Б.8
     7.  Құсайынов  «Білім   реформасы:Дамыған   елдер   тәжірибесі//Егемен
        Қазақстан. -2005. -23 маусым. –С.139.-4б
     8. Құтпанбаев Ә  «12  жылдық  білімнің  қажеттілігі  //  Ұлт  Тағлымы.
        -2001. –С.4-5.-73-79б
     9. Әбілқасымова А  «Мектеп реформасы:  12  жылдық  білім  беруге  көшу
        қажет пе? // Егемен Қазақстан. -2004-С.24 ақпан
    10.  Өтеғали Е  «12 жылдық  эксперимент  сыныптарда  информатика  пәнін
        оқыту ерекшеліктері» // 12 жылдық білім беру. -2007.-12б
    11.  Буранбаев Л.С  «Жалпы білім беру мекемелерінің  қызметі  негізінде
        12  жылдық  білім  беру  жүйесіне   көшу»   эксперимент   жұмысының
        нәтижелері // Шағын Мектеп. -2004. -2 -1-13б
    12. «12 жылдыққа көшу жағдайында эксперимент барысында бастауыш сыныпта
        информатика пәнін оқытудың үлгісі» Информатика негіздері  2008ж-№2-
        24б
    13.  Мәдиева Қ. «12 жылдық білім беруді жүзеге асырайық»  //  Қазақстан
        мектебі. -2005.- №7. -3 б.
    14. Огородников И.П. «Сабақтың тиімділігін көтеру» - М, Білім, 1990.




Пәнді оқу бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар
•      Жалпы  курс  бойынша  «12  жылдық  мектепте   информатиканы  бейінді
  оқытудың негіздері» пәнінен  бағдарламада  берілген  талаптарды  орындап,
  берілген сұрақтарға жауап беру керек.
•  Көрсетілген  негізгі  әдебиеттер  тізіміндегі  әдебиеттердегі  теориялық
  материалдарды меңгеру керек.
• Қосымша әдебиеттердегі материалдарды  өздік  жұмыстарды  орындау  кезінде
  пайдалану керек.
• Жалпы  пәнді жақсы игеру  үшін   берілген  сұрақтарға  дұрыс  жауап  беру
  керек.
• Емтиханға дайындалу  кезінде  мысал  ретінде  берілген  есептерді  мұқият
  меңгеру керек.
Курс форматы
    Пән бойынша офф-лайн және он-лайн  сабақтар  жүреді.  Офф-лайн  сабақта
студенттер  материалды  дербес   оқып   игереді,   практикалық   сабақтарды,
модульдар бойынша бақылау тапсырмаларын орындайды, межелік  тестілеу  өтеді.
Топтық он-лайн семинарлаода ең маңызды  тақырыптар  талқыланады.  Әрбір  он-
лайн семинардың  күні  мен  уақыты,  тақырыбы  мен  тапсырмалары  алдын  ала
хабарланады. Осы семинарларға  белсенді  қатысу  керек.  Сонымен  қоса,  пән
бойынша он-лайн кеңестер жүргізіледі, олардың кестесі курс ішінде  жазылады.
Офф-лайн кеңес алу үшін оқытушыға хат жазып, жауап алуыңызға болады.




Курс саясаты
       Пәнді  студент  дербес  жүйелі  түрде  оқуы  тиіс,  қажет   болғанда
оқытушыдан кеңес алуға болады. Порталға үнемі кіріп,  оқыңыздыр,  оқытушының
жұмыс  бағдарламасында  немесе  практикалық  сабақтарда  берген  әдістемелік
нұсқауларын мұқият оқыңыздар.  Тек  дәрістер  материалымен  шектелмей,  курс
ішінде көрсетілген электрондық қорларды, әдебиетті  оқыңыздар.  Алдымен  бір
модульды оқып, игеріп,  тапсырмасын  орындаңыздар,  сонан  соң  ғана  келесі
модульға көшу керек.  Бақылау  тапсырмаларын  уақытында  орындап,  тексеруге
жіберу  қажет,  межелік  тестілерді  де  мерзімінде   өту   керек.   Бақылау
мерзімдері: 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тестілер үшін – 7-аптаның  соңы,
қалғандары үшін 15-аптаның соңы.


Баға қою саясаты
      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл
санын жинуы тиіс. Баллдардың максималды саны:
1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл,
2-рейтинг нәтижесі бойынша  8-15 апталарда – 300 балл.
Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600.
       Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 модуль  бойынша  максимум
150 балл, 2-модуль бойынша – максимум 120 балл)
2. Он-лайн семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін  (қатысу  үшін   –  20
балл, белсенділігі үшін максимум 100 балл)
3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 баллдан)
Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
Бақылау  мерзімдері  8-аптаның  соңы   және   15-аптаның   соңы.   Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  баллдың  60%
ғана қойылады.

Студент білімін бақылау
Студенттің білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі:
        • ағымдағы бақылау (әр модуль соңында жүргізіледі)
        • межелік бақылау тестілеу түрінде (8 және 15 апталарда)
        • қорытынды бақылау – семестр соңында бір рет жүргізіледі  (емтихан
          және  курстық  жұмысты  (жобаны)  қорғау,  мамандықтың   МЖМБС-на
          сәйкес).
      Студент пән бойынша емтиханға жіберілуі үшін оның семестрдегі жиынтық
рейтингілік бағасы 50% тең немесе артық болуы тиіс. Қорытынды баға 1 және  2
рейтинг пен емтихан нәтижесі бойынша есептеледі: 1-рейтинг  нәтижесінің  30%
+ 2-рейтинг нәтижесінің 30% + емтихан нәтижесінің 40%  қосындысына тең.
    Пән бойынша қорытынды баға келесі шкала бойынша анықталады (4 кесте).
        Әріптік, баллдық және пайыздық эквиваленттегі бағалар шкаласы

                                                                     4 кесте

|Әріптік   |Баллдың цифрлық  |Пайыздық мөлшері |Дәстүрлі жүйе бойынша    |
|жүйедегі  |эквиваленті      |                 |баға                     |
|баға      |                 |                 |                         |
|А         |4,0              |95 – 100         |Өте жақсы                |
|А–        |3,67             |90 – 94          |                         |
|В+        |3,33             |85 – 89          |                         |
|          |                 |                 |Жақсы                    |
|В         |3,0              |80 – 84          |                         |
|В–        |2,67             |75 – 79          |                         |
|С+        |2,33             |70 – 74          |                         |
|          |                 |                 |                         |
|          |                 |                 |Қанағаттанарлық          |
|С         |2,0              |65 – 69          |                         |
|С–        |1,67             |60 – 64          |                         |
|D+        |1.33             |55 – 59          |                         |
|D         |1,0              |50 – 54          |                         |
|F         |0                |0 – 49           |Қанағаттанарсыз          |
|I         |NA               |-                |Аяқталмаған              |
|P         |-                |өтті             |Пәнді өтті               |



Қашықтықтан кеңестер беру және оқу үдерісінің күнтізбелік графигі

                                                                     5 кесте
                № р/б |Апталар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |Жиыны
         1-рейтинг | |1 |Бақылау түрі | | | |ТМ1 | | |ТМ2 |МБ1 |300
   балл | |2 |Баллдар | | | |150 | | |120 |30 | | |3 |Кеңестер |OF |OL |OL
  |OF |OF |OL |OF |OF | | |№ р/б |Апталар |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |Жиыны
          2-рейтинг | | |1 |Бақылау түрі | | |ОС | | |ТМ3 |МБ2 |300
                                    балл
   | | |2 |Баллдар | | |120 | | |150 |30 | | | |3 |Кеңестер |OL |OL |OF |OF
|OL |OF |OF | | | |Белгілеулер: ТМ-модуль бойынша тапсырма; ОС-он-лайн
семинар;                      МБ-межелік бақылау; OL – он-лайн кеңес; OF-
офф-лайн кеңес




Пәндер