Файл қосу
Қазақ музыка тарихы
0000ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |Редакция № | | |«Қазақ музыка тарихы» |1.28.08.2013ж. | | |пәннің бағдарламасы | | | «Қазақ музыка тарихы» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013 ж. |Бет 2__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім» кафедрасының аға оөытушысы : ______________________Бейсембеков А.Т. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013 ж. |Бет 3__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Мазмұны | | | | | | | | |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013ж. |Бет 4__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек,Бейсембеков Аймуханбет Турсунбекович «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми – педагогикалық стажы – 20 жыл, тел: 42-52-68; , № 2 ғибарат, 219 дәрісхана - Пәннің аты - «Қазақ музыка тарихы»; - Кредиттер саны - 3 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Қазақ музыка тарихы 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2- курс студенттерінің 4-семестріне, 3 кредит 135 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты музыкалық дайындығы. жоғары дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыканың тарихын терең біліуге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - Қазақ музыка тарихы мәселерімен байланысты музыкалық білімдерді меңгеру; - Қазақ музыка тарихына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда пәнді талдауды игеру және оны шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - жоғары дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Жас үстаздың білім арқылы дамуы, оның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық әдістемелер арқылы дамытуға, өзін - өзі жетілдіру, қарым – қатынас, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013ж. |Бет 5_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | қажет нақты да жүйелі әлемдік музыка тарихы пәнінен білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Қазақ мзыка тарихын оқу- студенттердің музыкалық-педагогикалық кәсіби деңгейін көтеру,теория мен практиканы ұштастыру. 1.6.2 Сонымен бірге шет ел және әлем музыкасы тарихы,шет ел музыка әдебиеті курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Қазақ музыка тарихы пәні 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны 1-кесте |Тақырыптық аты: |Дәріс |Тәжірибе |СОӨЖ |СӨЖ | | |тер |лік | | | |«Қазақ музыкасының тарихы»сабағының |2 |1 |2 |6 | |мақсаты мен міндеті | | | | | |Ерте түрік кезеңінің музыкаларының |2 |1 |2 |6 | |ерекшеліктері. | | | | | |Орта ғасырдың музыка мәдениеті. |2 |1 |2 |6 | |Қазақ хандығы кезіндегі музыка |2 |1 |2 |6 | |19-шы ғасырдағы халықтық – профессионалды| 2 |1 |2 | 6 | |музыка мәдениеті. Аспаптық музыка. | | | | | |19-шы ғасырдағы халықтық – профессионалды| 2 |1 |2 |6 | |музыка мәдениеті. Әншілік мәдениет | | | | | |Ерте кездегі қазақ мәдениетінде музыканың|3 |1 |2 |6 | |алатың орны. | | | | | |19-шы ғасырдың аяғы мен 20-шы ғасырдың |3 |1 |2 |6 | |басындағы қазақ музыкасы. | | | | | |20-шы ғасырдың 30-шы жылдардағы қазақ |3 |1 |1 |8 | |музыкасының профессионалды дамуы. | | | | | |Ұлы Отан соғысы және 50-шы жылдардағы |3 |2 |1,5 |8 | |қазақ музыка мәдениеті | | | | | |60-шы – 70-шы жылдардағы қазақ музыкасы. |3 | 2 |2 |8 | |Қазіргі замандағы қазақ музыкасы. |3 |2 |2 |9,5 | |Барлық сағаттар: |30 |15 |22.5 |67,5 | Қолданылған әдебиеттер Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш. «Ғасырдан-ғасырға» оқулық.музыка,өнер, мәдениет. Алматы 2006ж. 318 б. 2. «Қазақ мәдениеті» Энциклопедия.Алматы 2005 ж. 3. Әбуғазы М. «Сары арқа әндері» Анталогия. Алматы 2009ж. 4. Қоңыраатбаев Т. Қазақ музыка тарихы. Оқулық.алматы. 2010-ж. 5.Аль- Фраби. Трактаты о музыке и поэзии.- Алматы, 1993. 6.Қоңыратбаев .Ә, Қоңыратбаев Т. көне мәдениет жазбалары.-Алматы1991. 7.Жүбанов А. Замана бүлбүлдары.Алматы. 2002 ж. 7. Аравин П. степные созвездия.- Алма-Ата, 1979. 8. Еламанова С. А. О профессионализме в казахской дореволюционной музыкальной культуре // Изв. АН КазССР, сер. Филол.- 1981, №4 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: «Қазақ музыка тарихы» пәні жас үстазға музыканың таихы мен әдебиетін кең түрде біліу мен бірге,оның қоғамдағы жас ұрпаққа эстетикалық,патриоттік тәрбие берудегі іскерлігін қалыптастырады және музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Қазақ музыка тарихы пәнін оқу – студенттердің музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Музыкалық- педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. 7. б) Дәрістік және тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Дайындық тұлғаның білім арқылы дамуы, тұлғаның кәсіби қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, өзін - өзі жетілдіру, қарым – қатынас, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теориясыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, ерінбей еңбек етсе,сонда студенттің білімі жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: дәріс сабағы -30, тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда және 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда және 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013 ж. |Бет 8_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Пәннің балға бөлінуі «_________________________» Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмыстар |75 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | 7 Қолданылған әдебиеттер Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш. «Ғасырдан-ғасырға» оқулық.музыка,өнер, мәдениет. Алматы 2006ж. 318 б. 2. «Қазақ мәдениеті» Энциклопедия.Алматы 2005 ж. 3. Әбуғазы М. «Сары арқа әндері» Анталогия. Алматы 2009ж. 4. Қоңыраатбаев Т. Қазақ музыка тарихы. Оқулық.алматы. 2010-ж. |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013 ж. |Бет 9_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 5.Аль- Фраби. Трактаты о музыке и поэзии.- Алматы, 1993. 6.Қоңыратбаев .Ә, Қоңыратбаев Т. көне мәдениет жазбалары.-Алматы1991. 7.Жүбанов А. Замана бүлбүлдары.Алматы. 2002 ж. 7. Аравин П. степные созвездия.- Алма-Ата, 1979. 8. Еламанова С. А. О профессионализме в казахской дореволюционной музыкальной культуре // Изв. АН КазССР, сер. Филол.- 1981, №4 |Курс |семестр | | |Бақылау түрі |қатыс|тс |СРОП |СӨЖ | | | | |у | | | | | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 | | |Апталар |8 | | |Бақылау түрі |қатысу |ТС |ОБСӨЖ|СӨЖ |РК | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 |90 | |Барлық семестр бойынша | |60 |150 |90 |120 |180 | Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 – 1 рубеждік бақылау; РК 2 – 2 рубеждік бақылау |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013 ж. |Бет 11_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны |Тақырыптық аты: |Дәріс |Тәжірибе |СОӨЖ |СӨЖ | | |тер |лік | | | |«Қазақ музыкасының тарихы»сабағының |2 |1 |2 |6 | |мақсаты мен міндеті | | | | | |Ерте түрік кезеңінің музыкаларының |2 |1 |2 |6 | |ерекшеліктері. | | | | | |Орта ғасырдың музыка мәдениеті. |2 |1 |2 |6 | |Қазақ хандығы кезіндегі музыка |2 |1 |2 |6 | |19-шы ғасырдағы халықтық – профессионалды| 2 |1 |2 | 6| |музыка мәдениеті. Аспаптық музыка. | | | | | |19-шы ғасырдағы халықтық – профессионалды| 2 |1 |2 |6 | |музыка мәдениеті. Әншілік мәдениет | | | | | |Ерте кездегі қазақ мәдениетінде музыканың|3 |1 |2 |6 | |алатың орны. | | | | | |19-шы ғасырдың аяғы мен 20-шы ғасырдың |3 |1 |2 |6 | |басындағы қазақ музыкасы. | | | | | |20-шы ғасырдың 30-шы жылдардағы қазақ |3 |1 |2 |6 | |музыкасының профессионалды дамуы. | | | | | |Ұлы Отан соғысы және 50-шы жылдардағы |3 |2 |1.5 |8 | |қазақ музыка мәдениеті | | | | | |60-шы – 70-шы жылдардағы қазақ музыкасы. |3 | 2 |1 |8 | |Қазіргі замандағы қазақ музыкасы. |3 |2 |2 |9,5 | |Барлық сағаттар: |30 |15 |22.5 |67,5 | 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны |ОБСӨЖ |СӨЖ | |1-2«Қазақ музыкасының тарихы»сабағының|1-6- . «Қазақ музыкасының | |мақсаты мен міндеті |тарихы»сабағының мақсаты мен міндеті | |3-5 Ерте түрік кезеңінің |6-11- . Ерте түрік кезеңінің | |музыкаларының ерекшеліктері. |музыкаларының ерекшеліктері | |6-8--Орта ғасырдың музыка мәдениеті. |12-18-Орта ғасырдың музыка мәдениеті. | |9-11- Қазақ хандығы кезіндегі музыка |19-26. Қазақ хандығы кезіндегі музыка | |12-13- 19-шы ғасырдағы халықтық – |27-37- . 19-шы ғасырдағы халықтық – | |профессионалды музыка мәдениеті. |профессионалды музыка мәдениеті. | |Аспаптық музыка. |Аспаптық музыка. | | 14-15- 19-шы ғасырдағы халықтық – |38-45 19-шы ғасырдағы халықтық – | |профессионалды музыка мәдениеті. |профессионалды музыка мәдениеті. | |Әншілік мәдениет |Әншілік мәдениет | |16-18- Ерте кездегі қазақ мәдениетінде|46-54-. Ерте кездегі қазақ | |музыканың алатың орны. |мәдениетінде музыканың алатың орны. | |19-20-19-шы ғасырдың аяғы мен 20-шы |55-61 19-шы ғасырдың аяғы мен 20-шы | |ғасырдың басындағы қазақ музыкасы |ғасырдың басындағы қазақ музыкасы | |21-22,5-20-шы ғасырдың 30-шы |62-67,5-20-шы ғасырдың 30-шы | |жылдардағы қазақ музыкасының |жылдардағы қазақ музыкасының | |профессионалды дамуы |профессионалды дамуы | |ПОӘК |Ред. № 1.28.08.2013 ж. |Бет 13_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 7 «Қазақ музыка тарихы» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 – «Қазақ музыка тарихы» пәнінен күнтізбелік жоспар |№ |Бақылау түрі |Баллы|Апталар |Қорыты| | | | | |нды | | | | | |балл | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 РК2 | | |1 |Дәріс |100 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |100 | |2 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |50 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |50 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |* |90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |1000 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz