Файл қосу
Балалар психологиясы. Әлеуметтік психология
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Педагогикалық психология пәні 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2013 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2013 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2013 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» 09 2013 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Педагогикалық психология» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010300 «Педагогика және психология»мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейкестілігімен, курстың саясатымен, оқыту үрдісінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Педагогикалық психология» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптармен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған. 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР МЖОС 3.08.037-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2006 жылғы 7 тамызындағы №671 бекітілген және енгізілген 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Пәннің оқу-әдістемелік кешені Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары құрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар 3.2 Пәннің мақсаты Халыққа білім беру тұжырымдамаларындағы негізгі бағытты жүзеге асыру, өсіп келе жатқан ұрпаққа білім беру мен тәрбиелеу үрдісін жаңаша іске асыру қажеттілігі оқу педагогикалық жұмысқа айрықша мән беру болып табылады. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: – әртүрлі оқу тәрбие жағдайларын шешкен кезде ғана психологиялық және педагогикалық талдау жасай алу және оны біріктіре алу; – оқыту және тәрбиелеу мәселесін шешу және зерттеу сферасын кеңейту; – студенттердің өздігінен психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізуіне мүмкіндік беретін білім, іскерлік және дағдыларын қалыптастыру. 3.4 Оқу нәтижесі Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - білуі керек: оқыту, тәрбиелеу және дамудың өзара байланыстылығын, тәрбиелеу психологиясын, оқыту психологиясын, мектеп ұжымының психологиясын, ұстаз психологиясын. - игеруі керек: педагогикалық қызметіне ақпараттық-қалыптастыру, құрастырушылықты, жобалаушылықты, ұйымдастырушылықты және әдістемелік дағдыларын дамытуды. - меңгеруі керек: әдістерді орынды қолдану іскерлігін. - істей алуы керек: пән бойынша меңгерген білімін күнделікті өз іс- әрекетінде, сонымен қатар, кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен. - түсінуі керек: оқыту, тәрбиелеу және дамудың өзара байланыстылығын, тәрбиелеу психологиясын, оқыту психологиясын, мектеп ұжымының психологиясын, ұстаз психологиясын. - болуы керек: адамдар арасындағы қарым-қатынасты зерттеу әдістемелері. - қабылдауы керек: жобалау әдісін меңгеруді. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1 Әлеуметтану 3.5.2 Мәдениеттану 3.5.3 Педагогика 3.5.4 Философия. 3.6 Курстың постреквизиті: 3.6.1 Балалар психологиясы 3.6.2 Жас ерекшелік психологиясы 3.6.3 Әлеуметтік психология 3.6.4 Этнопсихология 3.6.5 Психодиагностика 3.6.6 Психокоррекция және кеңес беру. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан Кесте 1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК | |с | |саны |(сағ.) | | | |Дәріс |Семи- |Лаб. |ОЖСӨЖ |СӨЖ | | | | | |нар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Педагогикалық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 35-48 | | |психологияның | | | | | |3 Б. 5-9 | | |мақсаты, | | | | | |7 Б. 47-210 | | |міндеттері, | | | | | | | | |мазмұны | | | | | | | |2 |Педагогикалық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 51-55 | | |психологияның | | | | | |8 Б. 210-225 | | |зерттеу | | | | | | | | |пәні,обьектісі, | | | | | | | | |құрылымы, зерттеу| | | | | | | | |әдістері | | | | | | | |3 |Педагогикалық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |психологияның | | | | | |7 Б. 105-135 | | |әдіснамалық | | | | | |4 Б. 52-69 | | |негіздері | | | | | | | |4 |Оқушылардың ақыл |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |– ой және жеке | | | | | |7 Б. 12-165 | | |тұлғасының | | | | | |8 Б. 14-28 | | |дамуының жас | | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |5 |Қазіргі кезеңдегі|2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 35-48 | | |білім беру | | | | | |3 Б. 5-9 | | | | | | | | |7 Б. 47-210 | |6 |Оқу іс-әрекетінің|2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |қалыптасуы және | | | | | |7 Б. 12-165 | | |құрылымы | | | | | |8 Б. 14-28 | |7 |Оқыту және дамыту|2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |арақатынасы | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |8 |Білімді, |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |іскерлікті, | | | | | |4 Б. 52-69 | | |дағдыны меңгеру | | | | | |7 Б. 12-165 | | |процесі | | | | | |8 Б. 14-28 | |9 |Педагогикалық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |қарым-қатынас | | | | | |7 Б. 105-135 | | |психологиясы | | | | | |4 Б. 52-69 | |10 |Мұғалім мен |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |оқушылар | | | | | |7 Б. 105-135 | | |арасындағы | | | | | |4 Б. 52-69 | | |қарым-қатынастың | | | | | | | | |психологиялық – | | | | | | | | |педагогикалық | | | | | | | | |негіздері | | | | | | | |11 |Қарым-қатынастағы|2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |қиындықтың жалпы | | | | | |4 Б. 52-69 | | |сипаттамасы | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |12 |Педагогикалық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |өзара | | | | | |4 Б. 52-69 | | |әрекеттесуде | | | | | |7 Б. 12-165 | | |болатын | | | | | |8 Б. 14-28 | | |қиындықтардың | | | | | | | | |сипаттамасы | | | | | | | |13 |Мұғалімнің |2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |педагогикалық | | | | | |7 Б. 105-135 | | |іс-әрекетінің | | | | | |4 Б. 52-69 | | |психологиясы | | | | | | | |14 |Мұғалімнің кәсіби|2 |1 |- |1,5 |4,5 |6 Б. 29-56 | | |және жеке | | | | | |7 Б. 105-135 | | |тұлғалық дамуы | | | | | |4 Б. 52-69 | |15 |Педагогикалық |2 |1 |- |1,5 |4,5 |1 Б. 32-95 | | |ұжым психологиясы| | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | | |Барлығы: |30 |15 |- |22,5 |67,5 | | 5 СӨЖ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Педагогикалық психология мақсаты, міндеттері, мазмұны 5.2. Педагогикалық психологиының зерттеу пәні, құрылымы, зерттеу әдістері 5.3. Педагогикалық психологияның әдіснамалық негіздері 5.4. Оқушылардың ақыл-ой және жеке тұлғасының дамуының жас ерекшеліктері 5.5. Қазіргі кезеңдегі білім беру 5.6. Оқу іс-әрекетінің қалыптасуы және құрылымы 5.7. Оқыту және дамыту арақатынасы 5.8. Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру 5.9. Педагогикалық психология мақсаты, міндеттері, мазмұны 5.10. Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым-қатынастың психологиялық- педагогикалық негіздері 5.11. Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипатамасы 5.12. Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың сипаттамасы 5.13. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы 5.14. Мұғалімнің кәсіби және жек тұлғалық дамуы 5.15. Педагогикалық ұжым психологиясы. Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық қызмет 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ: Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекіліктер, |Өздік оқуға |Бақылау | | |ТСО, плакаттар, |арналған |формасы | | |лабораториялық |сұрақтар | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Педагогикалық |Педагогикалық |Ғылыми | |Реферат | |психологияның |психологияның |әдебиеттерге шолу | | | |мақсаты, |ғылымдар | | | | |міндеттері, |жүйесіндегі орны.| | | | |мазмұны |Оның басқа ғылым | | | | | |салаларымен | | | | | |байланысы | | | | |Педагогикалық |Психологиялық – |Жазбаша есеп беру | |ауызша | |психологияның |педагогикалық | | |пікір | |зерттеу |зерттеулердің | | |алмасу | |пәні,обьектісі,|негізгі кезеңдері| | | | |құрылымы, | | | | | |зерттеу | | | | | |әдістері | | | | | |Педагогикалық |Оқыту |Аннотация жазу, | |конспект | |психологияның |процесіндегі |талдау | | | |әдіснамалық |адамның | | | | |негіздері |психикалық | | | | | |дамуының | | | | | |әлеуметтік – | | | | | |методологиялық | | | | | |негізі | | | | |Оқушылардың |Жас ерекшелік |сызбалар | |Жазбаша | |ақыл – ой және |кезеңдерге бөлуді| | |жұмыс | |жеке тұлғасының|оқу іс – әрекеті | | | | |дамуының жас |барысында | | | | |ерекшеліктері |қарастыру | | | | |Қазіргі |Қазіргі кездегі |слайдтар | |Ауызша | |кезеңдегі білім|оқытудың негізгі | | |сұрау | |беру |бағыттары | | | | |Мұғалім мен |Педагогикалық |сызбалар | |Ауызша | |оқушылар |қиындықтардың | | |сұрау | |арасындағы |педагогқа әсері | | | | |қарым-қатынасты| | | | | |ң психологиялық| | | | | |– педагогикалық| | | | | |негіздері | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ: Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | |1 |Столяренко Л.Д. Педагогическая |4 |7 |50 | | |психология. - М., 1990. | | | | |2 |Волков К.Н. Психологи о |4 |7 |62 | | |педагогических проблемах. М.: | | | | | |Просвещение, 1981 | | | | |3 |Крутецский В.А. Основы |7 |7 |100 | | |педагогических психологии. - | | | | | |М.,1972 | | | | |4 |Немов Р.С. Психология. Книга 2. |3 |7 |50 | | |М., 2000. | | | | |5 |Зимняя И.А. Педагогическая |7 |7 |100 | | |психология. М., 1995 | | | | |6 |Мұқанов М. Педагогикалық |2 |7 |42 | | |психология очерктері. Алматы. | | | | | |1962 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Выготский Л.С. Педагогическая психология. - М.,1991 8.1.2 Волков К.Н. Психологи о педагогических проблемах. М: Просвещение, 1981 8.1.3 Крутецский В.А. Основы педагогических психологии. М., 1972 8.1.4 Немов Р.С. Психология.Книга 2. - М., 2000. 8.1.5 Зимняя И.А. Педагогическая психология. -М., 1995 8.1.6 Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. - Алматы,1962 8.2. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Леонтьев А.А. Психология общения. Изд.Тарту. 1976 8.2.2 Парыгин Б.Д. Социальная психология. - СПб. 1999 8.2.3 Руденский Е.В. Социальная психология.- М., 1997. 8.2.4 Кузьмин Е.С.Основы социальной психологии. - ИВГУ. 1979 8.2.5 Ломов Б.Ф. Общение и социальная регуляция поведения индивида. - М., 1976.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz