Файл қосу
Органикалық қосылыстар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-10.1.126/02-2014 | |ПОӘК | | | |Магистрантқа арналған |Баспа № 1 күні | | |«Органикалық химияның |11.09 2014 ж. | | |қазіргі заманғы мәселелері» | | | |пәнінің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ» 6М060600 – «Химия» мамандығы үшін МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы « 29 » 08 2014 ж. Л. К. Оразжанова, х.ғ.к, доцент м.а кафедра «Химия» 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра мәжілісінде «Химия» Хаттама № 1 « 29 » 08 2014 ж. Кафедра меңгерушісі Б.Х. Мұсабаева 2.2 Факультеттің инженерлік-технологиялық оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама № 1 « 05 » 09 2014 ж. Төрайымы « 05 » 09 2014 ж. С.С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № 1 « 11 » 09 2014 ж. Төрайымы « 11 » 09 2014 ж. Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |Жалпы ережелер |4 | |Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу |5 | |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар |6 | |Пәннің форматы |6 | |Пәннің саясаты |6 | |Баға қою саясаты |7 | |Әдебиет |8 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Оразжанова Ләззат Каметай қызы, х.ғ.к. Кафедра «Химия» Байланыс ақпарат – тел:35-05-90, оқу ғимараты №4, кабинет №418 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 402 Пән бойынша кредит саны - 3 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Органикалық химияны игерген химиктер үшін молекуланың реакциялық қабілеттілігін, реакцияның стереохимиялық жүруін және механизмді талқылау мезомерия және резонанс концепцияларына негізделген болуы тиіс. Осы тұрғыда бұл курста ауыспалы күй теориясы, электрондық ығысу теориясы, реакциялардың негізгі механизмдері, сонымен қатар органикалық затқа функциялар енгізу және органикалық молекуланы құрастыру кезінде пайда болатын синтетикалық органикалық химиядағы мәселелік жағдайлар қарастырылады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға органикалық химия саласындағы жаңа теориялық жетістіктерді меңгеріп, алған білімдерін ары қарай магистрлік диссертацияларын орындау және одан кейінгі ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмыстарында пайдалана білу. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: органикалық химияның қазіргі заманғы проблемалары мен жетістіктері жөнінде түсінік қалыптастыру қажет 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті: Білуге тиісті: • Реагенттердің негізгі типтерін, реакциялардың жүргізу әдістерін • Электронды орынбасудың негізгі теориясын, химиялық реакцияның аралық жағдайын; • Барлық реакция типтерінің стереохимиялық заңдылықтарын; • Функционалдық топтарды қорғау мен органикалық синтездің негізгі әдістерін Орындай алуға тиісті: • Процесс сатылары, байланыстың үзілуі, реагенттер типі бойынша органикалық реакциялардың түрлерін анықтай білу; • Молекуладағы реакция орталығын анықтап, оларға сипаттама беруге (қышқылдық, негіздік, электрофильді немесе нуклеофильді), сондай ақ функциянын реакцияға қабілеттілігін білуге; • Органикалық қосылыстардың реакцияларын, оның жағдайын түсіндіру, экологиялық тазасын және ең тиімдісін таңдай білу, соның ішінде қазіргі заманғы органикалық химияға лайықты болу. 1.6. Пән пререквизиттері: 1.6.1 Заттар және материалдарды зерттеудің заманауи физико-химиялық әдістері 1.7. Пән постреквизиттері: 1.7.1 Медико-биологиялық полимерлер 1.7.2 Макромолекулалардың түзілу механизмдері 1.7.3 Полимерлерді алу және зерттеу әдістері 1.7.4 Полимерлердің физика-механикалық қасиеттерін зерттеу 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте 1 |№, |Тақырыптың аталуы |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с| | | | | | |Дәріс|Лаб |БОӨЖ |БӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |Органикалық құрылыс |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |теориясының қазіргі күйі. | | | | |, | | |Органикалық қосылыстар | | | | |7.2.1 | | |молекулаларындағы | | | | | | | |электрондық эффектілер. | | | | | | | |Гибридтелу және көп атомды |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |молекулалардың формалары. | | | | |, | | |Молекулалық орбиталдардың | | | | |7.2.1 | | |қозуы. | | | | | | | |Ішінара және молекула аралық|2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |әсерлесу | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Молекулалық (-орбиталдары, |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |(-орбиталдардың графикалық | | | | |, | | |құрылымы, (-системасы және | | | | |7.2.1 | | |гетероатомының құрамында бар| | | | | | | |(-жүйелер | | | | | | | |Бос радикалдар |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | | | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Карбокатиондар. Карбаниондар|2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | | | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Льюис қышқылдары мен |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |негіздері | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Бренстед қышқылдары мен |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |негіздері | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Алифатты нуклеофильді |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |орынбасу | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Элимерлеу реакциялары |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |Алифатты электрофильді | | | | |, | | |орынбасу | | | | |7.2.1 | | |С=С қос байланысы бойынша |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |қосылу. Карбонил тобы | | | | |, | | |бойынша қосылу және ұқсас | | | | |7.2.1 | | |реакциялар | | | | | | | |Ароматты электрофильді |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |орынбасу | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Ароматты нуклеофильді |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | |орынбасу. Ароматты гомолитті| | | | |, | | |орынбасу | | | | |7.2.1 | | |Сигматропты қайтатоптасулар.|2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | | | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | | |Хиральді молекулалар |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.1.6| | | | | | | |, | | | | | | | |7.2.1 | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР Органикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері курсын оқыту өзара байланысқан төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық сабақ және МОӨЖ - магистранттардың оқытушымен өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте констпект жазуға әрбір білім алушы міндетті. Конспектіні оқулықтардан және оқу құралдарынан алынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектіні лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. МӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста білімалушылар әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Курс бойынша 50 минуттық дәріс аптасына 1 рет, 50 минуттық практикалық сабақ аптасына 2 рет, 75 минуттық МОӨЖ 1 рет болады. 5 ПӘН САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Дәрістерге, практикалық сабақтарға қатысу қатаң түрде міндетті болып табылады. Егерде әлдебір себептермен сабаққа қатыса алмасаңыз, сізге барлық босатқан сабақтардағы қабылданбаған материалдар үшін жауапкершілік жүктеледі. Оқу жоспары бойынша босатқан (қатыспаған) сабақтарды қайта қабылдау қарастырылмаған, сондықтан мұғалім тапсырмасы бойынша білімалушы босатқан тақырыбы бойынша 5 есеп шығаруы керек. Тәртіп: Сабақ барысында ұдайы тәртіпбұзушылық аудиториядан қуылумен жазаланады және сәйкесінше сабақ босатқаны үшін рейтінгілік бағасы төмендетіледі. Практикалық сабақтар: Практикалық сабаққа дәріс материалының конспектісі, практикалық жұмыстың теориялық білімі бар білімалушылар ғана жіберіледі. Білімалушылар есептеу формулаларын, негізгі түсініктерді және есептеу кезінде шығатын заңдылықтарды түсіндіре білулері керек. Межелік аттестация: Межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысуы, белгіленген мерзімде МӨЖ орындауы, сабақ барысындағы ауызша немесе жазбаша жауаптарымен, тестілеу нәтижелерімен және межелік бақылауды ескере қойылады. Емтихан: Ауызша емтихан негізінде рұқсат алған барлық білімалушыларға қорытынды емтихан жүргізіледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың реттелуі кестеде көрсетілген «Органикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері» пән бойынша баллдардың реттелуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 апта арасында дәрісханалық сабақтарға|30 | | | |қатысу | | | |1 |Электрондық ығысулар мен ауыспалы күйлердің|0 |ПС | | |қазіргі заманғы теориясының негіздері. | | | | |Индуктивтік және мезомерлік эффектілер. | | | | |Мысалдармен талқылау | | | |2 |Нуклеофильді орынбасу. Реакция жылдамдығы |20 |ПС | | |мен орынбасу стереохимиясына әсер етуші | | | | |факторлар. Мысалдармен талқылау | | | |3 |Электрофильді орынбасу. Нуклеофильді және |20 |ПС | | |электрофильді орынбасу реакцияларының | | | | |ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Реакция | | | | |мысалдары. Ауыспалы күй. Реакция мысалдары,| | | | |электрофильді реакциялардың дербес | | | | |жағдайлары. | | | |3 |Кребс циклі тақырыбына реферат жазу |50 |МӨЖ | |4 |Гомолиттік орынбасу. Бос радикалдағы |20 |ПС | | |реакциялардың ерекшеліктері, факторлардың | | | | |әсері. Әртүлі көмірсутек радикалдары | | | | |мысалдарында талқылау, еріткіштің | | | | |полярлығының әсері, мысалдар. | | | |5 |Қанықпаған байланыстарға қосылу |20 |ПС | | |реакциялары. Марковниковтың жалпы және | | | | |дербес ережесі. Қосылу бағытына статикалық | | | | |және динамикалық факторлардың әсерін талдау| | | |5 |Күрделі эфирлердің биологиялық ролі |50 |МӨЖ | | |тақырыбына реферат жазу | | | |6 |Радикалды қосылу. Радикалды бөлшек |20 |ПС | | |активтілігі. Караш эффектісі. Реакциялар | | | | |мысалдары. | | | |7 |Ароматты қосылыстар. Ароматты қатардағы |0 |ПС | | |электрофильді орынбасу реакцияларының жалпы| | | | |сызба нұсқасы. Орынбасушылардың бағыттаушы | | | | |эффектісі. 1-, 2-, 3-текті бағыттаушылар | | | | |мысалында талдау | | | |7 |Межелік бақылау |70 |ПС | |1-7 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл |300 | | | |8 – 15 апта арасында дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Ароматты сақинадағы радикалды және |15 |ЗС | | |нуклеофильді орынбасу реакциялары жайындағы| | | | |жалпы мағлуматтар. Реакциялар механизмдері.| | | | |Орынбасушылардың орынбасу бағытына әсері. | | | | |Мысалдар. | | | |9 |Алифатты және ароматты қатардағы орынбасу |15 |ЗС | | |механизмдерінің ұқсастықтары мен | | | | |ерекшеліктері | | | |9 |Гетероциклдардың стереохимиясы тақырыбына |50 |БӨЖ | | |реферат жазу | | | |10 |Функционалды топтарды: галоген, спирт тобы,|14 |ЗС | | |карбонил және карбоксил тобы, күрделі эфир | | | | |тобы, нитро-, нитрозо-, амино-, сульфо-, | | | | |алкокситоптарды, нитрил тобын енгізу | | | |11 |Практикалық пайдалы заттар синтезінде |14 |ЗС | | |функционалды топтарды қорғау және оларды | | | | |қайта шығару. Мысалдар | | | |12 |Циклді қосылыстар. Реакция классификациясы.|14 |ЗС | | |Дильс-альдер реакциясы. Диен мен диенофил | | | | |реакциясының региоселективтілігі | | | |12 |Бірнеше хиральді орталығы бар қосылыстар |50 |БӨЖ | | |тақырыбына реферат жазу | | | |13 |Қос байланыс бойынша карбендердің қосылу |14 |ЗС | | |механизмі. 1,3-диполярлы циклді қосылу | | | |14 |Вудвард-Хоффманның циклдене қосылуға |14 |ЗС | | |арналған ережесі | | | |15 |Макроциклді молекуланың хиральдылығы |0 |ПС | |15 |Межелік бақылау |70 |ЗС | |8 - 15 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл |300 | | |Емтихан бойынша жалпы балл |400 | | |Академиялық кезен бойынша жалпы балл |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Бруис, П.Ю. Органикалық химия негіздері. 1-бөлім: оқулық /П.Ю. Бруис. – Алматы: Полиграфкомбинат, 2013. – 420 б. 7.1.2 Сейітжанов,Ә.Ф. Органикалық химия: оқулық / Ә.Ф. Сейітжанов.- Алматы: Print-S, 2005.- 446 б. 7.1.3 В.Ф. Травень. Органическая химия. – М.: Академкнига, 2008. Т.1. 727с. 7.1.4 В.Ф. Травень. Органическая химия. – М.: Академкнига, 2008. Т.2. 582с. 7.1.4 В.Л. Белобородов, С.Э. Зурабян, А.П. Лузин, Н.А. Тюкавкина. Органическая химия. – М.: Дрофа, 2008. –Кн.1: 638 с. 7.1.5 Реутов О.В., Курц А.Л., Бутин К.П. органическая химия. М.: лаборатория знаний. – 2004. В 4-х книгах 7.1.6 Илиэл Э. Основы стереохимии. М.: Бином. Лаборатория знаний. - 2005 7.1.7 Илиэл Э., Вайден С., Дойл М. Основы органической стереохимии. М.: Бином. Лаборатория знаний. – 2007. – 703 с. 7.1.8 Ли Дж. Дж. Именные реакции. Механизмы органических реакций. М.: Бином. Лаборатория знаний. – 2006. -456с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 В.А.Смит, А.Д.Дильман. Основы современного органического синтеза. –М.: Бином. Лаборатория знаний, 2009. – 750с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz