Файл қосу

Жанұялық қатынас



(ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
      ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК                                        |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК               |                            |
| ПОӘК                    |______2013 жылғы   |УМКД 042-16.1.31/01-2013    |
|«Жанұялық қатынас        |№ 2 басылым        |                            |
|психологиясы» пәнінің    |                   |                            |
|студенттерге арналған    |                   |                            |






        5В010300 «Педагогика және психология»   мамандығына  арналған
                                   3 курс
                   «Жанұялық қатынас психологиясы» пәнінің

                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    СЕМЕЙ
                                    2013
                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
п.ғ.магиcтрі Кошкимбаева Р.Х.
 ____________ «___» _________20__ ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ж.

ОӘК төрағасы________________ Рскелдиев Б.А.


4  «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 2 БАСЫЛЫМЫ


















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер





































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Кошкимбаева Раиса Халыковна, педагогика ғылымының магистрі, аға оқытушы
«Педагогикалық психология» кафедрасы
Ақпараттық  қатынас - телефон: 42-06-41, №2 оқу ғимараты
Сабақ өтетін орын – сабақ кестесіне сәйкес
2013-2014 оқу жылы
Пән бойынша кредит саны - 2


   |Курс|Семестр                         |Кредит                       |Лекция       |
|    |                                |Дәріс   |Тәжіриб|ОСӨЖ  |СӨЖ   |             |
|    |                                |        |елік   |      |      |             |
|1   |Жанұя психологиясына кіріспе.   |1       |1      |      |      |2,3,4        |
|2   |Жанұяның методологиялық         |1       |1      |      |      |1,3,4,5      |
|    |негіздері.                      |        |       |      |      |             |
|3   |Жанұяның құрамы және түрлері.   |1       |1      |№1    |№1    |2,3,4,6      |
|    |                                |        |       |3с    |5с    |             |
|4   |Жанұялық қарым-қатынастардың    |1       |1      |1     |№2    |2,3,4,6      |
|    |типтері.                        |        |       |      |5с    |             |
|5   |Жанұяның негізгі қызметтері мен |2       |2      |№2    | №3   |2,3,4,6      |
|    |ерекшеліктері.                  |        |       |3с    |5с    |             |
|6   |Жанұядағы дағдарыстар.          |2       |2      |№3    |№4    |6,7,8,9      |
|    |                                |        |       |3с    |6с    |             |
|    |Межелік бақылау 1               |        |       |      |      |             |
|7   |Ата-ана алғашқы тәрбиешілер.    |1       |1      |№4    |№5    |2,3,4,5      |
|    |                                |        |       |1с    |6с    |             |
|8   |Жанұялық тәрбие.                |2       |2      |      |№6    |2,3,4,6      |
|    |                                |        |       |      |6с    |             |
|9   |Жанұя мен мектеп арасындағы     |2       |2      |№5    |№7    |1,2,3,4      |
|    |өзара әрекеттестік.             |        |       |2с    |6с    |             |
|10  |Жанұяның тәрбиелік мүмкіндігінің|      2 |     2 |№6    |№8    |11,14,16,17  |
|    |диагностикасы                   |        |       |3с    |6с    |             |
|    |Барлығы:                        |15      |15     |15    |45    |             |












      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ


    Студент  аталған   курс  бойынша  мынадай  теориялық  және  практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмүны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер   тізімі   бар.   Оқушылар   мен
студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жүмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  СӨЖ  және  ӨСӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.

    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  мұғалімнің  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  СӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің  теориялық   білімі,  белсенділігі,
ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.


    5 КУРС САЯСАТЫ
    Курсты оқу барысында алынған ұпай  жинақталып,  жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы,  СӨЖ,
ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу  жұмыстарын  орындағаны  жөніндегі   ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық   ұпайлар   жинақталып,   бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының  қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында
өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу  емтиханға  7  күн  қалғанда
аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға  кіргізілмейді.
Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс   көлемін
ұлғайтылады;   Тапсырмалар   оқытушы   тағайындаған   уақытта   қабылданады.
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге  талдау   т.б.);
Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу  үрдісіне
белсенді түрде қатысу қажет.


      6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Жанұялық қатынас психологиясы» пәні бойынша ұпай бөлінісі
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі                       |Ұпай жиыны    |Ескерту        |
|1     |2                                  |3             |4              |
|      |1-7 апта бойы дәріске қатысу       |30            |               |
|2     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |Тәжірибелік                        |20            |               |
|3     |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |40            |               |
|      |ОСӨЖ                               |15            |               |
|4     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|5     |Тәжірибелік                        |20            |               |
|      |Тәжірибелік                        |25            |               |
|6     |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |35            |               |
|      |ОСӨЖ                               |15            |               |
|7     |Межелік бақылау 1                  |60            |               |
|1-7 апта бойынша барлық ұпай саны         |300           |               |
|      |8-15 апта бойы дәріске қатысу      |30            |               |
|8     |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |Тәжірибелік                        |15            |               |
|9     |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |25            |               |
|  10  |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |ОСӨЖ                               |10            |               |
|      |Тәжірибелік                        |15            |               |
|11    |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |25            |               |
|      |Тәжірибелік                        |15            |               |
|12    |                                   |              |               |
|      |СӨЖ                                |15            |               |
|      |ОСӨЖ                               |10            |               |
|13    |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |СӨЖ                                |10            |               |
|14    |Тәжірибелік                        |15            |               |
|      |ОСӨЖ                               |10            |               |
|15    |Межелік бақылау 2                  |60            |               |
|8-15 апта бойынша барлық ұпай саны        |300           |               |
|Емтихан ұпайы                             |400           |               |
|Академиялық мерзімге жиынтық ұпай         |1000          |               |




7 ӘДЕБИЕТТЕР

Негізгі әдебиеттер:
1. Эйдемиллер Э, Юстицкис В. Психология и психотерапия семьи. СПб.,1999.
2. Ковалев С.В. Психология семейных отношении. М., 1987
3. Гребенников И.В. Основы семейной жизни. Учебн. Пособие- М., 1991
4. Ковалев С.В. Психология современной семьи. М., 1998
5. Жарикбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов  В.В.  Семейная  жизнь  молодоженов.
   /Психология и этика. Учебник. А., 2001
6. Владин В.Е., Капустин Д.З. Гармония семейных отношений. А., 1991
7. Сысенко В.А. Супружские конфликты. М., 1989
8.  Трапезникова  Т.М.  Этика  и  психология  семейных   отношений.   Учебн.
   Пособие.Л., 1988
9. Рогов Е.И. Психология отношений мужчины и женщины. М., 2002
10. Джеймс М. Брак и любовь. М., 1985
11. Алешина Ю. Индивидуальное и семейное  психологическое  консультирование.
   И.,1999.
12. Большой психологический словарь /  Сост.  И  общ.  Ред.  Б.Г.Мещерякова,
   В.П.Зинченко СПб., 2003.
13. Игровая семейная психотерапия./Под ред. Шефера Ч., Кэри Л; П.,2001.
14. Лиза Х.Макэлрит, Тони  Х.Эйзенштадт.  Семейная  игровая  психотерапия  в
   работе с детьми, имеющими отставание в развитии. Питер., 2002.
15. Манадес К. Системная семейная психотерапия. М.,1999.
16.  Методики  диагностики  психических  состояний  и  анализ   деятельности
   человека. М.,1994.
17. Пэпп П. Семейная терапия и ее парадоксы. М.,1998.
18. Практикум по арт-терапии. Под ред. А.И.Копытина.-Спб, «Питер»,2000.
19. Психотерапевтическая энциклопедия. Под ред.Б.Карвасарского.СПб,1998.
20. Минухин С. Фишман Ч. Техники семейной терапии. М.,1998.


Пәндер