Файл қосу
Кәсіпке баулу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық факультеті | | |3 деңгейдегі СМК құжаты | |ПОӘК 042-18.19-51-2013 | | | | | | |Баспа № _____ | | |ПОӘК | | | |«Кәсіптік білім беру | | | |педагогикасы» пәнінен оқытушыға | | | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | «Кәсіптік білім беру педагогикасы» пәнін оқыту-әдістемелік кешен 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы үшін Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Сарсекова Г.К. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «25» қыркүйек 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «04» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Т.Ш. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. 4. Алғашқы рет енгізілді (« » ____________ 20 __ж. №__ басылымның орнына) МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1 Қолданылу облысы «Кәсіптік білім беру педагогикасы» пәнін оқыту-әдістемелік комплекске енетін оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы 5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығының студенттеріне арналған. 2 Нормативті сілтемелер Бұл «Кәсіптік білім беру педагогикасы» пәні бойынша оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: - 5В010300-"Педагогика және психология" мамандығының 6.08.013-2009 ж. ҚР МЖМБС сай түзілген. - СТУ 042 – РГКП – СГУ – 8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; - ДП-042-08.10.10.12–2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3 Жалпы жағдайлар 3.1 Пәннің мазмұны 3.2 Пәннің мақсаты Курсты оқыту мақсаты - студенттерді болашақ педагогикалық кызметке дайындаудың әдістемелік негізін қалау, жалпы білім беретін мектептерде оқушы жастармен бастауыш кәсіптік білім мен еңбек технологиясының типтік оқу бағдарламаларының тарауларына сәйкес жемісті жұмыстар жүргізуіне, мектеп оқушыларын Республикадағы жаңаша әлеуметтік және экономикалық жағдайларда еңбекке дайындауға кажетті білім, іскерлік және дағдысын калыптастыру. 3.3 Пәннің міндеттері - Кәсіпке оқыту мазмұнынының әр кезеңіндегі білім беру мазмұны жөнінде студенттерге нақты түсінік беру; педагогтың сабақты ұйымдастыруы мен материалдық жабдықтауы, оларды жоспарлау жұмыстарының мазмұнымен таныстыру, сабақтан тыс, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен басқаруға болашақ мұғалімдерді дайындау; - Жан-жақты дамыған, шығармашылық қабілеті жоғары, кәсіби бейім тұлғаны тәрбиелу және жетілдіруге жағдай жасау; болашақ кәсіби қызметінде өзін өзі айқындау мен өз мүмкіндігін жүзеге асыруға дайындау; - Студенттерді педагогикалық еңбекті тиімді ұйымдастыруға, оқушы жастарға білім берудің тиімді әдістері мен формаларын, оқу құралдарын таңдауға, әдістемелік, анықтамалық және арнайы әдебиеттермен жұмыс жасауға үйрету; 3.4 Пәнді оқу барысында студенттердің - қоғамның казіргі даму кезеңіне сай кәсіпке окыту мақсаттары мен міндеттерін оқушы жастарға насихаттай білу; - бағдарлама мазмұнындағы оқу материалдарына байланысты оқытудың аса тиімді формаларын, әдістері мен кұралдарын іріктеу; - арнайы, аныктамалық және әдістемелік әдебиеттерді пайдалану; - күнтізбелік-тақырыптык және күнделікті сабак жоспарларын әзірлеу және оларды әдістемелік жабдықтау; - жалпытехникалық және арнайы пәндер бойынша сыныптан тыс және мектептен тыс сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу; - оқу барысында және сыныптан тыс жұмыстарда оқушылармен еңбекке тәрбиелеу мен кәсіби бағдар жұмыстарын жүргізу. 3.5 Пән пререквизиттері: 3.5.1. Жалпы педагогика; 3.5.2. Педагогикалық шеберлік; 3.5.3. Бастауыш білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар; 3.5.4. Этнопедагогика. 3.6 Пән постреквизиттері: 3.6.1. Инклюзивті білім беру; 3.6.2. Педагогикалық менеджмент. 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Кур|Семестр |Кредит |Дәріс |Прак | |с | | | |тика | | | | | |лық | |1 |2 |3 |4 |5 | |Лекциялық сабақтар | |1 |Кәсіби |1. Кәсіптік білім беру |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |педагогиканың |педагогикасының | |ва «Кәсіби | | |ғылыми теориялық |философиялық әдіснамалық | |педагогика»- | | |негіздері |негіздері. | |А,-2012ж. | | | |2. Ғылыми зерттеулерді | |2.Бабанский | | | |басқару.Кәсіби | |Ю.К., Потамник | | | |педагогикадағы зерттеу | |М.М. Оптимизация| | | |әдістері. | |педагогического | | | |3. Кәсіптік білім беру | |процесса /В | | | |жүйесін дамытудың негізгі | |вопросах и | | | |бағыттары. Шет елдердегі | |ответах.- Киев: | | | |кәсіптік білім беру. | |Родянская школа,| | | | | |1984.-286 | |2 |Кәсіпке баулу |1.Кәсіптік білім берудің |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |мазмұны |мемлекеттік стандарты. | |ва «Кәсіби | | | |Кәсіпке баулу | |педагогика»- | | | |бағдарламаларын түзудің | |А,-2012ж. | | | |ғылыми теориялық негіздері.| |2.Бабанский | | | |2.Кәсіпке баулу мазмұнын | |Ю.К., Потамник | | | |іріктеудегі жалпы тәсілдер.| |М.М. Оптимизация| | | |Оқыту мазмұнын макро және | |педагогического | | | |микро деңгейде құрылымдау. | |процесса /В | | | | | |вопросах и | | | | | |ответах.- Киев: | | | | | |Родянская школа,| | | | | |1984.-286 | |3 |Кәсіпке баулу |1. Кәсіпке баулу формалары |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |формалары мен |мен әдістері туралы түсінік| |ва «Кәсіби | | |әдістері |2. Оқытудың мақсаты мен | |педагогика»- | | | |мазмұнына байланысты оқыту | |А,-2012ж. | | | |формалары мен әдістерін | |2.Бабанский | | | |таңдау. | |Ю.К., Потамник | | | |3.Кәсіпке баулуды | |М.М. Оптимизация| | | |ұйымдастырудың формалары | |педагогического | | | |мен әдістерін оңтайландыру.| |процесса /В | | | |4.Оқушылардың білімін | |вопросах и | | | |ептілігі мен дағдысын | |ответах.- Киев: | | | |бақылаудың ерекшеліктері. | |Родянская школа,| | | | | |1984.-286 | |4 |Кәсіпке баулудың |1. Педагогикалық |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |қағидалары мен |процестердің маңызы, | |ва «Кәсіби | | |жүйелері |құрылымы мен жобалануы | |педагогика»- | | |. |2. Кәсіпке баулудың | |А,-2012ж. | | | |қағидалары,құрамы,өзара | |2.Бабанский | | | |ықпалы және оларды | |Ю.К., Потамник | | | |оқу-тәрбие процесінде | |М.М. Оптимизация| | | |жүзеге асырудың | |педагогического | | | |ерекшеліктері. | |процесса /В | | | |3.Кәсіпке баулудың жүйелері| |вопросах и | | | |туралы түсінік және олардың| |ответах.- Киев: | | | |элементтері. Оқушыларды | |Родянская школа,| | | |кәсіпке баулудың негізгі | |1984.-286 | | | |жүйелерінің сипаттамасы | | | |5 |Кәсіптік білім |1.Педагогикалық |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |берудегі |технологияны жобалаудың | |ва «Кәсіби | | |инновациялық |әдіснамасы. Оқыту | |педагогика»- | | |технологиялар. |технологиясын | |А,-2012ж. | | | |ұйымдастырудағы | |2.Бабанский | | | |инновациялық тәсілдер. | |Ю.К., Потамник | | | |2. Педагогикалық | |М.М. Оптимизация| | | |технологияларды жіктеу. | |педагогического | | | |Педагогикалық технологияны | |процесса /В | | | |жобалау. | |вопросах и | | | |3.Оқытудағы қазіргі | |ответах.- Киев: | | | |ақпараттық және | |Родянская школа,| | | |коммуникативтік | |1984.-286 | | | |технологиялар. Оқыту | | | | | |процесін компьютермен | | | | | |қамтамасыз ету. | | | | | |4.Кәсіптік білім берудегі | | | | | |модульдік және тұлғаға | | | | | |бағдарлы білім беру | | | | | |технологиялары. | | | |6 | Кәсіптік білім |1. Кәсіптік білім беру |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |берудегі |аймағындағы педагогикалық | |ва «Кәсіби | | |педагогикалық |менеджменттің негізгі | |педагогика»- | | |менеджмент |мақсаты және міндеттері | |А,-2012ж. | | | |2. Білім беру аймағындағы | |2.Бабанский | | | |менеджер қызметінің | |Ю.К., Потамник | | | |қағидалары мен әдістері | |М.М. Оптимизация| | | |3. Педагогикалық жүйе | |педагогического | | | |қызметінің тиімділігін | |процесса /В | | | |арттыруда менеджер | |вопросах и | | | |тұлғасының рөлі | |ответах.- Киев: | | | | | |Родянская школа,| | | | | |1984.-286 | |7 |Кәсіптік білім |1. Адамгершілік |2 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |беру оқу |(гуманистік) тәрбие | |ва «Кәсіби | | |орындарындағы |заңдылықтары мен қағидалары| |педагогика»- | | |тәрбие |2. Жеке тұлғалық бағдарлы | |А,-2012ж. | | |жұмыстарының |тәрбие. Еңбек, жеке | |2.Бабанский | | |теориясы мен |тұлғаның негізгі сапаларын | |Ю.К., Потамник | | |практикасы |қалыптастыру құралы ретінде| |М.М. Оптимизация| | | |3.Кәсіптік оқу орындарында | |педагогического | | | |тәрбие процестерін | |процесса /В | | | |ұйымдастырудың | |вопросах и | | | |ерекшеліктері | |ответах.- Киев: | | | | | |Родянская школа,| | | | | |1984.-286 | |8 |Еңбек технологиясы|1.Кәсіпке баулу |1 |1.Р.Қ.Дүйсембіно| | |және кәсіпке баулу|мұғалімдерінің | |ва «Кәсіби | | |мұғалімдерін |(оқытушыларының) | |педагогика»- | | |даярлау және қайта|әдістемелік және арнайы | |А,-2012ж. | | |даярлау |дайындығына қойылатын | |2.Бабанский | | | |талаптар. Қазіргі | |Ю.К., Потамник | | | |оқу-тәрбие процесінде | |М.М. Оптимизация| | | |кәсіпке баулу | |педагогического | | | |мұғалімдерінің | |процесса /В | | | |(оқытушыларының) қызметтік | |вопросах и | | | |міндеттері және құқығы. | |ответах.- Киев: | | | |2.Еңбекке және кәсіпке | |Родянская школа,| | | |баулу бойынша | |1984.-286 | | | |(мектепте,ауданда,қалада,об| | | | | |лыста) әдістемелік жұмыстар| | | | | |жүйесі. Кәсіпке баулу | | | | | |мұғалімдерінің | | | | | |(оқытушыларының) даярлығы | | | | | |және олардың біліктілігін | | | | | |жетілдіру. | | | |Барлығы |15 | | 4.1 Практикалық сабақтың тақырыптары Кесте 3 |№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ |Әдебиеттер | | | |сағат саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық |2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |негіздері | |«Кәсіби | | |Жоспар: | |педагогика»- | | |1. Кәсіптік білім беру педагогикасының| |А,-2012ж. | | |философиялық әдіснамалық негіздері. | |2.Бабанский Ю.К., | | |2. Ғылыми зерттеулерді басқару.Кәсіби | |Потамник М.М. | | |педагогикадағы зерттеу әдістері. | |Оптимизация | | |3. Кәсіптік білім беру жүйесін | |педагогического | | |дамытудың негізгі бағыттары. Шет | |процесса /В | | |елдердегі кәсіптік білім беру. | |вопросах и | | | | |ответах.- Киев: | | | | |Родянская школа, | | | | |1984.-286 | |2 |Кәсіпке баулу мазмұны |2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |Жоспар: | |«Кәсіби | | |1.Кәсіптік білім берудің мемлекеттік | |педагогика»- | | |стандарты. Кәсіпке баулу | |А,-2012ж. | | |бағдарламаларын түзудің ғылыми | |2.Бабанский Ю.К., | | |теориялық негіздері. | |Потамник М.М. | | |2.Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі | |Оптимизация | | |жалпы тәсілдер. Оқыту мазмұнын макро | |педагогического | | |және микро деңгейде құрылымдау. | |процесса /В | | | | |вопросах и | | | | |ответах.- Киев: | | | | |Родянская школа, | | | | |1984.-286 | |3 |Кәсіпке баулу формалары мен әдістері |2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |Жоспар: | |«Кәсіби | | |1. Кәсіпке баулу формалары мен | |педагогика»- | | |әдістері туралы түсінік | |А,-2012ж. | | |2. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына | |2.Бабанский Ю.К., | | |байланысты оқыту формалары мен | |Потамник М.М. | | |әдістерін таңдау. | |Оптимизация | | |3.Кәсіпке баулуды ұйымдастырудың | |педагогического | | |формалары мен әдістерін оңтайландыру. | |процесса /В | | |4.Оқушылардың білімін ептілігі мен | |вопросах и | | |дағдысын бақылаудың ерекшеліктері | |ответах.- Киев: | | | | |Родянская школа, | | | | |1984.-286 | |4 |Кәсіпке баулудың қағидалары мен |2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |жүйелері | |«Кәсіби | | |Жоспар: | |педагогика»- | | |1. Педагогикалық процестердің маңызы, | |А,-2012ж. | | |құрылымы мен жобалануы | |2.Бабанский Ю.К., | | |2. Кәсіпке баулудың | |Потамник М.М. | | |қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және | |Оптимизация | | |оларды оқу-тәрбие процесінде жүзеге | |педагогического | | |асырудың ерекшеліктері. | |процесса /В | | |3.Кәсіпке баулудың жүйелері туралы | |вопросах и | | |түсінік және олардың элементтері. | |ответах.- Киев: | | |Оқушыларды кәсіпке баулудың негізгі | |Родянская школа, | | |жүйелерінің сипаттамасы. | |1984.-286 | |5 |Кәсіптік білім берудегі инновациялық |2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |технологиялар. Этнопедагогика курсы | |«Кәсіби | | |бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі. | |педагогика»- | | |(1 сағат. 9 апта) | |А,-2012ж. | | |Жоспар: | |2.Бабанский Ю.К., | | |1.Педагогикалық технологияны | |Потамник М.М. | | |жобалаудың әдіснамасы. Оқыту | |Оптимизация | | |технологиясын ұйымдастырудағы | |педагогического | | |инновациялық тәсілдер. | |процесса /В | | |2. Педагогикалық технологияларды | |вопросах и | | |жіктеу. Педагогикалық технологияны | |ответах.- Киев: | | |жобалау. | |Родянская школа, | | |3.Оқытудағы қазіргі ақпараттық және | |1984.-286 | | |коммуникативтік технологиялар. Оқыту | | | | |процесін компьютермен қамтамасыз ету. | | | | |4.Кәсіптік білім берудегі модульдік | | | | |және тұлғаға бағдарлы білім беру | | | | |технологиялары. | | | |6 | Кәсіптік білім берудегі педагогикалық|2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |менеджмент | |«Кәсіби | | |Жоспар: | |педагогика»- | | |1. Кәсіптік білім беру аймағындағы | |А,-2012ж. | | |педагогикалық менеджменттің негізгі | |2.Бабанский Ю.К., | | |мақсаты және міндеттері | |Потамник М.М. | | |2. Білім беру аймағындағы менеджер | |Оптимизация | | |қызметінің қағидалары мен әдістері | |педагогического | | |3. Педагогикалық жүйе қызметінің | |процесса /В | | |тиімділігін арттыруда менеджер | |вопросах и | | |тұлғасының рөлі | |ответах.- Киев: | | | | |Родянская школа, | | | | |1984.-286 | | | | |3.Батышев С.Я. | | | | |Трудовая подготовка| | | | |школьников. Вопросы| | | | |теории и | | | | |методики.-М.: | | | | |Педагогика, | | | | |1981.-192с. | | | | |4. Батышев С.Я. и | | | | |др. | | | | |Профессиональная | | | | |педагогика.-М.Ассрц| | | | |иация | | | | |«Профессиональное | | | | |образования», | | | | |1999.-904с. | |7 |Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы |2 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |тәрбие жұмыстарының теориясы мен | |«Кәсіби | | |практикасы | |педагогика»- | | |Жоспар: | |А,-2012ж. | | |1. Адамгершілік (гуманистік) тәрбие | |2.Бабанский Ю.К., | | |заңдылықтары мен қағидалары | |Потамник М.М. | | |2. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. | |Оптимизация | | |Еңбек, жеке тұлғаның негізгі сапаларын| |педагогического | | |қалыптастыру құралы ретінде | |процесса /В | | |3. Кәсіптік оқу орындарында тәрбие | |вопросах и | | |процестерін ұйымдастырудың | |ответах.- Киев: | | |ерекшеліктері | |Родянская школа, | | | | |1984.-286 | | | | |3.Батышев С.Я. | | | | |Трудовая подготовка| | | | |школьников. Вопросы| | | | |теории и | | | | |методики.-М.: | | | | |Педагогика, | | | | |1981.-192с. | |8 |Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу |1 |1.Р.Қ.Дүйсембінова | | |мұғалімдерін даярлау және қайта | |«Кәсіби | | |даярлау | |педагогика»- | | |Жоспар: | |А,-2012ж. | | |1.Кәсіпке баулу мұғалімдерінің | |2.Бабанский Ю.К., | | |(оқытушыларының) әдістемелік және | |Потамник М.М. | | |арнайы дайындығына қойылатын талаптар.| |Оптимизация | | |Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке | |педагогического | | |баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) | |процесса /В | | |қызметтік міндеттері және құқығы. | |вопросах и | | |2.Еңбекке және кәсіпке баулу бойынша | |ответах.- Киев: | | |(мектепте,ауданда,қалада,облыста) | |Родянская школа, | | |әдістемелік жұмыстар жүйесі. Кәсіпке | |1984.-286 | | |баулу мұғалімдерінің (оқытушыларының) | |3.Батышев С.Я. | | |даярлығы және олардың біліктілігін | |Трудовая подготовка| | |жетілдіру. | |школьников. Вопросы| | | | |теории и | | | | |методики.-М.: | | | | |Педагогика, | | | | |1981.-192с. | | |Барлығы |15 | | 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 4 |№ |Сабақтын |Сағат |Тапсырмалар |Қойылатын ұпай|Формасы | | | |тақырыбы |саны | | | | | | | |д |п |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |Бабанский Ю.К.., Потамник |5 |16 |20 % | | | |М.М.Оптимизация | | | | | | |педагогического процесса/ В | | | | | | |вопросах и ответах.-Киев: | | | | | | |Родянская школа, 1984.-286 | | | | | |2 |Батышев С.Я. Трудовая |20 | |22% | | | |подготовка школьников. | | | | | | |Вопросы теории и | | | | | | |методики.-М.: Педагогика, | | | | | | |1981.-192 с. | | | | | |3 |Батышев С.Я. и др. |30 | |50% | | | |Профессиональная | | | | | | |педагогика.-М.Ассоциация | | | | | | |«Профессиональное | | | | | | |образование», 1999.-904с. | | | | | |4 |Под ред. С.Я. Батышева |50 | |50% | | | |«Энциклопедия | | | | | | |профессионального | | | | | | |образовании» М.: АПО, | | | | | | |1999-Т2.-П-44ос | | | | | |5 |Сейтешов А.П. |10 | |20% | | | |Профессиональная | | | | | | |направленность личности. | | | | | | |Алматы,Наука.1990г. | | | | | |6 |Кыверляг А.А. Методы |5 | |20% | | | |исследования в | | | | | | |профессиональной педагогике.| | | | | | |Талин,1980г. | | | | | |7 |Симонов В.П. Педагогияеский |20 | |20% | | | |менеджмент: 50 нау-хау в | | | | | | |области управления | | | | | | |образовательным процессом | | | | | | |учебное пособие.-М.,1997г. | | | | | |8 |Устемиров К.,Шаметов |10 | |20% | | | |А.,Васильев И. | | | | | | |Профессиональная педагогика.| | | | | | |Алматы,2005.-432с. | | | | | 8 Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер: 1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж. 2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286 3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.- М.: Педагогика, 1981.-192с. 4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация «Профессиональное образования», 1999.-904с. 5. Батышев С.Я. «Энциклопедия профессионального образования» М.: АПО, 1999- Т2.-П-44ос. 6.Сейтешев А.П. Профессиональная направленность личности. Алматы, Наука.- 1990г. 7.Кыверляг А.А. Метды исследования в профессиональной педагогике. Талин, 1980г. 8.Устемиров К., Шаметов А., Василев И. Профессиональная педагогика.- Алматы,2005.-432с. 9.Симонов В.П. Педагогический менеджмент:50 нау-хау в области управления образовательным процессм учебное пособие.-М., 1997г. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 1.Беспалько В.П. Слогаемые педагогической технологий. –М «Педагогика», 1989г. 2.Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера пройзводственного обучения профтехучилище.-М.: Высшая школа,1989г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz