Файл қосу
Журналистің сөз мәдениеті пәні бойынша апталарға ұпайлар бөлу
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Журналистің сөз мәдениеті» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы ______ Ә.М. Жұмағұлова Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының меңгерушісі « » 2014 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № « » 20 ж. Кафедра меңгерушісі: ___________ Жұмағұлова Ә. М. 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № « » 20 ж. Төрайым: ___________ Тойкин С.Х. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді ,басуға ұсынылды Хаттама № « » 20 ж. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 20 жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Жұмағұлова Әлия , ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі « Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасы Ақпараттық қатынас: телефон: 20-13 №1 оқу ғимараты, № 913 дәрісхана Сабақ өтетін орын: 911аудитория Пән бойынша кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: «Журналистің сөз мәдениеті» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5 В 050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. Журналистің жазу мен сөйлеу шеберлігі, теледидардағы өзін-өзі ұстауы, радиодағы сөз саптауы қашанда жоғары талап үрдісінен көріне білуі тиіс. Тақырып таңдаудан бастап, оны оқырманға жеткізгенге дейін аралықтағы журналист еңбегі кәсіби шеберліктің үлгісін көрсеткенде ғана ол публицистика деңгейіне көтеріліп, оқырманның жүрегіне жол табады. Сондықтан, курс барысында студенттер осы мәселелерден жеткілікті хабардар болып, теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде іске асыруға тиіс. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Журналист маман ретінде сөз мәдениетін қалыптастыру, журналисттің әдеп, әсемдік әлемі және тілдік нормалардың сақталуын, журналистің сұхбат, сыр тарту мәдениетін, ақпарат және көркем хабарлардың жанрлық тіл кестесін, баспасөз тілі мен радио тілінің ерекшеліктерін, шешен сөйлеудің қыр- сырларын игеру мақсатында теориялық білім бере отырып сөйлеу мәдениетінің қыр-сырын игерту. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Ол мынадай міндеттерден тұрады: – Сөйлеу, сөз мәдениеті, шешен сөйлеу туралы теориялық білімдерінің болуы; – тілдік нормалардың сақталуын назарда ұстау; – журналистің сұхбат, сыр тарту мәдениетін игеру; – сапалы мәтін жазуға дағдылану; – журналистік этика мәселелерін меңгеру. 1.5 Оқыту нәтижелері : Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - сөйлеу, сөз мәдениеті, шешен сөйлеу туралы негізгі ұғымдар туралы туралы білуі; – тілдік нормалардың сақталуын игеруі; – журналистің сұхбат ала білуі; – сапалы мәтін жазуы қажеттілігі; – журналистік этика мәселелерін қолдана білуі қажет 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Қазақ журналистикасының тарихы 1.6.2 Журналистикаға кіріспе 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Публицистика өнері 1.7.2 Журналистің кәсіптік этикасы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырыптың | Сағаттар |Әдебиеттер | | |атауы | | | | | |ДС |ПС |ЛБ |СӨЖ | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Журналистің сөз мәдениеті » пәні бойынша апталарға ұпайлар бөлу |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7- апта |30 | | | |аралығында барлық | | | | |аудиториялық | | | | |сабақтарға, | | | | |дәріске қатысу | | | |1 |Семинар |- | | | |Cеминар |- | | | |СӨЖ | - | | | |Семинар |10 | | |2 | | | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |3 | | | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |4 | | | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |30 | | | 5 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |30 | | | 6 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ |20 | | |7 |Аралық бақылау | 90 | | |1-7 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |8-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |- | | |8 | | | | | |Семинар |- | | | |СӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |9 | | | | | |Семинар | 10 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |10 | | | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ |- | | | |Семинар |10 | | |11 | | | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ | | | | 12 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |40 | | | 13 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |СӨЖ |40 | | |14 |Семинар |10 | | | |Семинар |10 | | | |ОСӨЖ |- | | |15 |Семинар |- | | | |Семинар |- | | | |СӨЖ |10 | | | |2-аралық бақылау |90 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Леубаева, А.П. Қазақ шешендік өнерінің көркемдік-тағылымдық мәні: Филология ғылымд. канд. дис. автореф. / А.П. Леубаева; Л.Н.Гумилев атынд.Еуразия ұлттық ун-ті.- Алматы, 2006.- 26б. 71.2 Смағұлова Г. Мәтін лингвистикасы.– Алматы, 2002.–225 б. 71.3 Смағұлова Г., Күркебаев К.,Жұмағұлова Ә. Шешендік сөздердің дискурсы.– Алматы: Арыс, 2008.– 184 б. 71.4 Шешендік сөздер/ Құраст. Б.Адамбаев.- Алматы, 1990.- 167 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Залевская А. Текст и его понимание. –Тверь, 2000. –с 457 72.2 Шаймерденұлы Е. Ақыл- ой антологиясы (қазақ афористикасы: бағзыдан бүгінге дейін)/ Е. Шаймерденұлы.- Алматы: Өлке, 2009.- 535 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz