Файл қосу

Практикалық сабақтар. СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|3 деңгейдегі СМЖ    |ПОӘК                 |                             |
|құжаты              |                     |ПОӘК  042-18-10.1.133/02-2013|
| ПОӘК               |«18»09. 2013 ж.      |                             |
|«Фармацевтикалық    |№1 басылымы          |                             |
|химия» бойынша      |                     |                             |
|студенттерге        |                     |                             |
|арналған пән        |                     |                             |
|бағдарламасы        |                     |                             |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                        «Фармацевтикалық химия» пәні


     5В072100-«Органикалық заттардың химиялық технологиясы»  мамандығына
                                  арналған




                  СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                     2013




                                  Алғы сөз

1 ӘЗІРЛЕНГЕН

ҚҰРАСТЫРУШЫ                         «_____»_____  2013  ж.  Б.Х.  Мұсабаева,
х.ғ.к.,
«Химия» кафедрасы меңгерушісі м.а.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1  «Химия» кафедрасы мәжілісінде   «28»  тамыз  2013 ж.,  № 1  хаттама

Кафедра  меңгерушісі  м.а.                                 Б.Х. Мұсабаева

2.2  Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің
мәжілісінде
«12» қыркүйек  2013 ж.,  № 1  хаттама

Төрайымы                              С.С. Төлеубекова

3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданған және басып
шығаруға ұсынылған
«18»  қыркүйек  2013 ж.,  № 1  хаттама

ОӘК төрайымы                                Г.Қ. Искакова

4  АЛҒАШҚЫ  РЕТ  ЕНГІЗІЛГЕН


















                                   Мазмұны

|1   |Жалпы ережелер                              |4                       |
|2   |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша      |5                       |
|    |сағаттардың бөлінуі                         |                        |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар     |6                       |
|4   |Курстың форматы                             |8                       |
|5   |Курстың саясаты                             |8                       |
|6   |Баға қою саясаты                            |8                       |
|7   |Әдебиеттер                                  |11                      |


























































      1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы  мен пән жайлы жалпы  мәліметтер
Лектордың аты-жөні: Мұсабаева Бинұр Хабасқызы, химия ғылымдарының
кандидаты, доцент
Химия кафедрасы
Хабарласу телефоны: 35-05-90 №9 оқу ғимараты №415 кабинет
Сабақтарды жүргізу орны - № 408 аудитория
Пән бойынша кредит саны – 3.
1.2. Оқу жоспарынан көшірме
1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме:

|Кур|Семестр                             |Кредиттер                         |
|с  |                                    |                                  |
|   |                                    |Дәріс   |ПС      |ОСӨЖ    |СӨЖ    |
|1  |Кіріспе. Фармацевтикалық химияның   |2       |        |1       |4      |
|   |пәні, мазмұны және объектілері      |        |        |        |       |
|2  |Дәрілік заттардың қайнар көзі және  |2       |2       |2       |4      |
|   |алу жолдары                         |        |        |        |       |
|3  |Емдік дәрі-дәрмектердің сапа        |2       |2       |2       |4      |
|   |критерийлері және оларды            |        |        |        |       |
|   |стандарттау                         |        |        |        |       |
|4  |Фармацевтикалық анализдің заманауи  |2       |2       |2       |4      |
|   |әдістері                            |        |        |        |       |
|5  |Дәрі-дәрмектерді сынаудың негізгі   |2       |1       |2       |4      |
|   |әдістері                            |        |        |        |       |
|6  |s-элементтердің дәрі-дәрмектері     |2       |2       |1       |4      |
|7  | р-элементтердің  дәрі-дәрмектері   |2       |2       |1       |3,5    |
|8  | d- и f-элементтердің               |2       |        |1       |4      |
|   |дәрі-дәрмектері                     |        |        |        |       |
|9  |Радиофармацевтикалық және           |1       |        |        |4      |
|   |гомеопатиялық дәрі-дәрмектер        |        |        |        |       |
|10 |Органикалық табиғатты               |2       |        |1,5     |4      |
|   |дәрі-дәрмектер және оларды анализдеу|        |        |        |       |
|   |ерекшеліктері                       |        |        |        |       |
|11 |Ациклды дәрі-дәрмектер              |2       |2       |1       |4      |
|12 |Карбоциклды дәрі-дәрмектер          |2       |1       |1       |4      |
|13 |Гетероциклды дәрі-дәрмектер         |2       |1       |2       |4      |
|14 |Антибиотиктер                       |2       |1       |1       |4      |
|15 |Алкалоидтар                         |1       |        |2       |4      |
|16 |Гормондар                           |1       |        |1       |4      |
|17 |Витаминдер                          |1       |        |1       |4      |

      3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

      Курсты оқығанда  негізгі  мақсаттардың  бірі  -  теориялық  негіздерді
игерумен қатар  лабораторияда  эксперименттік  жұмысқа  машықтануды  үйрену,
тәжірибе  нәтижелері  бойынша  теориялық  қорытынды  жасап  үйрену.   Пәннің
теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады. Дәрістерде негізгі  түсініктер
мен  заңдылықтар  және  күрделі  немесе  оқулықтарда  жоқ  сұрақтар   туралы
айтылады. Дәрістер конспектілері лабораториялық сабақтарға дайындық  кезінде
негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі.  Сабақтың  маңызды
түрі  -  лабораториялық   практикум.   Онда   лабораторияда   жұмыс   істеу,
эксперимент қою  дағдысы  үйретіледі.  Лабораториялық  сабақтарда  теориялық
негіздер, заңдылықтар дәлелін табады.  Студенттер  химиялық  ойлау  қасиетін
және ғылыми-зерттеу жұмысына  қабілеттілік  иеленеді.  Пәнді  оқыту  кезінде
студенттердің өздік жұмысы да бар, және оған уақыт бюджетінің  үлкен  бөлігі
арналған.  Оқытушы  басқаруымен  студенттердің  өздік  жұмысы  лабораторияда
өткізіледі. Онда жаттығулар орындалып,  аспаптар,  химиялық  реактивтер  мен
ыдыстармен   жұмыс істеу дағдысы үйретіледі.  Сонымен қоса,  есептер  шығару
әдістері  қарастырылады.   Аудиториядан   тыс   өздік   жұмыста   студенттер
әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын  орындап,  лабораториялық  сабақтарға
дайындалады.
Дәрістер
    Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады.  Дәрісте
конспект жазуға әрбір студент міндетті.  Конспектті  оқулықтардан  және  оқу
құралдарынан  алынған  материалмен  толықтырып,  жазып  алған  өте  пайдалы.
Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады.
Практикалық сабақтар
 Практикалық сабақтарға дайындық келесі кезеңдерден тұрады:
-тақырып бойынша теориялық материалды дәріс конспектісі, оқулықтар  мен  оқу
құралдарынан оқу;
-практикум  немесе  әдістемелік  нұсқаулардан   жұмыстың   әдістемесі   және
мазмұнымен, қажетті аспаптар, реактивтер, ыдыстармен танысу;
Практикалық жұмысты орындау:
- жұмысты әрбір студент жеке орындайды;
-студент  лабораториялық  жұмысты  орындауға  оқытушы  рұқсатын  алып   қана
кіріседі;
-эксперимент нәтижелері журналға  жазылып,  реакция  теңдеулері  және  қажет
болса есептеулер жүргізіліп, қорытынды жасалады;
-орындалған жұмыс бойынша студент есеп береді.
Өздік жұмыс
Оқу үрдісінде өздік жұмыс үлесі артып келеді.  Тақырыпты  терең  игеру  үшін
оқулықтармен, оқу құралдарымен қосымша  жұмыс  істеу  қажет.  Сонымен  қоса,
есептер, үй тапсырмасы да өздік жұмысқа  жатады.  Студенттің  өздік  жұмысын
оқытушы тексереді,  ол  үшін  жазбаша  жұмыстар  тексеріледі,  ауызша  сабақ
сұралады, бақылау жұмыстары, тестер, коллоквиумдар қабылданады.
Әдебиетпен жұмыс істеуге нұсқаулар
Бұл арнайы курс болғандықтан, негізгі оқулық  жоқ.  Әрбір  тақырыпқа  арнайы
әдебиет тізімі,   әдістемелік  құралдар  мен  нұсқаулар  ұсынылады.  Оқытушы
тапсырма   бергеннен   кейін   материалды   оқулықтар,   оқу   құралдарынан,
монографиялардан  оқу керек.  Сұрақ  негізін  анықтап,  заңдар,  ережелерді,
түсініктерді, формулаларды жаттау керек.  Еске  жақсы  сақтау  үшін  қысқаша
конспект жазып, немесе дәріс  конспектісін  толықтыра  жазу  керек.  Сұрақты
егжей-тегжейлі  білу  үшін  қосымша  әдебиет  оқу  керек.   Теориялық   курс
жаттығулар орындау, есеп  шығарумен  қоса  оқытылады.  Теориялық  материалды
игергеннен кейін лабораториялық  сабаққа  дайындалу  керек.  Оқулықтар,  оқу
құралдары, есеп жинағымен қатар  лабораториялық  жұмыстар  практикумы  қажет
болады.  Әдетте  практикумдарда  жұмыс  мазмұны  алдында  қысқаша  теориялық
материал беріледі, онымен міндетті түрде танысу қажет.  Зертханалық  жұмысты
орындау жолы лабораториялық журналға конспектіленеді. Түсініксіз  сұрақтарды
дәптерге белгілеп, сабақта оқытушыдан сұрауға болады.

      4 КУРС ФОРМАТЫ


      Оқу жүктемесін семестр бойына бірқалыпты  орналастыру,  тапсырманы  әр
студенттін міндетті  түрде  орындай  алатын  мөлшерде  беру  керек,  олардың
орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті.  Осыған  байланысты
кафедрада  әр  түрлі  формаларда  бақылаулар  болу  керек.  Оқу   құралдарын
реттемелеу, әр пән бойынша өздік жұмыстарының сағат  мөлшерін  құрау,  басқа
пән арқасында СРС мөлшері аспауын қадағалап отыру қажет.
      Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу арқылы ескерілмеген уақыт  мөлшері
бар болуы анықталды. Сондықтан көптеген студенттер өз  уақыттарын  жоспарлай
алмай  жүргендеріне  шағымданады.  Көптеген  студенттерде   уақытты   тиімді
пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ.
      1.Оқу  материалын  берілген  пән  бойынша  өткен  материалдың    басқа
пәндермен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
      2.Тақырыпқа байланысты сабақтын өту әдісі және талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   көрнекті   түрде   немесе   арнайы
зертханада түсіндірген кезде оңай қабылданады.
      3.Курстың  теориялық  білімдері   практикалық  сабақтардың   арқасында
бекітіледі.


      5 КУРС САЯСАТЫ


      Зертханалық  сабақтар белгілі бір тақырыптарды лекцияда талқылаған соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
      Пән аралық жүйені ескере отырып, мұғалім белгілі бір пәнге  байланысты
студенттің қаншалықты  білімін  біле  отырып,  оқу  материалын  жоспарланған
мөлшерден тыс  бере алады.
        Белгілі бір лекция  немесе  практикалық  сабақты  жоспарлай  отырып,
мұғалім алдын ала сабақтын өткізілу әдісін және  жерін,  тәртібін  ойластыру
керек.


      6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ

      Пәнді оқу барысында ағымдағы бақылаудың әр түрлері болуы мүмкін:
      1) ауызша сұрау – бір немесе  бірнеше  тақырып  (бөлім)  материалдарын
оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау;
      2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша  қойылған
сұрақтар,  есеп  шығару,  келтірілген  жағдайды  талдау,  практикалық  жұмыс
жасауды көрсетеді;
      3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша
ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау;
      4) үй тапсырмасын  қорғау  және  презентация  -  жеке  немесе  топ  үй
тапсырмасын  дұрыс  орындағанының  білімін,  откен  материалдарға  қорытынды
жасап, оны аудитория алдына  жеткізе  білуін,  курс  тақырыптарының  кисынды
байланысын байқай білуін бақылау;
      5) дискуссиялар, тренинглер, дөнгелек үстөл  –  маселені  топ  ретінде
қарасырып  өзіндік  ой  жүгірту  машығын  және  өздігінен   шешім   қабылдау
қабілетін көрсету;
      6) тестілер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы баға  беру
үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген);

       3 кесте - «Фармацевтикалық химия» пәні бойынша ұпайдың таралымы


|Апта |Бақылау түрі                              |Ұпайлардың  |Ескерту     |
|     |                                          |барлығы     |            |
|1    |2                                         |3           |4           |
|     |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына     |30          |            |
|     |қатысу мен дайындалу                      |            |            |
|1    |1 практикалық жұмысты орындау             |0           |ПС          |
|     |«Бейорганикалық дәрі-дәрмектердің         |            |            |
|     |шынайылығына жалпы реакциялар. Ерігіштігі»|            |            |
|2    |1 практикалық жұмысты  аяқтау, есеп беру. |20          |ЗС          |
|     |1 дәрістің тақырыбы бойынша ағымдағы      |10          |ОСӨЖ        |
|     |бақылау                                   |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №1 – «Бүкіләлемдік      |10          |СӨЖ         |
|     |ден-саулық сақтау ұйымы: құрылу тарихы,   |            |            |
|     |құрамы, қызметі» (презентация дайындау)   |            |            |
|3    |2 практикалық жұмысты орындау – «Йодты,   |20          |ПС          |
|     |йодтың спирттік ерітіндісін анализдеу»    |            |            |
|     |2 дәрістің тақырыбы бойынша ағымдағы      |5           |ОСӨЖ        |
|     |бақылау                                   |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №2 Осмос және осмолярлық|10          | СӨЖ        |
|     |түсінігі, осмолярлықты анықтау (конспект) |            |            |
|4    |2 практикалық жұмысты орындауды аяқтау,   |15          |ПС          |
|     |есеп беру.                                |            |            |
|     |3-4 дәрістер тақырыбы бойынша ағымдағы    |5           |ОСӨЖ        |
|     |бақылау                                   |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №3 «Жалпы фармокопеялық |10          | СӨЖ        |
|     |анализ әдістеріне жағдаяттық есептер      |            |            |
|     |шығару»                                   |            |            |
|5    |3 практикалық жұмысты орындау –           |15          |ПС          |
|     |«Тазаланған суды анализдеу»               |            |            |
|     |Дәрілік заттың мөлшерін анықтауға есептер |5           |ОСӨЖ        |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №4 - Дәрілік заттың     |10          | СӨЖ        |
|     |мөлшерін анықтауға жеке тапсырма бойынша  |            |            |
|     |есептер шығару                            |            |            |
|6    |3 практикалық жұмысты орындауды аяқтау,   |10          |ПС          |
|     |есеп беру.                                |            |            |
|     |Дәрілік заттарды титриметриялық анализдеу |10          |ОСӨЖ        |
|     |бойынша есептер шығару                    |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №5 – «Дәрі-дәрмек       |10          | СӨЖ        |
|     |құрамындағы бейорганикалық көмекші заттар»|            |            |
|     |(конспект)                                |            |            |
|7    |4 практикалық сабақ – «III , II , I       |15          |ПС          |
|     |топтардың бейорганикалық дәрілік заттары» |            |            |
|     |(ауызша талдау)                           |            |            |
|     |Бейорганикалық дәрі-дәрмектерге жағдаяттық|10          |ОСӨЖ        |
|     |есептер шығару.                           |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №6 - Бейорганикалық     |10          |СӨЖ         |
|     |дәрі-дәрмектерге жеке тапсырма бойынша    |            |            |
|     |жағдаяттық есептер шығару                 |            |            |
|     |Межелік бақылау 1 - №1 модуль бойынша     |65          |Тест        |
|     |тестілік бақылау                          |            |            |
|1 мен 7 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың  |300         |            |
|барлығы                                         |            |            |
|     |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына    |30          |            |
|     |қатысу мен дайындалу                      |            |            |
|8    |4 практикалық сабақ «III , II , I         |15          |ПС          |
|     |топтардың бейорганикалық дәрілік заттары» |            |            |
|     |(бақылау жұмысы)                          |            |            |
|     |6 дәріс тақырыбы бойынша ағымдағы бақылау |5           |ОСӨЖ        |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №7 «Әлемдік             |10          | СӨЖ        |
|     |фармацевтиканың қазіргі мәселелері»       |            |            |
|     |тақырыбында эссе жазу                     |            |            |
|9    |5 практикалық сабақ «VII,VI,V топтардың   |15          |ПС          |
|     |бейорганикалық дәрілік заттары» (ауызша   |            |            |
|     |талдау)                                   |            |            |
|     |7-8 дәрістер тақырыбы бойынша ағымдағы    |5           |ОСӨЖ        |
|     |бақылау                                   |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №8 – «Фармокогнозия –   |15          | СӨЖ        |
|     |негізгі түсініктері, қолданылуы»          |            |            |
|     |(презентация дайындау)                    |            |            |
|10   |5 практикалық сабақ «VII,VI,V топтардың   |15          |ПС          |
|     |бейорганикалық дәрілік заттары» (бақылау  |            |            |
|     |жұмысы)                                   |            |            |
|     |Бейорганикалық дәрі-дәрмектерге есептер   |5           |ОСӨЖ        |
|     |шығару                                    |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №9 – «Биофармацевтикалық|10          | СӨЖ        |
|     |анализде электрофорез және электрохимиялық|            |            |
|     |әдістерді қолдану»                        |            |            |
|11   |6 практикалық сабақ «Спирттер және олардың|15          |ПС          |
|     |туындылары негізіндегі дәрілік заттар»    |            |            |
|     |(ауызша сұрау)                            |            |            |
|     |9-10 дәрістер тақырыбы бойынша ағымдағы   |5           |ОСӨЖ        |
|     |бақылау                                   |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №10 - «ҚР               |10          | СӨЖ        |
|     |фармацевтикалық өнеркәсібі – қазіргі      |            |            |
|     |жағдайы мен келешегі» тақырыбында эссе    |            |            |
|     |жазу                                      |            |            |
|12   |6 практикалық сабақ «Спирттер және олардың|10          |ПС          |
|     |туындылары негізіндегі дәрілік заттар»    |            |            |
|     |(жағдаяттық есептер шығару)               |            |            |
|     |Органикалық дәрі-дәрмектерге есептер      |5           |ОСӨЖ        |
|     |шығару                                    |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №11 –«Плазмоалмастырғыш |5           | СӨЖ        |
|     |препараттар.  Диагностикалық препараттар» |            |            |
|     |(конспект)                                |            |            |
|13   |7 практикалық сабақ «Дәрілік заттар       |10          |ПС          |
|     |көмірсуларды анализдеу»                   |            |            |
|     |Органикалық дәрі-дәрмектерге жағдаяттық   |5           |ОСӨЖ        |
|     |есептер шығару                            |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №12 - Органикалық       |5           | СӨЖ        |
|     |дәрі-дәрмектерге жеке тапсырма бойынша    |            |            |
|     |жағдаяттық есептер шығару                 |            |            |
|14   |8 практикалық сабақ «Дәрі-дәрмектерді     |10          |ПС          |
|     |анализдеуде рефрактометрия әдісі»         |            |            |
|     |14-15 дәріс тақырыбы бойынша ағымдағы     |10          |ОСӨЖ        |
|     |бақылау                                   |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №13 «Органикалық        |5           | СӨЖ        |
|     |қосылыстардың құрылысы мен олардың дәрілік|            |            |
|     |әсері арасындағы байланыс»                |            |            |
|15   |9 практикалық сабақ «Антибиотиктер»       |15          |ПС          |
|     |Органикалық дәрі-дәрмектерге есептер      |5           |ОСӨЖ        |
|     |шығару                                    |            |            |
|     |Үй тапсырмасы СӨЖ №14 - «Фармацевтикалық  |5           | СӨЖ        |
|     |анализде аспаптық анализ әдістерін        |            |            |
|     |қолдану» тақырыбында эссе жазу            |            |            |
|     |Межелік бақылау 2 –  №2 және № 3 модульдар|65          |Тест        |
|     |бойынша тестілік бақылау                  |            |            |
|9 мен 15 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың |300         |            |
|барлығы                                         |            |            |
|Емтихан ұпайларының барлығы                     |400         |            |
|Академиялық кезең бойынша ұпайлардың барлығы    |1000        |            |

      7 ӘДЕБИЕТТЕР

7.1 Негізгі әдебиет

1. Фармацевтическая химия: учеб. /Под ред. А.П. Арзамасцева. –  3 – е изд.,
испр. М. ГЭОТАР – Медиа,  2006. – 640 с.
2. Сарсенбекова А.Ж., Власова Л.М.. Фармацевтикалық химия. Оқу −
әдістемелік құрал. − Қарағанды: ҚММА, 2009. – 65 б.
3. Мелентьева,  Г.А., Антонова, Л.А. Фармацевтическая химия. – Иероглиф,
2001.- 480 с.
4.    Беликов В.Г. Фармацевтическая химия: Учебник.- М.: МИА, 2008.
5.    Григорьев О.А. Введение в биофармацевтический анализ.-Курск, КГМУ,
202.-132с.
6.   Александрова А.Е.,.Арзамасцев А.П., .Багирова В.Л. и др. Настойки,
экстракты, эликсиры и их стандартизация.- СПб.: СпецЛит, 2001.- 223с.

7.2 Қосымша әдебиет:

   1. Государственная фармакопея СССР 11 изд. –Выпуск 1 (1987); Выпуск 2
      (1989) М.: Медицина.
   2. Государственная фармакопея РК. Ч.1 и Ч.2. Алматы., 2009.
   3. Руководство к лабораторным занятиям по  фармацевтической химии:
      Аксенова Э.Н., Андрианова О.П., Арзамасцев  А.П.- М.: Медицина, 2004.
      – 384 с.
   4. Бернштейн И.Я., Каминский Ю.Л. Спектрофотометрический анализ в
      органической химии. – Л. : Химия, 1988. – 200 с.
   5. Булатов М.И., Калинкин И.П. Практическое руководство  по
      фотометрическим методам  анализа. – Л.: Химия, 1988. – 432 с
   6. Глущенко, Н.Н. Фармацевтическая химия:Учеб. пособ. для мед. уч-щ и
      колледжей/Н.Н. Глущенко, Т.В. Плетнева, В.А. Попков; Под ред. Т.В.
      Плетневой. – М.:Академия, 2004. – 384 с.
   7. Мелентьева Г.А., Краснова М.А. Учебное пособие по фармацевтической
      химии. – М.Медицина, 1973 . -  215 с.
   8. Международная фармакопея, 3-е изд.: В 2-х т.- Женева: ВОЗ, 1981
   9. Методы анализа лекарств /Максютина Н.П., Каган Ф.Е., Кириченко Л.А. и
      др. – Киев: Здоровье, 1984
  10. Гриффит, Х.Винтер. Новейшие лекарственные средства. В 2-х частях. Ч.
      1. А-Л / Х.Винтер Гриффит; пер. с англ. В.Иванова.- М.: КРОН-ПРЕСС,
      1998.- 528 с.
  11. Гриффит, Х.Винтер. Новейшие лекарственные средства. В 2-х частях. Ч.
      2. М-Я / Х.Винтер Гриффит; пер. с англ. В.Иванова.- М.: КРОН-ПРЕСС,
      1998.- 688 с.
  12. Гриффит, Х.Винтер. Новейшие лекарственные средства. / Х.Винтер
      Гриффит; пер. с англ. В.Иванова.- М.: КРОН-ПРЕСС, 2002.- 992 с.
  13. Фармакокинетика/ Н.Н.Каркищенко, В.В.Хоронько, С.А.Сергеева,
      В.Н.Каркищенко.- Ростов на Дону: Феникс, 2001.- 384с., (Серия
      "Гиппократ").
  14. Основные лекарственный средства. Современный справочник. В 2-х книгах.
      Кн.1.- М.: ООО "Издательство "АСТ", 2002.- 560с.
  15. Основные лекарственный средства. Современный справочник. В 2-х книгах.
      Кн.2.- М.: ООО "Издательство "АСТ", 2002.- 592с.

Пәндер