Файл қосу
тұлғалық - картасы - жазу - тұлғаның - өсу - личность - личности
ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Тұлғалық даму психологиясы пәні 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2014 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2014 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2014 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» 09 2014 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН (16.06.2014 ж. №2 басылымға ауыстырылды) Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Магистранттың өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1. Қолданыс аймағы «Тұлғалық өсу психологиясы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің педагогика және психология мамандығының магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейкестілігімен, курстың саясатымен, оқыту үрдісінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама. Осы «Тұлғалық өсу психологиясы» пәнінен оқу- әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптармен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған. 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР МЖОС 3.08.037-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2006 жылғы 7 тамызындағы №671 бекітілген және енгізілген. 3. Жалпы ережелер 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Бұл курс мамандарды қазіргі кезеңнің талаптарына сәйкес теориялық және практикалық ізденістерді ұштастыруға жетелейді. Психологиялық қызмет барысында атқаратын міндеттерін ғылыми әдістемелік тұрғыдан негіздеп зерттеу жүргізуге дағдыландырады. Тұлға психология ғылымында ерекше категория екенін дәлелдейтін теориялық тұжырымдардың мазмұны арқылы игеріледі және магистранттар экспериментальды әдістердің іске асу механизмдерімен танысады. 3.2. Пәннің мақсаты Магистранттарды психология ғылымындағы жеке тұлғаның дамуы, қалыптасу мәселелері, заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Психологиядағы тұлға туралы теориялық білімдерді зерттеп, психологтың қызметінде ғылыми- теориялық тұжырымдамалардың көмегімен тұлғаны дамытудың негіздерін қарастыру. Пәнді оқу барысында магистранттар төмендегілерді білу тиіс: – Қазіргі психологиядағы тұлғаның зерттелу мәселесінің алатын орнын; – Пәннің мазмұнын, зерттеу әдістерін. – Тұлғаны зерттеу мәселесі пәнін арнайы ғылыми пән ретінде оқып үйренудің теориялық маңызы мен практикалық пайдасын ашып көрсету; – Аталған пәнге байланысты білімдер негізін қалыптастыру. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: – Психологиядағы тұлғалық өсу әдістері мен әдіснамалары туралы психологиялық зерттеулердің теориялық бағыттарымен танысу; – Курсты оқыту барысында тұлғаның әлеуметтенуі, қалыптасу мәселелерін іріктеп жүйелейге бағдарлау; – Курс бойынша білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту. 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: – Жеке тұлғаның пәнді меңгеруі (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар); – Курсты оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; – Қазіргі психологиядағы тұлға теорияларын меңгеруі; – Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиядан алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 3.5. Курс пререквизиттері: Психология, Білім беру мен психологиядағы әрекеттік және мәдени-тарихи тұжырымдар, қазіргі психологиядағы жекедаралық ерекшеліктер пәндері бойынша алған білімдеріне негізделеді 3.6. Курстың постреквизиті: Психологиялық эксперименттің теориясымен практикасы. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК |СПС | |с | |саны |(сағ.) |(сағ) | | | | |Д | |1. |Қала кітапханалары бойынша |Библиографиялық |1-2 апта | | |тұлғаны зерттеу мәселелері |картотеа | | | |пәнінен библиографиялық тізім | | | | |құрастыру. | | | |2. |Тұлға туралы философтардың |Тақырып бойынша |3 апта | | |талдаулары |философиялық ойларды | | | | |тауып, пікір жазу, | | | | |ауызша хабарлама жасау| | |3. |Генри Мюррей Персонология – |Аталған ғалымдардың |4-5 апта | | |Г.Мюррейдің тұлға теориясы |тұлға туралы | | | | |психологиялық | | | | |теорияларына | | | | |салыстырмалы талдау | | | | |жасап, конспектілеңіз.| | |4. |Лоуренс Кольбергтің |Баяндама жазу |6 апта | | |тұжырымдамасы адамгершілік | | | | |дилеммалары және оларды шешу | | | | |тәсілдері. | | | |5. |«Тұлғалық өсу дегеніміз не?» |Реферат көлемі 10- 12|8 -9 апта | | |тақырыбына реферат жазу |бет қолжазба | | | | |мәтінінде. Талаптар: | | | | |титульды бет, жоспар | | | | |(кіріспе, бөлімдері, | | | | |қорытынды, әдебиеттер | | | | |тізімі) | | |6. | Эссе жазу – «Мен» бейнесі |Эссе- шығарма |10 апта | | | |–тақырыпқа байланысты | | | | |көлемі 5-7 бет | | | | |қорытындысымен | | | | |қолжазба мәтінінде. | | |7. |Б.Скиннердің радикалдық |Схема – автордың |11 апта | | |бихевиоризмі және оның негізгі |негізгі ойларын сызба | | | |ережелері |түрінде мазмұндау. | | |8. | Курс бойынша 60 тест |5 түрлі жауаптар |12 апта | | |тапсырмасын құрастыру |негізінде | | |9. |Тұлға дамуына байланысты бір |Рецензия жазу |13 апта | | |жұмысты талдау | | | |10.|Курс бойынша бір ғылыми мақала |Негізгі талаптарды |14 апта | | |жазу |сақтай отырып, | | | | |3 беттік көлемде | | 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы |Тақырыптар |Көрнекіліктер, |Өздік оқуға |Бақылау | | |ТСО, плакаттар,|арналған сұрақтар|формасы | | |лабораториялық | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тұлға | |Ғылыми | |Ауызша сұрау| |психологиясының | |әдебиеттерге | | | |жалпы мәселелері | |шолу | | | |Тұлғалық өсудің | |Тақырып бойынша| |Ауызша сұрау| |биологиялық және | |мультимедиялық | | | |әлеуметтік | |тақта | | | |байланысы | | | | | |Психологиядағы | |Тақырып бойынша| |Ауызша сұрау| |тұлғаның дамуы | |мультимедиялық | | | |мен қалыптасу | |тақта | | | |мәселелері | | | | | |Батыс елдердегі | |сызбалар | |Ауызша сұрау| |заманауи тұлға | | | | | |теориялары | | | | | |Тұлғалық өсу және| |слайдтар | |Ауызша сұрау| |оның | | | | | |механизмдері. | | | | | |Тұлғалық өсудің | |сызбалар | |Ауызша сұрау| |базалық | | | | | |жағдайлары іске | | | | | |асырудың | | | | | |психологиялық | | | | | |механизмдері. | | | | | |Когнитивтік | |Ғылыми | |Ауызша сұрау| |бағдарлардағы | |әдебиеттерге | | | |тұлға теориялары | |шолу | | | |Тұлғалық өсудің | |Тақырып бойынша| |Ауызша сұрау| |психологиялық | |мультимедиялық | | | |талдануы және оны| |тақта | | | |эксперименталдық | | | | | |зерттеу | | | | | |Тұлғалық өсуде | |Тақырып бойынша| |Ауызша сұрау| |қарым-қатынасты | |мультимедиялық | | | |меңгеруді | |тақта | | | |ұйымдаструдың | | | | | |варианттары, | | | | | |өзара | | | | | |әрекеттестік | | | | | |Тұлғаның өсуінің | |сызбалар | |Ауызша сұрау| |адам өміріндегі | | | | | |мәнін психология| | | | | |тұрғысынан | | | | | |қарау және оның | | | | | |бағыттары мен | | | | | |міндеттері | | | | | |Тұлғалық өсудің | |слайдтар | |Ауызша сұрау| |базалық | | | | | |жағдайлары іске | | | | | |асырудың | | | | | |психологиялық | | | | | |механизмдері | | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | |1 |Асмолов А.Г. Психология |10 |7 |100 | | |личности. М.1990. | | | | |2 |Бәшірова,Ж.Р. Тұлғалық |10 |7 |100 | | |қарым-қатынас педагогикасы | | | | | |:оқу құралы /Ж.Р.Бәшірова, | | | | | |Н.С.Әлқожаева; Әл-Фараби | | | | | |атындағы қазақ ұлттық | | | | | |ун-ті.-Алматы:Қазақ | | | | | |ун-т,2011.-450 | | | | |3 |Бодалев А.А. Психология о |10 |7 |100 | | |личности. М.1988. | | | | |4 |Зейгарник Б.В. Личность и |7 |7 |100 | | |патология деятельности. М. | | | | | |1970. | | | | |5 |Леонтьев А.Н. Деятельность.|7 |7 |100 | | |Сознание. Личность. М. 1975| | | | |6 |Слободчиков В.И., Исаев |7 |7 |100 | | |Е.И. Психология человека. | | | | | |М.1995. | | | | 8. Негізгі әдебиеттер: 8.1. Абдулбханова-Славская К.А Стратегия жизни. М.Мысль.1991 8.2 Асмолов А.Г. Психология Личности. М.2001 8.3 Божович Л.И. Проблемы формиравания личности. М. Воронеж. 1997. 8.4 ЛеонтьевА.Н. Детельность. Сознание Личность. М.1977. 8.5 Мясищев В.Н. Психология отношений. М. Воронеж. 1998. 8.6 Психология Личности в трудах отечественных психологов. СПб. : Литер. 2000 480с 8.7 Рубинштейн С.Л. Основы обшей психологии. СПб. Литер.1999 Қосымша әдебиеттер: 8.1.1 Лазурский А. Ф. Избранные труды по психологии М.1997 8.1.2 Логинова Психобиографическия метод исследованя и коррекция личности А.: Каз. Универ.2001. 172с. 8.1.3 Муздыбаев К. Психология отвественности. Л.: Наука. 1983. 239с. 8.1.4 Петровский В.А. Личность В психологии. Ростов на Дому. 1996 8.1.5 Рубинштейн С Л. Человек и мир. М.: Наука. 1997. 8.1.6 Франкл В. Человек в поисках смысла. М.: Прогресс. 1990.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz