Файл қосу
Программалау тілін таңдау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК- 042-39.1.104/02-2013 | | | | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |«Программалау тілдері |03.09.2013 ж. | | |теориясы және трансляция | | | |әдістері» пәнін | | | |оқыту-әдістемелік кешені | | | «Программалау тілдері теориясы және трансляция әдістері» пәнін оқыту-әдістемелік кешені «5В011100» - «Информатика» мамандығына арналған студенттерге арналған пәннің оқу бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырылды Құрастырған ___________ Болсынбекова Ш.Ж., «Информатика және АТ» кафедрасының аға оқытушысы «28» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Информатика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама №1 «11» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ /Абишова А.А./ 2.2. Факультетің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1, «12» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ /Батырова Қ.А./ 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқу жұмысы бойынша проректор_______________ /Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ мазмұны |1. |Жалпы мағлұматтар | | |2. |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |3. |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар | | |4. |Курс форматы | | |5. |Курс саясаты | | |6. |Баға қою саясаты | | |7. |Әдебиет | | 1. Жалпы мағлұматтар 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар: Болсынбекова Шынар Жумагалиевна, «Информатика және ақпараттық технологиялар» кафедрасының аға оқытушысы Байланыс ақпараты – оқу корпусы № 3, кабинет № 102; Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 209; Кредиттер саны — 2; 1.2. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме (кесте 1): Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | | |Дәріс |Зерт |СӨӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе . |1 |1 |2 |2 |1. Нейбауэр А. | |Пәннің мақсаты мен | | | | |Моя первая | |мазмұны. Есептеу | | | | |программа на | |техникасының | | | | |С/С++ /Перев. с | |ақпаратты | | | | |англ. – СПб: | |жүйелердегі рөлі. | | | | |Питер, 1995 | |Кәсірорынның әртүрлі| | | | |2. Подбельский | |салаларында | | | | |В.В., Фомин С.С.| |ақпаратты жүйелерді | | | | |Программирование| |қолдану .Оқыту | | | | |на языке СиЖ | |процесін | | | | |Учеб. пособие. –| |компьютерлеу. | | | | |2-е доп. изд. – | | | | | | |М.: Финансы и | | | | | | |статистика, 1999| | | | | | |3. Информатика. | | | | | | |Базовый курс. | | | | | | |2-е издание / | | | | | | |Под ред. С.В. | | | | | | |Симоновича. – | | | | | | |СПб.: Питер, | | | | | | |2005 | | | | | | |8.2. Қосымша | | | | | | |әдебиеттер | | | | | | |1.Дейтел Х., | | | | | | |Дейтел П. Как | | | | | | |программировать | | | | | | |на Си. – М.: | | | | | | |Бином, 2000 | | | | | | |2. Мейер Б., | | | | | | |Бодуэн К. Методы| | | | | | |программирования| | | | | | |. Т. 1 и 2. – | | | | | | |М.: Мир, 1984 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1. Нейбауэр А. | | | | | | |Моя первая | | | | | | |программа на | | | | | | |С/С++ /Перев. с | | | | | | |англ. – СПб: | | | | | | |Питер, 1995 | | | | | | |2. Подбельский | | | | | | |В.В., Фомин С.С.| | | | | | |Программирование| | | | | | |на языке СиЖ | | | | | | |Учеб. пособие. –| | | | | | |2-е доп. изд. – | | | | | | |М.: Финансы и | | | | | | |статистика, 1999| | | | | | |3. Информатика. | | | | | | |Базовый курс. | | | | | | |2-е издание / | | | | | | |Под ред. С.В. | | | | | | |Симоновича. – | | | | | | |СПб.: Питер, | | | | | | |2005 | | | | | | |8.2. Қосымша | | | | | | |әдебиеттер | | | | | | |1.Дейтел Х., | | | | | | |Дейтел П. Как | | | | | | |программировать | | | | | | |на Си. – М.: | | | | | | |Бином, 2000 | | | | | | |2. Мейер Б., | | | | | | |Бодуэн К. Методы| | | | | | |программирования| | | | | | |. Т. 1 и 2. – | | | | | | |М.: Мир, 1984 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1. Нейбауэр А. | | | | | | |Моя первая | | | | | | |программа на | | | | | | |С/С++ /Перев. с | | | | | | |англ. – СПб: | | | | | | |Питер, 1995 | | | | | | |2. Подбельский | | | | | | |В.В., Фомин С.С.| | | | | | |Программирование| | | | | | |на языке СиЖ | | | | | | |Учеб. пособие. –| | | | | | |2-е доп. изд. – | | | | | | |М.: Финансы и | | | | | | |статистика, 1999| | | | | | |3. Информатика. | | | | | | |Базовый курс. | | | | | | |2-е издание / | | | | | | |Под ред. С.В. | | | | | | |Симоновича. – | | | | | | |СПб.: Питер, | | | | | | |2005 | | | | | | |8.2. Қосымша | | | | | | |әдебиеттер | | | | | | |1.Дейтел Х., | | | | | | |Дейтел П. Как | | | | | | |программировать | | | | | | |на Си. – М.: | | | | | | |Бином, 2000 | | | | | | |2. Мейер Б., | | | | | | |Бодуэн К. Методы| | | | | | |программирования| | | | | | |. Т. 1 и 2. – | | | | | | |М.: Мир, 1984 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1. Нейбауэр А. | | | | | | |Моя первая | | | | | | |программа на | | | | | | |С/С++ /Перев. с | | | | | | |англ. – СПб: | | | | | | |Питер, 1995 | | | | | | |2. Подбельский | | | | | | |В.В., Фомин С.С.| | | | | | |Программирование| | | | | | |на языке СиЖ | | | | | | |Учеб. пособие. –| | | | | | |2-е доп. изд. – | | | | | | |М.: Финансы и | | | | | | |статистика, 1999| | | | | | |3. Информатика. | | | | | | |Базовый курс. | | | | | | |2-е издание / | | | | | | |Под ред. С.В. | | | | | | |Симоновича. – | | | | | | |СПб.: Питер, | | | | | | |2005 | | | | | | |8.2. Қосымша | | | | | | |әдебиеттер | | | | | | |1.Дейтел Х., | | | | | | |Дейтел П. Как | | | | | | |программировать | | | | | | |на Си. – М.: | | | | | | |Бином, 2000 | | | | | | |2. Мейер Б., | | | | | | |Бодуэн К. Методы| | | | | | |программирования| | | | | | |. Т. 1 и 2. – | | | | | | |М.: Мир, 1984 | |Тақырып 1. |1 |1 |2 |2 | | |Персоналды | | | | | | |компьютердің | | | | | | |программалық | | | | | | |құрылғылары | | | | | | |Программалауды | | | | | | |автоматизациялау | | | | | | |әдістері. | | | | | | |Алгоритмдік тілдер. | | | | | | |Алгоритмдік тілді | | | | | | |тағайындау және оған| | | | | | |қойылатын талаптар. | | | | | | |Процедуралық- | | | | | | |бағытталған тілдер | | | | | | |және объектіге- | | | | | | |бағытталған | | | | | | |программалау туралы | | | | | | |түсінік. ПК-ді | | | | | | |программалық | | | | | | |қамсыздандыру ұғымы.| | | | | | |Қолданушы мен ПК | | | | | | |арасындағы | | | | | | |байланыстың диалогты| | | | | | |құралы. | | | | | | |Программалаудың . | | | | | | |интегрирацияланған | | | | | | |жүйесі. | | | | | | |Тақырып 2. |1 |1 |2 |2 | | |Программалау | | | | | | |Методологиясы | | | | | | |Программаны өңдеу | | | | | | |сатысы мен дәрежесі.| | | | | | |Программаны өңдеуге | | | | | | |техникалық тасырма. | | | | | | |Пограммаларды | | | | | | |техникалық | | | | | | |проектілеу | | | | | | |сатысы.Алгоритмдерді| | | | | | |ң құрылымдық | | | | | | |сызбасын өңдеу. | | | | | | |Берілгендерді | | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |Программалардың | | | | | | |құрылымын және | | | | | | |программаның ішкі | | | | | | |интерфейсін өңдеу. | | | | | | |Тақырып 3. |1 |1 |2 |2 | | |Программалау | | | | | | |технологиясының | | | | | | |негізі | | | | | | |Пограммалық | | | | | | |қамсыздандыруды | | | | | | |проектілеу әдістері,| | | | | | |проектілеу және | | | | | | |олардың | | | | | | |сәйкестіктері. | | | | | | |Құрылымдық | | | | | | |программалау.Модульд| | | | | | |ік программалау. | | | | | | |Программалау тілін | | | | | | |таңдау. Программалау| | | | | | |стилі. | | | | | | |Программалаудың | | | | | | |сапалылығын | | | | | | |көрсеткіштер. | | | | | | |Программалардың, | | | | | | |комментарилердің | | | | | | |оқылуы. Қатеден | | | | | | |қорғанысы бар | | | | | | |программалау. | | | | | | |Программаны жөндеу | | | | | | |және тексеруден | | | | | | |өткізу сатысы. | | | | | | |Программаларды | | | | | | |құжаттау.ГОСТ | | | | | | |бекіткен | | | | | | |программалық | | | | | | |құжаттардың | | | | | | |түрлері.Программалық| | | | | | |құжаттардың біріңғай| | | | | | |жүйесі(ПҚБЖ). | | | | | | |Тақырып 4. Си |1 |1 |2 |2 | | |тілінің жалпы | | | | | | |сипаттамасы. Си | | | | | | |программалау | | | | | | |жүйесіне кіріспе. | | | | | | |Негізгі ұғымдар: | | | | | | |алфавит, | | | | | | |идентификаторлар, | | | | | | |айнымалылар,тұрақтыл| | | | | | |ар, берілгендер | | | | | | |типі. Стандартты | | | | | | |типтегі | | | | | | |айнымалыларды | | | | | | |сипаттау. | | | | | | |Препроцессор | | | | | | |дерективалары . Си | | | | | | |тіліндегі | | | | | | |программаның | | | | | | |құрылымы. Си | | | | | | |программалау жүйесі.| | | | | | |Тақырып 5. Меншіктеу|1 |1 |1 |2 | | |операторы. Енгізу- | | | | | | |шығаруды ұйымдастыру| | | | | | | | | | | | | |Өрнек және | | | | | | |меншіктеу. Си | | | | | | |тілінің | | | | | | |операциялары. Си | | | | | | |тілінің | | | | | | |операторлары. | | | | | | |Операторы языка Си. | | | | | | |Меншіктеу операторы.| | | | | | |Енгізу және шығару | | | | | | |функциялары. | | | | | | |Тақырып 6. Шартсыз |1 |1 |1 |2 | | |және шартты ауысу | | | | | | |операторы | | | | | | |Шартсыз ауысу | | | | | | |операторы. Шартты | | | | | | |ауысу операторы. | | | | | | |Құрама оператор. | | | | | | |Таңдау операторы. | | | | | | |Тақырып 7. Цикл |1 |1 |1 |2 | | |операторлары | | | | | | |Шарты алдын ала | | | | | | |берілген цикл | | | | | | |операторы. Шарты | | | | | | |соңынан берілген | | | | | | |цикл операторы. | | | | | | |Параметрлі цикл | | | | | | |операторы. Оператор | | | | | | |цикла с параметром. | | | | | | |break, continue | | | | | | |операторлары. | | | | | | |Тақырып 8. |1 |1 |1 |2 | | |Функциялар | | | | | | |Функцияның | | | | | | |сипаттамалары мен | | | | | | |анықтамалары. | | | | | | |Функция | | | | | | |параметрлері. | | | | | | |Тақырып 9. Жады |1 |1 |1,5 |2 | | |кластары | | | | | | |Жад кластары. | | | | | | |Автоматты, | | | | | | |статистикалық, ішкі,| | | | | | |регистрлі | | | | | | |айнымалылар. | | | | | | |Тақырып 10. |1 |1 |2 |2 | | |Берілгендердің | | | | | | |күрделі типі: | | | | | | |массивтер | | | | | | |Массивтер.. Бір | | | | | | |өлшемді және | | | | | | |көпөлшемді | | | | | | |массивтер. Бір | | | | | | |өлшемді массивтің | | | | | | |элементтерімен | | | | | | |жұмыс. Сандық | | | | | | |массивтерді өңдеудің| | | | | | |типтік алгоритмдерін| | | | | | |программалау. Бір | | | | | | |өлшемді массивтер | | | | | | |мен нұсқаушылар | | | | | | |Екі өлшемді | | | | | | |массивтердің | | | | | | |сипаттамасы. Екі | | | | | | |өлшемді массивтің | | | | | | |элементтерімен | | | | | | |жұмыс. Сандық | | | | | | |массивтерді өңдеудің| | | | | | |типтік алгоритмдерін| | | | | | |программалау. Екі | | | | | | |өлшемді массивтер | | | | | | |үшін нұсқаушыларды | | | | | | |қолдану. | | | | | | |Тақырып 11. Жолдар |1 |1 |1 |2 | | |Жолдар. Жолдарды | | | | | | |өңдеудің типтік | | | | | | |алгоритмдерін | | | | | | |программалау. | | | | | | |Тақырып 12. |1 |1 |1 |2 | | |Берілгендер құрылымы| | | | | | | | | | | | | |Берілгендер | | | | | | |құрылымы. Құрылымды | | | | | | |сипаттау. | | | | | | |Берілгендер құрылымы| | | | | | |мен нұсқаушылары. | | | | | | |Тақырып 13. Файлдар |1 |1 |2 |2 | | |Файлдар. Файлдар | | | | | | |құрылымының | | | | | | |сипаттамасы. Файлдар| | | | | | |мен жұмысты | | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | |Тақырып 14. Модулдер|1 |1 |1 |4,5 | | |Стандартты | | | | | | |модулдерді қолдану. | | | | | | |Тақырып 15. Графика |1 | | | | | |Графика | | | | | | | |15 |30 |45 |67,5 | | 3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нүсқаулар Бұл курсты меңгеру кезінде студент дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент өз бетімен меңгере алса, СӨӨЖ-ге қатысуы міндетті емес. Дәрісті меңгергеннен кейін, практикалық тапсырма орындалу керек. СӨӨЖ-ді оқытушы көмегімен немесе өз бетімен орындап, уақытында тапсыру керек. Өздік жұмысты орындау барлық менгерген материал негізінде студент өз бетімен орындайды, көрсетілген уақытта тапсыру міндетті. 4. Курс форматы Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Әрбір дәрістік сабақта 5-7 негізгі ұғымдарды меңгеру қажет. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5. Курс саясаты Келесі талаптар: ❑ дәріске, СТС және ОБСӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. ❑ Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. ❑ Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. ❑ СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті ❑ Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. ❑ Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5. Курс саясаты Келесі талаптар: ❑ дәріске, СТС және ОБСӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. ❑ Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. ❑ Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. ❑ СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті ❑ Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. ❑ Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 6. Баға қою саясаты Кесте 3-Баға қою саясаты. |Апта |Бақылау түрі |Балл |Ескерту | |1 |1-8 апталарда дәрістік сабақтарға |30 |Дәріс | | |дайындық және қатысу | | | |2-3 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | |4 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |5 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |20 |ОБСӨЖ | |6 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |7 |Практикалық тапсырма |25 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |25 |ОБСӨЖ | | |Межелік бақылау |60 |Межелік бақылау | |1-7 апталарда оқу нәтижесі бойынша |300 | | |8 |8-15 апталарда дәрістік сабақтарға |30 |Дәріс | | |дайындық және қатысу | | | |9 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | |10 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |11 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |20 |ОБСӨЖ | |12 |Практикалық тапсырма |20 |Практикалық сабақ | | |СӨЖ |30 |СӨЖ | |13 |Практикалық тапсырма |25 |Практикалық сабақ | | |ОБСӨЖ |25 |ОБСӨЖ | | |Межелік бақылау |60 |Межелік бақылау | |8-15 апталарда оқу нәтижесі бойынша |300 | | |Емтихан нәтижесі |400 | | |Академиялық период бойынша баллдар саны |1000 | | |Әріп |Ұпайлардың цифрлық|Проценттік мазмұн |Дәстүрлі жүйедегі баға | |жүйесі |эквиваленті | | | |бойынша | | | | |баға | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 7. Пайдаланылатын әдебиеттер: 7.1. Негізгі әдебиеттер 1. Нейбауэр А. Моя первая программа на С/С++ /Перев. с англ. – СПб: Питер, 1995 2. Подбельский В.В., Фомин С.С. Программирование на языке СиЖ Учеб. пособие. – 2-е доп. изд. – М.: Финансы и статистика, 1999 3. Информатика. Базовый курс. 2-е издание / Под ред. С.В. Симоновича. – СПб.: Питер, 2005 7.2. Қосымша әдебиеттер 1.Дейтел Х., Дейтел П. Как программировать на Си. – М.: Бином, 2000 2. Мейер Б., Бодуэн К. Методы программирования. Т. 1 и 2. – М.: Мир, 1984
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz