Файл қосу

Әріп жүйесінде



|ҚАЗАҚСТАН РЕСУПБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                 |
|3денгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                    |                       |
|                        |                        |                       |
|                        |                        |ПОӘК 042-18-10.1.36    |
|                        |                        |/02-2012               |
|ПОӘК                    |                        |                       |
|Студенттерге арналған   |                        |                       |
|пәннің  бағдарламасы    |18.09.2013ж             |                       |
|«Теориялық              |№1 басылым              |                       |
|электро-химияның        |                        |                       |
|негіздері»              |                        |                       |









                      ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                    «ТЕОРИЯЛЫҚ ЭЛЕКТРОХИМИЯНЫҢ НЕГІЗДЕРІ»

        5В072000  – «Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы»
                               мамандығы ушін

                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2013

                                   Кіріспе

 1. ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрастырушы  ______ «  26 »   тамыз  2013ж   Ж.Т. Лебаева,

«Химия»    кафедрасының  аға оқытушысы


2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Химия»   кафедра  отырысында
«  28  »    тамыз  2013ж.,    №   1   хаттама
                     күні
Кафедра  меңгерушісі     ________                      Б.Х Мусабаева
                              қолы

2.2 Инженерлік-технология факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«  12  »    қыркүйек   2013ж.,  №   1   хаттама
                     күні
Төрайымы  __________________                         С.С. Толеубекова
                              қолы

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған
«  18  »    қыркүйек   2013ж.,  №   1   хаттама
                    күні
ОӘК төрағасы, __________________                  Г.К.Искакова
                      қолы


4. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН














                                   Мазмұны

|     |                                                              |бет   |
|1    |Жалпы ережелер                                                |4     |
|2    |Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу  |6     |
|3    |Пәндердің оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар           |7     |
|4    |Курс форматы                                                  |7     |
|5    |Курс саясаты                                                  |7     |
|6    |Баға қоюдың саясаты                                           |8     |
|7    |Әдебиеттер                                                    |12    |

































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Лебаева Жемис Темиргалиевна, аға оқытушысы
      Кафедра       «Химия»
      Байланыс ақпараты – тел: 35-05-92, оқу ғимараты № 9, кабинет № 418
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 416
      Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2
      1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

                                                                     1 кесте
|                               |                                 |       |
|Курс                           |Семестр                          |Кредитт|
|                               |                                 |ер     |
|                               |ДС   |СПС   |ЗХ   |СОӨЖ    |СӨЖ    |       |
|1                              |2    |3     |4    |5       |6      |7      |
|1. «Кіріспе. Электрохимиялық   |1    |1     |     |3       |3      |(1( (2(|
|процестердің жалпы сипаттамасы»|     |      |     |        |       |(3( (7(|
|                               |     |      |     |        |       |(8( (9(|
|2.«Электролиздік диссоциация   |2    |1     |     |4       |4      |(1( (2(|
|жайында ұсыныстың дамуы»       |     |      |     |        |       |(3( (8(|
|                               |     |      |     |        |       |(9(    |
|                               |     |      |     |        |       |(11(   |
|3.«Электролит ерітінділердегі  |2    |1     |     |4       |4      |(1( (2(|
|ион-дипольді әрекеттесу»       |     |      |     |        |       |(3(    |
|4. «Электролит ерітінділердегі |2    |1     |     |3       |3      |(1( (2(|
|ионаралық әрекеттесу»          |     |      |     |        |       |(3( (7(|
|5.«Электролит ерітінділердегі  |3    |1     |     |4       |4      |(1( (2(|
|тепе-теңдіктегі емес           |     |      |     |        |       |(3( (9(|
|құбылыстар»                    |     |      |     |        |       |(11(   |
|6.«Тепе-теңдік электродты      |2    |1     |     |4       |4      |(1( (2(|
|потенциалдар»                  |     |      |     |        |       |(3(    |
|                               |     |      |     |        |       |(11(   |
|7.«Электрохимиялық тізбектер»  |2    |1     |     |3       |3      |(1( (2(|
|                               |     |      |     |        |       |(3( (9(|
|8.«Электрокинетикалық ж/е      |2    |1     |     |3       |3      |(1( (2(|
|электро-капиллярлы құбылыстар» |     |      |     |        |       |(3(    |
|                               |     |      |     |        |       |(7( (8(|
|                               |     |      |     |        |       |(9(    |
|9.«Электрлік қос қабаты (ЭҚҚ)» |3    |1     |     |3       |3      |(1( (2(|
|                               |     |      |     |        |       |(3(    |
|                               |     |      |     |        |       |(4(    |
|10.«Электродты процестерінің   |3    |1     |     |4       |4      |(1( (2(|
|кинетикасы»                    |     |      |     |        |       |(3(    |
|                               |     |      |     |        |       |(11(   |
|11. Концентрационды            |3    |1     |     |3       |3      |(1( (2(|
|поляризация»                   |     |      |     |        |       |(3(    |
|                               |     |      |     |        |       |(7(    |
|12.«Бірқатар электрохимиялық   |3    |2     |     |3       |3      |(1( (2(|
|реакцияларының кинетикасы»     |     |      |     |        |       |(3((8((|
|                               |     |      |     |        |       |9      |
|13.«Металдардың электрохимиялық|2    |1     |     |4       |4      |(1((2( |
|коррозиясы».                   |     |      |     |        |       |(3( (8(|

      3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР


      «Теориялық электрохимияның негіздері» пәнін оқу  алдында  бағдарламада
қарастырылғандай әрбір тақырыптың көлемімен танысу қажет.  Әрбір  тақырыптың
сұрақтары оқу барысында жұмысші дәптерге  қысқаша  конспектілеу   керек,  үй
жұмысының дайындығын, әрбір  материалдардың   ұғу  дәрежесін  тексеру   үшін
есеп шығару керек.


      4 КУРС ФОРМАТЫ


      Оқу  жүгін  семестр  бойына  бірқалыпты  орналастыру,  тапсырманы   әр
студенттін міндетті  түрде  орындай  алатын  мөлшерде  беру  керек,  олардың
орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті.  Осыған  байланысты
кафедрада  әр  түрлі  формаларда  бақылаулар  болу  керек.  Оқу   құралдарын
регламентациялау, әр дисциплина бойынша өздік  жұмыстарының  сағат  мөлшерін
құрау, басқа  дисциплина  арқасында  СРС  мөлшері  аспауын  қадағалап  отыру
қажет.
      Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу  арқылы  ескерілмеген  уақыттардың
мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан  көптеген  студенттер  өз  уақыттарын
жоспарлай алмай жүргендеріне  шағымданады.  Көптеген  студенттерде   уақытты
тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ.
      1.Оқу  материалын  берілген  пән  бойынша  өткен  материалдың    басқа
дисциплиналармен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
      2.Тақырыпқа байланысты сабақтын өту әдісі және талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   аланда  немесе  арнайы  клиникалық
лабораторияларда түсіндірген кезде оңай қабылданады.
      3.Курстық теориялық білімдері лабораториялық – практикалық сабақтардың
арқасында негізделеді.


      5 КУРС САЯСАТЫ


      Практикалық сабақтар белгілі бір тақырыптарды лекцияда талқылаған  соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
      Пән аралық жүйені ескере  отырып,  мұғалім  белгілі  бір  дисциплинаға
байланысты   студенттің  қаншалықты  білімін  біле  отырып,  оқу  материалын
жоспарланған мөлшерден тыс  бере алады.
        Белгілі бір  лекция  немесе  лабораториялық  –  практикалық  сабақты
жоспарлай отырып, мұғалім алдын ала сабақтын  өткізілу  әдісін  және  жерін,
тәртібін ойластыру керек.


        6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ


     Кредит – оқу жұмысының көлемін унифицирленген өлшеу бірлігі. Лекцияның
1  академиялық  сағаты   50  минутқа  сай,  практикалық  немесе  100  минуты
лаборатириялық сабақтар, 1 кредит сағаты – аптасына 3 жұмыс сағаты (1  сағат
лекция + 2 сағат СРСП).
Ескерткіштер: Реферат 6-8 беттік мөлшерінде,  А-4  форматында,  компьютерлік
теру  (14  шрифтпен)  немесе  көлемге  сәйкес  келетін  қол  жазба   түрінде
орындалады.
1.Оқу   материалын   берілген   пән   бойынша   өткен   материалдың    басқа
дисциплиналармен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
2.Тақырыпқа  байланысты  сабақтын  өту  әдісі  және  талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   аланда  немесе  арнайы  клиникалық
лабораторияларда түсіндірген кезде оңай қабылданады.
3.Курстық  теориялық  білімдері  лабораториялық  –  практикалық  сабақтардың
арқасында негізделеді.
Лабораториялық сабақтар белгілі бір  тақырыптарды  лекцияда  талқылаған  соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
Пән  аралық  жүйені  ескере  отырып,  мұғалім   белгілі   бір   дисциплинаға
байланысты   студенттің  қаншалықты  білімін  біле  отырып,  оқу  материалын
жоспарланған мөлшерден тыс  бере алады.
  Белгілі бір лекция немесе лабораториялық – практикалық  сабақты  жоспарлай
отырып, мұғалім алдын ала сабақтын  өткізілу  әдісін  және  жерін,  тәртібін
ойластыру керек.


     Әріп эквиваленті, балл және пайыз арқылы берілген баға қою шкаласы
|Әріп жүйесінде   |Баллдардың сан     |Пайыз құрамы |Традициялық жүйе       |
|берілген баға    |түріндегі          |             |бойынша баға           |
|                 |эквиваленті        |             |                       |
|А                |4,0                |95-100       |өте жақсы              |
|А-               |3,67               |90-94        |                       |
|В+               |3,33               |85-89        |жақсы                  |
|В                |3.00               |80-84        |                       |
|В-               |2,67               |75-79        |                       |
|С+               |2,33               |70-74        |қанағаттандырарлық     |
|С                |2,00               |65-69        |                       |
|С-               |1,67               |60-64        |                       |
|D+               |1,33               |55-59        |                       |
|D                |1,00               |50-54        |                       |
|Ғ                |0,00               |0-49         |қанағаттандырылмаған   |
|I                |NA                 |-            |аяқталмаған            |
|Р                |-                  |өтті         |Пәнді өтті             |


      Пәнді оқу барысында ағынды бақылаудың әртүрлі түрлері болуы мүмкін:
      1) ауызша сұрау – бір немесе  бірнеше  тақырып  (бөлім)  материалдарын
оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау;
      2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша  қойылған
сұрақтар,  есеп  шығару,  келтірілген  жағдайды  талдау,  практикалық  жұмыс
жасауды көрсетеді;
      3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша
ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау;
      4) үй тапсырмасын  қорғау  және  презентация  -  жеке  немесе  топ  үй
тапсырмасын  дұрыс  орындағанының  білімін,  откен  материалдарға  қорытынды
жасап, оны аудитория алдына жеткізе  білуін,  курс  тақырыптарынынң  кисынды
байланысын байқай білуін бақылау;
      5) дискуссиялар, тренинглер, дөнгелек үстөл  –  маселені  топ  ретінде
қарасырып  өзіндік  ой  жүгірту  машығын  және  өздігінен   шешім   қабылдау
қабілетін көрсету;
      6) тестлер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы  баға  беру
үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген);
      7) курстық жобалау, бір академиялық мерзім арасында жұмыс оқу  жоспары
бойынша қарастырылған курстық жұмысты орындау.


                      «Теориялық электрохимияның негізі»
                        пәні бойынша ұпайдың таралымы
                                                                     3 кесте
|Апта |Бақылау түрі                               |Ұпайлардың|Ескерту        |
|     |                                           |барлығы   |               |
|1    |2                                          |3         |4              |
|1    |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына      |30        |Оқытушы сабақта|
|     |қатысу мен дайындалу                       |          |студенттің жок |
|     |                                           |          |екнін          |
|     |                                           |          |белгілейді     |
|2    |ПС орындау «Электролит ерітінділеріндегі   |15        |ПС 1           |
|     |тепе-теңдік. Электролиздік диссоциация».   |          |               |
|     |Конспект, есеп, бақылау сұрақтары          |          |               |
|     |№ 1 дәріс сұрау                            |5         |СОӨЖ           |
|     |Есеп шығару                                |15        |СӨЖ 1          |
|3    |ПС орындау «Күшті электролиттердің         |15        |ПС 2           |
|     |электростатикалық теориясы». Конспект,     |          |               |
|     |есеп, бақылау сұрақтары                    |          |               |
|     |№ 2 дәріс сұрау                            |5         |СОӨЖ           |
|     |Есеп шығару                                |15        |СӨЖ 2          |
|4    |ПС орындау «Электролит ерітінділеріндегі   |15        |ПС 3           |
|     |тепе-теңдік емес құбылыстар. Фарадей       |          |               |
|     |заңдары». Конспект, есеп, бақылау сұрақтары|          |               |
|     |                                           |          |               |
|     |№ 3 дәріс сұрау                            |5         |СОӨЖ           |
|     |Есеп шығару                                |20        |СӨЖ 3          |
|5    |ПС орындау «Электролит ерітінділерінің     |20        |ПС 4           |
|     |электрлік өткізгіштігі». Конспект, есеп,   |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |№ 4 дәріс сұрау                            |5         |СОӨЖ           |
|6    |ПС орындау «Әлсіз ерітіндінің әртүрлі      |20        |ПС 5           |
|     |концентрациядағы  диссоциалану дәрежесін   |          |               |
|     |және константасын анықтау» (зертханалық    |          |               |
|     |жұмыс)». Конспект, есеп, бақылау сұрақтары |          |               |
|     |№ 5 дәріс сұрау                            |5         |СОӨЖ           |
|     |Есеп шығару                                |25        |СӨЖ 4          |
|7    |ПС орындау «Электрөткізгіштік әдісін       |20        | ПС 6          |
|     |қолданып сірке ангидридінің  гидратациялану|          |               |
|     |жылдамдығын зерттеу (зертханалық жұмыс)».  |          |               |
|     |Конспект, есеп, бақылау сұрақтары          |          |               |
|     |№ 6 дәріс сұрау                            |          |               |
|     |Межелік бақылау 1 – 1-7 аптаның дәрісі     |5         |СОӨЖ           |
|     |бойынша тестілік бақылау                   |60        |ПС 6           |
|Итого баллов по результатам обучения с 1 по 7    |300       |               |
|неделю                                           |          |               |
|     |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына     |30        |Оқытушы сабақта|
|     |қатысу мен дайындалу                       |          |студенттің жок |
|     |                                           |          |екнін          |
|     |                                           |          |белгілейді     |
|9    |ПС орындау «Электролит ерітінділерінің     |15        |ПС 7,8         |
|     |электр өткізгіштігін өлшеу.                |          |               |
|     |Кондуктометриялық ұяшығының константасын   |          |               |
|     |анықтау» (зертханалық жұмыс)». «Электродты |          |               |
|     |тепе-теңдігінің термодинамикасы».          |          |               |
|     |Конспект, есеп, бақылау сұрақтары          |3         |СОӨЖ           |
|     |№ 7,8 дәріс сұрау                          |15        |СӨЖ 5          |
|     |Есеп шығару                                |          |               |
|10   |ПС орындау «Электрохимиялық элементтер және|15        |ПС 9           |
|     |тізбектер. Даниэль-Якоби элементінің ЭҚК-ін|          |               |
|     |анықтау» (зертханалық сабақ). Конспект,    |          |               |
|     |есеп, бақылау сұрақтары                    |4         |СОӨЖ           |
|     |№ 9 дәріс сұрау                            |15        |СӨЖ 6          |
|     |Есеп шығару                                |          |               |
|11   |ПС орындау «Қос электрлік қабатының        |15        |ПС 10          |
|     |теориясы». Конспект, есеп, бақылау         |          |               |
|     |сұрақтары                                  |          |               |
|     |№ 10 дәріс сұрау                           |3         |СОӨЖ           |
|     |Есеп шығару                                |15        |СӨЖ 7          |
|12   |ПС орындау «Электролит ерітінділерінің     |15        |ПС 11          |
|     |электр өткізгіштігінің электролит          |          |               |
|     |концентрациясына тәуелділігін зерттеу»     |          |               |
|     |(зертханалық жұмыс). Конспект, есеп,       |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |№ 11 дәріс сұрау                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Есеп шығару                                |15        |СӨЖ 8          |
|13   |ПС орындау «Тотығу-тотықсыздану жүйесінің  |15        |ПС 12          |
|     |электрохимиялық қасиеті» (зертханалық      |          |               |
|     |жұмыс). Конспект, есеп, бақылау сұрақтары  |          |               |
|     |№ 12 дәріс сұрау                           |          |               |
|     |Есеп шығару                                |5         |СОӨЖ           |
|     |                                           |15        |СӨЖ 9          |
|14   |ПС орындау «Тепе-теңдікте емес электродты  |15        |ПС 13          |
|     |процестері». Конспект, есеп, бақылау       |          |               |
|     |сұрақтары                                  |          |               |
|     |№ 12 дәріс сұрау                           |5         |СОӨЖ           |
|15   |ПС орындау «Гальваникалық элементтерде     |15        | ПС 14         |
|     |жүретін  тотығу-тотықсыздану реакциялары»  |          |               |
|     |(зертханалық жұмыс). Конспект, есеп,       |          |               |
|     |бақылау сұрақтары                          |          |               |
|     |№ 13 дәріс сұрау                           |5         |СОӨЖ           |
|     |Межелік бақылау 1 – 1-7 аптаның дәрісі     |60        |ПС 14          |
|     |бойынша тестілік бақылау                   |          |               |
|8-15 апта аралығындағы нәтиже бойынша қорытынды  |300       |               |
|балл саны                                        |          |               |
|Емтихан қорытынды балл саны                      |400       |               |
|Академиялық мерзімінің қорытынды балл саны       |1000      |               |

      Студенттердің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі
      1 Электролиз тотығу-тотықсыздану процес болып табылуы. Электрохимияның
      негізгі ұғымдары. Электрохимиялық жүйелер және оның  құрам  бөліктері.


      2 Сольватацияланудың мәселелеріне  термодинамикалық  және  кинетикалық
      көзқарасы. Электролит ерітінділерінің түзілу механизмі.
      3 Бьеррум теориясы. Иондардың ассоциациясы.  Ассоциалану  константасы.
      Иондық жұбының молекуладан принципты айырмашылығы.
      4 Дебай-Хюккель-Онзангер теориясының қолдану аумағы. Вин  және  Дебая-
      Фолькенгагеннің       эффектісі.       Электролиттер        қоспасының
      электрөткізгіштігі. Иондар жылжуының аномальдылығы.
      5   Электродты   процесінің   физикалық   мағынасы.    Тепе-теңдіктегі
      потенциалдың потенциал анықтаушы иондардың белсенділігіне тәуелділігі.
      Электродты   потенциалдарды   есептеу.    Тасымалдаумен    ұяшықтардың
      потенциалы.   Гальваникалық   элемент   және   оның    электролизердан
      айырмашылығы. Электродтар мен электрохимиялық  тізбектердің  жіктелуі.
      Салыстырмалы электродтар.
      6   Электрокапилярлы   қйсықтар.   Электроосмос,   электрофорез,   ағу
      потанциалдары  және   седиментации.   Электрокапилярлы   құбылыстардың
      сипаттамасы. Негігі теориялық ұсынысы.
      7  Электрод-ерітінді  шекарадағы  электрлік  қос   қабатының   моделі.
      Электрлік қос қабатының құрылысы.
      8 Ток бойынша заттың шығымы.  Жиынтық  электродты  реакция.    Жиынтық
      электродты реакцияларының сатылары. Лимиттеуші саты.
      9 Диффузияның аса кернеуі.  Разрядтану-ионизацияланудың  аса  кернеуі.
      Кристалданудың  аса  кернеуі.  Алмасу  тоғының  тығыздығы.  Электродты
      поляризация.
      Студенттердің өздік жұмыстарына арналған тақырыптардың тізімі
      1 Өткізгіштердің жіктелуі және үздіксіз электр тоғының I және II текті
      өткізгіштердің үстінен жүруі.
      2 Аррениустың  электролиздік диссоциация теориясы
      3  Кристалдық торының энергиясы. Сольватацияланудың энергиясы.
      4 Дебай-Хюккель теориясының теңдеуі және оны қолдану аумағы. Ерігіштік
      және Дебай-Хюккель теориясы
      5 Тасмалдау сандары және анықтау тәдістері. Есептер
      6 Электролит ерітінділерден электр тоғының жүруі. Фарадей заңдары.
      7 Электролиз. Есептер
      8 Электродты потенциалдарын  есептеу.  Гальваникалык  элементтре  және
      электролизерлардан оның ерекшелігі
      9 Химиялық тізбектер
      10 Липпманның  бірінші  және  екінші  теңдеулері.  Гиббстің  адсорбция
      изотермасы
      11 Электрлік қос қабатының теңдеуі, заряд компоненттерінің есептеуі.
      12 Тафель теңдеуі. Электродтар тепе-теңдікте дегеннің белгілері.
      13 Электрохимиялық коррозия. Қорғау әдістері.



      7 ӘДЕБИЕТТЕР

      7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1 Антропов Л.И. Теоретическая электрохимия. М.: ВШ. 1984. 519с.
7.1.2 Скорчелетти В.В. Теоретическая электрохимия. Л.: «Химия», 1974. 567с.
7.1.3 В.С.Багоцкий. Основы электрохимии. М.: Химия. 1988.
7.1.4 Практические работы по физической химии / под.ред. Мищенко: М.  Высшая
школа. 1982.
7.1.5 Практикум по электрохимии / под.ред. Б.Б.Дамаскина. М.: Высшая  школа.
1991. 288с.
7.1.6 И.А.Семиохин. Сборник задач по электрохимии. М.: МГУ. 2006. 97 с.
      8.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.7 Дж. Ньюмен. Электрохимические системы. М.: Мир. 1977. 463с
7.2.8 Дамаскин Б.Б., Петрий О.А.,  Цирлина  Г.А.  Электрохимия.  М.:  Химия.
2001. 624с
7.2.9 Корыта И., Дворжак И., Богачкова В. Электрохимия. М.: Мир. 1977
7.2.10 Краткий справочник физико-химических величин./ под ред.  А.А.Равделя,
 А.М.Пономаревой. Л.: Химия. 1983.
7.2.11А.Г. Стромберг, Д.П.Семченко. Физическая химия.М.,1988.
7.2.12 Ф.И. Кукоз. Сборник задач по теоретической электрохимии.М., 1982.
Пәндер