Файл қосу
Сызықтық емес экономикалық есептер және оларды шешу әдістері
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042.39.1.15/01-2013 | |ПОӘК |02.09.2013ж | | |Оқытушыға арналған «Амалдарды |№ 1 басылым | | |зерттеу» пәні бойынша оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Амалдарды зерттеу» пәнінің оқыту-әдістемелік кешені 5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған:_______________ Информатика кафедрасының аға оқытушысы Болсынбекова Ш.Ж., Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «28» тамыз 2013 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Информатика кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № 1 “11” қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ А.А.Абишова 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама № 1 «12» қыркүйек 2013 ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «18» қыркүйек 2013 ж. Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы _____________ Г.К.Искакова БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Пайдалану облысы 2. Нормативті сілтеме 3. Жалпы мағлұматтар 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс жоспары 5. Студенттің өздік жұмыс тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиет 1. Пайдалану облысы «Амалдарды зерттеу» пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5В011100 - «Информатика» мамандығының студенттеріне арналған. Бұл кешен студенттерді курс мазмұнымен, курстың актуалдылығы мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және дағдыларымен таныстырады. 2. Нормативті сілтеме Бұл «Амалдарды зерттеу» пәнінің Оқу-әдістемелік кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес құрылған: 5В011100 - «Информатика» мамандықтары бойынша жалпы білімдік мемлекеттік стандарты енгізілді. 3. Жалпы мағлұматтар 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы «Амалдарды зерттеу» курсы келесі тақырыптар бойынша практикалық курс болып табылады: • Модельдер құру. Сызықты программалаудың жалпы және сызықты есептері. • Сызықты программалау есептерін шешудің графикалық әдісі. • Сызықты программалау есептерін шешудің симплекс әдісі. • Сызықты программалау есептерін шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі). • Сызықты программалаудың Қосарлас есебі. • Оптималды жоспардың Қосарлас бағасының экономикалық құрамы. • Транспорт есебі. Тірек жоспарды анықтау әдістері: солтүстік-батыс бұрыш әдісі, минималды элемент әдісі, Фогель аппроксимациясы әдісі. • Транспорт есебі. Табылған тірек жоспарды оптималдылыққа тексері. Потенциалдар әдісі. • Ойындар теориясы. • Динамикалық программалау әдісінің экономикалық есептерін шешу. • Сызықтық емес экономикалық есептер және оларды шешу әдістері • Графтармен берілген оптимизациялық есептер • Экономикадағы динамикалық есептер • Экономикада жапай қызмет көрсету жүйесі • Жаппай қызмет көрсету жүйесінің есептерін шешу әдістері (ЖҚЖ) • ЖБЖ есептерін шешу әдістері • Марковтық процестер 3.2. Осы курстың мақсаты: нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның кызметін экономика-математикалық әдістер негізінде басқару есебінің қойылу және талдау әдістерін, принциптерін, теориялық-әдістемелік мәселелерді кешенді түрде беру болып табылады. 3.3. Пәнді оқудың негізгі міндеті студенттердің экономикалық есептерді шешуде, экономика-математикалық модельдерді құруда, математикалық аппараттар мен тәжірбиелік дағдыларды, әртүрлі математикалық түсініктер мен алгоритмдерді экономикалық түсіндіре білуді, оптималды шешімнің әдістерін меңгеруі қажет. Сонымен бірге студенттер экономика-математикалық есептерді шешуге арналған ЭЕМ-нің арнайы программалық жабдықтары туралы хабардар болып, оларды тәжірбиеде қолдана білуі дағдысының болуы міндетті. 3.4. Пәнді оқу нәтижесінде студент: • математикалық программалау есептерін шешу әдістерін білу; • математикалық программалау есептерін шешу кезінде ЭЕМ пайдалану; • оптималды шешімнің негізгі әдістерін меңгеру; • есептердің экономикалық-математикалық модельдерін құра білу; • экономика есептерін шешуде математикалық әдістерді пайдалана білудің дұрыстығын түсіну; • есепті шешудің стандартты программалық әдістері туралы білу; • оқу әдебиеттерін өзіндік оқи білу; логикалық ойлау қабілетін дамыту. 3.5. Курс пререквизиттері: • Математика • информатика • Математикалық статистика • Математикалық сараптау • Аналитикалық геометрия 3.6. Курс постреквизиттері: • «Амалдарды зерттеу» курсын оқуды аяқтағаннан кейін студенттер басқа пәндерді оқығанда осы курстан алған білімдеріне сүйенеді. Бұл пәндер оптималді басқару мәселелерімен байланысқан пәндер болып табылады. Кесте 1. Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәрістік сабақтар | |Экономикадағы |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |сызықтық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |моделдер және | |2. 2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие | |оларды шешу | |для вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | |әдістері | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Симплекс әдісі |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |және оның | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |модификциясы | |2. 2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие | | | |для вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Экономикадағы |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |тасымалдау | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |моделдері | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Көп қадамды |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |тасымалдаутық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |моделдер. | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |Тағайындау | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | |есептері | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Сызықтық емес |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |экономикалық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |есептер және | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |оларды шешу | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | |әдістері | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Графтармен |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |берілген | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |оптимизациялық | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |есептер | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Экономикадағы |1 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |динамикалық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |есептер | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Экономикада |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |жапай қызмет | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |көрсету жүйесі | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |. | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Желілік басқару |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |мен жоспарлау | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | | | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |ЖБЖ есептерін |2 |1. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |шешу әдістері | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Ойын теориясы |2 | Экономико-математические методы и прикладные модели: | | | |Учеб. пособие для вузов/ В. В, Федосеев, А. Н. Гармаш, Д. | | | |М. Дайитбегов и др.; Под ред. В. В. Федосеева. – М.: | | | |ЮНИТИ, 2000. | |Машықтану сабақтары | |Экономикадағы |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |сызықтық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |моделдер және | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |оларды шешу | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | |әдістері | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Симплекс әдісі |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |және оның | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |модификциясы | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Экономикадағы |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |тасымалдау | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |моделдері | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Көп қадамды |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |тасымалдаутық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |моделдер. | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |Тағайындау | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | |есептері | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Сызықтық емес |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |экономикалық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |есептер және | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |оларды шешу | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | |әдістері | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Графтармен |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |берілген | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |оптимизациялық | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |есептер | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Экономикадағы |2 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |динамикалық | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |есептер | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Экономикада |4 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |жапай қызмет | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | |көрсету жүйесі | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |. | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Желілік басқару |4 |1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах| |мен жоспарлау | |и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. | | | |2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |ЖБЖ есептерін |4 |1. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для | |шешу әдістері | |вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. | | | |Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | |Ойын теориясы |4 | Экономико-математические методы и прикладные модели: | | | |Учеб. пособие для вузов/ В. В, Федосеев, А. Н. Гармаш, Д. | | | |М. Дайитбегов и др.; Под ред. В. В. Федосеева. – М.: | | | |ЮНИТИ, 2000. | 5. СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ: 5.1. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдер классификациясы. 5.2. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру: Диета туралы есеп. 5.3. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру: Сұйық ұнтақ құру есебі. 5.4. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру: қиындыны минимизациялау туралы есеп. 5.5. Жордан-Гаусс әдісімен сызықты теңдеулер жүйесін шешу. 5.6. Графикалық әдіс негізінде модельді сезімталдыққа анализдеу. 5.7. Симплекс әдісі негізінде модельді сезімталдыққа анализдеу. 5.8. Қосарлы симплекс-әдіс. 5.9. Транспорт есебінің оптималды жоспарын табудың дифференциалданған рента әдісі. 5.10. Динамикалық программалау әдісімен шешілетін экономикалық есептер. 6. пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілі|Өзіндік менгеру |Бақылау | | |ктер, |сұрақтары |түрі | | |плакаттар| | | |дәріс |лабораториялық сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Экономико-математи|Экономико-математикал| |Экономикалық-мате|Ауызша | |калық моделдеуне |ық моделдеуне кіріспе| |матикалық әдістер|жауап | |кіріспе | | |мен модельдер |беру | | | | |классификациясы. | | |Экономикадағы |Экономикадағы |плакаттар|Сызықты |Ауызша | |сызықтық моделдер |сызықтық моделдер | |программалау |жауап | |және оларды шешу |және оларды шешу | |есебінің |беру | |әдістері |әдістері | |экономикалық-мате| | | | | |матикалық моделін| | | | | |құру: Диета | | | | | |туралы есеп. | | |Симплекс әдісі |Симплекс әдісі және |плакаттар|Сызықты |Ауызша | |және оның |оның модификциясы | |программалау |жауап | |модификциясы | | |есебінің |беру | | | | |экономикалық-мате| | | | | |матикалық моделін| | | | | |құру: Сұйық ұнтақ| | | | | |құру есебі. | | |Экономикадағы |Экономикадағы |проектор |Сызықты |Ауызша | |тасымалдау |тасымалдау моделдері| |программалау |жауап | |моделдері | | |есебінің |беру | | | | |экономикалық-мате| | | | | |матикалық моделін| | | | | |құру: қиындыны | | | | | |минимизациялау | | | | | |туралы есеп. | | |Көп қадамды |Көп қадамды |проектор |Жордан-Гаусс |Ауызша | |тасымалдаутық |тасымалдаутық | |әдісімен сызықты |жауап | |моделдер. |моделдер. Тағайындау | |теңдеулер жүйесін|беру | |Тағайындау |есептері | |шешу. | | |есептері | | | | | |Сызықтық емес |Сызықтық емес | |Сызықтық емес |Бақылау | |экономикалық |экономикалық есептер | |экономикалық |жұмысы | |есептер және |және оларды шешу | |есептер және | | |оларды шешу |әдістері | |оларды шешу | | |әдістері | | |әдістері | | |Графтармен |Графтармен берілген |проектор |Графтармен |Ауызша | |берілген |оптимизациялық | |берілген |жауап | |оптимизациялық |есептер | |оптимизациялық |беру | |есептер | | |есептер | | |Экономикадағы |Экономикадағы | |Экономикадағы |Ауызша | |динамикалық |динамикалық есептер | |динамикалық |жауап | |есептер | | |есептер |беру | |Экономикада жапай |Экономикада жапай |проектор |Экономикада жапай|Ауызша | |қызмет көрсету |қызмет көрсету жүйесі| |қызмет көрсету |жауап | |жүйесі |. | |жүйесі |беру | |. | | |. | | |Жаппай қызмет |Жаппай қызмет көрсету|проектор |Жаппай қызмет |Бақылау | |көрсету жүйесінің |жүйесінің есептерін | |көрсету жүйесінің|жұмысы | |есептерін шешу |шешу әдістері (ЖҚЖ) | |есептерін шешу | | |әдістері (ЖҚЖ) | | |әдістері (ЖҚЖ) | | |Желілік басқару |Желілік басқару мен |проектор |Желілік басқару |Ауызша | |мен жоспарлау |жоспарлау | |мен жоспарлау |жауап | | | | | |беру | |ЖБЖ есептерін шешу|ЖБЖ есептерін шешу |проектор |ЖБЖ есептерін |Ауызша | |әдістері |әдістері | |шешу әдістері |жауап | | | | | |беру | |Ойын теориясы |Ойын теориясы | |Ойын теориясы |Бақылау | | | | | |жұмысы | 7. оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, |Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |оқу-әдістемелік | | |проценті | |құралдар атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |1. Акулич И. Л. |10 |6 |60% | |Математическое | | | | |программирование в | | | | |примерах и задачах. – | | | | |М.: «Высшая школа», | | | | |1986. | | | | |2. Исследование |15 |6 |40% | |операций в экономике: | | | | |Учебное пособие для | | | | |вузов/ Н. Ш. Кремер, | | | | |Б. А. Путко, И. М. | | | | |Тришин, М. Н. Фридман;| | | | |Под ред. Проф. Н. Ш, | | | | |Кремера. – М.: Банки и| | | | |биржи, ЮНИТИ, 1999. | | | | 8. Әдебиет 8.1. Негізгі 8.1.1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. 8.1.2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999. 8.1.3. Красс М. С., Чупрынов Б. П. Основы математики и ее приложения в экономическом образовании: Учеб. – М.: Дело, 2000 8.1.4. Экономико-математические методы и прикладные модели: Учеб. пособие для вузов/ В. В, Федосеев, А. Н. Гармаш, Д. М. Дайитбегов и др.; Под ред. В. В. Федосеева. – М.: ЮНИТИ, 2000. 8.1.5. Калихман И. Л. Сборник задач по математическому программированию. — М.: «Высшая школа», 1975. 8.2.Қосымша: 8.2.1. Бережная Е. В., Бережной В. И. Математические методы моделирования экономических систем. — М., «Финансы и статистика», 2001. 8.2.2. Браславец М. Е. Экономико-математические методы в организации и планировании сельскохозяйственного производства. Учебник для экон. фак. с.х. вузов. М., «Экономика», 1971. 8.2.3. Браславец М. Е., Кравченко Р. Г. Математическое моделирование экономических процессов в сельском хозяйстве. М., «Колос», 1972. 8.2.4. Глухов В. В., Медников М. Д., Коробко С. Б. Математические методы м модели для менеджмента. — СПб.: Издательство «Лань», 2000. 8.2.5. Замков О. О., Толстопятенко А. В., Черемных Ю. Н. Математические методы в экономике: Учебник. – М.: МГУ им. М.В. Ломоносова, Издательство «ДИС», 1997. 8.2.6. Жданов С. Н. Экономические модели и методы в управлении, М,: 1998. 8.2.7. Конюховский П. В. Математические методы исследования операций в экономике –СПб.: Издательство «Питер», 2000. 8.2.8. Фомин Г. П. Методы и модели линейного программирования в коммерческой деятельности: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz