Файл қосу

Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлемі












        5 В 020500 - « Филология: қазақ тілі»   мамандығына  арналған
           « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


              СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    СЕМЕЙ
                                    2014

                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған __________  «___» ______2014 жыл
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университеті қазақ тілінің
теориясы мен әдістемесі кафедрасының  филология ғылымдарының кандидаты,
доцент  Э.М.Самекбаева

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі  кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл

Кафедра меңгерушісі_______________Мұқанова Қ.Қ

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2014  жыл

Төрайымы_________________ Э.М.Самекбаева

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл


1 БАСЫЛЫМ

















                                   Мазмұны

1 Жалпы ережелер
2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны,  сағаттарға шағу
3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6  Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы мен пән  туралы жалпы мәлімет
Жұмағұлова Ә.М. ф.ғ.к., кафедра меңгерушісі
Кафедра  «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі»
Кафедраның мекен-жайы:  оқу ғимараты № 8, 224 кабинет
Ақпараттық  қатынас:  телефон:
Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00

Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория
Кредит саны: 3

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Тілді талдаудың негізгі әдістері, оларды практика жүзінде қолдануға
шыңдалу. Тіл білімі тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және
концепция мәселелері.
1.3 Осы курстың  мақсаты:
             Лингвистикалық   ойлау    қабілетін    қалыптастыратын    жалпы
методологиялық сипаттағы күрделі  мәселелерді түсіну, тілдің мәні  және  тіл
бөлшектерінің  семиологиялық  табиғаты,  тілдің  дамуы  мен  коммуникативтік
қызметі, тіл- ойлау-  ақиқат,  тіл  және  қоғам,  басқа  да  коммуникативтік
құралдар мәселелерін танып білу.
1.4 Курстың негізгі міндеттері:
      Негізделген  және  қалыптасқан  теориялық  білімдерін  жинақтай  білу,
ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен
теорияларды  талдай білуге дағдыландыру.
1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Жай сөйлем  синтаксисінің өзекті мәселелерін білуі керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек;
- Теориялық талдау жасай алу;
- Жай сөйлем синтаксисінің  тарихының даму және қалыптасу сатылары,
бағыттары және концепция мәселелерін түсіну;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
1.6  Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Тіл біліміне кіріспе
1.6.2 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
1.6.3 Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлемі
1.6.4 Қазіргі  қазақ тілінің құрмалас сөйлемі
1.7. Курстың постреквизиті:
1.7.1 Қазақ тілін оқыту әдістемесі
1.7.2  Стилистика және тіл мәдениеті


2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
                                                                    1- Кесте
|№  |Тақырыптардың    |Сағаттар                        |Әдебиеттер         |
|   |атауы            |                                |                   |
|   |                 |ЛК  |ПР  |ЛБ   |СРПС  |СРС      |                   |
|1  |2                |3   |4   |5    |6     |7        |8                  |
|1  |Синтаксис туралы |1   |1   |-    |-     |3        |                   |
|   |жалпы түсінік.   |    |    |     |      |         |1,2,3              |
|2  |Сөз тіркесі      |1   |1   |-    |-     |3        |1,2,3              |
|   |синтаксисі.      |    |    |     |      |         |                   |
|3  |Сөз тіркесінің   |1   |1   |-    |-     |5        |1,2,3              |
|   |байланысу        |    |    |     |      |         |                   |
|   |формалары. Қиысу.|    |    |     |      |         |                   |
|   |Меңгеру.         |    |    |     |      |         |                   |
|4  |Сөз тіркесінің   |1   |1   |-    |-     |3        |1,2,3              |
|   |байланысу        |    |    |     |      |         |                   |
|   |формалары.       |    |    |     |      |         |                   |
|   |Матасу. Қабысу.  |    |    |     |      |         |                   |
|   |Жанасу.          |    |    |     |      |         |                   |
|5  |Сөз тіркесін     |1   |1   |-    |-     |2        |1,2,3              |
|   |топтау. Сөз      |    |    |     |      |         |                   |
|   |тіркестерінің    |    |    |     |      |         |                   |
|   |құрылысы туралы. |    |    |     |      |         |                   |
|6  |Сөйлемді құрайтын|1   |1   |-    |-     |2        |1,2,3              |
|   |–элементтер.     |    |    |     |      |         |                   |
|7  |Жай сөйлем.Жай   |2   |2   |-    |-     |5        |1,2,3              |
|   |сөйлемнің айтылу |    |    |     |      |         |                   |
|   |мақсатына қарай  |    |    |     |      |         |                   |
|   |бөлінуі          |    |    |     |      |         |                   |
|8  |Сөйлем           |1   |1   |-    |-     |5        |1,2,3              |
|   |мүшелерінің      |    |    |     |      |         |                   |
|   |түрлері.   Олар  |    |    |     |      |         |                   |
|   |туралы           |    |    |     |      |         |                   |
|   |көзқарастар.     |    |    |     |      |         |                   |
|9  |Сөйлемнің        |1   |1   |-    |-     |4        |1,2,3              |
|   |тұрлаулы         |    |    |     |      |         |                   |
|   |мүшелері.        |    |    |     |      |         |                   |
|   |Бастауыш.        |    |    |     |      |         |                   |
|   |Баяндауыш        |    |    |     |      |         |                   |
|10 |Сөйлемнің        |1   |1   |-    |-     |4        |1,2,3              |
|   |тұрлаусыз        |    |    |     |      |         |                   |
|   |мүшелері.        |    |    |     |      |         |                   |
|   |Толықтауыш.      |    |    |     |      |         |                   |
|   |Анықтауыш.       |    |    |     |      |         |                   |
|   |Пысықтауыш.      |    |    |     |      |         |                   |
|11 |Сөйлемнің        |1   |1   |-    |-     |3        |1,2,3              |
|   |бірыңғай мүшелері|    |    |     |      |         |                   |
|12 |Сөйлем           |1   |1   |-    |-     |3        |1,2,3              |
|   |мүшелерінің орын |    |    |     |      |         |                   |
|   |тәртібі.         |    |    |     |      |         |                   |
|13 |Сөйлем           |1   |1   |-    |-     |3        |1,2,3              |
|   |мүшелеріндегі    |    |    |     |      |         |                   |
|   |синкретизм       |    |    |     |      |         |                   |
|   |элементтері      |    |    |     |      |         |                   |
|   |Барлығы:         |15  |15  |-    |-     |60       |                   |


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ
      Студент «Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі» пәнінде тәжірибе
жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген  тілді  талдаудың  негізгі
әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда тіл білімі  тарихының
ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше  роль  атқарады.  Лингвистика  ілімі
қазіргі  теорияның  тіл  білімі  ғылымының   әр   сатысындағы   философиялық
дүниетаныммен және ғылыми  методологиялық  таныммен  терең  байланысын,  тіл
теориясының  әр  түрлі  мектептерге,  бағыттарға  және  концепцияларға   тән
процестерге  тәуелділігін  түсінуге  мүмкіндік  береді.  Лингвистика   ілімі
тарихы  әр  кезеңдегі  ғылым  алдына  қоятын   қоғамдағы   әлеуметтік-мәдени
шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен  тікелей
байланысы постулатын түсінуге көмектеседі.

4 КУРС ФОРМАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма,  сабаққа  қатысуы,  СӨЖ,  ОСӨЖ
тапсырмаларын,  тиісті  жаттығу  жұмыстарын   орындағаны   жөніндегі    ұпай
жиынтығы,кезеңдік,  қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті   тапсырмалар  сессияның
соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай  жинақтай  алмаған  студент
емтиханға жіберілмейді.  Әрбір тақырыпты өтеу  міндеті , өтілген  материалды
меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз  сағат
босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет  кешігу  бір
рет сабақ босатқанға теңгеріледі.

5 КУРС  САЯСАТЫ

      « Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі » пәні бойынша 15 аптаға
бөлінген  дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны  берілген.
Әр  аптада  қойылған  ұпайлар  бойынша   7-15  апталарда   межелік   бақылау
тапсырмаларының   қорытындысы   қойылады.   7-15   апталарда    ең   жоғарғы
көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау  шарт.

6 БАҒАЛАУ  САЯСАТЫ
«Қазіргі қазақ тілінің  жай  сөйлем  синтаксисі»  пәні  бойынша   ұпайлардың
бөлінісі

                            Кесте -2
|Апталар    |Бақылау түрі            |Барлық ұпайлар    |Ескерту           |
|1          |2                       |3                 |4                 |
|           |1-7 апталардағы         |30                |                  |
|           |аудиториялық сабақтарға |                  |                  |
|           |қатысу                  |                  |                  |
|1          |0                       |0                 |Студенттер        |
|           |                        |                  |тапсырма алып     |
|           |                        |                  |үлгермейтіндіктен |
|2          |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|3          |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|4          |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|5          |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|6          |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|7          |Прак-30, СӨЖ-25         |55                |                  |
|           |1-аралық бақылау        |60                |                  |
|           |1-7 аралық бақылау      |300               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |8-15 апталардағы        |30                |                  |
|           |аудиториялық сабақтарға |                  |                  |
|           |қатысу                  |                  |                  |
|8          |0                       |0                 |                  |
|9          |Прак-15                 |15                |                  |
|10         |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|11         |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|12         |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|13         |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|14         |Прак-15,ОСӨЖ-10         |25                |                  |
|15         |Прак-15,СӨЖ-25          |40                |                  |
|           |2-аралық бақылау        |60                |                  |
|           |8-15 аралық бақылау     |300               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |Емтихан ұпайларының     |400               |                  |
|           |нәтижесі                |                  |                  |
|           |Академиялық аралықтың   |1000              |                  |
|           |ұпай қорытындысы        |                  |                  |


7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1Әмір Р., Әмірова Ж. Жай сөйлем синтаксисі. Алматы, 1998.
7.1.28.2 Байтұрсынов А. Тіл тағылымы, 1992.


Пәндер