Файл қосу

Аюлар тұқымдасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ              |
| 3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                     |ПОӘК 042-18-22.1.         |
|                         |                         |8/01.2013                 |
|ПОӘК                     |            №            |                          |
|«Жануарлар систематикасы»|басылым                  |                          |
|пәнінің оқытушысына      |                         |                          |
|арналған жұмыс           |                         |                          |
|бағдарламасы             |                         |                          |






                       ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                          «Жануарлар систематикасы»


                             5В060700 «Биология»
                           мамандықтарына арналған


                          ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН
                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                 Семей  2013


                                  Алғы сөз

I. Құрастырған

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және
аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының  профессор м.а. қызметін
атқарушы
Тугамбаева Салима Манатовна______   «_____»_______2013 жыл


2. Талқыланды:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің   «Мал шаруашылығы
және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде.

Хаттама «_____ »_________2013 жыл, №



Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М.


2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде

Хаттама «____»__________ 2013 жыл, №

Төраға _________________ А.Тлеубаева


3. БЕКІТІЛДІ
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және  баспаға
ұсынылды

Хаттама «______»____________2013 жыл, №



ОӘК төрайымы_____________Г. Искакова



4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН





















      Мазмұны

1. Қолданылу аймағы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқытушыларға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптардың тізімі
6. Пән бойынша оқу- әдістемелік карта
7. Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8. Әдебиеттер

































1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
«Жануарлар  систематикасы»   пәнінің   оқытушыларға   арналған   оқу   жұмыс
бағдарламасы  5В080300 «Аңшылықтану және аңшаруашылығы»,  5В060700«Биология»
мамандықтарының студенттеріне  арналған  оқу-әдістемелік  кешеннің  құрамына
кіреді.  Ол  студенттерді   курстың   мазмұнымен,   актуальдылығымен,   курс
саясатымен, студенттер оқу процесінде игеретін тәжірибелер  мен  машықтардың
тақырыптарымен таныстырады.

2.  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы әзірленген «Жануарлар систематикасы» ПОӘК мына құжаттар  талабына,
ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді:
      -   5В060700«Биология» мамандықтарының элективті пәндердін каталогы
22.02.2012 ж., № 6 протоколымен бекітілген.
- «Жануарлар систематикасы» пәннің оқу бағдарламасы 18.09.2013ж., № 1
университетін оқұ- әдістеме секция протоколымен бекітілген.
-Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің ПОӘК стандарты 042- РГКП-
СГУ-8-2007
документациялық кұжаттар  042-1.01-2013  Құжаттандыру процедурасы «Пәннің
оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны».
3 .    ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны
      Жануарлардың   негізгі   типтерінің   және   кластарының   өкілдерімен
таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын,  экологиясын,  этологиясын,
көбеюін,  дамуын,  маңызын,  филогениясын  оқып  білу.  Халыкаралык   ғылыми
терминдерді меңгерту.  Лабораториялық  күралдармен  жумыс  істеуді  үйретіп,
тірі  организмдерді  бакылап,  объектілермен  өз   бетімен   жүмыс   істеуге
дағдыландыру.


3.2. Курстың мақсаты:
      Жануарлардың алуан түрлілігін, күрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік
әрекетін, ортаға  бейімдеушілігін,  таралу  зандылыктарын  зерттеу,  олардың
өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы корын сактау.


3.3. Пәннің негізгі міндеті:
      Жануарлардың көптүрлілігін, олардың  шығу  тегін,  оргаңдар  жүйесінің
күрылысын, систематикасын,  таралуын,  тіршілік  ортасымен  байланысын  және
адам үшін манызын көрсету. Типті, оның кластарын, казіргі  системаға  сәйкес
теменгі   сатыларынан   жоғарыларына   дейін   зерттеу    әрбір    топтардың
ерекшеліктері туралы түсінік беріп коймай, оларды  пайда  болуы  мен  туысты
кара  -катынастарын,  қүрылысы  мен  органдар  жүйесінің  эволюциясын   және
олардың функционалдык байланыстарын бакылауға мүмкіндік береді.


3.4. Пәнді оқу барысында студент:
- Жануарлардың көптүрлілігін және олардың калыптасуын негізгі  заңдылыктарын
әртүрлі  топтарын  биологиялык  прогресі   немесе   регресінің   себептерін,
органдар жүйелерінің күрылысын,  хордалы  жануарлардың  негізгі  өкілдерінін
систематикасы  мен  эволюциясын,  омырткалыларының  экологиялык  жүйелердегі
орны мен маңызын шаруашылыктык және кәсіптік манызын білу тиіс;
- ғылыми мәселелерді коя білуге,  лабораториялык  және  далалык  жағдайларды
зерттеу жүмыстарын іске асыруға практикалык дағды алу ;
-алған  білімін  ғылыми  және  практикалыкмәселелердің  шешуге  ,  түрлердің
биологиялык ерекшеліктерін екшелеуге , өсім діктер мен жануарлар әлем  інің;
эволюциясындағы   әртүрлі   топтарының   маныздылығын   аныктауға    колдана
білуітиіс.
3.5. Курстың пререквизиті: зоология терісі бағалы андардын биологиясы
 3.6. Курстың постреквизиті: терісі бағалы андардын биологиясы
      -   Оқу жоспарының көшірмесі

                                             кесте 1

|Курс                                                           |Сем         |
|                                                               |естр        |
|1                                                              |2           |
|Дәрістер                                                                    |
|1 Модуль Кеміргіштер, жыртқыштар, ескекяқтылар отрядының систематикасы      |
|1 Блок  Кеміргіштер отряды                                                  |
|Кіріспе                                                        |1           |
|Қоянтәрізділер отряды                                          |1           |
|Кеміргіштер отряды                                             |2           |
|2 Блок Жыртқыштар отряды                                                    |
|Иттер тұқымдасы                                                |3           |
|Аюлар тұқымдасы                                                |1           |
|Сусарлар тұқымдасы                                             |1           |
|Мысықтар тұқымдасы                                             |1           |
|3 Блок Ескекяқтылар отряды                                                  |
|Тюлендер,   морждар, нағыз тюлендер                            |1           |
|2 Модуль  Жұптұяқтылар систематикасы                                        |
|1 Блок Күйісқайтармайтындар                                                 |
|Шошқалар, бегемоттар тұқымдасы                                 |1           |
|Кұдырлар, бұғылар  тұқымдасы                                   |1           |
|Куысмүйізділер тұқымдасы                                       |1           |
|3 Модуль Тақтұяқтылардың систематикасы                                      |
|1 Блок   Тақтұяқтылар                                                       |
|Жылқылар, тапирлар, мүйізтұмсықтар тұқымдастары                |1           |
|Тәжіребелік сабақтар                                                        |
|1 Модуль  Кеміргіштер, жыртқыштар, ескекяқтылар отрядының систематикасы     |
|1 Блок Кеміргіштер отряды                                                   |
|Сүткөріктлердін  классификациясы                               |2           |
|Шақылдақтардын,қоянтәрізділерд  отрядынын систематикасы,       |2           |
|физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы   |            |
|Тиындер отрядынын  систематикасы, физиологиясы, таралуы,       |2           |
|көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы                          |            |
|Кеміргіштер отрядынын систематикасы, физиологиясы, таралуы,    |2           |
|көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы                          |            |
|2 Блок  Жыртқыштар отряды                                                   |
|Иттер тұқымдасы   отрядынын қасқыр, шиебөрі тұқымдасынын       |2           |
|систематикасы, физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық            |            |
|шаруашылығындағы маңызы                                        |            |
|Иттер тұқымдасы отрядынын түлкі тұқымдасынын систематикасы,    |2           |
|физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы   |            |
|Иттер тұқымдасы отрядынын жанат тұқымдасынын тәрізділердін     |2           |
|систематикасы, физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық            |            |
|шаруашылығындағы маңызы                                        |            |
|Жыртқыштар отрядынын аюлар тұқымдасынын систематикасы,         |2           |
|физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы   |            |
|Жыртқыштар отрядынын  сусарлар тұқымдасынын систематикасы,     |2           |
|физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы   |            |
|Жыртқыштар отрядынын  мысықтар тұқымдасынын систематикасы,     |2           |
|физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы   |            |
|3 Блок Ескекяқтылар отряды                                                  |
|Тюлендер,   морждар, нағыз тюлендер тұқымдасынын               |2           |
|систематикасы, физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық            |            |
|шаруашылығындағы маңызы                                        |            |
|2 Модуль  Жұптұяқтылар систематикасы                                        |
|1Блок Күйісқайтармайтындар                                                  |
|Шошқалар, бегемоттар тұқымдасынын систематикасы, физиологиясы, |2           |
|таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы                 |            |
|Кұдырлар, бұғылар  тұқымдасынын систематикасы, физиологиясы,   |2           |
|таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы                 |            |
|Куысмүйізділер тұқымдасынын систематикасы, физиологиясы,       |2           |
|таралуы, көбеюі, халық шаруашылығындағы маңызы                 |            |
|3 Модуль Тақтұяқтылардың систематикасы                                      |
|1 Блок Тақтұяқтылар                                                         |
|Жылқылар, тапирлар, мүйізтұмсықтар тұқымдастарынын             |2           |
|систематикасы, физиологиясы, таралуы, көбеюі, халық            |            |
|шаруашылығындағы маңызы                                        |            |

5. Студенттердің өздік жүмыстарының тақырыптары
5.1. Қояндар. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі мен дамуы.
5.2.  Шошка. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі мен дамуы.
5.3. Құндыздар.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.4.  Соқырлар.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.5 Ақ күзен. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі мен дамуы.
5.6. Сары күзен. Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.7 Шұбар күзен. Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.8. Сілеусіндер. Систематикасы. Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.9. Бархатты мысық. Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі. Таралуы. Көбеюі  мен
дамуы.
5.10. Жанаттар.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.11. Тарбаған.  Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.12. Теңіз арыстаны. Систематикасы.  Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі
мен дамуы.
5.13. Моржды тюлендер. Систематикасы. Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі
мен дамуы.
5.14. Теңіз пілі. Систематикасы. Құрылыс  ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
5.15. Дельфиндер.  Систематикасы. Құрылыс ерекшелігі.  Таралуы.  Көбеюі  мен
дамуы.
                      6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
                                                                     Кесте 3

|Тақырыбы                           |Көрнекті күралдар,|Өз бетімен      |Бақыл|
|                                   |ТОҚ, плаккаттар   |дайындалуға     |ау   |
|                                   |                  |арналған        |түрле|
|                                   |                  |сұрактар        |рі   |
|Дәрістер        |Тәжіребелік        |                  |                |     |
|                |сабақтар           |                  |                |     |
|1               |2                  |3                 |4               |5    |
|Жануарлар       |Жануарлардын       |Слайдтар, схемалар| Қояндар.       |Аузша|
|систематикасы   |классификациясы    |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|пәні және оның  |                   |                  |рылыс           |,    |
|міндеттері      |                   |                  |ерекшелігі.     |мини |
|                |                   |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |                   |                  |мен дамуы.      |     |
|Қоянтәрізділер  |Шиқылдақтар,       |Слайдтар, схемалар|Шошка.          |Аузша|
|отрядының       |қояндар отрядының  |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|шиқылдақтар,    |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|қояндар         |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Кеміргіштер     |Тиіндер            |Слайдтар, схемалар|. Құндыздар.    |Аузша|
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.  |сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |Құрылыс         |,    |
|тиіндер         |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Кеміргіштер     |Тышқандар          |Слайдтар, схемалар|Соқырлар.       |Аузша|
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|тышқандар       |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Иттер тұқымдасы    |Слайдтар, схемалар| Ақ күзен.      |Аузша|
|отрядының       |касқыр, шибөрінің  |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|иттер тұқымдасы |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|касқыр, шибөрі  |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Иттер тұқымдасы,   |Слайдтар, схемалар|Сары күзен.     |Аузша|
|отрядының       |туыс түлкілердір   |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|иттер тұқымдасы,|физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|туыс түлкілер   |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Иттер тұқымдасы    |Слайдтар, схемалар|Шұбар күзен.    |Аузша|
|отрядының       |туыс жанаттардың   |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|иттер тұқымдасы |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|туыс жанаттар   |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Аюлар тұқымдасының |Слайдтар, схемалар|Сілеусіндер.    |Аузша|
|отрядының       |систематикасы,     |                  |Систематикасы.  |сұрау|
|систематикасы   |физиологиясы,      |                  |Құрылыс         |,    |
|аюлар тұқымдасы |таралуы, көбеюі    |                  |ерекшелігі.     |мини |
|                |және өсіп дамуы,   |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |халық              |                  |мен дамуы       |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Сусарлар           |Слайдтар, схемалар| Бархатты мысық.|Аузша|
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Кұ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|сусарлар        |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жыртқыштар      |Мысықтар           |Слайдтар, схемалар| Жанаттар.      |Аузша|
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы   |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|мысықтар        |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Ескекяқтылар    |Ескекяқтылар       |Слайдтар, схемалар|Тарбаған.       |Аузша|
|отрядыдың       |отрядыдың          |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы.  |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|Тюлендер,       |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|морждар, нағыз  |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|тюлендер        |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жұптұяқтылар    |Шошқалар,          |Слайдтар, схемалар|Теңіз арыстаны. |Аузша|
|отрядының       |бегемоттар         |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы.Кү|тұқымдасының       |                  |рылыс           |,    |
|йісқайтармайтынд|систематикасы,     |                  |ерекшелігі.     |мини |
|ар отряд        |физиологиясы,      |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|тармағы.        |таралуы, көбеюі    |                  |мен дамуы.      |     |
|Шошқалар,       |және өсіп дамуы,   |                  |                |     |
|бегемоттар      |халық              |                  |                |     |
|тұқымдасы       |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жұптұяқтылар    |Құдырлар, бұғылар  |Слайдтар, схемалар|Моржды тюлендер.|Аузша|
|отрядының       |тұқымдасының       |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы.Кү|систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|йісқайтаратындар|физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|отряд тармағы.  |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|Құдырлар,       |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|бұғылар         |халық              |                  |                |     |
|тұқымдасы       |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|Жұптұяқтылар    |Куысмүйізділер     |Слайдтар, схемалар|Теңіз пілі.     |Аузша|
|отрядының       |тұқымдасы          |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы,  |систематикасы,     |                  |рылыс           |,    |
|қуысмүйізділер  |физиологиясы,      |                  |ерекшелігі.     |мини |
|тұқымдасы       |таралуы, көбеюі    |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|                |және өсіп дамуы,   |                  |мен дамуы.      |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |
|Тақтұяқтылар    |Жылқылар, тапирлар,|Слайдтар, схемалар|Дельфиндер.     |Аузша|
|отрядының       |мүйізтұмсықтар     |                  |Систематикасы.Құ|сұрау|
|систематикасы,  |тұқымдастарының    |                  |рылыс           |,    |
|жылқылар,       |систематикасы,     |                  |ерекшелігі.     |мини |
|тапирлар,       |физиологиясы,      |                  |Таралуы. Көбеюі |-тест|
|мүйізтұмсықтар  |таралуы, көбеюі    |                  |мен дамуы.      |     |
|тұқымдастары    |және өсіп дамуы,   |                  |                |     |
|                |халық              |                  |                |     |
|                |шаруашылығындағы   |                  |                |     |
|                |маңызы             |                  |                |     |
|                |                   |                  |                |     |

           7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
                                                                    Кесте  4

|Оқулықтардың,             | Экземпляр саны|Студент саны      |Қамтамасыздану|
|оқу-әдістемелік           |               |                  |%             |
|құралдарының атаулары     |               |                  |              |
|1                         |2              |3                 |4             |
|Жумалиев М. К. Жануар     |10             |42                |25            |
|әлемінің биоалуантүрі.    |               |                  |              |
|А-2007                    |               |                  |              |
|Соколов В.Е. Систематика  |13             |42                |25            |
|млекопитающих. М..Высшая  |               |                  |              |
|школа.1977.               |               |                  |              |
|Тейлор. Биология 1-3 тома |10             |25                |50            |
|2007 г                    |               |                  |              |
|Гвоздева Е В. и другие.   |20             |42                |50            |
|Млекопитающие Казахстана. |               |                  |              |
|I-IV т. Алма-Ата.1982.    |               |                  |              |
|5. Гвоздева ЕВ. и другие. |               |                  |              |
|Млекопитающие Казахстана. |               |                  |              |
|I-PV т. Алма-Ата.1982.    |               |                  |              |
|Гвоздева ЕВ. и другие.    |20             |42                |50            |
|Млекопитающие Казахстана. |               |                  |              |
|I-1Y т. Алма-Ата. 1983.   |               |                  |              |
|                          |               |                  |              |
|Наумов С.Л. Зоология      |76             |42                |100           |
|позвоночных  М. 1973      |               |                  |              |
|Юдин А. Зоология  М. 2006 |10             |42                |25            |

   8. Әдебиеттер.
 8.1. Негізгі:
1.  Жумалиев М. К. Жануар әлемінің биоалуантүрі. Алма – Ата 2007
2. Соколов В. Е. Систематика млекопитающих. М.Высшая школа.1977.
3. Тейлор Д,  Грин Н., Стаут У.  . Биология  1-3 тома  М. «Мир» 2007
4. Гвоздева ЕВ. и другие. Млекопитающие Казахстана. I-IV т. Алма-Ата.1981.
4. Гвоздева ЕВ. и другие. Млекопитающие Казахстана. I-IV т. Алма-Ата.1982.
5. Гвоздева ЕВ. и другие. Млекопитающие Казахстана. I-PV т. Алма-Ата.1983.
6. Наумов СЛ. Зоология позвоночных М. 1973
7. Бобровский НА. и др. Курс Зоологии. Т.2. Хордовые. М. 1966.
8. Наумов Н.П., Карташов Н.Н.. Зоология позвоночных.Ч.1.2.М., 1979
9. Юдин А. Зоология  М. 2006
8.2. Қосымша:
10. Одум М. Основы экологии. М., 1975.
11. Карташов НА. и др. Практикум по зоологии позвоночных М.. 1969.
12.   Гуртовой   Н.Н.   и    др.    Практическая    зоотомия    позвоночных.
М..1976.1978.1994



Пәндер