Файл қосу
Жануарлардың қоныстануы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |УМКД 042-18-22-1.36/02 -2013| |ПОӘК |Басылым № __ | | |Студентке арналған |«___»____20__ж | | |«Жануарлар анатомиясы» | | | |пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Зоогеография» 5В080300– «Аңшылықтану және аңшаруашылығы» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ ж А.Мадыбекова «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушысы 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «___»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ Б.Ахметова 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «___»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________ Г.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Колдану саласы. 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. Қолдану саласы 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер - Мадыбекова Айнур Сыдыковна аға оқытушы - Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен кафедрасы - Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты - Сабақ өтетін бөлмелер - № 204 - Кредит саны –2 1.2 Пән мазмұнын қысқаша сипаттамасы. Зоогеография- жер бетіндегі жануарлар таралуын зерттейтін және олардың таралуының жалпы заңдылықтарын белгілейтін ғылым. Бұл ілім орнитология, териология, зоология, экология, эволюциялық ілім тағы басқа да биологиялық пәндерді өтеуге керек ғылыми негізін жасауға қатысады. 1.3 Аталмыш курстың мақсаты студенттерге жер бетіндегі жануарлардың қазіргі таңдағы таралуын айқындау, жер шарының түрлі бөліктеріндегі фауналар арасындағы ерекшеліктердің болу себептерін анықтау, жануарлардың шығу тегі орталығынан таралуын реттейтін заңдылықтарын табу болып табылады 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеті: -белгілі бір түрлердің популяциясы мекендеген аймақтарды білу, -жануарлар организмінің географиялық таралуы сипатын білдіретін себептерін білу, -табиғи және антропогенді факторлар әсерінен фауналардың қалыптасу заңдылығын білу, -болашақтағы жануарлар әлеміндегі түрлік құрамның кемуін болдырмаудың және олардың мекендеу өзгерісінің адамзатқа тиімді болатын жақтарын қарастыру 1.5 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды түсінуі тиіс: - аталмыш пәнге қатысты терминдер мен ұғымдарды білуі қажет. - зоогеографияның негізгі әдістерін білу -зоогеография мағұлматтары бойынша экологиялық мәселелерді шешу 1.6 Курстың пререквизиті: “ Зоогеография ” пәнін оқыған кезде студент «биология», «зоология» курстарынан негізгі білімдері болу қажет. 1.7. Курс постреквизиті: « Зоогеография» пәнінен алынған білім кейінгі курстарда орнитология, териология, эволюциялық ілім, жануарлар систематикасы, экология, тарих, археология, этнография пәндерін оқыған кезде қолданылады 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны | |р/п | | | | | |Д |ЗС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1Модуль Зоогеографияның дамуы | |1 Блок Биосфера | |1 |Зоогеография пәні . Тараулары. |1 |1 | |1 | | | |Басқа ғылымдармен байланысы | | | | | | |2 |Қоршаған орта факторлары. Теңіз |1 |1 | |1 | | | |және тұщы су жануарларының | | | | | | | |тіршілігі және таралуы | | | | | | |3 |Жер беті жануарларының тіршілігі|1 |1 | |1 | | | |және таралуы | | | | | | |2 Блок Ареал және Фауна | |4 |Ареал. Ареал типологиясы |1 |1 | |1 | | |5 |Жануарлардың қоныстануы. Туыстық|1 |1 | |1 | | | |түрлердің таралу орталықтары | | | | | | |6 |Фауна. Құрылымы. Фауналарды |1 |1 | |1 | | | |салыстырмалы талдау | | | | | | | |Фауна генезисі. | | | | | | |2 Модуль Зоогеографиялық аудандастыру | |1 Блок Әлемдік мухитты зоогеографиялық аудандастыру | |7 |Зоогеографиялық аудандастырудың |1 |1 | |1 | | | |мәселелері мен әдістері | | | | | | |8 |Литоральдердің фауналық жіктелуі|1 |1 | |1 | | |9 |Пелигиальдердің фауналық |1 |1 | |1 | | | |жіктелуі | | | | | | |2 Блок Құрлықтың зоогографиялық бөлінуі | |10 |Палеогея патшалығы |1 |1 | |1 | | |11 |Арктогея патшалығы |1 |1 | |1 | | |12 |Неоарктикалық патшалық тармағы |1 |1 | |1 | | |13 |Неогея патшалығы |1 |1 | |1 | | |14 |Нотогея патшалығы |1 |1 | |1 | | |15 |Фаунаға антропогенді әсер ету |1 |1 | |1 | | |Барлығы |15 |15 | |15 | | 3. Пәңді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар Практикалық сабақтарға дайн өткізуге толық нұсқаулар, ұсынылған әдебиеттерде толық берілген. Сабақты бастамас бұрын сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтап алып, ұсынылған әдебиеттерден теориялық материалдармен танысу қажет. Жұмысты жасаған соң міндетті түрде қорытынды жазып, суретін салу керек. Оқулықтағы тақырып соңында берілген сұрақтарға жауап беру керек. Практикалық сабақтардың қысқаша мазмұны 1 Тақырып. Зоогеография пәні . Мақсаты және міндеттері. Тараулары. Басқа ғылымдармен байланысы (1сағ). Зоогеография пәні, мақсаты, міндеттерімен танысу. Зоогеография пәнінің даму тарихымен танысу. Зоогеографияның даму кезеңдерін қарастыру. Аристотельдің және А.Г. Вороновтың зоогеография ғылымындағы еңбектерін қарастыру. 2 Тақырып. Теңіз, тұщы су жануарларының тіршілігі және таралуы (1сағ) Теңіз, тұщы су жануарларының тіршілігі және таралуы шарттарымен танысу. Қоршаған орта факторлары туралы түсіндіру. Жануарлардың экологиялық толеранттылығы туралы түсіну. Мухиттың тік бойына бөлінуі сызбасын дәптерге түсіріп алу. 3Тақырып. Жер беті жануарларының тіршілігі және таралуы (1сағ) Жер беті жануарларының тіршілігі және таралуы шарттарымен танысу. 4 Тақырып. Ареал. Ареал типологиясы (1сағ) Ареал туралы түсіну. Ареалдарды картаға түсіру әдісін меңгеру.Ареалдар типологиясы туралы түсіну. Ареалдың ендік құраушысы және ареалдың биіктік құраушысын К.Б.Городков бойынша сызбасын дәптерге жазып алу. 5 Тақырып. Жануарлардың қоныстануы. Туыстық түрлердің таралу орталықтары (1сағ) А.И.Толмачев анықтамасы бойынша жануарлардың қоныстануын түсіндіру. Туыстық түрлердің таралу орталықтарын жапырақ жегіш қоңыз туысының ареалын мысалға ала отырып түсіну. Сызбаны дәптерге жазыр алу. 6 Тақырып. Фауна. Құрылымы. Фауналарды салыстырмалы талдау Фауна генезисі. (1сағ) Фауна ұғымын түсіндіру.Фаунаның ерекшелігін, құрылымын зерттеу.Жаккара формуласы бойынша фауналарды салыстырмалы талдау.Фауна генезисі және эндемизмді түсіну. 7 Тақырып. Зоогеографиялық аудандастырудың мәселелері мен әдістері (1сағ) Зоогеографиялық аудандастырудың мәселелері мен әдістерін қарастыру. Фауналық және ландшафттық-аймақтық әдісі.Синперат әдісі. Әдістер сүйенетін ережелерді дәптерге жазып алу. 8 Тақырып. Литоральдердің фауналық жіктелуі (1сағ) Тропикалық аймақ, Бореальды аймақ, Антибореальды аймақтарда мекен ететін жануарларды зерттеу.Мухит пен құрлықтардың жер бетіндегі қарым қатынасын түсініп, сызбасын дәптерге салып алу. Дүние жүзілік мухиттың литоральды және пелагиальды фауналық жіктелуін түсініп, сызбасын дәптерге салып алу. 9 Тақырып. Пелагиальдердің фауналық жіктелуі (1сағ) Тропикалық аймақ, Бореальды аймақ, Антибореальды аймақтарда мекен ететін жануарларды зерттеу.Мухит пен құрлықтардың жер бетіндегі қарым қатынасын түсініп, сызбасын дәптерге салып алу. Дүние жүзілік мухиттың литоральды және пелагиальды фауналық жіктелуін түсініп, сызбасын дәптерге салып алу. 10 Тақырып. Палеогея патшалығы (1сағ) Құрлықтың төрт патшалыққа бөлінуі. Палеогея патшалығын зерттеу.Сызбасын дәптерге жазып алу.Эпиофтық. Үнді-малайлық, Мадагаскарлық, Полинезиялық облыс жануарларын зерттеу. Жануарларының ерекшеліктері мен таралуын қарастыру.Суретпен жұмыс жасау. 11 Тақырып Арктогея патшалығы ( 1сағ) Арктогея патшалығын зерттеу. Палеоарктикалық патшалық тармағы, Европалық –Сібірлік облыс, Ежелгі Жерорталық облыс, Шығыс Азиялық облыс жануарларын зерттеу. Жануарларының таралуы мен ерекшеліктерін қарастыру. Суретпен жұмыс жасау. 12 Тақырып. Неоарктикалық патшалық тармағы (1сағ) Неоарктикалық патшалық тармағын зерттеу. Канадалық, сонорлық облыс жануарларын зерттеу. Жануарларының таралуы мен ерекшеліктерін қарастыру. Суретпен жұмыс жасау. 13 Тақырып. Неогея патшалығы (1сағ) Неогея патшалығын зерттеу. Неотропикалық, Карибтік облыс жануарларын зерттеу. Таралуы мен ерекшеліктерін қарастыру. Суретпен жұмыс жасау. 14 Тақырып. Нотогея патшалығы (1сағ) Нотогея патшалығын зерттеу. Австралиялық облыс, Жаңа Зеландиялық облыс, Патагондық облыс жануарларын зерттеу. Жануарларының таралуы мен ерекшеліктерін қарастыру. Суретпен жұмыс жасау. 15 Тақырып. Фаунаға антропогенді әсер ету (1сағ) Н.А. Гладков, А.В. Михеев және В.М. Галушин деректері (1975). А.А. Насимовичтің деректері( 1961). Қызыл кітап. 4. Курс форматы Қатынасу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. 5. Курс саясаты Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртітердә ұстанамыз: • Оқытушымен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. • Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. • Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау. Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Жануарлар анатомиясы» пәні бойынша баға қою 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл саны|Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-мен 7 апта аралығындағы барлық сабақ|30 | | | |түрлеріне қатысуы | | | |1 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |2 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |3 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |4 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |5 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |6 |Ағымдағы бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл.|35 | | | |СӨЖ 12 балл | | | |7 |1 аралық бақылау |60 | | |1-мен 7 апта аралығындағы оқу нәтижелері бойынша|300 | | |қорытынды баллдар | | | | |8-бен 15 апта аралығындағы барлық |30 | | | |сабақ түрлеріне қатысуы | | | |8 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |9 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |10 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |11 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |12 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |13 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |14 |Ағымдағы бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл.|30 | | | |СӨЖ 10 балл | | | |15 |2 аралық бақылау |60 | | |8-бен 15 апта аралығындағы оқу нәтижелері |300 | | |бойынша қорытынды баллдар | | | |Емтихан бойынша қорытынды баллдар |400 | | |Академиялық мерзгіл бойынша қорытынды баллдар |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.Негізгі әдебиеттер 7.1.1Божбанов А.Ж., Экологиялық зоогеография негіздері . Алматы,2013.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz