Файл қосу
Генетиканың тәсілдері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Оқу әдістемелік кешенінің |ПОӘК | | |құжаты 3 деңгейлі | |УМКД 042-18-22-1.116/01 | | | |-20___ | |ПОӘК «Генетика» пәні |Басылым № __ | | |бойынша |от «___»______ | | 5В080300-«Аңшылықтану және аң шаруашылығы» мамандығына арналған «Генетика» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____«Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының доцент м.а. Туманбаев В.М. 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова «__»_____20___ж №__ басылым орнына енгізілген Мазмұны Қолдану саласы. Нормативтік сілтемелер. Жалпы ережелер. Оқытушыға арналған пәндерді оқытудың жұмыс бағдарламасы. Студенттердің өзіндік жұмыстарының тақырыптары Пән бойынша оқу-әдістемелік карта. Пәндер бойынша оқу –әдістемелік карта. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қамтамасыз ету картасы. Әдебиеттер. Қолдану саласы: «Генетика» пәнінің ОӘК 050803 – «Аңшылық және аң өсіру», мамандықтарына арналған. Ол студенттерді пәннің мазмұнымен, оның көкейкесті және қажеттілігімен, саясатымен, оқу барысында меңгерілетін дағдылар және іскерліктермен таныстырады. ОӘК пәнді зерделеудегі ең басты құрал болып келеді. Ереже белгілейтін (нормативтік) сілтемелер Осы әзірленген «Генетика» ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: -050803 – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы», мамандықтарына ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, ҚР МЖМБС .03.08.365-2006, ҚР БҒМ № 779 бұйрығымен 2005 ж. 23. 10. бекітілген және іске еңгізілген. -Шәкәрім атындағы Семей мемлекетік университетінің ПОӘК стандарты 042- РГКП- СГУ-8-2007 -ДП 042-08.10.10.12-2007 документациялық кұжаттар Жалпы ереже 3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Генетика тұқымқуалаудың заңдылықтарын және өзгеруін оқыта отырып, селекцияға жаңа жолдарды ашады, тұқымқуалау проблемасын зерттеуі, түпкілікті мағынасын және химиялық агенттардың ультрафиолет сәулелері, сонымен қатар иондық радиация әсерінен өзгеруін оқытады. Медициналық сұрақтардың шешіміне де генетиканың маңызы өте зор. Сонымен, генетиктардың есебі бойынша, 10 млн. адамның әр ұрпағында тұқымқауалау аурулары мен зақымдалуы мүмкін. Микроорганизмдердің генетикасын оқыту дәрі-дәрімек өндірісінде маңызды роль атқарады. Генетиктердің тағы бір маңызды міндеттерінің бірі адамның генетикасының дамуын, болашақ ұрпақтардың тұқымқуалауын қорғау болып келеді. Студент генетиканың теориаялық және тәжірибелік курсын меңгерңп, зертханалық жануарлар мен өсімдіктердің гибридациясының өзіндік тәжірибе арқылы жүргізу, ғылыми қорытынды жасап, алған біліміне сүйеніп, алынған нәтижені түсіндіруі міндетті. Генетиканы теориялық және практикалық жүзінде оқыту қарастырылған. 3.2. Пәннің мақсаты: тұқымқауалаудың заңдылықтары және тірі организмнің өзгеруі, геннің механизмінің өзгеруі,геннің және хромосоманың репродукциясы, микроорганизмдердің, өсімдіктердің, адамның генетикасы, сонымен қатар, селекцияда молекулярлық генетиканың негізін қолдануды оқытады. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: студенттің тұқымқуалау және өзгеру селекция онтогенездің әр түрлі деңгейдегі гендердің әрекеттері, мутациялық өзгерістің нақтылы теориялық біліммен қамтамасыз ету. 3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: Гендердің әрекетін, тұқымқуалау өзгергіштігіндегі мутацияның ролі, гендердің қосылуы жынысын анықтау, түрдің популяциясында фактордың әсері, тұқымқуалаудың материалдық негізінің құрылысын білу. Лабороториялық объектерді моногбириидті, полигибридті тәсілдерімен айқастыру, стастисткалық әдістермен ажыратудың, талдануын иелену. Дрозофил шыбындарын айқастыру тәсілдері, модификацифлық және мутациялық өзгеруінің анықтамасын меңгеру. Зертханалық жануардың өзіндік айқастыруын жүргізу, оларға тағам мен ыдыстарды дайындау, генетикалық есептерді шешу, генетикалық проблеманы теориялық билік негізінде шешуді білу керек. Биологияны зерттеудегі генетиканың мағынасы мен ролін, тіршілік әлемінің эволюциясы, тұқымқауалайтын аурулардын алдын алу, мутагеннің қоршаған ортадағы ролін түсіну керек. 3.5. Курстың пререквизиті: «Генетика» пәнін меңгеру үшін, студент «Биохимия», «Гистология», «Эмбриология», «Статистика», «Ботаниканы», «Экологияны» және «Зоологияны» білу керек. 3.6. Курстың постреквизиті:«Генетика» пәнінің алған білімінен, болашақта «Жабайы жануардың биологиясы», «Иммунология», «Эмбриоинженерия», «Жеке дамудың биологисы». 3.7 оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Кур|Семестр |Кредиты |Дәріс |СПЗ | |с | | | | | |1 |Кіріспе. |Генетиканың тәсілдері. |1 |1,2,3,4,5| | |Генетика – |Гибридологиялық талдау – генетиканың| |,6,7,8 | | |заңдылықтар |негізгі спецификалық тәсілі. | | | | |мен |Генетикалық мәселерді шешуде | | | | |тұқымқуалаушыл|биохимия, математика, цитология, | | | | |ық туралы |эмбриология және т.б. ғылыми | | | | |ғылым. |тәсілдердің қолданылуы. Генетиканың | | | | | |тарихы. Оның бастауы. Ч.Дарвиннің | | | | | |эволюциялық теориясының, селекцияның| | | | | |жетістіктері, генетиканың қалыптасу | | | | | |кезіндегі эмбриология мен | | | | | |цитологияның мәні. Генетиканың | | | | | |дамуындағы негізгі қадамы. Генетика | | | | | |мен селекция саласының 1дамуына үлес| | | | | |қосқан ғалымдар. Қазіргі генетиканың| | | | | |негізгі бөлімдері. | | | |2 |Тұқымқуалаудағ|Жыныстық көбеюдің цитологиялық |1 |1,2,5,6,7| | |ы негізгі |негіздері. Жыныстық жасушаның көбеюі| |,8,11,14 | | |материалдар |мен дамуындағы цитологиялық негіз – | | | | | |мейоз (гамет). Бірінші және екінші | | | | | |мейоздық бөлінудің фазалары мен | | | | | |деңгейлері. Мейоздағы биосинтездің | | | | | |ерекшеліктері. Мейоздағы | | | | | |гомологиялық хромосомалардың | | | | | |коньюгациясының механизмі. Мейоздағы| | | | | |гомологиялық хромосомалардың | | | | | |айырылуы. | | | |3 |Тұқымқуалаудағ|Тұқымқуалау ақпатартын тасушы – ДНК.|1 |1,2,5,6,7| | |ы негізгі |Жасушалық цикл. Эукариоттың жыныссыз| |,8,11,14 | | |материалдар |көбеюуінің механизмі митоз. Митоздың| | | | |және |фазалары. Хромосомалар, хроматидтер.| | | | |прокариоттарды|Жасушаның бөліну кезіндегі | | | | |ң жыныссыз |хромосомалардың (хроматидтердің) | | | | |көбеюінің |орналасу ерекшелігі. Хромосомалардың| | | | |механизмі. |жекешілігі мен жұптылығы. Кариотип. | | | | | |Нуклеосомалар. | | | |4 |Тұқымқуалаушыл|Моногибридті қосылудағы |1 |1,2,5,6,7| | |ықтың |тұқымқуалаушылық. Реципрокты | |,8,11,14 | | |себептері мен |қосылудың түсінігі. Менделдің 1 заңы| | | | |принциптерінің|– бірінші ұрпақтың гибридтерінің | | | | |заңдылықтары |біркелкілігінің заңы. Аллелдар мен | | | | | |гендар туралы түсінік.Екінші және | | | | | |үшінші ұрпақтағы фенотиптік және | | | | | |генотиптік ыдырау. Гомозиготалылық | | | | | |және гетерозиготалылық. Қайтарымды | | | | | |зәне талдаулық қосылыстардығы | | | | | |ыдырау. Менделдің 2 заңы – | | | | | |гаметалардың ыдырауы мен тазаруының | | | | | |заңы. | | | |5 |Гендердің |Гендердің арақатынасфының түрлері: |1 |1,2,5,6,7| | |арақатынасы |комплеметарлы, эпистаз, полимерия, | |,8,11,14 | | |кезіндегі |гендердің модификациялық әрекеті. | | | | |тұқымқауалаушы|Гендердің әрекетінің түріне қарай | | | | |лық. |фенотиптің ыдырауындағы өзгеріс. | | | | | |Ішкі ортаның факторының әсерінен | | | | | |генотиптің дамуы. Гендердің | | | | | |арақатынасын талдаудағы қажетті | | | | | |талап – тәсілдердің қосылуы. | | | | | |Генотиптің біртұтастығы мен | | | | | |дискреттіліг туралы ұғым | | | |6 |Гендердің |Байланыстық тұқымқуалаудағы |1 |1,2,5,6,7| | |байланысың |гибридтік ұрпақтың ыдырауы және | |,8,11,14 | | |құбылысы |гендердің плейотроптық әрекетіндегі | | | | | |тұқымқуалаудың ерекшелігі. | | | | | |Т.Морганның тұқымқауалаушылық туралы| | | | | |хромосомалық теориясының негізгі | | | | | |нұсқаулығы.Хромосомалардың | | | | | |айқасуының генетикалық дәлелі. | | | | | |Хромосомалардың бірлік және көптік | | | | | |айқасуы. | | | |7 |Өзгергіштік, |Өзгергіштіктің классификациясы. |1 |1,2,5,6,7| | |оқытудың |Мутациялық өзгеріс. | |,8,11,14 | | |себептері мен |Классификацияның принциптері. | | | | |әдістері. |Өзгергіштік. Генеративтік және | | | | | |соматикалық мутация. Генотиптің | | | | | |өзгеруіне қарай мутацияның | | | | | |классифкациясы. Гендік мутация, | | | | | |тікелей және кері, көптік аллелизм. | | | | | |Көптік аллелизм кезіндегі | | | | | |тұқымқуалаушылық. | | | |8 |Кездейсоқ |Себебі. Индукциялық, мутациялық |1 |1,2,5,6,7| | |мутациялық |процесс. Н.И.Вавиловтың | |,8,11,14 | | |процесс. |тұқымқуалаушылығындағы гомологиялық | | | | | |қатардың заңы. Ультрафиолеттік | | | | | |сәулелердің, иондық сәлу шашудың, | | | | | |температуралардың, химиялық және | | | | | |биологиялықагентердің мутациялық | | | | | |процесске әсері. Геномдық мутация | | | |9 |Генетикалық |Өсімдіктер мен жануарлардың |1 |1,2,5,6,7| | |жыныс және |жынысының биологиясы. Жыныстың | |,8,11,14 | | |жыныспен |біріншілік және екіншілік белгісі. | | | | |байланысқан |Жынысты анықтаудағы хромосомдық | | | | |тұқымқауалаушы|теория. Гомо және гетерогаметалы | | | | |лық |жыныс. Жыныс хромосомаларының | | | | | |ерекшеліктері. Жынысты анықтаудағы | | | | | |теориялық баланс. | | | |10 |Популяцияның |Популяциялық толқындар, олардың |1 |1,2,5,6,7| | |генетикасы |спецификасы және гендердің қайталану| |,8,11,14 | | |және айқасқан |динамикасының ролі. Эволюциялық | | | | |даму, өзін – |теорияның дамуындағы эволюцияның | | | | |өзі |маңызы. Экология мен | | | | |ұрықтандыратын|биогеоцинологияға генетиканың | | | | |организмдердің|популяциясының мәні. Генетиканың | | | | |эволюциясының |популяциясының қоршаған ортаны | | | | |генетикалық |қорғау мәселесімен бірге кешенді | | | | |негізі. |мәні. | | | |11 |Адамның |Адам генетикалық зерттеудің |1 |1,2,5,6,7| | |генетикасы. |объектісі ретінде. Генеологиялық, | |,8,11,14 | | | |цитогенетикалық, биохимиялық, | | | | | |егіздік, онтогенетикалық және | | | | | |популяциялық тәсілдер. Шежірелік | | | | | |талдау. Адамның кариотипі. | | | |12 |Селекциялық |Жануарлар мен өсімдіктердің |1 |1,2,5,6,7| | |генетикалық |селекциясы. Зерттеудің заты мен | |,8,11,14 | | |негізі. |тәсілі. Культуралдық өсімдіктердің | | | | | |пайда болу орталығы. Пордалар, | | | | | |сорттар, штамптар туралы түсінік. | | | | | |Өсімдіктер, жануарлар, | | | | | |микроорганизмдер мелекциясындағы | | | | | |негізгі жетістіктер. Жасушалық | | | | | |генетика мен цитогенетикалық | | | | | |селекцияның жетістіктеріне | | | | | |байланысты дамудың перспективалары. | | | |13 |Тұқымқауалаушл|Негізгі түсініктер. Тұқымқуалаушылық|1 |1,2,5,6,7| | |ықтағы |патолгиясының түрлерінің бөлінуі | |,8,11,14 | | |аномалиялар |және олардың тұқымқауалауының түрі. | | | | |және олардың |Генетикалық жүк. Хромосомдық | | | | |таралуының |аномалиялар және популяциялық | | | | |профилактикасы|бейімделу. Тұқымқуалаушылық | | | | |ның әдістер. |аномалиялардың диагностикасы. Зиянды| | | | | |рецессивті гендердегі гетерозиготалы| | | | | |тасымалдаушыларды анықтаудың | | | | | |тәсілдері. | | | |14 |Бағалы терілі |Бағалы терілі аңдардың |1 |1,2,5,6,7| | |аңдардың |тұқымқуалаушылық белгідегі | |,8,11,14 | | |генетикасы. |ерекшеліктері. Гендердің арақатынасы| | | | | |және бағалы терілі аңдардың | | | | | |қылшықтарының қалыптасуы. | | | |15 |Иммуниттің |Иммуниттетің гуморальдық және |1 |1,2,5,6,7| | |генетикалық |жасушалық жүйесі. | |,8,11,14 | | |негіздер |Иммуноглобулиндердің құрылымы және | | | | | |олардың генетикасы. Иммундық | | | | | |жауаптың генетикалық бақылауы. | | | | | |Гистосәйкестіктің негізгі кешені | | | | | |және олардың аурулармен байланысы. | | | | | |Иммундық жүйенің туа пайда болған | | | | | |ауытқуы. | | | СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 1. Тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздері. 2. ДНК молекуласының құрылысы. 3. Вирустар мен бактериялардың рекомбинациясы. 4. Ішек таяқшасының хромосомасы. 5. Микроорганизмдер мутациясы. 6.Микроорганизмдер селекциясында химиялық мутагендерді және радияцияны қолдану. 7. Гендік инженерия. 8. Гендік инженерияға практикалық жетістіктерді қолдану. 9. Әр түрлі полигендер арасынан шыққан факторлардың тұқым қуалауы. 10.Полиплойдты тұқым қуудың ерекшеліктері 11.Бірлескен тұқым қуу белгілеріне талдау. 12.Гендік зерттеу әдістері және этаптары. 13.Идентификация принциптері. 14.Онтогенездің генетикалық негіздері. 15. Өлшеу шкаласы. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 3 Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Б| | | |құралдар,ТОҚ,пла|дайындалуға |а| | | |каттар |арналған |қ| | | | |сұрақтар |ы| | | | | |л| | | | | |а| | | | | |у| | | | | |т| | | | | |ү| | | | | |р| | | | | |л| | | | | |е| | | | | |р| | | | | |і| | |Дәрістер |Зертханалық | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. | |Слайдтар, |Г. Мендельдің |КБ | |Генетика – | |кестелер, |өмірбаяны | | |заңдылықтар мен | |схемалар | | | |тұқымқуалаушылық| | | | | |туралы ғылым. | | | | | |Тұқымқуалаудағы | |Слайдтар, |Жануарлардың |КБ | |негізгі | |кестелер, |гаметогенезі:спе| | |материалдар | |схемалар, |рмотогенез бен | | | | |экономика |оогенз. . | | | | |практикумы |Өсімдіктердегі | | | | | |гаметогенез | | |Тұқымқуалаудағы | |Слайдтар, |Мейоздың |КБ | |негізгі | |кестелер, |генетикалық | | |материалдар және| |схемалар, |мағынасы | | |прокариоттардың | |альбомдар | | | |жыныссыз | | | | | |көбеюінің | | | | | |механизмі. | | | | | |Тұқымқуалаушылық| |Слайдтар, |Доминантылықты |КБ | |тың себептері | |кестелер, |басқару | | |мен | |схемалар, |мүмкіндігі | | |принциптерінің | |альбомдар |.Доминантлықты | | |заңдылықтары | | |анықтайтын | | | | | |факторлар . | | |Гендердің | |Слайдтар, |Генотиптің |КБ | |арақатынасы | |кестелер, |бүтіндігі | | |кезіндегі | |схемалар, |жайындағы | | |тұқымқауалаушылы| |альбомдар |түсінік . | | |қ. | | | | | |Гендердің | |Слайдтар, |Жыныстық |КБ | |байланысың | |кестелер, |хроматин | | |құбылысы | |схемалар, | | | | | |альбомдар | | | |Өзгергіштік, | |Слайдтар, |Хромасома |КБ | |оқытудың | |кестелер, |картасының | | |себептері мен | |схемалар, |гентикалық және | | |әдістері. | |альбомдар, |цитологлогикалық| | | | |калькуляторлар |салыстыру . | | |Кездейсоқ | |Слайдтар, |Ядросыз |КБ | |мутациялық | |кестелер, |тұқымқуалаушылық| | |процесс. | |схемалар, |. | | | | |альбомдар, |Тұқымқуалаушылық| | | | |калькуляторлар |берілу кезіндегі| | | | | |прокариот пен | | | | | |эукариотардың | | | | | |органоиттық | | | | | |жасушадағы | | | | | |рөлі. | | |Генетикалық | |Слайдтар, |Гендік |КБ | |жыныс және | |кестелер, |инженерия:Пласти| | |жыныспен | |схемалар, |д туралы ұғым, | | |байланысқан | |альбомдар |гендік | | |тұқымқауалаушылы| | |инженериядағы | | |қ | | |эписом мен | | | | | |профагтар. | | | | | |ДНҚ-ны қосатын | | | | | |және айыратын | | | | | |ферменттер. | | |Популяцияның | |Слайдтар, | Әр түрлі |КБ | |генетикасы және | |кестелер, |биологиялық | | |айқасқан даму, | |схемалар, |процесске | | |өзін – өзі | |альбомдар |қажетті | | |ұрықтандыратын | | |гентикалық | | |организмдердің | | |талдаудағы | | |эволюциясының | | |мутацияның | | |генетикалық | | |маңызы. | | |негізі. | | | | | |Адамның | |Слайдтар, |Автополиплоидтар|КБ | |генетикасы. | |кестелер, |ды айқастыру | | | | |схемалар, |кезіндегі | | | | |альбомдар |фенотип бойынша | | | | | |ажырату | | |Селекциялық | |Слайдтар, |Қоршаған ортаны |КБ | |генетикалық | |кестелер, |мутагендермен | | |негізі. | |схемалар, |ластаудың | | | | |альбомдар, |генетикалық | | | | |калькуляторлар |салдары | | |Тұқымқауалаушлық| |Слайдтар, | Кері |КБ | |тағы аномалиялар| |кестелер, |транскрипция | | |және олардың | |схемалар, | | | |таралуының | |альбомдар | | | |профилактикасыны| | | | | |ң әдістер. | | | | | |Бағалы терілі | |Слайдтар, | Ұлпалардың |КБ | |аңдардың | |кестелер, |сәйкестігі мен | | |генетикасы. | |схемалар, |сәйкессіздігінің| | | | |альбомдар |генетикалық | | | | | |негізі | | |Иммуниттің | |Слайдтар, |Мутациялық |КБ | |генетикалық | |кестелер, |процесстің | | |негіздер | |схемалар, |бағыты | | | | |альбомдар | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 4 Кесте- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану| |оқү-әдістемеліқ | | |% | |құралдаррының атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Аяла Ф, Кайгер ДЖ. | | | | |«Современная генетика», | | | | |Мир, 1987-1988 г, | | | | |Дубинин Н.П. «Общая | | | | |генетика» М, 1986 г. | | | | |Алиханян С.И, Акинфиев | | | | |А.П, Чернил Л.С. « Общая | | | | |генетика» М, 1985г | | | | |Лобашев М.Е., Ватти К.В, | | | | |Тихомирова М.М «Генетика с| | | | |основами селекции», М., | | | | |1985г | | | | |Инге-Вечтомов С.Г. | | | | |«Введение в молекулярную | | | | |генетику» | | | | |Инге-Вечтомов С.Г. | | | | |«Генетика основами | | | | |селекции», М. 1989 г. | | | | |Уотсон, Крик К. | | | | |«Молекулярная биология | | | | |гена», М. 1967 | | | | |Фогель Ф., Мотульский А. «| | | | |Генетика человека», М 1989| | | | |г | | | | |Фогель Ф, Мотульский А. « | | | | |Генетика человека», М. | | | | |1989. | | | | |Ватти К.В. Тихомирова М.И.| | | | |«Руководства М. И. | | | | |«Руководства к | | | | |практическим занятием по | | | | |генетике» М, 1979 г | | | | |Медведев Н.Н. | | | | |«Практическая генетика» М.| | | | |1966, 1968 г | | | | |Стамбеков С.Ж. «Генетика»,| | | | |Алматы 1985г | | | | |Стамбеков С.Ж., О.С. | | | | |Кароткевич, В.А. Петухов. | | | | |Генетика. Новосибирск. | | | | |2006, 616с | | | | |Астауров Б.Л. | | | | |«Наследственность и | | | | |развитие», М. Наука, 1964 | | | | |Захаров А.Ф. «Хромосомы | | | | |человека», М, Медицина, | | | | |1977 | | | | |Бочков Н.П. « Генетика» | | | | |человека» М, 1978 г. | | | | |ДжинкеДжю «Нехромосомная | | | | |наследственность», Мир, | | | | |1966 | | | | 8. Әдебиеттер. Негізгі әдебиеттер: 1. Аяла Ф., Кайгер ДЖ. «Современная генетика», Мир, 1987-1988 г 2. Дубинин Н.П. «Общая генетика» М, 1986 г. 3. Алиханян С.И, Акинфиев А.П., Чернил Л.С. « Общая генетика» М, 1985г 4. Лобашев М.Е., Ватти К.В, Тихомирова М.М «Генетика с основами селекции», М., 1985г 5. Инге-Вечтомов С.Г. «Введение в молекулярную генетику» 6. Инге-Вечтомов С.Г. «Генетика основами селекции», М. 1989 г. 7. Уотсон, Крик К. «Молекулярная биология гена», М. 1967 8. Фогель Ф., Могульский А. « Генетика человека», М 1989 г 9. Ватти К.В., Тихомирова М.И. «Руководства М. И. «Руководства к практическим занятием по генетике» М, 1979 г. 10. Медведев Н.Н. «Практическая генетика» М. 1966, 1968 г 11. Стамбеков С.Ж. «Генетика», Алматы 1985г 12. Стамбеков С.Ж., О.С. Короткевич, В.А. Петухов. Генетика. Новосибирск. 2006. 13. Астауров Б.Л. «Наследственность и развитие», М. Наука, 1964 14. Захаров А.Ф. «Хромосомы человека», М, Медицина, 1977 15. Бочков Н.П. « Генетика» человека» М, 1978 г. 16. ДжинкеДжю «Нехромосомная наследственность», Мир, 1966
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz