Файл қосу
Ветеринариялық пропедевтика пәнін оқыту методологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАЛЫҚ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 дәрежелі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042.18-24.1. 13/01 2014 | | «Ветеринариялық |№ 1 басылым | | |пропедевтика» пәнінің |11.09.2014ж., | | |оқытушыларға арналған | | | |оқу-әдістемелік бағдарлама | | | |кешені | | | 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған «Ветеринариялық пропедевтика» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушылар: Біләлов Е.Е., ветеринария ғылымдарының кандидаты Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы Шамеева У. Г. ветеринария ғылымдарының магистрі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы «28» 08 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында «28» 08 2014 жыл, № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі, доцент м.а. С.Тусупов 2.2Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « 09 » 09 2014 жыл, № 1 хаттама Төрайымы Г.Джаманова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. « 11 » 09 2014 жыл, № 1 хаттама ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ Мазмұны 1 Қолданылу саласы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің (модулдің) мазмұны 5 Білім алушылардың өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В120100 – «Ветеринариялық медицина» мамандығы бойынша оқытушыларға арналған «Ветеринариялық пропедевтика» пәнінің бағдарламасы мен оқу- әдістемелік кешеніне қатысты және дәстүрлі оқу шығармашылық үрдісті жүргізудегі әдістемелік ұйымдастыруға. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Ветеринариялық пропедевтика» пәнінің оқытушыларға арналған осы бағдарламасы келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес оқу үрдісін ұйымдастыруды белгілейді: - ҚР жалпы міндетті мемлекеттік білім беру стандартының негізінде құрылған ҚР МЕМСТ 23.08.12 ж № 1080; - СТУ 042-МУ-4-2014 Университет стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталу «Пәннің оқу - әдістемелік бағдарлама кешенінің құрылымы мен мазмұны» - 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығының жұмыс оқу жоспары; - «5В120100» - «Ветеринариялық медицина» мамандығы бойынша оқу үрдісінің жоспары, элективті пәндер катологы; - 5В120100 «Ветеринариялық медицина» арнайы жоғары білім беру мамандығы бойынша мамандарды дайындау үшін «Ветеринариялық фитотерапия» пәнінің оқу бағдарламасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Ветеринариялық пропедевтика» пәні гректің propaideuo – алдын ала оқу яғни, жануарлардың клиникалық-физиологиялық және ауруларын танып анықтаудағы ветеринариялық таным негізіндегі әдістер тұрғысындағы жиынтық шығарылым. Осы себепті пропедевтика негізіне жүйе және мүшелердің функциональдық жағдайын оқудың әдістері жатады. Сондай-ақ, жануарлардың морфофункциональдық ерекшеліктеріне қатысты тіршілік шарттарының байланыстылығын оқытады. Сонымен қатар организмге әсер ететін ішкі және сыртқы орта әсерлері тарапынан туындайтын клиникалық, физиолого-биохимиялық морфофункциональдық және басқадай заңдылықтар динамикасын бағалау және алынатын эксперимент нәтижесін сараптауды оқыта отырып, ветеринариялық пропедевтика ілімінің негізіндегі семиотикалар ажыратылып, диагностика қоюдың негізгі алғы шарттары қалыптасады. Пән ветеринар дәрігері мамандығын қалыптастырудағы алғашқы клиникалық пән болып есептеліп, мамандық этикасы мен деонтологиялық қағиданы сақтауға тәрбиелейді. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Ветеринариялық медицина мамандығын қалыптастыруға қатысты ветеринария саласының жетістіктеріне сәйкес ветеринариялық пропедевтикалық істегі заман ағымына қарай жаңа диагностикалық әдістерді, әртүрлі лабораториялық зерттеулердің жете жүргізілуін оқыту. Биология және ветеринария салаларында кеңінен жүргізілетін зерттеулер мен лабораториялық зерттеулермен қатар жануарларды клиникалық қарау, сипау, нұқу, тындау, рентгенография, фоноэлектрография, эндоскопия, қанды, несепті, нәжісті, асқазан, ұлтабарды қарын сөлдерін физикалық-химикалық және микроскопиялық зерттеулердің маңыздылығы мен бағалылығын зерттеудің әдістемеліктерін меңгерту. Пән бағдарламасының оқу барысында аспаптар мен құралдарды, биологиялық материалдарды, антикоагулянттарды, консерванттарды және т.б. заттарды алу, сақтау, тасымалдау мәселелерін дұрыс шешу методологиясын үйрету. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: - Болашақ ветеринар дәрігерлеріне ветеринария саласындағы кең қолданыстағы зерттеу тәсілдерін меңгерту; - Негізгі мақсатқа байланысты зерттеу түрлерінің озық әдістерін таңдай білуді үйрету; - Жануарларды зерттеу жоспары мен әдістерін құру дағдысын қалыптастыру; - Жануарлар организміндегі клиникалық-физиологиялық үрдістерге баға беру методологиясын анықтауды меңгерту; - Заманауи құрал, аспаптармен жұмыс істей алуды көрсету; - Организмдегі маңызды функционалдық үрдістердің теориялық биологиялық негіздемесін түсіндіру; - Ветеринариялық пропедевтика пәнін оқыту барысында зерттеу тәсілдерін мүмкіндігінше теориялық-практикалық тұрғыдан түсіндіре отырып, зертханалық- тәжірибелік сабақтар барысында іс жүзінде көрсету болып табылады. 3.4 Оқытудың нәтижелері. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы келесідей талаптарды - біліп, игеріп, ұғып түсініп алуға міндетті: - пәнді жан-жақты теория жүзінде түсінуге; - ветеринариялық клиника жүйесімен толықтай танысып жұмыс істеу қағидаларымен танысуға; - аудиториялық сабақ тақырыбына қатысты қажетті құрал – жабдықтарды ажырата алуды; - жануарларды ұстау, бекемдеу тәсілдерін және шешу техникасын білу, күту, пайдалануды дәріптеу; - ветеринариялық клиниканың жұмыс істеудің ережелерін; - клиникалық және арнайы зерттеу әдістерін жүргізе алуды; - Малдың физиологиялық жағдайына, жасына, жынысына, салмағына байланысты диспансеризацияны жүргізудің алғы шарттарын игерудегі тұжырымдамаларды дұрыс пайдалану дағдыларын меңгеру. - зерттелген биосынамаларды жою және лабораториялық техникаларға күтіммен қарауды; - мамандық этикасы мен деонтологиялық негіздемені; - техникалық қауіпсіздік пен жеке бастың гигиенасы және қоршаған ортаға зиян келтірмеу ережелерін және т.б. дағдыны үйренуге; 3.5 Пәннің пререквизиттері: Жануарлар морфологиясы және физиологиясы, микробиология, вирусология. 3.6 Пәннің постреквизиттері: Эпизоотология және инфекциялық аурулар, паразитология және инвазиялық аурулар, ішкі жұқпалы емес аурулар, клиникалық диагностика, ветеринариялық санитариялық сараптама. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семест| | |р | |Дәріс сабақтары | | |Модуль 1 Ветеринариялық пропедевтиканың жалпы ветеринариялық | |диагностикадағы маңызына таным | |Кіріспе. Ветеринариялық пропедевтика пәнін оқыту методологиясы. |1 | |Ветеринариялық продевтиканың басқа пәндермен байланысы. | | |Клиникалық тексерудің жалпы әдістері. Жалпы диагностика дамуының | | |қысқаша тарихы. Аурутануға клиникалық зерттеу тәсілдерінің алғы | | |шарттары | | |Жалпы диагностиканың негізгі теорияларына сәйкес жануарлардың |1 | |клиникалық-физиологиялық статусына ветеринариялық таным. | | |Жануарлардың жас ерекшелігіне байланысты морфофункциональдық |1 | |ерекшеліктерінің қалыптасуын бағалаудың физиологиялық-клиникалық | | |маңызы. | | |Морфофункциональдық жағдайдың қалыптасуындағы иммунобиологиялық | | |көрсеткіштер. Өмірге бейімділігінің төмендеуінің негізгі себебін | | |тудырушы факторлардың клиникалық көрсеткіштерге байланысы. | | |Морфофункциональдық қалыптасудағы жалпы биологиялық мәселелердің |1 | |негізгі себептерін анықтаудың клиникалық-диагностикалық маңызы. / | | |жас ерекшелігіне сай: төлдердегі уыз, сүт ему, жыныстық жетілу, | | |тұқымдық және тұқым ішілік ерекшеліктер мен ауытқулықтар) | | |Жұқпалы емес аурулар патогенезі салдарынан туындайтын қан |1 | |құрамындағы биохимиялық көрсеткіштердің өзгеруін анықтаудың | | |ветеринариялық-пропедевтикалық методологиясы. | | |Қан құрамына әсер етуші факторларды анықтаудың |1 | |клиникалық-диагностикалық маңызы. Қанның морфобиохимиялық | | |көрсеткіштерін анықтаудың ветеринариялық-пропедевтикалық маңызы мен| | |оны танудың методологиясы. | | |Модуль 2 Дербес жүйелер қызметінің морфофункциональдық қабілетіне | |клиникалық диагностикалық таным | |Ауыл шаруашылығы төлдерінің анатомоморфологиялық және дербес |1 | |жүйелерінің функционалдық қалыптасуының ерекшелгі. Жануардың дене | | |тұлымын немесе қаңқа сүйектерінің қалыптасуын тексерудің | | |клиникалық-диагностикалық маңызы. / гипотрофиктер/. Жүйке жүйесін | | |тексеру. | | |Дербес жүйелер функциясының ауытқуын сараптау. Жануарларды кешенді|1 | |түрде клиникалық тексерудің методологиялық және | | |деонтологиялық-этикалық талаптары. | | |Тыныс алу жүйесінің қызметін тексерудің |1 | |ветеринариялық-диагностикалық әдістері. Тыныс алу жүйесінің | | |функциональдық қабілетін тексерудің клиникалық-диагностикалық | | |түрлеріне байланысты негізгі патологиялық симптомын және | | |синдромдарын ажырату. | | |Жүрек қан-тамыр жүйесі қызметін тексерудің әдістерін меңгеру |1 | |Жануарлардың биологиялық ерекшеліктеріне байланысты ас қорыту |1 | |жүйесін тексеру әдістері. . Бауыр мен көк бауырдың патологиялық | | |ерекшеліктеріне сәйкес клиникалық диагностикада қолданылатын | | |негізгі әдістер. Жүйке-эндокриндік жүйені тексеру тәсілдерін игеру.| | |Жануарлардың биологиялық несеп-жыныс жүйелерін тексерудің | | |клиникалық-диагностикалық әдістерін меңгеру | | |Зат алмасу үрдістерін тексерудегі физиологиялық-клиникалық |1 | |көрсеткіштерінің және биогеоценоздық зерттеудің диагностикалық | | |маңызы. | | |Гиповитаминоздық жағдайдың негізгі себептеріне байланысты |1 | |жануарлардың биологиялық ерекшеліктеріне сәйкес | | |клиникалық-диагностикалық тексеру әдістерін меңгеру. Ірі қара | | |малдарындағы жайылымнан болатын тетания. | | |БАРЛЫҒЫ: |15 | |Тәжірибелік сабақтар | |Модуль 1 Ветеринариялық пропедевтиканың жалпы ветеринариялық | |диагностикадағы маңызына таным | |Ветеринариялық пропедевтика пәнін оқыту методологиясы. |1 | |Жалпы диагностиканың негізгі теорияларына сәйкес жануарлардың |1 | |клиникалық-физиологиялық статусына ветеринариялық таным негізіндегі| | |клиникалық тексерудің жалпы әдістері | | |Жануарлардың жас ерекшелігіне байланысты морфофункциональдық |1 | |қабілеттіліктің қалыптасуын бағалаудың физиологиялық-клиникалық | | |диагностикадағы практикалық маңызы. | | |Морфофункциональдық жағдайдың қалыптасуын анықтаудағы |1 | |иммунобиологиялық көрсеткіштердің практикалық маңызы. | | |Жануарлар өміріндегі жалпы биологиялық мәселелердің негізгі |1 | |себептерін анықтаудың клиникалық-диагностикалық маңызы. | | |Жұқпалы емес аурулар патогенезіндегі үрдісті қан құрамындағы |1 | |биохимиялық көрсеткіштер арқылы бағалаудың | | |ветеринариялық-пропедевтикалық методологиясы. | | |Қан құрамына әсер етуші факторларды анықтаудың |1 | |клиникалық-диагностикалық маңызы. | | |Модуль 2 Дербес жүйелер қызметінің морфофункциональдық қабілетіне | |клиникалық диагностикалық таным | |Ауыл шаруашылығы төлдерінің анатомоморфологиялық және дербес |1 | |жүйелерінің функционалдық қалыптасуының ерекшелгін анықтаудың | | |тәжірибелік маңызы | | |Дербес жүйелер функциясының ауытқуын сараптау. |1 | |Тыныс алу жүйесінің қызметін тексерудің |1 | |ветеринариялық-диагностикалық әдістері. | | |Жүрек қан-тамыр жүйесі қызметін тексерудің |1 | |клиникалық-диагностикалық әдістерін меңгеру | | |Жануарлардың биологиялық ерекшеліктеріне байланысты ас қорыту |1 | |жүйесін тексеру әдістері. | | |Жануарлардың биологиялық несеп-жыныс жүйелерін тексерудің |1 | |клиникалық-диагностикалық әдістерін меңгеру | | |Зат алмасу үрдістерін тексерудегі физиологиялық-клиникалық |1 | |көрсеткіштерінің және биогеоценоздық зерттеудің диагностикалық | | |маңызы. | | |Гиповитаминоздық жағдайдың негізгі себептеріне байланысты |1 | |жануарлардың биологиялық ерекшеліктеріне сәйкес | | |клиникалық-диагностикалық тексеру әдістерін меңгеру. | | |БАРЛЫҒЫ: |15 | |Зертханалық сабақтар | |Модуль 1 Ветеринариялық пропедевтиканың жалпы ветеринариялық | |диагностикадағы маңызына таным | |Клиникалық тексерудің жалпы әдістерінің зертханалық методологиясын |1 | |меңгеру | | |Жануарлардың жалпы диагностикасы барысында анықталатын клиникалық |1 | |көрсеткіштерге зертханалық дәйектемелер тұжырымдамаларын меңгеру | | |Жануарлар организмінің негізгі морфофункциональдық көрсеткіштерін |1 | |зертханалық жағдайда анықтап баға беру | | |Жануарлардың тіршілік ортасына бейімділігінің төмендеуін тудырушы |1 | |негізгі факторлар көрсеткіштерін зертханалық анықтау | | |Жануарлардың жас ерекшелігіне сай: төлдердегі уыз, сүт ему, |1 | |жыныстық жетілу, тұқымдық және тұқым ішілік ерекшеліктер мен | | |ауытқулықтарды зертханалық тексеру | | |Қан құрамындағы биохимиялық көрсеткіштер арқылы жануардың |1 | |морфофункциональдық қабілетін бағалаудың зертханалық методологиясы.| | |Қанның морфобиохимиялық көрсеткіштерін анықтаудың негізгі |1 | |зертханалық әдістері | | |Модуль 2 Дербес жүйелер қызметінің морфофункциональдық қабілетіне | |клиникалық диагностикалық таным | |Жануардың дене тұлымын немесе қаңқа сүйектерінің қалыптасуын |1 | |тексерудің клиникалық-диагностикалық маңызы. | | |Жануарларды кешенді түрде клиникалық тексерудің методологиясындағы|1 | |зертханалық нәтижелермен байланыстыра тұжырымдау | | |Тыныс алу жүйесінің функциональдық қабілетін тексерудің |1 | |клиникалық-диагностикалық түрлеріне байланысты негізгі зертханалық | | |зертеулер | | |Фоноэлектрокардиографиялық тексерудің клиникалық-диагностикалық |1 | |әдістерін меңгеру | | |Бауыр мен көк бауырдың патологиялық ерекшеліктеріне сәйкес |1 | |клиникалық диагностикада қолданылатын негізгі әдістер. | | |Жүйке-эндокриндік жүйені тексеру тәсілдерін игеру. | | |Несеп-жыныс жүйе қызметін зертханалық тексеру әдістерін меңгеру |1 | |Биогеоценоздық зерттеудің зертханалық алғы шарттарын меңгеру |1 | |Ірі қара малдарындағы жайылымнан болатын тетанияны анықтаудың |1 | |әдістері | | |БАРЛЫҒЫ: |15 | 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ\ 5.1 Жануарлардың клиникалық-физиологиялық статусы. 5.2 Жануарлардың морфофункциональдық ерекшеліктері. 5.3 Жануарлардағы физиологиялық ауытқулықтар негізіне ветеринариялық таным. 5.4 Жануарларды кешенді түрде клиникалық тексерудің методологиялық және методикалық ережелері. 5.5 Жануарларды жалпы клиникалық тексеру: көру, патологиялық өзгерістерінің диагностикалық маңызы. 5.6 Перкуссия, және перкуссиялық дыбыстары, патологиялық өзгерістерінің диагностикалық маңызы. 5.7 Лимфа түйіндерін зерттеу. Белок алмасу. Су-тұз алмасу 5.8 Несепті алу және оның химиялық қасиеттерін анықтау. 5.9 Жылқы асқазанындағы заттардың физикалық және химиялық қасиетін анықтау. Жылқы асқазанындағы заттардың тұз қышқылын және жалпы қышқылдықты анықтау. 5.10 Қандағы гемоглобин мөлшерін, түс көрсеткішін және эритроциттегі гемоглобинің орташа мөлшерін анықтау. 5.11 Қан алу және оның физикалық қасиеттерін анықтау. 5.12 Негізгі диспансеризация және биогеоценотикалық диагностикасы. 5.13 Жануарлардың клиникалық тексерудің сызбалары. Малдың сезу және қозғалыс қабілетін тексеру. 5.14 Қан жүйесінің зақымдану синдромдары. Эритропоэзді және лейкоэзді бұзатын синдромдары. 5.15 Қан жағындысын дайындау, тексеру. Лейкограмманы шығару. Лейкопрофиль, гемопрофиль, клиникалық баға беру. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ Кесте 5 |Әдебиеттер және оқу методикалық |Әр түрінің|Білім |Қамтамасыз-| |құжаттар |саны |алушылар |дық | | | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. М.А. Молдағулов, А.Н. Ермаханов, |1 |19 |2 | |Ө.К. Есқожаев, А.З. Дюсембаева т.б. | | | | |Жануарлар ауруларының клиникалық | | | | |диагностика. оқу құрал – Алматы, 2007 | | | | |2 А.М. Смирнов, П.Я. Конопелько, Р.П. |50 |20 |100 | |Пушкарев, В.С. Постников, Н.А. Уразаев,| | | | |И.М. Беляков, Г.Л. Дугин, В.С. | | | | |Кондратьев Клиническая диагностика | | | | |внутренних незаразных болезней | | | | |животных. Москва «Агропроминиздат» | | | | |1988 | | | | |3. К.Н. Қожанов Малдың ішкі жұқпалы |20 |20 |100 | |емес аурулары /қосымша оқу құралы/, | | | | |Семей, 2005 ж. | | | | 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 М.А. Молдағулов, А.Н. Ермаханов, Ө.К. Есқожаев, А.З. Дюсембаева т.б. Жануарлар ауруларының клиникалық диагностика. оқу құрал – Алматы, 2007 7.1.2 К.Н. Қожанов Малдың ішкі жұқпалы емес аурулары /қосымша оқу құралы/, Семей, 2005 ж. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Беляков И.М. Пропедевтика внутренних незаразных болезней животных. – М.: Колос, 1984. – 336 с. 7.2.2 К.Н. Қожанов, А.З. Дюсембаева, С.О. Балтыбеков, А.К. Омашев. Малдың ішкі жұқпалы емес ауруларының практикумы.- Семей , 2000ж. 7.2.3 Антонов В.И. и др. Лабораторные исследования в ветеринарии: биохимические и микологические. Справочник. М., «Агропромиздат», 1991, с. 287. 7.2. 4 П.С. Ионов, И.М. Беляков, Б.В. Уша, М.Х. Шайхаманов, И.П. Шаптала. Диагностическая и терапевтическая техника в ветеринарии.- М.: Колос, 1979 7.2.5 А.В. Васильев Диагностика внутренних болезней домашних животных. – М.: Сельхозиздат,1956 7.2.6 Судаков М.О. и др. Лабораторные исследования в ветеринарной терапии. Киев, «Колос», 1975, с.111.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz