Файл қосу
Жердегі түсіріс
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының Шәкәрім атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |СМК Құжат 3 деңгейлі |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-14.1. 35 / 02-2013| |ОӘҚ | | | |«Фотограмметрия» пәні |02.09.2013ж | | |бойынша оқытшыға |№ 1 басылым | | |арналған оқу-әдістемелік| | | |кешен | | | ПӘННІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ФОТОГРАММЕТРИЯ» пәні бойынша 5В071100 Геодезия және картография мамандығында оқитын СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған – Аубакирова С.М. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, «Геодезия және құрылыс» кафедрасының аға оқытушылары «_01__» __09___2013 ж. № _1_ 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Геодезия және құрылыс» кафедрасының отырысында Хаттама «_02_» __09___ 2013 жылғы, № _1_ Каф. меңгерушісі ____________ Күдеринова Н.А. 3. МАҚҰЛДАНҒАН «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу- әдістемелік бюросы отырысында Хаттама «_11_» __09___ 2013 жылғы, № _1_ Төрайым ____________ Бекбаева Р.С. 4. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама «_18_» __09___ 2013 жылғы, № _1_ ОӘК төрайымы________________Искакова Г.К. Мазмұны | |Жалпы ережелер | | | |Пәннің мазмұны мен сабақ сағаты | | | |Пәнді оқуға арналған әдістемелік құралдар | | | |Курстың форматы | | | |Курстың саясаты | | | |Баға қою саясаты | | | |Әдебиеттер | | 1. Жалпы ережелер 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегі, аты, әкесінің аты – Аубакирова Сымбат Муратовна, аға оқытушы; • Кафедра – Геодезия және құрылыс; • Байланыс ақпараты – тел: 35-84-38, № 7 корпус, кабинет № 1003; • Дәрісті өткізетін орын – № 1004 аудитория; • Пәннің атауы – «Кадастр негіздері»; • Кредит саны – 3; Жұмыс оқу жоспарынан үзінді 1 – кесте. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді |Курс|Семестрі |Кредиті |ДС (сағ) | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | | | | | | | | | | | |Фотограмметрия пәні және |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. 5-7, | | |оның міндеті. | | | | | |14-20; | | |Фотограмметрия пәнінің | | | | | |7.1.2, б. 6-9, | | |дамуы. Басқа пәндермен | | | | | |26-31; | | |байланысы. Болашақта дамуы | | | | | |7.1.3, б. | | |мен қолданылуы. Орталық | | | | | |17-26, 29-34. | | |проекцияның оптикалық | | | | | | | | |негізі.Объектив бейнесінің | | | | | | | | |принципиальді жүйесін құру;| | | | | | | | |Фотосурет орталық проекция | | | | | | | | |ретінде. Орталық және | | | | | | | | |ортогональ проекция; | | | | | | | | |Орталық проекцияның | | | | | | | | |негізгі элементтері. | | | | | | | | |Объектілердің суреттері мен|1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1,б. 20-23;| | |модельдерін бақылау және | | | | | |7.1.2, б. | | |өлшеу. Монокулярлық және | | | | | |31-40; | | |бинокулярлық көру; | | | | | |7.1.3, б. | | |Түсірістерді | | | | | |34-37. | | |стереоскопиялық бақылау; | | | | | | | | |тура, кері және нөлдік | | | | | | | | |стереоэффект; түсірімдер | | | | | | | | |мен моделдерді өлшеу. | | | | | | | | |Маркіні дәлдік бағыттау. | | | | | | | | |Аэрофотограмметрия. Жалқы |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |түсіріс анализі. | | | | | |23-25; | | |Фотограмметрияда қолданатын| | | | | |7.1.2, б. | | |координаталар жүйесі. Жалқы| | | | | |34-35; | | |түсірістің бағытталу | | | | | |7.1.3, б. | | |элементтері. Нүкте және | | | | | |42-43. | | |түзу түсірім бейнелерін | | | | | | | | |құру; Горизонталь және | | | | | | | | |еңіс түсірімдерінің | | | | | | | | |сәйкес нүктелерінің | | | | | | | | |координата аралық | | | | | | | | |тәуелділігі. | | | | | | | | |Фотосхемалар: тағайындалуы |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |, құрастырылуы және дәлдігі| | | | | |29-33; | | |. Суреттерді | | | | | |7.1.2, б. | | |трансформирлеу. | | | | | |40-50; | | |Трансформирлеудің маңызы; | | | | | |7.1.3, б. | | |Суретті фотомеханикалық | | | | | |39-45. | | |трансформирлеудің | | | | | | | | |геометриялық және оптикалық| | | | | | | | |жағдайлары.Суретті | | | | | | | | |трансформирлеу элементтері.| | | | | | | | |Инверсор классификациясы; | | | | | | | | |фототрансформатор | | | | | | | | |классификациясы; | | | | | | | | |Жұп түсірім анализі. |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. 5-7, | | |Негізгі анықтамалар, | | | | | |34-36; | | |стереожұптардың | | | | | |7.1.2, б. 57; | | |координаттары және | | | | | |7.1.3, б. 39-42| | |параллакс нүктелері. Жұп | | | | | | | | |аэротүсірім элементтерін | | | | | | | | |тұспалдау. Өзара бағытталу | | | | | | | | |элементтерін анықтау. | | | | | | | | |Сыртқы бағытталу | | | | | | | | |элементтерін анықтау | | | | | | | | |Әмбебап стереоаспаптар: |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |тағайындалуы, әмбебап | | | | | |36-43; | | |стереоаспаптардың | | | | | |7.1.2, б.50-57;| | |классификациясы. 1,2,3 | | | | | |7.1.3, б. | | |топтардағы оптикалық | | | | | |127-130. | | |аспаптар. Механикалық | | | | | | | | |әмбебап стереоаспаптардың | | | | | | | | |принципиальді схемалары. | | | | | | | | |Әмбебап стереоаспаптарда | | | | | | | | |суреттерді өңдеу және | | | | | | | | |бағыттау. | | | | | | | | |Кеңістіктегі |1 |- |2 |1,5 |4,5 | | | |фототриангуляция. | | | | | | | | |Кеңістіктегі | | | | | | | | |фототриангуляцияның | | | | | | | | |тағайындалуы және | | | | | | | | |классификациясы. Әмбебап | | | | | | | | |стереоаспаптардағы | | | | | | | | |фототриангуляция. | | | | | | | | |Кеңістіктегі | | | | | | | | |фототриангуляция торында | | | | | | | | |нүкте биіктіктерін | | | | | | | | |геодезиялық анықтау. | | | | | | | | |Аналитикалық | | | | | | | | |фототриангуляция: аспаптар.| | | | | | | | |Жердегі түсіріс. Жердегі |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |түсірістің маңызы. Жердегі | | | | | |49-65; | | |түсірістің негізгі | | | | | |7.1.2, б. | | |анықтамалары мен | | | | | |94-99; | | |формулалары: объект | | | | | |7.1.3, б. | | |нүктелерінің координаталары| | | | | |46-62, 173-194.| | |және олардың суретте | | | | | | | | |бейнеленуі. | | | | | | | | |Жердегі суреттердің |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |бағытталу элементтері. | | | | | |49-65; | | |Стереотүсірістің негізгі | | | | | |7.1.2, б. | | |жағдайлары, геодезиялық | | | | | |94-99; | | |және фотограмметриялық | | | | | |7.1.3, б. | | |координаталар арасындағы | | | | | |46-62, 173-194.| | |байланыс формулалар. | | | | | | | | |Жердегі түсірісті өңдеудің | | | | | | | | |аналитикалық, графикалық | | | | | | | | |және графомеханикалық | | | | | | | | |әдістері. | | | | | | | | |Планды негізгі торды |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |анықтау. Жазықтықтағы | | | | | |49-65; | | |фототриангуляция әдістері. | | | | | |7.1.2, б. | | |Фототриангуляция тұрғызу. | | | | | |94-99; | | |Фототриангуляциялық | | | | | |7.1.3, б. | | |торларды редуцирлеудің | | | | | |46-62, 173-194.| | |маңызы мен тәсілдері. | | | | | | | | |Түсіріс кезіндегі |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |стереоскопиялық модельдің | | | | | |49-65; | | |масштабы. Аэросуреттердің | | | | | |7.1.2, б. | | |деформациясы. Фотоға түсіру| | | | | |94-99; | | |биіктіктері. | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |46-62, 173-194.| | |Суреттерді |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |оптико-механикалық өңдеу | | | | | |49-65; | | |тапсырмалары. Суреттерді | | | | | |7.1.2, б. | | |трансформирлеудің жаңа | | | | | |94-99; | | |әдістері: қос | | | | | |7.1.3, б. | | |трансформирлеу, | | | | | |46-62, | | |перспективті-аффинно | | | | | |173-194. | | |трансформирлеу және т.б. | | | | | | | | |Суреттерді дешифрлеудің |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |жаңа әдістері. Ай беті мен | | | | | |71-76; | | |басқа планеталарды | | | | | |7.1.2, б. | | |зерттеуде фототопография | | | | | |67-69, 72-73; | | |әдістерін қолдану. | | | | | |7.1.3, б. | | |Фототопографияның даму | | | | | |72-73,76-71,140| | |перспективасы. | | | | | |-141. | | |Арақашықтық барлау |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |жүйелерімен алынатын | | | | | |44-47; | | |суреттері фотограмметриялық| | | | | |7.1.2, б. | | |өңдеу. Арақашықтық барлау | | | | | |77-73,136-137; | | |түсіріс жүйелерінің | | | | | |7.1.3, б. | | |классификациясы. | | | | | |72-77, | | | | | | | | |11-114,131-139.| | |Сканерлі түсіріс |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |жүйелерінің координаталар | | | | | |104-113,115-120| | |жүйесі. Сканерлі суреттерді| | | | | |; | | |алу. Сканерлі түсіріс | | | | | |7.1.2, б.137; | | |жүйелерінің сыртқы | | | | | |7.1.3, б. | | |бағытталу | | | | | |147-164. | | |элементтері.Сканерлі | | | | | | | | |суреттердің стерожұп алу | | | | | | | | |әдістері. Сканерлі | | | | | | | | |суреттерді трансформирлеу | | | | | | | | |тәсілдері. | | | | | | | |Барлығы |15 | |30 |22,5 |67,5 | | 3. Пәнді оқуға арналған әдістемелік құралдар Пәнді оқыту бойынша жасалатын әдістемелік нұсқаулықтар студент осыны оқу арқылы, пәнді игеру үрдісін өзі жетілдіре алуы керек. Нұсқаулықты әзірлеу барысында берілетін материалдардың жартысын студент өзі игеріп, әзірленуі керектігі ескерілуі қажет. Әдістемелік нұсқаулықта мынадай мәліметтер болуы керек: - пәнді оқуға кететін уақытты ұйымдастыру мен жоспарлауға кеңес беру; - пәнді оқу сценариін жазу немесес студенттің осы пәнді игеру барысындағы іс-әрекеті; - ОӘК материалдарын пайдалануға нұсқау; - әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау; - емтиханға әзірлік жасауға кеңес беру. Пәнді оқыту үш түрлі формада жүргізіледі – лекция, оқытушы көмегімен студенттің аудиториядағы өздік жұмысы және студенттің өздік жұмысы. Ең маңыздысы лекция болып табылады, себебі мұнда: пәннің күрделі тақырыптары ашылып, зертханалық тәжірибені анықтайды, белгілі бір эксперименттердің жүргізілу барысы көрсетіледі, қорытынды шығарылады. Ал студенттер өз күшімен түсініп, оқи алатын тақырыптар СОӨЖ және СӨЖ түрінде беріледі. 4. Курстың форматы Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 3 рет жүргізіледі, СОӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мыс алы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (5 минут), дәріс (30 минут), материалдарды бекіту, 15 минут СОӨЖ беріледі. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелікті, ұсынылған әдебиеттер мен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Лабораториялық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажеит ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туынданған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына 1 рет, кафедрада бекітілген график бойынша жекелей немесе топпен консультация түрінде СОӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, СОӨЖ және СӨЖ жоспары – кетесінде көрсетілген. 5. Курстың саясаты Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде менің сіздерге қоятын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу керек кешікпей және сабақ үстінде бір- бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр дәріске немесе зертханалық сабаққа қатысқаны үшін +1 баллмен бағаланады, ал дәрісті немесе зертханалық сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. Әр өтелмеген сабақ тағы қосымша -2 баллмен бағаланады. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Пунктуалды және міндеттеріңізді уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жіберуге болады және ол студентті тәртіпке салу үшін қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу немесе плагиат болған жағдайда оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы студенттің сабаққа қатысуымен өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 8. Қорытынды аттестация дәстүрлі әдіспен билетке жауап арқылы өткізіледі. Әрбір билет үш сұрақтан тұрады. 6. Баға қою саясаты Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бағалаумен есептеледі. Бағалау қолданыстағы «Студенттердің білімін рейтингілік бағалау туралы қаулы» бойынша іске асады. Қорытынды бақылауда емтихан алынады, ол тест немесе бақылау сұрақтары ретінде ауызша алынады. Қорытынды балл әрбір сабаққа қатысу, рефераттарды қорғау, сондай-ақ емтихан тапсыру нәтижесінде қойылады. Баға курс бойынша қойылып, ағымдық, аралық және қорытынды бақылау қорытындысынан шығарылады. Пән қорытындысын бақылау 300 баллдық шкала бойынша қойылады. «Кадастр негіздері» пәнін оқытуда екі аралық бақылау өткізіледі. 1-рейтинг қорытындысы бойынша 1 - 7 апталарда – 300 балл 2-рейтинг қорытындысы бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Семестрдегі жалпы балл саны – 600. Уақытында өткізілмеген тапсырмаларды 7-ші және 15-ші апталарда өткізуге болады. Егер студент сабақты себепсіз босатқан болса, оқытушы қойған баллдын 60% алады. |апта |Бақылау түрі |Жалпы | |1 |2 |3 | | |1-7 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |2 |1, 2 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | | |Өздік жұмысты орындау |20 | |3 |Үй тапсырмасы |50 | |4 |Бақылау жұмысы |40 | | |3,4 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |6 |5,6,7 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |7 |1 аралық бақылау |70 | | | | | |1-8 апталардағы жалпы балл саны |300 | | |8-15 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |10 |8,9,10 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | | |Реферат жазу |30 | |12 |Үй тапсырмасы |40 | | |11,12 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |14 |13,14 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |15 |Дискуссия жүргізу |10 | | |Үй тапсырмасы |30 | | |2 аралық бақылау |70 | |8-15 апталардағы жалпы балл саны |300 | |Емтихан бағасы |400 | |Академиялық периодқа жалпы баға саны |1000 | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі: 7.1. 1 Бектанов Б.К., Фотограмметрия. - А., 2011 7.1. 2. Назаров А.С, Фотограмметрия. - М., 2006 7.2 Қосымша 7.2. 1. Измайлов П.И. Топография и Аэрофототопография.- М., 1959 7.2.2 Михайлов В.Я. Фотография и аэрофотография, М., 1954
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz