Файл қосу
Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі
ПӘННІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050604 - «Физика» мамандығы үшін «Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі» ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ - ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы - Абдуахитова Озатгуль Танирбердиновна «Физика» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасының отырысында № хаттама 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______ Маусымбаев С.С. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында № хаттама 2013 ж. Төраға ________ Батырова К.А. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында құпталып және баспаға ұсынылды № хаттама 2013 ж. ОӘК төрағасы ________ Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Қолданылу аумағы 2. Номативтік сілтемелер 3. Жалпы мағлдұматтар 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ “ Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі ” пєні бойынша оќу- єдістемелік комплекс 050604 - Физика мамандыѓыныњ студенттеріне арналѓан. Ол студенттерді курс мазм±нымен, оныњ актуальділігімен жєне ќажеттілігімен, курстыњ алдына ќойѓан маќсатымен, оќу барысында студенттердіњ алатын білімін таныстырады. Оќу-єдістемелік комплекс пєнді оќытуда негізгі басшылыќќа алынады. 2.НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕ Аталѓан “ Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі ” пєні бойынша оќу-єдістемелік комплексі Шәкәрім атныдағы Семей Мемлекетттік университетінің физика және электротехника кафедрасы даярлаған бағдарламасы негізінде жасалған. Семей, 2009 3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР 3.1 Кіріспе. Физика материяныњ ќарапайым ќозѓалыстарын жєне осы ќозѓалыстарѓа сєйкес табиѓаттыњ жалпы зањдарын зерттейтін ѓылым. Физикалыќ зерттеулердіњ єдістері: тєжірибе, гипотеза, эксперимент, теория. Физиканыњ дамуыныњ басты кезењдері – И.Ньютон механикасы, Дж.К.Максвеллдіњ электромагниттік теориясы жєне ќазіргі физиканыњ єрт‰рлі салаларыныњ теориялыќ негіздері. Физиканыњ техниканыњ дамуына ыќпалы. Физика жєне басќа ѓылымдар. Физикалыќ модельдер. Физика курсыныњ жалпы ќ±рылысы мен міндеттері. 3.2 Курстын мақсаты: студенттердіњ көзќарасын, ќазіргі заман физикасыныњ көмегімен єлем бейнесініњ сипатын көрсете білу ќабілеттілігін жєне ѓылыми көзќарасын ќалыптастыру; студенттерге физиканыњ іргелі зањдарын, классикалыќ теорияларын, ќазіргі заман физикасы туралы білімін жєне оларды іс ж‰зінде ќолдануды икемділіктерін ќалыптастыру, сонымен ќатар кєсіби мамандыѓыныњ негізгі ж‰йесі ретінде физикалыќ зерттеулердіњ єдістемелерін игеретін дењгейде білім беру. . 3.3 Пәнді оқытудың басты міндеттері: - классикалыќ жєне ќазіргі физиканыњ теорияларын,зањдарын, олардыњ ішкі байланыстарын, бірт±тастыѓын т.б. көріністеріні негізгі мєн маѓынасымен таныстыру, сондай-аќ – болашаќ инженерлер ‰шін физикалыќ ±ѓымдармен ќ±былыстарды жєне олардыњ зањдарын игеріп, белгілі жаѓдайда тиімді пайдалана білудіњ ќаншалыќты мањызды екеніндігіне көз жеткізу; - студенттерді кєсіби мєселелерді шешудіњ негізі болып табылатын физика пєнініњ єр т‰рлі салаларына ќатысты мєселелерді шешуге даѓдыландыру; - студенттердіњ алѓан теориялыќ білімін практикалыќ физикалыќ жєне техникалыќ есептерді шыѓаруда ќолдана білуге ‰йрету.; - студентті физикалыќ ќ±былыстармен, оларды баќылау жєне зерттеу єдістерімен, эксперимент нєтижелерін өњдеуде компьютерді ќолдану єдістерімен таныстыру; - студентке физикалыќ модельдер мен гипотезалардыњ ќолдану аясы жайлы наќты ±ѓым беру; - студентті физикалыќ идеяларды д±рыс т±жырымдай білуге, ќ±былыстардыњ моделін ќ±ра білуге, физикалыќ есептерді шеше білуге, физикалыќ шамалардыњ дєрежесін баѓалай білуге ‰йрету; - студентке физиканыњ дамуы мен оныњ философиялыќ жєне метологиялыќ проблемалары жайлы ±ѓым беру. 3.4 «Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі » пәнін оқу нәтижесінде студенттер мынаны білуге тиісті: - негізгі физикалыќ ќ±былыстар жайлы , олардыњ өту ерекшеліктерін, негізгі ±ѓымдарды, физикалыќ шамаларды, олардыњ математикалыќ жазылуларын; - өлшем бірліктерін; - игеруі ќажет: - теориялыќ зерттеу єдістері арќылы алынѓан нєтижелердіњ д±рыстыѓыныњ дєрежесін аныќтау даѓдысын; - физика зањдарын наќты физикалыќ есептерге ќолдануды, ќ±ралдармен ж±мыс істеуді; - ±ѓа білуі ќажет: - негізгі физикалыќ зањдылыќтарлы, олардыњ табиѓатта байќалуын жєне техникада ќолданылуын, олардыњ математикалыќ сипатталуын; - мењгеруі ќажет: - физиканыњ наќты есептерін шыѓаруды жєне оны физика зањдарымен байланыстыра білуді; Курсты оќыѓаннан соњ студент мыныны істей білуі ќажет: - физикалыќ ќ±былыстардыњ моделін компьютер арќылы жасау, табиѓи ќ±былыстарды өз бетімен танып-білуі, творчестволыќ ойлау ж‰йесін дамытуѓа жол ашуы; - компьютерді ќолданып өлшеу нєтижесініњ статистикалыќ өњдеуініњ нєтижесін алуды; - физиканыњ кез-келген бөлімдерініњ есептерін шыѓара білуі. 3. 5. Курс пререквизиті (алдын ала оќытылатын пєндер): - Жалпы және теориялық физика курсы, жоғары математика, мамандану пәндері, информатика , философия; 3.6. Курс постреквизиті (кейіннен оќылатын пєндер): - педагогика, психология. Кесте 1 - Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі |Курс |Семестр |Креди|ПС |ОСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Қорытынды | | | |тер |(сағ.)|(сағ.) |(сағ.)|(сағ.) |бақылау | | | | | | | | |формасы | |2 |4 |2 |30 |30 |30 |90 |емтихан | 4. ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ - ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ «Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі» |Тақырыптын аты және мазмұны |Сағат |Әдебиеттер | | |саны | | |1 |2 |3 | |Практикалық сбақтар | |Машықтану сабағы № 1 Материалық нүкте |2 |8.1.4 [pic]§ 1,2 | |кинематикасы, динамикасы | | | |Машықтану сабағы № 2 Сақталу заңдары |2 |8.1.4 [pic]§ 2,3 24-51 | | | |беттер | |Машықтану сабағы № 3 Тұтас орталар |2 |8.1.4 | |механикасының элементтері. | | | |Тербелістер мен толқындар. | | | |Машықтану сабағы № 4 Статистикалық |2 |8.1.4[pic] | |физика және термодинамика. Газ заңдары| | | |Машықтану сабағы №5 Термодинамика |2 |8.1.4 | |негіздері. Нақты газдар | | | |Машықтану сабағы № 6 Электростатика |2 |8.1.4 | |Машықтану сабағы № 7 Тұрақты электр |2 |8.1.4 | |тоғы | | | |Машықтану сабағы № 8 Магнит өрісі. |2 |8.1.4 | |Заттағы магнит өрісі. Электромагниттік| | | |индукция құбылысы | | | |Машықтану сабағы № 9 Электромагниттік |2 |8.1.4 | |тербелістер. Айнымалы электр тоғы. | | | |Машықтану сабағы № 10 Жарықтың |2 |8.1.4 | |интерференциясы | | | |Машықтану сабағы № 11 Толқындардың |2 |8.1.4 | |дифракциясы. Заттағы электроматниттік | | | |толқындар | | | |Машықтану сабағы № 12 Жылулық |2 |8.1.4 | |сәулелену. Фотоэффект | | | |Машықтану сабағы № 13 Кванттық |2 |8.1.4 | |теориядағы сутегі атомы және | | | |молекуласы. | | | |Машықтану сабағы № 14 Қатты дененің |2 |8.1.4 | |жылулық, электрлік және магниттік | | | |қасиеттері.. | | | |Қорытынды машықтану сабағы |2 |8.1.4 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ҮШІН ТАПСЫРМАЛАР |5.1 |Кіріспе. Физикадан қолданбалы есептер шығару әдістемесі , мақсаты, | | |міндеттері және дамуы. | |5.2 |МРПЗ пәнінің білімділік , тәрбиелік, кәсіби бағдарламалық маңызы. | |5.3 |Студенттердің физикалық шығармашылық қаблеттерін дамыту. | |5.4 |Физикалық есептерді шығарудың әдістемесі мен тәсілдері . | |5.5 |Физикалық есептердің маңызы мен классификациясы. | |5.6 |Ілгерлемелі қозғалыс кинематикасы. | |5.7 |Айналмалы қозғалыс кинематикасы. | |5.8 |Ілгерлемелі қозғалыс динамикасы. | |5.9 |Инерциалды емес системалар жүйесі. | |5.10 |Термодинамика негіздері. Бу машинасы. Жылу-жұмыс энергияның сақталу және | | |айналу заңының ашылуы.. | |5.11 |Электродинамикадағы заңдардың тәжірибелік негізінің реттелуі. Кулон, | | |Гальвани, Вольт еңбектері. | |5.12 | Тұрақты тоқ заңдары. Эрстед Фарадей еңбектері Ампер заңы, Максвелл | | |еңбектері. Герц тәжірибелері. | |5.13 |Статикалық механиканың пайда болуы. Термодинамиканың 2-ші заңы энтропия, | | |Бүкіләлемнің жылулық қайшылықтары. Больцман, Дж Гиббс. | |5.14 |Геометриялық оптика Табиғи жарық туралы көзқарастың дамуы. Ньютон | | |оптикасы. Кеплер. Жарықтың толқындық теориясын дамуы. Юнг. Френель | 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |Тақырыптар |Көрнектілік |Өздік оқуға |Бақылау | | |құралдар, ОТҚ, |арналған сұрақтар |форма-сы| | |плакат тар, | | | | |зертха-налық | | | | |стенд тер | | | |Дәріс |Машықтану сабақтар | | | | |сабақтары | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |Машықтану сабағы № |Геометриялық |Материалық нүкте |Тест. | |Физикадан |1 Материалық нүкте |дұрыс формалы |динамикасы мен |Лаб. | |қолданбалы |кинематикасы, |денелер, |кинематикасы. |Жұмысты | |есептер |динамикасы |штангенциркуль, | |сұрау | |шығару | |микрометр, | | | |әдістемесі , | |таразы | | | |мақсаты, | | | | | |міндеттері | | | | | |және дамуы. | | | | | |МРПЗ пәнінің |Машықтану сабағы № |Обербек |Сақталу заңдары. |Тест. | |білімділік , |2 Сақталу заңдары |маятнигі, | |Лаб. | |тәрбиелік, | |секундомер, | |Жұмысты | |кәсіби | |сызғыш, жүктер | |сұрау | |бағдарламалық| | | | | |маңызы. | | | | | |Студенттердің|Машықтану сабағы № |Математикалық |Тұтас орталар |Тест. | |физикалық |3 Тұтас орталар |және физикалық |механика-сының |Лаб. | |шығармашылық |механикасының |маятниктер, |элементтері. |Жұмысты | |қаблеттерін |элементтері. |секундомер |Тербелістер мен |сұрау | |дамыту. |Тербелістер мен | |толқындар. | | | |толқындар. | | | | |Физикалық |Машықтану сабағы № |Микрометр, |Статистикалық |Тест. | |есептерді |4 Статистикалық |қорғасын |физи-ка және |Лаб. | |шығарудың |физика және |шариктер, |термодинами |Жұмысты | |әдістемесі |термодинамика. Газ |глицерин, |ка.Идеал газ |сұрау | |мен тәсілдері|заңдары |секундомер |заңдары | | |. | | | | | |Физикалық |Машықтану сабағы №5|қондырғы |Термодинамика |Тест. | |есептердің |Термодинамика | |негіздері. |Лаб. | |маңызы мен |негіздері. Нақты | |Изопроцес-тер. |Жұмысты | |классификация|газдар | | |сұрау | |сы. | | | | | |Ілгерлемелі |Машықтану сабағы № |Зертханалық |Электростатика. |Тест. | |қозғалыс |6 Электростатика |қондырғы | |Лаб. | |кинематикасы.| | | |Жұмысты | | | | | |сұрау | |Айналмалы |Машықтану сабағы № |Зертханалық |Ом заңдары. |Тест. | |қозғалыс |7 Тұрақты электр |қондырғы |Кирхгоф ережелері.|Лаб. | |кинематикасы.|тоғы | | |Жұмысты | | | | | |сұрау | |Ілгерлемелі |Машықтану сабағы № |Тангеньс |Магнит өрісі. |Тест. | |қозғалыс |8 Магнит өрісі. |гальванометр, | |Лаб. | |динамикасы. |Заттағы магнит |кілт, амперметр,| |Жұмысты | | |өрісі. |вольтметр, | |сұрау | | |Электромагниттік |реостат | | | | |индукция құбылысы | | | | |Инерциалды |Машықтану сабағы № |Зертханалық |Электромагниттік |Тест. | |емес |9 Электромагниттік |қондырғы |тербелістер. |Лаб. | |системалар |тербелістер. | |Айныма-лы электр |Жұмысты | |жүйесі. |Айнымалы электр | |тогы. |сұрау | | |тоғы. | | | | |Термодинамика|Машықтану сабағы № |Френель |Жарық |Тест. | |негіздері. Бу|10 Жарықтың |бипризмасы., |толқын-дарының |Лаб. | |машинасы. |интерференциясы |зертханалық |интерферен циясы. |Жұмысты | |Жылу-жұмыс | |қондырғы, линза,| |сұрау | |энергияның | |объектив | | | |сақталу және | | | | | |айналу | | | | | |заңының | | | | | |ашылуы.. | | | | | |Электродинами|Машықтану сабағы № |Дифракциялық тор|Толқындардың |Тест. | |кадағы |11 Толқындардың | |дифракциясы. |Лаб. | |заңдардың |дифракциясы. | |Френель |Жұмысты | |тәжірибелік |Заттағы | |дифракциясы.. |сұрау | |негізінің |электроматниттік | | | | |реттелуі. |толқындар | | | | |Кулон, | | | | | |Гальвани, | | | | | |Вольт | | | | | |еңбектері. | | | | | | Тұрақты тоқ |Машықтану сабағы № |Зертханалық |Пирометр, лампа, |Тест. | |заңдары. |12 Жылулық |қондырғы |амперметр, |Лаб. | |Эрстед |сәулелену. | |вольтметр |Жұмысты | |Фарадей |Фотоэффект | | |сұрау | |еңбектері | | | | | |Ампер заңы, | | | | | |Максвелл | | | | | |еңбектері. | | | | | |Герц | | | | | |тәжірибелері.| | | | | |Статикалық |Машықтану сабағы № |қондырғы |Кванттық |Тест. | |механиканың |13 Кванттық | |теориядағы сутегі |Лаб. | |пайда болуы. |теориядағы сутегі | |атомы және |Жұмысты | |Термодинамика|атомы және | |молеку-ласы. |сұрау | |ның 2-ші заңы|молекуласы. | |Кванттық сандар. | | |энтропия, | | |Паули принципі. | | |Бүкіләлемнің | | | | | |жылулық | | | | | |қайшылықтары.| | | | | |Больцман, Дж | | | | | |Гиббс. | | | | | |Геометриялық |Машықтану сабағы № | |Кванттық |Тест. | |оптика Табиғи|14 Қатты дененің | |статистиканың |Лаб. | |жарық туралы |жылулық, электрлік | |элементтері. |Жұмысты | |көзқарастың |және магниттік | | |сұрау | |дамуы. Ньютон|қасиеттері.. | | | | |оптикасы. | | | | | |Кеплер. | | | | | |Жарықтың | | | | | |толқындық | | | | | |теориясын | | | | | |дамуы. Юнг. | | | | | |Френель | | | | | | |Қорытынды машықтану| | |Тест. | | |сабағы | | |Лаб. | | | | | |Жұмысты | | | | | |сұрау | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 7 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыздандыру картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атаулары|Экзем-п|Студентт|Қамтамасыз-| | |ляр |ер саны |дандыру | | |саны | |пайызы | |Закон Республики Казахстан об образовании. Алматы,|1 |8 |10 | |2000-96с. | | | | | Физика в школе //Сб. Нормативных документов// |1 |8 |10 | |Сост. Ермолаева Н.А., Орлов В.А., М. 1987.-224с | | | | |Школьные учебники и учебные пособия по физике, |8 |8 |100 | |информатике для VII-XI классов. | | | | |-119 б. | | | | |Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней|1 |8 |10 | |школе: теориетические основы. М.1981.-288с. | | | | |Бурсин Э.Н. Задачи по физике для компьютера М., |1 |8 |10 | |1991.-2291с. | | | | |Демонстрационный эксперимент по физике в средней |2 |8 |20 | |школе //Под ред. А.А. Покровского, М. 1979.Ч.1,2. | | | | |Межпредметные связи курса физики в средней школе |2 |8 |20 | |//Дик Ю.И; Турышев И.К., Лукьянов Ю.И. и др. //Под| | | | |ред. Дик Ю.И., Турышева И.К., М.1987 -191 С. | | | | |Методика факультативных занятий по физике. //Под |2 |8 |20 | |ред. О.Ф. Кабардина, В.А. Орлова, М. 1988-240с. | | | | | Основы методики преподавания физики в средней |3 |8 |40 | |школе. // Под ред. А.В. Перышкина и др. М. 1984. –| | | | |398 с. | | | | | Теория и методика обучения физике в школе: Общие |3 |8 |40 | |вопросы. //Каменецкий С.Е., Пурышева Н.С., | | | | |Важеевская Н.Е. и др. М. 2000. -368 с. | | | | | Усова А.В., Бобров А.А. Формирования учебных |2 |8 |20 | |умений и навыков учащихся на уроке физике, | | | | |М.1988.-112С. | | | | | Физический практикум для классов с углубленным |2 |8 |20 | |изучением физике. // Под ред. Дик Ю.И., Кабардина | | | | |О.Ф. М. 1993.-208с. | | | | |Хорошавин С.А. Физические эксперимент в средней |3 |8 |40 | |школе: 6-7 кл., М. 1988. -175С. | | | | | Жанабаев З.Ж., Тынтаева Ш.Б., Жолдасова |3 |8 |40 | |Х.Б. Физиканы оқыту әдістемесі, Алматы. 2002 | | | | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1.1 Закон Республтики Казахстан об образовании. Алматы, 2000-96с. 8.1.2 Физика в школе //Сб. Нормативных документов// Сост. Ермолаева Н.А., Орлов В.А., М. 1987.-224с. 3. Школьные учебники и учебные пособия по физике, информатике для VII-XI классов. 4. Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теориетические основы. М.1981.-288с. 5. Бурсин Э.Н. Задачи по физике для компьютера М., 1991.-2291с. 6. Демонстрационный эксперимент по физике в средней школе //Под ред. А.А. Покровского, М. 1979.Ч.1,2. 7. Межпредметные связи курса физики в средней школе //Дик Ю.И; Турышев И.К., Лукьянов Ю.И. и др. //Под ред. Дик Ю.И., Турышева И.К., М.1987 -191 С. 8.1.8 Методика факультативных занятий по физике. //Под ред. О.Ф. Кабардина, В.А. Орлова, М. 1988-240с. 8.1.9 Основы методики преподавания физики в средней школе. // Под ред. А.В. Перышкина и др. М. 1984. – 398 с. 8.1.10 Теория и методика обучения физике в школе: Общие вопросы. //Каменецкий С.Е., Пурышева Н.С., Важеевская Н.Е. и др. М. 2000. -368 с. 8.1.11 Усова А.В., Бобров А.А. Формирования учебных умений и навыков учащихся на уроке физике, М.1988.-112С. 8.1.12 Физический практикум для классов с углубленным изучением физике. // Под ред. Дик Ю.И., Кабардина О.Ф. М. 1993.-208с. 8.1.13 Хорошавин С.А. Физические эксперимент в средней школе: 6-7 кл., М. 1988. -175С. 8.1.14 Жанабаев З.Ж., Тынтаева Ш.Б., Жолдасова Х.Б. Физиканы оқыту әдістемесі, Алматы. 2002.-119 б. 1. Ќосымша єдебиеттер 1. Периодические журналы: «Физика в школе», «Квант», «Успехи физических наук», «Информатика», «Физика және математика», «Новое в жизни, науки технике СЕР. Физика». 8.2.2 Жанабаев Ж.З., Мукушев Б.А. Синергетика в педагогике, Алматы. 2002.- 127с. 8.2.3 Құдайқұлов М., Жанабергенов К. Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі, Алматы. 1998.-310б. 4. Темиркулова М.И. Система самостоятельных задании по атомной физике, Алматы. 2000.-269с. 5. Анциферов Л.И., Пищиков И.М. Практикум по методике и техике школьного физического эксперимента. 6. Сахаров Д.И., Сборник задач по физике .М.:учпедгиз 1958. 7. Савельев И.В.,Сборник вопросов и задач по общей физике. 8. Трофимова.Т.И., М.:1982 “Наука.”Сборник задач по курсу физики, М.:ВШ,1991г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz