Файл қосу

Шетелдер тарихының тарихнамасы



|                                                                              |
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                      |                        |
|                         |                          |ПОӘК                    |
|                         |                          |042- 14 -5 -02-01.20.   |
|                         |                          |14/02-2014              |
|                         |                          |                        |
|«Шетелдер тарихының      |№1 басылым                |                        |
|тарихнамасы» пәнінің оқу |11.09.2014                |                        |
|әдістемелік кешені       |                          |                        |





                      «Шетелдер тарихының тарихнамасы»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    050203- «тарих» мамандығына арналған


                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН
                           ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей
                                    2014

1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
  5В020300 «тарих» мамандығы  үшін  Қазақстан  Республикасының  Мемлекеттік
  стандарты  арнайы  пәннің  типтік  бағдарламасының   негізінде  жасалған.
  Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің
  «Қазақстан тарихы» кафедрасының доцент міндетін атқарушы Т.А.Кариева



   2. ҚАРАЛДЫ
2 1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды
 Хаттама №_1__  « 04_»_09_ 2014  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.Мухаметжанова



2.2  ҚЭГҒФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №_1__   «_09_»__09_  2014 жыл

ОӘБ төрағасы_________ С.Х. Тойкин



3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова





4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ







                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны



3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар


4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты


7. Әдебиеттер





































    1 Жалпы ереже
    - Оқытушының аты-жөні – Қариева Тоты Амангелдіқызы
    - Кафедра –«Қазақстан тарихы»
    - Байланыс ақпараты – 360225, №1 оқу ғимараты, 1006-кабинет;
    - Дәрістерді өткізу орны – №1 оқу ғимараты; 1012 - дәрісханасы;
  - Пән атауы –  «Шетелдер тарихының тарихнамасы»
    - Кредит саны – 2;
    - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме;


               Оқу            жұмыс            жоспарынан            көшірме
           кесте-1
|кур|семестр                  |кр|лек|се|ОС|қорт. бақ.                     |
|с  |                         |ед|.  |м.|ӨЖ|                               |
|   |                         |ит|   |  |  |                               |
|1  |2           |3           |4 |5  |6 |7 |8                              |
|1. |Антикалық кезендегі тарих|1 |1  |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Очерктер,   |
|   |білімдерінің пайда болуы |  |   |  |  |А-1993. 56-72 б.               |
|   |мен дамуы.               |  |   |  |  |2.Қазіргі Қазақстан тарихы     |
|   |                         |  |   |  |  |Астана-2010                    |
|2. |Грек тарихи әдісі ОЙ және|1 |1  |2 |2 |1.Аманжолов К., Рахметов Қ.    |
|   |білім түсінігі.          |  |   |  |  |Түркі халықтарының тарихы.     |
|   |                         |  |   |  |  |А-1996. 3-178 б.               |
|   |                         |  |   |  |  |2.Н.Назарбаев Тәуелсіздік      |
|   |                         |  |   |  |  |белестері Алматы, Атамұра, 2003|
|3. |Фукидид – рационалистік  |1 |1  |2 |2 |1.Қазіргі Қазақстан тарихы     |
|   |тарихтың негізін қалаушы,|  |   |  |  |Астана-2010                    |
|   |                         |  |   |  |  |2.н.Ә.Назарбаев Қазақстан жолы |
|   |                         |  |   |  |  |Астана 2007                    |
|4. |Римдегі эллиндік         |1 |1  |2 |2 |1.Сейдимбек А. Мир казахов     |
|   |кезеңдегі компиляциялық  |  |   |  |  |Алматы, 2001                   |
|   |тарихи әдістің пайда     |  |   |  |  |2.Аяған Б. Государство         |
|   |болуы                    |  |   |  |  |Казахстан: эволюция            |
|   |                         |  |   |  |  |общественных систем.           |
|   |                         |  |   |  |  |Алматы-1993                    |
|5. |Полибий- прагматикалық   |1 |1  |2 |2 |1.Қазақстан тарихы  Көне       |
|   |тарихтың негізін қалаушы.|  |   |  |  |заманнан бүгінге дейін. 4      |
|   |                         |  |   |  |  |томдық 2т. А-1996. 201-248 б.  |
|   |                         |  |   |  |  |Н.Ә.Назарбаев Жаңа кезең-жаңа  |
|   |                         |  |   |  |  |экономика                      |
|   |                         |  |   |  |  |Ақорда-2003                    |
|6. |Рим тарихнамасындағы     |1 |1  |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне        |
|   |тарих шығармаларындағы   |  |   |  |  |заманнан бүгінге дейін.  2т.   |
|   |анналдар ролі.           |  |   |  |  |А-1996.                        |
|   |                         |  |   |  |  |2.Абуев Н. Экономика           |
|   |                         |  |   |  |  |Казахстана. Кластерное развития|
|   |                         |  |   |  |  |Астана-2005                    |
|7. |Ерте христиандық         |1 |1  |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне        |
|   |дәстүрлердің ерте        |  |   |  |  |заманнан бүгінге дейін. 4      |
|   |ортағасырлық тарихнаманың|  |   |  |  |томдық 3т.                     |
|   |құрылуындағы әсері       |  |   |  |  |2.Қазіргі қазақстан тарихы     |
|   |                         |  |   |  |  |Астана-2010                    |
|8. |Ортағасырлық тарихнаманың|1 |1  |2 |2 |1.Акатаев С. Мироззренческий   |
|   |тарихи жазбалары- әлемдік|  |   |  |  |синкретизм казахов Алматы, 1994|
|   |хроника жанры.           |  |   |  |  |2.Назарбаев Н.                 |
|   |                         |  |   |  |  |100 жылға татитын 10 жыл       |
|   |                         |  |   |  |  |Алматы-2001                    |
|9. |XYII ғасырдағы ағылшын   |1 |1  |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне        |
|   |буржуазиялық             |  |   |  |  |заманнан бүгінге дейін.        |
|   |революциясының           |  |   |  |  |3т.Алматы,2000                 |
|   |тарихнамасы.             |  |   |  |  |2.Г.Назарбаева, Әбжанов Х.     |
|   |                         |  |   |  |  |Қазақстан: тарих, тұлға, теория|
|   |                         |  |   |  |  |Алматы, 2004                   |
|10.|Капиталстік қатынастар   |1 |1  |2 |2 |1.Қозыбаев М. Жауды жаптым ту  |
|   |кезеңіндегі индустриалдық|  |   |  |  |байлап . А-1995.               |
|   |өркениеттер тарихнамасы. |  |   |  |  |2.Қазіргі Қазақстан тарихы     |
|   |                         |  |   |  |  |Астана-2010                    |
|11.|Марксизм тарихнамасы –   |1 |1  |2 |2 |1.Кузембайулы А., Аманжол-улы  |
|   |жаңаша көзқарастар       |  |   |  |  |А. История Республики          |
|   |сипатында.               |  |   |  |  |Казахстан.  Астана – 2000.     |
|   |                         |  |   |  |  |стр.288-302.                   |
|   |                         |  |   |  |  |2.Қазіргі Қазақстан тарихы     |
|   |                         |  |   |  |  |Астана-2010                    |
|12.|I-  дүние жүзілік соғыс  |1 |1  |2 |2 |1.Кузембайулы А., Аманжол-улы  |
|   |тарихының тарихнамасы.   |  |   |  |  |А. История Республики          |
|   |                         |  |   |  |  |Казахстан.  Астана – 2000.     |
|   |                         |  |   |  |  |стр.302-319.                   |
|   |                         |  |   |  |  |Межкультур                     |
|   |                         |  |   |  |  |ный диалог и культурное        |
|   |                         |  |   |  |  |разнообразие Алматы, 2007      |
|13.|Қазіргі замандағы Шығыс  |1 |1  |2 |2 |1.Кузембайулы А., Аманжол-улы  |
|   |елдеріндегі азаттық күрес|  |   |  |  |А. История Республики          |
|   |тарихнамасы.             |  |   |  |  |Казахстан.  Астана – 2000.     |
|   |                         |  |   |  |  |стр.302-319.                   |
|   |                         |  |   |  |  |Межкультур                     |
|   |                         |  |   |  |  |ный диалог и культурное        |
|   |                         |  |   |  |  |разнообразие Алматы, 2007      |
|14.|XIX  ғ. орыс             |1 |1  |2 |2 |1. Н.Назарбаев                 |
|   |баспасөзіндегі Азия мен  |  |   |  |  |«Қазақстан-2030» Астана-1997   |
|   |Африка тарихының         |  |   |  |  |2.Қазақстан жолы Астана-2007   |
|   |мәселелері.              |  |   |  |  |                               |
|15.|Фукидид – рационалистік  |1 |1  |2 |2 |1.«Қазақстан-2050» стратегиясы:|
|   |тарихтың негізін қалаушы.|  |   |  |  |қалыптасқан мемлекеттің саяси  |
|   |                         |  |   |  |  |бағыты Астана-2012             |
|   |Барлығы:                 |15|15 |30|30|                               |


3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

    Барлық  тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында   өткізу   қажет.   Барлық
тапсырмаларды қабылдап  алу  емтиханға  7  күн  қалғанда  аяқталады.  Барлық
тапсырманы  өткізбеген  студенттер  емтиханға  кіргізілмейді.  Жұмысты   кеш
тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс  көлемін   ұлғайтылады;
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс   беріледі   (реферат,   көркем   мәтінге   талдау   ,
хабарламалар даярлау, аннатация жазу,  әдебиеттермен  жұмыс,  ауызша  журнал
әзірлеу  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір  рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі.


    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан  өтеді.  Дәріс  сабақтарында  қиын
және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады  Дәріс құрылымы 5 минуттық  блиц-
сұрақтардан,  дәріс  (40-45  минут),  бекіту  материалдары  болады.   Мұндай
сабақты өткізу құрылымы  жүйелілікті,  өздік  жұмыс  жасауды  және  берілген
әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді.
      Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады
      СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау,
анализ жасау дәріс  пен  практикалық  сабақтарға  дайындықтың  нышаны  болып
табылады.  Үйге  тапсырмалар  орындалады,  кеңестер  беріледі  Өздік   жұмыс
тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген.



5 КУРС САЯСАТЫ


Пәнді оқу барысында  сіздерден сұрарым:

      1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді
және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында  орындау.
Білім негіздері балл жүйесі арқылы  бағаланады.  Жұмыстың  әрбірі  әр  түрлі
балл жүйесімен бағаланады.
      2 Қандай да  болмасын  сабаққа  қатысу  талданбайды.   Ондай  жағдайда
студенттен кешіккендігі  сабақта  болмай  қалғандығы  туралы   балл  жүйесін
толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі.
      3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек.  Дәрісхана  сабақтарына,
семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен  емтихан  тапсыруда  барлық
талаптарды орындауыңыз сұралады.
      4  Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет
      5  Аралық   аттестация:  аттестация  қортыныдысы  студенттің   сабаққа
қатысумен  жұмыс  бағдарламасын  орындауына   байланысты   баллдық   жүйемен
бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер  түрі  және  аралық  бақылау
жұмысының қорытындысы ескеріледі.
    6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша  тапсырылады.  Билет  арқылы.  Әр
билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері  бойынша  құрастырылады.   Емтихан
сұрақтары ПОӘК берілегн.


              6. «ШЕТЕЛДЕР ТАРИХЫНЫҢ ТАРИХНАМАСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША
                               БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ

                                     Кесте-6


    |     |Тапсырма                             |Оқыту                 |Балл   |
|     |                                     |факторы               |саны   |
|1-2  |Шетелдер тарихының тарихнамасына     |анықтамалар           |       |
|апта |арналған еңбектер каталогын құру.    |жазу                  |       |
|3    |1.Гомер мен Гесиодтың поэмалары      |хронологиялық кесте   |15     |
|апта |тарихи шығармалар ретінде.           |                      |       |
|     |2.Фукидид және «Прагматикалық»       |                      |       |
|     |тарихнаманың қалыптасуы.             |                      |       |
|     |3.Римдік тарихнамалық дәстүр.        |                      |       |
|4    |Ортағасырлық Ресей тарихнамасындағы  |тақырыптық тест       |15     |
|апта |антикалық тақырып.                   |(бір сұрақта 5 жауап) |       |
|5    |Риторикалық саяси және эрудиттік     |тарихи конспекті      |20     |
|апта |мектептер                            |немесе тарихи эссе    |       |
|6    |1.Публий Корнелий Тациттің тарихи    |тарихи сараптамалық   |30     |
|апта |концепциясы.                         |анықтама жазу         |       |
|     |2.Сыма Цянь- ежелгі дүниенің ең      |                      |       |
|     |көрнекті тарихшысы                   |                      |       |
|     |3.Н.Я Данилевскийдің «өркениет»және  |                      |       |
|     |«мәдени- тарихи түрлер» тұжырымы.    |                      |       |
|7    |Тарихи үрдістердің теологиялық       | тезис жазу           |35     |
|апта |тұжырымдарына сын.                   |                      |       |
|     |№ 1 аралық бақылау жұмысы: Өтілген   |тест орындау 25 сұрақ |60     |
|     |тақырыптар бойынша                   |5 жауаптан            |       |
|     |БАРЛЫҒЫ:                             |                      |175    |
|8    |ХҮІІІ-ХХғғ. басында Ресей            |мазмұны бойынша       |10     |
|апта |тарихнамасында қоғам мен табиғат     |қысқаша конспекті     |       |
|     |арасындағы байланысты зерттеудегі    |                      |       |
|     |В.С. Околковтың еңбектері.           |                      |       |
|9    |«Ерте мектеп тарихшылары»            |тарихи анықтамалар    |10     |
|апта |(Д.Бэнкрофт, Ф.Паркмен).             |жазу                  |       |
|10   |1.Романтизм дәуіріндегі тарихнаманың |тарихи эссе жазу      |10     |
|апта |қалыптасуы, оның сипаты.             |                      |       |
|     |2.Романтизм дәуіріндегі француз      |                      |       |
|     |тарихнамасының негізгі бағыттары.    |                      |       |
|     |3.Романтизм дәуіріндегі неміс        |                      |       |
|     |тарихнамасының негізгі бағыттары.    |                      |       |
|11   |«Тарихи синтез» әдістемесі және «жаңа|хрнологиялық тарихи   |10     |
|апта |әлеуметтік тарихтың» қалыптасуы.     |сараптамалық кесте    |       |
|12   |ХХғғ. ІІ жартысындағы ағылшын        |тезис жазу            |15     |
|апта |тарихнамасындағы «әлеуметтік тарих»  |                      |       |
|     |ағымының дамуы.                      |                      |       |
|13   |К.Несіпбаева еңбектеріндегі шетел    |тарихи эссе           |15     |
|апта |зерттеушілері Қазақстан тарихы жәйлі.|                      |       |
|14   |1.Романтизм дәуіріндегі тарихнаманың |                      |15     |
|апта |қалыптасуы, оның сипаты.             |                      |       |
|     |2.Романтизм дәуіріндегі француз      |                      |       |
|     |тарихнамасының негізгі бағыттары.    |                      |       |
|     |3.Романтизм дәуіріндегі неміс        |                      |       |
|     |тарихнамасының негізгі бағыттары     |                      |       |
|15   |«Шетелдер тарихының тарихнамасы» пәні|Қорытынды             |20     |
|     |бойынша қайталау, өткен шолу         |сұрақ-жауап           |       |
|     |№ 2 аралық бақылау                   |жеке сұрақтар арқылы  |60     |
|     |                                     |жазбаша тапсырмалар   |       |
|     |                                     |орындау               |       |
|     |БАРЛЫҒЫ                              |                      |165    |



Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдар көрсеткішінің
                             КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ


      апталар
сабақ
  түрі      1 234567бар
лы
ғы89101112131415бар
лы
ғы1 Дәріс30302 Семинар 15202020209510101015151515151053 СӨЖ151520303511510101010151515201054 Аралық
бақылау606060601-7 апта
8-15 апта3003005.Емтихан400ЖИЫНЫ1000

7 Әдебиеттер

Негізгі әдебиеттер
Историография нового времени стран Европы и Америки /Под ред. И.Галкина. М., 1967
Историография новой и новейшей истории стран Европы и Америки /Под ред. А.В.Адо, И.С Галкина, И.П. Дементьева, А.Д.Колпакова. М., 1977.
 Историография  истории нового времени стран Европы и Америки /Под ред. И.П. Дементьева М., 1990
Вайнштейн О.Л. Историография средних веков в связи с развитием исторической мыслей от начала средних веков до наших дней М., 1940
Вайнштейн О.Л. Очерки развития буржуазной философии и методологии истории в XIX- XX вв.- Л., 1979
  
 Қосымша әдебиеттер
Жумагулов К.Т. Гунны в Европе .К современной постановке и трактовке проблемы // Вестник КазГУ. Сер. истор. Вып.9. Алматы: КазГУ, 1998.
Жумагулов К.Т. Древнегерманское общесво:пролемы и концепции. Алматы, Дәуір  1993
Жумагулов К.Т.Об освещении быта древних германцев историком ФРГ Т.Майером //Вестник КазГУ, серия историческая. Алматы: КазГУ 1995.
Жумагулов К.Т. Проблемы возникновения и развития феодализма в Западной Европе. уч пособие., Алматы, ИздКазГУ,1996
Жумагулов К.Т. Проблемы истории германских племен (с древнейших времен до начала средних веков). Монография.-  Алматы, 2002 
Историография отечественной и всемирной истории (указатель работ, изданных в России с 1992 г.). М., 1994
История национально – освободительной  борьбы народов Африки в новое время. М., 1976
Ключевский В.О. Лекции по русской историигрфии // Соч.в 9-ти т. –Т.YII- М.: Мысль, 1989
Милюков П.Н. Главные течения русской исторической мысли .-М., 1987
 Мұқамедханұлы Н. Қытайдағы қазақтардың қоғамдық тарихы. (1860-1920). -Алматы, 2002
 Осколков В.С. Проблемы взаймодествия общества и природы в пройзведениях россиских историков XYIII- начала XIX вв// Вестник КазГУ. Серия историческая №5 – 1997
 Розалиев Ю.  Н Новая и новейшая  история стран изарубежной Азии и Африки М., 1987
 Сахаров А. Методология истории и историрграфия М., 1981
 Талипов И.А Общественная мысль в Иране в конце XIX- начале XX в.М., 1988
 Хафизова К. Ш. Китайская дипломатия в Центральной Азии (XIY—XIX вв). Алматы, 1995
 Цаматулин А.Н. Борьба направлений в русской историографии а период империализма: исторической очерк –Л., 1986. Юго- Восточная, Азия в мировой истории .М., 1977
 Барг М.А. Вопросы метода в современной буржуазной историографии //Вопросы истории. 1972 N9
 Виноградов К.Б. Буржуазная историография первой мировой войны М., 1962
  Вжозек В Историография как игра метафор: судьбы «новой исторической наукии //Одиссей, 2001С,60-74.
 Ясперс К Смысл и назначение истории –М., 1991
 Шлезингер А.М Циклы американской истории .-М.,1992
Пәндер