Файл қосу
Шетелдер тарихының тарихнамасы
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042- 14 -5 -02-01.20. | | | |14/02-2014 | | | | | |«Шетелдер тарихының |№1 басылым | | |тарихнамасы» пәнінің оқу |11.09.2014 | | |әдістемелік кешені | | | «Шетелдер тарихының тарихнамасы» ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050203- «тарих» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының доцент міндетін атқарушы Т.А.Кариева 2. ҚАРАЛДЫ 2 1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 04_»_09_ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ҚЭГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_09_»__09_ 2014 жыл ОӘБ төрағасы_________ С.Х. Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_11_»__09__2014 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1 Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Қариева Тоты Амангелдіқызы - Кафедра –«Қазақстан тарихы» - Байланыс ақпараты – 360225, №1 оқу ғимараты, 1006-кабинет; - Дәрістерді өткізу орны – №1 оқу ғимараты; 1012 - дәрісханасы; - Пән атауы – «Шетелдер тарихының тарихнамасы» - Кредит саны – 2; - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме; Оқу жұмыс жоспарынан көшірме кесте-1 |кур|семестр |кр|лек|се|ОС|қорт. бақ. | |с | |ед|. |м.|ӨЖ| | | | |ит| | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1. |Антикалық кезендегі тарих|1 |1 |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Очерктер, | | |білімдерінің пайда болуы | | | | |А-1993. 56-72 б. | | |мен дамуы. | | | | |2.Қазіргі Қазақстан тарихы | | | | | | | |Астана-2010 | |2. |Грек тарихи әдісі ОЙ және|1 |1 |2 |2 |1.Аманжолов К., Рахметов Қ. | | |білім түсінігі. | | | | |Түркі халықтарының тарихы. | | | | | | | |А-1996. 3-178 б. | | | | | | | |2.Н.Назарбаев Тәуелсіздік | | | | | | | |белестері Алматы, Атамұра, 2003| |3. |Фукидид – рационалистік |1 |1 |2 |2 |1.Қазіргі Қазақстан тарихы | | |тарихтың негізін қалаушы,| | | | |Астана-2010 | | | | | | | |2.н.Ә.Назарбаев Қазақстан жолы | | | | | | | |Астана 2007 | |4. |Римдегі эллиндік |1 |1 |2 |2 |1.Сейдимбек А. Мир казахов | | |кезеңдегі компиляциялық | | | | |Алматы, 2001 | | |тарихи әдістің пайда | | | | |2.Аяған Б. Государство | | |болуы | | | | |Казахстан: эволюция | | | | | | | |общественных систем. | | | | | | | |Алматы-1993 | |5. |Полибий- прагматикалық |1 |1 |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне | | |тарихтың негізін қалаушы.| | | | |заманнан бүгінге дейін. 4 | | | | | | | |томдық 2т. А-1996. 201-248 б. | | | | | | | |Н.Ә.Назарбаев Жаңа кезең-жаңа | | | | | | | |экономика | | | | | | | |Ақорда-2003 | |6. |Рим тарихнамасындағы |1 |1 |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне | | |тарих шығармаларындағы | | | | |заманнан бүгінге дейін. 2т. | | |анналдар ролі. | | | | |А-1996. | | | | | | | |2.Абуев Н. Экономика | | | | | | | |Казахстана. Кластерное развития| | | | | | | |Астана-2005 | |7. |Ерте христиандық |1 |1 |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне | | |дәстүрлердің ерте | | | | |заманнан бүгінге дейін. 4 | | |ортағасырлық тарихнаманың| | | | |томдық 3т. | | |құрылуындағы әсері | | | | |2.Қазіргі қазақстан тарихы | | | | | | | |Астана-2010 | |8. |Ортағасырлық тарихнаманың|1 |1 |2 |2 |1.Акатаев С. Мироззренческий | | |тарихи жазбалары- әлемдік| | | | |синкретизм казахов Алматы, 1994| | |хроника жанры. | | | | |2.Назарбаев Н. | | | | | | | |100 жылға татитын 10 жыл | | | | | | | |Алматы-2001 | |9. |XYII ғасырдағы ағылшын |1 |1 |2 |2 |1.Қазақстан тарихы Көне | | |буржуазиялық | | | | |заманнан бүгінге дейін. | | |революциясының | | | | |3т.Алматы,2000 | | |тарихнамасы. | | | | |2.Г.Назарбаева, Әбжанов Х. | | | | | | | |Қазақстан: тарих, тұлға, теория| | | | | | | |Алматы, 2004 | |10.|Капиталстік қатынастар |1 |1 |2 |2 |1.Қозыбаев М. Жауды жаптым ту | | |кезеңіндегі индустриалдық| | | | |байлап . А-1995. | | |өркениеттер тарихнамасы. | | | | |2.Қазіргі Қазақстан тарихы | | | | | | | |Астана-2010 | |11.|Марксизм тарихнамасы – |1 |1 |2 |2 |1.Кузембайулы А., Аманжол-улы | | |жаңаша көзқарастар | | | | |А. История Республики | | |сипатында. | | | | |Казахстан. Астана – 2000. | | | | | | | |стр.288-302. | | | | | | | |2.Қазіргі Қазақстан тарихы | | | | | | | |Астана-2010 | |12.|I- дүние жүзілік соғыс |1 |1 |2 |2 |1.Кузембайулы А., Аманжол-улы | | |тарихының тарихнамасы. | | | | |А. История Республики | | | | | | | |Казахстан. Астана – 2000. | | | | | | | |стр.302-319. | | | | | | | |Межкультур | | | | | | | |ный диалог и культурное | | | | | | | |разнообразие Алматы, 2007 | |13.|Қазіргі замандағы Шығыс |1 |1 |2 |2 |1.Кузембайулы А., Аманжол-улы | | |елдеріндегі азаттық күрес| | | | |А. История Республики | | |тарихнамасы. | | | | |Казахстан. Астана – 2000. | | | | | | | |стр.302-319. | | | | | | | |Межкультур | | | | | | | |ный диалог и культурное | | | | | | | |разнообразие Алматы, 2007 | |14.|XIX ғ. орыс |1 |1 |2 |2 |1. Н.Назарбаев | | |баспасөзіндегі Азия мен | | | | |«Қазақстан-2030» Астана-1997 | | |Африка тарихының | | | | |2.Қазақстан жолы Астана-2007 | | |мәселелері. | | | | | | |15.|Фукидид – рационалистік |1 |1 |2 |2 |1.«Қазақстан-2050» стратегиясы:| | |тарихтың негізін қалаушы.| | | | |қалыптасқан мемлекеттің саяси | | | | | | | |бағыты Астана-2012 | | |Барлығы: |15|15 |30|30| | 3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан өтеді. Дәріс сабақтарында қиын және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады Дәріс құрылымы 5 минуттық блиц- сұрақтардан, дәріс (40-45 минут), бекіту материалдары болады. Мұндай сабақты өткізу құрылымы жүйелілікті, өздік жұмыс жасауды және берілген әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді. Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау, анализ жасау дәріс пен практикалық сабақтарға дайындықтың нышаны болып табылады. Үйге тапсырмалар орындалады, кеңестер беріледі Өздік жұмыс тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында сіздерден сұрарым: 1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілегн. 6. «ШЕТЕЛДЕР ТАРИХЫНЫҢ ТАРИХНАМАСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ Кесте-6 | |Тапсырма |Оқыту |Балл | | | |факторы |саны | |1-2 |Шетелдер тарихының тарихнамасына |анықтамалар | | |апта |арналған еңбектер каталогын құру. |жазу | | |3 |1.Гомер мен Гесиодтың поэмалары |хронологиялық кесте |15 | |апта |тарихи шығармалар ретінде. | | | | |2.Фукидид және «Прагматикалық» | | | | |тарихнаманың қалыптасуы. | | | | |3.Римдік тарихнамалық дәстүр. | | | |4 |Ортағасырлық Ресей тарихнамасындағы |тақырыптық тест |15 | |апта |антикалық тақырып. |(бір сұрақта 5 жауап) | | |5 |Риторикалық саяси және эрудиттік |тарихи конспекті |20 | |апта |мектептер |немесе тарихи эссе | | |6 |1.Публий Корнелий Тациттің тарихи |тарихи сараптамалық |30 | |апта |концепциясы. |анықтама жазу | | | |2.Сыма Цянь- ежелгі дүниенің ең | | | | |көрнекті тарихшысы | | | | |3.Н.Я Данилевскийдің «өркениет»және | | | | |«мәдени- тарихи түрлер» тұжырымы. | | | |7 |Тарихи үрдістердің теологиялық | тезис жазу |35 | |апта |тұжырымдарына сын. | | | | |№ 1 аралық бақылау жұмысы: Өтілген |тест орындау 25 сұрақ |60 | | |тақырыптар бойынша |5 жауаптан | | | |БАРЛЫҒЫ: | |175 | |8 |ХҮІІІ-ХХғғ. басында Ресей |мазмұны бойынша |10 | |апта |тарихнамасында қоғам мен табиғат |қысқаша конспекті | | | |арасындағы байланысты зерттеудегі | | | | |В.С. Околковтың еңбектері. | | | |9 |«Ерте мектеп тарихшылары» |тарихи анықтамалар |10 | |апта |(Д.Бэнкрофт, Ф.Паркмен). |жазу | | |10 |1.Романтизм дәуіріндегі тарихнаманың |тарихи эссе жазу |10 | |апта |қалыптасуы, оның сипаты. | | | | |2.Романтизм дәуіріндегі француз | | | | |тарихнамасының негізгі бағыттары. | | | | |3.Романтизм дәуіріндегі неміс | | | | |тарихнамасының негізгі бағыттары. | | | |11 |«Тарихи синтез» әдістемесі және «жаңа|хрнологиялық тарихи |10 | |апта |әлеуметтік тарихтың» қалыптасуы. |сараптамалық кесте | | |12 |ХХғғ. ІІ жартысындағы ағылшын |тезис жазу |15 | |апта |тарихнамасындағы «әлеуметтік тарих» | | | | |ағымының дамуы. | | | |13 |К.Несіпбаева еңбектеріндегі шетел |тарихи эссе |15 | |апта |зерттеушілері Қазақстан тарихы жәйлі.| | | |14 |1.Романтизм дәуіріндегі тарихнаманың | |15 | |апта |қалыптасуы, оның сипаты. | | | | |2.Романтизм дәуіріндегі француз | | | | |тарихнамасының негізгі бағыттары. | | | | |3.Романтизм дәуіріндегі неміс | | | | |тарихнамасының негізгі бағыттары | | | |15 |«Шетелдер тарихының тарихнамасы» пәні|Қорытынды |20 | | |бойынша қайталау, өткен шолу |сұрақ-жауап | | | |№ 2 аралық бақылау |жеке сұрақтар арқылы |60 | | | |жазбаша тапсырмалар | | | | |орындау | | | |БАРЛЫҒЫ | |165 | Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдар көрсеткішінің КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ апталар сабақ түрі 1 234567бар лы ғы89101112131415бар лы ғы1 Дәріс30302 Семинар 15202020209510101015151515151053 СӨЖ151520303511510101010151515201054 Аралық бақылау606060601-7 апта 8-15 апта3003005.Емтихан400ЖИЫНЫ1000 7 Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер Историография нового времени стран Европы и Америки /Под ред. И.Галкина. М., 1967 Историография новой и новейшей истории стран Европы и Америки /Под ред. А.В.Адо, И.С Галкина, И.П. Дементьева, А.Д.Колпакова. М., 1977. Историография истории нового времени стран Европы и Америки /Под ред. И.П. Дементьева М., 1990 Вайнштейн О.Л. Историография средних веков в связи с развитием исторической мыслей от начала средних веков до наших дней М., 1940 Вайнштейн О.Л. Очерки развития буржуазной философии и методологии истории в XIX- XX вв.- Л., 1979 Қосымша әдебиеттер Жумагулов К.Т. Гунны в Европе .К современной постановке и трактовке проблемы // Вестник КазГУ. Сер. истор. Вып.9. Алматы: КазГУ, 1998. Жумагулов К.Т. Древнегерманское общесво:пролемы и концепции. Алматы, Дәуір 1993 Жумагулов К.Т.Об освещении быта древних германцев историком ФРГ Т.Майером //Вестник КазГУ, серия историческая. Алматы: КазГУ 1995. Жумагулов К.Т. Проблемы возникновения и развития феодализма в Западной Европе. уч пособие., Алматы, ИздКазГУ,1996 Жумагулов К.Т. Проблемы истории германских племен (с древнейших времен до начала средних веков). Монография.- Алматы, 2002 Историография отечественной и всемирной истории (указатель работ, изданных в России с 1992 г.). М., 1994 История национально – освободительной борьбы народов Африки в новое время. М., 1976 Ключевский В.О. Лекции по русской историигрфии // Соч.в 9-ти т. –Т.YII- М.: Мысль, 1989 Милюков П.Н. Главные течения русской исторической мысли .-М., 1987 Мұқамедханұлы Н. Қытайдағы қазақтардың қоғамдық тарихы. (1860-1920). -Алматы, 2002 Осколков В.С. Проблемы взаймодествия общества и природы в пройзведениях россиских историков XYIII- начала XIX вв// Вестник КазГУ. Серия историческая №5 – 1997 Розалиев Ю. Н Новая и новейшая история стран изарубежной Азии и Африки М., 1987 Сахаров А. Методология истории и историрграфия М., 1981 Талипов И.А Общественная мысль в Иране в конце XIX- начале XX в.М., 1988 Хафизова К. Ш. Китайская дипломатия в Центральной Азии (XIY—XIX вв). Алматы, 1995 Цаматулин А.Н. Борьба направлений в русской историографии а период империализма: исторической очерк –Л., 1986. Юго- Восточная, Азия в мировой истории .М., 1977 Барг М.А. Вопросы метода в современной буржуазной историографии //Вопросы истории. 1972 N9 Виноградов К.Б. Буржуазная историография первой мировой войны М., 1962 Вжозек В Историография как игра метафор: судьбы «новой исторической наукии //Одиссей, 2001С,60-74. Ясперс К Смысл и назначение истории –М., 1991 Шлезингер А.М Циклы американской истории .-М.,1992
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz