Файл қосу
Сызықты программалаудың арнайы есептері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-12.1.117/01-2013 | |«Экономикалық-математикалық|№5 басылым | | |модельдеу» пәнінің |18.09.2013ж | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «Экономикалық-математикалық модельдеу» пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5В050703- «Ақпараттық жүйелер» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚАЙТА ӨҢДЕЛГЕН ___________ Ерланова Г.Ж., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «___09__» ______09_____________ 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № _1__ «__09__» ___09_____________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ /Смагулов С.К., э.ғ.к./ 2.2. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу- әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № _1__ «_11_» _______09___________ 2013ж. Төрағасы __________ /Бекбаева Р.С./ 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № _1__ «_18_»______09_______2013ж. ОӘК төрағасы, оқу-әдістемелік істер бойынша проректор _______________ / Г.К. Искакова / №4 баспа 03.09.2013ж ОРНЫНА Мазмұны 1. Пайдалану облысы 2. Нормативті сілтеме 3. Жалпы мағлұматтар 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс жоспары 5. Студенттің өздік жұмыс тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиет 1. Пайдалану облысы "Экономикалық математикалық моделдеу" пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5В050600- «Экономика», 5В050700 – «Менеджмент», 5В050800 – «Бухгалтерлік есеп және аудит», 5В050900 – «Қаржы», 5В051000- «Мемлекеттік және жергілікті басқару», 5В051100 – «Маркетинг» мамандықтарының студенттеріне арналған. Бұл кешен студенттерді курс мазмұнымен, курстың актуалдылығы мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және дағдыларымен таныстырады. 2. Нормативті сілтеме Бұл " Экономикалық математикалық моделдеу " пәнінің Оқу-әдістемелік кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес құрылған: 5В050600- «Экономика», 5В050700 – «Менеджмент», 5В050800 – «Бухгалтерлік есеп және аудит», 5В050900 – «Қаржы», 5В051000- «Мемлекеттік және жергілікті басқару», 5В051100 – «Маркетинг» мамандықтары бойынша жалпы білімдік мемлекеттік стандарты енгізілді. 3. Жалпы мағлұматтар 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы «Экономикалық-математикалық моделдау» курсы келесі тақырыптар бойынша практикалық курс болып табылады: • Модельдер құру. Сызықты программалаудың жалпы және сызықты есептері. • Сызықты программалау есептерін шешудің графикалық әдісі. • Сызықты программалау есептерін шешудің симплекс әдісі. • Сызықты программалау есептерін шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі). • Сызықты программалаудың қосарлас есебі. • Оптималды жоспардың қосарлас бағасының экономикалық құрамы. • Транспорт есебі. Тірек жоспарды анықтау әдістері: солтүстік-батыс бұрыш әдісі, минималды элемент әдісі, Фогель аппроксимациясы әдісі. • Транспорт есебі. Табылған тірек жоспарды оптималдылыққа тексері. Потенциалдар әдісі. • Ойындар теориясы. • Динамикалық программалау әдісінің экономикалық есептерін шешу. 3.2. Осы курстың мақсаты: нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның кызметін экономика-математикалық әдістер негізінде басқару есебінің қойылу және талдау әдістерін, принциптерін, теориялық-әдістемелік мәселелерді кешенді түрде беру болып табылады. 3.3. Пәнді оқудың негізгі міндеті студенттердің экономикалық есептерді шешуде, экономика-математикалық модельдерді құруда, математикалық аппараттар мен тәжірбиелік дағдыларды, әртүрлі математикалық түсініктер мен алгоритмдерді экономикалық түсіндіре білуді, оптималды шешімнің әдістерін меңгеруі қажет. Сонымен бірге студенттер экономика-математикалық есептерді шешуге арналған ЭЕМ-нің арнайы программалық жабдықтары туралы хабардар болып, оларды тәжірбиеде қолдана білуі дағдысының болуы міндетті. 3.4. Пәнді оқу нәтижесінде студент: • математикалық программалау есептерін шешу әдістерін білу; • математикалық программалау есептерін шешу кезінде ЭЕМ пайдалану; • оптималды шешімнің негізгі әдістерін меңгеру; • есептердің экономикалық-математикалық модельдерін құра білу; • экономика есептерін шешуде математикалық әдістерді пайдалана білудің дұрыстығын түсіну; • есепті шешудің стандартты программалық әдістері туралы білу; • оқу әдебиеттерін өзіндік оқи білу; логикалық ойлау қабілетін дамыту. 3.5. Курс пререквизиттері: • Математика • информатика • Математикалық статистика • Математикалық сараптау • Аналитикалық геометрия 3.6. Курс постреквизиттері: • Эконометрия Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | |Экономикалық-математикалық модельдеуге кіріспе. Сызықты |1 | |программалау есебін жазудың үш формасы. | | |Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |1 | |шешудің графикалық әдісі. | | |Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |2 | |шешудің симплекс әдісі. | | |Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |2 | |шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі). | | |Сызықты программалау әдісі. Сызықты программалаудың қосарлас |2 | |есебі. | | |Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |2 | |Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |2 | |Сызықты программалаудың арнайы есептері. Ойындар теориясы. |2 | |Динамикалық программалау есептері. |1 | |Тәжірибелік сабақтар | |Экономикалық-математикалық модельдеуге кіріспе. Сызықты |2 | |программалау есебін жазудың үш формасы. | | |Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |2 | |шешудің графикалық әдісі. | | |Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |4 | |шешудің симплекс әдісі. | | |Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |4 | |шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі). | | |Сызықты программалау әдісі. С*ызықты программалаудың Қосарлас |4 | |есебі. | | |Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |4 | |Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |4 | |Сызықты программалаудың арнайы есептері. Ойындар теориясы. |4 | |Динамикалық программалау есептері. |2 | 5. СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ: 5.1. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдер классификациясы. 5.2. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру: Диета туралы есеп. 5.3. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру: Сұйық ұнтақ құру есебі. 5.4. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру: қиындыны минимизациялау туралы есеп. 5.5. Жордан-Гаусс әдісімен сызықты теңдеулер жүйесін шешу. 5.6. Графикалық әдіс негізінде модельді сезімталдыққа анализдеу. 5.7. Симплекс әдісі негізінде модельді сезімталдыққа анализдеу. 5.8. Қосарлы симплекс-әдіс. 5.9. Транспорт есебінің оптималды жоспарын табудың дифференциалданған рента әдісі. 5.10. Динамикалық программалау әдісімен шешілетін экономикалық есептер. 6. пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілі|Өзіндік менгеру |Бақылау| | |ктер, |сұрақтары |түрі | | |плакаттар| | | |дәріс |практика | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Экономикалық-математик|Экономикалық-математик| |Экономикалық-матем|Ауызша | |алық модельдеуге |алық модельдеуге | |атикалық әдістер |жауап | |кіріспе. Сызықты |кіріспе. Сызықты | |мен модельдер |беру | |программалау есебін |программалау есебін | |классификациясы. | | |жазудың үш формасы. |жазудың үш формасы. | | | | |Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Сызықты |Ауызша | |есептері. Сызықты |есептері. Сызықты | |программалау |жауап | |программалау есептерін|программалау есептерін| |есебінің |беру | |шешудің графикалық |шешудің графикалық | |экономикалық-матем| | |әдісі. |әдісі. | |атикалық моделін | | | | | |құру: Диета туралы| | | | | |есеп. | | |Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Сызықты |Ауызша | |есептері. Сызықты |есептері. Сызықты | |программалау |жауап | |программалау есептерін|программалау есептерін| |есебінің |беру | |шешудің симплекс |шешудің симплекс | |экономикалық-матем| | |әдісі. |әдісі. | |атикалық моделін | | | | | |құру: Сұйық ұнтақ | | | | | |құру есебі. | | |Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Сызықты |Ауызша | |есептері. Сызықты |есептері. Сызықты | |программалау |жауап | |программалау есептерін|программалау есептерін| |есебінің |беру | |шешудің М-әдісі |шешудің М-әдісі | |экономикалық-матем| | |(жасанды базис әдісі).|(жасанды базис әдісі).| |атикалық моделін | | | | | |құру: қиындыны | | | | | |минимизациялау | | | | | |туралы есеп. | | |Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Жордан-Гаусс |Ауызша | |әдісі. Сызықты |әдісі. Сызықты | |әдісімен сызықты |жауап | |программалаудың |программалаудың | |теңдеулер жүйесін |беру | |Қосарлас есебі. |Қосарлас есебі. | |шешу. | | |Сызықты |Сызықты | |Графикалық әдіс |Бақылау| |программалаудың арнайы|программалаудың арнайы| |негізінде модельді|жұмысы | |есептері. Транспорт |есептері. Транспорт | |сезімталдыққа | | |есебі. |есебі. | |анализдеу. | | |Сызықты |Сызықты | |Симплекс әдісі |Ауызша | |программалаудың арнайы|программалаудың арнайы| |негізінде модельді|жауап | |есептері. Транспорт |есептері. Транспорт | |сезімталдыққа |беру | |есебі. |есебі. | |анализдеу. | | |Сызықты |Сызықты | |Қосарлы |Ауызша | |программалаудың арнайы|программалаудың арнайы| |симплекс-әдіс. |жауап | |есептері. Ойындар |есептері. Ойындар | | |беру | |теориясы. |теориясы. | | | | |Динамикалық |Динамикалық | |Транспорт есебінің|Бақылау| |программалау есептері.|программалау есептері.| |оптималды жоспарын|жұмысы | | | | |табудың | | | | | |дифференциалданған| | | | | |рента әдісі. | | 7. оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, оқу-әдістемелік|Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |құралдар атаулары | | |проценті | |1 |2 |3 |4 | |1. Акулич И. Л. |10 |14 |71% | |Математическое | | | | |программирование в | | | | |примерах и задачах. – | | | | |М.: «Высшая школа», | | | | |1986. | | | | |2. Исследование операций|5 |14 |35% | |в экономике: Учебное | | | | |пособие для вузов/ Н. Ш.| | | | |Кремер, Б. А. Путко, И. | | | | |М. Тришин, М. Н. | | | | |Фридман; Под ред. Проф. | | | | |Н. Ш, Кремера. – М.: | | | | |Банки и биржи, ЮНИТИ, | | | | |1999. | | | | 8. Әдебиет 8.1. Негізгі 8.1.1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986. 8.1.2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для вузов/ Н. Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш, Кремера. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999. 8.1.3. Красс М. С., Чупрынов Б. П. Основы математики и ее приложения в экономическом образовании: Учеб. – М.: Дело, 2000 8.1.4. Экономико-математические методы и прикладные модели: Учеб. пособие для вузов/ В. В, Федосеев, А. Н. Гармаш, Д. М. Дайитбегов и др.; Под ред. В. В. Федосеева. – М.: ЮНИТИ, 2000. 8.1.5. Калихман И. Л. Сборник задач по математическому программированию. — М.: «Высшая школа», 1975. 8.2.Қосымша: 8.2.1. Бережная Е. В., Бережной В. И. Математические методы моделирования экономических систем. — М., «Финансы и статистика», 2001. 8.2.2. Браславец М. Е. Экономико-математические методы в организации и планировании сельскохозяйственного производства. Учебник для экон. фак. с.х. вузов. М., «Экономика», 1971. 8.2.3. Браславец М. Е., Кравченко Р. Г. Математическое моделирование экономических процессов в сельском хозяйстве. М., «Колос», 1972. 8.2.4. Глухов В. В., Медников М. Д., Коробко С. Б. Математические методы м модели для менеджмента. — СПб.: Издательство «Лань», 2000. 8.2.5. Замков О. О., Толстопятенко А. В., Черемных Ю. Н. Математические методы в экономике: Учебник. – М.: МГУ им. М.В. Ломоносова, Издательство «ДИС», 1997. 8.2.6. Жданов С. Н. Экономические модели и методы в управлении, М,: 1998. 8.2.7. Конюховский П. В. Математические методы исследования операций в экономике –СПб.: Издательство «Питер», 2000. 8.2.8. Фомин Г. П. Методы и модели линейного программирования в коммерческой деятельности: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz