Файл қосу
Сызықты программалаудың арнайы есептері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-18-12.1.117/01-2013 |
|«Экономикалық-математикалық|№5 басылым | |
|модельдеу» пәнінің |18.09.2013ж | |
|оқу-әдістемелік кешені | | |
«Экономикалық-математикалық модельдеу»
пәнінен оқу-әдістемелік кешен
5В050703- «Ақпараттық жүйелер» мамандығына арналған
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013
Алғы сөз
1. ҚАЙТА ӨҢДЕЛГЕН
___________ Ерланова Г.Ж., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға
оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«___09__» ______09_____________ 2013 ж.
2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама № _1__ «__09__» ___09_____________ 2013 ж.
Кафедра меңгерушісі __________ /Смагулов С.К., э.ғ.к./
2.2. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу-
әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама № _1__ «_11_» _______09___________ 2013ж.
Төрағасы __________ /Бекбаева Р.С./
3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге
ұсынылды және мақұлданды.
Хаттама № _1__ «_18_»______09_______2013ж.
ОӘК төрағасы, оқу-әдістемелік істер бойынша проректор
_______________ / Г.К. Искакова /
№4 баспа 03.09.2013ж ОРНЫНА
Мазмұны
1. Пайдалану облысы
2. Нормативті сілтеме
3. Жалпы мағлұматтар
4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс жоспары
5. Студенттің өздік жұмыс тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8. Әдебиет
1. Пайдалану облысы
"Экономикалық математикалық моделдеу" пәнінен оқу-әдістемелік кешен
5В050600- «Экономика», 5В050700 – «Менеджмент», 5В050800 – «Бухгалтерлік
есеп және аудит», 5В050900 – «Қаржы», 5В051000- «Мемлекеттік және
жергілікті басқару», 5В051100 – «Маркетинг» мамандықтарының студенттеріне
арналған. Бұл кешен студенттерді курс мазмұнымен, курстың актуалдылығы мен
қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде алатын білімі және
дағдыларымен таныстырады.
2. Нормативті сілтеме
Бұл " Экономикалық математикалық моделдеу " пәнінің Оқу-әдістемелік
кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін
оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен
талаптарына сәйкес құрылған:
5В050600- «Экономика», 5В050700 – «Менеджмент», 5В050800 –
«Бухгалтерлік есеп және аудит», 5В050900 – «Қаржы», 5В051000- «Мемлекеттік
және жергілікті басқару», 5В051100 – «Маркетинг» мамандықтары бойынша
жалпы білімдік мемлекеттік стандарты енгізілді.
3. Жалпы мағлұматтар
3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
«Экономикалық-математикалық моделдау» курсы келесі тақырыптар бойынша
практикалық курс болып табылады:
• Модельдер құру. Сызықты программалаудың жалпы және сызықты есептері.
• Сызықты программалау есептерін шешудің графикалық әдісі.
• Сызықты программалау есептерін шешудің симплекс әдісі.
• Сызықты программалау есептерін шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі).
• Сызықты программалаудың қосарлас есебі.
• Оптималды жоспардың қосарлас бағасының экономикалық құрамы.
• Транспорт есебі. Тірек жоспарды анықтау әдістері: солтүстік-батыс
бұрыш әдісі, минималды элемент әдісі, Фогель аппроксимациясы әдісі.
• Транспорт есебі. Табылған тірек жоспарды оптималдылыққа тексері.
Потенциалдар әдісі.
• Ойындар теориясы.
• Динамикалық программалау әдісінің экономикалық есептерін шешу.
3.2. Осы курстың мақсаты: нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның
кызметін экономика-математикалық әдістер негізінде басқару есебінің қойылу
және талдау әдістерін, принциптерін, теориялық-әдістемелік мәселелерді
кешенді түрде беру болып табылады.
3.3. Пәнді оқудың негізгі міндеті студенттердің экономикалық есептерді
шешуде, экономика-математикалық модельдерді құруда, математикалық
аппараттар мен тәжірбиелік дағдыларды, әртүрлі математикалық түсініктер мен
алгоритмдерді экономикалық түсіндіре білуді, оптималды шешімнің әдістерін
меңгеруі қажет. Сонымен бірге студенттер экономика-математикалық есептерді
шешуге арналған ЭЕМ-нің арнайы программалық жабдықтары туралы хабардар
болып, оларды тәжірбиеде қолдана білуі дағдысының болуы міндетті.
3.4. Пәнді оқу нәтижесінде студент:
• математикалық программалау есептерін шешу әдістерін білу;
• математикалық программалау есептерін шешу кезінде ЭЕМ пайдалану;
• оптималды шешімнің негізгі әдістерін меңгеру;
• есептердің экономикалық-математикалық модельдерін құра білу;
• экономика есептерін шешуде математикалық әдістерді пайдалана
білудің дұрыстығын түсіну;
• есепті шешудің стандартты программалық әдістері туралы білу;
• оқу әдебиеттерін өзіндік оқи білу; логикалық ойлау қабілетін
дамыту.
3.5. Курс пререквизиттері:
• Математика
• информатика
• Математикалық статистика
• Математикалық сараптау
• Аналитикалық геометрия
3.6. Курс постреквизиттері:
• Эконометрия
Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |
|1 |2 |
|Дәрістік сабақтар |
|Экономикалық-математикалық модельдеуге кіріспе. Сызықты |1 |
|программалау есебін жазудың үш формасы. | |
|Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |1 |
|шешудің графикалық әдісі. | |
|Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |2 |
|шешудің симплекс әдісі. | |
|Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |2 |
|шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі). | |
|Сызықты программалау әдісі. Сызықты программалаудың қосарлас |2 |
|есебі. | |
|Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |2 |
|Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |2 |
|Сызықты программалаудың арнайы есептері. Ойындар теориясы. |2 |
|Динамикалық программалау есептері. |1 |
|Тәжірибелік сабақтар |
|Экономикалық-математикалық модельдеуге кіріспе. Сызықты |2 |
|программалау есебін жазудың үш формасы. | |
|Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |2 |
|шешудің графикалық әдісі. | |
|Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |4 |
|шешудің симплекс әдісі. | |
|Сызықты программалау есептері. Сызықты программалау есептерін |4 |
|шешудің М-әдісі (жасанды базис әдісі). | |
|Сызықты программалау әдісі. С*ызықты программалаудың Қосарлас |4 |
|есебі. | |
|Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |4 |
|Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорт есебі. |4 |
|Сызықты программалаудың арнайы есептері. Ойындар теориясы. |4 |
|Динамикалық программалау есептері. |2 |
5. СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ:
5.1. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдер классификациясы.
5.2. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру:
Диета туралы есеп.
5.3. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру:
Сұйық ұнтақ құру есебі.
5.4. Сызықты программалау есебінің экономикалық-математикалық моделін құру:
қиындыны минимизациялау туралы есеп.
5.5. Жордан-Гаусс әдісімен сызықты теңдеулер жүйесін шешу.
5.6. Графикалық әдіс негізінде модельді сезімталдыққа анализдеу.
5.7. Симплекс әдісі негізінде модельді сезімталдыққа анализдеу.
5.8. Қосарлы симплекс-әдіс.
5.9. Транспорт есебінің оптималды жоспарын табудың дифференциалданған рента
әдісі.
5.10. Динамикалық программалау әдісімен шешілетін экономикалық есептер.
6. пәннің оқу-әдістемелік картасы
Кесте 3 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|Тақырыбы |Көрнекілі|Өзіндік менгеру |Бақылау|
| |ктер, |сұрақтары |түрі |
| |плакаттар| | |
|дәріс |практика | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|Экономикалық-математик|Экономикалық-математик| |Экономикалық-матем|Ауызша |
|алық модельдеуге |алық модельдеуге | |атикалық әдістер |жауап |
|кіріспе. Сызықты |кіріспе. Сызықты | |мен модельдер |беру |
|программалау есебін |программалау есебін | |классификациясы. | |
|жазудың үш формасы. |жазудың үш формасы. | | | |
|Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Сызықты |Ауызша |
|есептері. Сызықты |есептері. Сызықты | |программалау |жауап |
|программалау есептерін|программалау есептерін| |есебінің |беру |
|шешудің графикалық |шешудің графикалық | |экономикалық-матем| |
|әдісі. |әдісі. | |атикалық моделін | |
| | | |құру: Диета туралы| |
| | | |есеп. | |
|Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Сызықты |Ауызша |
|есептері. Сызықты |есептері. Сызықты | |программалау |жауап |
|программалау есептерін|программалау есептерін| |есебінің |беру |
|шешудің симплекс |шешудің симплекс | |экономикалық-матем| |
|әдісі. |әдісі. | |атикалық моделін | |
| | | |құру: Сұйық ұнтақ | |
| | | |құру есебі. | |
|Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Сызықты |Ауызша |
|есептері. Сызықты |есептері. Сызықты | |программалау |жауап |
|программалау есептерін|программалау есептерін| |есебінің |беру |
|шешудің М-әдісі |шешудің М-әдісі | |экономикалық-матем| |
|(жасанды базис әдісі).|(жасанды базис әдісі).| |атикалық моделін | |
| | | |құру: қиындыны | |
| | | |минимизациялау | |
| | | |туралы есеп. | |
|Сызықты программалау |Сызықты программалау | |Жордан-Гаусс |Ауызша |
|әдісі. Сызықты |әдісі. Сызықты | |әдісімен сызықты |жауап |
|программалаудың |программалаудың | |теңдеулер жүйесін |беру |
|Қосарлас есебі. |Қосарлас есебі. | |шешу. | |
|Сызықты |Сызықты | |Графикалық әдіс |Бақылау|
|программалаудың арнайы|программалаудың арнайы| |негізінде модельді|жұмысы |
|есептері. Транспорт |есептері. Транспорт | |сезімталдыққа | |
|есебі. |есебі. | |анализдеу. | |
|Сызықты |Сызықты | |Симплекс әдісі |Ауызша |
|программалаудың арнайы|программалаудың арнайы| |негізінде модельді|жауап |
|есептері. Транспорт |есептері. Транспорт | |сезімталдыққа |беру |
|есебі. |есебі. | |анализдеу. | |
|Сызықты |Сызықты | |Қосарлы |Ауызша |
|программалаудың арнайы|программалаудың арнайы| |симплекс-әдіс. |жауап |
|есептері. Ойындар |есептері. Ойындар | | |беру |
|теориясы. |теориясы. | | | |
|Динамикалық |Динамикалық | |Транспорт есебінің|Бақылау|
|программалау есептері.|программалау есептері.| |оптималды жоспарын|жұмысы |
| | | |табудың | |
| | | |дифференциалданған| |
| | | |рента әдісі. | |
7. оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
|Әдебиет, оқу-әдістемелік|Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету |
|құралдар атаулары | | |проценті |
|1 |2 |3 |4 |
|1. Акулич И. Л. |10 |14 |71% |
|Математическое | | | |
|программирование в | | | |
|примерах и задачах. – | | | |
|М.: «Высшая школа», | | | |
|1986. | | | |
|2. Исследование операций|5 |14 |35% |
|в экономике: Учебное | | | |
|пособие для вузов/ Н. Ш.| | | |
|Кремер, Б. А. Путко, И. | | | |
|М. Тришин, М. Н. | | | |
|Фридман; Под ред. Проф. | | | |
|Н. Ш, Кремера. – М.: | | | |
|Банки и биржи, ЮНИТИ, | | | |
|1999. | | | |
8. Әдебиет
8.1. Негізгі
8.1.1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах и задачах.
– М.: «Высшая школа», 1986.
8.1.2. Исследование операций в экономике: Учебное пособие для вузов/ Н.
Ш. Кремер, Б. А. Путко, И. М. Тришин, М. Н. Фридман; Под ред. Проф. Н. Ш,
Кремера. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.
8.1.3. Красс М. С., Чупрынов Б. П. Основы математики и ее приложения в
экономическом образовании: Учеб. – М.: Дело, 2000
8.1.4. Экономико-математические методы и прикладные модели: Учеб. пособие
для вузов/ В. В, Федосеев, А. Н. Гармаш, Д. М. Дайитбегов и др.; Под ред.
В. В. Федосеева. – М.: ЮНИТИ, 2000.
8.1.5. Калихман И. Л. Сборник задач по математическому программированию.
— М.: «Высшая школа», 1975.
8.2.Қосымша:
8.2.1. Бережная Е. В., Бережной В. И. Математические методы моделирования
экономических систем. — М., «Финансы и статистика», 2001.
8.2.2. Браславец М. Е. Экономико-математические методы в организации и
планировании сельскохозяйственного производства. Учебник для экон. фак.
с.х. вузов. М., «Экономика», 1971.
8.2.3. Браславец М. Е., Кравченко Р. Г. Математическое моделирование
экономических процессов в сельском хозяйстве. М., «Колос», 1972.
8.2.4. Глухов В. В., Медников М. Д., Коробко С. Б. Математические методы
м модели для менеджмента. — СПб.: Издательство «Лань», 2000.
8.2.5. Замков О. О., Толстопятенко А. В., Черемных Ю. Н. Математические
методы в экономике: Учебник. – М.: МГУ им. М.В. Ломоносова, Издательство
«ДИС», 1997.
8.2.6. Жданов С. Н. Экономические модели и методы в управлении, М,: 1998.
8.2.7. Конюховский П. В. Математические методы исследования операций в
экономике –СПб.: Издательство «Питер», 2000.
8.2.8. Фомин Г. П. Методы и модели линейного программирования в
коммерческой деятельности: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz