Файл қосу
Тактикаға оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |17 /01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от ____ 09. 2013 г. | | |«Таңдап алынған спорт | | | |түрінен кәсіптік | | | |жаттықтырушылық қызметін| | | |жетілдіру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық дайындығы» 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Уразбаев М.Т. «____»___________ 20___ж., аға оқытушы «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың лауазымы теориясы мен әдістемесі» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы ____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы студенттеріне арналған «Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық және дене дайындығы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық дайындығы пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; 5В010800 – «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының Типтік оқу жоспары, ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық дайындығы пәні - оқу жоспарындағы таңдау компонентіне жататын курс. «Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық дайындығы» курсы спорттық педагогикалық пәндердің арасында болашақ дене мәдениеті мұғалімдері мен спорт түрлерінен жаттықтырушылар даярлауда студенттердің таңдауы бойынша пән болып табылады. Волейбол ойынының жаттығуларының көп түрлілігі және олардың орындалу әдістері пәнінің негізгі мазмұны болғандықтан адам ағзасына қозғалыс мүмкіндіктерін ескере отырып ағза қызметтеріне жағымды әсер ету мүмкіндіктерін қалыптастырады. 3.2.Пәнді оқып-білудің мақсаты: - Студенттерге волейболдың дене тәрбиесінің орны мен негізі туралы білім беру - Волейбол жаттығуларының әдістемесін және жаттығу әдістеменің негізін оқыту 3.3.Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Волейбол туралы ілім, тарих және әдістемелер саласында қажетті білімдермен қарулану. Өз мамандығын талапқа сай меңгерген, теориялық, практикалық даярлығы бар, жоғары мәдениетті, нақты интеллегент маман даярлау. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды білу керек: • пәннің маңызын,мақсатын және оның өзінің болашақ мамандығына пайдалана білу керек • Волейбол жаттығуларының ілімдері мен әдістерін. • Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері мен қозғалыс әрекеттерінің мүмкіндіктерін. • Волейбол саласындағы құрал-жабдықтардың құрылысы мен қолдану ерекшеліктерін. • Спорттық құрал-жабдықтарды қолданудың ерекшеліктерін. • Волейбол саласындағы жарыстардың ережелерін. • Оқу бағдарламасын игеру • Оқытудың техникалық саласын оқу процессінде қолдана білу. • Дене мәдениеті және спорт саласындағы игерген білімін педагогикалық салада қолдана білуі қажет. • Оқытушылық іс-әрекетпен айналысу. • Педагогикалық іс-әрекеттерін дұрыс жоспарлау. • Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен тәрбие және оқу жұмыстарын ұйымдастыра білу. • Оқушылардың дене даярлығы деңгейін бағалай алуы. 3.5 Курстың пререквизиттері: Мамандыққа кіріспе, Адам анатомиясы. 3.6 Курстың постреквизиттері: физиология, биомеханика, спорт педагогикасы және педагогикасы 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр |Кредит |Дәрістер |Тәжіриб |СОБӨЖ |Бақылау формасы| | | | |Сағат саны |сабақтар | | | | | | | |сағат саны| | | | 1 | 2 | 2 |15 |15 |15 |емтихан | 4. ОҚУ ПӘННІҢ(МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ 2 кесте |Тақырыптардың атауы және олардың мазмұны |Сағат саны | |1 |2 | |МИКРОМОДУЛЬ 1. Кіріспе. | |Дәріс сабақтары | |№ 1 «Таңдап алған спорт түрінің техникалық, тактикалық дайындығы» |1 | |пәніне кіріспе. | | |Студенттерді пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру. | | |Білім жүйесіндегі орнының маңыздылығын көрсету. | | |№ 2 Пәннің негізгі түсініктері. Техника, тактика, тактикалық |1 | |тәсілдер | | |Студенттерді пәннің негізгі түсініктерімен, техника, тактика, | | |тактикалық тәслдермен таныстыру. | | |МИКРОМОДУЛЬ 2 Таңдап алған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығының | |құрылымы | |Дәріс сабақтары | |№ 3 Таңдап алған спорт түрінің техникалық- тактикалық дайындығының |1 | |құрылымдары | | |Таңдалған спорт түрінің техникалық дайындығының құрылымымен | | |таныстыру. Кезеңдеріне түсінік беру. | | |№ 4 Таңдап алған спорт түрінің техникалық- тактикалық дайындығының |1 | |классификациясы | | |Тактикалық дайындық дегеніміз-жарыс кезіндегі жеңіске жету үшін | | |пайдаланылатын әдіс-амалдарды, айла-тәсілдерді қолдана білу өнері. | | |№ 5. Таңдап алған спорт түрінің технико-тактикалық дайындық |1 | |негіздерінің жалпы сипаттамасы. Негізгі түсініктер | | |Таңдап алған спорт түрінің техникалық дайындығының классификациясын | | |меңгерту. | | |№ 6 Техникаға оқыту әдістемесі |1 | |Студенттерді тактикалық классификациясымен таныстыру. | | |№ 7 Тактикаға оқыту әдістемесі |1 | |Таңдап алған спорт түрінің технико-тактикалық дайындық негіздерін | | |оқу барысында мынандай негізгі түсініктерді таныту | | |№ 8 Техника- тактиканы жетілдіру әдістемесі |1 | |Студенттерді таңдалған спорт түрінің техникасын оқыту әдістемесімен | | |таныстыру. | | |№ 9 Техника-тактиканы оқыту құралдары |1 | |Денешынықтыру тәжірибесінде жаттығу терминін оқыту | | |№ 10 Спорттық жаттықтырудың негізгі жақтары. Техникалық, тактикалық,|1 | |психологиялық, денешынықтыру т.б. | | |№ 11 Техникалық-тактикалық дайындықтың түрлі сатысындағы | 1 | |ерекшеліктері | | |Таңдап алынған спорт түрінің техникасын оқыту құралдарымен | | |таныстыру. Толық мәлімет беру. | | |№12 Спортшылардың технико-тактикалық дайындығындағы бақылау. Бақылау|1 | |түрлері | | |№13 Технико-тактикалық дайындықтың басқа дайындық түрлерімен өзара |1 | |байланысы | | |Таңдап алынған спорт түрінің тактикасын оқыту құралдарымен | | |таныстыру. Толық мәлімет беру. | | |№14 Технико-тактикалық дайындықтың ұйымдастыру сатысында |1 | |Волейбол спорт түрінің технико-тактикалық дайындығын сабақтың | | |ұйымдастыру сатысында өткізу ерекшеліктерін анықтау, үйрету. | | |№15 Таңдалған спорт түрінде техника-тактикалық әдістерді үйрету |1 | |әдістемесі | | |Дене тәрбиесі сабағында тақырыпқа сай қолданылатын жаттығуларды | | |таңдай білу | | |Тәжірибелік сабақтар |1 | |№ 1 Волейбол сабағындағы арнаулы жаттығулар. |1 | |№2 Допты ойынға төменнен тік қосу әдісі |1 | |№ 3 Жаттығу сабақтарын өткізу |1 | |№4 Жүктемені бөлу |1 | |№5 Спорттық жаттығу әдістері |1 | |№6 Техникаға оқытудағы біліктілік, дағдыны қалыптастырудың бастапқы |1 | |кезеңі | | |№7 Спорттық жетілдірудің кезеңдері |1 | |№8 Таңдаған спорт түрінде техникалық әдістерді үйрету әдістемесі |1 | |№9 Қозғалыс сапасын оқыту әдістемесі |1 | |№ 10 Бақылау жаттығуларын қолдану және өткізу әдістемесі |1 | |№ 11 Таңдап алған спорт түрінің техникасын үйрету әдістемесі | |№ 12 Таңдап алған спорт түрінде тактикалық әдістерді үйрету |1 | |әдістемесі | | |№ 13 Таңдалған спорт түрінде техникалық әдістерді үйрету әдістемесі |1 | |№ 14 Оқытудағы жатығуларды таңдау әдістемесі |1 | |№ 15 Қорғаныста тактикалық сапталудың әр түрлісімен ойын сабақтары |1 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі 1. Спорттық жаттықтырудың негізгі жақтары. Техникалық, тактикалық, дене дайындығы т.б. 2. Техникалық дайындықтың түрлі сатысындағы ерекшеліктері 3. Тактикалық дайындықтың түрлі сатысындағы ерекшеліктері 4. Спортшылардың технико-тактикалық дайындығындағы бақылау. Бақылау түрлері 5. Технико-тактикалық дайындықтың басқа дайындық түрлерімен өзара байланысы 6. Технико-тактикалық дайындықтың ұйымдастыру сатысында 7. Нақтылы жарысқа тактиканы таңдау 8. Технико-тактикалық дайындық жарыс сатысында 9. Ойынның шабуыл мен қорғаныста тактикасы 10. Шабуылшының тұрысы мен қозғалысы 11. Екі қолмен жоғарыдан доп беру 12. Екі қолмен орнынан допты жоғарыдан беру 13. Допты төменнен екі қолмен қабылдау 14. Допты ойынға төменнен тік қосу 15. Даярлық ойындар 16. Допты әр түрлі әдістер арқылы беру әдісі 17. Волейбол сабағындағы арнаулы жаттығулар 18. Допты ойынға төменнен тік қосу әдісі 19. Аттығу сабақтарын өткізу 20. Жүктемені бөлу 21. Спорттық жаттығу әдістері 22. Техникаға оқытудағы біліктілік, дағдыны қалыптастырудың бастапқы кезеңі 23. Спорттық жетілдірудің кезеңдері 24. Таңдаған спорт түрінде техникалық әдістерді үйрету әдістемесі 25. Қозғалыс сапасын оқыту әдістемесі 26. Бақылау жаттығуларын қолдану және өткізу әдістемесі 27. Таңдап алған спорт түрінің техникасын үйрету әдістемесі 28. Таңдап алған спорт түрінде тактикалық әдістерді үйрету әдістемесі 29. Таңдалған спорт түрінде техникалық әдістерді үйрету әдістемесі 30. Оқытудағы жатығуларды таңдау әдістемесі 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өз бетімен оқып |Бақылау нысанасы | | |құралдар, |үйренуге | | | |ТОҚ, (стенд) |арналған | | | | |сұрақтар | | |Дәрістер |Тәжірибелік | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | «Таңдап алған |Волейбол |Дәріс |Спорттық |Әңгімелесу, | |спорт түрінің |сабағындағы |материалдары |жаттықтырудың |өздік жұмыс | |техникалық, |арнаулы |бойынша |негізгі жақтары.|тапсырмаларының | |тактикалық |жаттығулар. |презентациялар,|Техникалық, |түрлерін жазбаша| |дайындығы» пәніне | |дидактикалық |тактикалық, дене|орындау | |кіріспе. | |материалдар |дайындығы | | |Пәннің негізгі |Допты ойынға |Дәріс |Техникалық |Әңгімелесу, | |түсініктері. |төменнен тік |материалдары |дайындықтың |өздік жұмыс | |Техника, тактика, |қосу әдісі |бойынша |түрлі |тапсырмаларының | |тактикалық | |презентациялар,|сатысындағы |түрлерін жазбаша| |тәсілдер | |дидактикалық |ерекшеліктері |орындау | | | |материалдар | | | |Таңдап алған спорт|Жаттығу |Дәріс |Тактикалық |Әңгімелесу, | |түрінің |сабақтарын |материалдары |дайындықтың |өздік жұмыс | |техникалық- |өткізу |бойынша |түрлі |тапсырмаларының | |тактикалық | |презентациялар,|сатысындағы |түрлерін жазбаша| |дайындығының | |дидактикалық |ерекшеліктері |орындау | |құрылымдары | |материалдар | | | |Таңдап алған спорт|Жүктемені |Дәріс |Спортшыларды |Әңгімелесу, | |түрінің |бөлу |материалдары |технико-тактикал|өздік жұмыс | |техникалық- | |бойынша |ық |тапсырмаларының | |тактикалық | |презентациялар,|дайындығындағы |түрлерін жазбаша| |дайындығының | |дидактикалық |бақылау. Бақылау|орындау | |классификациясы | |материалдар |түрлері | | |Таңдап алған спорт|Спорттық |Дәріс |Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |түрінің |жаттығу |материалдары |ық дайындықтың |өздік жұмыс | |технико-тактикалық|әдістері |бойынша |басқа дайындық |тапсырмаларының | |дайындық | |презентациялар,|түрлерімен өзара|түрлерін жазбаша| |негіздерінің жалпы| |дидактикалық |байланысы |орындау | |сипаттамасы. | |материалдар | | | |Негізгі түсініктер| | | | | |Техникаға оқыту |Техникаға |Дәріс |Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |әдістемесі |оқытудағы |материалдары |ық дайындықтың |өздік жұмыс | | |біліктілік, |бойынша |ұйымдастыру |тапсырмаларының | | |дағдыны |презентациялар,|сатысында |түрлерін жазбаша| | |қалыптастыруд|дидактикалық | |орындау | | |ың бастапқы |материалдар | | | | |кезеңі | | | | |Тактикаға оқыту |Спорттық |Дәріс |Нақтылы жарысқа |Әңгімелесу, | |әдістемесі |жетілдірудің |материалдары |тактиканы таңдау|өздік жұмыс | | |кезеңдері |бойынша | |тапсырмаларының | | | |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Техника- тактиканы|Таңдаған |Дәріс |Технико-тактикал|Әңгімелесу, | |жетілдіру |спорт түрінде|материалдары |ық дайындық |өздік жұмыс | |әдістемесі |техникалық |бойынша |жарыс сатысында |тапсырмаларының | | |әдістерді |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| | |үйрету |дидактикалық | |орындау | | |әдістемесі |материалдар | | | |Техника-тактиканы |Қозғалыс |Дәріс |Ойынның шабуыл |Әңгімелесу, | |оқыту құралдары |сапасын оқыту|материалдары |мен қорғаныста |өздік жұмыс | | |әдістемесі |бойынша |тактикасы |тапсырмаларының | | | |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Спорттық |Бақылау |Дәріс |Шабуылшының |Әңгімелесу, | |жаттықтырудың |жаттығуларын |материалдары |тұрысы мен |өздік жұмыс | |негізгі жақтары. |қолдану және |бойынша |қозғалысы |тапсырмаларының | |Техникалық, |өткізу |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| |тактикалық, |әдістемесі |дидактикалық | |орындау | |психологиялық, | |материалдар | | | |денешынықтыру т.б.| | | | | |Техникалық-тактика|Таңдап алған |Дәріс |Екі қолмен |Әңгімелесу, | |лық дайындықтың |спорт түрінің|материалдары |жоғарыдан доп |өздік жұмыс | |түрлі сатысындағы |техникасын |бойынша |беру |тапсырмаларының | |ерекшеліктері |үйрету |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| | |әдістемесі |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Спортшылардың |Таңдап алған |Дәріс |Екі қолмен |Әңгімелесу, | |технико-тактикалық|спорт түрінде|материалдары |орнынан допты |өздік жұмыс | |дайындығындағы |тактикалық |бойынша |жоғарыдан беру |тапсырмаларының | |бақылау. Бақылау |әдістерді |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| |түрлері |үйрету |дидактикалық | |орындау | | |әдістемесі |материалдар | | | |Технико-тактикалық|Таңдалған |Дәріс |Допты төменнен |Әңгімелесу, | |дайындықтың басқа |спорт түрінде|материалдары |екі қолмен |өздік жұмыс | |дайындық |техникалық |бойынша |қабылдау |тапсырмаларының | |түрлерімен өзара |әдістерді |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| |байланысы |үйрету |дидактикалық | |орындау | | |әдістемесі |материалдар | | | |Технико-тактикалық|Оқытудағы |Дәріс |Допты ойынға |Әңгімелесу, | |дайындықтың |жатығуларды |материалдары |төменнен тік |өздік жұмыс | |ұйымдастыру |таңдау |бойынша |қосу |тапсырмаларының | |сатысында |әдістемесі |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| | | |дидактикалық | |орындау | | | |материалдар | | | |Таңдалған спорт |Қорғаныста |Дәріс |Даярлық ойындар |Әңгімелесу, | |түрінде |тактикалық |материалдары | |өздік жұмыс | |техника-тактикалық|сапталудың әр|бойынша | |тапсырмаларының | |әдістерді үйрету |түрлісімен |презентациялар,| |түрлерін жазбаша| |әдістемесі |ойын |дидактикалық | |орындау | | |сабақтары |материалдар | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 3 кесте |№ |Әдебиеттер аты |Баспа саны |Студенттер|Пайызы | | | | |саны | | | 1 |Матвеев А.Т., Мельников С.Г. «Теория|10 |8 |80 | | |негіздерімен дене шынықтыру | | | | | |әдістемесі» 1981. | | | | |2. |Железняк Д.Д., Петров П.К. «Дене |18 |8 |225 | | |мәдениеті мен спортта ғылыми- | | | | | |әдістемелік іс- әрекеттің негіздері»| | | | | |2002 | | | | |3 |Кофман Л.Г. «Дене шынықтыру |15 |8 |187 | | |мұғалімінің кітапшасы» 1998 | | | | |4 |Виленский М.Я. Савин Р.С. «Дене |18 |8 |225 | | |тәрбиесі студенттерінің кәсіби | | | | | |бағыты» 1989 | | | | |5 |Кенеман А.В. Хухлаев Д.В. «Мектепке |15 |8 |187 | | |дейінгі балалардың дене тәрбиесінің | | | | | |әдістемесі мен теориясы» 1985 | | | | |6 |Спорттық ойындар. Москва, 2001 |18 |8 |187 | | |Железняк Ю.Д. | | | | |7 |Жарыс ережелері:Волейболдан, |25 |8 |310 | | |баскетболдан, футболдан, жеңіл | | | | | |атлетикадан | | | | |8 |Учебник тренера по волейболу Москва,|15 |8 |187 | | |1996 Игнатева В.Я. | | | | |9 |Дене тәрбиесінің теориясы мен |10 |8 |125 | | |әдістемесі, 1988 | | | | 8.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz