Файл қосу
Таулы аймақ өсімдіктері мен жануарлары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 8 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |_______.2014 ж. | | |«Туған жер флорасы мен | | | |фаунасы» | | | |» | | | « Туған жер флорасы мен фаунасы » пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешен 5В010200 «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 -15 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж,. Жумадилова Р.Ж. Биология кафедрасы. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі қ.а._______Қуанышбаева М.Г.. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН МАЗМҰНЫ: 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі 8. Әдебиет және қорлар 1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Туған жер флорасы мен фаунасы» пәні «5В010200 «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Бұл оқу әдістемелік кешен төменгідегі нормативті құжаттар негізінде әзірленген. 1. Осы стандартта келесі нормативті құжаттардан сілтемелер пайдаланылады; 2. 2007 жылдыњ 27 шілдесіндегі Ќазаќстан Республикасының «Білім туралы» Заңы; 3. ЌР МЖМБС 5.04.019–2008 «Жоғары білім. Бакалавриат. Негізгі ережелер» ; 4. ЌР ЕР 40.1.01–2008 «Қазақстан Республикасы стандартизациялауының 5. мемлекеттік жүйесі». Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын құруға, мазмұндауға, рәсімдеуге, мазмұнына және белгілеуге қойылатын жалпы талаптар; 6. ҚР МЖМБС 5.05.001–2005 «Жоғары оқу орнынан кейінгі және жоғары білім беру оқу пәндерін кодтау жүйесі». 7. ҚР МЖМБС дистанттық білім беру технологиясы бойынша оқыту жүйесі жағдайы 8. ҚР МЖМБС дистанттық білім беру технологиясы бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібі «19» 01.2012г №112. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Бастауыш мектеп мұғалімдерін дайындау жүйесінде бұл курстың орны ерекше. Оқыту әдістемесінің басты мақсаты - дүние танудың мектептік курс бағдарламасын меңгеріп, оқушыларға берілетін ғылыми мәліметтердің мазмұнын меңгеруге бағытталады. Курс болашақ мамандарга тек қана теориялық білім ғана емес, практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау ұйымдастыра білу, серуендер, экскурсиялар жүргізу, тәжірибелер жасау. Дүние тану пәні бойынша студенттер оқушыларды өлі және тірі табиғат объектілерімен таныстыру негіздерін қарастырып, дүние тану сабақтарын жоспарлауды үйрннеді. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Курс болашақ мамандарга тек қана теориялық білім ғана емес, практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау ұйымдастыра білу, серуендер, экскурсиялар жүргізу, тәжірибелер жасау. Дүние тану пәні бойынша студенттер оқушыларды өлі және тірі табиғат объектілерімен таныстыру негіздерін қарастырып, дүние тану сабақтарын жоспарлауды үйрннеді. 3.2 Курстың мақсаты Бастауыш мектеп мұғалімдерін дайындау жүйесінде бұл курстың орны ерекше. Оқыту әдістемесінің басты мақсаты - дүние танудың мектептік курс бағдарламасын меңгеріп, оқушыларға берілетін ғылыми мәліметтердің мазмұнын меңгеруге бағытталады. Курс болашақ мамандарга тек қана теориялық білім ғана емес, практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау ұйымдастыра білу, серуендер, экскурсиялар жүргізу, тәжірибелер жасау. Дүние тану пәні бойынша студенттер оқушыларды өлі және тірі табиғат объектілерімен таныстыру негіздерін қарастырып, дүние тану сабақтарын жоспарлауды үйрннеді. Дүние тануды оқыту әдістемесі пәнін оқу барысымда төмендегі міндеттер қойылады: - педагогикалық іс-әрекетінде студент жаратылыстану ғылымдары саласындағы білімін пайдалана білу; - оқытушылық және оқу-тәрбие жұмысын жүргізе білу; - оқытудың әдіс-тәсілдерін, оқытуды ұйымдастырудың формаларының, қажетті құралдардың әртүрлі түрлерін пайдалана білу; - оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда методикалық білімдерін пайдалану: тірі табиғат объектілерін бақылау, түсіндіре білу, оқу процесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру, өлкелік табиғат қорғау жұмыстарын ұйымдастыру, экологиялық ағарту жұмыстары; табиғат объектілерін дұрыс пайдалану - табиғи материалдарды жинай білу, коллекцияларды, гербарийлерді сабақтарда қолдана білу; мектеп участогінде жұмыстар ұйымдастыра білу,таратпа материалдарды жасау және оны оқу процесінде пайдалана білу; - алдыңғы қатарлы педагогикалық іс-тәжірибені талдай білу және пайдалану; - техникалық оқу құралдарын пайдалана білу. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері биологиялық ғылым салаларынан теориялық білім беру; -тірі организмдердің тіршілік жағдайы жайында білім беру; -биосфера, экология, тіршілік орталары туралы толық мағлұмат беру; -студентерге мектепалды дайындығын жүзеге асыруда ұймдастыратын жұмыс түрлері мен әдістерін меңгерту; - бастауыш мектеп о0ушыларын қоршаған ортамен таныстырудың балаларды дамытудағы маңызын саралау; -қоршаған ортамен таныстыру бойынша ұйымдастырылатын жұмыс түрлерін үйрету; -түрлі сабақтар түрлерін ұйымдастыруға жаттықтыру; -бақылау түрлерін, оны ұйымдастырудың әдістерін және бақылау нәтижелерін қорытындылауды үйрету; -оқытудың әдістері мен құралдарын іріктей білуге үйтеру, жаттықтыру; - топсаяхатты, серуенді ұйымдастыру түрлері мен әдістерін үйрету; - мектеп алды балаларының қоршаған дүниені танып білу дағдыларын қалыптастыру жолдарын үйрету; - оқу тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың белсенді жаңа технологиясын қолдануға жаттықтыру. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: Студенттер білуге тиіс: - жергілікті жердің өсімдік жануарларын; - мектеп алды балаларының физиологиялық психологиялық ерекшеліктерін; - арнайы және ғылыми терминдермен атауларды және оны пайдаланады . Студенттер меңгеретін дагдылар : - қоршаған орта бойынша білім беруге байланысты тақырыптык жоспар құру; - сабақта жана технологияны пайдалану., бөлме өсімдіктерімен жануарларын күту; - фенологиялық бақылау жүргізу; - табиғатқа бақылау жүргізу дәптерін жүргізу; - серуен мен топ саяхат жоспарларын жасау; - көрнекі кұралдар дайындау оны тиімді пайдалану; - мектеп алды дайындығында педагогикалык диагностиканы қолдана білу; - алдыңғы қатарлы педагогикалық зерттеулерді сабақта пайдалану; - балалардың экологиялық мәдениетін көтеру және экологиялық ұғымдарды қолдану. 3.5 Курс пререквизиттері: омыртқасыздар және омыртқалылар зоологиясы, төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер 3.6.Постреквизиттер: зоогеография, фитогеография, жер тану, оқу тәжірибе учаскесі, тірі табиғат бұрышы, бөлме өсімдіктері 3.7.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс | |3 |6 |3 |30 | | | | | | |1 |2 |3 |8 | |Модуль 1. |Қазақстан республикасының өсімдіктер және |Қазақстан |1,2,3,4,5 | |Қазақстан |жануарлар әлемі |республикасының | | |республикасының | |өсімдіктер және | | |өсімдіктер және | |жануарлар әлемі | | |жануарлар әлемі | | | | | |ҚР табиғи аймақтарының сипаттамасы. |ҚР табиғи аймақтарының |1,2,3,4,5 | | | |сипаттамасы. | | | |Орманды-дадалы аймақ өсімдіктері мен |Орманды-дадалы аймақ |1,2,3,4,5 | | |жануарлары. |өсімдіктері мен | | | | |жануарлары. | | | |Далалы аймақ өсімдіктері мен жануарлары. |Далалы аймақ өсімдіктері|1,2,3,4,5 | | | |мен жануарлары. | | | |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен жануарлары. |Шөлейтті аймақ |1,2,3,4,5 | | | |өсімдіктері мен | | | | |жануарлары. | | | |Таулы аймақ өсімдіктері мен жануарлары. |Таулы аймақ өсімдіктері |1,2,3,4,5 | | | |мен жануарлары. | | |Модуль 2 |Фенологиялық бақылау. Өсімдіктер мен |Фенологиялық бақылау. |1,2,3,4,5 | |Өсімдіктер мен |жануарларға жүргізілетін фенологиялық |Өсімдіктер мен | | |жануарлар экологисы |бақылау. |жануарларға жүргізілетін| | | | |фенологиялық бақылау. | | | |Ағзалардың биотикалық байланысы. |Ағзалардың биотикалық |1,2,3,4,5 | | | |байланысы. | | | |Өсімдіктер мен жануарлар әлемін қорғау. |Өсімдіктер мен жануарлар|1,2,3,4,5 | | | |әлемін қорғау. | | | |Өсімдіктер мен жануарларды коллекциялау |Өсімдіктер мен |1,2,3,4,5 | | |әдістемесі |жануарларды коллекциялау| | | | |әдістемесі | | Сарамандық сабақтар |Зертханалық |Тақырып |Сағат саны |әдебиет |Бақылау түрі |ескерту | |жұмыс/апта № | | | | | | |1 |Қазақстан республикасының өсімдіктер |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,| | | |және жануарлар әлемі | | |ауызша |бейнедәріс | | | | | | |ЭОҚ | | | | | | | | |2 |Орманды-дадалы аймақ өсімдіктері мен |2 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |жануарлары. | | |ауызша |ЭОҚ | |3 |Далалы аймақ өсімдіктері мен |2 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |жануарлары. | | |ауызша |ЭОҚ | |4 |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |2 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |жануарлары. | | |ауызша |ЭОҚ | |5 |Таулы аймақ өсімдіктері мен | |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |жануарлары. | | |ауызша |ЭОҚ | |6 |Фенологиялық бақылау. Өсімдіктер мен |2 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |жануарларға жүргізілетін фенологиялық| | |ауызша |ЭОҚ | | |бақылау. | | | | | |7 |Ағзалардың биотикалық байланысы. |2 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | | | | |ауызша |ЭОҚ | |8 |Өсімдіктер мен жануарлар әлемін |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,| | | |қорғау. | | |ауызша | | |9 |Өсімдіктер мен жануарларды |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |коллекциялау әдістемесі | | |ауызша |ЭОҚ | |10 |Коллоквиум |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | | | | |ауызша |ЭОҚ | | |Барлығы: |15 | | | | Студенттердің өз бетімен жұмыс кестесі |№ |Тақырыбы |Тапсырма мазмұны, мақсаты |Ұсынылатын|Балл |Бақылау формасы |Орындау | | | | |әдебиеттер| | |мерзімі | |1. |Қазақстан республикасының өсімдіктер |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|2апта | | |және жануарлар әлемі |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |2. |ҚР табиғи аймақтарының сипаттамасы. |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|4 апта | | | |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |3. |Орманды-дадалы аймақ өсімдіктері мен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|6 апта | | |жануарлары. |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |4. |Далалы аймақ өсімдіктері мен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|8 апта | | |жануарлары. |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |5. |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|11 апта | | |жануарлары. |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |6. |Таулы аймақ өсімдіктері мен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|14 апта | | |жануарлары. |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |7 |Фенологиялық мониторинг | | | | | | Студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыс кестесі |№ |Сабақ тақырыптары |СӨЖ тапсырмасы |Тапсырманың мақсаты мен |Ұсынылаты|Бақылау |өткізу |Жоғ | | | | |мазмұны |н |түрі |мерзімі |балл | | | | | |әдебиетте| | | | | | Модуль 1. Қазақстан республикасының өсімдіктер және жануарлар әлемі | |1 |Қазақстан |Қазақстан республикасының |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |1апта |30 | | |республикасының |өсімдіктер және жануарлар әлемі |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |өсімдіктер және | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |жануарлар әлемі | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |2 |ҚР табиғи |ҚР табиғи аймақтарының |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |2апта |30 | | |аймақтарының |сипаттамасы. |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |сипаттамасы. | |жүйесі материалдарын |(қосымш | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |3 |Орманды-дадалы |Орманды-дадалы аймақ өсімдіктері|Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |3апта |30 | | |аймақ өсімдіктері |мен жануарлары. |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |мен жануарлары. | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |4 |Далалы аймақ |Далалы аймақ өсімдіктері мен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |4апта |30 | | |өсімдіктері мен |жануарлары. |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |жануарлары. | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |5 |Шөлейтті аймақ |Шөлейтті аймақ өсімдіктері мен |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |5апта |30 | | |өсімдіктері мен |жануарлары. |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |жануарлары. | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |Модуль 2 Өсімдіктер мен жануарлар экологисы | |Таулы аймақ өсімдіктері мен жануарлары. | |7 |Фенологиялық |Фенологиялық бақылау. Өсімдіктер|Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |7апта |30 | | |бақылау. Өсімдіктер|мен жануарларға жүргізілетін |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |мен жануарларға |фенологиялық бақылау. |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |жүргізілетін | |пайдалана отырып, | | | | | | |фенологиялық | |тақырыпты пысықтау | | | | | | |бақылау. | | | | | | | |8 |Ағзалардың |Ағзалардың биотикалық байланысы.|Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |8апта |30 | | |биотикалық | |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |байланысы. | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |9 |Өсімдіктер мен |Өсімдіктер мен жануарлар әлемін |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |9апта |30 | | |жануарлар әлемін |қорғау. |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |қорғау. | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |10 |Өсімдіктер мен |Өсімдіктер мен жануарларды |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |10апта |30 | | |жануарларды |коллекциялау әдістемесі |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |коллекциялау | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |әдістемесі | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 1. Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек. 2. Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уакыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. 3. Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек. 4. Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор. 5. Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн. 6. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет. 7. Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар. • Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл аудару; • Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу; • Студенттердің дербестігін арттырып, өзіндік білім алу қабілетін жүйелі түрде дамыту; • Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден алынған материалдарды, хабарларды енгізу; • Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету; • Студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуте дағдыландыру; • Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан қарауға, әр уақытта дербес және белсенді әрекет жасауға баулу; • Студенттердің өздігінен дербес жұмыс істеу, еңбек ету дағдыларын қалыптастыру. 7. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ Негізгі әдебиеттер 4 кесте |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік |Саны |Студент саны|Қамтылу | | |Құралдың атауы | | |пайызы,% | |1 |Наумов Г.В. Краткая история | | | | | |биогеографии.-М.:Наука,1969.-200 | | | | | |с.:ил. | | | | |2 |Сағындыков.Ж. Өсімдіктер | | | | | |географиясы Алматы 2001ж | | | | |3 |Мұхитдинов.Б.Геоботаника Алматы | | | | | |Қазақ Ұлттық Университеті 2001ж | | | | |4 |Биогеография с основами | | | | | |экологии: Учебник для | | | | | |вузов/А.Г. Воронов, | | | | | |Н.Н.Дроздов,Д.А.Криволуцкий,Е.Г.Мял| | | | | |о.-5-е изд.,перераб.и | | | | | |доп.-М.:Академкнига,2003.-408 с.: | | | | | |ил. | | | | | | | | | | |5 |Байтенов М.С. Флора | | | | | |Казахстана.-Алматы:Гылым. | | | | | |Т.1:Иллюстрированный определитель | | | | | |семейств и родов.-1999.-400с.:ил. | | | | |6 |Млекопитающие | | | | | |Казахстана.Алма-ата,1969-1985. | | | | |7 |.Н.А.Бобринский, Б.С.Матвеев | | | | | |Зоология курсы, Қазақ мемлекет | | | | | |баспасы,1953ж | | | | Қосымша әдебиеттер: 1. Макулбеков Н.М. Эоценовая флора Северного Казахстана.-Алматы Наука,1972.-180с.:ил. 2. Байтенов М.С. Флора Казахстана.-Алматы:Гылым. Т.1:Иллюстрированный определитель семейств и родов.-1999.-400с.:ил. 3. Винтерголлер Б.А. Реликты вокруг нас.-Алматы:Кайнар,1984.-88 с.:ил. 4. Семенова-Тян-Шанская А.М. Мир растений и люди.-Л.:Наука,1986 -174с.:ил. 5. Киселев В.Н. Основы экологии:Учеб.пособие для вузов.-2-е изд , перераб. и доп.- Мн. : Унiверсiтэцкае, 2000. 6. Миркин Б.М. и др. Современная наука о растительности:Учебник для вузов /Б.М.Миркин,Л.Г.Наумова, А.И.Соломещ.- М.:Логос,2001 7. Миркин Б.М. и др. Высшие растения: Краткий курс систематики с основами науки о растительности: Учебник для вузов /Б.М.Миркин, Л.Г Наумова, А. А. Мулдашев.- М. : Логос, 2001.- 264 с.:ил. 8. Жизнь растений: В 6- ти т./Гл.ред.А.А.Федоров;Под ред.Н.А. Красильникова,А.А.Уранова.-М.:Просвещение. Т.1:Введение.Бактерии и актиномицеты.-1974.- 487 с.:ил. 9. Экологическое образование, биологические и химические исследования в Среднем Прииртышье: Сборник научных трудов/З.И.Обухова,А.М.Жумурбаева,Б.А.Тулеубаев и др.- Павлодар,1997. 10. Быков Б. А. Очерки истории растительного мира Казахстана и Средней Азии.- Алматы:Наука,1979. 11. Шварцман С. Р. Материалы к истории микрофлоры Казахстана.- Алматы:АН КазССР,1962. 12. Павлов Н. В. Ботаническая география зарубежных стран:Учеб. пособие для ун-тов.- М.:Высш.школа. 13. Красная книга. Дикорастущие виды флоры СССР,нуждающиеся в охране/Под ред.А.Л.Тахтаджяна.-Л.:Наука,1975.-204 с.:ил. 14. Верзилин Н.М. Растения в жизни человека.-2-е изд.,испр.и доп -Л.:Детлит,1954.-190 с.:ил. 15. Киселев В.Н. Основы экологии:Учеб.пособие для вузов.-Мн.:Выш школа, 2002.-383 с.- (Высшее образование)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz