Файл қосу
Элективті курс
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ ФИЗИКА – МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ КАФЕДРАСЫ | | | | |Бекітемін | | |Физика –математика факультетінің | | |деканы, ф.-м.ғ. д. | | |_________Берикханова Г.Е. | | |«___» _______2012 | 5В010900 «Математика» мамандығы бойынша оқитын 4 курс студенттеріне арналған «12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері» ПӘНІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ (SYLLABUS) Семей – 2012 Құрастырған: А.С. Ахметқалиева Кафедра отырысында бекітілді: хаттама №___ « ____» ___________ 2012 ж. Кафедра меңгерушісі: ____________________ О.М. Жолымбаев Факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланды: хаттама № ___«____» ____________ 2012 ж. Төрайымы: ______________________ К.А. Батырова 1. SYLLABUS – ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ 1.1. Оқытушы туралы мәлімет: Ахметқалиева Альмира Серикканкызы, математика және МОӘ кафедрасының магистры. Оқытушылармен байланыс: СМПИ, №3 оқу кешені, №310 дәрісхана. 1.2. Пән туралы мәлімет: Профильдік және интелектуалды мектептерде математиканы оқытудың ерекшеліктері Кредит саны – 2. Өтетін орны - №3 оқу кешені. Физика-математика факультетінің 5В010900 мамандығына арналған оқу жоспарынан алынған көшірме. |курс |семест|кредит|дәріс | | |р | |сағ | |1.Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім |0,5 | | | |беруді іске асырудың шарты ретінде | | | | |2.Мектепте вариативті білім беру мазмұнын |0,5 | |1 | |құрудың дидактикалық шарты | | | | |3. Білім беру мазмұнының дифференциациясы. |0,5 | | | |КР-да жалпыға ортақ орта білім беру реформасы | | | | |4. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік |0,5 | | | |оқытуды ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі | | | | |5. Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті |0,5 | |1 | |профильдеуде қоғамдық сұраныс | | | | |6. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі. |0,5 | | | |Профильдік оқытудың отандық тәжірибесі. | | | | |7. Профильдің профилизациясы мен |0,5 | | | |структурасының мүмкін бағыттары | | | | |8. Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін |0,5 | | | |формалары | | | | |9. Негізгі мектепте профиль алды дайындығы |0,5 | | | |10. Бастапқы және орта білім беру жүйесінде |0,5 | | | |профильдік білімдік саясат | | | | |11. Профильдік деңгей үшін алгебра және анализ| | |1 | |бастамалары курсының мазмұнын оқыту | | | | |ерекшеліктері. Элективті курс мазмұны: | | | | |А) Математикалық тіл және логика |1 |1 |1 | |Б) Сандық ұғымды жалпылау |1 |1 |1 | |В) Комбинаторика элементтері, статистика. |1 |2 |1 | |Ықтималдық. | | | | |Г) Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды |1 |1 |1 | |есептер. | | | | |Д) Тригонометрия элементтері |1 |2 |1 | |Е) Функция. Негізгі элементар функциялардың |1 |1 |1 | |қасиеттері | | | | |Ё) Сандық қатар |1 |1 |1 | |Ж) Туынды. Түрлендіру, интеграл |1 |2 |1 | |12. Профильдік деңгей үшін геометрия курсының | | |1 | |мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс | | | | |А)Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және |0,5 |1 |1 | |олардың қасиеттері | | | | |Б)Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және |0,5 |1 |1 | |олардың қасиеттері | | | | |В) Геометриялық шамаларды өлшеу |0,5 |1 |1 | |Г) Векторлар және координаттар |0,5 |1 | | |Барлығы |15 |15 |15 | 2.2. ДӘРІС САБАҚТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ №1 дәріс Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім беруді іске асырудың шарты ретінде. Мектепте вариативті білім беру мазмұнын құрудың дидактикалық шарты Әдебиет: [1], [2], [3] №2 дәріс Білім беру мазмұнының дифференциациясы. КР-да жалпыға ортақ орта білім беру реформасы. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі Әдебиет: [1], [2] №3 дәріс Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті профильдеуде қоғамдық сұраныс. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі. Профильдік оқытудың отандық тәжірибесі. Әдебиет: [1], [2], [3] №4 дәріс Профильдің профилизациясы мен структурасының мүмкін бағыттары. Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін формалары. Әдебиет: [1], [2],[3] №5 дәріс Негізгі мектепте профиль алды дайындығы. Бастапқы және орта білім беру жүйесінде профильдік білімдік саясат Әдебиет: [1], [3],[5] №6 дәріс Математикалық тіл және логика. Әдебиет: [11], [12] №7 дәріс Сандық ұғымды жалпылау Әдебиет: [11], [12] №8 дәріс Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық. Әдебиет: [11], [12] №9 дәріс Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер. Әдебиет: [11], [12] №10 дәріс Тригонометрия элементтері Әдебиет: [11], [12] №11 дәріс Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері Әдебиет: [11], [12] №12 дәріс Сандық қатар Әдебиет: [11], [12] №13 дәріс Туынды. Түрлендіру, интеграл Әдебиет: [11], [12] №14 дәріс Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері. Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері Әдебиет: [4] №15 дәріс Геометриялық шамаларды өлшеу. Векторлар және координаттар Әдебиет: [4] 2.3. ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЫ №1 сабақ «Математикалық тіл және логика» элективті курс жоспарын дайындау №2 сабақ «Сандық ұғымды жалпылау» элективті курс жоспарын дайындау №3-4 сабақ «Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық.Функция ұғымы» элективті курс жоспарын дайындау. №5 сабақ «Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер.» элективті курс жоспарын дайындау. №6-7 сабақ «Тригонометрия элементтері» элективті курс жоспарын дайындау №8 сабақ «Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері» элективті курс жоспарын дайындау №9 сабақ «Сандық қатар» элективті курс жоспарын дайындау №10-11 сабақ «Туынды. Түрлендіру, интеграл» элективті курс жоспарын дайындау №12 сабақ «Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері» элективті курс жоспарын дайындау №13 сабақ «Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері» элективті курс жоспарын дайындау №14 сабақ «Геометриялық шамаларды өлшеу» элективті курс жоспарын дайындау №15 сабақ «Векторлар және координаттар» элективті курс жоспарын дайындау СОӨЖ ОРЫНДАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРУ КЕСТЕСІ |№ |Тақырып |Тапсырманың мақсаты |Әдебиет |Балл |Орындау |Бақылау | | | |мен мазмұны |№, беті |саны |уақыты |формасы | |1 |Алғашқы |Силлабуспен таныстыру,|[3] |4 |1-апта |Жазбаша | | |кеңес. |СӨЖО, СӨЖ орындау | | | | | | |Мектепте |және тапсыру | | | | | | |вариативті |кестесімен таныстыру. | | | | | | |білім беру | | | | | | | |мазмұнын | | | | | | | |құрудың | | | | | | | |дидактикалық | | | | | | | |шарты | | | | | | |2 |Профильдік |Профильдік оқытудың |[1],[2] |4 |2-апта |Жазбаша | | |оқытудың |мақсаты. Мектепті | | | | | | |мақсаты. |профильдеуде қоғамдық | | | | | | | |сұраныс | | | | | |3 |Профильдік |Профильдік деңгей үшін|[1],[2] |4 |3-апта |Жазбаша | | |деңгей үшін |алгебра және анализ | | | | | | |алгебра және |бастамалары курсының | | | | | | |анализ |мазмұнын оқыту | | | | | | |бастамалары |ерекшеліктері. | | | | | | |курсының | | | | | | | |мазмұнын оқыту| | | | | | | |ерекшеліктері.| | | | | | | 4 |Математикалық |Математикалық тіл және|[6], [8] |4 |4-апта | Жазбаша | | |тіл және |логика | | | | | | |логика | | | | | | |5 |Сандық ұғымды |Сандық ұғымды жалпылау|[11], [12] |4 |5-апта |Жазбаша | | |жалпылау | | | | | | |6 |Комбинаторика |Комбинаторика |[11], [12] |4 |6-апта |Жазбаша | | |элементтері, |элементтері, | | | | | | |статистика. |статистика. | | | | | | |Ықтималдық. |Ықтималдық. | | | | | |7 |Көпмүшелі |Көпмүшелі теңдеу. |[11], [12] |4 |7-апта |Жазбаша | | |теңдеу. |Теңсіздік. Мазмұнды | | | | | | |Теңсіздік. |есептер. | | | | | | |Мазмұнды | | | | | | | |есептер. | | | | | | | 8 |Тригонометрия |Тригонометрия |[11], [12] |4 |8-апта |Жазбаша | | |элементтері |элементтері | | | | | |9 |Функция. |Функция. Негізгі |[11], [12] |4 |9-апта |Жазбаша | | |Негізгі |элементар | | | | | | |элементар |функциялардың | | | | | | |функциялардың |қасиеттері | | | | | | |қасиеттері | | | | | | |10 |Сандық қатар |Сандық қатар |[11], [12] | |10-апта |Жазбаша | | 11|Туынды. |Туынды. Түрлендіру, |[11], [12] |4 |11-апта |Жазбаша | | |Түрлендіру, |интеграл | | | | | | |интеграл | | | | | | |12 |Профильдік |Профильдік деңгей үшін|[15] |4 |12-апта |Жазбаша | | |деңгей үшін |геометрия курсының | | | | | | |геометрия |мазмұнын оқыту | | | | | | |курсының |ерекшеліктері. | | | | | | |мазмұнын оқыту| | | | | | | |ерекшеліктері.| | | | | | |13 |Жазықтықтағы |Жазықтықтағы |[11], [12] |4 |13-апта |Жазбаша | | |геометриялық |геометриялық фигуралар| | | | | | |фигуралар және|және олардың | | | | | | |олардың |қасиеттері | | | | | | |қасиеттері | | | | | | |14 |Кеңістіктегі |Кеңістіктегі |[11], [12] |4 |14-апта |Жазбаша | | |геометриялық |геометриялық фигуралар| | | | | | |фигуралар және|және олардың | | | | | | |олардың |қасиеттері | | | | | | |қасиеттері | | | | | | |15 |Геометриялық |Геометриялық шамаларды|[11], [12] |4 |15-апта |Жазбаша | | |шамаларды |өлшеу | | | | | | |өлшеу | | | | | | НЕГІЗГІ ОҚУ ӘДЕБИЕТТЕРІ 1. «Профильдік білім беру моделін құру» Л. Барышева //Мектеп директоры, №6, 2007 2. Р.В. Бессонов, О.П. Околелов «Профильдік мектепте оқытудың спецификасы: мазмұн және процесс». // Педагогика, №7, 2006 3. М.Ж. Жадрина «Профильдік оқыту мектепте вариативті білім беруді іске асыру шарты ретінде. Тәжірибе және проблемалар» // Образовательная политика, №3, 2005 4. А.Ж. Жафяров «Геометриядан элективті курс» //Сибирское университетское издательство, 2005 5. А. Каспаржак «Профильдік оқытудың моделі»// Мектеп директоры, №5, 2006 6. Орта мектептің жоғарғы сыныптарында геометрияны оқту әдістемесі. Под ред. А.И. Фетисова, М.: «Просвещение», 1967-8 7. С.Д.Муканова «Мектептің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды ұйымдастырудың заңды-нормативтік негізі» //Образовательное политика, №4, 2005 8. М.А. Петрова « Белгілі есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері» //Математика в школе, №8, 2004 9. Сборник конкурсных задач для поступающих во ВУЗы. под ред. М.И. Сканави. М. ОНИКС, 2007-5 10. «Современные проблемы методики преподавания математики». М, Просвещение, 1985. Г.М. Богуславская, И.Н. Семенова, И.Б. Юдина «К вопросу о межпредметных связях между геометрией и физикой»-5 11. Алгебра, геметрия, математикалық анализ, сандар теориясы бойынша педагогикалық институттарға арналған әртүрлі авторлардың оқулықтары 12. Әртүрлі авторлардың мектеп математикасы оқулықтары 13. Л.О. Филатова «Развити преемственности школьного и вузовского образования» 14. О.В. Черепанова «Приоритеты деятельности СК ИПК и ППК в условиях реализации профильного обучения» Білімді бағалау туралы ақпарат: 2.6. Студенттің сабақтағы іс-әрекетін рейтингтік бағалау: | | |Студенттің| |№ |Көрсеткіштер |балл | | | |жүйесінде | | | |рейтингі | |1 |Сабақта оқу іс-әрекетіне қатыспауы |0 | |2 |Сабақтағы оқу іс-әрекетіне эпизодтық түрде қатысуы |1 | |3 |Студенттің оқу іс-әрекетін ұйымдастыруы мен мазмұнының |2 | | |түзетуді қажет етуі | | |4 |Оқу іс-әрекетіне белсенді түрде қатысты: Студенттің жауаптары |3 | | |әдістемелік және теориялық негіздемемен, білімін нақты | | | |жағдайларда қолдана білуімен ерекшеленеді. | | Білімді бағалау шкаласы: |Дәстүрлік жүйедегі |Әріптік эквивалент |Балл |Процент | |бағалау | | | | |Өте жақсы |A |4 |95 – 100 | | |A- |3.67 |90 – 94 | |Жақсы |B+ |3.33 |85 – 89 | | |B |3.0 |80 – 84 | | |B- |2.67 |75 – 79 | |Қанағаттанарлық |C+ |2.33 |70 – 74 | | |C |2.0 |65 – 69 | | |C- |1.67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1.0 |50 – 54 | |Қанағаттанарлықсыз |F |0.00 |0 - 49 | 2.7. Курстың саясаты мен процедурасы (балдарды шегеру): |Сабаққа кешігу |-0.5 | |Сабақты босату |-1 | |Жұмысын уақытынан кеш көрсету |-1 | |Сабақ уақытында тәртіп бұзу |-1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz