Файл қосу
Элективті курс
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ
ФИЗИКА – МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ КАФЕДРАСЫ
| | |
| |Бекітемін |
| |Физика –математика факультетінің |
| |деканы, ф.-м.ғ. д. |
| |_________Берикханова Г.Е. |
| |«___» _______2012 |
5В010900 «Математика» мамандығы бойынша оқитын 4 курс студенттеріне
арналған «12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері»
ПӘНІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ (SYLLABUS)
Семей – 2012
Құрастырған: А.С. Ахметқалиева
Кафедра отырысында бекітілді:
хаттама №___ « ____» ___________ 2012 ж.
Кафедра меңгерушісі: ____________________ О.М. Жолымбаев
Факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланды:
хаттама № ___«____» ____________ 2012 ж.
Төрайымы: ______________________ К.А. Батырова
1. SYLLABUS – ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
1.1. Оқытушы туралы мәлімет:
Ахметқалиева Альмира Серикканкызы, математика және МОӘ кафедрасының
магистры.
Оқытушылармен байланыс: СМПИ, №3 оқу кешені, №310 дәрісхана.
1.2. Пән туралы мәлімет:
Профильдік және интелектуалды мектептерде математиканы оқытудың
ерекшеліктері
Кредит саны – 2.
Өтетін орны - №3 оқу кешені.
Физика-математика факультетінің 5В010900 мамандығына арналған оқу
жоспарынан алынған көшірме.
|курс |семест|кредит|дәріс |
| |р | |сағ |
|1.Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім |0,5 | | |
|беруді іске асырудың шарты ретінде | | | |
|2.Мектепте вариативті білім беру мазмұнын |0,5 | |1 |
|құрудың дидактикалық шарты | | | |
|3. Білім беру мазмұнының дифференциациясы. |0,5 | | |
|КР-да жалпыға ортақ орта білім беру реформасы | | | |
|4. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік |0,5 | | |
|оқытуды ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі | | | |
|5. Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті |0,5 | |1 |
|профильдеуде қоғамдық сұраныс | | | |
|6. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі. |0,5 | | |
|Профильдік оқытудың отандық тәжірибесі. | | | |
|7. Профильдің профилизациясы мен |0,5 | | |
|структурасының мүмкін бағыттары | | | |
|8. Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін |0,5 | | |
|формалары | | | |
|9. Негізгі мектепте профиль алды дайындығы |0,5 | | |
|10. Бастапқы және орта білім беру жүйесінде |0,5 | | |
|профильдік білімдік саясат | | | |
|11. Профильдік деңгей үшін алгебра және анализ| | |1 |
|бастамалары курсының мазмұнын оқыту | | | |
|ерекшеліктері. Элективті курс мазмұны: | | | |
|А) Математикалық тіл және логика |1 |1 |1 |
|Б) Сандық ұғымды жалпылау |1 |1 |1 |
|В) Комбинаторика элементтері, статистика. |1 |2 |1 |
|Ықтималдық. | | | |
|Г) Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды |1 |1 |1 |
|есептер. | | | |
|Д) Тригонометрия элементтері |1 |2 |1 |
|Е) Функция. Негізгі элементар функциялардың |1 |1 |1 |
|қасиеттері | | | |
|Ё) Сандық қатар |1 |1 |1 |
|Ж) Туынды. Түрлендіру, интеграл |1 |2 |1 |
|12. Профильдік деңгей үшін геометрия курсының | | |1 |
|мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс | | | |
|А)Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және |0,5 |1 |1 |
|олардың қасиеттері | | | |
|Б)Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және |0,5 |1 |1 |
|олардың қасиеттері | | | |
|В) Геометриялық шамаларды өлшеу |0,5 |1 |1 |
|Г) Векторлар және координаттар |0,5 |1 | |
|Барлығы |15 |15 |15 |
2.2. ДӘРІС САБАҚТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
№1 дәріс Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім беруді іске асырудың
шарты ретінде. Мектепте вариативті білім беру мазмұнын құрудың дидактикалық
шарты
Әдебиет: [1], [2], [3]
№2 дәріс Білім беру мазмұнының дифференциациясы. КР-да жалпыға ортақ орта
білім беру реформасы. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды
ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі
Әдебиет: [1], [2]
№3 дәріс Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті профильдеуде қоғамдық
сұраныс. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі. Профильдік оқытудың
отандық тәжірибесі.
Әдебиет: [1], [2], [3]
№4 дәріс Профильдің профилизациясы мен структурасының мүмкін бағыттары.
Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін формалары.
Әдебиет: [1], [2],[3]
№5 дәріс Негізгі мектепте профиль алды дайындығы. Бастапқы және орта білім
беру жүйесінде профильдік білімдік саясат
Әдебиет: [1], [3],[5]
№6 дәріс Математикалық тіл және логика.
Әдебиет: [11], [12]
№7 дәріс Сандық ұғымды жалпылау
Әдебиет: [11], [12]
№8 дәріс Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық.
Әдебиет: [11], [12]
№9 дәріс Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер.
Әдебиет: [11], [12]
№10 дәріс Тригонометрия элементтері
Әдебиет: [11], [12]
№11 дәріс Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері
Әдебиет: [11], [12]
№12 дәріс Сандық қатар
Әдебиет: [11], [12]
№13 дәріс Туынды. Түрлендіру, интеграл
Әдебиет: [11], [12]
№14 дәріс Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері.
Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Әдебиет: [4]
№15 дәріс Геометриялық шамаларды өлшеу. Векторлар және координаттар
Әдебиет: [4]
2.3. ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЫ
№1 сабақ «Математикалық тіл және логика» элективті курс жоспарын дайындау
№2 сабақ «Сандық ұғымды жалпылау» элективті курс жоспарын дайындау
№3-4 сабақ «Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық.Функция
ұғымы» элективті курс жоспарын дайындау.
№5 сабақ «Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер.» элективті курс
жоспарын дайындау.
№6-7 сабақ «Тригонометрия элементтері» элективті курс жоспарын дайындау
№8 сабақ «Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері» элективті
курс жоспарын дайындау
№9 сабақ «Сандық қатар» элективті курс жоспарын дайындау
№10-11 сабақ «Туынды. Түрлендіру, интеграл» элективті курс жоспарын
дайындау
№12 сабақ «Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері»
элективті курс жоспарын дайындау
№13 сабақ «Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері»
элективті курс жоспарын дайындау
№14 сабақ «Геометриялық шамаларды өлшеу» элективті курс жоспарын дайындау
№15 сабақ «Векторлар және координаттар» элективті курс жоспарын дайындау
СОӨЖ ОРЫНДАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРУ КЕСТЕСІ
|№ |Тақырып |Тапсырманың мақсаты |Әдебиет |Балл |Орындау |Бақылау |
| | |мен мазмұны |№, беті |саны |уақыты |формасы |
|1 |Алғашқы |Силлабуспен таныстыру,|[3] |4 |1-апта |Жазбаша |
| |кеңес. |СӨЖО, СӨЖ орындау | | | | |
| |Мектепте |және тапсыру | | | | |
| |вариативті |кестесімен таныстыру. | | | | |
| |білім беру | | | | | |
| |мазмұнын | | | | | |
| |құрудың | | | | | |
| |дидактикалық | | | | | |
| |шарты | | | | | |
|2 |Профильдік |Профильдік оқытудың |[1],[2] |4 |2-апта |Жазбаша |
| |оқытудың |мақсаты. Мектепті | | | | |
| |мақсаты. |профильдеуде қоғамдық | | | | |
| | |сұраныс | | | | |
|3 |Профильдік |Профильдік деңгей үшін|[1],[2] |4 |3-апта |Жазбаша |
| |деңгей үшін |алгебра және анализ | | | | |
| |алгебра және |бастамалары курсының | | | | |
| |анализ |мазмұнын оқыту | | | | |
| |бастамалары |ерекшеліктері. | | | | |
| |курсының | | | | | |
| |мазмұнын оқыту| | | | | |
| |ерекшеліктері.| | | | | |
| 4 |Математикалық |Математикалық тіл және|[6], [8] |4 |4-апта | Жазбаша |
| |тіл және |логика | | | | |
| |логика | | | | | |
|5 |Сандық ұғымды |Сандық ұғымды жалпылау|[11], [12] |4 |5-апта |Жазбаша |
| |жалпылау | | | | | |
|6 |Комбинаторика |Комбинаторика |[11], [12] |4 |6-апта |Жазбаша |
| |элементтері, |элементтері, | | | | |
| |статистика. |статистика. | | | | |
| |Ықтималдық. |Ықтималдық. | | | | |
|7 |Көпмүшелі |Көпмүшелі теңдеу. |[11], [12] |4 |7-апта |Жазбаша |
| |теңдеу. |Теңсіздік. Мазмұнды | | | | |
| |Теңсіздік. |есептер. | | | | |
| |Мазмұнды | | | | | |
| |есептер. | | | | | |
| 8 |Тригонометрия |Тригонометрия |[11], [12] |4 |8-апта |Жазбаша |
| |элементтері |элементтері | | | | |
|9 |Функция. |Функция. Негізгі |[11], [12] |4 |9-апта |Жазбаша |
| |Негізгі |элементар | | | | |
| |элементар |функциялардың | | | | |
| |функциялардың |қасиеттері | | | | |
| |қасиеттері | | | | | |
|10 |Сандық қатар |Сандық қатар |[11], [12] | |10-апта |Жазбаша |
| 11|Туынды. |Туынды. Түрлендіру, |[11], [12] |4 |11-апта |Жазбаша |
| |Түрлендіру, |интеграл | | | | |
| |интеграл | | | | | |
|12 |Профильдік |Профильдік деңгей үшін|[15] |4 |12-апта |Жазбаша |
| |деңгей үшін |геометрия курсының | | | | |
| |геометрия |мазмұнын оқыту | | | | |
| |курсының |ерекшеліктері. | | | | |
| |мазмұнын оқыту| | | | | |
| |ерекшеліктері.| | | | | |
|13 |Жазықтықтағы |Жазықтықтағы |[11], [12] |4 |13-апта |Жазбаша |
| |геометриялық |геометриялық фигуралар| | | | |
| |фигуралар және|және олардың | | | | |
| |олардың |қасиеттері | | | | |
| |қасиеттері | | | | | |
|14 |Кеңістіктегі |Кеңістіктегі |[11], [12] |4 |14-апта |Жазбаша |
| |геометриялық |геометриялық фигуралар| | | | |
| |фигуралар және|және олардың | | | | |
| |олардың |қасиеттері | | | | |
| |қасиеттері | | | | | |
|15 |Геометриялық |Геометриялық шамаларды|[11], [12] |4 |15-апта |Жазбаша |
| |шамаларды |өлшеу | | | | |
| |өлшеу | | | | | |
НЕГІЗГІ ОҚУ ӘДЕБИЕТТЕРІ
1. «Профильдік білім беру моделін құру» Л. Барышева //Мектеп директоры, №6,
2007
2. Р.В. Бессонов, О.П. Околелов «Профильдік мектепте оқытудың спецификасы:
мазмұн және процесс». // Педагогика, №7, 2006
3. М.Ж. Жадрина «Профильдік оқыту мектепте вариативті білім беруді іске
асыру шарты ретінде. Тәжірибе және проблемалар» // Образовательная
политика, №3, 2005
4. А.Ж. Жафяров «Геометриядан элективті курс» //Сибирское университетское
издательство, 2005
5. А. Каспаржак «Профильдік оқытудың моделі»// Мектеп директоры, №5, 2006
6. Орта мектептің жоғарғы сыныптарында геометрияны оқту әдістемесі. Под
ред. А.И. Фетисова, М.: «Просвещение», 1967-8
7. С.Д.Муканова «Мектептің жоғарғы сатысында профильдік оқытуды
ұйымдастырудың заңды-нормативтік негізі» //Образовательное политика, №4,
2005
8. М.А. Петрова « Белгілі есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері» //Математика
в школе, №8, 2004
9. Сборник конкурсных задач для поступающих во ВУЗы. под ред. М.И. Сканави.
М. ОНИКС, 2007-5
10. «Современные проблемы методики преподавания математики». М,
Просвещение, 1985. Г.М. Богуславская, И.Н. Семенова, И.Б. Юдина «К вопросу
о межпредметных связях между геометрией и физикой»-5
11. Алгебра, геметрия, математикалық анализ, сандар теориясы бойынша
педагогикалық институттарға арналған әртүрлі авторлардың оқулықтары
12. Әртүрлі авторлардың мектеп математикасы оқулықтары
13. Л.О. Филатова «Развити преемственности школьного и вузовского
образования»
14. О.В. Черепанова «Приоритеты деятельности СК ИПК и ППК в условиях
реализации профильного обучения»
Білімді бағалау туралы ақпарат:
2.6. Студенттің сабақтағы іс-әрекетін рейтингтік бағалау:
| | |Студенттің|
|№ |Көрсеткіштер |балл |
| | |жүйесінде |
| | |рейтингі |
|1 |Сабақта оқу іс-әрекетіне қатыспауы |0 |
|2 |Сабақтағы оқу іс-әрекетіне эпизодтық түрде қатысуы |1 |
|3 |Студенттің оқу іс-әрекетін ұйымдастыруы мен мазмұнының |2 |
| |түзетуді қажет етуі | |
|4 |Оқу іс-әрекетіне белсенді түрде қатысты: Студенттің жауаптары |3 |
| |әдістемелік және теориялық негіздемемен, білімін нақты | |
| |жағдайларда қолдана білуімен ерекшеленеді. | |
Білімді бағалау шкаласы:
|Дәстүрлік жүйедегі |Әріптік эквивалент |Балл |Процент |
|бағалау | | | |
|Өте жақсы |A |4 |95 – 100 |
| |A- |3.67 |90 – 94 |
|Жақсы |B+ |3.33 |85 – 89 |
| |B |3.0 |80 – 84 |
| |B- |2.67 |75 – 79 |
|Қанағаттанарлық |C+ |2.33 |70 – 74 |
| |C |2.0 |65 – 69 |
| |C- |1.67 |60 – 64 |
| |D+ |1.33 |55 – 59 |
| |D |1.0 |50 – 54 |
|Қанағаттанарлықсыз |F |0.00 |0 - 49 |
2.7. Курстың саясаты мен процедурасы (балдарды шегеру):
|Сабаққа кешігу |-0.5 |
|Сабақты босату |-1 |
|Жұмысын уақытынан кеш көрсету |-1 |
|Сабақ уақытында тәртіп бұзу |-1 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz