Файл қосу

Элективті курс



           ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ  ЖӘНЕ  ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ
                СЕМЕЙ  МЕМЛЕКЕТТІК  ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ИНСТИТУТЫ
                       ФИЗИКА – МАТЕМАТИКА  ФАКУЛЬТЕТІ
           МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ КАФЕДРАСЫ

|                                        |                                        |
|                                        |Бекітемін                               |
|                                        |Физика –математика факультетінің        |
|                                        |деканы, ф.-м.ғ. д.                      |
|                                        |_________Берикханова Г.Е.               |
|                                        |«___» _______2012                       |









     5В010900 «Математика» мамандығы бойынша оқитын 4 курс студенттеріне
       арналған «12 жылдық мектепте математиканы оқыту ерекшеліктері»
                     ПӘНІНІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ (SYLLABUS)




















                                Семей – 2012


Құрастырған:                                     А.С. Ахметқалиева

Кафедра отырысында бекітілді:
хаттама №___ « ____» ___________ 2012  ж.

Кафедра меңгерушісі:  ____________________   О.М. Жолымбаев


Факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланды:
 хаттама № ___«____» ____________ 2012  ж.

Төрайымы: ______________________      К.А. Батырова































1. SYLLABUS – ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ

1.1. Оқытушы туралы мәлімет:
Ахметқалиева  Альмира  Серикканкызы,  математика   және   МОӘ   кафедрасының
магистры.
Оқытушылармен байланыс: СМПИ, №3 оқу кешені, №310 дәрісхана.
1.2. Пән туралы мәлімет:
Профильдік   және   интелектуалды    мектептерде    математиканы    оқытудың
ерекшеліктері
Кредит саны – 2.
Өтетін орны - №3 оқу кешені.
Физика-математика   факультетінің   5В010900   мамандығына   арналған    оқу
жоспарынан алынған көшірме.

|курс                                          |семест|кредит|дәріс  |
|                                              |р     |      |сағ    |
|1.Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім |0,5   |      |       |
|беруді іске асырудың шарты ретінде            |      |      |       |
|2.Мектепте вариативті білім беру мазмұнын     |0,5   |      |1      |
|құрудың дидактикалық шарты                    |      |      |       |
|3. Білім беру мазмұнының дифференциациясы.    |0,5   |      |       |
|КР-да жалпыға ортақ орта білім беру реформасы |      |      |       |
|4. КР мектебінің жоғарғы сатысында профильдік |0,5   |      |       |
|оқытуды ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі |      |      |       |
|5. Профильдік оқытудың мақсаты. Мектепті      |0,5   |      |1      |
|профильдеуде қоғамдық сұраныс                 |      |      |       |
|6. Профильдік оқытудың шетелдік тәжірибесі.   |0,5   |      |       |
|Профильдік оқытудың отандық тәжірибесі.       |      |      |       |
|7. Профильдің профилизациясы мен              |0,5   |      |       |
|структурасының мүмкін бағыттары               |      |      |       |
|8. Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін   |0,5   |      |       |
|формалары                                     |      |      |       |
|9. Негізгі мектепте профиль алды дайындығы    |0,5   |      |       |
|10. Бастапқы және орта білім беру жүйесінде   |0,5   |      |       |
|профильдік білімдік саясат                    |      |      |       |
|11. Профильдік деңгей үшін алгебра және анализ|      |      |1      |
|бастамалары курсының мазмұнын оқыту           |      |      |       |
|ерекшеліктері. Элективті курс мазмұны:        |      |      |       |
|А) Математикалық тіл және логика              |1     |1     |1      |
|Б) Сандық ұғымды жалпылау                     |1     |1     |1      |
|В) Комбинаторика элементтері, статистика.     |1     |2     |1      |
|Ықтималдық.                                   |      |      |       |
|Г) Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды      |1     |1     |1      |
|есептер.                                      |      |      |       |
|Д) Тригонометрия элементтері                  |1     |2     |1      |
|Е) Функция. Негізгі элементар функциялардың   |1     |1     |1      |
|қасиеттері                                    |      |      |       |
|Ё) Сандық қатар                               |1     |1     |1      |
|Ж) Туынды. Түрлендіру, интеграл               |1     |2     |1      |
|12. Профильдік деңгей үшін геометрия курсының |      |      |1      |
|мазмұнын оқыту ерекшеліктері. Элективті курс  |      |      |       |
|А)Жазықтықтағы геометриялық фигуралар және    |0,5   |1     |1      |
|олардың қасиеттері                            |      |      |       |
|Б)Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және    |0,5   |1     |1      |
|олардың қасиеттері                            |      |      |       |
|В) Геометриялық шамаларды өлшеу               |0,5   |1     |1      |
|Г) Векторлар және координаттар                |0,5   |1     |       |
|Барлығы                                       |15    |15    |15     |


                       2.2. ДӘРІС САБАҚТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ

№1  дәріс Профильдік оқыту, мектепте вариативті білім беруді  іске  асырудың
шарты ретінде. Мектепте вариативті білім беру мазмұнын құрудың  дидактикалық
шарты
Әдебиет: [1], [2], [3]

№2 дәріс Білім беру мазмұнының дифференциациясы. КР-да  жалпыға  ортақ  орта
білім беру реформасы. КР мектебінің  жоғарғы  сатысында  профильдік  оқытуды
ұйымдастыруды заңды-нормативті негізі
Әдебиет: [1], [2]

№3  дәріс  Профильдік  оқытудың  мақсаты.  Мектепті  профильдеуде   қоғамдық
сұраныс.  Профильдік  оқытудың  шетелдік  тәжірибесі.  Профильдік   оқытудың
отандық тәжірибесі.
Әдебиет: [1], [2], [3]

№4 дәріс Профильдің  профилизациясы  мен  структурасының  мүмкін  бағыттары.
Профильдік оқытуды ұйымдастырудың мүмкін формалары.
Әдебиет: [1], [2],[3]

№5 дәріс Негізгі мектепте профиль алды дайындығы. Бастапқы және  орта  білім
беру жүйесінде профильдік білімдік саясат
Әдебиет: [1], [3],[5]

№6 дәріс Математикалық тіл және логика.
Әдебиет: [11], [12]

№7 дәріс Сандық ұғымды жалпылау
Әдебиет: [11], [12]

№8 дәріс Комбинаторика элементтері, статистика. Ықтималдық.
Әдебиет: [11], [12]

№9 дәріс Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік. Мазмұнды есептер.
Әдебиет: [11], [12]

№10 дәріс Тригонометрия элементтері
Әдебиет: [11], [12]

№11 дәріс Функция. Негізгі элементар функциялардың қасиеттері
Әдебиет: [11], [12]

№12 дәріс Сандық қатар
Әдебиет: [11], [12]

№13 дәріс Туынды. Түрлендіру, интеграл
Әдебиет: [11], [12]

№14  дәріс Жазықтықтағы  геометриялық  фигуралар  және  олардың  қасиеттері.
Кеңістіктегі геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Әдебиет: [4]

№15 дәріс Геометриялық шамаларды өлшеу. Векторлар және координаттар
Әдебиет: [4]

                    2.3. ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ЖОСПАРЫ

№1 сабақ «Математикалық тіл және логика» элективті курс жоспарын дайындау

№2 сабақ «Сандық ұғымды жалпылау» элективті курс жоспарын дайындау

№3-4  сабақ  «Комбинаторика  элементтері,   статистика.   Ықтималдық.Функция
ұғымы» элективті курс жоспарын дайындау.

№5 сабақ «Көпмүшелі теңдеу. Теңсіздік.  Мазмұнды  есептер.»  элективті  курс
жоспарын дайындау.

№6-7 сабақ «Тригонометрия элементтері» элективті курс жоспарын дайындау

№8 сабақ «Функция. Негізгі  элементар  функциялардың  қасиеттері»  элективті
курс жоспарын дайындау

№9 сабақ «Сандық қатар» элективті курс жоспарын дайындау

№10-11  сабақ  «Туынды.  Түрлендіру,  интеграл»  элективті   курс   жоспарын
дайындау

№12 сабақ «Жазықтықтағы  геометриялық  фигуралар  және  олардың  қасиеттері»
элективті курс жоспарын дайындау

№13 сабақ «Кеңістіктегі  геометриялық  фигуралар  және  олардың  қасиеттері»
элективті курс жоспарын дайындау

№14 сабақ «Геометриялық шамаларды өлшеу» элективті курс жоспарын дайындау

№15 сабақ «Векторлар және координаттар» элективті курс жоспарын дайындау



                      СОӨЖ ОРЫНДАУ ЖӘНЕ ТАПСЫРУ КЕСТЕСІ

|№  |Тақырып       |Тапсырманың мақсаты   |Әдебиет     |Балл  |Орындау  |Бақылау   |
|   |              |мен мазмұны           |№, беті     |саны  |уақыты   |формасы   |
|1  |Алғашқы       |Силлабуспен таныстыру,|[3]         |4     |1-апта   |Жазбаша   |
|   |кеңес.        |СӨЖО, СӨЖ  орындау    |            |      |         |          |
|   |Мектепте      |және тапсыру          |            |      |         |          |
|   |вариативті    |кестесімен таныстыру. |            |      |         |          |
|   |білім беру    |                      |            |      |         |          |
|   |мазмұнын      |                      |            |      |         |          |
|   |құрудың       |                      |            |      |         |          |
|   |дидактикалық  |                      |            |      |         |          |
|   |шарты         |                      |            |      |         |          |
|2  |Профильдік    |Профильдік оқытудың   |[1],[2]     |4     |2-апта   |Жазбаша   |
|   |оқытудың      |мақсаты. Мектепті     |            |      |         |          |
|   |мақсаты.      |профильдеуде қоғамдық |            |      |         |          |
|   |              |сұраныс               |            |      |         |          |
|3  |Профильдік    |Профильдік деңгей үшін|[1],[2]     |4     |3-апта   |Жазбаша   |
|   |деңгей үшін   |алгебра және анализ   |            |      |         |          |
|   |алгебра және  |бастамалары курсының  |            |      |         |          |
|   |анализ        |мазмұнын оқыту        |            |      |         |          |
|   |бастамалары   |ерекшеліктері.        |            |      |         |          |
|   |курсының      |                      |            |      |         |          |
|   |мазмұнын оқыту|                      |            |      |         |          |
|   |ерекшеліктері.|                      |            |      |         |          |
| 4 |Математикалық |Математикалық тіл және|[6], [8]    |4     |4-апта   | Жазбаша  |
|   |тіл және      |логика                |            |      |         |          |
|   |логика        |                      |            |      |         |          |
|5  |Сандық ұғымды |Сандық ұғымды жалпылау|[11], [12]  |4     |5-апта   |Жазбаша   |
|   |жалпылау      |                      |            |      |         |          |
|6  |Комбинаторика |Комбинаторика         |[11], [12]  |4     |6-апта   |Жазбаша   |
|   |элементтері,  |элементтері,          |            |      |         |          |
|   |статистика.   |статистика.           |            |      |         |          |
|   |Ықтималдық.   |Ықтималдық.           |            |      |         |          |
|7  |Көпмүшелі     |Көпмүшелі теңдеу.     |[11], [12]  |4     |7-апта   |Жазбаша   |
|   |теңдеу.       |Теңсіздік. Мазмұнды   |            |      |         |          |
|   |Теңсіздік.    |есептер.              |            |      |         |          |
|   |Мазмұнды      |                      |            |      |         |          |
|   |есептер.      |                      |            |      |         |          |
| 8 |Тригонометрия |Тригонометрия         |[11], [12]  |4     |8-апта   |Жазбаша   |
|   |элементтері   |элементтері           |            |      |         |          |
|9  |Функция.      |Функция. Негізгі      |[11], [12]  |4     |9-апта   |Жазбаша   |
|   |Негізгі       |элементар             |            |      |         |          |
|   |элементар     |функциялардың         |            |      |         |          |
|   |функциялардың |қасиеттері            |            |      |         |          |
|   |қасиеттері    |                      |            |      |         |          |
|10 |Сандық қатар  |Сандық қатар          |[11], [12]  |      |10-апта  |Жазбаша   |
| 11|Туынды.       |Туынды. Түрлендіру,   |[11], [12]  |4     |11-апта  |Жазбаша   |
|   |Түрлендіру,   |интеграл              |            |      |         |          |
|   |интеграл      |                      |            |      |         |          |
|12 |Профильдік    |Профильдік деңгей үшін|[15]        |4     |12-апта  |Жазбаша   |
|   |деңгей үшін   |геометрия курсының    |            |      |         |          |
|   |геометрия     |мазмұнын оқыту        |            |      |         |          |
|   |курсының      |ерекшеліктері.        |            |      |         |          |
|   |мазмұнын оқыту|                      |            |      |         |          |
|   |ерекшеліктері.|                      |            |      |         |          |
|13 |Жазықтықтағы  |Жазықтықтағы          |[11], [12]  |4     |13-апта  |Жазбаша   |
|   |геометриялық  |геометриялық фигуралар|            |      |         |          |
|   |фигуралар және|және олардың          |            |      |         |          |
|   |олардың       |қасиеттері            |            |      |         |          |
|   |қасиеттері    |                      |            |      |         |          |
|14 |Кеңістіктегі  |Кеңістіктегі          |[11], [12]  |4     |14-апта  |Жазбаша   |
|   |геометриялық  |геометриялық фигуралар|            |      |         |          |
|   |фигуралар және|және олардың          |            |      |         |          |
|   |олардың       |қасиеттері            |            |      |         |          |
|   |қасиеттері    |                      |            |      |         |          |
|15 |Геометриялық  |Геометриялық шамаларды|[11], [12]  |4     |15-апта  |Жазбаша   |
|   |шамаларды     |өлшеу                 |            |      |         |          |
|   |өлшеу         |                      |            |      |         |          |












                           НЕГІЗГІ ОҚУ ӘДЕБИЕТТЕРІ

1. «Профильдік білім беру моделін құру» Л. Барышева //Мектеп директоры,  №6,
2007
2. Р.В. Бессонов, О.П. Околелов «Профильдік мектепте  оқытудың  спецификасы:
мазмұн және процесс». // Педагогика, №7, 2006
3. М.Ж. Жадрина «Профильдік оқыту  мектепте  вариативті  білім  беруді  іске
асыру  шарты  ретінде.  Тәжірибе  және   проблемалар»   //   Образовательная
политика, №3, 2005
4. А.Ж. Жафяров «Геометриядан элективті  курс»  //Сибирское  университетское
издательство, 2005
5. А. Каспаржак «Профильдік оқытудың моделі»// Мектеп директоры, №5, 2006
 6. Орта мектептің жоғарғы сыныптарында  геометрияны  оқту  әдістемесі.  Под
ред. А.И. Фетисова, М.: «Просвещение», 1967-8
7.   С.Д.Муканова   «Мектептің   жоғарғы   сатысында   профильдік    оқытуды
ұйымдастырудың заңды-нормативтік  негізі»  //Образовательное  политика,  №4,
2005
8. М.А. Петрова « Белгілі есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері»  //Математика
в школе, №8, 2004
9. Сборник конкурсных задач для поступающих во ВУЗы. под ред. М.И.  Сканави.
М. ОНИКС, 2007-5
10.   «Современные   проблемы   методики   преподавания   математики».    М,
Просвещение, 1985. Г.М. Богуславская, И.Н. Семенова, И.Б. Юдина  «К  вопросу
о межпредметных связях между геометрией и физикой»-5
11.  Алгебра,  геметрия,  математикалық  анализ,  сандар  теориясы   бойынша
педагогикалық институттарға арналған әртүрлі авторлардың оқулықтары
12. Әртүрлі авторлардың мектеп математикасы оқулықтары
13.  Л.О.  Филатова  «Развити   преемственности   школьного   и   вузовского
образования»
14. О.В. Черепанова  «Приоритеты  деятельности  СК  ИПК  и  ППК  в  условиях
реализации профильного обучения»
                       Білімді бағалау туралы ақпарат:

   2.6. Студенттің сабақтағы іс-әрекетін рейтингтік бағалау:

|    |                                                              |Студенттің|
|№   |Көрсеткіштер                                                  |балл      |
|    |                                                              |жүйесінде |
|    |                                                              |рейтингі  |
|1   |Сабақта оқу іс-әрекетіне қатыспауы                            |0         |
|2   |Сабақтағы оқу іс-әрекетіне эпизодтық түрде қатысуы            |1         |
|3   |Студенттің оқу іс-әрекетін ұйымдастыруы мен мазмұнының        |2         |
|    |түзетуді қажет етуі                                           |          |
|4   |Оқу іс-әрекетіне белсенді түрде қатысты: Студенттің жауаптары |3         |
|    |әдістемелік және теориялық негіздемемен, білімін нақты        |          |
|    |жағдайларда қолдана білуімен  ерекшеленеді.                   |          |

                          Білімді бағалау шкаласы:

|Дәстүрлік жүйедегі   |Әріптік эквивалент   |Балл       |Процент     |
|бағалау              |                     |           |            |
|Өте жақсы            |A                    |4          |95 – 100    |
|                     |A-                   |3.67       |90 – 94     |
|Жақсы                |B+                   |3.33       |85 – 89     |
|                     |B                    |3.0        |80 – 84     |
|                     |B-                   |2.67       |75 – 79     |
|Қанағаттанарлық      |C+                   |2.33       |70 – 74     |
|                     |C                    |2.0        |65 – 69     |
|                     |C-                   |1.67       |60 – 64     |
|                     |D+                   |1.33       |55 – 59     |
|                     |D                    |1.0        |50 – 54     |
|Қанағаттанарлықсыз   |F                    |0.00       |0 - 49      |




  2.7. Курстың саясаты мен процедурасы (балдарды шегеру):

|Сабаққа кешігу                         |-0.5                                   |
|Сабақты босату                         |-1                                     |
|Жұмысын уақытынан кеш көрсету          |-1                                     |
|Сабақ уақытында тәртіп бұзу            |-1                                     |



















































































Пәндер