Файл қосу

ЕРЕКШЕ ҚОРҒАЛАТЫН ТАБИҒИ АУМАҚТАР



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                  |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                           |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК               |Е ПОӘК 042-14.4.05.           |
|                        |                   |1.20.23/02- 2013 ж.           |
|ПOӘК                    |«__»____ 20__ ж.   |                              |
|«Ерекше қорғалатын      |№ 2 басылым        |                              |
|табиғи аумақтар»        |                   |                              |
|пәннінің студенттерге   |                   |                              |
|арналған оқу жұмыс      |                   |                              |
|бағдарламасы            |                   |                              |





                     «ЕРЕКШЕ ҚОРҒАЛАТЫН ТАБИҒИ АУМАҚТАР»



                       ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


  5В073100– «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау»
                             мамандығына арналған



             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2012


                                  АЛҒЫ  СӨЗ


      1. ҚҰРАСТЫРҒАН
      Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім  атындағы
Семей мемлекеттік университетінің «Экология  және  қоршаған  ортаны  қоргау»
кафедрасының профессор м.а.
        Сарсембенова О.Ж.                             ____________  «  28
»   08      2013 ж.


2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің  «Экология
және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында
Хаттама №   1      «_04__» _09____ 2013ж.

Кафедра   меңгерушісі   _________                             доцент    м.а.
Қабышева Ж.К.

2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында
Хаттама №    1     «__18_» __09___ 2013ж.


АФ  ОӘБ   төрағасы       _________                             доцент   м.а.
Тлеубаева А.В.


3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама № 1 «_18__» ___09__ 2013ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы,
оқу – әдістемелік жұмысы бойынша проректор              профессор   Искакова
Г.К.



      4  №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға  кіргізілді.   Кешен  Қазақстан
республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім  стандарты  МЖБС  негізінде
жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат.










                                   Мазмұны


      |1 |Жалпы ережелер                                                       |   |
|2 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар                      |   |
|3 |Курс форматы және саясаты                                            |   |
|4 |Баға қоюдың саясаты                                                  |   |
|5 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу            |   |
|6 |ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны                                                |   |
|7 |«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәні бойынша оқу үрдісінің       |   |
|  |күнтізбелік кестесі                                                  |   |






























      1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер
Оқытушының аты-жөні – Сарсембенова Орынжамал Жунусбековна, техника
ғылымдарының кандидаты, доцент;
«Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасы
Байланыс ақпараты - № 5 оқу ғимараты, № 3 кабинет
Сабақ өткізетін аудиториялар № 3
Пәнің аталуы – «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар»
Кредит саны – 3




    1.2  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (кесте 1)


    Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме



    |Курс |Семестр  |Кредитер  |Дәріс |ПС    |ОСӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы  |Қорытынды   |
|     |         |          |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.) |(сағ.)|(сағ.)   |бақылау     |
|     |         |          |      |      |       |      |         |нысаны      |
| 3   |5        |3         |30    |15    |45     |45    |135      |емтихан     |




      1.3  «Ерекше қорғалатын  табиғи  аумақтар»  пәннің  мақсаты  мен  даму
сатылары.
«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәннің мақсаты мен даму сатылары.
«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар»  пәні  базалық  пәндер  циклына  жатады.
050731  “Тіршілік  әрекетінің  қауіпсіздігі  және  қоршаған  ортаны  қорғау”
мамандығын таңдау бойынша және студенттердің қоршаған ортаны  қорғау  туралы
білімдерін қалыптастыруды қарастырады.

      1.4 Пәннің мақсаты:  Берілген пәннің мақсаты ерекше қорғалатын  табиғи
аумақтарының  экожүйелерін  қорғау,  оларды  өсімдік  және  жануарлар  әлемі
мәселелерін меңгеру болып табылады.
Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар – ерекше құқықтық  қорғау  режимі  бар  не
мемлекеттік табиғи-қорық

    1.5 Пәннің негізгі міндеттері:
    «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәнін меңгеру тапсырмаларының маңызы
су және құрлық  экожүйелерін  қорғау  туралы  негізгі  мәліметтерді  меңгеру
болып  табылады  және  де  бұл  тапсырмалар  050731   “Тіршілік   әрекетінің
қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау” бакалавр мамандығы бойынша  оқитын
болашақ мамандардың білімі мен қабілетінің мемлекеттік стандарт  талаптарына
сәйкес келуінен шығады.
    1.6  Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек:
       Бұл пәнді  үйрену  негізінде  050731  мамандығы  бойынша  Мемлекеттік
жалпыға міндетті стандартқа сәйкес студенттер мыналарды білу тиіс:
      Студент білу керек:
      -ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды, олардың түрлерін.
      - экожүйелер функциясы мен құрылымының бұзылуын жою  бойынша,  негізгі
локальді,  регионалды  (аймақтық)  экологиялық  мәселелер  және   рационалды
өлшемдер.
      Студент жасай білу керек:
      -  табиғат  катоклизмалары  мен  антропогенді  әсерлермен  байланысты
        өтетін экологиялық процестерді анализдеу;
      - қоршаған ортаның жағдайын анализдеу және бақылау;
      - су және құрлық экожүйелерінің ластануы мен тозуын алдын ала ескерту
        қабілеттілігінің болуы.



      1.7  Курстың пререквизиттері:
      - Экология


      1.8 Курстың постреквизиттері:
   - Қоршаған ортаны қорғау
   - Радияциялық қауіпсіздігінің негіздері


    2 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР


    Пәнді оќуға арналған  әдістемелік  нұсќаулар  мен  танысып,  студенттер
пәнді толыќ  менгерулері  керек.  Әдістемелік  нұсќаны  ќарастыру  негізінде
пєнніњ кейбір бµлімдері студенттермен өздік жұмыс ретінде жүргізіледі.
Әдістемелік нұсќаулар ќұрамына:
        -  Пәнді  оќуда  ќажетті  жоспарлау,  уаќытты  ұйымдастыру  (орындау
          уаќыты)
        - оќу-әдістемелік кешенін ќолдану нұсќасы
        - әдебиеттер мен оќулыќтарды ќолдана білу
        - емтиханға даярлану үшін берілетін кенестер кіреді





      3  КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ





    Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 5 рет жүргізіледі, ОСӨЖ уақытын  қоса
есептегенде. Курс форматы - аралас.  Дәріс  сабақтарында  күрделі,  мәселелі
сұрақтарды қарастырады.  Мысалы дәрістер  құрылымы  мынадай  –  сабақ  мәнін
талқылау   немесе   блиц-сұрақ   (10(15   минут),   дәріс   (35(40   минут),
материалдарды  бекіту.   Сабақты   мұндай   құрылымда   жүргізу   студенттен
жүйелілікті, ұсынылған  әдебиеттермен  өздігінен  жұмыс  жасай  білуді  және
дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді.
      Лабораториялық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек  қарастыруды
қажет ететін мәселелерді шешуге арналған.
      Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің  дәріске  немесе  лабораториялық
сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген  өздік  жұмысын  орындау
кезінде  туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз.
      Сонымен қатар аптасына  бір рет, кафедрада бекітілген график  бойынша,
мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін.
      Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің
көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған  тапсырмалар
түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген.
    Пәнді  оқуға  берілген   барлық   кезеңде,   менің   сіздерге   қойатын
талаптарымның  барлығын  орныдайсыз   және   бір-бірімізді   түсінеміз   деп
ойлаймын.
      1. Дәріс, лабораториялық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті
жағдай.  Сабақтарға  кешікпей  келу  және  сабақ  үстінде  бір–бірлеріңізбен
сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр дәріске немесе лабораториялық  сабаққа
қатысқаны үшін +1  баллмен  бағаланады,  ал  дәрісті  немесе  лабораториялық
сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады.
      Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма  береді  және
ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз.
      Әр өтелмеген сабақ тағыда қосымша -2 баллмен бағаланады.
      2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол  сізді  курсты  толық
меңгеруден  босатпайды.  Егер  студент   сабақтарды   себепті   жағдайлармен
босатса, онда  ол  факультет  деканатынан  анықтама-рұқсат  алуға  міндетті.
Рұқсат алғанан кейін студент  сабаққа  қатыса  алады.  Босатқан  сабақтардың
тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және  көрсетілген  уақытта
оны  орындап  тапсыру  қажет.  Тапсырма  тиісті   бағамен   бағаланады,   ал
босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды.
      3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық  жұмыстарға  және  емтихандарға
белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ  өз  уақытында  және  шамаңыз
келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында  өткізуіңіз
керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және  уақытында  тапсыруларыңыз  керек.
Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге  жетуге  мүмкіндік
береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе  оқытушының  ескертуіне
құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және  ол  студентті
тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі.
      4. Аудиториялық сабақ уақытында  Сіздердің  ұялы  телефондарыңыз  өшіп
тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы  студентті  жауапқа  тартуға
құқығы бар.
      5. Сіздер студенттермен  және  оқытушыларыңызбен  ашық,  шыдамды  және
мейірімді болулары керек.
      6. Біреуден көшіріп алу  және  плагиат  (дайын  тапсырмаларды  қолдану
немесе  көшіріп  алу  және  басқа  студенттердің  көмегін  пайдалану)   үшін
Оқытушының    студентті    аудиториядан     шығарып     жіберуіне     немесе
қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар.
      7. Межелік  аттестация  қорытындысы,  студенттің  сабаққа  қатысуымен,
өзіндік  жұмысты  орындауымен,  сабақта  ауызша  және   жазбаша   жауаптарға
байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады.
      8.  Қорытынды  аттестация  (емтихан)  компьютерлік   тестілеу   арқылы
өткізіледі. Әрбір тесттік тапсырманың бес жауабы болады, оның біреуі  дұрыс.
Тесттік тапсырмалар пәннің жұмысшы бағдарламасына қатал сәйкес  келеді  және
барлық  тақырыптарды  қамтиды.  Емтиханға  дайындалу  үшін  ПОӘК-де  тесттік
тапсырмалардың мысалдары келтірілген.





      4 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ


      Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады:
      - ағымдағы бақылау («Ерекше қорғалатын табиғи  аумақтар»  пәнінің  оқу
процесінің күнтізбелік графигіне сәйкес жүргізіледі)
      - межелік бақылау (7 және 15 апталар)
      - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында  өткізіледі
– компьютерлік тестілеу түрінде емтихан)
      Ағымдағы  бақылау  кезінде  студенттің   дәріс   және   лабораториялық
сабақтардағы жұмысы бағаланады,  сонымен  қатар  үй  тапсырмаларын  орындау,
рефераттарды жазу және т.с.с.
      Межелік бақылау – оқытушының  қатысуымен  тесттерге  жауап  беру  және
аудиториялық бақылау жұмыс орындау.
      Пән  бойынша  баға  100  %-тік   шкала  бойынша  пайыздық   мөлшерімен
қойылады.  Қорытынды  рейтінгті  есептеуде   баллдарды   жинақтау   принципі
қолданады, яғни бірінші межелік  бақылау  алдында  жиналған  баллдар  екінші
межелік бақылаудың баллдарына  қосылады.  Сонымен,  екінші  межелік  бақылау
(МБ2) қорытынды болып есептеледі.
      Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық  түрлері
есепке алынады:
    • сабаққа қатысу (СҚ);
    • ОСӨЖ орындау графигі бойынша (3-кесте);
    • аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау;
    • ауызша жауап беру (АЖ)
    • СӨЖ орындау жоспары бойынша (3-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау
    • әр студентке өзіндік жұмысы (ӨЖ)  графигі  (3-кесте)  бойынша  реферат
      орындау;
    • басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка)
      Әр   студенттің   рейтингі   «идеалды   студенттің»    жетістіктерімен
салыстырылып қойылады.  Ол  үшін  топ  тізіміне  қосымша  «идеалды  студент»
еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент  жоғары
рейтингке ие болады.
      Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары  студенттер
жіберіледі.


    Бағалау саясаты


    Әрбір курс компоненті бойынша бағалар келесі түрде қарастырылады:
    Сабаққа қатысу 1 сағ – _3 балл;
    Дәріске қатысу 1 сағат – 2 балл
    Тәжірбиелік сабақтағы жұмыс (жұмысты орындау және қорғау) – 12 балл  (1
аптада), 26 балл (2-8 аптада), 28 балл (9- 15 аптада);
    СӨЖ (жұмысты орындау және қорғау) 20 балл (3,5,7,10,12,14 апталарда).
    Рейтингті  есептеу  2  кесте  көмегімен  есептеледі   және   оқытушының
журналына толтырылады. Кестенің әрбір ұясында  рейтингті  есептеуге  қажетті
баллдар көрсетілген. Кестедегі берілген бойынша идеальды студент  100  пайыз
жинаған баллымен көрсетілген.



      БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ


       Апта бойынша баллдарды бөлу және бақылау түрлері кестеде келтірілген
      «ЕҚТА» пәнінен баллдарды  бөлу.
                                                                    Кесте  2


      |Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту          |
|       |                                             |баллдар|                 |
|1      |2                                            |3      |4                |
|       |1 – 7 апталар аралығындағы аудиториялық      |30     |                 |
|       |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу          |       |                 |
|1-6    |                                             |       |                 |
|       |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар           |15     |                 |
|       |СОӨЖ                                         |5      |                 |
|       |СӨЖ                                          |10     |                 |
|       |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар           |15     |                 |
|       |                                             |       |                 |
|7      |                                             |       |                 |
|       |СОӨЖ                                         |5      |                 |
|       |СӨЖ                                          |0      |                 |
|       |Аралық бақылау 1                             |70     |                 |
|1 – 7 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша |300    |                 |
|баллдардың жиынтығы                                  |       |                 |
|       |8-15 апталар аралығындағы аудиториялық       |30     |                 |
|       |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу          |       |                 |
|10     |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар           |105    |                 |
|       |СОӨЖ                                         |35     |                 |
|       |СӨЖ                                          |60     |                 |
|15     |Аралық бақылау 2                             |70     |                 |
|8 – 15 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы бойынша|300    |                 |
|баллдардың жиынтығы                                  |       |                 |
|Емтихан үшін балл жиынтығы                           |400    |                 |
|Академиялық кезеңдегі баллдарың жиынтығы             |1000   |                 |


    2 кесте - Студенттің рейтингісін есептеу


    |Апта     |1                           |2  |3                               |4  |
|ЛПС                  |0                         |0              |0           |
|А                    |өте жақсы                 |4.00           |95-100      |
|А-                   |                          |3.67           |90-94       |
|В+                   |жақсы                     |3.33           |85-89       |
|                     |                          |               |            |
|В                    |                          |3.00           |80-84       |
|В-                   |                          |2.67           |75-79       |
|С+                   |қанағаттарлық             |2.33           |70-74       |
|                     |                          |               |            |
|                     |                          |               |            |
|                     |                          |               |            |
|С                    |                          |2.00           |65-69       |
|С-                   |                          |1.67           |60-64       |
|Д+                   |                          |1.33           |55-59       |
|Д                    |                          |1.00           |50-54       |
|Ғ                    |қанағаттанарсыз           |0.00           |0-49        |

         Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет.  Кешігіп  тапсырылған
тапсырмалар  автоматты  түрде  төмен  бағаланады   (10   пайызға).   Сабаққа
кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі.  Қалған  сабақтар,  сесепті  босатқан
сабақтар график бойынша өтеледі.
        Осы талаптарды орындау
      Студенттердің үлгерімін бағалау саясаты
Сабаққа қатысу 1 ағат -3 балл;
СОӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау)-5 балл;
СӨЖ (тапсырманы орындау және қорғау)-5 балл;
      аралық бақылау- 20 балл.


























    5  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


    Кесте 2 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу.


    |Тақырыптың атауы                                |Сағат саны                |
|                                                |ДС    |ПС    |ОСӨЖ  |СӨЖ  |
|1                                               |2     |3     |4     |5    |
|Кіріспе. Негізгі түсініктер: биоценоз, биотоп,  |3     |1     |2     |2    |
|биогеценоз және экожүйе. Экожүйенің табиғаттық  |      |      |      |     |
|жіктелуі: Түсініктердің негізі: табиғат ортасы, |      |      |      |     |
|қоршаған орта, табиғатты қорғау, қоршаған ортаны|      |      |      |     |
|қорғау.                                         |      |      |      |     |
|Пәннің мақсаты мен міндеті: Қазақстанда         |      |      |      |     |
|табиғатты қорғау ғылым аспектілерінің орнығуы.  |      |      |      |     |
|Табиғатты қорғау іс-әрекетінің заң шығарушы және|4     |1     |3     |3    |
|нормативтік құқықтық базасы. «Ерекше қорғалатын |      |      |      |     |
|табиғи аумақтар туралы» Қазақстан               |      |      |      |     |
|Республикасының  Заңы                           |      |      |      |     |
|Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар-тіршілік      |3     |2     |3     |3    |
|етуінің негізі. Негізгі түсініктер мен          |      |      |      |     |
|анықтамалар. Ерекше қорғалатын табиғи           |      |      |      |     |
|аумақтардың негізгі категориялары.              |      |      |      |     |
|ТМД елдерінің ерекше қорғалатын табиғи          |3     |2     |5     |5    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Европа елдерінің ерекше қорғалатын табиғи       |3     |2     |5     |5    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Азия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи         |3     |2     |5     |5    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары.|8     |2     |5     |5    |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлкемі.                  |      |      |      |     |
|Солтүстік Америка елдерінің ерекше қорғалатын   |      |0,5   |3     |3    |
|табиғи аумақтары.                               |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Орталық және Оңтүстік Америка елдерінің ерекше  |      |0,5   |3     |3    |
|қорғалатын табиғи аумақтары.                    |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Австралия елдерінің ерекше қорғалатын табиғи    |      |1     |3     |3    |
|аумақтары.                                      |      |      |      |     |
|Зоналардың географиялық орналасуы және олардың  |      |      |      |     |
|табиғи климаттық ерекшелігі.                    |      |      |      |     |
|Өсімдік және жануарлар әлемі.                   |      |      |      |     |
|Қазақстандағы өсімдіктер  әлемі. Олардың        |1     |      |3     |3    |
|экологиялық мәселелері.                         |      |      |      |     |
|Қазақстандағы жануарлар әлемі. Олардың          |1     |      |3     |3    |
|экологиялық мәселелері.                         |      |      |      |     |
|Қорықтар желісінің даму перспективасы           |      |1     |2     |2    |
|Коллоквиум                                      |1     |      |      |     |
|Барлығы                                         |30    |15    |45    |45   |





























       ОСӨЖ және СӨЖ  МАЗМҰНЫ



    Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен  жұмыс iстеуге, сонымен
қатар үй жұмысын орындауда  бiлiм сапасын жетiлдiредi.
    Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу  формасының
бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп  жасайтын  жұмыс
жоспары  келесі кестеде көрсетiлген.



    Кесте 3 - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары
|СОӨЖ                                                      |СӨЖ                 |
|Аудиторлық              |Аудиторлықтан тыс                |                    |
|Кіріспе.                |Кіріспе. Негізгі түсініктер:     |Конспект            |
|Пәннің мақсаты мен      |биоценоз, биотоп, биогеценоз және|                    |
|міндеті: Қазақстанда    |экожүйе. Экожүйенің табиғаттық   |                    |
|табиғатты қорғау ғылым  |жіктелуі: Түсініктердің негізі:  |                    |
|аспектілерінің орнығуы. |табиғат ортасы, қоршаған орта,   |                    |
|                        |табиғатты қорғау, қоршаған ортаны|                    |
|                        |қорғау.                          |                    |
|Табиғатты қорғау        |«Ерекше қорғалатын табиғи        |Конспект            |
|іс-әрекетінің заң       |аумақтар туралы» Қазақстан       |                    |
|шығарушы және           |Республикасының  Заңы            |                    |
|нормативтік құқықтық    |                                 |                    |
|базасы. «Ерекше         |                                 |                    |
|қорғалатын табиғи       |                                 |                    |
|аумақтар туралы»        |                                 |                    |
|Қазақстан               |                                 |                    |
|Республикасының  Заңы   |                                 |                    |
|Ерекше қорғалатын табиғи|Ерекше қорғалатын табиғи         |Реферат             |
|аумақтар-тіршілік       |аумақтардың негізгі              |                    |
|етуінің негізі. Негізгі |категориялары.                   |                    |
|түсініктер мен          |                                 |                    |
|анықтамалар. Ерекше     |                                 |                    |
|қорғалатын табиғи       |                                 |                    |
|аумақтардың негізгі     |                                 |                    |
|категориялары.          |                                 |                    |
|ТМД елдерінің ерекше    |ТМД елдерінің ерекше қорғалатын  |Реферат. ТМК ЕҚТА   |
|қорғалатын табиғи       |табиғи аумақтары.                |карта сызу          |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Европа елдерінің ерекше |Европа елдерінің ерекше          |Реферат. Еуропа     |
|қорғалатын табиғи       |қорғалатын табиғи аумақтары.     |елдерінің ЕҚТА карта|
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |сызу                |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Өсімдік және жануарлар  |                                 |                    |
|әлемі.                  |                                 |                    |
|Азия елдерінің ерекше   |Азия елдерінің ерекше қорғалатын |Реферат. Азиядағы   |
|қорғалатын табиғи       |табиғи аумақтары.                |ЕҚТА карта сызу     |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Қазақстанның ерекше     |Қазақстанның ерекше қорғалатын   |Реферат. ҚР ЕҚТА    |
|қорғалатын табиғи       |табиғи аумақтары.                |карта сызу          |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлкемі.   |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Солтүстік, Орталық және |Америка елдерінің ерекше         |Реферат. Өсімдік    |
|Оңтүстік Америка        |қорғалатын табиғи аумақтары.     |және жануарлар      |
|елдерінің ерекше        |Зоналардың географиялық орналасуы|әлемі.              |
|қорғалатын табиғи       |және олардың табиғи климаттық    |                    |
|аумақтары.              |ерекшелігі.                      |                    |
|Зоналардың географиялық |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Австралия елдерінің     |Австралия елдерінің ерекше       |Реферат             |
|ерекше қорғалатын табиғи|қорғалатын табиғи аумақтары.     |                    |
|аумақтары.              |Өсімдік және жануарлар әлемі.    |                    |
|Зоналардың географиялық |                                 |                    |
|орналасуы және олардың  |                                 |                    |
|табиғи климаттық        |                                 |                    |
|ерекшелігі.             |                                 |                    |
|Қазақстандағы өсімдіктер|Қазақстандағы өсімдіктер  әлемі. |Реферат             |
|әлемі. Олардың          |Олардың экологиялық мәселелері.  |                    |
|экологиялық мәселелері. |                                 |                    |
|Қазақстандағы жануарлар |Қазақстандағы жануарлар әлемі.   |Реферат             |
|әлемі. Олардың          |Олардың экологиялық мәселелері.  |                    |
|экологиялық мәселелері. |                                 |                    |
|Қорықтар желісінің даму |Қорықтар желісінің даму          |Реферат             |
|перспективасы           |перспективасы                    |                    |
|22,5                    |22,5                             |45                  |








    7 «ЕРЕКШЕ  ҚОРҒАЛАТЫН  ТАБИҒИ  АУМАҚТАР»  ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ
      КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ


Кесте 4 - «Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәні бойынша оқу үрдісінің
күнтізбелік кестесі

|№            |Апталар                                                       |


|Апталар  |1                           |2  |3                               |4  |
|ЛПС  |0                            |0  |0                               |30   |
Дәріс 4444444432444444428ПС202222222222222217426262626262630186ОСӨЖ 4444444432444444428СӨЖ 4444444432444444428Барлық балл           323434343434343427038383838383842270Сабақ.қатысу3030Барлығы, балл300300


8  ӘДЕБИЕТ

8.1  Негізгі

8.1.1.«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы» Қазақстан Республикасының  Заңы. Алматы,: Юрист 2007.-184 б.
8.1.2. Заповедники и национальные парки Казахстана.- Алматы, 2006
8.1.3. Заповедники Средней Азии и Казахстана (серия «Заповедники СССР»). – М.: Мысль, 1990.-399 с.
8.1.4. Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология. Оқулық. – Алматы: ЖШС РПК «Дәуір», 2011. – 264 б.
8.1.5. Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007; Т.2.
8.1.6.. Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, Позвоночные Восточного Казахстана.- Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с
8.1.7. Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж., Құлманова Г.А. Қазақстан құстары мен аңдарының биологиясы. Алматы: «Агроуниверситет», 2010. – 212 б.
8.1.8. Жұмалиев М., Есжанов Б. Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі (Сүтқоретілер). 4-ші бөлім. Алматы: «Қазақ  университеті», 2007. – 272 б.
8.1.9.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. Алматы, 2002
8.1.10.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экологиядан оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2000
8.2. Қосымша

8.2.1.О концессиях; Об обязательном гарантировании депозитов, размещенных в банках второго уровня Республики Казахстан; Об особо охраняемых природных территориях :Законы Республики Казахстан.-Алматы,2006
8.2.2. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. 4-басылым, қайта өнделген және толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім: Омыртқалылар – Алматы, «Нұр-Принт», 2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.- 324  (көбейтіп шғару)
8.2.3. Қазақстанның Қызыл кітабы. Том 1. Жануарлар, 1-ші бөлім. Омыртқалылар. 3-ші басылым. Алматы, 2006. - 326 б. 
8.2.4. Особо охраняемые природные территории Республики Казахстан. Сборник нормативных актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с.
8.2.5. Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы, 2006. - 520 б.
8.2.6. Особо охраняемые природные территории Казахстана: экология, биоразноообразия и перспективы развития их сети. –Алматы,2000.-172 с.
8.2.7.Красная книга Казахской ССР. Ч.1.Позвоночные животные.Алма-Ата,1978.-204 с. 
8.2.8.Экологический энциклопедический словарь. 2004.
8.2.9. Охрана окружающей среды. Учебник. /Автор составитель А.С. Степановских/.- М.: Юнити – Дана, 2000
8.2.10. Панин С.М. Экология Казахстана: /Учебник /.- Семипалатинск 2005.
8.2.11.  www.zapovednik.com
8.2.12. www.geosite.com
8.2.13. http:// www.buriatia.ru
8.2.14. http:// www.rambler.ru – поисковый семблер


Для  2-х кредита
Кесте 5-«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Апталар123456789101112131415Барлығы, сағДС11111111111111115ПС11111111111111115ЗСОСӨЖ 11111111111111115СӨЖ33333333333333345Барлығы, сағ66666666666666690

Апта123456789101112131415Барлығы, сағЛС11111111111111115ПС11111111111111115ЛССОӨЖ 11111111111111115СӨЖ33333333333333345Барлығы, сағ66666666666666690
Пәндер