Файл қосу
Пәннің пререквизиттері. Пәннің постреквизиттері
| | |Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14-5-02.01.20 | | | |9/02-2014 | |ПОӘК | | | |«Әлем тарихындағы |№ 1 басылым 18.09.08. | | |тұлғалар» пәні бойынша |орнына № 2 басылым | | |оқу-әдістемелік кешені |30.09.2014 | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Әлем тарихындағы тұлғалар» «6N020300»- Тарих мамандығына арналған МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ Cемей 2014 1 ӘЗІРЛЕГЕН 6N0203 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалынған. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Тарих және құқық» кафедрасының оқытушысы Мухаметжанова Нургуль Ахметжановна т.ғ.к., доцент Хаттама № 1 «_04_»__09_2014 ж. 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хаттама № 1 «_09_»__09_2014 ж. Кафедра меңгерушісі Н.Мухаметжанова 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросының отырысында мақұлданды Хаттама №1 «_09_»__09_2014 ж. ОӘБ төрайымы С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған Хаттама №1 «_30_»__09_2009 ж. Университеттің ОӘК төрайымы, бірінші проректор Г.Искакова Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пән бойынша әдістемелік нұсқаулар 3 Курс саясаты және форматы 4 Бағалау саясаты 5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 6 МӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Мухаметжанова Нургуль Ахметжановна, т.ғ.к., доцент Қазақстан тарихы кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: 44-38-26, №1 оқу ғимараты, №1006 Сабақ өткізілу орны – 1004 аудитория Пән бойынша кредиттер саны – 3 2. Оқу жоспарынан шығарым (1 кесте) 1 кесте - оқу жоспарынан шығарым |Курс |Семес|Кредит |ЛК |МӨЖ |Барлығы|Қорытынды | | |тр |саны |(сағ.) |(сағ.) |(сағ.) |бақылаудың | | | | | | | |формасы | |І |ІІ |2 |15 |60 |75 |Емтихан | 1.3 Пәннің қысқаша мазмұны: Әлем тарихындағы тұлғалар ол мемлекеттік жалпы міндеттік мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген пәннің бірі. Әлемдік тарихтың ақтандықтарын толтыруда атқарар ролі зор. Пән ел тарихында елеулі оқиғаларға қатысты тарихи тұлғаларды таныстыра отырып, тарихты терең білуге жетелейді Тарихшы магистранттарды даярлауда «тарихи тұлғалар» пәнінің орны ерекше. 1.4 Пәнді оқытудағы мақсат: Магистранттарды тарих саласы бойынша өзіндік орны бар тарихи тұлғалар өмірімен және күрес жолындағы батырлық істерімен, жүргізген сындарлы саясаттарының ел тарихына, орнықтырылған мемлекеттілікті құрудағы ролін баяндап, жан-жақты талдаулар жасай отырып, таныстыру. Отанын сүюге, елін құрметтеуге баулу. 1.5 Пәнді оқытудың міндеттері: Тарих ғылымының ғылыми принциптерін игерту, тарихи танымдылығын қалыптастырып, біліммен қаруландыру, деректер және тарихнамалық материалдармен жұмыс жасауға баулу, тарихи зерттеулерді жаңаша көзқарастармен талдауға, және тарихи тұлғаларды бағалауды үйрету, тарихи болмысын тани отырып, талғамдар жасау, сырт қы аспектілерді саралап, тарихшы ретінде дұрыс бағалауды үйрету. 1.6 Курс аяқталған соң магистрант: - Әлемдік тарих тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - халық ауыз творчествосында, музыкалық, әдеби, философиялық, тарихи шығармаларда көрніс тапқан халықтың рухани мұрасын білу, қазақ ұлттық мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну; - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; -бяандама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану, семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - Қазақ халықының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 1.7 Пәннің пререквизиттері: 1.7.1 «Қазақстан тарихы», «Қазақ әдебиеті», «Дүние жүзі тарихы», «Саясаттану», «Әлеуметтану», «Мәдениеттану» пәндерін жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспектілеу, рефераттар жазу, аннотациялау, әдебиеттермен жұмыс жасай алатын дағдыларын білуі қажет. 1.8 Пәннің постреквизиттері: 1.8.1 Пәннің негізінде тарихшы магистрант адамзаттың тарихының барлық кезеңдеріндегі тарихи тұлғалардың ролімен басты саясатын түсіне отырып, қоғам дамуындағы тарих ілімінің ғылыми негізін меңгеруі тиіс. Және де Қазақстан тарихы бойынша тарихи тұлғалардың салыстырмалы портреттерін жасауды, деректер мен тарихнамалар бойынша суреттеуді, тарихи тұлғалардың ел тарихындағы батырлық істерін жеке-жеке жан-жақтылы талдай білуі қажет. 2 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген магистрант емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 3 КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа магистранттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен магистрант ешқандай балл алмайды. Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты 5 ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Магистранттарды барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың ең көп шегі 10 балл (2 балл * 5 сұрақ 10 балл) Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу магистранттардың міндеті. Егер магистрант белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір магистранттар алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақттан тысқары уақытта магистрантке беруді тиіс емес (қандай себеп-салдары болса да) Әрбір сабақта магистранттар қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. 5 аптада әрбір магистрантқа талдау үшін жеке кейс ұсынылады. Оны жоспарға сәйкес талдап, жазбаша түрде оқудың 7 аптасында тапсыруға міндетті (талдау жоспары әрбір кейсте беріледі) Курстың сонында таңдап алынған тақырыпқа сәйкес жеке зерттеу жұмысы ұсынылады Егер тыңдаушылар бірдемені түсінбесе, оқытушыдан сұрауға болады Магистранттарға жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Магистранттар Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытынды емтихан тест бойынша өткізіледі. 1. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Магистрант білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%)| |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан|NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |МӨЖ шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРЫН БӨЛУ |Тақырып аттары |Сағат саны | | |Дәріс |Практикалық |МӨЖ | | | |сабақ | | |1 |2 |3 |4 | |1. Кіріспе. Пәннің оқытылу мақсаты мен |1 |1 |3 | |міндеттері | | | | | 2. Тайпалық одақтар мен түрік қағандығы |1 |1 |4 | |кезіндегі тарихи тұлғалары | | | | |3. Ортағасырлық мемлекеттікті құрудағы |1 |1 |5 | |тарихи тұлғалар саясаты | | | | |4. ХІІІ ғасырдағы Монғол мемлекеті және |1 |1 |6 | |оның негізін құрушы Шыңғысханның саяси | | | | |тұлғасы | | | | | 5: Қазақ хандары мен қазақ билері |1 |1 |4 | |6: Қазақ жүздері және тайпа көсемдері |1 |1 |3 | |7: Қазақтың басын қосқан Абылай |1 |1 |5 | |8: Ел қамын жеген батырлар |1 |1 |4 | |9: ХІХ ғасырдың 2-ші жартысындағы қазақ |1 |1 |3 | |ағартушылары | | | | |10:ХХ ғасыр басындағы қазақ зиялылары |1 |1 |5 | |11. Алаш партиясы және Алаш қайраткерлері |1 |1 |3 | |12: Қазақстан 20-30 жылдарда кеңес |1 |1 |4 | |заманында | | | | |13:20-30 жылдардағы Қазақстандағы мәдени |1 |1 |5 | |құрылыс кезіндегі тарихи тұлғалар | | | | |14: ХХ ғасырдың 50-80 жылдарындағы |1 |1 |3 | |Қазақстанды өркендетудегі тарихи тұлғалар | | | | |15: Тәуелсіздіктің негізін қалаушы тарихи |15 |15 |60 | |қоғам қайраткерлері | | | | 6 МӨЖ мазмұны Кесте 3 МӨЖ жоспары |№ |Тақырыптардың атауы | СОӨЖ | СӨЖ | |рет. | | | | |1. | Кіріспе. Пәннің оқытылу |Баяндау, талдау |Конспектілеу | | |мақсаты мен міндеттері | | | |2. | Тайпалық одақтар мен |Конспектілеу, |Конспектілеу | | |түрік қағандығы кезіндегі |Сұрақтарға жауап жазу| | | |тарихи тұлғалары | | | |3. | Ортағасырлық |Баяндамалар жазу |Тест | | |мемлекеттікті құрудағы | |жұмысы | | |тарихи тұлғалар саясаты | | | |4. | ХІІІ ғасырдағы Монғол |Ауызша журнал |Баяндамалар | | |мемлекеті және оның | |жасау | | |негізін құрушы | | | | |Шыңғысханның саяси тұлғасы| | | |5. |Қазақ хандары мен қазақ |Рефераттар |Қорғау | | |билері | | | |6. |Қазақ жүздері және тайпа |Баяндамалар жазу |Талдау | | |көсемдері | | | |7. |Қазақтың басын қосқан |Ауызша журнал |Қорғау және | | |Абылай | |бағалау | |8. |Ел қамын жеген батырлар |Баяндамалар |Пікірлер алмасу | |9. |ХІХ ғасырдың 2-ші |Конспектілеу |Сұрақтарға | | |жартысындағы қазақ | |жауап | | |ағартушылары | | | |10. |ХХ ғасыр басындағы қазақ |Ғылыми еңбектерді |Ауызша | | |зиялылары |талдау |жұмыс | |11 |Алаш партиясы және Алаш |Ғылыми әдебиеттермен |конспектілеу | | |қайраткерлері |жұмыс | | |12 |Қазақстан 20-30 жылдарда |Конспектілеу |Жазбаша | | |кеңес заманында | |жұмыс | |13 |20-30 жылдардағы |Баяндамалар жасау. |Конспектілеу | | |Қазақстандағы мәдени |Қорғау | | | |құрылыс кезіндегі тарихи | | | | |тұлғалар | | | |14 |ХХ ғасырдың 50-80 |Талдаулар жасау |Сараптамалар | | |жылдарындағы Қазақстанды | |жасау | | |өркендетудегі тарихи | | | | |тұлғалар | | | |15 |Тәуелсіздіктің негізін |Баспа материалдарымен|Талдаулар мен | | |қалаушы тарихи қоғам |жұмыс |пікірлер алмасу | | |қайраткерлері | | | 7 «Әлем тарихындағы тұлғалар» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Кесте 4- «Әлем тарихындағы тұлғалар » пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Жұмалар123456789101112131415Бақылау түріАБАБАБАБАБАБРБ1АБАБАБАБАБАБАБРБ2Баллдар161616161616961616161616161696
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz